SCUDETTO


MERCATO LIVE 30.08: Pełne porozumienie. Sandro Tonali zostanie zawodnikiem Milanu! [22:11]

30 sierpnia 2020, 07:59, Adam6 Aktualności
MERCATO LIVE 30.08:  Pełne porozumienie. Sandro Tonali zostanie zawodnikiem Milanu! [22:11]

[8:00]: Według Alessandro Jacobone, Samu Castillejo wykonał telefon do Brahima Diaza, w którym zachęcał go do wyboru Milanu. Obaj zawodnicy pochodzą z Malagi, a starszy z nich miał zaoferować pomoc młodszemu w odnalezieniu się w nowym, włoskim środowisku. Operacja z wypożyczeniem pomocnika Realu ma zostać lada moment sfinalizowana. 

[8:05]:  A Bola podaje, że Florentino Luís jest bliski transferu do Fulham. Wygląda na to, że Portugalczyk ostatecznie trafi do Premier League, choć zainteresowany jego osobą był także Milan. 

[8:10]: Zgodnie z najnowszymi informacjami La Gazetty dello Sport, Sandro Tonali powiedział "tak" Milanowi. Transakcja powinna zostać sfinalizowana za kilka dni, być może w połowie przyszłego tygodnia. Rossoneri nieznacznie podnieśli ofertę: 10 milionów euro za roczne wypożyczenie plus kolejne 28 (w tym 3 z łatwych do osiągnięcia bonusów) za wykup. Oferta ta powinna zadowolić właściciela Brescii, Massimo Cellino. Operacja nie jest jeszcze zamknięta, ale są ku temu wszelkie, dogodne warunki. 

[10:19]: Il Corriere della Sera donosi, że Milan chce ustalić wszelkie warunki transferu Sandro Tonalego w przeciągu 48 godzin. Oferta dla Brescii to płatne 10 milionów euro za wypożyczenie plus opcja wykupu po dopłaceniu kolejnych 25 milionów. Porozumienie z samym pomocnikiem, który ma zarabiać 2,2 mln euro, osiągnął już wcześniej Paolo Maldini. 

[13:10]: Antonio Vitiello z MilanNews informuje, że Sandro Tonali naciska Brescię na zaakceptowanie oferty Milanu. Piłkarz ma już przygotowane porozumienie z ekipą Rossonerich. Gracz jest najważniejszym sojusznikiem Paolo Maldiniego w negocjacjach z Massimo Cellino.

[14:09]: Daniele Longo z calciomercato.com dodaje, że w najbliższych godzinach dojdzie do rozmów Paolo Maldiniego z Beppe Bozzo, agentem Sandro Tonalego, aby ustalić szczegóły kontraktu dla młodego pomocnika. Podstawowe warunki to oczywiście okres obowiązywania do 2025 roku oraz pensja na poziomie ponad 2 milionów euro. Inter poprosił o czas, ale sam Tonali nie chce już czekać i preferuje przenosiny do Milanu. Możliwa finalizacji transferu w przeciągu 48-72 godzin. W umowie transferu może znaleźć się zapis zobowiązujący rossonerich do przekazania Brescii 15% od kolejnego transferu 20-latka.

[18:25]: Alfredo Pedullà poinformował na Twitterze, że Sandro Tonali trafi do Milanu. Inter miał całkowicie wycofać się z negocjacji, gdyż Antonio Conte chciałby wzmocnić drużynę bardziej doświadczonymi zawodnikami. Jutro może odbyć się spotkanie w celu sfinalizowania transakcji i definitywnego powitania 20-latka w szeregach Rossonerich. Informacje te potwierdza na Twitterze także Pietro Balzano Prota. Wszystko wskazuje więc na to, że Tonali wkrótce trafi do Milanu. 

[18:50]: Bild: Eintracht o krok od definitywnego wykupienia Andre Silvy. Zarówno wypożyczenie Portugalczyka jak i Ante Rebicia wygasa dopiero za rok, ale oba kluby już teraz chcą na stałe sprowadzić swoich zawodników. Pozostały już ostatnie szczegóły do ustalenia

[18:55]: Daniele Longo: Sandro Tonali blisko Milanu. Gorące kontakty pomiędzy Maldinim i Brescią. W rozmowach uczestniczy również agent piłkarza. To się może wydarzyć nawet już jutro, ale poczekajmy.

