SCUDETTO


MERCATO LIVE 14.08: Rodriguez odchodzi do Torino. Problemy z umową Ibry i powrót Bakayoko? [23:00]

14 sierpnia 2020, 08:10, Adam6 Aktualności
MERCATO LIVE 14.08: Rodriguez odchodzi do Torino. Problemy z umową Ibry i powrót Bakayoko? [23:00]

[8:10]: Miguel Alfaro, agent Davide Calabrii, w rozmowie z portalem CalcioMercato skomentował ostatnie doniesienia transferowe:

- Davide to bardzo interesujący zawodnik. Wychowankowi nie jest łatwo rozegrać ponad 100 spotkań w klubie o wielkich ambicjach. W prasie wiele osób komentuje jego przyszłość i łączy go z Hiszpanią. Ocenimy wszystkie możliwe opcje i porozmawiamy o tym z Milanem. 

[14:30]: Jak poinformował portal MilanNews, rossoneri doszli do porozumienia z Torino w temacie transferu Ricardo Rodrigueza​​​​​​. Mediolańczycy zarobią na Szwajcarze 3 mln euro plus bonusy, sam gracz podpisze 4-letnią umowę. Wszystko gotowe.

[14:50]: US Pergolettese (Serie C) na swoim profilu w mediach społecznościowych ogłosiło zawarcie kontraktu z bramkarzem Primavery Milanu, Matteo Soncinem.

[17:00]: Hammarby poinformowało oficjalnie o transferze Emila Robacka do Milanu -> LINK

[17:05]: Według La Gazzetta dello Sport w poniedziałek lub wtorek Ricardo Rodriguez zostanie oficjalnie ogłoszony nowym graczem Torino. 

[17:15]: Dziennik Il Corriere dello Sport twierdzi, iż Milan wciąż jest zainteresowany Rodrigo De Paulem, ale kwota 35 mln euro, na którą Udinese wycenia kartę gracza, to zdecydowanie zbyt wiele zdaniem włodarzy Milanu. Rossoneri prowadzą rozmowy z agentami zawodnika i będę jeszcze próbowali przekonać działaczy z Udine do obniżenia żądań.

[20:45]: Sportmediaset doniósł dziś po południu, że Mino Raiola zażądał 7,5 mln euro netto za kolejny rok gry Zlatana Ibrahomovicia w Milanie. Rossoneri się zastanawiają, rozmowy trwają dalej...  

[23:00]: Radio Rossonera: Milan i Chelsea wraz z agentami prowadzą konkretne rozmowy w kwestii powrotu Tiemoué Bakayoko do Mediolanu. W grę wchodzi także transfer definitywny, ale rozmowy nie są łatwe, gdyż angielski klub chce za wszelką cenę uniknąć straty w budżecie. Zawodnik chciałby bardzo wrócić do Milanu, który jest jego priorytetem, mimo innych ofert, między innym Interu.



173 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kusniak_22
kusniak_22
16 sierpnia 2020, 13:29
Ibra kontrakt podpisze i skończy się na mniej niż 7.5 mln. Nikt z lepszych klubów nie będzie chciał prawie 40 i płacenia mu takiej pensji. Milan jest dla niego jedyną opcją. Jeśli chodzi o Bakayoko, najlepiej byloby bo wypożyczyć z opcją odkupu, bo nie wiadomo w jakiej formie będzie. Opcja wykupi 15 mln i byłoby kolorowo.
0
Grande
Grande
15 sierpnia 2020, 02:18
Ibradependencia niestety nas czeka.
1
AdamoX__
AdamoX__
15 sierpnia 2020, 02:16
Kjaer jest 2 klasy wyżej niż pique
0
Rafał0209
Rafał0209
15 sierpnia 2020, 08:21
Nom faktycznie myśle że Kjaer zagra w finale LM i może wygrać w tym roku tak dobry jest , Milan zgrał kilka fajnych meczów od paru lat a tutaj porównuję się nas do legend futbolu , czasami prawdą jest to co o nas mówią kibice innych drużyn że zagramy 3 spotkania dobre podrząd i wychodzimy z nor , by później koniec końców w nich przez resztę sezonu się chować , w końcu wygrajmy coś dostańmy do LM i zagrajmy cały sezon na jakimś poziomie jako drużyna i indywidualnie , bo raczej żaden z naszych graczy do 11 sezonu by się nie dostał
4
Grande
Grande
15 sierpnia 2020, 11:51
Rafał0209

Kibice to jedno, trudno się im dziwić bo przez ostatnie lata były same upokorzenia, zero sukcesów, więc nawet jeden miesiąc dobrej gry sprawił, że zaczynają płakać za Calabrią. Gorzej jak zarząd dojdzie do wniosku, że mamy konkurencyjny skład i możemy śmiało o LM walczyć.
0
landik
landik
15 sierpnia 2020, 01:38
Ibra tak, ale nie za 7,5mln. 5 max
7
nadgnity
nadgnity
15 sierpnia 2020, 00:57
Gwałt w Lizbonie. Ależ piękny wieczór :) Liczę, że Lipsk wygra LM.
9
Andre
Andre
15 sierpnia 2020, 01:23
Marne ma na to szanse. Bayerrn jest poza ich zasięgiem.
4
Grande
Grande
15 sierpnia 2020, 00:01
Pandemiczna Liga Mistrzów to coś pięknego. Szkoda, że bez szans na stałe wprowadzenie tego formatu. Czysta piłka nożna, bez kalkulacji, podwójnych bramkach na wyjazdach itd.
19
Grande
Grande
14 sierpnia 2020, 23:48
Po prostu nastąpił koniec cyklu tej drużyny, może już po Romie/LFC(bo w lidze to Messi dalej ciągnie). Czeka ich pewnie rewolucja - w biurze, na ławce i szatni. Problemem są starzejący się piłkarze z ogromnymi pensjami i -200M€ budżetu post-Covid, a co za tym idzie brak szans na transfery.

