SCUDETTO


MERCATO LIVE 08.08: Coraz bardziej prawdopodobny powrót Bakayoko [17:17]

8 sierpnia 2020, 10:17, Adam6 Aktualności
MERCATO LIVE 08.08: Coraz bardziej prawdopodobny powrót Bakayoko [17:17]

[10:15]: La Gazetta dello Sport donosi, że Inter włączył się do walki o Nikolę Milenkovicia. Nerrazurri mieli już rozpocząć negocjacje z Fiorentiną, którą nie interesuje oferta Milanu. Rossoneri zaproponowali za Serba pieniądze i Lucasa Paquetę. Viola woli jednak interesy z Interem, z którego wypożyczony jest do niej Dalbert. Ekipa z Florencji chciałaby zatrzymać Brazylijczyka i może zostać on włączony w wymianę między oboma klubami. 

[11:40]: Jak informuje weekendowe wydanie La Gazzetta dello Sport, Milan osiągnął porozumienie z Tiemoué Bakayoko w kwestii transferu. Francuz po niezbyt udanym sezonie w AS Monaco chce wrócić do Mediolanu. 25-letni pomocnik jest nawet zdolny do znacznej obniżki swoich wymagań finansowych (aktualnie 6 mln EUR na sezon). Według informacji LGdS po dołączeniu do Milanu miałby zarabiać 3 mln EUR + bonusy. Najważniejsze jest jednak osiągnięcie porozumienia z Chelsea, która oczekuje za transfer ok. 20 mln EUR. Władze Milanu optują jednak za negocjacją do kwoty ok. 15 mln EUR. Rozważana jest również opcja wypożyczenia z obowiązkiem wykupu. Zawodnika z londyńskim klubem łączy kontrakt do końca czerwca 2022 roku.

[13:05]: Według doniesień Tuttosport Fali Ramadani, pełnomocnik i agent m.in. Rebica i Milenkovicia, był w ostatnich dniach zameldowany w Mediolanie. Mógł odwiedzić Casa Milan, aby porozmawiać o odkupieniu przez Milan chorwackiego napastnika i zainteresowaniu Rossonerich obrońcą Fiorentiny.

[13:10]: La Gazetta dello Sport podaje, że Lucas Paqueta nie cieszy się dużym zainteresowaniem innych klubów. Milan miał otrzymać ledwie kilka ofert za brazylijskiego pomocnika, ale nie ustalono żadnych konkretów. 

[16:54]: Również Tuttosport pisze o porozumieniu Milanu z Tiemoue Bakayoko, który kierując się chęcią powrotu do ekipy rossonerich zdecydował o obniżeniu żądań finansowych i zaakceptował wynagrodzenie na poziomie blisko trzech milionów euro plus premie. Teraz Milan musi dogadać się z Chelsea. Możliwe, że rozmowy będą dotyczyły formuły transferu w postaci wypożyczenia w obowiązkiem wykupu. 

[17:09]: Hiszpański AS donosi o zainteresowaniu Realu Betis Balompie bocznym obrońcą Milanu - Davide Calabrią. Ekipa z Sevilli rozgląda się za następcą dla Emerosa Royala, który niebawem może zmienić barwy klubowe, a którym interesują się również rossoneri.

[17:13]: La Nazione: Fiorentina oczekuje za Federico Chiese wyłącznie gotówki, choć jest gotowa przyjąć w rozliczeniu innego piłkarza, ale tylko jeśli przypadnie im on do gustu.

[17:17]: Tuttosport zwraca uwagę, że jedną z kwestii do rozwiązania będzie także obsada pozycji numer dwa w bramce Milanu. Z klubem żegna się Asmir Begović, ale z kolei z wypożyczenia wraca Pepe Reina, który ma jeszcze rok kontraktu, jednak nie wiadomo czy zdecyduje się go wypełnić, czy też zechce opuścić rossonerich definitywnie. 



253 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Vol'jin
8 sierpnia 2020, 15:22
Pirlo lub S.Inzaghi za Sarriego. Juz widze jak Juve placi za zerwanie kontraktu Inzaghiego
0
8 sierpnia 2020, 15:19
Jak na stronie Jude pisze że mają fatalny sezon to co my kibice milanu mamy powiedzieć o tym sezonie xd Chyba jak się ma za dużo to przestaje się doceniać to co się ma
1
8 sierpnia 2020, 15:11
Co come mai
Co come mai
...
0
Demick
Demick
8 sierpnia 2020, 15:01
TAK TAK TAK! Bennacer z Bakayoko będą się świetnie uzupełniać i dogadywać po francusku. Do tego dochodzi jeszcze Kessie i mamy piekielnie silny środek pola. Nie wierzę, że w końcu wszystko zaczyna się układać w tym klubie xd
1
Krauser
Krauser
8 sierpnia 2020, 15:05
Przed sezonem, to zawsze wszystko wygląda super. A potem szybka weryfikacja...
3
Demick
Demick
8 sierpnia 2020, 16:32
Ale tutaj sytuacja jest zgoła inna. Można powiedzieć że Baka to już sprawdzony transfer, a nie niewiadoma ;)
0
Zako
Zako
8 sierpnia 2020, 14:50
Nieźle , Schira podaje, ze oprócz Sarriego osłabła mocno pozycja Paraticiego, możliwy kierunek - Roma. Alez ten Marotta ich ograniczał :P.
0
Grande
8 sierpnia 2020, 14:51
Moglibyśmy przejąć Paraticiego.
0
Zako
Zako
8 sierpnia 2020, 14:55
A czym wielkim sobie w tym Juve zasłużył :P?
0
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
8 sierpnia 2020, 14:56
Grande

