SCUDETTO


MERCATO LIVE 15.08: Leo Duarte uda się na wypożyczenie? [17:05]

15 sierpnia 2020, 08:21, Adam6 Aktualności
MERCATO LIVE 15.08: Leo Duarte uda się na wypożyczenie? [17:05]

[8:20] : Portal CalcioMercato informuje, że Florentino Luís odbył wczoraj z Jorge Jesusem rozmowę na temat swojej przyszłości w zespole Benfiki. Trener miał okazać mu wsparcie i obiecać częste występy. Miało to przekonać 20-letniego Portugalczyka, by choć jeszcze na sezon pozostać w ojczyźnie. Szefowie ekipy z Estadio da Luz oczekują za Luísa ofert w okolicach 40 milionów, wtedy dopiero będą mogli porozmawiać o jego ewentualnej sprzedaży. Milan natomiast nie chciałby płacić tak dużych pieniędzy, a poza tym zawodnik miał wyrazić chęć pozostania w obecnej drużynie.  

[8:30]: Również Calciomercato donosi, że Milan jest jednym z trzech zespołów zainteresowanych Samuele Riccim z Empoli. Pozostałe to Borussia Dortmund i Fiorentina. 18-latek ściągnął na siebie uwagę po bardzo dobrym sezonie w Serie B. Występuje na pozycji środkowego pomocnika i jest etatowym zawodnikiem drugiej linii kadry Włoch U-19. Empoli ma wyceniać swojego piłkarza na 15 milionów euro. Mimo wszystko, przy dobrych występach i rozwoju Bennacera, nie wydaje się aby Ricci dołączył do Milanu i mógł liczyć na regularne występy w barwach Rossonerich. 

[9:37]La Repubblica zwraca uwagę, że przyciągający zainteresowanie Milanu pomocnik Espanyolu, Marc Roca, znajduje się na celowniku także i Fiorentiny.

[16:05]: Dziennikarz Gianluca Di Marzio podaje, że w kwestii Zlatana Ibrahimovicia Milan zachowuje spokój. Różnice w zdaniach absolutnie nie są aż tak duże, aby nie można było wypracować rychłego porozumienia.

[17:05]:  Jak donosi Tuttosport, Leo Duarte uda się na wypożyczenie do jednego z klubów Serie A.  Milan chciałby zobaczyć prawdziwy potencjał zawodnika, który do tej pory często zmagał się z kontuzjami. W drużynie pozostanie za to Mateo Musacchio. 



100 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Grande
Grande
16 sierpnia 2020, 11:23
Fofana w Lens
0
kamilus
kamilus
16 sierpnia 2020, 12:39
Seko, nie Wesley. :P
0
Grande
Grande
16 sierpnia 2020, 12:54
Zgadza się. Seko tutaj kilka osób chciało w Milanie ostatnio.
0
_GAHU_
_GAHU_
16 sierpnia 2020, 07:45
Co do LM mi się wydaje że Lipsk przejdzie PSG i finał będzie niemiecki
0
LunaS
LunaS
15 sierpnia 2020, 23:38
Wkur....cy jest ten brak Milanu w LM. Ile to będzie jeszcze trwać ?
0
Grande
Grande
16 sierpnia 2020, 00:36
Jak przyjdzie Arnault.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
16 sierpnia 2020, 01:22
@LunaS Czekaj jeszcze jeden sezon i wracamy.
@Grande A co do Arnoulta to raczej się nie doczekasz jego przyjścia.
1
15 sierpnia 2020, 23:19
"Przeciętny" Rudi Garcia jest w top 4 LM.
2
dykt4tor
dykt4tor
15 sierpnia 2020, 23:31
I niech ją wygra, życze mu całym sercem
0
DarthImpaler
DarthImpaler
16 sierpnia 2020, 01:23
No ale to co zrobił bramkarz city to czapki z głów. Genialne interwencje dzisiaj miał.
0
Corsa
16 sierpnia 2020, 08:24
Zgadzam się, że to ogromny wyczyn i szacun dla niego, ale jednak puchary rządzą się swoimi prawami, zawsze w rozstrzygnięciach jest dużo przypadku i szczęścia. Szczególnie, że teraz nie ma rewanżu.

