SCUDETTO


MERCATO LIVE 07.08: Bardziej prawdopodobne odejście Calabrii niż Contiego [23:11]

7 sierpnia 2020, 10:36, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 07.08: Bardziej prawdopodobne odejście Calabrii niż Contiego [23:11]

[10:37]: Jak podaje La Nazione, trener Stefano Pioli naciska Milan na to, aby pozyskać Federico Chiesę. Włoski szkoleniowiec bardzo chciałby mieć skrzydłowego w swoich szeregach, ale z perspektywy rossonerich nie będzie to ruch łatwy. Fiorentina nie zamierza iść na ustępstwa w kwestii ceny. Tak czy inaczej, sam zawodnik preferuje zostać we Włoszech i wyraża zainteresowanie transferem na San Siro.

[12:30]: Zdaniem TuttosportDavide Calabria wkrótce może przeprowadzić się do stolicy Andaluzji i podpisać kontrakt z Sevillą lub Betisem. Prawdopodobieństwo takiego scenariusza zwiększa fakt, że zawodnik dokonał w ostatnich zmiany agencji menadżerskiej i teraz reprezentują go ludzie w dużej mierze poruszający się po rynku hiszpańskim.

[12:32]TuttosportFederico Chiesa jest wyceniany jest przez Fiorentinę na 70 mln euro. Niewykluczone jednak, że Fiołki zaakceptowałyby zmniejszenie tej kwoty włączeniem w transakcję pewnych piłkarzy Milanu. W ostatnich miesiącach Toskańczycy interesowali się m.in. Lucasem Paquetą.

[12:35]: Brytyjski The Telegraph twierdzi, że Lucas Torreira jest na wylocie z Arsenalu i znajduje się ponownie w orbicie zainteresowań Milanu. Urugwajczyka chciałaby pozyskać także Fiorentina, ale kierunek mediolański wydaje się dla pomocnika bardziej prawdopodobny.

[14:37]SportMediaset uważa, że Milan i Fiorentina rozważają wymianę wypożyczeń z opcją wykupu. Miałaby ona dotyczyć Nikoli Milenkovicia oraz Lucasa Paquety.

[16:52]: Pomocnik Arsenalu, Lucas Torreira - łączony z przenosinami m.in. do Milanu - dla Sport 890: "Muszę bardzo dobrze przemyśleć swoją przyszłość. Mam kontrakt z Arsenalem i muszę go respektować, natomiast jeśli będę musiał odejść to oczywiście uczynię to w najlepszym możliwym kierunku. Musimy zachować spokój i poczekać".

[17:01]Sky: Bardziej prawdopodobne jest letnie odejście Davide Calabrii niż Andrei Contiego jeśli chodzi o prawych obrońców Milanu.

[17:05]La Gazzetta dello Sport: Pozostający zawodnikiem Chelsea Tiemoue Bakayoko naciska na powrót do Włoch, a w szczególności do Milanu. W kwestii ewentualnego transferu rossoneri musieliby dogadać się z londyńczykami co do odpowiedniej kwoty odstępnego, gdyż nie chcieliby wydać zbyt dużo.

[23:11]: Włoskie media niezmiennie łączą także z Torino Rade Krunicia. Wydaje się, że dla Bośniaka zabraknie miejsca w Milanie 2020/2021.



247 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jaca23
Jaca23
7 sierpnia 2020, 16:25
Nie wierzę, że ludzie narzekają na Chiese. Owszem jego cena jest mocno zawyżona, ale jakby udało się go sprowadzić to naprawdę byłby hit.

Trzeci sezon z rzędu na wysokim poziomie w Seria A, a ma 22 lata. Podstawowy zawodnik pierwszej reprezentacji Włoch. Dodatkowo może grać na praktycznie każdej pozycji w ataku.