Mało przepaliliśmy pieniędzy w ostatnich czasach, że życzysz tak źle Milanowi?
0
Krauser
Krauser
8 sierpnia 2020, 15:02
Ostatnie okienko przeprowadzone przez Paraticiego, szału nie zrobiło. Jedynym zawodnikiem, który realnie przebił się do pierwszego składu jest De Light i to tylko dlatego że Kielon miał kontuzje. Holender miał tak słaby początek, że normalnie to by się z ławki do tej pory nie odkleił, a zapłacili za niego fortunę. A reszta jego transferów, nie zwiększyła jakości kompletnie, są tylko tłem dla zawodników sprowadzonych w poprzednich latach. Ta formuła już się wypaliła i ten "syty" skład wymaga gruntownych zmian. A architekta (Marotta) już nie ma na pokładzie.
0
Galvo
Galvo
8 sierpnia 2020, 14:47
Ogolnie nie wiem czy oni w tym Juve sa slepi?

Sarri dal ciala - ok, ale kurde, ludzie, widzicie te kadre? Przeciez jak na topowy zespol, to jest jakas parodia.

Bonucci bez Kielona obok wyglada jak dziecko we mgle, a sam Chiellini jest kontuzjowany.
Srodek pola - tu jest dobre xD Rabiot, Matuidi, Ramsey. Lol? Topowy zespol ma tkai srodek pola? Pjanicia nie wliczam, bo on juz w Barcelonie.
Przod - stary Ronaldo, wypalony Higuain (i brak mlodej dziewiatki), na boku biega Bernardeschi, dla ktorego max powinna byc ta Fiorentina.
Boki obrony - Sandro aby ok, chociaz to tez nie jest swiatowy poziom. Danilo i De Sciglio to jakis niesmieszny zart xD

Podsumowujac: Szczesny, Sandro, srodek obrony - De Ligt, Demiral, Dybala i Kulusevski (chociaz nie wiadomo jak Szwed sobie poradzi w wiekszym klubie) - na takich zawodnikach powinni budowac klub. Reszta wynocha... No i Artur przyjdzie, ale tez nie wiadomo jak to z nim. Srodka pola to Juventus w ogole nie ma. Na moje, to tam jest z 5-6 transferow potrzebnych. Skrzydlowy (a moze nawet dwoch), z 2-3 pomocnikow, prawy, lewy obronca i mloda dziewiatka. Dramatycznie ten klub jest prowadzony, a jeszcze niedawno byly chwaleni ;p
1
Grande
8 sierpnia 2020, 14:50
Do dziadka CR7 nie ma co się czepiać. Środek pola jest ich najgorszą formacją, mimo że Rabiot się ogarnął ostatnio.
1
milan78
milan78
8 sierpnia 2020, 15:41
"Do dziadka CR7 nie ma co się czepiać."

Odważne stwierdzenie nazwać CR7 dziadkiem juz teraz.Był juz jeden taki co kilka lat temu skladał Zlatana do grobu.Dzisiaj ten tekst brzmi groteskowo

https://www.sport.pl/pilka/1,65041,17512181,Liga_Mistrzow__Okonski__Melancholie_Zlatana.html

0
kusniak_22
kusniak_22
8 sierpnia 2020, 14:47
O zwolnieniu Sarriego mówiło się od dawna, nie sądzę, że go zwolnili bo odpadli z LM, myślę, że za całokształt "słabego" sezonu, bo Juve wymęczyło tytuł i nie powalało grą.
0
Gol
Gol
8 sierpnia 2020, 14:40
Bakayoko przecież dwa sezony temu był naszym najlepszym pomocnikiem, Gattuso zawdzięcza mu kupę punktów, z Kessim rozumiał się doskonale, to że mu poprzedni sezon nie wyszedł, nie znaczy że nagle nie pamięta jak się gra w piłkę, zwłaszcza, że wielokrotnie wspominał o tym jak dobrze radzi sobie z rozumieniem Włoskiego futbolu i się w nim odnajduje.

