SCUDETTO


MERCATO LIVE 05.08: Reina rozwiąże umowę i wróci do Hiszpanii? [21:35]

5 sierpnia 2020, 00:06, FossaDeiLeoni Aktualności
MERCATO LIVE 05.08: Reina rozwiąże umowę i wróci do Hiszpanii? [21:35]

[0:00]: Jak informuje Gianluca Di Marzio ze Sky, Serge Aurier jest w tym momencie priorytetem dla Milanu jeśli chodzi o prawą obronę. Iworyjczyk wyraził już chęć transferu do Włoch i z przyjemnością zagra na San Siro. Tottenham oczekuje za swojego zawodnika 20 mln euro, ale Milan planuje nie przekroczyć kwoty 15 mln euro. Negocjacje trwają

[0:10]: Ponownie Sky informuje, że wbrew plotkom nie ma żadnych szans na pozostanie w Milanie, Giacomo Bonaventury. Doświadczony pomocnik trafi prawdopodobnie do Romy lub Fiorentiny. 

[10:50]: Corriere Fiorentino podaje, że Milan nie rezygnuje z zainteresowania Federico Chiesą. Ich zdaniem, ekipa z San Siro nie może przekonać napastnika perspektywą gry w Lidze Mistrzów, ale chce zaoferować możliwość rozwoju pod okiem Zlatana Ibrahimovicia. Szwed jest chwalony i doceniany przez wszystkich zawodników kadry Rossonerich, którzy często zaznaczają , że ma na nich duży wpływ. 

[12:20]: Tuttosport ujawnia, że w ostatnich dniach Milanowi został zaoferowany Marcelo Herrera. Jest to argentyński prawy obrońca, który gra w San Lorenzo de Almagro. Agenci 21-latka mieli zaproponować Rossonerim jego usługi. 

[12:25]: Zdaniem Tuttosport Stefano Pioli nie chce Lucasa Paquety w kadrze Milanu na przyszły sezon. Jednak jak na razie, nie wpłynęła żadna oferta za Brazylijczyka. Pomocnik prawdopodobnie zostanie włączony w negocjacje z innymi klubami, aby zmniejszyć kwotę transferu jednego z zawodników o których zabiega Milan.

[14:10]: Zdaniem brytyjskiego Standard UK, Tottenham wycenia Serge'a Auriera na 25 milionów funtów. To kwota wyższa niż podawali Włosi. Milan chce negocjować niższą kwotę transferu. 

[14:15]: La Nazione podaje, że Stefano Pioli jest zdeterminowany, by znów pracować z Nikolą Milenkoviciem. Trener ma naciskać na transfer Serba do Milanu, gdyż bardzo dobrze zna z pracy w Fiorentinie. 

[18:15]: Marco Giampaolo pojawił się dziś w Casa Milan, aby rozwiązać kontrakt z Milanem. 53-latek wkrótce zostanie trenerem Torino i według Corriere della Sera miał już zakomunikować, że chciałby widzieć Rade Krunicia w ekipie Byków. Milan wycenia pomocnika na 7-8 milionów euro i nie utrudniałby zawodnikowi odejścia. 

[21:35]: Hiszpański portal ElDesmarque informuje, że Pepe Reina znalazł się na celowniku Valencii. Los Ches chcieliby, aby bramkarz rozwiązał kontrakt z Milanem, co pozwoliłoby zatrudnić go za darmo. Javi Gracia, nowy trener ekipy Nietoperzy, miał już osobiście skontaktować się z 37-latkiem, z którym wiążą go bardzo dobre relacje.  



206 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 sierpnia 2020, 07:31
1.Rodrigo De Paul 2. Boga 3. Thilo Kehrer i możecie we pizdu to okienko zamykać.
1
Jaca23
Jaca23
6 sierpnia 2020, 14:53
1. Zgadzam się, wszechstronny zawodnik, na pewno by się przydał.
2. Świetny gracz, ale głównie lewoskrzydłowy, lub cofnięty napastnik, a tam mamy Rebicia.
3. Jak chciałbyś wyrwać Kehrera z PSG, skoro dwa lata temu dali za niego 37 mln, a teraz odeszła mu konkurencja ze strony Meuniera? Na tę pozycję mamy pewniejsze i relatywnie tańsze nazwiska: Aurier, Dumfries, Emerson.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
7 sierpnia 2020, 15:31
No i te 3 nazwiska też są dobre. Gdyby udało się ściągnąć jednego z tych graczy plus tych co wymieniłem byłoby okienko malina :)
0
przemek.kili
przemek.kili
6 sierpnia 2020, 06:56
Z tym Chiesą to fantazja was ponosi. Ja daje 1% szans na ten transfer.
3
Vol'jin
Vol'jin
6 sierpnia 2020, 01:42
https://twitter.com/NicoSchira/status/1290714044274532353?s=20

ktoś odleciał xD
0
Grande
Grande
6 sierpnia 2020, 09:59
Sprzedadzą go za 4x tyle znając życie.
0
Jaca23
Jaca23
6 sierpnia 2020, 14:47
Poleciał i to grubo.Jakby Everton kosztował 20 mln to by od 2-3 sezonów grał w Europie, a kolejka po niego byłaby długa jak w Lidlu po karpia na święta. Tam jest 20 klub + 15 agent, 10 prywatny sponsor i to pewnie nie wszystko.
0
jasiom22
jasiom22
6 sierpnia 2020, 00:57
No dobra, czyli jak?