Widzę tutaj bardzo ciężko dogodzić. Pewnie to plota, która będzie się ciągnęła przez większość mercato, ale bez wątpienia to zawodnik, który by się nam przydał.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2020, 16:42
38
Adi.Milan
Adi.Milan
7 sierpnia 2020, 16:10
Chiesa to jest to czego nam trzeba
3
LunaS
LunaS
7 sierpnia 2020, 15:58
Chiesa ma kontrakt do czerwca 2022 - za rok będzie do wyciągnięcia za 35 mln.
0
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 16:00
Za rok zostanie mu 12 miesięcy kontraktu i na pewno nie będzie kosztował 35 mln, a bliżej 15-20 mln. Zresztą Eriksen, który uchodził za lepszego gracza na swojej pozycji niż Federico, został sprzedany w takim momencie właśnie za 20 mln.
0
LunaS
LunaS
7 sierpnia 2020, 16:01
Za 20 to trzeba będzie dorzucić Paquetę.
0
hyrus13
hyrus13
7 sierpnia 2020, 16:13
@kamilus Eriksen został sprzedany zimą i to naprawdę była ostatnia szansa na jakiekolwiek pieniądze. Chiesa za rok może faktycznie kosztować tyle co pisze LunaS.
1
Jaca23
Jaca23
7 sierpnia 2020, 16:21
20 z rocznym kontraktem to Biglia kosztował :V
1
muamba_kabumba
7 sierpnia 2020, 16:49
NIe Biglia tyle kosztował .. tylko nasi magicy tyle za niego zapłacili ^^
2
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 16:51
Rzeczywiście, pomyliło mi się z tym rokiem, Eriksen odchodził na 6 miesięcy przed końcem umowy. Ale nadal myślę, że przy roku jego cena nie wyniesie 35 mln, bliżej 25-30 mln.
0
LunaS
LunaS
7 sierpnia 2020, 16:54
Czuję w kościach że Juve go sprzątnie.
1
per93milan
per93milan
7 sierpnia 2020, 15:55
Wielkie TAK dla Chiesy, Tak dla Milenkovicia, tak dla Torreiry. Chociaż mam olbrzymi sentyment do Bakayoko :) Do pomocy jednak jego.
1
Paolo21
Paolo21
7 sierpnia 2020, 15:53
Brać Miranchuka, Milenkovicia i Ciesę :D
0
Adam1983
Adam1983
7 sierpnia 2020, 15:48
A co myślicie o Guendozim z Arsenalu
1
Fifi22100
Fifi22100
7 sierpnia 2020, 16:33
Zdecydowane nie według mnie. Sieczka zamiast mózgu u niego występuje
0
patoo_07
patoo_07
7 sierpnia 2020, 17:00
Jeszcze głupszy jest niż Aurier. A Aurier jest głupi :D
3
jarek2572
jarek2572
7 sierpnia 2020, 20:20
To że głupi to drugoplanowy temat. On jest cienki jak sik pająka.
0
Adam1983
Adam1983
7 sierpnia 2020, 15:47
Podobno Man Utd zaproponował nam Lingarda
0
RuFFDante
RuFFDante
7 sierpnia 2020, 16:30
Mam nadzieje ze to jakis chory zart:)
1
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 16:51
Żart czy nie, Milan miał nie wyrazić nim zainteresowania, czyli temat do zapomnienia. :)
0
rk140685
rk140685
7 sierpnia 2020, 19:21
Jak za darmo lub 5-8 mln euro to ja bym bral bo slabiej niz teraz Lingard juz gral nie bedzie w pamietam jego naprawde fajne mecze czy to w lidze czy kadrze Anglii.
0
7 sierpnia 2020, 15:46
Poczekajmy do końca okienka i wtedy oceniajmy okienko;)
2
Kosmateus123
Kosmateus123
7 sierpnia 2020, 15:52
Przecież nie zaczekaliśmy nawet do początku ;)
6
Rafalzki
Rafalzki
7 sierpnia 2020, 14:44
zapamiętajcie moje słowa, jak zwykle na początku łączy się z Milanem ciekawe nazwiska jak Chiesa czy Milenković a na koniec Maldini z Gazidisem sprowadzą na zamknięcie ryja krytykom jakieś 2-3 niemoty po 10-15 milionów i obwieszczą wielki sukces transferowy. Jak Zlatan nie zostanie to czeka Nas walka o miejsca 6-7 i klasyczne "Ah shit, here we go again". Zlatan jest kluczowy bo nikt konkretny tutaj nie przyjdzie, róbcie screeny.
7
Nelson_Dida
Nelson_Dida
7 sierpnia 2020, 14:57
dokładnie, już 2 niemoty Maldiniego w postaci Theo i Bennacera mamy, po co nam kolejni
25
Escalante
Escalante
7 sierpnia 2020, 15:08
Nelson Dida - fakt, te wszystkie ruchy Paolo doprowadziły nas do tak wielkich sukcesow w tym sezonie, dawno tak dobrze nie było.
6
AntylopaGnu
AntylopaGnu
7 sierpnia 2020, 15:18
Masz rację, zapamiętam twoje słowa. Poprzednie ruchy transferowe okazały się MEEEEGA wtopą. Theo, Bennacer, Ibra, Kjaer, Szelmaker. Pomyśleć że te wszystkie transfery za jakieś 50 milionów o ile się nie mylę, faktycznie. Tragedia.... Może zamiast patrzeć na to jakie nazwiska wymieniają media, patrz na rzeczywiste ruchy, które dopiero nastąpią, później stawiaj noty i oceniaj. Pozdrawiam.
2
Rafalzki
Rafalzki
7 sierpnia 2020, 15:25
ten zmysł zakrawający wręcz na geniusz pozwolił na zajęcie 6 miejsca. Faktycznie w stosunku do sezonu wcześniej z finiszem na 5 miejscu i walką o miejsce w LM do ostatniej kolejki to progres. Owszem zawodnicy jak Hernandez czy Bennacer to ruchy na plus ale na litość boską nie zakrzywiajmy rzeczywistości, ten sezon był pod względem wyniku gorszy niż poprzedni.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2020, 15:27
