SCUDETTO


MERCATO LIVE 03.08: Matteo Pessina na celowniku Milanu [21:45]

3 sierpnia 2020, 09:49, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 03.08: Matteo Pessina na celowniku Milanu [21:45]

Letnio-jesienne okno transferowe we Włoszech oficjalnie rozpocznie się dopiero 1 września i potrwa do 5 października, ale zważywszy na zakończenie sezonu i nadchodzący zalew plotek związanych z mercato już teraz zapraszamy na nasze codzienne relacje na żywo, w których zbiorczo będziemy informować o medialnych doniesieniach.

[09:50]: Kilku obrońców i środkowy pomocnik - tak według Il Corriere della Sera przedstawia się lista priorytetów Milanu na nadchodzące okno transferowe. Pod kątem prawej strony defensywy najmocniej z klubem łączony jest teraz Serge Aurier, w kwestii wzmocnienia środka obrony wymienia się Nikolę Milenkovicia, z kolei co do drugiej linii tutaj media wskazują na Florentino z Benfiki.

[09:52]: Zdaniem La Gazzetta dello Sport, w negocjach Milanu z Fiorentiną odnośnie Nikoli Milenkovicia może pojawić się wątek Lucasa Paquety. Toskańczycy interesowali się Brazylijczykiem już w styczniu.

[10:13]: Jak donosi La Gazetta dello Sport, Milan zamierza latem wzmocnić prawą stronę defensywy, co spowoduje, że Andrea Conti lub Davide Calabria będą musieli opuścić klub. Wśród potencjalnych celów transferowych wymienia się Serge'a Auriera (Tottenham) , Denzela Dumfriesa (PSV) i Emersona Royala (wyp. z Barcelony do Betisu). 

[12:00]: Pamiętacie Antonee'a Robinsona?  Tak, to ten obrońca Wigan nie przeszedł zimą testów medycznych przed transferem do Milanu. 22-latek uporał się już z problemami z sercem i według Tuttosport znów znalazł się na celowniku Rossonerich, którzy widzą w nim zmiennika dla Theo. 

[15:23]: Zdaniem La Gazzetta dello Sport, zarówno Serge Aurier jak i Denzel Dumfries kosztują po 15 mln euro - tyle sobie życzą odpowiednio Tottenham oraz PSV. Milan rozważa kandydatury obu graczy pod kątem wzmocnienia prawej flanki swojej defensywy.

[18:05]: Milannews podaje, że Reggina skontaktowała się z Milanem w sprawie Alessandro Plizzariego. Beniaminek Serie B chciałby wypożyczyć goalkeepera na sezon 2020/21. W tym tygodniu może odbyć się spotkanie w tej sprawie tej operacji. 

[18:13]: Sky Sport informuje, że agenci Bena Godfrey'a spotkali się z przedstawicielami Milanu. Mowa o 22-letnim stoperze Norwich. Kanarki wyceniają swojego defensora na 30 milionów euro, a wśród chętnych ma być też Bayer Leverkusen. Anglik zagrał dla Norwich 30 meczów w minionym sezonie Premier League. 

[19:15]: Federico Chiesa był w ostatnich dniach intensywnie łączony z Milanem. Podobno jego sprowadzenie ma być marzeniem Stefano Piolego. Dziś Rocco Commisso, właściciel Fiorentiny przyznał na konferencji prasowej, że prawdopodobnie już dłużej nie zatrzymają u siebie 22-letniego napastnika i jeśli wpłynie za niego zadowalająca oferta, to ją zaakceptują. Czas na ruch Rossonerich?

[21:40]: Jak podaje Milan News, Rossoneri rozmawiali dziś w Casa Milan z agentem Matteo Pessiny. Pomocnik wypożyczony z Atalanty do Hellasu może, na bazie zapisów w kontrakcie, wrócić do Milanu za połowę kwoty której zażąda La Dea. Pessina w minionym już sezonie Serie A zdobył 7 goli w 35 meczach. 

[21:45]: Luca Marchetti ze Sky Sport 24 potwierdza negocjacje Milanu z Tottenhamem w sprawie Serge'a Auriera. Rossoneri mają też być przygotowani na odejście Davide Calabrii. 