Gigio z bratem i kto? Begović dalej? (Reina out)

Aurier i Kalulu. (Conti, Calabria out?)
Kjaer i Milenković.
Romagnoli i Gabbia? (Duarte? Musacchio?)
Hernandez i kto? (Laxalt, RR out)

Bennacer i kto? (Krunić do Torino?)
Kessie i kto? Brescianini? Pobega?

Chiesa? Saelemaekers/Castillejo?
Calhanoglu i kto? (Paqueta i Jack out) D.Maldini?
Rebić (za ile mln!?) i Leao czy kto?

Ibra i kto? Leao? + Colombo
Edytowano dnia: 6 sierpnia 2020, 01:07
0
Zirytowany
Zirytowany
6 sierpnia 2020, 09:30
Begovic idealny na zamiennika.
0
Oregano
Oregano
5 sierpnia 2020, 21:39
Kalulu w Milanie do 2025 roku!
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2020, 21:43
5
Milanboy
Milanboy
5 sierpnia 2020, 21:50
Skąd info?
0
Maestro02
Maestro02
5 sierpnia 2020, 21:57
Jestem ciekaw jak się rozwinie, News jest już na Milan Worldwide.
0
Vol'jin
Vol'jin
5 sierpnia 2020, 22:02
https://www.acmilan.com/en/news/articles/media/2020-08-05/official-statement-pierre-kalulu

Zdjęcia prasowe robili jeszcze w starych koszulkach ^
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
5 sierpnia 2020, 22:05
No zaebiscie zaczynają okienko ;(
Oby w naszym przypadku było "nieważne jak zaczynasz ważne jak kończysz".
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2020, 22:06
1
dykt4tor
dykt4tor
5 sierpnia 2020, 23:06
A co masz do Kalulu? Transfer za darmoche, a moim zdaniem wygryzie Calabrie/Contiego bez problemu, a nie wydaje mi sie zeby to byl nasz jedyny transfer na PO.... Czasami tutaj jest narzekanie tylko po to żeby sobie ponarzekać..
17
Gianni Rivera
Gianni Rivera
5 sierpnia 2020, 23:42
dykt4tor, nie zapominaj o zeszłorocznym marudzeniu pt. "obrońca Maldini sprowadza n-tego obrońcę do Milanu, w dodatku trzeciego na lewą stronę, i to bez formy!", no i bajeczne "po co nam pomocnik ze spadkowicza?", plus zimowe "Maldini dzban wymienia perspektywicznego Caldarę na kiepskiego Kjaera". :)
17
Zako
Zako
5 sierpnia 2020, 21:37
W ogóle kiedy zaczynają się te "przygotowania" do nowego sezonu w tym roku? Fajnie byłoby się postarać, zeby potencjalni nowi gracze choć trochę się załapali. Na razie priorytetem pewnie prolongaty.
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2020, 21:38
0
ForzaMilanPL
ForzaMilanPL
5 sierpnia 2020, 21:20
Milan po lockdownie:
https://youtu.be/KjSpYY5dtWg
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2020, 21:37
8
pazioni
Moderator pazioni
5 sierpnia 2020, 21:48
Fajnie się oglądało.
0
Maxiu
Maxiu
6 sierpnia 2020, 00:25
Super
0
POE
POE
5 sierpnia 2020, 21:12
Jak na razie ,nic konkretnego.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 sierpnia 2020, 21:10
Opracowałem krótkie zestawienie liczb dla jednego z bardziej hejtowanych graczy Milanu ostatnich lat tj. Hakana, które pokazują, że mamy następcę wielkich pomocników a mało kto to zauważa. Szczególnie dla tych co uważają, że zagrał tylko kilka dobrych meczów.

Zestawienie zawiera kolejno: występy w Milanie, gole, asysty, % występów gdzie dany gracz miał udział w golu (asysta lub gol).

Rui Costa 192-11-46 (29%)
Pirlo 401-41-71 (27%)
Seedorf 432-62-73 (31%)
Hakan 129-23-36 (45% !!)
Kaka 307-85-104 (61%) boom

Więc nie wiem jak wy, ale ja bez cienia wątpliwości mogę stwierdzić "tak, mamy następcę Seedorfa czy Pirlo w Milanie". Owszem umiejętności może nie te ale przydatność drużynie jak widać wyżej.
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2020, 21:49
21
dykt4tor
dykt4tor
5 sierpnia 2020, 21:22
Ależ Kaka to był fenomen...
15
Diavo
Diavo
5 sierpnia 2020, 21:34
Świetna robota,ja zawsze byłem za nim. Pamiętajmy,też w jakiej drużynie przyszło mu grać w Milanie,a w jakiej grał Pirlo,Seedorf i reszta,to były same gwiazdy,mistrzowie,a nie zlepek piłkarzy jak to było do tej pory.
3
serginho83
serginho83
5 sierpnia 2020, 21:40
Mimo ostatnich dobrych występów Hahaha to porównania do Pirlo, a zwłaszcza Seedorfa brzmią jak nieśmieszny żart ;)
9
dykt4tor
dykt4tor
5 sierpnia 2020, 21:41
Ten argument można też potraktować w drugą stronę, Seedorf/Pirlo grali w takie drużynie, gdzie każdy kręcił liczby, a Hakan grał/gra w szambie (już teraz w troche mniejszym), gdzie nie miał kto tych liczb kręcic więc on kręcił za dwóch xd
3
serginho83
serginho83
5 sierpnia 2020, 21:47
Jak zrobisz statystyki Suso czy Jacka, to pewnie wyjdzie podobnie i nagle staną się oni lepsi od Rui Costy, Pirlo, Seedorfa itd. :)
5
Grande
Grande
5 sierpnia 2020, 21:48
Dlatego podawanie samych statsów bez podania szerszego kontekstu, roli w drużynie, otoczenia itd, może być mylące. Natomiast plus za wniesiony trud.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 sierpnia 2020, 21:48
serginho83 - dlatego napisałem, że umiejętności oczywiście inna półka ale drużynie daje bardzo wiele. I dla mnie jest jasnym punktem Milanu.