Takim prawdziwym wyznacznikiem jest jednak liga, a tam Lyon skończył na 7 miejscu ze stratą aż 9 oczek do 4-go Lille.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 sierpnia 2020, 09:35
Corsa
Dajcie spokój z tymi ''sztywnymi'' statystykami.Atakować Rudiego za 7 miejsce w lidze francuskiej to tak jakby winić Ibrę za dramat Milanu z Piątkiem w wyjściowej 11 czy Rino za katastrofę Carletto.Przy takich ocenach powinien liczyć się wyłącznie okres danego trenera/piłkarza w klubie.
0
dykt4tor
dykt4tor
15 sierpnia 2020, 23:06
Myślicie, że ktoś jest w stanie zatrzymać tak rozpędzony Bayern?
3
Rafał0209
Rafał0209
15 sierpnia 2020, 23:09
Myślę właśnie że PSG maja takie indywidualności z przodu, że w jednym meczu są wstanie pokonać Bayern
3
dykt4tor
dykt4tor
15 sierpnia 2020, 23:17
nooo, Kylian&Neymar własciwie sami wprowadzili PSG do półfinału, przed wejściem Mbappe, Neymar probował czego mógł, a po wejściu Kyliana juz było widać, że został sporo odciążony i ich współpraca błyszczała. Można mówić wiele o Neymarze, że nurek, że ma nierówno pod sufitem, ale umiejętności nie można mu odmówić. Jeśli dojdzie do finału PSG - Bayern, to z pewnością nudne widowisko to nie będzie, choć juz może nie tak jednostronne jak z Barceloną ;p
3
LunaS
LunaS
15 sierpnia 2020, 23:24
No Lyon ich pociągnie :) Ale to by była beka - Juven, ManCity i Bayern :) a w finale PSG. To byłoby coś pięknego. Ale pewnie się nie wydarzy i Bayern wygra z PSG w finale.
1
Corsa
16 sierpnia 2020, 08:16
Raczej nie, Bayern tworzy kolektyw, tam wszyscy grają na jednakowym poziomie, a wspomniany Paryż ma tylko indywidualności z przodu. Nazwiskami nie wygrają.
1
Rafał0209
Rafał0209
15 sierpnia 2020, 23:03
Nie żebym chciał ale czuję w kościach że PSG wygra LM, ciekawe co na dzisiejszy wieczór znawcy Pole, Borki Koltonie co nie dawali żadnych szans Lyonowi nie wierząc nawet w cud
1
Vol'jin
15 sierpnia 2020, 22:57
Wczoraj Ter Stegen, dzisiaj Ederson w formie. A Donnarumma w rankingach pomijany xD

i te pułapki ofsajdowe City też xD i Sterling bawiący się w Milika pięknie ukarany za chwilę

https://twitter.com/kmita_maciej/status/1294728970550890496?s=20
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
15 sierpnia 2020, 22:52
Coście sku... uczynili z tym klubem! Żeby się jakimiś ogórkami z du.. podniecać przez całe mercatto? To jest nadal Milan czy jakaś yeah-bunna Barcelona, Real, OgórkowoGórne, PierdziszewoFC?! Wypożyczenie klubowego no-name'a do jakiegoś no-name'a? Emeryt żądający 7,5 euro... za sezon, gdzie w normalnych czasach Pirlo się obraził, że nie dostał 3 letniego kontraktu jako stary sportowo dziad. Coście sku... uczynili z tą krainą.... klubem!
5
Zuber
Zuber
15 sierpnia 2020, 23:02
Co raz mniej śmieszne te twoje wypociny Łysy!
11
mpt1899
mpt1899
15 sierpnia 2020, 23:09
Adriano, co wyscie uczynili z tym klubem? Gdyby Ty i twoj przelozony obudzili sie w jakims 2009 albo 2010 to by nie trzeba bylo tego gowna teraz sprzatac. A tak Twoj szef zamiast zostawic narybek zostawil nas z 400M dlugu, bez pilkarzy i bez jakiejkolwiek szansy na fajna przyszlosc. Ciekawe ile dostales od swojego przyjaciela z tych 700M. Ja myslalem, ze Berlu naprawde kochal Milan ale po tym jak skonczyl mam co do tego wielkie watpliwosci. Normalnie zostawil nas jak jakas szmate. Zreszta, nawet szmata zasluguje na jakis szacunek.
2
hunga
hunga
15 sierpnia 2020, 23:53
Wierzę że kiedyś poznasz dziewczynę która nie rzuci w Ciebie lizaczkiem.
1
zbylon
zbylon
16 sierpnia 2020, 01:30
Tabletki się skończyły?
1
umbrella
umbrella
15 sierpnia 2020, 22:50
Teraz finał między zespołami z miast na "L" i będzie fajnie :)
2
Vol'jin
15 sierpnia 2020, 21:55
Chyba trzeba tego Rui Costę jako dyrektora wyciągnąć z tej Benfici ;]
1
zbylon
zbylon
15 sierpnia 2020, 22:49
No ale przecież był płacz przy tych plotkach, że jak tak można dalej byłych piłkarzy bez doświadczenia i 3 doktoratów brać na dyrektora :) A widziałem gdzieś zestawienie, że zarobili 1 mld na sprzedażach, niesamowite.
2
15 sierpnia 2020, 21:50
https://twitter.com/semo33xx/status/1294716096256397312?s=09