202 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
House_vol.2
House_vol.2
3 sierpnia 2020, 15:56
de Paul, Berardi, Aurier, Milenkovic i Bakayoko. Z naszym budżetem wychodzi po 20 mln na każdego. Plus odejscia lub wymiany niektórych zawodnikow i jest to do wykonania.
Dobrze że za marzenia nie karają ;)
1
Zako
Zako
3 sierpnia 2020, 15:41
Mógłby Romano/ Schira coś napisać o Milanie, bo widzę, ze nawet ciekawe newsy dzisiaj nt innych drużyn, a u nas nuda :D
0
MilanFanJ
MilanFanJ
3 sierpnia 2020, 15:39
Proponuję małą zabawę transferową. Kto potrafiłby wskazać zawodnika U-23 na świecie, który wydaje się być młodszą kopią Zlatana pod względem mentalu i talentu? Ja nie potrafię :)
0
Ajvar
Ajvar
3 sierpnia 2020, 15:45
Haland?
2
Klimczer
3 sierpnia 2020, 16:07
Haland
0
Rossu
Rossu
3 sierpnia 2020, 16:32
Isak
0
Rzetelny
Rzetelny
3 sierpnia 2020, 16:55
Rasiak
1
MilanFanJ
MilanFanJ
3 sierpnia 2020, 17:00
Ten Isak ciekawy, może jego powinniśmy wziąć na zmiennika i wychowanka Ibry :)
0
Fushnikov
Fushnikov
3 sierpnia 2020, 21:39
Polski Zlatan z Legii :)
0
jarek2572
jarek2572
3 sierpnia 2020, 15:32
Jakby Aurier i Dumfries na serio mieli kosztować po 15 baniek, to bralbym obu. Calabria i Conti out. Ale to by była bajka. Marzenia ściętej głowy :p.
0
Ronladinho86
Ronladinho86
3 sierpnia 2020, 18:24
Ja bym Contiego nie skreślał widać było że od Piolego coś załapał bo jak grał to w miarę dobrze, gorzej z Calabria ten jest przereklamowany, ale może ktoś w końcu pomyśli w Milanie i sprzeda go za fajna kasę bo jest młody itp
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
3 sierpnia 2020, 15:26
Ale kręcą ...niedawno jeszcze pisali że Dumfries 25-30 baniek.
Może w następnej notce napiszo że za Emersona farsa chce 10mln byle by tylko ktoś kupił bo mają problemy ;)
0
Vol'jin
Vol'jin
3 sierpnia 2020, 15:25
De Paul też chce ponoć odejść. Idealny za Bonaventurę bo gracze są bardzo podobni do siebie. Tylko odrzuca na razie cena raczej ^
3
Semper Fideli
Semper Fideli
3 sierpnia 2020, 15:45
Też nie raz juz o tym wspominalem. A z ceną nie wiadomo jak będzie po pandemii bo nie które kluby straciły sporo kasy
0
Zako
Zako
3 sierpnia 2020, 19:39
De Paul kojarzy mi się teraz z takim grajkiem, co właśnie fajnie jakby był takim 13 zawodnikiem jak Jack ostatnio, ale niestety obecnie za kogoś takiego pewnie krzykną ze 30 baniek i tyle z planu :D
0
per93milan
per93milan
3 sierpnia 2020, 14:43
Lucas Hernandez i/lub Wesley Fofana, Emerson Royal, Tonali i/lub Milinkovic-Savic, Belotti i taka wisienka Mbappe.
tak sobie wymarzyłem :D
0
dykt4tor
dykt4tor
3 sierpnia 2020, 15:06
No jeszcze Messi, Van Dijk, Alisson na ławke, KDB i lecimy!
15
Zirytowany
Zirytowany
3 sierpnia 2020, 16:40
Spełnisz swoje marzenia pod koniec września, czyli po premierze Fify 21 : )
0
per93milan
per93milan
3 sierpnia 2020, 19:25
Ha, ha. Już spełniłem. Gram w FM'a :)
A tak na poważnie to nie napalam się na jakieś spektakularne transfery. Mam nadzieję na ciekawe transfery, które wzmocnią nasz zespół :)
0
Gzikuu
Gzikuu
3 sierpnia 2020, 14:14
https://mobile.twitter.com/MilanEye/status/1290258181952811008

