SCUDETTO


Di Marzio: "Deulofeu chciałby wrócić do Milanu"

31 lipca 2020, 08:41, Adam6 Aktualności
Di Marzio:

Jak podaje Gianluca Di Marzio, Gerard Deulofeu chciałby znów zagrać dla Milanu. Hiszpan ma wysyłać do Mediolanu sygnały o chęci powrotu. Rossoneri nie odmawiają, ale na razie chcą przeanalizować inne opcje i dobrze zastanowić się nad sprowadzeniem 26-latka.  Deulofeu grał już dla Milanu w sezonie w sezonie 2016/17, gdy był na pół roku wypożyczony z Evertonu i pokazał się z naprawdę niezłej strony. Obecnie jest piłkarzem Watford, dla którego w zakończonym już sezonie Premier League zdobył 4 gole i zanotował 5 asyst w 28 meczach. Jednak nie pomogło to jego zespołowi utrzymać się w najwyższej klasie rozgrywkowej. W tej chwili Hiszpan leczy naderwanie więzadła krzyżowego i do pełnej sprawności powinien wrócić na początku września. 



45 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Mateusz1982
Mateusz1982
1 sierpnia 2020, 08:41
Na prawe skrzydło by się nadał. Ale $ jakie chciałby zarabiać?
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
31 lipca 2020, 22:45
Może grać na prawym skrzydle, do tego raczej jest lepszy niż Samu. Na pewno jest to opcja warta rozważenia, chociaż można pokusić się o znalezienie kogoś lepszego
0
Rysiu
Rysiu
31 lipca 2020, 19:41
Chyba, musimy szukać półkę wyżej. Zawodników na podobnym poziomie mamy, może o nieco innej charakterystyce ale jednak o skali porównywalnej. Potrzebujemy więcej jakości.
0
ba_acm
ba_acm
31 lipca 2020, 13:36
Teraz to niech sobie gra w Championship, jak była okazja, jak nie dwie żeby kontynuował fajny czas w Milanie.
1
dextermorgan
dextermorgan
31 lipca 2020, 13:39
No właśnie nie było. Co Ty człowieku wymyślasz? Po wypożyczeniu Milan konkretnie olał Gerarda tak jak niegdyś Taarabta. To on powinien mieć za złe Milanowi, a nie Milan jemu xD

Januszki obudźcie się.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
31 lipca 2020, 13:51
Milan chciał Deulofeu po świetnym półroczu w naszych barwach. Ale Barcelona miała zagwarantowaną opcję wykupu z Evertonu za 12 mln euro jeśli Hiszpan wypali z formą. Gerard powiedział że jest oczarowany Milanem ale jego marzeniem zawsze była Barcelona bo jest jej wychowankiem. Nie sprawdził się tam i po pół roku chciał do nas wrócić ale Mirabelli odrzucił jego kandydaturę. Rok temu w zimę także Deulofeu wysyłał sygnały że chce do nas wrócić i duet Leonardo & Maldini byli tym pomysłem bardzo zainteresowani lecz Watford oczekiwał sporej sumy za Hiszpana i powrót spalił na panewce.
8
Vol'jin
Vol'jin
31 lipca 2020, 14:08
Po wypożyczeniu Milan konkretnie olał Gerarda t

Bzdura. Milan nie miał możliwości wykupu z Evertonu bo Barcelona posiadała opcję odkupu za grosze Dwa. Natychmiast po tym wykupie przedłuża kontrakt z Barceloną ten tego

Zimą 2019 roku temat owszem był, ale Watford chciał twardej gotówki w postaci 40 mln co na szczęście się nie udało ^
2
IL Capitano 3
IL Capitano 3
31 lipca 2020, 14:29
Vol'jin : post wyżej opisałem całą sagę z Deulofeu.