dykt4tor - myślę, że łatwiej o asysyty jak dogrywasz piłkę do Shevy czy Crespo np niż do Kalinicia czy Cutrone albo Piątka ;)
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 sierpnia 2020, 21:52
Suso 153-24-36 (39%)
Jack 184-30-35 (35%)

Oczywiście pod względem umiejętności to nikt z nich nawet podjazdu nie ma do złotej ery ale bardziej mi chodziło o uzmysłowienie niektórym ile Hakan daje drużynie bo z liczb wynika, że jest najlepszym pomocnikiem oststnich 2-3 lat.
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2020, 22:08
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
5 sierpnia 2020, 22:21
Fajne zestawienie choć wiadomo ze statystyka to statystyka czyli jesli ja mam na obiad kotleta a ty masz ziemniaki to starustycznie obydwaj mamy kotleta z ziemniakami tak samo tu... liczby liczbami ale na jakim poziomie i z jakimi klubami rywalizowali grając w Milanie ww zawodnicy bo Hakan w LM nie gral a w SerieA najwyżej byl 5
7
Jaca23
Jaca23
5 sierpnia 2020, 23:31
Moim zdaniem kompletnie nietrafione zestawienie choćby z faktu, że piłkarze, których wymieniłeś grają na zupełnie innych pozycjach. Jakim cudem Pirlo grający jako regista ma wykręcać liczby, porównywalne do kogoś kto grał na trequ lub skrzydle?
5
FranekBtm
FranekBtm
6 sierpnia 2020, 00:18
Co jest z Wami nie tak ?

Grzesiek dodał „Owszem umiejętności może nie te ale przydatność drużynie jak widać wyżej”

Czy naprawdę chcecie, żeby wrzucano Was do szuflady z napisem „umysłowi impotenci” ?
2
jasiom22
jasiom22
6 sierpnia 2020, 01:08
Dokładnie! wokół Hakana można budować zespół.
1
per93milan
per93milan
6 sierpnia 2020, 08:13
Masz więcej takich analiz?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 sierpnia 2020, 10:20
@up - analiz można do woli robić, to są ogólnodostępne dane, wyliczenia procentowe to nie fizyka kwantowa. Ja w suchych danych korzystałem z transfermarkt. Jak kogoś ciekawi ten temat to jestem otwarty na sugestie, lubię się bawić takimi statystykami to mógłbym osobny news opracować np z takimi liczbami na każdą pozycję od pomocników do napastników bo obrońców to można ewt rozliczać z odbiorów czy pojedynków główkowych ale te dane już trudniej będzie znaleźć patrząc kilka lat wstecz.
0
BadMad
BadMad
6 sierpnia 2020, 10:26
Sklasyfikowani są tu według ostatniej,procentowej rubryki, rozumiem że nie zdarzyło się ani razu w jednym meczu i asysta i gol?;) Bo jeśli Kaka np zdobył w którymś meczu doplette i dwie asysty to tutaj już jest policzone jako 4 występy.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
6 sierpnia 2020, 16:22
Zgadza się, bp musiałbym analizować ponad 1450 spotkań i mimo, że mam urlop to aż tak mi się nie nudzi. To jest taka uogólniona analiza bardziej w formie ciekawostki niż jakiegoś wyznacznika, głównie żeby pokazać, że Hakan taki zły nie jest bo jeśli zostanie to liczby Costy czy Seedorfa przebije spokojnie.
0
Pinokio
Pinokio
5 sierpnia 2020, 21:00
Milenkovic i Aurier to według mnie priorytety. Tak swoją drogą mam takie pytanko do osób, które warczą na każdą plotkę związaną z tym zawodnikiem - o co się rozchodzi, bo ja chyba nie na bieżąco w temacie? Świetny zawodnik, grający pierwsze skrzypce w aktualnym finaliście LM. Ktoś mnie oświeci jaki jest problem z tym gościem?
0
kamilus
kamilus
5 sierpnia 2020, 21:02
https://eurosport.tvn24.pl/pilka-nozna,105/serge-aurier-zawieszony-obrazil-ibrahimovicia-i-blanca,619240.html
0
KKP19
KKP19
5 sierpnia 2020, 21:06
oprócz sytuacji z Ibrą

Aurier miał wyrok za naruszenie nietykalności cielesnej policjanta,

Jego dziewczyna oskarżyła go o przemoc domową (pózniej wycofała oskarżenia)

Oraz "lubi" imprezować
3
Vol'jin
Vol'jin
5 sierpnia 2020, 21:06
+ było dwa miesiące więzienia za naruszenie nietykalności policjanta, ale udało sie odwołać od wyroku więzienia ;]