Dokładnie, ale kibice i tak dalej wierzą w bzdury GDM, który wczoraj napisał, że "Milan coś zrobi w mercato", ale on w sumie nie wie co. Świadczy to źle, ale na pewno nie o Milanie...

Pasuje też by redakcja czasem wrzucała wiadomości od jedynych poważnych źródeł - Semo i Vito. Jak ten pierwszy niedługo odejdzie z Twittera, to będzie masakra.
Edytowano dnia: 15 sierpnia 2020, 21:51
0
Spokojny
Spokojny
15 sierpnia 2020, 22:12
O co Tobie w zasadzie chodzi? Czytam Twoje wypowiedzi i zastanawiam się co Ty chcesz osiągnąć? mamy zakończenie sezonu, lada moment zaczną się transfery to pismaki szaleją, gdzie problem? Przecież to się tyczy każdego czołowego klubu we Włoszech, a nie tylko Milanu. Di Marzio i Romano to dalej bardzo dobre źródła i nawet jeśli zostali ,, odcięci " od informacji z klubu to nie można ich lekceważyć w kwestii tego co piszą. Kwestia chłodnej głowy i selekcji newsów. Jeśli nie chcesz czytać informacji z innych źródeł niż te, które podałeś to Twoja sprawa, ale po co te wywody.
13
Spokojny
Spokojny
15 sierpnia 2020, 22:33
Jeżeli pytasz o co chodzi, to chyba tych postów moich jednak nie czytasz, a już na pewno nie ze zrozumieniem. Wszystko jest jasno napisane.
I trzeba rozdzielić plotki od celowego siania fermentu przeciwko naszemu klubowi. Przeciwko temu pierwszemu nic nie mam i nie rób ze mnie kogoś kto nawołuje do przestania podawania plotek mercato. Zwłaszcza gdy kilka dni temu pisałem coś zupełnie innego.
Pisze tylko o drugiej kwestii i mam nadzieję, że choć kilka osób zrozumie, że nie warto do tego siania fermentu przeciwko Milanowi jeszcze dokładać, zwłaszcza będąc kibicem tego klubu.
Dobry tu będzie przykład z polityki. Nie znajdziesz przecież fana PIS, który na podstawie artykułu Wyborczej nagle zacznie płakać, że Jarek i spółka to jednak kretyni i niszczą nasz kraj ;)

A Romano nie wrzucaj proszę do worka z GDM. To brak szacunku. Fabrizio ma klasę, nie uczestniczy w szerzeniu wielu bzdur i w kontekście Milanu wypowiada się tylko wtedy, gdy ma 100% pewne info.

Di Marzio będę lekceważyć dotąd aż zamknie się w temacie naszego klubu i będę powtarzać to co o nim myślę, dopóki jego "newsy" będą przez kibiców traktowane poważnie.
To co nawywijał ostatnio w temacie Rangnicka ("przypadkiem" przed meczem z Juve), Maldiniego, Bakayoko czy teraz Ibry powinno wystarczająco go w oczach kibiców dyskwalifikować. Jak widać niestety, jest inaczej.
Edytowano dnia: 15 sierpnia 2020, 22:41
4
Vol'jin
15 sierpnia 2020, 22:37
Romano i Schira to topka tyle w temacie.

I muszę sypnąć popiołem bo się śmiałem z Schiry z tej plotki o Benfice a tu jednak praktycznie miał rację.