10
AntylopaGnu
AntylopaGnu
7 sierpnia 2020, 15:33
Ten sezon pod każdym względem był inny od poprzedniego. Łatwo jest patrzeć na tabelę po takim sezonie i pesymistycznie nastrajać się na kolejny, bo są mniejsze szanse, że na takim nastawieniu się przejedziesz, niż gdyby patrzeć na to optymistycznie. Natomiast przypomnijmy sobie kiedy ostatnio w Milanie była jakakolwiek stabilizacja, zaczynając od stanowiska trenerskiego. Tak wiem, Pioli to świetny strażak i jak tylko dostanie kolejny sezon to wszystko wróci do normy, wstrzymajmy się z tym. Ja w niego wierzę, chłop sensownie się wypowiada, ma spokojne podejście i przede wszystkim ma coś czego nie mają inni. Ma Ibre.
0
Kosmateus123
Kosmateus123
7 sierpnia 2020, 15:40
Wynik jeśli chodzi o punkty może i gorszy, ale styl gry się poprawił. Mimo całej sympatii dla Gattuso drużyna za jego czasów grała tak, że oczy krwawiły i nie było dla niej łatwych potyczek. Teraz jest inaczej i jeśli się to utrzyma to będzie lepiej. P.S. Prędzej z Fiorentiny wyciągną Vlahovicia niż Chiesę...
0
gieemce
gieemce
7 sierpnia 2020, 15:47
Proponuje się wykazać i powiedzieć kogo bys sprowadził wtedy ale tak realnie biorąc pod uwagę budżet brak pucharów i potencjalne pensje.. zapraszam do wykazania się teoretycznie lepiej niż Boban-Maldini
0
imperator5000
imperator5000
7 sierpnia 2020, 16:36
Na miłość boską, nie porównujcie sezonu 18/19 do 19/20. Przecież ostatnie kolejki poprzednich rozgrywek to był cripplefight, czołówka seryjnie traciła punkty, jakby nikt nie chciał grać w tej Lidze Mistrzów. Rok temu do LM wystarczyło 69 pkt, teraz potrzeba było 78 pkt. Pioli mimo fenomenalnej serii na wiosnę nawet nie nawiązał do top 4, bo liga była tak konkurencyjna. Rok temu walczyliśmy do końca o LM, bo poziom rozgrywek był beznadziejny. O stylu nawet nie ma co wspominać, bo za Piolego gramy moim zdaniem najładniej od czasów Leonardo (który miał jednak znacznie mocniejszą kadrę), a tak dopracowanych schematów nie było w tym klubie przynajmniej od Mihajlovicia, jeśli nie od Allegriego.
0
brzydki
brzydki
7 sierpnia 2020, 16:39
Maldini jest przede wszystkim odpowiedzialny za niemotę Giampaolo, który nie dość że zniszczył sezon, to jeszcze klub musiałby mu płacić kolejny rok kontraktu gdyby nie Torino.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
7 sierpnia 2020, 14:43
Milenkovic Chiesa Toreira i okienko byłoby kozackie
6
gattusoBDG
gattusoBDG
7 sierpnia 2020, 14:49
Dobrze gadasz, plus ktoś na prawą obronę.
0
AC Kamil
AC Kamil
7 sierpnia 2020, 14:54
Wydaje mi się, że warto jednak rozpocząć poszukiwania do pierwszego składu od pozycji, która najbardziej wymaga wzmocnienia czyli prawa strona obrony. Milenkovicia trzeba jednak rozpatrywać jako środkowego obrońce mimo, że troszkę pograł na prawej obronie.
0
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 15:58
Na prawej obronie mamy chyba jasność, bo wydaje się, że rozmawialiśmy ze wszystkimi zainteresowanymi (Emerson, Dumfries, Aurier) i mamy już od nich odpowiedzi. Mamy też stanowiska ich klubów, co pozwala oszacować, jaki mniej więcej byłby ich koszt. I teraz tylko trzeba sprzedać Calabrię, bo ten ruch jest chyba decydujący w tym, byśmy zobaczyli w Milanie nowego gracza na tę pozycję.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
7 sierpnia 2020, 14:02
Ciekawe jaki napastnik przyjdzie. Trzeba brać pod uwagę sytuację że Zlatan wypada na kilka tygodni. Andrea Petagna byłby ciekawy jako zmiennik. Kawał chłopa w sam raz do naszej taktyki.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2020, 14:06
0
dykt4tor
dykt4tor
7 sierpnia 2020, 14:16
On chyba juz dogadany z Napoli?
0
Cisek666
Cisek666
7 sierpnia 2020, 14:18
A on nie jest już zawodnikiem Napoli? Chyba w styczniu ogłosili ten transfer? Tylko do końca sezonu miał zostać w Spale.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
7 sierpnia 2020, 14:21
Skoro tak to mój błąd. Przeoczyłem taką informację. No cóż, mimo wszystko mam nadzieję że ktoś przyjdzie.
0
RuFFDante
RuFFDante
7 sierpnia 2020, 14:34
Mamy Colombo, ja bym na wychowanka stawial. Moze sie dobrze rozwinac przy Zlatanie.
0
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 15:56
Moim zdaniem może nawet nie przyjść żaden, na co wskazuje też praktycznie zerowe zainteresowanie środkowym napastnikiem.