+ kolejne zatrzymanie w Anglii po kłótni ze swoją partnerką a potem ona odwołała te oskarżenia (ale tutaj jestem mocno powściągliwy bo dziwna sprawa, a powiedzmy, że na zachodzie trochę czasami za mocno prewencyjnie władza interweniuje w takich sprawach)
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2020, 21:07
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
5 sierpnia 2020, 21:51
Plus 3 krotne naruszenie kwarantanny co jest rekordem w Premier League. To nie jest przypadek że Spurs jest chętne go pozbyć za nie duże pieniądze. Piłkarsko świetny obrońca ale mentalnie duży dzieciak który może zwerbować Leao,Kessiego,Bennacera i Theo w imprezowy tryb życia.
3
Pinokio
Pinokio
5 sierpnia 2020, 22:28
Tak coś czułem, że większość krytyki dotyczyłaby jego zachowania, aniżeli umiejętności piłkarskich.
0
Orzelek79
Orzelek79
5 sierpnia 2020, 20:56
Niech sobie Biglię zatrudni , co dwóch sabotażystów to nie jeden. Z takim tandemem w Turynie nie będzie Serie A.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
5 sierpnia 2020, 20:45
Ktoś wie gdzie będzie można obejrzeć LM? Ewentualnie czy da się kupić internetowy dostęp?
0
Adi.Milan
Adi.Milan
5 sierpnia 2020, 21:51
Ipla jedynie ale to mega nieopłacalne. O chyba ze canal plus platforma teraz na miesiąc daja bezpłatnie
0
Adi.Milan
Adi.Milan
5 sierpnia 2020, 20:33
Super Giampaolo łapiesz w końcu plusy u kibiców Milanu
15
kamilus
kamilus
5 sierpnia 2020, 21:02
Nieważne jak człowiek zaczyna, ale jak kończy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2020, 21:03
0
kusniak_22
kusniak_22
5 sierpnia 2020, 20:25
No i dobrze by było
0
Milanboy
Milanboy
5 sierpnia 2020, 20:24
Tęsknić nie będę, piłkarz absolutnie bezproduktywny na boisku.
0
szfarceneger
szfarceneger
5 sierpnia 2020, 20:09
Podobno Antonee Robinson, który był w Milanie na testach zimą, jest do wyjęcia za 1,5 mln £, bo Wigan dostało za cośtam ujemne punkty i spadają z ligi.
1
RuFFDante
RuFFDante
5 sierpnia 2020, 21:00
Robinson, Pessina. Dwa tanie transfery do uzupelnienia pozycji. Jak Krunic odejdzie to nie beda prawie nic kosztowac.
1
KKP19
KKP19
5 sierpnia 2020, 21:08
oby Maldini o nim nie zapomniał