dextermorgan : Poczytaj i doszlifuj wiedzę na temat sagi z Deulofeu ponieważ żyjesz w błędzie.
2
dextermorgan
dextermorgan
31 lipca 2020, 17:34
Ale ubrałeś to wszystko w ładną opowieść, pomijając pewne fakty. Barcelona go wykupiła i tam poszedł - to prawda, ale od Milanu nawet nie dostał oferty, więc gdyby nawet nie przyjął oferty Barcelony skończyłoby się jak z Taarabtem. W czym mam się doszlifować dzbanie? W pomijaniu kilku faktów?
0
Vol'jin
Vol'jin
31 lipca 2020, 19:41
ale jaka oferta i dla kogo?

dla Evertonu skoro to Barcelona miała pierwszeństwo? Czy dla Barcelony? Gdzie trzeba byłoby dać 2-3 krotną przebitkę? I nawet chyba prawnie nie można byłoby tego zrobić bo nowe okienko/nowa rejestracja zawodników a gracz w 3 klubach nie może grać
1
ba_acm
ba_acm
1 sierpnia 2020, 10:44
Z tego co pamiętam to historia brzmiała dokładnie tak jak ją opisał Il Capitano 3. Na ten moment są lepsi na rynku na jego pozycje
0
Hayemaker
Hayemaker
31 lipca 2020, 12:52
Od roku powtarzam, że ten zawodnik powinien do nas wrócić. To samo tyczy się Bakayoko. Obaj sprawdzeni, w optymalnym wieku - jeden i drugi ma jeszcze kawał kariery przed sobą, a ich transfery nie powinny być wyjątkowo kosztowne.
4
Mirek99999999
Mirek99999999
31 lipca 2020, 13:00
Zapomniałeś o nie małych pensjach...
2
dextermorgan
dextermorgan
31 lipca 2020, 13:36
Nikt nam nie każe płacić tych samych pensji, które mają obecnie. Nikt też nie mówi, że Ci zawodnicy nie zgodzą się grać za mniej.
Od tego są negocjacje, żeby to ustalić.
Edytowano dnia: 31 lipca 2020, 13:40
0
tomasz696
tomasz696
31 lipca 2020, 15:54
Daj spokoj baka nie przeskoczy już danego sezonu jest drogi i ma wysoką pensje
0
Jaca23
Jaca23
31 lipca 2020, 12:42
Przecież Deulofeu może grać na każdej pozycji w ataku, skąd przekonanie, że to tylko LS? Z tego co kojarzę, nawet więcej spotkań rozegrał po prawej stronie boiska. Poradził sobie u nas wcześniej. Jest szybki, przebojowy, stwarza zagrożenie pod bramką przeciwnika. Nie jest to wymarzony kandydat na prawe skrzydło, ale jak mamy zostać tylko z Samu i Snickersem to Deulofeu bym nie odrzucił.
2
Dozen
Dozen
31 lipca 2020, 12:24
Dla mnie on jest cienki
0
Vol'jin
Vol'jin
31 lipca 2020, 12:08
Tak szczerze to na prawe skrzydło z ligi włoskiej to najbardziej sensowny jest Berardi. Chiesa to dla mnie przehajpowany gracz + cena ~70 mln euro

3
tommyb1
tommyb1
31 lipca 2020, 12:20
Też bym widział Berardi ego u nas. Chłopak ma spore rezerwy i już spore doswiadczenie
0
Semper Fideli
Semper Fideli
31 lipca 2020, 12:30
Berardi jest zbyt ograniczony. Włoski Suso do tego z trudnym charakterem.
1
Jaca23
Jaca23
31 lipca 2020, 12:46
Berardi gra strasznie nierówno, przeplata świetne sezony ze słabymi, nie wiadomo jakby było po przejściu do wielkiego klubu, a ma już 25 lat. Ostatnio gra świetnie, ale możliwe, że będzie z nim podobnie jak z Cercim. Do tego kibic Interu o ile się nie mylę.
0
Yascarr
Yascarr
31 lipca 2020, 12:06
Berardi to piłkarz którego widziałbym u was. Nie trudno zauważyć, że w Milanie prawe skrzydło zdecydowanie odstaje poziomem od tercetu Rebić Ibra Calhanoglu. Domenico wraca teraz do wielkiej formy, ma świetnie ułożoną lewą nogę. Przede wszystkim jest to piłkarz sprawdzony w lidze i właśnie w kogoś takiego powinien celować Milan.
1
31 lipca 2020, 11:19
Delaofu to kozak zobacz jego mecze w lidze, piekny transfer i jeszcze bakayoko hehe
3
dextermorgan
dextermorgan
31 lipca 2020, 11:40
Dokładnie, wielkie tak dla Gerarda. Gdyby nie jego kontuzja, Watford prawdopodobnie utrzymałby się w lidze. W nie jednym meczu sam ciągnął drużynę.