A dlaczego tak myślę? Wydaje mi się, że Leao będzie pełnił funkcję naturalnego zmiennika Rebicia i Zlatana, więc będzie zastępował któregoś z w/w. W odwodzie jest Colombo, który może zostać w pierwszej drużynie i uczyć się od Ibry.

Jakby nie patrzeć, środkowy napastnik to chyba najmniejszy priorytet podczas mercato.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
7 sierpnia 2020, 16:31
Pewnie tak będzie że nikt nie przyjdzie. Oby Zlatan nie wypadł na 8 miesięcy bo sezon będzie ciężki.
0
Levy11
7 sierpnia 2020, 13:27
Wiem o co Ci chodzi z tymi prezesami, ale myślę, że z każdym idzie się dogadać tylko trzeba odpowiednio rozmawiać. Już chyba każdy z nich raz się przejechał na cenach, które chcieli i myślę, że raczej poszli po rozum do głowy. Jeśli sam piłkarz chce zmienić otoczenie i nie chce wyjeżdżać to lepiej go puścić i zarobić . Chiesa dobrze myśli, że nie chce wyjeżdżać i iść do Juve czy Interu. U nas na pewny skład i możliwość większego rozwoju niż gdzieś indziej. Wieże, że jest to możliwe. Torreira też byłby spoko,już trochę ograny w pucharach. Tonali chce siedzieć na ławce to niech idzie do Interu Mediolan jego sprawa
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2020, 13:27
0
milan78
milan78
7 sierpnia 2020, 13:21
Superpuchar z 2011 z Interem jest na youtube w całości
https://www.youtube.com/watch?v=JqIYJ4ev0zE&t=5107s
1
Gol
Gol
7 sierpnia 2020, 13:08
-----------Ibrahimovic------------
Rebić---Calhanoglu---Chiesa
--------Kessi-------Bennacer---
Theo-Romagnoli-Kjaer-Aurier
----------Donnarumma----------

Dodając do tego ławkę rezerwowych gdzie pojawiliby się zawodnicy jak Castillejo, Bakayoko, Leao, Conti czy Saelemaekers, robi się całkiem fajna sytuacja kadrowa spokojnie o powalczenie w przyszłym roku o LM, zwłaszcza w wysokiej formie.
8
POE
POE
7 sierpnia 2020, 13:20
Ja bym chciał taką obronę
Theo-Romagnoli-Thiago Silva-Dumfries
8
Adam1983
Adam1983
7 sierpnia 2020, 14:04
Donannruma/Begovic
Theo/Robinson
Dumfries/Kalulu
Romek/Kjaer/Milinkowic/ Gabbia
Kessie/Bennacer/Toreirra/ Bakayoko
Rebic/Leao
Chiesa/Saelemaekers
Ibra/ może Bellotti
0
satoshi
satoshi
7 sierpnia 2020, 14:06
Belotti za drogi na ławkę
Za rok będzie miał chyba rok ważnej umowy i myślę, że to byłby dobry czas na zakup tego zawodnika
0
Kasa ACM
Kasa ACM
7 sierpnia 2020, 15:01
Adam1983
Ja rozumiem, że po przerwie wirusowej Milan grał kozacko, ale żeby od razu dawać handicap i grać w 10? ;)
0
Adam1983
Adam1983
7 sierpnia 2020, 15:12
Przepraszam zapomniałem o
Hakan/moje osobiste marzenie Modric
0
Levy11
7 sierpnia 2020, 12:56
Panowie piszecie o cenach, a czemu nikt nie pomyślał, że możemy ich kupić na raty. Zapłacić za obu Fiorentinie na początek 30-40 a resztę na raty. Dla klubów sprzedających to też interes bo mogą go zaksięgować jako dochód już nabyty,kasa później też pasuje. Można zastosować płatne wypożyczenie z obowiązkiem wykupu tak zrobił Inter z Senssim. Jest naprawdę dużo opcji tylko trzeba się dogadać. Jeśli Chiesa chce zostać we Włoszech i jeśli to prawda, że chciałby do nas to czemu nie spróbować.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2020, 12:56
1
Rossu
Rossu
7 sierpnia 2020, 13:04
Masz rację, ale z takimi osobami jak Lotito, Cairo, Cellino czy Comisso nie idzie sie dogadać, to ludzie, którzy są oderwani od rzeczywistości, no ale nie dziwi mnie to, bo jedni chcą utrzymać za wszelką cenę swoich najlepszych graczy, a drudzy będą Milanowi robić pod górkę - tak jak Cellino z Nainggolanem, kiedy jeszcze grał w Cagliari.
0
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 13:17
@Levy11
Tutaj raty czy wypożyczenia z obowiązkiem wykupu niewiele dadzą, bo nawet nie chodzi o sam budżet, ale budżet zgodny z FFP, gdzie nie można wydać znacznie więcej niż uzyskało się ze sprzedaży (sławetna amortyzacja - kwota zakupu podzielona przez ilość lat kontraktu daje roczny koszt danego gracza).

I o ile mnie pamięć nie myli, to zakupy (niezależnie od ilości rat) czy wypożyczenia z obowiązkiem liczą się od razu na konto bilansu za dany rok, więc odwlekanie w czasie faktu zapłaty nic w tej kwestii nie zmieni.

Więc tutaj nie dość, że trzeba by walczyć o niższą cenę ze względu na ograniczony budżet, to jeszcze na fakt, że wydając więcej trzeba mieć większy zysk ze sprzedaży (sławetna 'plusvalenza', gdzie cała kwota za sprzedaż gracza wlicza się jako zysk).