[19:30]: Fabrizio Romano: Bardzo zaawansowane rozmowy między Brescią, a Milanem ws. Sandro Tonalego. Oferta Milanu opiewa na wypożyczenie z dopłata 10 mln euro, plus opcja wykupu za 20 mln. Dodatkowo Brescia ma otrzymać określony procent od ewentualnej przyszłej sprzedaży pomocnika. Inter cały czas nie odpadł z rywalizacji, ale na ten moment skupia się na Arturo Vidalu, którego alternatywą jest Ndombele.

[20:00]: Antonio Vitiello: Massimo Cellino wraca już do Włoch, aby spróbować zamknąć operację transferu Sandro Tonalego do Milanu. Bardzo gorące godziny. 10 mln za wypożyczenie plus opcja wykupu w wysokości 20 mln euro. Na gracza czeka już 5-letni kontrakt, na mocy którego zarobi 2 mln euro plus premie. Informacje te potwierdza również Vito Angele.

[21:05]: Fabrizio Romano i Gianluca Di Marzio: Zrobione! To się dzieje. Sandro Tonali zostanie zawodnikiem Milanu! Brescia i Milan osiągnęły pełne porozumienie. Uzgodnione zostały też warunki kontraktu z samym zawodnikiem. Wypożyczenie z opcją wykupu.

[21:47]: Według Gianluki Di Marzio, Brescia otrzyma od Milanu na początek 10 milionów euro za wypożyczenie Sandro Tonalego. Opcję wykupu wynosi natomiast niecałe 20 milionów euro. Ponadto spadkowicz z Serie A otrzyma jeszcze bonusy zależne od osiągnięć samego zawodnika jak i drużyny Milanu.

[21:50]: Z kolei Daniele Longo, o ile potwierdza opłatę 10 milionów za wypożyczenie, o tyle jest zdania, że sam wykup to kwota 15 milionów euro. Do tego Brescia będzie mogła jeszcze liczyć na bonusy w kwocie 10 milionów euro oraz 10% z kolejnego transferu. 

[22:11]: Również Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, pisze o systemie płatności: 10 milionów wypożyczenie + 15 milionów opcja wykupu + 10 milionów bonusy. 