Wymieniamy kompletnie nieprzydatnego Lucasa Biglie za Bakayoko kupując go do gry rotacyjnej, oszczędzamy czas na aklimatyzacje bo drużynę już Francuz zna, w dodatku pensję ma dostawać również niższą niż Argentyńczyk i cena nie należy do specjalnie zaporowych, nie rozumiem powodów do narzekań.

Moim zdaniem, do obecnej formacji, Bakayoko pasuje dużo lepiej niż np. Tonali. Klepnąć go jak najszybciej i dopiąć transfer Auriera, skupić się na prawym skrzydłowym.
13
Cervusius
Cervusius
8 sierpnia 2020, 15:32
Dokładnie. Tonali to dla mnie wywalenie 40 mln na zmiennika Bennacera, bo nie sądzę, żeby go wygryzł. Chłopak gra solidnie, ale w mojej opinii jest mocno przehypowany: za dużo kalk i porównan do Pirlo, Verattiego, itd. Kiedy grasz w tartaku pod nazwą Brescia, każde dłuższe podanie wygląda jak maestria. Jakoś się po niego kolejka nie ustawia zresztą.
2
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2020, 15:49
Tonali to bardzo fajny prospekt, ale nie za taką cenę, jaką oczekuje Brescia, bo za 35 mln możemy mieć i Bakayoko, i Rocę, dzięki czemu zamiast jednej pozycji mamy pokryte dwie. Rachunek wydaje się więc być prosty.
6
KKP19
KKP19
8 sierpnia 2020, 14:33
Sarri zwolniony,
Juventus sie zachowuje jakby jakas tragedia sie stala
a zapominają ze LM od 24 lat nie umieją wygrać więc Sarri wycisnał maxa z juve xd
6
Grande
8 sierpnia 2020, 14:49
Ciekawe co będzie szybciej: wygrana Juve w LM czy awans Milanu do LM?
0
Andre
Andre
8 sierpnia 2020, 15:19
Pod wodzą Sarriego Juve grało co najmniej o dwie klasy gorzej, niż za kadencji Allegriego.
0
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2020, 16:04
Grande
Szybciej Milan wygra LM niż Juventus.
1
8 sierpnia 2020, 14:22
Sarri zwolniony z Juve XDSDD
1
Galvo
Galvo
8 sierpnia 2020, 14:25
No, ale po co to "XDDD"? Przeciez normalna i dobra decyzja. Dla nas niedobra. Mistrzostwo w fatalnym stylu, odpadniecie z LM i przegrana w Pucharze Wloch. A ladne mecze to byly z dwa moze. Pewnie Maurycy Poczetino tam przyjdzie i wszystko poustawia, albo powroci Max.
0
Vol'jin
8 sierpnia 2020, 14:27
To który włoski trener teraz? Bo ci z zagranicy są bee przecież
0
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2020, 14:27
Zwalnianie trenera po roku który wygrał lige jest według mnie nie uczciwe. Plus rok temu też wygrali tylko lige
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 sierpnia 2020, 14:31
Sarri Lazio lub Fiorentina, S.Inzaghi do Juventusu.
0
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2020, 14:31
Mówi się, że może przyjść Pocchetino, ale też widziałem plotkę sprzed 30-40 minut, że ponoć Juve chce Simone Inzaghiego. :)

Moim zdaniem kto by nie został nowym trenerem, to będzie miał spory problem, bo Juve jakościowo mocno odbiega 'in minus' od tego Juventusu, który parę lat temu regularnie grywał w półfinałach czy finałach LM. W drużynie z Turynu naprawdę brakuje jakości i potrzebują wielu setek mln euro, by stworzyć drużynę, która mogłaby wrócić do walki o najwyższe cele w Europie.
1
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2020, 14:17
W obecnej sytuacji trzeba koniecznie spróbować odbudować Paquetę, bo za niego nikt pewnie nie zechce dać więcej niż 10-15 mln, a po taniości nie warto sprzedawać, bo dopiero przy ok. 23 mln wychodzimy na 0 w budżecie.

Ale też nie można polegać na nim jako jedynym zastępcy Hakana i trzeba by kupić kogoś, kto mógłby zagrać również na innej pozycji w ataku. Moim cichym marzeniem jest Szoboszlai, ale że ten pociąg już prawdopodobnie odjechał, to kolejnym na liście jest Rashica, który z powodzeniem może grać i na lewym skrzydle i w środku (a od biedy na prawym).

W takich przypadkach w meczach, które w teorii byłyby już bezpieczne, można by wpuszczać ich obu (przy 5 zmianach będzie na to miejsce), gdzie Brazylijczyk wchodziłby na środek, a Kosowianin (można tak napisać na obywatela Kosowa?) na lewe bądź prawe.