0
Tutkovic
Tutkovic
14 sierpnia 2020, 23:33
Powiem wam obserwując mecz Barca Bayern to mam wrażenie, że obie obrony masakra. Bramki spoko i tempo itd ale gdyby zamiast Barcy była obrona Gattuso z Napoli to podejrzewam, że skończyłoby się 2 bramkami.
1
Pinokio
Pinokio
14 sierpnia 2020, 23:35
Obrona Gattuso z Napoli? Ta, która dostała bęcki od Barcelony?
16
Tutkovic
Tutkovic
14 sierpnia 2020, 23:45
Tak Pinokio. Bo w większości włoskich drużyn broni 11 zawodników.
1
Tutkovic
Tutkovic
14 sierpnia 2020, 23:46
Zobacz co robił Semedo dzisiaj to już nawet Calabria i Conti nie są aż tak źli + brak jakiejkolwiek asekuracji a u nas jednak Kessie zabezpiecza.
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 sierpnia 2020, 01:37
Akurat niemieckie, w szczególności te nastawione pod wysoki pressing i kontratak drużyny bardziej leżą Włochom niż hiszpański ofensywny romantyzm, więc teoria jak najbardziej prawdopodobna.
3
szfarceneger
szfarceneger
14 sierpnia 2020, 23:19
Jak Messi odejdzie to Bacelona będzie wyglądać jak Milan z Bakaye Traore, Constantem i Mesbahem w składzie.
8
Andre
Andre
14 sierpnia 2020, 23:13
Duma Katalonii po dzisiejszym łomocie od Bayernu została wstydem Katalonii. Jak długo kibicuję Milanowi, tak nie pamiętam, żeby nawet w najczarniejszych latach Rossoneri stracili kiedyś 8 bramek w jednym meczu. Naprawdę żal mi jest kibiców Barcy zwłaszcza, że mój brat jest od lat ich zagorzałym fanem.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2020, 23:15
15
Dohtor
Dohtor
14 sierpnia 2020, 23:49
Żal kibiców barcy?
Najbardziej zarozumiałej nacji w świecie sportu?

No skisłem!
29
Bandon
Bandon
15 sierpnia 2020, 01:51
@andre

Mój przyjaciel jest kibicem Barcy i dzisiaj z nim oglądałem mecz, straszne było to, jak mi powiedział, że teraz zaczyna się to, co z Milanem po odejściu Silvy i Ibry.
2
daro12555
daro12555
14 sierpnia 2020, 23:00
Liczę na finał Bayern-Lipsk i wygraną Bayernu:)
3
mpt1899
mpt1899
14 sierpnia 2020, 22:56
Nie lubie Bayernu ale jak ja sie ciesze. Teraz UEFA powinna zabronic kupowania na kredyt i wtedy mozna byloby naprawde ocenic hiszpanskich "gigantow pozyczkowych".
19
Luksta1805
Luksta1805
14 sierpnia 2020, 22:55
Ja wiem że to jest strona poświęcona dla Ac Milan ale ligę mistrzów warto było by skomentować tutaj. Dzisiaj wiedziałem że Barca nie ma szans na wygraną i że Bayern strzeli co najmniej 3,4 bramki, aleee 8 to już mnie rozjebalo. Bayern z Lewym na czele po puchar tak mi się wydaje.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 sierpnia 2020, 23:19
Spoko bez spinki, newsy mercato jednodniowe mogą spokojnie robić za hyde park gdzie dyskutujemy o wszystkim związanym z piłką nożną.
14
Fushnikov
Fushnikov
15 sierpnia 2020, 00:33
Grzesiek a dlaczego by nie zrobić hajd parku? Przecież tam też możecie wrzucić milion reklam i hajs się będzie zgadzać. Jest to chyba jedyna strona gdzie stricte trzymacie się tylko swojego klubu. Bo jak można nie założyć topicu o CL albo EL? Przecież to najważniejsze rozgrywki ligowe Europy a wy nawet tematu od 5 lat nir chcecie założyć. Czapa z głów że zakladalisvie topić odnośnie PW. Można było sobie podyskutować :) H5
0
Galvo
Galvo
14 sierpnia 2020, 22:49
jeszcze dwa gole strzlea gosc ktory jest na wypozyczeniu w bayernie z barcelony xD
1
DarthImpaler
DarthImpaler
15 sierpnia 2020, 05:49
I asysta do lewego
0
Fushnikov
Fushnikov
14 sierpnia 2020, 22:49
Ledwo ledwo
0
umbrella
umbrella
14 sierpnia 2020, 22:48
Auć... Ale na szczęście był (i jeszcze trwa) polfinal MŚ w snookerze. Decydujace bile ;)
0
Kosmateus123
Kosmateus123
14 sierpnia 2020, 23:00
Ronnie wrócił z zaświatów. 3 ostatnie framy palce lizać ;)
5
Cactus
Cactus
14 sierpnia 2020, 22:48
Hehe. Ładnie ich obijają. To chyba zmierzch Barcelony w takim wydaniu. Liderzy się mocno zestarzeli. Sytuacja finansowa klubu nie jest kolorowa. Ciekawe jakie decyzje zapadną na rynku transferowym.
1
Vol'jin
Vol'jin
14 sierpnia 2020, 22:49
najpierw to Bartomeu powinien na taczkach być wywieziony
1
Dozen
Dozen
14 sierpnia 2020, 22:53
^
Nie no niech zostaje, mi to nie przeszkadza
4
Milanboy
Milanboy
14 sierpnia 2020, 22:46
Ale to jest łomot, o cie.
2
Galvo
Galvo
14 sierpnia 2020, 22:48
Chwytliwy, spokojnie
0
Corsa
Moderator Corsa
14 sierpnia 2020, 22:44
Piłkarze Barcy niech pomyślą o terapii, bo po takim gwałcie ciężko im będzie dojść do siebie.
1
ACstach
ACstach
14 sierpnia 2020, 22:45
2-8. O ja pier...nicze.
1
Corsa
Moderator Corsa
14 sierpnia 2020, 22:49
Dawno takiego wyniku nie widzałem, na takim szczeblu.
2
milan2002
milan2002
14 sierpnia 2020, 22:43
Piękny piłkarski wieczór! :D
4
Galvo
Galvo
14 sierpnia 2020, 22:26
Ter Stegen to gowniak, moj stary po trzech browcach by lepiej bronil, co za amator. Mamy odpowiedz czemu nie bedzie 1 w kadrze Niemiec dopoki Neuer gra.
1
mathiaz
mathiaz
14 sierpnia 2020, 22:30
Zaczynam podejrzewać, że Twój stary po 3 browcach napisał ten komentarz:-D
18
KKP19
KKP19
14 sierpnia 2020, 22:24
Podawac Lewemuuu
0
Galvo
Galvo
14 sierpnia 2020, 22:05
City tez nie lubie, ale wole ich od Barcy czy Bayernu. Wkurzyl mnie angielski zespol tym banem, a raczej nie banem na europejskie puchary. Wloskie druzyny, np my musielismy sie wycofac z rogtrywek zeby ureglowac FFP, Roma posprzedawala najlepszych graczy - Marquinhos, Manolas, Alisson, Salah, zeby ureglowac budzet, a przyszedl szejk rzucil szmalem i pograne.