na rezerwę jak znalazl

sam piłkarz też chętny był by do nas dołączyć
0
Corsa
Moderator Corsa
5 sierpnia 2020, 21:50
z tym Robinsonem będzie jak z Krunicem, niby tani, ale kompletnie nieprzydatny, nie warto.
0
szfarceneger
szfarceneger
5 sierpnia 2020, 22:16
Może tak, może nie. Wystarczy że nie będzie gorszy od Laxalta i już będzie warto.
2
per93milan
per93milan
5 sierpnia 2020, 20:02
Tak sobie jeszcze pomyślałem, że dobrze byłoby z powrotem zatrudnić Bobana ;] Jeszcze przed transferami.
0
per93milan
per93milan
5 sierpnia 2020, 19:51
Świetnie zapowiadającym się pomocnikiem jest Eduardo Camavinga z Rennais :)
0
Vol'jin
Vol'jin
5 sierpnia 2020, 19:57
i akurat wybierze Milan ;]
2
per93milan
per93milan
5 sierpnia 2020, 20:01
A dlaczego nie?! Ja bym wybrał :P
3
KKP19
KKP19
5 sierpnia 2020, 21:09
Cavamingą byl Real zainteresowany.
pewnie cenę ma większą niz F.Luis
0
Jaca23
Jaca23
5 sierpnia 2020, 19:51
Aurier to półgłówek, ale sportowo miażdży naszą prawą stronę. Ciekawe jak w końcu z tą ceną bo za 15-20 to bym się nie zastanawiał.
0
Corsa
Moderator Corsa
5 sierpnia 2020, 19:40
Pisałem, że 15 baniek za Auriera to bzdura. Tyle to może kosztować zawodnik, który idzie do takiego Tottenhamu, a nie na odwrót.
0
WilkuJumper
WilkuJumper
5 sierpnia 2020, 19:01
Nie skupiałbym sie na Aurier'u tylko cisnął Dumfriesa. Różnica w fizycznosci to jest jak dzień do nocy. Poza tym gość jest młodszy i jest holendrem a jak dobrze wiemy holendrzy u nas historycznie byli kozakami.
3
Dusiek
Dusiek
5 sierpnia 2020, 19:03
Brazylijczycy tez, a popatrz na Paquete. To nie reguła.
9
per93milan
per93milan
5 sierpnia 2020, 19:41
Też jestem za tym aby w tym okienku zatrudnić jakiś piłkarzy z Brazylii i Holandii. Chociaż po jednym.
0
ósmy
ósmy
5 sierpnia 2020, 18:36
A wiecie, że Atalanta jest pierwszym zespołem w historii Serie A, dla którego bramki nie strzelił żaden Włoch? No chyba, że liczyć Papu Gomeza, który ma podwójne obywatelstwo. W sumie nie ma się czemu dziwować, skoro ostatnio w pierwszej jedenastce do momentu przyjścia Caldary to grał tylko Gollini jako Włoch.
21
pazioni
Moderator pazioni
5 sierpnia 2020, 19:17
Super ciekawostka .
1
MrAncelotti
MrAncelotti
5 sierpnia 2020, 18:27
Czemu wszyscy piszą o Milenkovicu w kontekscie środkowego obrońcy, skoro u Piolego grał dużo jako prawy obrońca i to bardzo dobrze
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
5 sierpnia 2020, 18:32
No we Fiorentinie też tak gra o ile grali mecze 4 z tyłu jak ostatnio.
Dlatego niżej napisałem że można se gdybać. Czy by go chcieli na partnera Romka, na PO, czy przejść na 3 z tyłu wtedy jako ten PŚO (najmniej prawdopodobne).
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2020, 18:33
0
per93milan
per93milan
5 sierpnia 2020, 19:42
Z tyłu tylko 4. To jest Milan!!
3
Wolly
Wolly
5 sierpnia 2020, 17:50
Mam nadzieję że Nikola Milenkovic nie skończy jak zachcianka w stylu Matriego, Kalinica czy Biglii.
2
likz0o
likz0o
5 sierpnia 2020, 17:43
Milenkovic i Chiesa to byłoby coś ale wątpię by Viola oddała dwóch czołowych piłkarzy ligowemu rywalowi. Mnie na środek obrony marzy się Ruben Dias ale wiem, że to transfer praktycznie niemożliwy.
1
rossoner111
rossoner111
5 sierpnia 2020, 17:36
Jeżeli chcą zrobić skok na Lm to musza wzmocnić przód , po przerwie atak był rewelacyjny, ale nie łudźmy się ze taką formę będziemy prezentować przez cały sezon . Pamietajmy ile bramek traciliśmy do atalanty.... Dla mnie dzisiaj SO jest mniejszym zmartwieniem niż prawe skrzydło.
0
tomasz696
tomasz696
5 sierpnia 2020, 17:51
Co ty z Atalanta wyjeżdżasz? A kto miał podjazd w strzelonych do nich a mimo to 3 inne drużyny grają w lm. wygrywa się męczę jak strzelisz 1 bramkę więcej od przeciwnika a nie jak strzelisz najwięcej w lidze
6
Fifi22100
Fifi22100
5 sierpnia 2020, 17:55
Ale tu nie było nic pisane o strzelonych bramkach,tyko raczej koledze chodziło o ilość straconych do pamiętnego 5-0 ;)
0
gieemce
gieemce
5 sierpnia 2020, 17:21
Do rotacji z Kessim i Benkiem przydałby się Pessina i ktoś jak kiedyś pokroju de jonga lub MVB czyli z ławki czy w podstawie taka sama wysoka jakość i przywództwo. Nie wiem czy ktoś jest na rynku taki, znacie ?
0
my's
my's
5 sierpnia 2020, 17:08
Dziwi mnie, że jeszcze nie spekulują o Thiago Silvie
1
gieemce
gieemce
5 sierpnia 2020, 17:20
Silva to ciężka operacja musiałby zejść z warunków do takich min jak ibra/donek connect dla niego 60% różnicy plus ma swój wiek więcej takich wyjątków jak dla Zlatana chyba nie będzie
0
my's
my's
5 sierpnia 2020, 17:27
Niby tak, ale nawet jak by nie zszedł z warunków to:
Przychodzi za 0, dostaje 10 mln za sezon, niewypał - po sezonie odchodzi za 0 = 10 mln
Aurier,Dumifires przychodza za jakies 15-20 mln, pewnie z 2-3 mln za sezon, - niewypał - po sezonie odchodza za 5-7 mln = 15-17 mln
Dodatkowo ile klub zarobi na nazwiskach tej dwójki a ile na Thiago to wiadomo.
Oczywiście na ten moment to Ibra jest liderem i to on powinien zarabiać najwięcej(według mnie), więc to marzenie ścietej głowy
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 sierpnia 2020, 18:19
my's - jeśli Silva dostanie 10 to stracimy nie 10 a 20mln.
3
my's
my's
5 sierpnia 2020, 19:30
Nie bardzo rozumiem
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 sierpnia 2020, 19:40
10 dla Tiago, 10 dla skarbówki.
2
Jaca23
Jaca23
5 sierpnia 2020, 19:44
Pensja brutto/netto, "na rękę Silva dostanie 10, a Milan plus włoski podatek zapłaci 20.
1
Grande
Grande
5 sierpnia 2020, 16:57
Paqueta rozegrał z pół dobrego meczu w Milanie, a niektórzy płaczą jakby był drugim Kaką.
4
Jaca23
Jaca23
5 sierpnia 2020, 19:46
A jeszcze inni nie pamiętają zeszłego sezonu, jak Paqueta po transferze w zimie wyglądał świetnie. Nie mowie, że ma zostać, ale zagrał naprawdę kilka solidnych spotkań.
2
Paweł Piotr
Paweł Piotr
5 sierpnia 2020, 16:03
Z jednej strony TAK dla Milenkovica ale pytanie czy spisze się jako ŚO w systemie z 2 ŚO a nie 3 ŚO. Czy (jeśli jest choć cień prawdy o zainteresowaniu Milenkovicem) chciałby go wystawiać obok Romka, czy jako PO (czyli takie 3,5 w obronie) czy otwarcie przejść na system z 3 ŚO. Gdybanie ale skoro wypisują tutaj takie info to se można komentować.
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2020, 16:04
1
Paweł Piotr
Paweł Piotr
5 sierpnia 2020, 15:03
O to już nie 15 tylko 35 za Ariela?