No i to jest news! Po tym, jak Konami i PES w bezczelny sposób olewało i marnotrawiło potencjał partnerstwa z naszym klubem w końcu jakaś odmiana. Co prawda FIFA, to gra gówniana, ale dla marki Milanu to wiele znaczy.
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2020, 14:16
13
Delfin9811
Delfin9811
3 sierpnia 2020, 14:21
Teraz grając w Fifę Milanem, nie będzie obrzydzenia kiedy spojrzymy na twarze zawodników. Z Filmu na IG klubu już wyłapałem, Romka, Benka, i Hakana ze headscanami
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2020, 14:21
2
Vol'jin
Vol'jin
3 sierpnia 2020, 14:21
Fifa to Fut tylko i wyłącznie obecnie, a model jaki tam jest stosowany to jest po prostu zdzieranie kasy z graczy ^ Tryb kariery to jest tam żartem od kilku lat.

2k ma podobny tryb do FUT ale mimo też wyciągania łap po kasę mam wrażenie, że jest lepiej zrobiony nawet dla casuali :P
2
Gzikuu
Gzikuu
3 sierpnia 2020, 14:25
Grając w PES było takie samo obrzydzenie. 3 lata partnerstwa co najmniej i zrobione skany Gigio, Calabrii i Boriniego. Tyle. XDDDDDDDD

PS. W tym filmiku z FIFY Romek nie ma skana. Hakan ma stary, jeszcze z Leverkusen. Bennacer to custom. Tylko Rebić ma ładny skan z Frankfurtu. Ale wydaje mi się, że na premierę cały skład będzie już zeskanowany.
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2020, 14:27
2
AdamoX__
AdamoX__
3 sierpnia 2020, 14:27
Voljin ,ja akurat mocno siedzę w społeczności Fify i jestem z wszytskim na bieżąco . Zgodzę się z tobą że wszystkim ,lecz zaskoczę cię w tym roku tryb kariery będzie naprawdę dobry .
0
Delfin9811
Delfin9811
3 sierpnia 2020, 14:30
Romek i Benek mają na 100%, potwierdzone poprzez update do Fify Online 4
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
3 sierpnia 2020, 14:41
na dwór w gałe popykać a nie nołlajficie iksde
1
Zako
Zako
3 sierpnia 2020, 14:43
Mnie w grach piłkarskich i tak interesuje ostatnio tylko kariera Milanem. W tym roku wyjątkowo pograłem w PESa, bo więcej piłkarzy z Serie A było, no i ogólnie była licencjonowana. W Futa grałem parę lat temu, ale to nie rozgrywka dla mnie , obecnie trzeba non stop grać, zresztą dużo bardziej lubię przeprowadzać odbudowę Milanu z próbą zachowania realizmu.