Zostalo mi tylko PSG, chyba ze Lyon zaskoczy. PSG nie jest takie zle jakie sie wielu wydaje. Szejkowie? Ok, ale maja fajnych pilkarzy di obrze graja w pilke. Jakby francuski klub wygral to moze skonczyloby sie w koncy umniejszanie Ligue 1, ktora nie jest wcale taka slabna.
1
Dozen
Dozen
14 sierpnia 2020, 22:17
Zadna z top 5 lig nie jest slaba to jedynie pierdzielnie glupich ludzi
1
Dozen
Dozen
14 sierpnia 2020, 22:18
Zadna liga z top 5 nie jest slaba to jedynie pierdzielenie glupcow
0
Cisek666
Cisek666
14 sierpnia 2020, 23:35
A szejkowie z psg ci nie przeszkadzają? I to że też olali przepisy ffp i nie ponieśki żadnej kary to też Ci nie przeszkadza? Dziwne.
2
hunga
hunga
14 sierpnia 2020, 22:04
Tylko Milan mógłby zatrzymać Bayern.
Niestety mamy wolne.
11
Dozen
Dozen
14 sierpnia 2020, 22:00
Z jednej strony szwaby z drugiej Barca, nie ma komu kibicowac i po co ogladac, dramat, oby wiec Szejki wygraly LM
2
Corsa
Moderator Corsa
14 sierpnia 2020, 22:14
Już wolę żeby LM wygrał Bayern z Polakiem w składzie niż te całe szejki, którym się wydaje, że wszystko można kupić.

Całe szczęście Champions League, to specyficzne rozgrywki, gdzie oprócz kwitu liczy się też coś jeszcze, np. charakter, którego te pseudo-kluby napędzane ropą nigdy nie zdobędą, bo to banda najemników.