Natomiast co do Bakayoko, to z początku wątpiłem w realne zainteresowanie nim Milanu i informacje o tym, że ponoć zaakceptował naszą propozycję kontraktu (ilu już takich piłkarzy było, którzy ponoć akceptowali, ale i tak do niczego nie dochodziło). Ale przypomniałem sobie ostatnie słowa Piolego o tym, że Milan musi mieć nie 2, a 4 pomocników, czyli że będziemy celować w posiadanie czterech takich, gdzie dowolny z nich mógłby z miejsca wejść do podstawowego składu np. na mecz z Juventusem. I jakby nie patrzeć, Bakayoko teoretycznie pasuje do takiego opisu. On i Roca i mielibyśmy bardzo fajną 4, która powinna dać radę z graniem co 3 dni przez najbliższych kilka miesięcy.
2
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2020, 16:02
Również jestem za tym, żeby Paqueta został, bo dokładnie tak jak napisałeś nie opłaca się go obecnie sprzedawać, lecz wydaje się, że Pioli go po prostu nie chce.

Rashica to fajna opcja, myślę, że jakby przyszedł to nie byłby zmiennikiem tylko wskoczył do pierwszej jedenastki na prawe skrzydło.

Zobaczymy czy na to wszystko starczy funduszy, bo wydaję się, że priorytetem zarządu są prawy obrońca i dwóch środkowych pomocników.
0
Jaca23
Jaca23
8 sierpnia 2020, 13:40
Ciężko będzie znaleźć chętnego na Paquete, po tak słabym sezonie. Może zamiast wpuszczać Biglie na końcówki trzeba było dać szanse Lucasowi? Przy tak dobrze wyglądającej reszcie zespołu może złapałby bramkę lub asystę, co by zawsze zwiększyło zainteresowanie jego osobą.
2
kusniak_22
kusniak_22
8 sierpnia 2020, 13:30
Paqueta powinien dostać ostatnią szansę, jest stabilizacja w drużynie, ale jeśli nie udowodni teraz, że jest coś wart to nigdy, bo fakt faktem był rzucany po boisku na różne pozycje a i nie potrafił się odnaleźć.
2
AcMati2
AcMati2
8 sierpnia 2020, 13:15
A ja się nie mogę doczekać newsa z informacja, że Ibra po zakończeniu kariery dostanie jakiś stołek w Milanie, byłoby pięknie,
3
Nelson_Dida
Nelson_Dida
8 sierpnia 2020, 12:55
a niech wraca, tylko niech ma na względzie że tym razem nie będzie się bujał do Taco Hemingway'a, tylko jak coś mu nie spasuje to pobuja się z przyspieszeniem wprost proporcjonalnym do siły wypadkowej będącej efektem kopnięcia z półobrotu w część potyliczną :)
10
Krauser
Krauser
8 sierpnia 2020, 12:53
Paquety nikt nie chce. A mówiłem dwa lata temu, żeby kupili Barelle z Cagliari a nie Brazola. To krytyki nie było końca...:)
2
Orzelek79
Orzelek79
8 sierpnia 2020, 12:45
Nie przemawiają do mnie argumenty że słabo wyglądał w Monaco. W Chelsea też się nie prezentował a u nas był najlepszym pomocnikiem. Mental załatwi Ibra ,brać i się nie zastanawiać.
13
Vol'jin
8 sierpnia 2020, 12:45
To takie przeświadczenie ze każdy piłkarz pod Zlatanem się wyprostuje xD
4
DragonAC
DragonAC
8 sierpnia 2020, 12:45
Merdy znowu stają nań na drodze. Co oni sobie myślą rok temu Sensi teraz Milenkovic . Nie ma jak z ceny zbić. Dziwić się potem ze nawet od Juve są tak sa bardziej nienawidzeni przez kibiców
0
spread
spread
8 sierpnia 2020, 12:47
Mają do tego pełne prawo, nie zabronisz im tego :)

Niestety, mają więcej do zaoferowania od nas.
6
kusniak_22
kusniak_22
8 sierpnia 2020, 12:36
Semper Fideli: a widziałeś go w Milanie ? Pod okiem Ibry wróciłby na właściwe tory.
0
adrian20102
adrian20102
8 sierpnia 2020, 12:39
Też mi się tak wydaje że by śmigał
0
Arlen
Arlen
8 sierpnia 2020, 12:28
Mam złe przeczucia co do Bakayoko... Rozumiem, że potrzebujemy głębi składu ale w ten sposób to my się raczej nie wzmocnimy. Ziomek jak Ballotelli - słaby mental. Torreira byłby lepszy
3
KKP19
KKP19
8 sierpnia 2020, 12:22
transfer Baki byłby dla nas baaaardzo dobry

zamiast zmiennika
kupiliśmy by gościa który rywalizował o pierwszy skłd by na równi z Benkiem i Kessim w formie
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2020, 12:23
5
Semper Fideli
Semper Fideli
8 sierpnia 2020, 12:32
Widziałeś go w Monaco ?
0
adrian20102
adrian20102
8 sierpnia 2020, 12:38
Ja też jestem za ale ciekaw jestem jak będzie wyglądała jego gra w taktyce 4:2:3:1 bo wcześniej grał na środku . Zresztą jeśli będzie zlatan to będzie dobrze :-) pozdrawiam
0
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2020, 13:01
Bakki? W sumie kto wie, potrzebujemy zmiennika dla Zlatana. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
KKP19
KKP19
8 sierpnia 2020, 13:38
W Monaco go nie widziałem, ale widzialem go w Milanie.
W Chelsea tez slabiutko grał.
Za to o nastawienie mu zegarka zadba Ibra ;)
0
kusniak_22
kusniak_22
8 sierpnia 2020, 12:19
MilanHomer:

Tonallim ;D a tak na poważnie to odchodzi też Bonaventura, Biglia i najprawdopodobniej właśnie Krunić, Bakayoko to dobra opcja, a myślę, że dalej będą chcieli kogoś jeszcze do pomocy sprowadzić.
2
MilanHomer
MilanHomer
8 sierpnia 2020, 13:07
Nikt nie zastąpi Lucasa Forza Lazio Biglii! :)
Mega opcja Tonali, lepsza niż Bakayoko, bo tańszy w utrzymaniu i może się rozwinąć, generując ogromny zysk.
0
KosaX
KosaX
8 sierpnia 2020, 12:17
Jesli obnizy pensje to udowodni ze zalezy mu ma Milanie,o to wlasnie chodzi,duzo dawal w pomocy,bardzo duzo a i w szatni duzo smieszkowal i dzieki niemu atmosfera byla lepsza.
3
matten
matten
8 sierpnia 2020, 12:13
Jeśli Bakayoko zgodzi się na obniżkę wynagrodzenia, a Chelsea trochę zejdzie ze swoich oczekiwań to chętnie zobaczę Francuza na powrót w Milanie.
5
per93milan
per93milan
8 sierpnia 2020, 12:07
Jestem za.
0
Nizial86
Nizial86
8 sierpnia 2020, 12:05
Milan znowu tak bedzie kombinowal i oszczędzał na transferach ze nikogo niezakontraktuje.albo posciaga jakies szroty
2
Trzesuaf
Trzesuaf
8 sierpnia 2020, 12:20
Ten zespół zajął 6 miejsce w lidze, nie 1, nie 2, skąd ma mieć pieniądze na Messich?
1
KKP19
KKP19
8 sierpnia 2020, 12:21
jesli ma ZNOWU kombinować jak rok temu z Bennacerem, Theo i Rebiciem to nie mogę się doczekać
7
Trzesuaf
Trzesuaf
8 sierpnia 2020, 12:31
Niby czemu się nie możesz do czekać? Z perspektywy całeog sezonu te transfery były słabe. jeśli teraz zagrają cały sezon jak ostatnie 12 meczy, to wtedy będziemy mogli dopiero powiedzieć, że były dobre.
0
Nizial86
Nizial86
8 sierpnia 2020, 13:03
Nikt niemowi o messim ale za 100mln można zrobic
w miare porzadne zakupy nietrzeba kupowac tylko grajkow za 10 mln mozna kupic 3 lub 4 i tez bedzie ok
0
KKP19
KKP19
8 sierpnia 2020, 13:51
@Trzesuaf

Theo wymiatał od sparingu z Bayernen
slabe mecze mozna policzyc na palcach jednej ręki

Bennacer miał slabe kilka pierwszych meczy
następnie się rozkręcał z meczy na mecz
a od stycznia obserwujemy eksplozję jego formy

Rebić od przyjscia Ibry ciągnie naszą ofensywę

gdzie w skali sezonu to są słabe transfery?

Jedyny słaby w ogóle sezomu mógł by byc Rebić, ale to tez nieprawda, bo polowę sezonu miał słabą, a nie większość
0
8 sierpnia 2020, 12:03
Dawać Bakeyoko uwielbiam gościa.
2
Trzesuaf
Trzesuaf
8 sierpnia 2020, 12:21
a może frytki do tego?
1
artorn
artorn
8 sierpnia 2020, 12:00
jak dla mnie powrót bakayoko - ok ale dawanie mu 3mln za nie wiadomo jaką grę to przesada
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 sierpnia 2020, 12:54
Może za taką że był naszym najlepszym pomocnikiem jak grał ?
3
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2020, 13:03
Artorn, niestety mamy takie realia, że jeśli chcesz gracza, który obecnie zarabia 6-8 mln, to nie możesz mu zaproponować 1-2 mln, bo po prostu ich nie przyjmie.