Sam deal bardzo dobry dla nas , przeciez produkt EA nie samym gameplayem, a marketingiem jest lata świetlne przed KONAMI i nic nie zapowiada się na zmianę, jedynie drobne szczypanie japońskiego producenta w postaci zabierania pojedynczych licencji.
1
satoshi
satoshi
3 sierpnia 2020, 14:59
Aha.
0
RuFFDante
RuFFDante
3 sierpnia 2020, 19:14
Ja kupuje Fife co 10 lat zeby zobaczyc roznice w grze.
0
BadMad
BadMad
4 sierpnia 2020, 00:17
Co to FiUTA jest?
Karwa czy tu żyje ktoś kto grał w Sensible Soccer?%-)
0
rossoner111
rossoner111
3 sierpnia 2020, 14:03
Wszyscy się zgodzą ze transfery powinny być zamknięte do 3 tygodni. Zawsze czekają do końca, próbują obniżać cene , nic tego nie wychodzi, a skald w rozsypce. Oni nie czekali do 30 września...
2
Paweł Piotr
Paweł Piotr
3 sierpnia 2020, 14:05
Na bank będzie jakaś historyjka jak z Correa.
0
KKP19
KKP19
3 sierpnia 2020, 13:30
mialem sie pytac wlasnie czy ktos wie czy Robinson juz moze bez przeszkód grac w piłkę :)
1
Kosmateus123
Kosmateus123
3 sierpnia 2020, 13:50
Niech przyjedzie, może dentysta coś znajdzie... ;)
0
mathiaz
mathiaz
3 sierpnia 2020, 15:31
Może. W meczu z Barnsley wyciął kolesia jak Flamini za dawnych lat i dostał tylko żółtą:-D
0
matten
matten
3 sierpnia 2020, 12:42
Jak dla mnie w pierwszej kolejności powinniśmy się postarać o prawego obrońcę i napastnika. Jeśli chodzi o prawą obronę to pożegnałbym Contiego i zostawił Calabrię jako zmiennika - młodszy, nie ma takich problemów zdrowotnych jak Conti, a do tego jest wychowankiem. Co do pozycji napastnika to najlepiej byłoby ściągnąć kogoś, kto zgodzi się pełnić rolę zmiennika dla Ibrahimovicia. Szwed ma swoje lata i jak mniemam nie będzie w stanie grać każdego meczu po 90 minut. Za rok można spróbować ściągnąć Belottiego, bo zostanie mu już tylko rok kontraktu. Szkoda, że pozbyliśmy się Cutrone, bo w tym momencie by się przydał.
Poza tymi dwoma, zdaje się koniecznymi, wzmocnieniami postarałbym się o środkowego obrońcę, pomocnika i skrzydłowego, ale nie wiadomo czy starczy na to pieniędzy. Dużo może zależeć od tego, kogo uda nam się sprzedać. Niestety w ostatnich latach słabo sobie radzimy na tym polu, więc nie nastawiam się na wielki zastrzyk gotówki. Zresztą, jak tak patrzę na nasz skład to nie bardzo jest kogo sprzedać... Donnarumma, Romagnoli, Kessie i Bennacer są potrzebni, Musacchio ma kontuzję, a za Paquetę po takim sezonie pewnie nikt nie da dobrych pieniędzy.
5
Kosmateus123
Kosmateus123
3 sierpnia 2020, 13:25
Zgadzam się co do zostawienia Calabrii (choć jego sprzedaż lepiej wyglądałaby w księgach), bo Conti jest zbyt szklany i jeśli zostanie pewnie znowu będzie się łatać obronę przestawiając Belga czy Duarte. Co to przydatności Cutrone mam mieszane uczucia. Lubię gościa i cenię zaangażowanie w grę, ale nie nadawałby się do pełnienia tej samej roli co Ibra. Nam potrzeba wysokiego, wygrywającego w powietrzu, przepychającego obrońców środkowego napastnika.
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
3 sierpnia 2020, 13:44
@Kosmateus123

Ciężko będzie kogoś takiego "tanio" znaleźć. Być może jednak stwierdzą że w razie pauzy Ibry i na końcówki meczy postawić tam można Rebica lub Lelao (wtedy bardziej by to wyglądało może takie 4-2-2-2)
0
MrAncelotti
MrAncelotti
3 sierpnia 2020, 12:04
Co sądzicie o wymianie Samu Castillejo za Samuela Chukwuezze z Villarealu? Wiadomo, dopłata musiałaby być z naszej strony. Myślę, że to byłby transfer, na który kazda stron mogłaby się zgodzić.
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
3 sierpnia 2020, 12:10
A jest jakieś info?
0
Kosmateus123
Kosmateus123
3 sierpnia 2020, 12:22
Nie widziałem go. Jest lepszy od Castillejo?
0
M@sło
M@sło
3 sierpnia 2020, 12:04
Na prawą spoko by też był Domenico Berardi ale on chyba wzdycha do czarnoniebieskich.
1
Krupini
Krupini
3 sierpnia 2020, 13:15
Tonali wzdycha do nas, a na dniach będzie w Interze. Więc sprowadzenie Berardiego wydaje się ciekawą opcją.
0
rossoner111
rossoner111
3 sierpnia 2020, 12:00
Jak chcą grać 4231 to tylko chiesa :))) na szpicy może grać w ostateczności rebić lub leao. Co to byłby za atak...
1
Skot Łilson
Skot Łilson
3 sierpnia 2020, 11:55
Aurier 15 mln, Milikovic 30 mln, Roca 15 mln. I wypożyczyć tego Florentino na korzystnych warunkach i zostaje dobre 30 milionów na skrzydłowego lub napastnika.
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2020, 11:55
0
Adam1983
Adam1983
3 sierpnia 2020, 11:29
Z tej trójki prawych obrońców tylko Dumfriesa bym brał ,chociaż patrząc na Hirvinga Lozano jak wymiatał a jak gra w Napoli ciężka sprawa
1
Levy11
Levy11
3 sierpnia 2020, 11:22
W Interze to narazie cyrk zaczyna się robić. Krzyczą o Messim, Conte kłuci się z zarządem. Tonali niby dogadany, a nie do końca. Szykowany Alegri. Tam będzie się działo.
8
daro12555
daro12555
3 sierpnia 2020, 11:25
I można to spróbować wykorzystać z Tonalim .
0
MrAncelotti
MrAncelotti
3 sierpnia 2020, 11:30
Do tego nie mogą się dogadać z United w kwestii Sancheza i wciąż nie mogą się zdecydować czy chcą sprzedać Lautaro.
0
rossoner111
rossoner111
3 sierpnia 2020, 11:35
Ewidentnie nie chcą Tonaliego, media piszą ze luiz dwa lata wypożyczenia plus 30 mln obowiązek wykupu
0
kamilus
kamilus
3 sierpnia 2020, 11:44
Milan nie planuje wydać na rezerwowego ponad 30 mln (a tyle kosztowałby Tonali), zamiast tego mówi się o 15 mln za Marca Roca oraz wypożyczeniu (może nawet 2-letnim) Florentino z opcją/obowiązkiem wykupu.
1
mathiaz
mathiaz
3 sierpnia 2020, 15:33
daro12555
Co tam Tonali, trzeba wykorzystac sytuację i brać Messiego:-D
1
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
3 sierpnia 2020, 10:59
Offtop: Dybala piłkarzem Lipca w Serie A XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
8
mathiaz
mathiaz
3 sierpnia 2020, 11:03
Żabo,
Za mało D zdecydowanie. Myślę, że nie ma takiej ilości x i D na świecie by to uczciwie opisać.