Mam nadzieję, że PSG i City nigdy nie sięgną po wygraną w tych rozgrywkach.
12
Paweł Piotr
Paweł Piotr
14 sierpnia 2020, 22:14
Do niedawna kibicowałem Realowi i Chelsea ale po ptokach a teraz wywalone kto wygra LM.
0
Dozen
Dozen
14 sierpnia 2020, 22:16
Szczerze to mnie to juz malo obchodzi, ale rozumiem cie, jednakze moja nienawisc do niemcow jest tak duza ze nie pozostaje mi nic innego, no chyba ze Lyon :)
3
Corsa
Moderator Corsa
14 sierpnia 2020, 22:29
Też nie lubię Bayernu, w tym Lewadnowskiego, ale z dwojga złego niech wygra piłka, a nie układziki i kasa. Forza Lyon! :)
2
brzydki
brzydki
14 sierpnia 2020, 22:57
Bo Milan po przejęciu przez Berlusconiego dużo się różnił od tych klubów szejków teraz ;) Przyleciał Berlusconi helikopterem i zaczął psuć rynek transferowy mogąc sobie pozwolić na wszystko.
3
Galvo
Galvo
14 sierpnia 2020, 21:52
Ter Stegen to jakis zart. On jest jednym z najlepszych? Haha. Barcelona to dno, ale mnie to cieszy. Zawsze milo, jak hiszpanskie zespoly dostaja w dupala. Bayernu tez nie lubie i licze, ze finalnie wygra City albo PSG.
3
tomasz696
tomasz696
14 sierpnia 2020, 21:56
To masz z garem i to dobrze jak kibicuiesz tym śmiesznym klubiokom. Też nie lubię Bayernu ale z dwojga złego...niech szejkowie w dupę sobie wloza swój hajs
2
Paweł Piotr
Paweł Piotr
14 sierpnia 2020, 22:00
Ale Real to ty szanuj ;)
1
ACstach
ACstach
14 sierpnia 2020, 22:01
City albo PSG? Ehh.
1
Galvo
Galvo
14 sierpnia 2020, 22:02
Nie lubie niemieckich i hiszpanskich zespolow. Serio musicie wszystko krytykowac? Co, nie moge? ;) Nie przepadam za Lipskiem, Bayernem, Dortmundem... I za Realem, Atletico, Barcelona. Wole wloska lige, angielska czy francuska. Tyle. :)
0
ACstach
ACstach
14 sierpnia 2020, 22:05
Jeżeli City albo PSG wygra to tylko dlatego, że ich finansowe fair play szczególnie nie dotyczy.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2020, 22:05
2
milan78
milan78
14 sierpnia 2020, 22:22
Kompromitujesz się takimi wpisami.Widać,że nie masz pojęcia o współczesnym futbolu.
1
Vol'jin
Vol'jin
14 sierpnia 2020, 21:40
dzisiaj to Ter Stegen się ośmiesza i on chciał być nr 1 w bramce Niemiec? :)
1
Milanboy
Milanboy
14 sierpnia 2020, 21:47
Mało oglądasz Barcelony, bardzo mało i to widać.
4
Vol'jin
Vol'jin
14 sierpnia 2020, 21:51
tylko jak przychodzi mecz kiedy masz vis a vis po drugiej stronie i robisz błędy w grze nogami jak Donnaruma rok, 1,5 roku temu to sobie reklamy dobrej nie robisz ;]