Na dodatek 3 mln netto przy umowie na minimum 2 lata to ok. 4,5 mln brutto (dzięki nowego prawu podatkowemu), więc wcale nie tak dużo (by tylko przypomnieć, że bracia Donnarumma kosztują Milan ok. 14 mln brutto rocznie).
1
artorn
artorn
8 sierpnia 2020, 18:46
@grzesiekpl88, no i? od tego momentu wrócił do klubów i gra dno, dodatkowo jest starszy, na takiej podstawie mamy mu ufać (albo jego umiejętnościom)? Marudziliście że biglia zarabie tyle hajsu ale przynajmniej GRAŁ w lazio xD

dodatkowo ostatni kwartał jak nie więcej miał tragiczny, jego "kiwki" już cała liga znała i już tak nie błyszczał

co za hipokryzja
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2020, 18:47
0
Moris
Moris
8 sierpnia 2020, 11:59
Dla mnie podstawa to prawo skrzydłowy. Przydał by się gość szybki i silny. Akurat mamy bardzo dobrych defensywnych pomocników i uważam,że jak nie mamy za dużo pieniędzy to lepiej zainwestować to w prawo skrzydłowego i prawego obrońcę.
0
artorn
artorn
8 sierpnia 2020, 12:01
Mamy 2 fajnych spd A potem nic. Musimy mieć 3 dobrych do rotacji
0
Bufor85
Bufor85
8 sierpnia 2020, 11:55
Zaraz...to Milan chce powrotu Bakayoko czy na odwrót?
0
Bufor85
Bufor85
8 sierpnia 2020, 11:54
Dobra...mamy dwóch dobrych defensywnych pomocników ostatnio dobrze się rozumiejących, mamy skrzydłowych choć po odejściu Jacka musimy kogoś jeszcze mieć na skrzydło, najbardziej to przydałby się nam jakiś bardzo dobry i szybki drybler, który albo wykończy albo zaasystuje. Nie mam na myśli tutaj Messiego, ale coś pokroju jego:).
1
Bufor85
Bufor85
8 sierpnia 2020, 11:50
Sam nie wiem, co sądzić o powrocie Bakayoko. Był kluczowym zawodnikiem w niektórych momentach. Choć w pierwszym etapie swojego pobytu w Milanie grał bardzo słabo, o ile pamiętam leciały na niego hejty. Chyba tak naprawdę niczym szczególnym się nie wyróżnił. Sądzę, że nie dojdzie do tego transferu ponieważ Chelsea nie spuści z ceny więc nie dojdzie do porozumienia.
0
dykt4tor
dykt4tor
8 sierpnia 2020, 11:52
Był naszym najlepszym pomocnikiem przez spory kawał czasu A nie w niektórych momentach
9
Semper Fideli
Semper Fideli
8 sierpnia 2020, 12:03
Suso też był najlepszy a zarazem ograniczał cały zespół.
Gość zagrał słaby sezon w słabej Francji a my mamy wydawać na niego 15 baniek i dawać kontrakt 3mln. Skończy się jak z Biglia!
1
Bufor85
Bufor85
8 sierpnia 2020, 15:06
Semper Fideli

dokładnie. Obudzimy się z ręką w nocniku. No ale jak na rynku transferowym nie ma za bardzo po kogo sięgnąć, to trzeba "Back to the Future".
0
dykt4tor
dykt4tor
8 sierpnia 2020, 15:15
Porównanie do Suso jest takie głupie że aż nie chce mi się tłumaczyć czemu.
0
Voltrex
Voltrex
8 sierpnia 2020, 11:49
Baka za 15mln, Torreira na wypozyczenie i niskim kosztem mamy bardzo ciekawy zestaw pomocnikow. Bennacer, Torreira, Baka, Kessie - naprawde mocne zestawienie na 2 pozycje w formacji.