Ciekawe tylko jak to faktycznie finansowo z Evertonem Rui Costa rozegrał. Bo Benfica także kupiło Pedrinho za 20 mln (tylko że Sao Paolo miało 70% do piłkarza, a info o 30% brak) i nie wykluczam, że te 30% trafi do otoczenia piłkarza z następnego transferu
0
Spokojny
Spokojny
15 sierpnia 2020, 23:14
Oczywiście, że będę wrzucał Romano do jednego worka z Di Marzio ponieważ oni ściśle ze sobą współpracują.Wystawiłeś tutaj laurke dla Romano, a on 4 dni temu na twitterze podał informację, że oferujemy za Bakayoko 3 mln za wypożyczenie + 35 za wykup co jest oczywistą głupotą To, że Tobie nie podoba się to co pisze GDM to nie jest mój ani tym bardziej jego problem. Brednie o celowym sianiu fermentu nawet nie będę komentował. Jeśli klub jest dobrze prowadzony i że tak powiem ,, zjednoczony od środka" to takie plotki kompletnie nic nie znaczą,
2
Piotrek1899
Piotrek1899
16 sierpnia 2020, 00:15
A jednak... Nie tylko ja zauważyłem, że Miszcz od jakiegoś czasu ma obsesję na temat rzekomego celowego siania fermentu wokół AC Milan ;) To już chyba podchodzi pod jakąś terapię?
3
Grande
Grande
16 sierpnia 2020, 00:27
^ Bo włodarze Milanu nic nie robią tylko czytają wpisy GdM czy Romano I traktują je jako wytyczne :)
2
Grande
Grande
16 sierpnia 2020, 08:50
Wbrew pozorom cieszy mnie aż tak dobry odbiór Twojego posta. Potwierdza to trochę to o czym pisze.

I to info o Bakayoko było GDM. Chyba że się mylę, to sorry...
Brednie o celowym sianiu fermentu? Człowieku, nawet wyśmiewany Pedulla to zauważył, ale jak widać fan Milanu nie :) W sumie nie ma sensu ta dyskusja, bo nawet jak podam fakt, to go wyśmiejesz. Podawałem je już tutaj i nie chce się powtarzać.