Nie ma co się zastanawiać brać Dumfiresa.
Do roboty się weźcie już inni zaklepują se tylko Milan nie potrafi.
8
dextermorgan
dextermorgan
5 sierpnia 2020, 15:22
Janusz wracaj orać na budowie, a nie głupoty w przerwie piszesz.
Do roboty się weź już inni nie piszą głupot se tylko Paweł Piotr nie potrafi.

Ostrzeżenie za wjazd personalny. g88
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2020, 15:30
1
HIM1998
HIM1998
5 sierpnia 2020, 15:32
Dexter nie polecam kierować się stereotypami, mam znajomych fachowcow, którzy "oraja na budowie" i zarabiają naprawdę dobre pieniądze, a merytorycznie zjedliby nie jedno studenta psychologi czy humana.
8
Paweł Piotr
Paweł Piotr
5 sierpnia 2020, 15:33
*25mln
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
5 sierpnia 2020, 15:34
@dextermorgan

Już po robocie burżuju ;)

1
dykt4tor
dykt4tor
5 sierpnia 2020, 15:47
*Auriera
0
dextermorgan
dextermorgan
6 sierpnia 2020, 19:02
Admini a gdzie ostrzeżenie dla Paweł Piotr?
Napisałem to samo co on tylko, ze o nim, a on o klubie. Widze ze obrazac klub tutaj mozna dowoli a administracja jeszcze do tego zacheca.
0
Qiub
Qiub
5 sierpnia 2020, 15:02
Ten Milenkovic jest chyba całkiem spoko? Oglądał ktoś więcej meczów Fiory w tym sezonie i coś powie?
0
KosaX
KosaX
5 sierpnia 2020, 15:24
Ogladalem okolo 10 meczow z jego udzialem i powiem szczerze ze daje rade,ruchami sylwetka i zachowaniem na boisku jest bardzo podobny do Skriniara.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 sierpnia 2020, 15:30
Bardzo dobry obrońca warto go brać.
4
per93milan
per93milan
5 sierpnia 2020, 15:52
Wziąść w pakiecie z Chiesą!
4
Semper Fideli
Semper Fideli
5 sierpnia 2020, 14:50
Utd. Już działa w sprawie Chiesy, Napoli w temacie Bogi. Paolo do roboty
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 sierpnia 2020, 14:53
Nie teraz, serial jest.
14
kamilus
kamilus
5 sierpnia 2020, 14:54
Napoli się ładnie wzmacnia - Osimhen już jest (aczkolwiek tu jest duże ryzyko), w kolejce Boga i Rashica.
0
Milanboy
Milanboy
5 sierpnia 2020, 15:03
kamilus - gdzie ten Boga grać będzie?
0
Semper Fideli
Semper Fideli
5 sierpnia 2020, 15:04
Jaki ciekawy serial oglądacie tam ?
0
Semper Fideli
Semper Fideli
5 sierpnia 2020, 15:05
A czemu nie miał by grać na prawej stronie lub jako drugi napastnik ?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 sierpnia 2020, 15:25
Następca Callejona.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 sierpnia 2020, 15:35
Tylko, że Boga to raczej lewoskrzydlowy/wahadło. Może jako zmiennik Insigne ?
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2020, 15:36
1
dykt4tor
dykt4tor
5 sierpnia 2020, 15:43
@Semper Fideli

Bo on gra na lewej stronie? To tak jakbyśmy my samu na prawą na siłę pchali, to sie nie uda.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
5 sierpnia 2020, 15:52
Semper Fideli: Killing Eve, a Maldini Muminki.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
5 sierpnia 2020, 16:38
Jak GG będzie chciał to Boga i na prawej zagra co to niby za jakiś problen, poza tym myślę że mógłby spokojnie grać jako drugi napastnik, kto wie co genaro wykombinuje
0
dykt4tor
dykt4tor
5 sierpnia 2020, 17:29
"Co to niby za jakiś problem", no problem, bo może na lewej czuje sie jak ryba w wodzie a na prawej jak Biglia w milanie?
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
5 sierpnia 2020, 18:30
@Semper Fideli