Oczywiscie na razie to tylko doniesienia gazet i plotki, ale koncept niczego sobie.
5
DragonAC
DragonAC
8 sierpnia 2020, 12:39
Tez właśnie był bym zadowolony jak by tych 2 przyszło do nasz. W szczególności Torreira
0
Trzesuaf
Trzesuaf
8 sierpnia 2020, 11:48
3 mln EUR + bonusy czyli 4mln, 2 razy tyle co Bennacer lib Kessie, a gość w szczytowej formie, był klasę gorszy od dwóch ww. w ich szczytowej formie. Debilny transfer, marnowanie budżetu. Potem na prawą starczy kasy tylko na ogórki.
3
dykt4tor
dykt4tor
8 sierpnia 2020, 11:49
Nie był o klasę gorszy.
8
dykt4tor
dykt4tor
8 sierpnia 2020, 12:02
Bakayoko w szczycie formy był genialny.
2
kosa80
kosa80
8 sierpnia 2020, 12:12
Klasę gorszy????? WTF.
Miał słaby początek , jak każdy w Milanie, najlepszym przykładem jest Rebić. Ale po paru meczach był najjaśniejszą postacią tamtego zespołu .
Jeżeli wróci do tamtej formy to Kessi będzie miał spory problem z grą w pierwszej 11
4
Trzesuaf
Trzesuaf
8 sierpnia 2020, 12:29
Zdecydowanie był gorszy, wybijał się długim utrzymywaniem piłki w betonowym zespole bez żadnego polotu GG. To utrzymywanie przy piłce z reguły do niczego nie prowadziło, taki kipeski Bennacer bym powiedział, przesadnie długo trzymał piłkę robiąc przy tym ładnie wyglądający drybling, przez co przykuwał oko, Bennacer umie to samo, ale w odróznieniiu od francuza wie, że piłkę należy szybko rozprowadzić. A kessie? Kessie w ostatnich meczach był profesorem, odbierał, krył, rozdzielał, robił mega przerzuty, nie marnował czasu zespołu nabijając sobie statystyki utrzymania piłki przy nodze. Obaj byli poziom wyżej od Bakayoko, który kiepski nie był, ale błyszczał na tle kompletnie betonowego Milanu, kontrast robi swoje. Po za tym, Bakyoko nie jest wart swojej ceny, piłkarz który raz wszedł na mega poziom, otrzymał kontrakt życia i teraz już wiecznie będzie drogi. Ja bym nie inwestował w słabych obecnie piłkarzy z ogromnymi roszczeniami. Nie ma żadnej gwarancji, że zagra u nas na poziomie z tamtego roku, w chelsea prezentował dużo słabszy poziom.
0
Orzelek79
Orzelek79
8 sierpnia 2020, 12:51
Hehehe , on przez sporą część sezonu grał najlepiej z pomocników.
2
Qiub
Qiub
8 sierpnia 2020, 14:35
Przecież Bakayoko był naszym najlepszym zawodnikiem przez dużą częśc sezonu za Gattuso. O ile się nie mylę nawet statystyki miał lepsze niż Bennacer teraz
1
Trzesuaf
Trzesuaf
8 sierpnia 2020, 17:29
Przecież przed chwilą powiedziałem o statystykach nabijanych na siłę, czytaj ze zrozumieniem albo nie czytaj, Bakyoko mial staystyki, a drużyna mało akcji ofensywnych. Nie umywa się do Bennacera.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
8 sierpnia 2020, 11:42
Myślicie, że przyjdzie choć jeden gracz pokroju Chiesy? Czy znowu same ogórki z nadzieją, że u nas wyrosną?
0
MilanHomer
MilanHomer
8 sierpnia 2020, 11:48
Na razie ogóry odchodzą, coraz mniej ich w Milanie.
Przyjdą młode sadzonki i już lekko rozwinięte z małymi owocami z nadzieją, że na obcej ziemi się przyjmą i wydadzą dorodne owoce, może jeden dojrzały krzak, rodzący dobre owowce, ale wątpię że więcej, bo polityka korpo się nie zmieniła, trzeba zarabiać i wpisywać liczby do excella.
3
Semper Fideli
Semper Fideli
8 sierpnia 2020, 11:36
Hyrus
Tu nie glowa jest największym problemem on jest za słaby i zbyt drogi na Milan który chce wracać do LM. Zero szans na rozwój. Jest dużo wiecej lepszych opcji
2
Zako
Zako
8 sierpnia 2020, 11:46
Przeciez gość poza trudnym początkiem i ostatnim miesiącem po zadymach był jednym z lepszych DM w lidze. Na pewno najlepszy pomocnik ubiegłego sezonu w Milanie. Jezeli go weźmiemy na naszych warunkach jako opcja do rotacji, która równie dobrze śmiało może wygryźć Francka, bo nigdzie nie jest powiedziane, ze utrzyma formę po lockdownie, to w czym problem? Poza tym pewnie byłaby to "pozytywna" konkurencja dla Iworyjczyka, bo z jednej strony by go odciążył, a z drugiej na niego naciskał.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
8 sierpnia 2020, 12:15
Zako, piszesz że Franck może nie prezentować się dalej tak dobrze jak ostatnio, zgoda, tyle że tak samo moze być i z bakayoko. Problemem francuza jest ofensywa, może w defensywie nie był zły ale on nie potrafi zagrać prosto piłki do przodu, zawsze do tyłu lub do boku. Wg mnie w składzie brakuje środkowego pomocnika który dałby nam większe pole manewru w trudnej sytuacji
0
Qiub
Qiub
8 sierpnia 2020, 10:59