Pamiętam jego akcję z Bologną, kiedy graliśmy w 9 potrafiliśmy strzelić bramkę i wygrać. Głównie dzięki niemu i Pasaliciowi Milan wtedy coś strzelał (Pasalic wyglądał lekko jak drewno, ale umiał się znaleźć w odpowiednim miejscu i czasie w polu karnym, w Atalancie teraz udowadnia, że ma papiery na granie).
0
Paolo21
Paolo21
31 lipca 2020, 11:18
Gerard już miał swój czas w Milanie. Zachciało mu się Anglii to teraz niech gra na poziomie Premiership. Mamy wiele innych opcji do pomocy. Tonali, Miranchuk, Roca. To powinny być dla nas priorytety (kolejność nieprzypadkowa) ;) pozdro fani. Jedziemy z Cagliari 3-0. Forza!
0
dextermorgan
dextermorgan
31 lipca 2020, 11:36
Zachciało mu się Anglii, bo Anglia go wtedy chciała. Milan nie chciał go kupić ani po wypożyczeniu, ani po tym jak odchodził z Barcelony.

Skończcie w końcu z wymyślaniem bezsensownych historii jak to Hiszpan nas odrzucił i najpierw wybrał Barcelone, a potem Anglię. Nikogo nie odrzucił, bo nawet nie złożyliśmy oferty.
5
Deus
Deus
31 lipca 2020, 10:53
Deulofeu przecież nominalnie jest prawoskrzydłowym ale to nie zmienia nic bo znacząco poziomu na prawej stronie nie podniesie. Tam trzeba jakiegoś kozaka a nie kolejnego ławkowicza jak Samu, Salemakers czy Deulofeu
Edytowano dnia: 31 lipca 2020, 10:54
3
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
31 lipca 2020, 10:10
Trzeba wzmacniać nie tylko pierwszy skład ale i ławkę. Przed nami intensywny sezon z grą na trzech frontach. Obyśmy znowu nie przegrali zbyt krótką ławką.
0
tommyb1
tommyb1
31 lipca 2020, 11:59
Ale ty nie kumasz czegoś. Jakby przyszedł Deulofeu to mielibyśmy 3 na prawe skrzydło na ławkę a nikogo do pierwszego składu :) na lewe nie potrzebny bo jest Rebic, Leao, w razie czego Hakan i Theo gdyby zaszła konieczność też tam zagrają. Nam jest potrzebny prawoskrzydłowy z prawdziwego zdarzenia. Aczkolwiek do Gerarda nic nie mam. Gdyby tylko głowę przytrzymywał przy tych swoich rajdach...
Edytowano dnia: 31 lipca 2020, 12:04
0
Vol'jin
Vol'jin
31 lipca 2020, 10:09
Watford chciał 40 mln, pewnie zejdą do 25? Jak nie to karnie Pozzo wyśle go do Udinese/Granady ;]