557 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adamos
adamos
31 sierpnia 2020, 09:18
Ciekawe co u kuzynów zza miedzy odnośnie Sandro... Te ich komentarze...
1
olhan
olhan
31 sierpnia 2020, 08:58
No to jeszcze Ajer do środka obrony, Diaz/Chiesa do przodu, Bakayoko do rotawania z Kessim i jakiś prawy obrońca.
2
grayman88
grayman88
31 sierpnia 2020, 07:47
Cieszę się że przyjdzie ale nie oszukujmy się.
Conte woli Vidala lub Kante i tylko dlatego chłopak wybrał nas.
2
Bradley
Bradley
31 sierpnia 2020, 08:12
Nie wiemy tego. Mieli porozumienie z Interem juz w kwietniu, kiedy Milan nie wystawil praktycznie zadnej oferty. Prawdopodobnie forma pocovidowa sprawila, ze Elliot zaakceptowal sens walki o Tonaliego. Cale szczescie, wyszlo jak wyszlo.
1
Pan A.
Pan A.
31 sierpnia 2020, 08:18
Tak jak Bradley pisze, plus to, że w kwietniu Milan to już był zespół Ragnicka (i jego kampania), a wtedy w kontekście Milanu pisało się o tym młodym Węgrze, z Salzburga. Do rewolucji jak widomo nie doszło, temat Węgra "umarł" a sprawy w swoje ręce wzięli Panowie M&M. I dobrze.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 sierpnia 2020, 08:21
Na prawdę myślisz, że Kante odejdzie z Chelsea która się zbroi na potęgę ? A Vidal chce do Juve. Żeby się Inter z ręką w nocniku nie obudził.
0
Kaakanero
Kaakanero
31 sierpnia 2020, 08:58
No ja tam się i tak cieszę. Inter jest w lepszej sytuacji aktualnie mimo wszystko lepeij stoją, także zawodnicy są bardziej chętni wybrać klub z liga mistrzów.
0
DragonAC
31 sierpnia 2020, 07:22
Ja się tylko boje ze ktoś po niego nie ruszy. Tak wiem wszystko zaklepane. Ale nie podpisane a teraz wyjechał na zgrupowanie i nie zrobi badań i nie przejdzie testów. Wiec jest cały tydzień na to żeby taki Juwentus ruszył po kiego
0
Corsa
31 sierpnia 2020, 06:53
Jeszcze nie ma co otwierać szampana, z Rangnickiem też już wszystko było niby na ostatniej prostej. Będzie oficjalka, wtedy można się cieszyć.
2
Milanboy
31 sierpnia 2020, 07:09
My to wiemy, ale jest o czym chociaż pisać.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
31 sierpnia 2020, 07:24
W tym wypadku sytuacja różni się diametralnie.Po pierwsze Tonali jest prawdziwym kibicem Milanu, dlatego w przypadku samej informacji o zainteresowaniu Rossonerich nie trudno domyślić się jaka będzie jego reakcja - podobna do Bonaventury, który odrzucił zainteresowanie Interu, zaś po drugie musiałby być naprawdę naiwny dalej uważając, iż perspektywa wylądowania u kuzynów na dłuższy czas na ławce rezerwowych jest atrakcyjniejsza od rotacyjności w Milanie.
2
Milanista85
Milanista85
31 sierpnia 2020, 07:38
Corsa Ty to lepiej już nic nie pisz. Kolega niżej cytował twoje posty. Praktycznie za chwilę nic się nie sprawdzi. Takze nie ma co udawac madrali i wrozbite Macieja tylko przeprosic Maldiniego i odpoczac od komentowania na pare dni.
1
Corsa
31 sierpnia 2020, 07:55
@Milanista85, jeśli wejdzie oficjalka, w co dalej wątpię, to robię przerwę do końca mercato. Brak sukcesów rodzi frustrację, stąd mój pesymistyczny spam :)
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
31 sierpnia 2020, 08:53
Bzdura, z Rangnickiem cały czas wszyscy przyjdzie wiadomo, ale nikt nie podawał żadnych konkretów, ja pamiętam jak nie mogłem się nadziwić pewności pismaków, bo nie było żadnych pewnych informacji tylko wszyscy nawzajem powtarzali po sobie to samo, no przyjdzie przyjdzie, a nie było żadnych aktualizacji, przez kilka miesięcy było wyłącznie "no Rangnick w Milanie", tutaj jest sytuacja całkowicie inna, informacja jest potwierdzona przez dwóch wiarygodnych dziennikarzy i szczerze mówiąc nie wierzę, że coś złego może się jeszcze stać choć wiadomo, że nie takie przypadki w Milanie były i zawsze małe prawdopodobieństwo faila jest.
1
fuujcik
fuujcik
31 sierpnia 2020, 05:37
Bennacer, Tonali, Kessie, Bakayoko - taka pomoc powinna wymiatac ale to powinna byc pomoc pod Rangnicka - ktory patrzyl przyszlosciowo.
Dalej mnie Poli nie przekonuje gdyz jak to juz kiedys pisalem wszystko sie zazebilo po tym jak pojawil sie Ibra.
Co bedzie za rok? Znow przedluzymy kontrakt z Ibra?
Zobaczymy - jak na razie na papierze nie wygladamy zle.
Juz za chwileczke juz za momencik w nowym sezonie przyjdzie ocena czy po przerwie z covidem inni nie przygotowali sie dobrze czy po prostu u nas wszystko sie zazebilo i bedziemy nacierac na TOP 4.
1
adamos
adamos
31 sierpnia 2020, 08:11
może będzie okazja sprawdzić Rangnicka w Serie A bo ponoć łączą go z romą i zobaczymy , czy bedzie za nami i jak daleko. Trener co nic nie osiągnął. Nawet majstra ligi nie zdobył a sorry drugoligowca.
0
fuujcik
fuujcik
31 sierpnia 2020, 20:21
Adamos masz racje, trener ktory nic nie osiagnal wiec pasuje do Mialnu jak ulal do pary z Giampoalo i Polim.
0
Valpolicella1
Valpolicella1
31 sierpnia 2020, 01:30
nie chce nic mowic ale nie dosc ze spenetrowalismy inter bez gumy to w dodatku na korzystniejszych warunkach niz oni mieli uzgodnione od kwietnia.
Kurde polubilem Maldiniego jako dsa :D
6
dykt4tor
31 sierpnia 2020, 01:50
Ja go juz wcześniej polubiłem, wszystkie jego transfery były co najmniej dobre, nie narzekałem na żaden z nich :)
2
Andre
Andre
31 sierpnia 2020, 02:20
Myśle, że jednak decydujące znaczenie miała tutaj wola samego Sandro, który jest zagorzałym fanem Milanu i jak tylko pojawiła się konkretna oferta od Maldiniego, to chłopak już nie chciał słyszeć o transferze do Interu. I chwała mu za to :)
3
Mieszko
Mieszko
31 sierpnia 2020, 08:07
Inter gra o inne cele, Conti chce zawodników na już A nie do ogrywania...poza tym to ten trener nie jest chyba od rozwijania talentów.
1
Jaca23
Jaca23
31 sierpnia 2020, 00:44
Jeśli przewidywania Romano co do mercato Milanu się sprawdzą czyli: Tonali, Bakayoko, Diaz i Aurier, to uważam, że okienko będzie jak najbardziej udane.