BRAK SŁÓW.
3
Kosmateus123
Kosmateus123
3 sierpnia 2020, 11:26
Dostali prikaz, żeby był piłkarz z Juve - Dybala u nich najlepszy po restarcie więc sami rozumiecie... ;( Ta sama skala uczciwości co przy przyznawaniu złotej piłki na przemian Messiemu i CR 7...
0
3 sierpnia 2020, 10:46
O nie, znów mercato. Czas się chyba wylogować, bo nie chcę dostać raka od coraz większego natężenia fejków i psychozy z nim związanych :(

Połączą nas znowu z Elnenym, Basellim, Modriciem, Mbappe, Messim, Lovrenem, Paredesem, Mustafim, Januzajem, Isco, Jamesem, Fabregasem itd. prawda? :) Bo to chyba taki starter pack w ostatnich latach :)
6
daro12555
daro12555
3 sierpnia 2020, 10:53
Jeszcze o Messim nigdy plotki nie słyszałem :)
0
Corsa
Moderator Corsa
3 sierpnia 2020, 11:05
Ja czekam tylko na newsy o Miliku i aktywacji TAJNEJ KLAUZULI gwarantującej Milanowi odkupienie Piątka z Herty...
3
Cervusius
Cervusius
3 sierpnia 2020, 11:39
Corsa
A potem tylko powtórzenie karnych z Portugalią i można iść do domu
2
Cervusius
Cervusius
3 sierpnia 2020, 11:45
Właśnie, Błaszczykowskiego też mieliśmy chyba kupić? I Grosickiego?
0
KKP19
KKP19
3 sierpnia 2020, 12:07
kupmy Krychowiaka na rezerwę xD
0
vvyjebane
vvyjebane
3 sierpnia 2020, 13:21
Taki Milik w przyszłym roku za darmoche to nie byłaby głupia opcja
0
daro12555
daro12555
3 sierpnia 2020, 10:37
No i jeszcze ktoś za Jacka czyli Szoboszlai .4 transfery i wystarczy nie trzeba robić rewolucji .Plus powrót Pobegi i może Plizzagiego .Pozbyć się Reyny ,Laxalta lub Rodrigueza ,Contiego,Mussachio,Biggli,Krunica,Halinovica ,Jacka wypożyczyć kogoś z dwójki Gabbia,Duarte.
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2020, 10:43
0
Corsa
Moderator Corsa
3 sierpnia 2020, 10:45
serio wierzysz, że bez Rangnicka ten chłopak na poważnie rozpatrzy ofertę Milanu?