inna sprawa to polityka kadrowa Barcelony (pomoc-atak) bo dzisiaj to wygląda jak półfinał mś Brazylia-Niemcy
1
Milanboy
Milanboy
14 sierpnia 2020, 21:55
Vol'jin-tak, aczkolwiek ten człowiek ratuje od lat ten zespół, obrona się cała spala w zespole po raz kolejny i kolejny, nie tylko Marc jest temu winny, szkoda, że Mats ma taki zły dzień, szkoda bo liczyłem na nich.
1
mathiaz
mathiaz
14 sierpnia 2020, 21:55
Barcelona wychodzi tą samą obroną co w meczu z Liverpoolem kiedy dostali 4:0, a bramka po rzucie różnym była już kwintesencją i podsumowaniem takiego zestawienia. Jedynie na prawej obronie gra Semedo zamiast Roberto, który gra dzisiaj w pomocy. Jak widać nie uczą się na błędach. Powinni kupić jakiegoś kozaka na środek i do konkurencji z Albą bo to jest tragedia.
0
ACstach
ACstach
14 sierpnia 2020, 21:58
Barcelona wyjaśniona przez Bayern w pierwszej połowie. Super grają Bawarczycy.
0
ACstach
ACstach
14 sierpnia 2020, 21:36
Troche sporo Raiola woła pensji dla Ibry jeżeli to prawda. Jednak ja tutaj bym się nie kłócił o 1-2 miliony, takiego zawodnika w zespole musimy mieć co pokazała druga część sezonu. Niech się przynajmniej postarają nasze asy negocjacji o część tej kwoty w bonusach.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2020, 21:38
0
Boro
Boro
14 sierpnia 2020, 21:49
Gruby ma wszystkie asy w rękawie żeby wyciągnąć jak najwięcej. Naturalna rzecz.
0
ACstach
ACstach
14 sierpnia 2020, 21:57
Wiadomo, nikt nie będzie chciał mniej dla swojego podopiecznego niż może wyciągnąć.
0
milan78
milan78
14 sierpnia 2020, 21:35
Ale słaba ta bundesliga.SerieA lepsza
0
Rafał0209
Rafał0209
14 sierpnia 2020, 21:37
Bayern przypomina trochę Milan z końcówki sezonu ,kopiują nas jak nic .
0
milan78
milan78
14 sierpnia 2020, 21:40
To prawda!To przecież my jesteśmy dominatorami!
0
Rafał0209
Rafał0209
14 sierpnia 2020, 21:20
Oby Bayern i Barcelona nie wygrały LM do twarzy im z tą (5) na ramieniu i niech tak pozostanie
3
14 sierpnia 2020, 21:11
Hahahaha ktoś dziś pisałem na stronie że dziś będzie na wieczór news o Ibrze
0
Luksta1805
Luksta1805
14 sierpnia 2020, 21:05
Panowie o ci chodzi z tym Ronaldo ?? Bo dużo newsów jest o jego odejściu z Juve a co najlepsze to to że może zagrać w Barcelonie, no z tego to nie mogę powstrzymać się od śmiechu.
0
Rafał0209
Rafał0209
14 sierpnia 2020, 20:58
już Ibra ustawi do porządku grubego , niech tylko wróci z wakacji . zagra za 4-5 a gruby dostanie bon 500plus na wakacje w Ciechanowie
9
Fushnikov
Fushnikov
14 sierpnia 2020, 21:52
Byle nie na PŁOŃSKIEJ 6 :)
3
Semper Fideli
Semper Fideli
14 sierpnia 2020, 20:46
Kolejny zawodnik po Bakayoko stwierdził że skoro Francuz po wygłoszeniu chęci dołączenia do Milanu ma szansę do nas trafić to też spróbuję mowa o Tarabcie. Co fani Bakayoko myślicie ? W sumie też jak grał w słabym Milanie seedorfa był jednym z najlepszych może dałby radę ?
0
ósmy
ósmy
14 sierpnia 2020, 20:54
Polecam nie myśleć stereotypami.
2
brzydki
brzydki
14 sierpnia 2020, 21:02
Tak samo jak i Deufoleu wyraził chęć, a jakoś się nie zapowiada żeby go Milan zakontraktował
0
dykt4tor
dykt4tor
14 sierpnia 2020, 23:34
Taraabt był jednym z najlepszych? Ciekawe kiedy.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
14 sierpnia 2020, 20:33
Abdul bin Laden dogadany z Milanem, wysadzi się podczas 3 kolejki. Kontrakt potwierdza jego agent prowadzący, Don Johnson, z CIA.
1
brzydki
brzydki
14 sierpnia 2020, 20:54
Ciekawe czy wypali
3
KKP19
KKP19
14 sierpnia 2020, 20:56
Imo bedzie kolejnym niewypałem
4
Semper Fideli
Semper Fideli
14 sierpnia 2020, 20:57
I to jest prawdziwa bomba transferowa
1
Krauser
Krauser
14 sierpnia 2020, 20:17
Marash Kumbulla dogadany z Interem. Chyba jednak Skriniar leci na sprzedaż, tak jak podawali ostatnio.
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
14 sierpnia 2020, 20:44
Ja bym Skriniara przygarnął, ale nie za 50 mln, które chce za niego Inter.
0
Grande
Grande
14 sierpnia 2020, 20:50
Za Ndombele pójdzie do Totków
0
Semper Fideli
Semper Fideli
14 sierpnia 2020, 20:58
A na koniec okienka Inter jeszcze tego Messiego wyciagnie
0
Krzysztof
Krzysztof
14 sierpnia 2020, 20:06
czytam Panowie Wasze komentarze odnosnie ricardo i jakby nie bylo jest to podstawowy obronca helwetów wykonujący rzuty karne, który ma 27 lat. Naprawde 3 mln to bardzo mało... dziwie sie że nie chce kogo jakis klub w PL, chodzby beniaminek.
4
krisss811
krisss811
14 sierpnia 2020, 20:36
Też tak uważam, generalnie to oddajemy zawodnika niemal za darmo.
0
hyrus13
hyrus13
14 sierpnia 2020, 21:03
Poważnie cię to dziwi? Wystarczy zobaczyć jak gra. Nawet PSV go nie chciało wykupić.
1
Milanista85
Milanista85
14 sierpnia 2020, 19:59
Benfica pojechała cyk 3 oficjalki na raz. A tu Milan w poniedziałek oficjalnie Milenkovic , Chiesa i Tonali. Wstawaj zesrales się :(
1
Paweł Piotr
Paweł Piotr
14 sierpnia 2020, 20:01
Nie starczyło by budżetu ;)
1
jedunio
jedunio
14 sierpnia 2020, 19:38
K...jego mac Everton podobno w Benfice za raptem 20 mln...nie mówiąc o darmowym Cavanim i Verthongenie...
3
Paweł Piotr
Paweł Piotr
14 sierpnia 2020, 19:44
Everton to ten co był kiedyś łączony z Milanem i miał kosztować 40-50 mln?
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2020, 19:48
0
Vol'jin
Vol'jin
14 sierpnia 2020, 19:46
Gremio dostaje 25 mln pytanie co z resztą

bo w Portugalii lubili robić też takie wałki jak w Brazylii gdzie nie do końca kluby też miały pełną kartę zawodników
0
Diavo
Diavo
14 sierpnia 2020, 19:50
Maldini teraz gra tydzień w Fifę i szuka talentów :p
0
Grande
Grande
14 sierpnia 2020, 20:07
Na pewno mają jakiś procent od sprzedaży. A Benfica akurat sprzedaje za grube siano graczy, których wypromuje.
1
filipacm
filipacm
14 sierpnia 2020, 19:07
To o Milanie po przyjściu Ibry :D https://twitter.com/parisplatynov/status/1294024640713687042
4
marunio
marunio
14 sierpnia 2020, 18:47
fajny kanal na yt, specjalizuje sie glownie w lidze angielskiej, ale o ciekawych rzeczach z reszty swiata tez nagrywaja, wrzucili filmik o transferach milanu, co sadzicie? nie wspomnieli o prawej obronie ale reszta nazwisk jest ciekawa, oprocz tonalliego nie ma tam nikogo kto by sie przewijal na tej stronie