Z takim zespołem każde inne miejsce niż w TOP4 będzie porażką.
8
Jaca23
Jaca23
31 sierpnia 2020, 00:18
Mega się cieszę z tego transferu. Tak po prostu po ludzku, że ktoś kto od dziecka kibicował Milanowi spełni swoje marzenia. Dla nas to na pewno dobry ruch zarówno sportowy jak i marketingowy. Znak, że najzdolniejsi młodzi piłkarze z Włoch mogą u nas grać.

Chciałbym zobaczyć też miny wszystkich tych, którzy kilka dni temu pisali, że tego transferu nie będzie. Ba, byli i tacy, którzy pisali, że w ogóle żadnego większego transferu nie będzie :D No cóż Panowie, więcej pokory i przede wszystkim wiary w nasz ukochany klub.
3
Zimer9009
Zimer9009
31 sierpnia 2020, 01:07
Jeżeli patrzeć na historie z powiedzmy ostatnich 10 lat to większe szanse były na to, że nie wypali niż, że wypali więc mnie to jakoś nie razi, że ktoś nie wierzył.

A miny napewno są i będą mega pozytywne o ile to wszystko się potwierdzi.
2
cbvirus
31 sierpnia 2020, 00:03
Muszę powiedzieć: niesamowite to co zrobił Maldini tutaj. Jeszcze tydzień, albo dwa temu mówiłem, że to będzie hańba dla nas, że odpuścimy taki talent i to w dodatku kibica Milanu. Jak widać... nie tylko nie będzie hańby, ale będzie wielkie zwycięstwo i upokorzenie Interu, który "był dogadany" już od 3 miesięcy. W końcu będzie można powiedzieć, że mamy dobry środek pola.
2
MK92
MK92
30 sierpnia 2020, 23:55
Transfer Tonalego, na którego łakomym okiem patrzył Juventus i przede wszystkim Inter, pokazuje, że wracamy do gry. Strasznie się cieszę, bo nawet nie śmiałbym pomyśleć niedawno, że zgarniemy największą perełkę włoskiego młodego pokolenia. Jak się jeszcze pomyśli o transferach Bennacera, Hernandeza czy Leao, to widać wyraźnie, że nasz legendarny Paolo ma jednak łeb na karku. Po prostu musimy wykazywać się w przyszłość większą cierpliwością. Przyszłość Milanu rysuje się coraz piękniej dzięki mądremu zarządzaniu, którego strasznie brakowało przed 2019 rokiem.
15
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
31 sierpnia 2020, 00:02
Obawiam się że gdyby nie naciski Sandro to nie byłoby mowy o tym transferze. Ale pewnie - trzeba docenić to co buduje Paolo z tymi kiepskimi narzędziami od Gażydysa ;)
3
cbvirus
31 sierpnia 2020, 00:04
Dokładnie. Okazuje się, że wypchnięcie Bobana przed czasem było byłędem, bo praktycznie każdy transfer, który był latem rok temu przeprowadzony był trafiony, co nam się nie zdarzyło odkąd tylko pamiętam.
1
Zako
Zako
31 sierpnia 2020, 00:43
cbvirus