"Jeśli klub jest dobrze prowadzony i że tak powiem ,, zjednoczony od środka" to takie plotki kompletnie nic nie znaczą,"
Racja, o tym też powiedział Maldini przed meczem z Juve i tym razem ferment nie zdał egzaminu.
Edytowano dnia: 16 sierpnia 2020, 09:04
0
King_Gattuso08
King_Gattuso08
15 sierpnia 2020, 21:40
Póki co czarno widzę to mercato dla Milanu...
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
15 sierpnia 2020, 21:43
no "czarno" to bym powiedział nawet dosłownie ;)
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
15 sierpnia 2020, 22:54
Maldini lubi brąz...
A słońce o tym wie ;)
1
Galvo
Galvo
15 sierpnia 2020, 21:39
My tu sie smiejemy, ale radze zobaczyc jak lidze francuskiej wspolczynnik wzrosnie. Niedlugo nas, czyli Serie A lykna w rankingu i bedziemy 5 liga z 2 miejscami w LM + 1 kwalifikacjach ,zamiast 4. :) Bundesliga tez ladnie odjedzie, bo maja 2 zespoly w polfinale, a wszystko wskazuje na to, ze Bayern wygra caly turniej. Dramat
1
Semper Fideli
Semper Fideli
15 sierpnia 2020, 21:50
Może Inter coś ugra w LE to coś tych pkt wskoczy
0
Dozen
Dozen
15 sierpnia 2020, 21:53
Fakty sa takie ze nawet w tym sezonie Serie A zdobyla wiecej punktow niz Francuska w ich szczycie, wiec nie wiem kto ci za te glupoty placi
3
Dozen
Dozen
15 sierpnia 2020, 21:54
Serie A zdobyla jak narazie o 3,785 pkt wiecej od Ligue 1 w tym sezonie, niezle lykaja Wlochow nie powiem...Ale glupoty zawsze dobrze sie sprzedaja :)
5
Paweł Piotr
Paweł Piotr
15 sierpnia 2020, 21:36
man city na kuponie to normalka że nie wejdzie tak jak łatletico ...psg nie grałem to wygrali iksde
0
Vol'jin
15 sierpnia 2020, 21:35
półśrodek Rudi Garcia idzie po LM ;]
3
Zuber
Zuber
15 sierpnia 2020, 21:32
City póki co w plecy, nawet nawet gra ten Lyon, może by tak wyciągnąć kogoś od nich.
0
Tutkovic
Tutkovic
15 sierpnia 2020, 22:39
Pisałem już tutaj Caqueret to marzenie na środek.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
16 sierpnia 2020, 01:17
przecież my środek mamy obstawiony to po huh na na środek kolejny "wielki talent co może wypali"??
0
Krauser
Krauser
15 sierpnia 2020, 20:51
Jeremie Boga blisko Napoli, cena 25mln+ Adam Ounas. Dobry transfer.
2
ósmy
ósmy
15 sierpnia 2020, 20:54
A Fiołki chcą wyciągnąć Javiego Martineza z Bayernu.
Już ponoć były pierwsze, wstępne rozmowy.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
15 sierpnia 2020, 21:07
Javi Martinez to byłby idealny transfer dla nas pod każdym względem. Dobrze się spisuje i w środku pomocy i na środku defensywy co pokazał w Bayernie.
4
Grande
Grande
15 sierpnia 2020, 21:14
Napoli na razie konkretne wzmocnienia robi.
0
rossoner111
rossoner111
15 sierpnia 2020, 19:41
Ziew cz2
3
Daros
Daros
15 sierpnia 2020, 18:21
Czekam na Thiago Silve.
1
Paweł Piotr
Paweł Piotr
15 sierpnia 2020, 18:34
Ja też z chęcią jeszcze na Davida Silve, Bernardo Silve ;)
2
kamilus
kamilus
15 sierpnia 2020, 18:41
W sumie to można by spojrzeć jeszcze w stronę Callejona, jeszcze ze 2 lata powinien być w stanie pograć na przyzwoitym poziomie.
1
Zirytowany
Zirytowany
15 sierpnia 2020, 20:28
Ciekawe ile by sobie zawołał kontraktu.
0
Rzetelny
15 sierpnia 2020, 17:56
Genialny obrazek :)
https://zapodaj.net/6fec19e987eba.jpg.html
2
kamilus
kamilus
15 sierpnia 2020, 18:39
Niby śmieszne, ale jak się pomyśli o Milanie, to u nas od dawna już gaz odcięty... :(
0
KKP19
KKP19
15 sierpnia 2020, 17:27
Wypożyczenie Duarte byloby bardzo sensowne.
Nie grał rok, a u nas w 1 skladzie sobie nie pogra. Pytanie tylko, czy kogos na ŚO sprowadzimy, czy nie wypożyczymy za to Gabbi
Edytowano dnia: 15 sierpnia 2020, 17:27
1
Paweł Piotr
Paweł Piotr
15 sierpnia 2020, 17:57
Tak naprawdę obydwaj powinni isc na wypożyczenie ale raczej nie ma takiej opcji bo pewnie zamierzają ściągnąć tylko jednego ŚO. Mussachio nie biorę pod uwagę dlatego jako ten 4 pewnie ktoś z dwójki Duarte/Gabbia. Szkoda mi Gabbi chłop 20 lat razem z Brescianinim powinien iść na sezon do Serii B. Może wielkich gwiazd z nich nie będzie tego nie wiemy ale niech nie marnują im karier i kolejnego sezonu gdzie pograć będą mogli dopiero jak dwóch z danej pozycji będzie pauzować.
Edytowano dnia: 15 sierpnia 2020, 17:59
0
15 sierpnia 2020, 16:51
To jest niewiarygodne. Wszystko już ogarnięte ze Zlatanem, pojechał sobie na urlop, udostępnił wizerunek do promocji koszulki, sprowadził juniora ze swojej drużyny... a kibice łykają te bzdury mitomana Di Marzio czy LGDS, wiedząc że media plotą straszne bzdury w kontekście Milanu.
Niesamowite.

