Rozczarowanie...
Milan wciąż pozostaje niepewny zdobycia wicemistrzostwa Włoch. W niedzielnym pojedynku po kilku zwrotach akcji Rossoneri zremisowali z Genoą 3:3.
Jak donosi agencja prasowa ANSA, powołując się na źródła w klubie, nowe koszulki AC Milan, sygnowane przez Pumę, która jest sponsorem technicznym Rossonerich, cieszą się ogromny powodzeniem w pierwszych dniach oficjalnej sprzedaży. W ciągu pierwszych dwóch dni sprzedaż nowych trykotów - inspirowanych słynną mediolańską Gallerią Vittorio Emanuele II - była o 1700% lepsza niż w tym samym okresie w poprzednim sezonie. W dwa dni sprzedało się tyle koszulek, ile przez trzy pierwsze tygodnie w zeszłym sezonie. Jak zauważa ANSA, jest to efekt udanego projektu strojów, które przypadły kibicom do gustu, oraz dobrej postawy zespołu, w którym bryluje Zlatan Ibrahimović. Piłkarze Milanu po raz pierwszy zaprezentują się w nowych koszulkach w ostatniej kolejce ligowej, w meczu z Cagliari na San Siro.
https://www.behance.net/gallery/96180069/AC-Milan-Away-kit-20202021
Wzór wzorem, ale robotę tutaj robią przede wszystkim najlepsza postawa zespołu od lat oraz Zlatan. Byle za rok nie było o 1700% sprzedaży niższej niż teraz, pora w końcu na stabilizację sportową i finansową.