https://www.youtube.com/watch?v=xNE_p7A-2AI
1
lyndonmilan
lyndonmilan
14 sierpnia 2020, 19:49
Ciekawe nazwiska
0
gieemce
gieemce
14 sierpnia 2020, 18:30
Patrzę na wszystkie materiały promocyjne z Puma na 2021 i wszędzie Ibra na 1 planie chyba nie ma się co martwić o jego przedluzenie
3
Diavo
Diavo
14 sierpnia 2020, 17:12
3 mln za RR to jakaś paranoja,kupmy teraz kogoś na ławkę w tej klasie za tyle mln.. taki zawodnik jest wart 10 mln..
3
Milanista85
Milanista85
14 sierpnia 2020, 17:22
Temat walkowany od paru dni. Komu niby sprzedaż to za 10 mln ?To nie football manager. Rok kontaktu , chce pierwszy sklad , wysokie zarobki jak na zmiennika i gdzie ta kolejka chętnych po niego.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2020, 17:25
12
Rafał0209
Rafał0209
14 sierpnia 2020, 17:26
Ale zawodnik nie chce tu grać , zejdziemy z pensji to raz a dwa jeszcze coś tam dostaniemy , zrobienie na złość zawodnikowi i pozostawienie go na siłę wbrew jego woli nigdy dobrze się nie kończy dla klubu sportowo jak i w szatni , a tutaj sprawa wyglądała jasno obie strony chciały rozstania , bo mogliśmy oczywiście chcieć próbować przekonać zawodnika tym że dojdzie LE jest PW i swoje minuty by dostał ale widocznie albo nie chcieliśmy albo dla samego RR to za mało .
1
marunio
marunio
14 sierpnia 2020, 17:57
to jest dopiero mentalnosc psa ogrodnika, gracz nie chce u nas grac, my nie mam na niego miejsca, pobiera pensje, jak to rozwiazac? ZOSTAWIC GO NA KOLEJNY ROK, PLACIC MU PENSJE, NIE DAC MU GRAC, I ZA ROK ODEJDZIE ZA DARMO BO TERAZ KTOS DAL TYLKO 3MLN no bulwa XD NIE MOZEMY STRACIC NA JEGO SPRZEDAZY 10MLN! rozwiazanie? stracmy 18+! ale za rok! i jak go nie sprzedamy tanio to nie wyjdziemy na frajerow XDDD
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2020, 17:57
7
KKP19
KKP19
14 sierpnia 2020, 18:53
mentalność psa ogrodnika? xd
0
Diavo
Diavo
14 sierpnia 2020, 19:06
Ale Panowie 3mln?! Co z tego ,że nie chce grać u nas,to trzeba go sprzedawać za miesięczną wypłatę? Ale widzę,że nie ma sensu tu żadnego tematu poruszać,bo od razu Cię niszczą.. myślenie na wielu płaszczyznach,nie każdemu wychodzi ;)
0
Vol'jin
Vol'jin
14 sierpnia 2020, 19:07
Skoro Rodriguez kosztuje 3 mln to gdzie są te kluby po niego?

i czemu zgłosiło się Torino a wcześniej PSV/Fenerbahce skoro jest tak świetnym graczem to czemu nie zgłosiło się kluby o półkę wyżej?
0
brzydki
brzydki
14 sierpnia 2020, 20:59
Ale to jest profesjonalny piłkarz, a nie rozkapryszone dziecko, które powie że nie kce tu grać i tupnie nogą. Ja nie widziałem nigdzie wypowiedzi, w której Rodriguez daje znać że nie chce tu grać, a fakt jest taki że za 3mln + te jego 2.5mln rocznie pensji nie ma szans na znalezienie lepszego zmiennika na przyszły sezon.
1
Rafał0209
Rafał0209
14 sierpnia 2020, 16:41
Bardzo dobre póki co podejście tego mercato , najpierw pozbyć się niechcianych graczy by wiedzieć na czym stoimy kadrowo i dopiero uzupełniać zespół , kupimy teraz PO a zostaniemy z contim i calabria bo kluby będą zaniżać tak kwoty wiedząc że już nie są nam zupełnie potrzebni że nawet nam będzie szkoda ich oddać za darmo , tak więc spokojnie mnie ta cisza zupełnie nie martwi a wręcz przeciwnie dajmy im czas i w spokoju pracować
1
rk140685
rk140685
14 sierpnia 2020, 16:00
Mam nadzieje,ze nasi panowie wykonuja ciezka prace po cichu i zaskocza pozytywnie nas i dziennikarzy na Polwyspie Apeninskim. Rynek transferowy jest bardzo plynny i wiele sie zmienia a pamietajmy,ze oficjalnie dopiero od 1 wrzesnia otwiera sie mercato we Wloszech.
0
matten
matten
14 sierpnia 2020, 15:43
Ja cały czas liczę, że zamiast Calabrii odejdzie Conti. Calabria rozegrał całkiem przyzwoity sezon pod wodzą trenera Gattuso, ponadto nie ma takich problemów zdrowotnych jak Conti, jest młodszy, a do tego jest wychowankiem.
5
Vol'jin
Vol'jin
14 sierpnia 2020, 15:22
Ndombele ma nowego agenta Raiolę i co gorsza Bernardeschi też go chce

już widze za tydzień info Milan po Bernardaschiego tak jak łączono z Milanem Lindgaarda poprzez własnie grubasa ;]
0
Grande
Grande
14 sierpnia 2020, 16:24
Ciekawe czy ten swap Skriniar za Ndombele dojdzie do skutku.
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
14 sierpnia 2020, 14:56
Kalululu, Robak....dobre te mercato ;)
1
tomasz696
tomasz696
14 sierpnia 2020, 15:07
Skoncz... Janusz wiesz że się nie zaczęło? Wiesz co maldini ma dogadanie?
10
dextermorgan
dextermorgan
14 sierpnia 2020, 15:43
O widzę, że nie ja jeden trafnie określiłem tego typa Januszem
3
Paweł Piotr
Paweł Piotr
14 sierpnia 2020, 15:51
@tomasz696

Akurat tomaszeczku tych dwóch jest dogadanych.
0
Corsa
Moderator Corsa
14 sierpnia 2020, 16:24
Na początek poszły najłatwiejsze ruchy transferowe. Zakup zawodnika to nie wyprawa na targ po worek ziemniorów, to trochę bardziej skomplikowany proces.