Stąd też mocna chęć spieniężenia Calabrii, który jest naszym wychowankiem, bo jego sprzedaż za np. 10 mln zrównoważyłaby do FFP zakup dowolnego piłkarza za 50 mln z kontraktem na 5 lat.
5
Qiub
Qiub
7 sierpnia 2020, 12:55
Nie napalałbym się na Chiese za bardzo, cena zaporowa.
0
Beny
Beny
7 sierpnia 2020, 12:43
Nie dziwi cena za Chiesę. 150 występów w Fiołkach w tym prawie 60 goli+asyst, pierwsza 11 w kadrze Włoch do tego zainteresowanie światowych potęg. A wszystko przy wieku 22 lat. W tym sezonie bez szału, ale oglądając mecze Violi widać, że chłopak jest poziom wyżej od większości partnerów. Włączenie Paquety w transfer byłoby najlepszym rozwiązaniem. I co najważniejsze poprzez taki ruch pokazalibyśmy światu, że Milan ma jakiś poważny pomysł na przyszłość, bo kiedy ostatnio był wielki transfer z naszym udziałem? Tylko nie przypominajcie tego leosia z Turynu.
8
Grande
Grande
7 sierpnia 2020, 12:46
A ludzie tu piszą, że typ jest przereklamowany :)
1
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 12:46
Jakich to światowych potęg? Chyba żaden klub ze sportowego topu się nim nie interesuje, z finansowego topu tylko Manchester United.

Może mi coś umknęło, więc chętnie dowiem się jakichś ciekawych plotek (najlepiej z podlinkowanym źródłem).
0
Beny
Beny
7 sierpnia 2020, 13:27
https://www.seriea.pl/401295-transfery-federico-chiesa-za-drogi-dla-interu.html
Wspomniany ManU https://devilpage.pl/index/news/komentarze/65397/manchester-united-zlozyl-oferte-fiorentinie-za-federico-chiese/
a np. Juventus, który umie w transfery już dwa lata temu z nim romansował https://bleacherreport.com/articles/2789614-juventus-transfer-news-bianconeri-secure-federico-chiesa-option-clause
Chyba się zgodzisz, że pomimo sympatii czy antypatii wszystkie wymienione to potęgi?
0
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 13:45
Nie zgodzę się, by Inter czy Manchester United miały być światowymi potęgami. Już bardziej Juventus (o ich zainteresowaniu Federico nie pamiętałem), ale to wciąż tylko 1 zespół z topu. Plus nie wiadomo, czy tak naprawdę go chcą, bo media łączą Juve chyba z wieloma talentami na tę pozycję (m.in. Zaniolo).
0
Vol'jin
7 sierpnia 2020, 13:50
Z juve to połowa młodzików jest laczona a potem służą do plusvalenzy jak orsolini mandragora, spinazzola etc
1
patoo_07
patoo_07
7 sierpnia 2020, 12:42
Chiesa, Milenkovic i Torreira. Oddać Fiorentinie Paquete i to ma sens :D
3
Rossu
Rossu
7 sierpnia 2020, 12:33
Wraca temat Torreiry, Arsenal wycenia go ponoc na 22-25 mln euro. Taki pomocnik do rotacji z Bennacerem i Kessim bylby świetny. No i oczywiście o wiele lepsza opcja niż Bakayoko, ale to tylko spekulacje i tak naprawdę możemy gadac, pisac, narzekać ale takie są uroki mercato. Trzeba byc cierpliwym i mieć nadzieję, że przyjdą odpowiedni gracze, wierze, ze mocno krytykowany Maldini tutaj ma dobry pomysł na te okienko.
4
marunio
marunio
7 sierpnia 2020, 13:19
Czemu lepszy? Obaj grali we Włoszech, toreira może trochę mniej zarabia ale i tak pewnie duzo, bakayoko jest chociaż wysoki i wygrywał duzo pojedynków w powietrzu
0
Jaca23
Jaca23
7 sierpnia 2020, 16:16
Również chętnie posłucham, czemu Torreira to o wiele lepsza opcja.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 sierpnia 2020, 12:27
Paqueta + 50mln za Chiesę i Milenkovicia i Comisso powinien brać z pocałowaniem ręki.
3
Jaca23
Jaca23
7 sierpnia 2020, 12:30
Chiesa 50 mln Milienkovic 30 więc daje to 80 mln i to jest według mnie najbardziej optymistyczna wycena. Więc czy z takim opakowaniem ręki to nie wiem ale może coś z tego będzie
0
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 12:44
Moim zdaniem realna cena za Chiesę to 35-45 mln, za Milenkovica 25-30 mln, Paqueta zaś to 15 mln.
2
matten
matten
7 sierpnia 2020, 12:09
Chiesa i Milenković to byłyby fajne transfery, ale wszystko jest kwestią ceny. Jeśli zaśpiewają za nich nie wiadomo ile to nie ma co ciągnąć tej sagi przez całe okienko transferowe i trzeba szukać kogoś innego. Podobno Fiora jest zainteresowana Paquetą, może udałoby się włączyć Brazylijczyka w tę transakcję?
1
Milanista95
Milanista95
7 sierpnia 2020, 12:08
Włączyć paquete wli dopłacić z 30 melonow i git
1
proy
proy
7 sierpnia 2020, 11:53
Mocno trzymam kciuki za ten transfer. Cieszylbym sie conajmniej tak jak z przyjscia Rebica w zeszlym roku.