Boban tak naprawdę sam się wypchnął, gdyż postawił swoje ego ponad klubem. Przecież potencjalne zatrudnienie Rangnicka miało oddziałać zarówno na Bobana jak i Maldiniego, a wystarczy spojrzeć jak zachował się ten drugi, róznica totalna.
5
krisss811
krisss811
30 sierpnia 2020, 23:48
Czy ktoś zwrócił uwagę, ale na flashscore informują że 5.09 gramy towarzysko z Unionem Berlin.
0
goat333
goat333
30 sierpnia 2020, 23:49
Ja ale chyba to błąd jakis
0
krisss811
krisss811
31 sierpnia 2020, 00:00
Też tak mi się wydaje.
0
Daniel93-ACM
Daniel93-ACM
30 sierpnia 2020, 23:36
Tonali lub ktoś kto prowadzi jego funpage napisał "marzenia się spełniają" swoje zdj w koszulce czyli chyba już na 100% klepniete :D
4
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
30 sierpnia 2020, 23:34
No to Maldini się postarał. Poczekajmy jednak na oficjalne info :P
1
KosaX
KosaX
30 sierpnia 2020, 23:27
Mamy Bennacera za 15 baniek i bedziemy miec Tonaliego za 30.A kilka lat temu przychodzil do nas Bertolacci za 25 :v Jak dla mnie uklony do Pana Maldiniego,wie co robi i kazdy jego transfer byl co najmniej dobry.
21
M@sło
M@sło
30 sierpnia 2020, 23:27
Pięknie pięknie! Czekamy na oficjal :)
1
Abece
Abece
30 sierpnia 2020, 23:13
Jeśli sprowadzimy Tonaliego, Bakayoko, Diaza i prawego obrońcę to każde miejsce poza TOP4 na koniec sezonu będzie skandalem...
16
cbvirus
31 sierpnia 2020, 00:20
Oj nie kraczmy. Konkurencja jest duża jednak. Inter i Juve będą poza zasięgiem. Atalanta w ostatnich sezonach i w LM też pokazała, że gra piłkę o poziom wyższy. Jedyna szansa w tym, że piłkarze Lazio nie zaliczą znowu sezonu życia, a Napoli się nie odrodzi.
0
adamos
adamos
31 sierpnia 2020, 08:11
ja już to gdzieś słyszałem ;-)
0
Kaka821
30 sierpnia 2020, 23:13
Generalnie zachowujac Ibre i sprowadzajac Tonalliego i jakiegos prawego obronce na poziomie to nawet Pioli chyba nie bedzie w stanie tego popsuc. Mamy bardzo duze szanse na top4.
0
milan2002
milan2002
30 sierpnia 2020, 23:01
O kurczę... To niezła niespodzianka. :D Czekam na oficjala!
0
RuFFDante
RuFFDante
30 sierpnia 2020, 23:00
Jesli ten transfer juz zaklepany, to w koncu bedzie dobry wykonawca rzutow roznych :)
8
KKP19
KKP19
30 sierpnia 2020, 22:56
Tonaliego czy Tonalego?
0
Maxiu
Maxiu
30 sierpnia 2020, 22:58
Tonaliego.

Gdyby się nazywał Tonalli, to wtedy poprawnie byłoby Tonallego.
11
nadgnity
nadgnity
30 sierpnia 2020, 23:33
Nazwiska [włoskie] zakończone na -i odmieniają się jak przymiotniki (…). W nazwiskach zakończonych na -li opuszczamy niewymawianą literę -i przed końcówkami -ego, -emu, np.
Botticelli, Botticellego, Botticellemu, z Botticellim, o Botticellim;
Torricelli, Torricellego, Torricellemu, z Torricellim, o Torricellim.
2
Purysta
Purysta
31 sierpnia 2020, 00:54
Tonalego.

Tak jak napisał nadgnity, z tym że wszystkie końcówki "li" odmieniamy w ten sposób, nie musi to być podwójne "l".

