Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu!
Inter - Milan 0:3! Rossoneri w finale Pucharu Włoch!
p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
1. | SSC Napoli | 34 | 22 | 8 | 4 | 53-24 | 74 | |
2. | Inter Mediolan | 34 | 21 | 8 | 5 | 72-33 | 71 | |
3. | Atalanta BC | 34 | 19 | 8 | 7 | 67-31 | 65 | |
4. | Juventus FC | 34 | 16 | 14 | 4 | 51-31 | 62 | |
5. | Bologna FC | 34 | 16 | 13 | 5 | 52-37 | 61 | |
6. | AS Roma | 34 | 17 | 9 | 8 | 49-32 | 60 | |
7. | SS Lazio | 34 | 17 | 9 | 8 | 57-45 | 60 | |
9. | AC Milan | 34 | 15 | 9 | 10 | 53-38 | 54 |
p. | Strzelec | Bramki |
1. | Mateo Retegui | 24 |
2. | Moise Kean | 17 |
3. | Marcus Thuram | 14 |
4. | Ademola Lookman | 13 |
5. | Lautaro Martínez | 12 |
6. | Romelu Lukaku | 12 |
7. | Riccardo Orsolini | 12 |
W oficjalnym komunikacie AC Milan poinformował o przedłużeniu umowy sponsorskiej z Emirates do końca sezonu 2022/23. Logo linii lotniczych będzie nadal figurowało na koszulkach pierwszej drużyny Rossonerich, a także koszulkach sektora młodzieżowego oraz koszulkach akademii dla młodych adeptów futbolu (Milan Academy). Współpraca Milanu i Emirates rozpoczęła się we wrześniu 2007 roku, a od sezonu 2010/11 logo dubajskich linii trafiło na koszulki i pozostanie tam jeszcze przynajmniej przez kolejne trzy sezony. Emirates pozostaje głównym partnerem Milanu, jednakże nowa umowa pozwala klubowi umieścić logo innych sponsorów na rękawach koszulek pierwszej drużyny, na strojach treningowych oraz na koszulkach drużyny kobiecej. Nieoficjalnie mówi się, że wpływy do kasy klubu z tytułu nowego kontraktu będą mniejsze o około 15%, natomiast tę obniżkę Rossoneri będą mogli sobie zrekompensować tym, że Emirates nie ma już wyłączności i możliwe jest umieszczenie logo innego sponsora na wspomnianych wcześniej rękawach czy strojach treningowych.
Ale te 30 baniek Interu to już robi spore wrażenie.
Suning też jest sponsorem Interu - tutaj artykuł co prawda z 2018, ale chyba niewiele się zmieniło:
https://www.calcioefinanza.it/2018/05/15/inter-fpf-sponsor-suning/
"Il contratto per i naming rights della Pinetina e della maglia da allenamento avrebbe un valore di 17,6 milioni di euro a stagione (l’Inter incassa 16,5 milioni di euro), mentre a quella relativa all’accordo di co-branding è stata data una valutazione tra i 27,3 e i 37,6 milioni di euro (l’Inter nel 2016/17 ha ricevuto 25 milioni di euro)".
Czyli dostają 16,5 mln z tytułu reklamy w nazwie ośrodka treningowego i na strojach oraz z 30 mln jako tzw. "co-branding".