Szoboszlai i Tonali, to kolejne pozycje, które trzeba skreślić. Nie wiem po co ludzie dalej się łudzą. Prędzej Piątek wróci niż pojawi się u nas ktoś z tej dwójki.
6
daro12555
daro12555
3 sierpnia 2020, 10:52
Corsa-Milan go już chciał przed Niemcem a obecnie dla Węgra Milan byłby idealnym kierunkiem ,nie zespołem z top ale już z dużymi ambicjami .Milan gra obecnie ofensywny ładny futbol ,stawia na młodzież .
0
Corsa
Moderator Corsa
3 sierpnia 2020, 11:09
Darku, Milan chciał go przed Niemcem, bo cały czas w planach było jego zatrudnienie. Stąd wyskoczyło wiele nazwisk, które Rangnick teoretycznie miałby przyciągnąć.

Młodzi piłkarze nie mają świadomości, że ogromnie poprawiliśmy grę, dla nich to prosta kalkulacja - Milan 6 w tabeli, el. do LE, czyli u nich to samo co w tamtym roku, zero poprawy. Tak postrzega nas niestety piłkarska Europa. Dopiero jak wywalczymy LM, to wtedy wyślemy wszystkim jasny sygnał i coś się może zmieni.
0
daro12555
daro12555
3 sierpnia 2020, 11:17
Corsa -Ale Milan to jednak przeskok do przodu o krok .Jak taki klub jak Betis potrafił ściągnąć Fekira to my nie możemy Węgra ściągnąć .Theao były silniejsze kluby zainteresowane to samo Leao w tamtym okienku .Z takim podejściem to nikogo nie sprowadzimy.
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2020, 11:19
3
Corsa
Moderator Corsa
3 sierpnia 2020, 13:34
@daro1255, Betis zakontraktował Fekira, bo zaproponowali mu 15 milionów rocznie. W innym wypadku nawet by na nich nie spojrzał.

W obecnych czasach piłkarzy można ściągnąć na dwa sposoby:

a) ciekawym projektem, bardzo dobrym trenerem i pucharami

lub

b) pieniędzmi,

Co mamy w Milanie? Ograniczenie pensji, niepewną Ligę Europejską, Piolego, który wciąż jest niewiadomą. Wystarczy, że Ibra odejdzie, okaże się, że to jednak Szwed ciągnął drużynę za uszy i momentalnie wracamy do tego co było. Każdy agent będzie przestrzegał przed tym swojego podopiecznego.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
3 sierpnia 2020, 10:34
Może ktoś wyjaśnić, w jaki sposób Napoli kupiło Osimhena przed otwarciem okna?
1
TR3V0R
TR3V0R
3 sierpnia 2020, 10:45
normalnie, kupili go teraz, ale grac będzie mógł dopiero od nowego sezonu :p
5
Kosmateus123
Kosmateus123
3 sierpnia 2020, 10:31
La Gazetta napisała o odejściu Contiego lub Calabrii- to chyba najbliższe prawdy stwierdzenie, które tam przeczytamy odnośnie mercato. Doceńmy to ;)
2
Corsa
Moderator Corsa
3 sierpnia 2020, 10:23
Powiem tak - nie przyjdzie nikt z trójki Aurier, Milenkovic, Dumfries.
Wszelkie newsy o nich radzę ignorować.
2
Paweł Piotr
Paweł Piotr
3 sierpnia 2020, 10:26
To można napisać o wszystkich.
A że pojawiają się ploteczki to po to redakcja je wstawia by sobie po komentować ;)
1
Corsa
Moderator Corsa
3 sierpnia 2020, 10:36
Z pewnością pojawi się dużo plotek, dlatego trzeba je logicznie przesiewać.

Aurier - nie odejdzie za mniej niż 30 baniek + wysoki kontrakt, z którego zostały jeszcze 2 lata.

Milenkovic - już widzę jak Viola oddaje nam swojego podstawowego zawodnika skoro mają ambicję budować coś więcej jak średniaka na drugą część tabeli.

Dumfries - to życzenie wielu kibiców, dlatego przewija się ciągle w plotkach, a nie wiadomo czy Milan choćby sonduje jego pozyskanie.
1
Paweł Piotr
Paweł Piotr
3 sierpnia 2020, 10:47
No racje masz ja nie mówię że nie.