A więc Botticelli - Botticellego, Torricelli - Torricellego, ale też Pioli - Piolego, Tonali - Tonalego itp
2
Purysta
Purysta
31 sierpnia 2020, 08:35
To żeście koledzy teraz zamieszali i sam już nie wiem która wersja jest poprawna :)
0
Purysta
Purysta
31 sierpnia 2020, 11:14
Miszcz, nie wiem, dlaczego post Maxia dostał tyle lajków. Może dla większości naturalną formą będzie "Tonaliego", mimo że nie jest poprawna :P

Gdyby ktoś miał jeszcze wątpliwości:
https://sjp.pwn.pl/zasady/255-68-1-Nazwiska-zakonczone-na-i;629632.html

https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/nazwiska-na-li;11997.html
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2020, 11:24
1
KKP19
KKP19
30 sierpnia 2020, 22:54
Van de Beek za 40 mln + bonusy w UTD
1
DarthImpaler
DarthImpaler
30 sierpnia 2020, 22:56
i huh mu w pi z du
1
Zimer9009
Zimer9009
30 sierpnia 2020, 22:59
Takie marki jak Milan i Utd powinny wrócić na swoje miejsce więc mimo, że nie jestem jakimś fanem czerwonych diabłów to niech im się wiedzie. Byle nie przeciwko Milanowi kiedy wrócimy już do LM ;)
14
DarthImpaler
DarthImpaler
30 sierpnia 2020, 23:45
@Zimer9009 też nie jestem fanem Man Utd. Jednak niektóre kluby mają swoje miejsce i tam powinne być. Milan to też czerwone diabły btw.
1
Nizial86
Nizial86
30 sierpnia 2020, 22:52
Bede sie cieszyl jak podnie slowo" Oficjalnie" Tonali w Milanie bo po przygodzie z Rangnikiem rożnie bywa
3
DarthImpaler
DarthImpaler
30 sierpnia 2020, 22:55
Z niemcem inna była historia bo on miał przyjść ale po takiej postawie post-covid nikt normalny nie zmieniłby trenera sam Rangnick o tym mówił
4
dykt4tor
30 sierpnia 2020, 22:52
https://zapodaj.net/4728b692d411a.png.html

Panowie, trochę wiary ;)
9
bawolejaja
bawolejaja
30 sierpnia 2020, 23:02
Piękny screen, też chętnie wywołałbym jedno koleżkę do tablicy ale to może jutro jak będzie więcej miejsca :-)
5
dykt4tor
30 sierpnia 2020, 23:12
@bawolejaja

I sie teraz zastanawiam czy ja jakiejś głupoty nie napisałem, ale nie przypominam sobie XD
2
Purysta
Purysta
31 sierpnia 2020, 01:51
bawolejaja, nie chodzi Ci przypadkiem o użytkownika o nicku Corsa? ;)
Kilka jego wypowiedzi, tak na szybko:

"My robimy podchody, a Juve czy Inter kontraktują bez zbędnych ceregieli(czyt. Sensi, Kulusevski). Z Tonalim nie będzie inaczej. Niby negocjacje trwają, a karty już dawno rozdane. Powtórzę po raz enty - Tonali, Aurier, Dumfries, Milenkovic, Chiesa = no fucking way."

"Prędzej uwierzę w powrót Piątka niż w to, że Singer da zielone światło na wydatek rzędu 40 baniek za Tonalego."

"Kiedy czytam, że jakiś dobry(teoretycznie) piłkarz/trener jest coraz bliżej Milanu, to wiem, że oznacza to coś zupełnie odwrotnego."

"Całe szczęście mam pewność, że transakcja ta nie dojdzie do skutku. Wszyscy wiemy jaką filozofię przyjął Singer dla Milanu, a taki zakup z czapy, za 40 baniek totalnie się w nią nie wpisuje."

"[Maldini]: Witaj Sandro, czy masz chwilę porozmawiać o Milanie?
[Tonali]: Boooże, znowu on...
~odgłos zamykanych drzwi.
;)"

Hmm, może czasem warto wstrzymać się z wydawaniem kategorycznym sądów i poczekać na rozwój wydarzeń? :)
1
Corsa
31 sierpnia 2020, 07:52
@Purysta, już tyle było zawodów, że to mi weszło w krew :) ale wciąż nie ma oficjalki, więc dalej nie daję wiary.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
30 sierpnia 2020, 22:50
I gdzie są te krzykacze co krzyczeli, że Maldini to "ciota"i nikt do nas nie przyjdzie?Że Tonali to Rosso ale do Interu pójdzie? Mam nadzieję, że te szczekacze teraz odszczekają swoje szczekanie.