Zlatan jest klepnięty. To tylko kwestia czasu, po zakończeniu urlopów konkretnych osób.
A czy zarobki takie czy inne, w dupie to mam. Zasługuje na największe. Może nie być zainteresowany pieniędzmi, ale jest też kwestia honoru, która nie pozwolą mu być opłacanym na poziomie Biglii czy Reiny. Jest najlepszy, to oczekuje przynajmniej tego co Gigio i to dostanie raczej. Nie ma żadnych problemów. Przeczytajcie jego ksiażke i historię zakontraktowania w Ajaxie i występów tam, to pewne rzeczy zrozumiecie.
Przestańcie łykać te siejące ferment bzdury anty-Milanowych mediów. Jeszcze tego nie zauważyliście? To jest tak oczywiste, że wręcz niemożliwe by tego nie zauważać.
Edytowano dnia: 15 sierpnia 2020, 16:53
16
PaoloACM
PaoloACM
15 sierpnia 2020, 20:20
Dobry apel ale niektorzy wciaz mysla ze 7.5mln to za duzo bo z taka pensja to mozemy miec o wiele mlodszego napastnika, rownie dobrego. Tylko ciekawe kto za niego zaplaci i kto go przekona do gry w LE a nie w LM. Tak naprawde Zlata moglby sobie zazyczyc drugie tyle i ciagle bylby tansza opcja od sciagania innego napastnika. On nie chce nas wydoic tylko miec nalezny status na ktory sobie zapracowal cala kariera a ktory potwierdzil rowniez w minionym sezonie.
4
mpt1899
mpt1899
15 sierpnia 2020, 21:07
Dokladnie. Patafian Rabiot 7M, wiecznie polamany Ramsey 7M, Higuain 7.5M, mlody i niepewny DeLight 8M, Khedira 6M Alexis Sanchez 5M a tu gosciowi co pcha i ciagnie ten wozek, do tego robi jako psycholog o motywator i ma wieksza wole zwyciestwa niz wszyscy wyzej wymienieni razem wzieci zaluja 7M. Forza IZ!!!!
4
Paweł Piotr
Paweł Piotr
15 sierpnia 2020, 14:15
Tego Roce to można by wziąć. Pytanie czy godziłby się raczej na rolę zmiennika za Benka. Mecze od pierwszych minut też by miał w końcu będą grać na 3 frontach. Za 35mln można by mieć dobrych zmienników środka pola czyli Bakajoko i Roca (choć nie powiedziane że np. bakajo nie wygryzie kessiego). Osobiście sądzę że to lepsze rozwiązanie niż ładowanie podobnej kwoty np. na Tonaliego.
1
Milanista85
Milanista85
15 sierpnia 2020, 16:36
Piszesz brać Roce, a oglądałeś jakieś jego mecze ? Czy piszesz bo tu tak piszą? Pewnie nie widziałeś ale byś to wziął.
1
Paweł Piotr
Paweł Piotr
15 sierpnia 2020, 17:05
Ale sie przy... e doczepiłeś. Nie widziałem kolego by ktoś tutaj pisał że Roca jest zaebisty i że trzeba go brać. Masz rację nie wiele razy zdarzyło mi się go widzieć bo w La Liga tylko Real oglądam. Pewnie jak większość czerpie ze skrótów meczy czy " skills, goals, assists" danego zawodnika. Prawda taka że potrzebny ktoś do rotacji z Benkiem a z nazwisk, które padają ploteczkach pojawia się tylko on. Espaniol spada do 2 ligi i można go wyrwać za niewielkie pieniądze. Czemu się nie doczepisz do tych co piszą brać np Dumfriesa (tylko taki przykład) skoro pewnie nikt nie ogląda holenderskiej tylko obejrzeli, krótki filmik na YT i piszą, że dzik i będzie najlepszym PO od wielu lat.
2
Cuchillo
Cuchillo
15 sierpnia 2020, 13:26
Dlaczego tyle osób tu pisze, że Bakayoko zagrał słaby sezon w Monaco i że go nie chce ?
Po pierwsze: Bakayoko nie zagrał słabego sezonu - wg. Whoscored zaliczył 20 meczów w Ligue 1 i tylko w 6 z nich miał ocenę poniżej 7.0. To oznacza, że 3 na 4 mecze w jego wykonaniu są co najmniej solidne.
Po drugie : Gość chce zejść z pensji, bo nie jest najemnikiem. To świadczy, że nie przychodzi tu odcinać kuponów. Jest wiele destynacji, w których zarobiłby dużo więcej niż u nas
Po trzecie: Kwota transferu, jeśli oczywiście ma być nie wyższa niż 20mln.
Edytowano dnia: 15 sierpnia 2020, 13:26
15
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
15 sierpnia 2020, 15:14
Dziwne w takim razie że co sezon ma problem ze znalezieniem pracodawcy. W Londynie nie ma już czego szukać. "Włodarze Chelsea są gotowi zaakceptować stratę 20 mln byleby pożegnać kłopotliwego piłkarza." Ze strony Chelsea.
2
PaoloACM
PaoloACM
15 sierpnia 2020, 15:15
A ja uważam ze kupowanie Bakayoko to kupowanie kota w worku. Owszem czysto piłkarsko to byłby najlepszy kandydat do rotacji z Kessie i Benkiem, ale nie bez powodu Chelsea chce się go pozbyć, a Monako nie chce wykupić. Jego brak profesjonalizmu może być zaraźliwy co pokazała chociażby akcja z koszulka Acerbiego.
1
marunio
marunio
15 sierpnia 2020, 16:36
strata to bedzie 40 jak nie odejdzie w ciagu 2 lat i beda mu jeszcze placic pensje, chealsy ma przepych, jakbys mial 10 zajebistych samochodow ale tylko 8 miejsc parkingowych pod domem i brak czasu zeby wogole nimi jezdzic, to nie sprzedalbys za mniej niz kupiles tych 2 najmniej ci potrzebnych? musisz im robic przeglady, placic ubezpieczenie, zalatwiac im miejsca parkingowe, ktore co jakis czas musisz zmieniac, a i tak moze uzyjesz go 2 razy w roku bo bedziesz mial taki kaprys, DZIWNE
0
Vol'jin
15 sierpnia 2020, 18:09
za podawanie ocen z whoscored powinien być Ban xD albo włączyć mózg proponuje