W tamtym okienku non stop przewijały się różne nazwiska, długo nic się nie działo, a na sam koniec jak królik z kapelusza wyskoczył Rebic.

Trzeba cierpliwie czekać, pod koniec będzie najlepsze.
0
tomasz696
tomasz696
14 sierpnia 2020, 16:43
Paweł Piotr no i co z tego? Ktoś musi odejść żeby ktoś przyszedł młody francuz to wyjątek bo trzeba było go zaklepac przed kimś innym bo miał koniec kontraktu CENZURA
- myśl trochę bo ręce opadają jak czyta się takich ludzi ograniczonych jak ty. Z adamosem ręce podać sobie możecie. Corsa masz rację aczkolwiek to tro he martwi jak zawodnicy przyjdą w pazdzierniku...


Używanie wulgaryzmów jest zabronione. Arva
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2020, 00:05
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
14 sierpnia 2020, 17:21
i cyk banik będzie
0
kamilus
kamilus
14 sierpnia 2020, 14:15
Tak ostatnio zacząłem się zastanawiać, czy Milan, by wzmocnić zespół na odpowiednich pozycjach, nie powinien w skierować się również ku starszym i darmowym zawodnikom. Dzięki temu pozyskując darmowych graczy na 2-letnie umowy nie dość, że oszczędzamy na kwocie transferów, to jeszcze załapią się oni na niższy próg podatkowy (50% zarobków oprocentowanych kwotą 43%, czyli ok. 23% całej sumy). I pasowałoby do niedawnej wypowiedzi Maldiniego: https://www.football-italia.net/155770/maldini-milan-cant-win-kids

Jeśli naprawdę chcemy powalczyć o awans do LM, to do pierwszego składu potrzebujemy wzmocnień na prawą obronę oraz prawe skrzydło i tam celowałbym w transfery za gotówkę (Dumfries/Aurier? Chiesa/Berardi?). Natomiast przy wzmacnianiu ławki można by spojrzeć na wciąż jakościowe, ale darmowe opcje, które przy kontraktach na 2 lata znacząco nie obciążyły nam budżetu.

Thiago Silva, David Silva i Mandzukić - tę trójkę mam na myśli. Trzy transfery za 0, a naprawdę podnoszące poziom "ławki". Pierwszy ma wciąż tyle jakości, że pewnie wskoczyłby z miejsca do podstawowej jedenastki, drugi z powodzeniem powinien być w stanie zastąpić Hakana bez utraty jakości (a patrząc na TransferMarkt, to i Bennacera), a trzeci - Zlatana.

Nie jestem zwolennikiem pozyskiwania za wszelką cenę, więc proponowałbym jedynie rozsądne pensję i jeśli oferta zostałaby odrzucona, szukałbym dalej. Jednak moim zdaniem takie 2,5 - 3 mln netto rocznie dla każdego powinno być satysfakcjonujące zarówno dla klubu (przy 2-letniej umowie 3 mln netto to wydatek "tylko" 3,7 mln brutto rocznie), jak i zawodników (tutaj zastanawia mnie jedynie Thiago, bo David Silva ponoć 3 mln zaakceptował od Lazio, zaś Mandzukić zgodziłby się pewnie nawet na mniejszą kwotę).

I zakładając, że wszystko poszłoby zgodnie z moim planem, to wydaje mi się, że mielibyśmy jedenastkę spokojnie na top 3 we Włoszech.
15
lyndonmilan
lyndonmilan
14 sierpnia 2020, 14:34
Zgadzam sie ale wielkie nie dla Mandzukicia
3
Rafał0209
Rafał0209
14 sierpnia 2020, 14:40
Thiago Silva, David Silva poziom z ławki to z wejścia gwiazdy drużyny pierwszego składu
1
LunaS
LunaS
14 sierpnia 2020, 14:46
Darmowi to wybierają najlepsze opcje dla siebie - czyli fajna kasa + dobry team. Gazidis ma chyba inne plany :)
1
marunio
marunio
14 sierpnia 2020, 14:53
ci doswiadczeni to nawet nie musza byc zawodnicy takiego kalibru jak wymieniles, bo jednak maja oni swiatowa renome, pewnie najwiekszy problem z nimi bylby taki, ze chcieliby grac w 1 skladzie, mozna sciagnac nawet jakis doswiadczonych zawodnikow w okolicach 30, nie gwiazdy, ale wlasnie doswiadczonych i za darmo, patrz jak kjear wplynal na druzyne, jak dobrze sie odnalazl a ile kosztowal, nikt o nim nie slyszal wczesniej, mysle, ze gdyby byly problemy(chociazby zdrowotne) z donnarumma, taki begovicz tez by calkiem dobrze go zastapil, gdyby dalo sie znalezc takie deale jak torino sciaga sobie rodrigeza czy ktos bonaventure, nie sa to wielkie transfery ale napewno niskim/zerowym kosztem sciagaja calkiem dobrych graczy, ktory zostana wykorzystani
0
kamilus
kamilus
14 sierpnia 2020, 14:57
@lyndonmilan
Dla mnie jego charakter jest taki 'meh' (by to łagodnie ująć), ale ciężko mi wskazać lepszego zastępcę Ibry pod kątem cena/jakość.