Gdzie ty tam chcesz 2 napastnika przecie grają 4-3-3.
0
kamilus
kamilus
5 sierpnia 2020, 19:11
Skoro się nim interesują to chyba mają jakiś plan na to, jak go wpasować do ustawienia.
0
marian410
marian410
5 sierpnia 2020, 14:37
Skład widziałbym następująco:
Gigio
Dumfries/Auier-Milenkovic-Rommagnoli-Theo
Kessie-Bennacer
Chiesa-Hakan-Rebic
Ibra/Leao
Dodatkowo:
Roca, Pessina,Pobega,O.Rodriuez, i jakiś napadzior jeszcze na zmiane. Było by całkiem przyjemnie.
1
kamilus
kamilus
5 sierpnia 2020, 14:53
Skład świetny (a można by jeszcze było dodać np. wypożyczenie Florentino z Benfici plus Scamakkę jako zastępcę Zlatana i wtedy to dopiero by była bomba), ale chyba nierealny - Commisso raczej będzie upierał się przy swojej wycenie i nie puści swoich graczy za "realne" np. 55 mln + Paqueta (dla nas oferta jak najbardziej do zaakceptowania, zostałoby ok. 45 mln na prawego obrońcę oraz 2 pomocników i 1 napastnika do rotacji), a będzie oczekiwał przynajmniej 100 mln za tę dwójkę.
1
Zako
Zako
5 sierpnia 2020, 15:37
Z Franckiem i Hakanem po lockdownie tak, jednak Ci gracze to dalej żaden pewniak tak naprawdę :P.
0
KKP19
KKP19
5 sierpnia 2020, 14:34
Pioli chce Chiese
Pioli chce Milenkovicia
Pioli dostanie Elneny'ego
7
Zako
Zako
5 sierpnia 2020, 14:54
I ekwadorskiego skrzydłowego z Genku.
2
per93milan
per93milan
5 sierpnia 2020, 15:53
Dobre :D
0
Diavo
Diavo
5 sierpnia 2020, 13:36
Paqueta spasł się od kad przybył do Milanu, pieniądze itp i po chłopie,więcej czasu spędza w e-sporcie niż na treningach.
0
mathiaz
mathiaz
5 sierpnia 2020, 13:57
Zlatan też dużo czasu spędzał w esporcie, a nie przeszkodziło mu to w karierze. Słaba psycha i tyle. No może nie tyle w esporcie co grając na konsoli. Pomyliłem pojęcia:-)
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2020, 14:00
2
Diavo
Diavo
5 sierpnia 2020, 16:50
Zlatanowi nie,Paquecie tak :)
0
patoo_07
patoo_07
5 sierpnia 2020, 13:06
Na Paquete jeszcze liczyłem w przypadku przyjścia Rangnicka. Wierzyłem, że może on coś z niego wyciągnie. W to, że Pioli zrobi z niego zawodnika, jakoś nie wierzę.
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
5 sierpnia 2020, 13:37
Również byłem za tym żeby został na okres przygotowawczy pod okiem nowego trenera. I wtedy podjąć decyzję co dalej. Pioli go nie chce, trudno. Osobiście uważam że będzie z niego dobry grajek. Będę śledził jego karierę jak odejdzie.
0
Wolly
Wolly
5 sierpnia 2020, 14:03
Skoro Ibra go nie wyciągnął za uszy. To nic z niego nie będzie.
1
Nygusss12345
Nygusss12345
5 sierpnia 2020, 22:04
Rebica, Hakana, Kessie potrafil odbudować. Może Lucas to po prostu wieli nalent w Brazyli, a w europie lipa? Wielu już taiich było np. Gabigol.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 sierpnia 2020, 12:51
Viola chciała ponoć Lucasa, więc może jakaś zamianka gotówkowa na Milenkovica/Vlahovica ?
1
Nesta_13
Nesta_13
5 sierpnia 2020, 13:04
Albo Chiese
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 sierpnia 2020, 13:21
Nie ująłem Chiesy bo byśmy musieli dopłacić z 40mln pewnie.
0
hyrus13
hyrus13
5 sierpnia 2020, 12:49
Wychodzi, że z Brazylijczykiem jest problem pozasportowy. Nie zdziwię się jak na koniec mercato zgłosi się PSG z jakąś śmieszną ofertą i wyjdzie na to, że jego gra i zaangażowanie miało tylko zbić cenę.
1
Ledux
Ledux
5 sierpnia 2020, 13:37
Też tak uważam. Czysto piłkarsko Paqueta jest duzo lepszy od Alexisa co pokazywał w zeszłym sezonie za Rhino. Jestem naprawdę ciekawy jak wyglądałby ten sezon i poszczególni zawodnicy u Gattuso
0
tobiasz
tobiasz
5 sierpnia 2020, 15:16
Alexis i Paqueta grają na dwóch różnych pozycjach.
0
dykt4tor
dykt4tor
5 sierpnia 2020, 15:44
I co on takiego pokazywał w zeszłym sezonie?
1
Cisek666
Cisek666
5 sierpnia 2020, 12:47
A gdzie Leonardo że swoją ofertą za Paquetę. W zimowym okienku robił podchody, a teraz co? Niech daje 30mln i już. Co do dla petrodolarowego klubu jakim jest Psg.
3
Wolly
Wolly
5 sierpnia 2020, 13:04
Oni chcieli dać 25mln€. A teraz pewnie zaproponują z 20.
0
Zako
Zako
5 sierpnia 2020, 12:47
Patrzę na tego Herrerę i sobie myślę, ze chyba okienko bez łączenia Milanu z randomowym gościem z ligi z Ameryki płd. byłoby okienkiem straconym.
3
TR3V0R
TR3V0R
5 sierpnia 2020, 12:47
no i dobrze, Paqueta już miał wystarczająco dużo szans i ani jednej nie wykorzystał. Albo wypożyczyć albo sprzedać
4
Vol'jin
Vol'jin
5 sierpnia 2020, 12:43
Atalanta chce ponoć Bogę ^

0
Rzetelny
Rzetelny
5 sierpnia 2020, 12:35
Paquety nie da się teraz rozsądnie opchnąć, wypożyczyć do Brazylii tak jak zrobił Inter z Gabrielem Barbosą. Trzeba liczyć, że się odbuduje i wtedy go sprzedać z jak najmniejszą cenę.