Lubie tego zawodnika i wydaje sie ze to transfer z kategorii tych gdzie kazdy moze zyskac. Fiolki - kase, ACM - zawodnika na lata, ktory jakis poziom gwarantuje a dodatkowo ma potencjal by doskoczyc do absolutnego topu, Chiesa - w Fiorentinie raczej pewnego pulapu nie przeskoczy, a na najmocniejsze kluby jest jeszcze za krotki. gra w odbudowujacym sie ACM da mu mozliwosc udowodnienia swojej (jak wielu uwaza przecenionej) wartosci i dodatkowo pograc w pucharach
5
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
7 sierpnia 2020, 11:48
Oczywiście, że fajny transfer, ale nie za te pieniądze :v
0
Marcin1995
Marcin1995
7 sierpnia 2020, 11:46
Mnie z kolei Chiesa nie przekonuje, przeciętny technicznie, moim zdaniem przereklamowany a dawanie za niego 70 mln to byłby absurd
3
Kosmateus123
Kosmateus123
7 sierpnia 2020, 11:51
Drogi bo Włoch... Choć jak się uprzeć na prawego skrzydłowego to pewnie Orsolini czy Berardi byliby tańsi i niekoniecznie gorsi.
3
Kosmateus123
Kosmateus123
7 sierpnia 2020, 11:43
Chiesy nie będzie w Milanie. Byłoby fajnie, ale raczej bez szans- nie zapłacimy tyle ile chcą fiołki, a Chiesa nie jest zapewne tyle wart. Jeśli mamy do wydania 100 mln plus zyski ze sprzedaży to nie ma co liczyć na pojedynczy transfer powyżej 30 mln. Za dużo dziur w składzie, za mało kasy ;(
1
Grande
Grande
7 sierpnia 2020, 11:49
Pismaki muszą o czymś pisać przecież, a kibice głodni dobrych wieści łykać każdą plotę. Nawet od jakiegoś La Nazione.
0
Diavo
7 sierpnia 2020, 11:41
Dawać go :D
0
AntylopaGnu
AntylopaGnu
7 sierpnia 2020, 11:36
Transfer takiego Chiesy byłby znacznym wzmocnieniem, nawet jeśli jest mocno przeceniany. To byłby dobry krok w stronę realnej odbudowy naszego klubu. Swoją drogą zastanawiam się jak to jest, takie City jest w stanie rok w rok obchodzić zasady ffp i wydawać miliony na piłkarzy, a my mamy ograniczony budżet do 100mln + ewentualne zyski ze sprzedaży. Czy to kwestia tego, że mamy słabych zarządców, którzy nie potrafią tych kruczków ominąć, czy po prostu Singer nie jest w stanie więcej wyłożyć na transfery? Prosiłbym, żeby ktoś mi to wytłumaczył, bo szczerze nie kumam. Poza tym pozwolę sobie na małe bajkopisarstwo. W moim utopijnym świecie Ibra przyszedł do Milanu, żeby ponownie wynieść go na piedestał, teraz liga europy i mistrzostwo, w następnym sezonie wygrana ligi mistrzów, i Ibra zadowolony i wszyscy dookoła. Pozdrawiam.
0
Rzetelny
Rzetelny
7 sierpnia 2020, 11:41
City podpisują fejkowe umowy sponsorskie z firmami, gdzie wspólnym mianownikiem są szejkowie. Dzięki temu finansują sobie klub, a w papierach wygląda jako zajebisty, czysty zysk.
1
AntylopaGnu
AntylopaGnu
7 sierpnia 2020, 11:48
Dzięki, jeżeli tak to wygląda to niewiele potrzeba, by ominąć FFP. Wystarczyłoby podpisać z kimś umowę na logo na rękawach i rozumiem, że to też byłoby to potencjalne zwiększenie budżetu transferowego?
0
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 11:48
Właściciele City traktują klub jako hobby, więc nie ma dla nich znaczenia, ile rok w rok muszą do niego dokładać. Elliott traktuje Milan jak inwestycję, gdzie z każdym kolejnym rokiem chcą dokładać jak najmniej (a najlepiej by było, by nie musieli tego robić i na klubie zarabiali).

Dodatkowo ważna jest kwestia FPP, gdzie szejkowie mają te prawo w głębokim poważaniu, bo omijają to pieniędzmi, vide organizacja MŚ w Katarze (https://sport.tvp.pl/47476696/ms-w-katarze-lapowki-za-organizacje-turnieju-czy-mundial-w-katarze-odbedzie-sie-zgodnie-z-planem) czy niedawna "kara" dla City, którą mocno krytykuje się nawet w samym środowisku piłkarskim (https://www.sport.pl/pilka/7,65041,26128344,jose-mourinho-mocno-o-decyzji-ws-manchesteru-citiy-haniebna.html).