@Rafał0209
Powiedzmy, że zostaliby kupieni jako gracze "do rotacji", ale jeśli taki piłkarz miałby wygryźć kogoś z podstawowego składu, to tym lepiej dla klubu, bo konkurencja zawsze wychodzi na plus.

@Lunas
David Silva był skłonny wybrać Lazio, ale transfer upadł, więc nie jesteśmy bez szans, szczególnie, że na razie jakoś nie widać innych chętnych. A Gazidis? Przyklepał Zlatana i Kjaera plus patrzy na budżet, gdzie biorąc takich 3 piłkarzy za darmo i dając każdemu z nich pensję 3 mln netto w budżecie na tym rok mamy wydatek tylko 12,25 mln brutto, gdzie za tyle - kwota transferu + roczna pensja - ciężko kupić obecnie kogoś "konkretnego" chociażby z drużyny z dołu tabeli...
0
Vol'jin
Vol'jin
14 sierpnia 2020, 15:21
tylko D.Silva jak chce zostać w Europie to chciałby grać w LM ^
0
Grande
Grande
14 sierpnia 2020, 15:25
^a Mandżu chce wrócić do Juve
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
14 sierpnia 2020, 15:38
Dajcie spokój z tym 35 letnim T, Silvą w wyjściowym składzie Rossonerich.Celem Milanu w przyszłym sezonie nie będzie kilkanaście świetnych występów w kluczowych spotkaniach lecz równa gra co 3 dni na co najmniej półrocznym dystansie.Z tym u Brazylijczyków w takim wieku bywa różnie.A na przykładzie Biglii widać, że w wielu przypadkach wpływ metryki może być silniejszy od obecności Ibrahimovicia, dlatego na tej pozycji lepiej zainwestować w kogoś młodszego, kto nie będzie bazował jedynie na przeszłości.
0
Wojtecki7
Wojtecki7
14 sierpnia 2020, 18:34
David Silva podobno dogadany z Lazio.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2020, 18:35
0
Vol'jin
Vol'jin
14 sierpnia 2020, 13:26
Hammarby potwierdziło transfer Rohbacka

ale ogólnie to na razie wieje nudą. Maldini chyba z Ibizy powininien dziś/jutro wrócić z wakacji. I może nieco się przyśpieszy mercato.

Chociaż patrząc na to jak "rozmowny" jest Maldini wychodząc z biura to raczej czeka nas powtórka z zeszłego roku, kiedy info będzie o deal done
0
Wojtecki7
Wojtecki7
14 sierpnia 2020, 13:32
Powiem więcej, pewne info mówi, że większości ruchów należy spodziewać się bliżej końca niż początku mercato.
Paolo może i się z Gallianim czubili, ale czegoś się od niego nauczył. Będzie przeciąganie strun i maksymalne obniżanie wydatków. A to jest możliwe bliżej końca mercato.
Poza tym, Maldini sam to rok temu gdzieś powiedział.

Tak że znając niecierpliwość kibiców, będzie niezła psychoza.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
14 sierpnia 2020, 14:04
Galliani za to by przez całe okno transferowe opowiadałby o Panu X. a na końcu ściągnąłby Aquilianiego :)
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
14 sierpnia 2020, 14:12
Oby nie było jak z Correą. Przeciągał przeciągał i nic z tego nie wyszło. Fart że udało się w ostatnich godzinach wyciągnąć Rebicia. Ale nie zawsze będzie tak kolorowo. Ja mam nadzieję na szybsze finalizacje. Lepiej gdy nowy piłkarz ma więcej treningów przed sezonem.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2020, 14:13
0
Vol'jin
Vol'jin
14 sierpnia 2020, 14:14
Correa miał być efektem domina transferowego. Upadł bodajże temat transferu Rodrigo z VCF się posypała cała ta operacja
1
Rossu
14 sierpnia 2020, 14:14
Był jakiś ostatnio piłkarz na urlopie w Ibizie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak wiemy, rok temu rozmawiał tam z Theo, może teraz bardziej dyskretnie prowadzi negocjacje i nie da się złapać przez jakiegoś dziennikarza.
1
Rossu
Rossu
14 sierpnia 2020, 14:29
Tam co roku pewnie piłkarska śmietanka odpoczywa. Tak naprawdę według mnie wielu tam jeździ nie tylko na wakacje, ale by podtrzymać relacje. To coś jak wyjazd na targi branżowe, jeżeli ktoś wie o czym mówię :)

Ale mogę się mylić w sumie, bo opieram się na tym, ze zawsze są jakieś zdjęcia znanych piłkarzy, agentów czy dyrektorów.
3
Dozen
Dozen
14 sierpnia 2020, 14:40
Ta byla jakis pilkarz, bo nawet z Maldinim zrobil sobie zdjecie, Funes Mori czy jakos tak, wiec bez szalu
0
marunio
marunio
14 sierpnia 2020, 14:55
szkoda, ze taki niemowa, ciekawilo mnie czy ryba byla smaczna...
0
alepadaka
14 sierpnia 2020, 16:58
Z tego co gdzies czytałem na necie to Maldini na Ibizie jest stale widziany z telefonem w dłoni lub akurat z kimś przez niego rozmawia. Więc wakacje raczej tylko z nazwy.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się