Zreszta Watford na zapleczu ma jeszcze rok "bezpieczeństwa" finansowego jako spadkowicz
0
31 lipca 2020, 09:57
Za jakieś grosze typu 10 mln bym brał. Mega go lubiłem. Przy ibrze może się wyrobić bo przy ostatnim pobycie bym naprawdę świetny brakowało wykończenia wtedy. I plus jest taki że on zagra wszędzie można nim łatać dziury.
2
Majki85
Majki85
31 lipca 2020, 09:44
Nie wiem czemu wszyscy mówią że Deulofeu to typowy lewoskrzydlowy, skoro z powodzeniem może grać również po prawej stronie, a i w Watford często gral w ataku obok Deeneya. Taki uniwersalny zawodnik byłby jak dla mnie mile widziany. Martwią tylko trochę te naderwane więzadła...
1
Marcin1995
Marcin1995
31 lipca 2020, 09:43
Koleś miał/ma kontuzję więzadeł, ja bym nie ryzykował
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 lipca 2020, 09:39
3 LS w sytuacji gdzie potrzeba nam ewenutalnie wzmocnienia na PS.. a szczególnie na kilka innych pozycji.
0
patoo_07
patoo_07
31 lipca 2020, 09:37
Za 5 milionów można brać. Watford spadł, chłopak kontuzjowany, więcej bym nie dawał.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
31 lipca 2020, 09:17
Nam potrzeba piłkarza na prawe skrzydło. Na lewej flance mamy bramkostrzelnego, szybkiego Rebicia i jeszcze szybszego, z lepszą techniką Leao, który z meczu na mecz prezentuje się coraz lepiej. Potrzebujemy prawoskrzydłowego, i to na wysokim - jak na nasze standardy - poziomie, który posadzi Samu na ławce, bo aktualnie prawa strona w porównaniu z lewą wygląda bardzo kiepsko.
6
Wolly
Wolly
31 lipca 2020, 09:07
Nie, on by chciał angielską pensję. Pewnie ok 5 mln €. Nie jest tyle wart.
0
Gol
Gol
31 lipca 2020, 08:59
Gdyby grał na prawej stronie to nie byłoby nawet co się zastanawiać, bo tam tylko Samu i młodziutki Saelemaekers, no ale niestety Deulofeu gra na drugiej stronie boiska, a tam Rebić i Leao więc wydaje się zbędny w obecnej sytuacji.
0
tommyb1
tommyb1
31 lipca 2020, 12:32
Ależ on gra na prawej bez żadnego ubytku. Nie pamiętasz jednej z najbardziej wiekopomnych bramek która strzeliliśmy Bologni w ostatnich minutach grając w 9? :) mało sufitu głową nie rozwaliłem tak podskoczyłem wtedy... Gerard fajna kartę u nas zapisał ale dzisiaj bym go już nie zaryzykował. Po pierwsze kasa i pensja do najmniejszych by nie należały, po drugie uraz, który przy jego brykaniu na skrzydle może kiedyś wrócić...
0
brzydki
brzydki
31 lipca 2020, 08:51
Jeździec bez głowy, uciekający z tonącego, drugoligowego statku nagle chce wrócić. W dodatku pewnie z niemałą pensją.

Rebić, Leao, Jeremy Menez > Deulofeu
3
Szpadyzor0
Szpadyzor0
31 lipca 2020, 09:01
On akurat co okienko daje znak, ze chcialby wrocic, wiec troche zbyt surowo go oceniasz :)
5
jasiom22
jasiom22
31 lipca 2020, 13:23
Dokładnie tak sie robi dobre transfery, liczy sie potencjał... A on go ciagle ma, można go teraz wyciagnac za połowe ceny, a do aktualnej kadry Milanu pasuje jak ulał.. Dobrze sie czuł w Milanie, a Milan potrzebuje prawo-skrzydłowego nie do posadzenia snikersa tylko do rywalozacji. Dla mnie powinno sie liczyc to : Deulofeu > Saelemaekers > Castillejo...
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
31 lipca 2020, 08:48
Podziękujemy ;)
2
Cervusius
Cervusius
31 lipca 2020, 08:48
Normalnie byłaby to fajna opcja, ale mamy już na lewym skrzydle Rebica i Leao, oni mają ponadto taki sam profil zawodnika jak Deulofeu. Jeżeli będziemy jeszcze musieli wykupić Rebicia gotówkowo z uwagi na działkę Fiorentiny, to nie widzę szans na ten transfer.
Edytowano dnia: 31 lipca 2020, 08:48
0
Zirytowany
Zirytowany
31 lipca 2020, 08:48
Na rezerwę jak znalazł, z Leao po wejściu robiłby dym. Kontuzja może znacząco obniżyć cenę.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się