skoro tak zajebiście grało Monaco i z tym potencjałem kadrowym powinno byc na miejscach pucharowych a nie człapać się w środku tabeli, a rok temu walczyć o życie
1
Levy11
Levy11
15 sierpnia 2020, 13:06
Kupić i zostawić w Empoli w czym problem. Teraz zapłacić 5 baniek a resztę później. Oni będą mieli kasę i zawodnika na kolejny, a my młodego który się ogrywa.
1
Zuber
Zuber
15 sierpnia 2020, 14:14
Problem w tym, że jeszcze nie jesteśmy na tym etapie, żeby robić takie ruchy.
2
Biegan
Biegan
15 sierpnia 2020, 12:46
15 baniek XD!
0
daro12555
daro12555
15 sierpnia 2020, 12:11
Ricci fajny zawodnik ale nie na teraz po za tym on chcę grać w podstawie od razu a Bennacerem nie ma szans do przeciwieństwa do Tonaliego który chociaż by mógł powalczyć.
0
Vol'jin
15 sierpnia 2020, 12:17
bo w BVB będzie miał szansę na regularną grę ;]
3
Grande
Grande
15 sierpnia 2020, 12:33
Tylko, że kto ostatecznie lepiej rozwija graczy i ich sprzedaje wyżej- BVB czy Milan?
0
daro12555
daro12555
15 sierpnia 2020, 12:56

Vol'jin-Ale w Fiorentinie na pewno
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
15 sierpnia 2020, 11:41
Przykro się patrzy na upadki klubów głownie spowodowane przez zarząd i głównie przez brak zmiany pokoleniowej :v Milan, Arsenal czy Barce łączy tylko i wyłącznie jedno - brak godnych zastępców w podstawowej jedenastce.

Ogólnie nie spoglądałbym nawet w stronę zawodników z klubów portugalskich. Nie wiem czemu, ale to dla mnie pomimo wyrobionej marki w ich lidze (chociaż o Florentino ciężko tak powiedzieć) to nadal w skali europejskiej kot w worku za ogromną cenę. Prawdą jest, że (przeważnie) każdy ciekawszy zawodnik z tej ligi jest świetny technicznie i lubi grę kombinacyjną, ale jednak zmienił bym kierunek poszukiwań.
Zresztą to chyba wystarczające podsumowanie: ,,Milan natomiast nie chciałby płacić tak dużych pieniędzy, a poza tym zawodnik miał wyrazić chęć pozostania w obecnej drużynie. "
3
Vol'jin
15 sierpnia 2020, 11:36
Coś tak czułem, że przy Jorge Jesusie Florentino zostanie.

Z tego co pisał Jacek Kulig to z Florentino poprzedni trener Bruno Lange po którymś z meczów zrobił z Portugalczyka kozła ofiarnego.

Nowy trener wiec nowe rozdanie i szansa
0
wielki prostownik
15 sierpnia 2020, 11:07
Ja piernicze. Gość nie łapie się do składu przeciętnego zespołu a klub chce za niego 40 milionów. To jakiś absurd. Mam nadzieję że nikomu w Milanie nie przyjdzie do głowy nawet pomyśleć o kupowaniu takiego wynalazku.
12
Krupini
Krupini
15 sierpnia 2020, 10:25
Jeśli wydadzą 40 mln euro na tego pokemona, który nie rozegrał nawet pełnego sezonu w lidze portugalskiej (!) zamiast na Tonaliego to gratuluję głowy do interesów XD
21
daro12555
daro12555
15 sierpnia 2020, 10:31
Majstersztyk
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 sierpnia 2020, 13:04
W tym sęk, że nie wydadzą, błędu Silvy raczej nie powtórzymy. Jakby Gazidis dał zgodę na transfer za 40mln to Maldinii by wsiadł w auto i pojechał do Brescii.
0
Mieszko
Mieszko
15 sierpnia 2020, 09:56
Czyli Florentino za malo gra w klubie i płacze w związku z tym klub oczekuje za niego 40 mln...śmieszne.
Edytowano dnia: 15 sierpnia 2020, 09:57
1
Corsa
15 sierpnia 2020, 09:50
Żaden Florentino Luis, żadne 40 milionów, na głowę upadli chyba. Ten chłopak jest wart może połowę z tego, a nawet i nie.