Pytanie czy możemy sobie pozwolić na takie "zamrożenie" pieniędzy.
2
Rzetelny
Rzetelny
5 sierpnia 2020, 13:24
".. z jak najmniejszą stratą" miało być :)
1
Milan fanboy
Milan fanboy
5 sierpnia 2020, 12:33
Odchodzi Bonaventura, więc zmiennik na Hakana by sie przydał.
Zamiast sprzedawać Paquete bym go zostawił, a noż widelec może odpali.
(Hakan trzy lata czekał żeby ludzie po 10 meczach po przerwie nazywali go "Bogiem"
0
Zuber
Zuber
5 sierpnia 2020, 13:43
Ale Hakan pokazywał zaangażowanie, biegał do obrony, odbierał piłkę, robił wślizgi, a Paqueta się snuje po boisku jak za karę.
2
Vol'jin
Vol'jin
5 sierpnia 2020, 12:32
Chiesa to nowa telenowela pismaków jak Correa czy Modrić
9
Zuber
Zuber
5 sierpnia 2020, 12:38
Z Correra coś było na rzeczy. Z Chiesa wątpię żeby kluby miały jakieś kontakty
2
House_vol.2
House_vol.2
5 sierpnia 2020, 12:29
Wątpię czy przebijemy oferty innych klubów za Chiese. Jest to łakomy kąsek dla wielu topowych klubów, a Milan jest kierunkiem mało atrakcyjnym. Wizje wielkich przyszlosciowych projektów Milanu już chyba nikogo nie przekonają i jedyną furtką do wielkich transferów może być tylko Liga Mistrzów. Wydaje mi się, że to jedna, wielka plotka. Nie ukrywam, że marzy mi się taki transfer i po cichu liczę na duże zaskoczenie. Co okienko liczę... może wymiana za Paquete by zwiększyła nasze szanse na niemożliwe.
2
Grande
Grande
5 sierpnia 2020, 12:31
Tutaj masz rację, z drugiej strony bez konkretnych wzmocnień o LM możemy zapomnieć, więc to błędne koło.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
5 sierpnia 2020, 13:20
@House_vol.2 Niby łakomy kąsek a siedzi w tej Violi i siedzi. Gdyby naprawdę ktoś poważny chciał go kupić to by to zrobił.
0
tommyb1
tommyb1
5 sierpnia 2020, 13:21
Owszem masz rację. Tyle tylko że ani Inter ani Juve go nie potrzebują. A on może nie chcieć wychylać nosa poza serie A. I tutaj jest promyk nadzei
0
Zuber
Zuber
5 sierpnia 2020, 13:45
Chiesa skończy jak Bernardeschi. Oboje się dobrze zapowiadali, ale żaden z nich nie był jakimś mega kotem. Chiesa ma przebłyski, ale czy jest wart 70 mln to w to wątpię.
0
Vol'jin
Vol'jin
5 sierpnia 2020, 14:32
oczywiście Chiesa wart 70 mln nie jest. Analogicznie to Berardi w jego wieku powinien kosztować 100 mln ;] Bo piłkarsko wyglądał w wieku Chiesy dużo lepiej. Miał ostatnie 1.5-2 lata temu gorzej, ale w tym sezonie Berardi mocno odżył

Dodajmy pewne wady u Chiesy czyli potrafi przyaktorzyć, i przede wszystkim momentami bije mocno egoizm na boisku to nie wiem ktoś ogólnie wyłoży 70 mln. Plotki Chiesy z United też bym traktował z dystansem prędzej wezmą kogoś z PL niż będą ryzykować za taką kwotę z kimś po za Anglli, tym bardziej z klubu który w pucharach nie gra i jest graczem lokalnego podwórka
0
Jaca23
Jaca23
5 sierpnia 2020, 19:38
Otóż to.
0
5 sierpnia 2020, 12:28
Co roku innego Lucasa chcemy włączyć wymianę.
0
Grande
Grande
5 sierpnia 2020, 12:29
Tego trzeba jak najszybciej.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
5 sierpnia 2020, 12:29
i co roku nikt nie chce naszych Lucasów:)
13
Mirek99999999
Mirek99999999
5 sierpnia 2020, 12:30
W tej formie nawet Legia by go nie chciała
1
kamilus
kamilus
5 sierpnia 2020, 12:51
Jakiego Lucasa chcieliśmy włączyć w wymianę rok temu? Bo z Biglią nic takiego nie pamiętam, a innego Lucasa w Milanie też jakoś nie kojarzę.
0
Cimar94
Cimar94
5 sierpnia 2020, 13:26
@kamilus

Wciskaliśmy Biglię Violi za Veretouta.
0
Gol
Gol
5 sierpnia 2020, 13:30
kamilus - Chodziły plotki, że proponowaliśmy Biglię w ramach rozliczenia przy transferze kilku innych zawodników, ale nikt nie był nim zainteresowany.
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2020, 13:32
1
Zako
Zako
5 sierpnia 2020, 12:20
Pierwszy słyszę o czymś takim jak Corriere Fiorentino xD Patrząc na to, ze do Interu nie pasuje, a Szwed co poszedł do Juve sporo grywał na PS będą chyba tylko z nami mogą media łączyć Chiese i nakręcać atmosferę, bo wątpię, żeby poszedł gdzieś poza Włochy.
1
lechef
lechef
5 sierpnia 2020, 12:07
OFFTOP : czy można gdzieś oglądnąć mecze LM w dobrej jakości ( nie chodzi o "pirackie" streamy) poza ipla.tv ? Ktoś się orientuje ?
0
KKP19
KKP19
5 sierpnia 2020, 12:09
Napoli Barca
2 polfinaly i finał będą na tvp
0
lechef
lechef
5 sierpnia 2020, 12:15

OK, to wiem - pytanie jest nadal aktualne - czy jest jakaś platforma/strona na której można wykupić dostęp do wszystkich meczów ?
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się