Ale nikt z tym nic nie może zrobić, bo cała organizacja jest prawdopodobnie skorumpowana - skoro "szefowie" FIFY/UEFY (Blatter, Platini) są oskarżani o branie łapówek, to czemu nie mieliby tego robić "szeregowi" pracownicy z poszczególnych komisji?
4
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 12:54
Jeszcze dopiszę, bo nie mogę edytować poprzedniego posta.

@AntylopaGnu
"Wystarczyłoby podpisać z kimś umowę na logo na rękawach i rozumiem, że to też byłoby to potencjalne zwiększenie budżetu transferowego?"

Budżet klubu to nie to samo co budżet na transfery, każdy sam decyduje, ile z budżetu "całościowego" przeznaczy na wydatki. Równie dobrze ktoś może chcieć przeznaczyć np. połowę, a ktoś inny np. 10%. Na przykład dostajesz wypłatę 3000 zł i to Ty sam decydujesz, ile z tego przeznaczysz na jedzenie, hobby czy rozrywkę, tak samo kluby rocznie generują jakieś przychody i na ich podstawie oraz podstawie aktualnych potrzeb decydują, ile trzeba przeznaczyć na transfery, by móc wzmocnić drużynę.
0
AcMati2
AcMati2
7 sierpnia 2020, 11:34
Milan wręcz powinien zakontraktować kogoś z trójki Chiesa,Tonali czy Zaniolo.
1
patoo_07
patoo_07
7 sierpnia 2020, 11:39
Z Zaniolo to odleciałeś :D
0
AntylopaGnu
AntylopaGnu
7 sierpnia 2020, 11:40
Z tej trójki wybrałbym Zaniolo pomimo wszystko. Tak czy siak, nierealne.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
7 sierpnia 2020, 11:42
AKURAT, Tonali jest najmniej potrzebny obecnie, a Chiesa by się przydał.
1
PaoloACM
PaoloACM
7 sierpnia 2020, 11:30
No to tylko Paqueta może obniżyć cenę w tej sytuacji. Nie wydadzą całego budżetu na jednego zawodnika. Chyba ze uda się jakieś 2 letnie wypożyczenie albo jak Inter na raty na 5 lat xD
0
Vol'jin
7 sierpnia 2020, 11:29
Wilmar Barrios wraca na celownik. Zenit dal 15 mln zł niego może za 20 go wyrwa cudem. Propo Bakayoko to on jakiś super skłonny do zejścia z pensji nie jest
0
Trzesuaf
Trzesuaf
7 sierpnia 2020, 11:33
Jak 15 mln złotych?
1
Vol'jin
7 sierpnia 2020, 11:51
Telefin mi głupieje z tym to
0
Squall
7 sierpnia 2020, 11:27
Jedyna szansa ,żeby do nas trafił byłaby, gdyby udało się włączyć Paquete w całą operacje, tak to nie wydaję mi się, żebyśmy wybulili 50 baniek na jednego zawodnika
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2020, 11:29
3
muamba_kabumba
7 sierpnia 2020, 11:21
Orientuje się ktoś jak wygląda sprawa Davida Neresa z Ajaxu, w perspektywie potencjalnych poszukiwań PS ?
0
Vol'jin
7 sierpnia 2020, 11:21
zostaje w ajaxie. Zresztą kolejny kot w worku szczególnie po ciężkiej kontuzji
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
7 sierpnia 2020, 11:13
Wiele osób uważa Chiese za mocno przecenianego zawodnika co w sumie jest prawdą jeśli spojrzy się na oczekiwania Fiorentiny i mimo że oczywiście przylega do niego łatka zawodnika który jedzie na nazwisku ojca - co też ma swoje negatywne aspekty, moja osoba jednak się cieszy że może do nas trafić i uważam że może z niego być dobry grajek, Chisea potrzebuje zmiany otoczenia aby pokazać z jakiej gliny jest ulepiony czyli weryfikacji w dużym klubie, wtedy się okaże czy rozwinie skrzydła czy będzie przeciętniakiem, na prawą flankę idealny i reprezentant kraju.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2020, 11:18
0
muamba_kabumba
7 sierpnia 2020, 11:13
Swoją drogą ile mniej więcej Fiołki oczekują za Chiese na te chwile?
0
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 11:15
Pół-oficjalnie (bo według plotek, nie z wypowiedzi szefa klubu) 60-70 mln.
0
satoshi
satoshi
7 sierpnia 2020, 11:15
50 mln rzekomo odrzucili
0
muamba_kabumba
7 sierpnia 2020, 11:17
dzięki Panowie
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
7 sierpnia 2020, 11:04
Saga z Chiesą nie będzie długa. Jeżeli Milan pozyska jakiegoś skrzydłowego, to od razu można skreślić transfer Włocha, bo dwóch skrzydłowych nie mamy po co sprowadzać (lewa strona Rebić i Leao, na prawej Samu i Saelemaekers), a po prostu chcemy kogoś, kto na prawej stronie wskoczy do pierwszego składu.
Do tego, jeśli wydamy z 50 baniek na transfery, to Chiesy już nie kupimy, bo nie będziemy mieli za co. Prosta sprawa. Więc jakiejś strasznie długiej sagi bym się nie spodziewał.
0
Vol'jin
7 sierpnia 2020, 11:03
Osobiście bym wolał Berardiego. Chcesz jest overrated do Ceny. I juz widze co Ibra z nim zrobi jak Chiesie się wlaczy tryb egoizmu
0
hyrus13
hyrus13
7 sierpnia 2020, 11:05
Po to właśnie powinien trafić do Milanu, Ibra zrobi z niego piłkarza :p
0
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 11:55
Ciekawe jaką cenę by zaakceptowało Sassuolo za Berardiego?
0
hyrus13
hyrus13
7 sierpnia 2020, 11:02
To by był wspaniały transfer. Chiesa w Fiorentinie osiągnął już poziom, którego nie przeskoczy. Potrzebne mu są nowe bodźce, bo może skończyć jak Berardi. Mimo wszystko myślę, że ktoś nas uprzedzi, choć fundusz powinien jedną zachciankę trenera w okienku spełnić ;)
4
Klimczer
Klimczer
7 sierpnia 2020, 10:55
Zwycięzcą tegorocznego festiwalu zwanym Marceto jest Federico Chiesa brawa dla tego pana wygrał bycie łączonym z Milanem do końca okienka.
14
hyrus13
hyrus13
7 sierpnia 2020, 11:00
To się chyba szybko rozstrzygnie. Commisso powiedział, że raczej nie uda się go zatrzymać więc szybko ktoś się po niego zgłosi ;)
0
patoo_07
patoo_07
7 sierpnia 2020, 10:55
Ja bym zaproponował kartę Lucasa P. Co najmniej raz dziennie, do końca Mercato.
0
Zuber
Zuber
7 sierpnia 2020, 10:54
Brać go i skrzydła mamy kompletne.
1
Galvo
Galvo
7 sierpnia 2020, 10:50
Oby nie.
2
MishaA
MishaA
7 sierpnia 2020, 10:54
Żartujesz sobie? Chiesa to najlepszy prezent jaki mógłby sprezentować nam Maldini
0
Nesta_13
Nesta_13
7 sierpnia 2020, 10:56
Dlaczego nie ? Jestem ciekaw jakie przedstawisz argumenty p-ko Chiesy w Milanie.
1
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 11:02
Też jestem ciekawy argumentów. Owszem, uważam, że jego cena jest mocno przesadzona (może nawet dwukrotnie), ale raczej nikt nie neguje tego, że Federico jest naprawdę utalentowany.
0
Galvo
Galvo
7 sierpnia 2020, 11:03
Przeceniany piłkarz, nie wart swojej ceny. Akurat skrzydłowych jest na pęczki, chyba najlepiej obsadzona pozycja we wszystkich ligach top5. Przesyt jest skrzydłowych. Nie jestem przekonany co do Chiesy, po prostu. Gdyby był tańszy to ok, ale nikt przecież z ceny nie zleci.
5
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 11:13
Przecież Milan nigdy przenigdy nie zaoferuje za niego tyle, ile będzie chciał Commisso. :) Ba, jeśli część "gotówkowa" w naszej potencjalnej ofercie wyniosłaby więcej niż 30 mln to byłbym wielce zdziwiony.