Portugalczycy zaczynają dochodzić do perfekcji w opychaniu średniaków za gigantyczne pieniądze. Powinniśmy porzucić ten kierunek, żadnych kotów w workach, lepiej skupić się na pewniakach - Bakayoko i Roca.
12
Kaakanero
Kaakanero
15 sierpnia 2020, 09:22
Może jakieś wyprzedaże z Barcelony będą po wczorajszym meczu, może kogoś skusimy :D
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
15 sierpnia 2020, 09:26
Może ter Stegena?
Edytowano dnia: 15 sierpnia 2020, 09:26
1
Mieszko
Mieszko
15 sierpnia 2020, 09:41
Barca się skończyła, ciekawe jak długo będą wstawać z kolan.
0
Grande
Grande
15 sierpnia 2020, 11:54
^ dużo, dużo szybciej niż Milan
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
15 sierpnia 2020, 08:39
Moim zdaniem zarząd powinien przeznaczyć pieniądza na naprawdę dobrego środkowego oraz prawego obrońcę.
Pomoc powinien zasilić Bakayoko i do tego co jest mało prawdopodobne Chiesa, resztę pozycji mamy w miarę dobrze wyglądającą.
Można darować sobie transfery w przerwie zimowej lepiej zainwestować teraz żeby drużyna dobrze się zgrała przed nowym sezonem
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 sierpnia 2020, 10:14
No z tą resztą pozycji to nie wiadomo bo ponoć Raiola krzyknął dla Ibry 7,5 netto za sezon...
0
MilanistaMarek
MilanistaMarek
15 sierpnia 2020, 11:20
Nie ma co wierzyć w to co piszą, jak by wszystko było prawdą to Ronaldo grał by u nas Guardiola był by trenerem itd.
Szkoda jest mi tylko młodych zawodników ponieważ przy wynikach gdzie wygrywaliśmy różnica dwóch, trzech bramek trener wpuszczał zawodników którzy odchodzą z klubu a Maldini i Colombo siedzieli na ławce zamiast się ogrywać
0
GeorgeACM
GeorgeACM
15 sierpnia 2020, 08:32
Milan interesuje się samymi murzynami oj jakiegoś czasu
2
Paweł Piotr
Paweł Piotr
15 sierpnia 2020, 08:40
Murzyn to rasistowskie określenie iksde ;)
0
HIM1998
HIM1998
15 sierpnia 2020, 10:44
Zdaniem prof. Bralczyka i Miodka, nie jest to określenie pejoratywne. Natomiast samo zdanie "Milan interesuje się samymi murzynami oj jakiegoś czasu" to nie za bardzo wiem co miało wnieść do dyskusji.
2
GeorgeACM
GeorgeACM
15 sierpnia 2020, 11:01
Czego nie rozumiesz? Może spójrz na zdjęcie w tym poście, poprzednim itd. Może wtedy zrozumiesz co oznacza określenie , Milan interesuje się murzynami
0
Vol'jin
15 sierpnia 2020, 11:57
Mówienie do nich per Nigga bo tak to można określić jest faktycznie bardzo inteligentne
0
HIM1998
HIM1998
15 sierpnia 2020, 12:05
Xd właśnie widać, że to Ty nic nie rozumiesz. To co chciałeś przekazać tym zdaniem jest oczywiste, ja po prostu w mojej odpowiedzi w jak najbardziej kulturalny sposób próbowałem tobie przekazać, że twój komentarz był po prostu idiotyczyny. Ale spokojnie, rozumiem, że nie jesteś w stanie czytać między wierszami i jak ktoś Ci czegoś w prost nie napisze to nie zrozumiesz, dlatego następnym razem będę bardziej bezpośredni :)
2
Rafał0209
Rafał0209
15 sierpnia 2020, 08:30
Alternatywa jest spokojnie a po nich jeszcze większe Alternatyw Alternatywy , graczy są setki w zawodowej piłce , nie każdy nam powie nie .
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się