Dumfries wydaje mi się był łączony przez media bardziej z RR tak jak Szoboszlai (tzw. lista Rangnicka). Zrobili RR-a w balona i zaraz zniknął temat Szoboszlaia czy właśnie Dumfriesa w Milanie a pojawił się Emerson czy Aurier na te pozycje.
0
kamilus
kamilus
3 sierpnia 2020, 11:07
Dumfries mógł być z nami łączony także dlatego, że jego agentem jest Raiola. Ale też myślę, że jakieś rozmowy miały miejsce, jedynie gdy dostano informację, że PSV będą za niego chcieć ok. 25 mln, to zaczęto szukać w innych miejscach (Emerson, Aurier).
0
Deus
Deus
3 sierpnia 2020, 10:22

Dwóch Serbów z Violi: Milenkovic + Vlahovic i mamy obrońcę i napastnika załatwionych. W transakcję włączyć Paquete i gitara.
Pomocnicy: jeden z Tonali > Roca > Florentino w tej kolejności
Przydałby się jeszcze ktoś kto by mógł zmienić Hakana ale normalnie grać na prawym skrzydle - może Miranczuk
Na prawą obronę wolałbym Emersona nawet za 30 mln
Za rok Chiesie i Belottiemu zostanie rok kontraktu.
1
Paweł Piotr
Paweł Piotr
3 sierpnia 2020, 10:23
Tonali i Roca to tak bardziej pozycja Benka a Florentino chyba Kessiego.
2
Deus
Deus
3 sierpnia 2020, 10:29
Roca myślę że z powodzeniem mógłby wchodzić za obu, reszta raczej tak jak piszesz ale czasem można by zaryzykować np. Tonali z Bennacerem a jak by wyszło to dowiedzieć się można tylko w praniu
1
Paweł Piotr
Paweł Piotr
3 sierpnia 2020, 10:21
W sumie to z tych nazwisk to tylko Milenkovica. Pytanie jak by sobie poradził w systemie z 4 obrońców. Wprawdzie pare razy tak grali ale wtedy z tego co wiem to właśnie on grał... jako prawy obronća.

Aurier? Wiem że jest trochę pozycji do wzmocnienia i na rezerwe ale mimo wszystko już bym wolał tego Emersona za 30 baniek. Wiadomo ploteczki ale nie zdziwię się jak będą chcieli oszczędnie wydać na obrońce skoro udało im się Theo za 20mln wyciągnąć to nie dadzą 30 na Emersona czy Dumfriesa.

Florentino? Tylko jako wypożyczenie z możliwością wykupu do rywalizacji z Kessim.

Brać za 15 mln tego Marca Roce.
Edytowano dnia: 3 sierpnia 2020, 10:22
1
Kosmateus123
Kosmateus123
3 sierpnia 2020, 10:18
Czyżby plebiscyt na niekończącą się sagę mercato wygrał już Serge Aurier? Jeszcze przed mercato? Fenomem ;)
1
Corsa
Moderator Corsa
3 sierpnia 2020, 10:25
do ostatniego dnia będzie szedł ramię w ramię z Milenkoviciem ;)
1
Zako
Zako
3 sierpnia 2020, 11:40
Z Milenkovicem to pewnie będzie zależeć od tego, czy Paquetę wypchną, bo patrząc na ceny, które rzuca właściciel Violi to transfer za samą gotówkę nie wchodzi w grę. Ja z kolei czuję, ze będzie męczenie sie z plotkami o tym Florentino, pewnie głównie o rodzaj wypożyczenia.
1
Dusiek
Dusiek
3 sierpnia 2020, 11:40
Nie bójcie się, ktoś się jeszcze znajdzie. Niech tylko dziennikarze wrócą z ulropow i się okienko oficjalnie otworzy (o ile już nie jest otwarte, nie wiem)
0
Rafał0209
Rafał0209
3 sierpnia 2020, 10:09
Brakowało tego Mercato live
3
Voltrex
Voltrex
3 sierpnia 2020, 10:00
Tonali, ten mlokos z benefici co tak czysci pieknie + holenderskie duo na prawa flanke dumfries i stengs. Mysle do ogarniecia w tych 90mln i mamy kompletny zespol.

Srodkowy obronca moim zdaniem niepotrzeby, mamy ich 5, ewentualnie jak muscchio odejdzie to bym jakiegos weterana 30+ z serie a wzial.
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
3 sierpnia 2020, 10:13
Tonaliego już nie zaklepał inter?
0
TR3V0R
TR3V0R
3 sierpnia 2020, 10:47
jeszcze nie, ale raczej kwestia czasu jak zostanie ich zawodnikiem :p
0
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się