A co do "skrzydłowych na pęczki"? Ilu jest nominalnych prawoskrzydłowych, którzy dają jakąś tam gwarancję odnalezienia się w Serie A i którzy nie są drożsi niż Chiesa (załóżmy do 40 mln)? Bo np. taki Lozano, który w Holandii wykręcał świetne liczby, we Włoszech na 26 meczów miał tylko 4 gole i 1 asystę.
Edytowano dnia: 7 sierpnia 2020, 11:29
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 sierpnia 2020, 12:26
Mi przychodzi do głowy jedynie Berardi i Orsolini.
1
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 12:48
Też o nich pomyślałem, ale 2 to na pewno nie jest "na pęczki". :P
0
Vol'jin
7 sierpnia 2020, 13:23
Darmowa opcja na rok dwa Callejon ale to raczej do rotacji z Samu
0
7 sierpnia 2020, 10:47
Chiesa w tym roku będzie walkowany całe mercato A i tak nic z tego nie będzie znając życie
1
Krauser
Krauser
7 sierpnia 2020, 10:46
Chiesa już dawno deklarował, że chce zostać we Włoszech. A obecnie, za dużo chętnych na niego nie ma. Chyba tylko Milan, realnie go chce.
0
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 10:46
I United, którzy nawet po pozyskaniu Sancho, wciąż mają sporo pieniędzy do wydania na transfery.
0
Krauser
Krauser
7 sierpnia 2020, 10:50
Ale on nie chce iść za granice, wcześniej to deklarował jak jeszcze Juve i Inter, byli mocno napaleni na niego.
0
kamilus
kamilus
7 sierpnia 2020, 11:04
Niby nie chce, ale jak zobaczy umowę z kilkukrotnie większą pensją niż może dostać w kraju, to już nie będzie taki pewien swojej decyzji. :P
0
przemek.kili
przemek.kili
7 sierpnia 2020, 10:45
Był bym w szoku. Chiesa mógł by być kozak.
1
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się