LGDS podaje, że Milan osiągnąl porozumienie z Bakayoko który zgodził się obniżyć zarobki by wrócic. Chelsea chce 20 milionów, Milan chciałby wypożyczyć z obowiązkowym wykupem.
Ja tam Bakayoko chętnie znowu zobaczę w naszej koszulce, jeden z najlepszych milanistów rok temu.
13
Semper Fideli
Semper Fideli
8 sierpnia 2020, 11:04
Mam nadzieję że to fake jakich wiele w lgds
2
hyrus13
8 sierpnia 2020, 11:14
Takie powroty rzadko się udają. No, ale skoro mógłby grać za mniejsze pieniądze (ciekawe ile) to może i w głowie mu się poukładało. Bo jeśli ma przyjść rozwalić szatnie to szkoda pieniędzy i nerwów.
0
kusniak_22
kusniak_22
8 sierpnia 2020, 11:32
Krunić odchodzi a Bakayoko przychodzi moim zdaniem na plus pierwszy transfer
0
MilanHomer
MilanHomer
8 sierpnia 2020, 11:39
kusniak
ale jest jeden wielki minus Biglia odszedł :( Kim go zastąpisz? :)
0
Trzesuaf
Trzesuaf
8 sierpnia 2020, 11:44
Bakayoko jest po prostu zbędny, tutaj należy kupić kogoś na ławę z płacą netto do 1mln. Budżet ma iść na inne pozycje. Jeśli go sprowadzą to będzie już nty błąd Maldiniego.
0
Kaka#22
Kaka#22
8 sierpnia 2020, 11:54
Przecież potrzebujemy rotacji, Kessie ma znowu biegać cały sezon razem z Bennacerem? Potrzebujemy jakościowych graczy również na ławkę.
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 sierpnia 2020, 11:55
No pewnie, że niepotrzebny....Przecież właśnie takie myślenie Milan zamiast grać od roku w LM dalej będzie męczył się w LE.Po co zbudować konkurencyjną ławkę skoro można zadowolić się przeciętnością/mizernością graczy typu Krunić czy Mauri lub w razie krytycznej sytuacji jakimś Hakanem lub niegotowym młokosem z Primavery? Potem wielkie oburzenie, że zabrakło tych kilku kluczowych punktów często zgubionych podczas zawieszeń/kontuzji fundamentalnych zawodników...
0
Trzesuaf
Trzesuaf
8 sierpnia 2020, 12:01
Salinas rozmowa z tobą od zawsze jest jak gra w szachy z gołębiem, ty nie rozumiesz bilansu zysków i strat, nie rozumiesz pojęcia kosztu alternatywnego, myślisz, że pieniądze pochodzą z bankomatu itp. jesteś albo dzieckiem albo komuchem. Ale masz rację, gdybysmy 2 sezony temu kupili Messiego, Ronaldo i Mbappe to teraz bysmy byli w LM, to chyba prawda.
1
gorylmagila
gorylmagila
8 sierpnia 2020, 10:56
W notesie skautów Milanów z pewnością nie ma jednego nazwiska ... Jeśli nie ten to następny. Co do sympatii i antypatii ... Jest tak wszędzie ... Z jednymi lubimy robić interesy z innymi nie a na jeszcze innych w ogóle nie możemy patrzeć.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 sierpnia 2020, 10:44
I dlatego Milan powinien przekierować wzrok w stronę Kumbulli.
1
Zako
Zako
8 sierpnia 2020, 10:42
Do trójki z tyłu bardziej pasuje.
0
Krupini
Krupini
8 sierpnia 2020, 10:40
Żałosny jest Inter, który po raz kolejny pcha się między wódkę, a zakąskę. Podobnie jak rok temu z Sensim, teraz Milenković. Ojjj mam nadzieję, że Tonali kopnie ich w dupę i jednak zdecyduje sie grać dla nas.
11
dominord
dominord
8 sierpnia 2020, 10:57
Przynajmniej do Chiesy się nie będą pchać, chyba że jednak sprzedadzą Lautaro to wtedy.
0
MilanHomer
MilanHomer
8 sierpnia 2020, 11:45
Jeszcze całkiem niedawno zabrali nam mega kota pod nazwiskiem Kondogbia.
2
Bufor85
Bufor85
8 sierpnia 2020, 11:45
Nie oszukujmy się. Zespoły, a mam tu na myśli te z Serie A, które od lat regularnie grają w LM...hmm chętniej są wybierane przez dobrych lub bardzo dobrych zawodników. Milan, cóż przez ostatnie lata byliśmy w czarnej dupie.
0
8 sierpnia 2020, 10:26
To jak fiola woli interesy z merdami to my zróbmy walka z rebiciem i do widzenia. Kupić Rashice zamiast Chiesy też fajny młody i na pewno tańszy, i zrobić walek z eitrachtem dac 40mln za Ndicka i np 5 za rebica.
9
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 sierpnia 2020, 10:48
Tego jednowymiarowego Rashicę, co często znikał w spotkaniach z drugą połówką BL?To już lepiej zostawić jak jest.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 sierpnia 2020, 10:58
Czyli bez rotacji ? Według mnie Rashica ma ogromny talent
0
kamilus
kamilus
8 sierpnia 2020, 13:05
Rashica byłby dobry do rotacji z Rebiciem/Hakanem, ale nie do podstawy na prawe skrzydło, bo może tam grać, ale ta pozycja nie jest jego podstawową.
0
Vol'jin
8 sierpnia 2020, 10:20
Czyli wiemy z kim juz nie negocjować. Kolejny oszolom po Cellino byleby nie sprzedawać do Milanu
10
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się