PS. Mimo ze to nie officjal to jednak wierzę że spełni się ten news.
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2020, 22:53
4
Zimer9009
Zimer9009
30 sierpnia 2020, 22:55
Z całym szacunkiem dla Paolo i Sandro, ale tutaj w pierwszej kolejności podziękowania się należą Interowi i Conte, który najpewniej zbojkotował ten transfer ;)
7
DarthImpaler
DarthImpaler
30 sierpnia 2020, 23:41
Taaaa bo to, że interowi "sprzątnęliśmy" genialnego piłkarza (tak wiem że jeszcze się okarze czy jest w nim to coś) to ich sukces. Kurwa wy nie potraficie już cieszyć się z niczego. Jak Milan zatrudni dobrego gracza = a bo inme kluby se odpuściły. jak Milan przegra walkę o jakiegoś gracza = zarząd to cioty nic nie umieją załatwić. Weźcie się ogarnijcie.
0
Zimer9009
Zimer9009
31 sierpnia 2020, 00:03
Ty się typie ogarnij bo nikt nie narzeka na transfer, ale Ty naginasz fakty pod swoją tezę.

Wszyscy wszem i wobec trąbią, że Inter go zaklepał. Tonali milczy co nikogo nie dziwi bo mimo, że sympatyzuje z Milanem to nie zaprzepaści swojej kariery dla sympatii. Następuje spotkanie zarządu Interu z Conte, który zostaje, a który wcześniej robi dymy, że chce mieć większa władze w klubie m.in. przy transferach. Nagle Inter odpuszcza Tonaliego co wykorzystuje Paolo.

I oczywiście chwała mu za to, że wykorzystał sytuacje, ale przyjmij do wiadomości, że mieliśmy dużo szczęścia i tyle.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
31 sierpnia 2020, 00:21
A ty co w tym spotkaniu Conte z zarządem brałeś odział?? Ja się ogarniać nie muszę bo ogarnięty jestem. I co mnie obchodzi co tam się w zarządzie merd dzieje?? Mi chodzi o to że wielu jest takich co krzyczą że Maldini to "ciota" a u merd takie wielkie znafcy pracują a tu nagle jeb Paolo załatwia gościa co go ponoć ci wielcy ludzie zaklepali. Ale nie lepiej narzekać na Maldiniego bo przecież on się nie zna i tak na prawdę to wszystko co robi to przypadek i szczęście jest.
0
Zimer9009
Zimer9009
31 sierpnia 2020, 00:54
Nie siedzę w zarządzie Interu, ale jeżeli interesujesz się tym co dzieje się w innych włoskich klubach to akurat Conte krzyczy na tyle głośno, że nie trzeba wiele aby dowiedzieć się czego oczekuje i czy to dostał czy nie.

Czy w Interze są wielcy specjaliści ? W większości tak. Beppe Marotta to obecnie jeden z najlepszych dyrektorów na świecie, a napewno we Włoszech i życzę nam tego żeby Paolo zdobył na tyle dużo doświadczenia abyśmy mogli ich porównywać.

Jeżeli ktoś wyzywa Maldiniego od ciot to jest coś z nim nie tak. Nie mniej to nie jest sytuacja jak z Kondogbią. Tonali nie leciał podpisywać kontraktu z Interem by zaparafować umowę z nami tylko ewidentnie coś tam się wywaliło z przejściem do Interu i Paolo to wykorzystał po mistrzowsku. Wciąż jednak iskra leży po stronie Interu i Conte którzy nie dopięli transferu.

Nienawidzę Interu naprawdę z całego serca, ale nie będę naginał rzeczywistości tylko po to żeby stwierdzić, że Maldini to pro gracz w swoim obecnym fachu. Ma bardzo dobre decyzje (Theo) jak i bardzo złe (MG). Oby tych pierwszych było finalnie znacznie więcej.
0
Zimer9009
Zimer9009
30 sierpnia 2020, 22:49
FM 2021 wjeżdża w preorderze niezależnie od ceny.

To będzie najłatwiejsze, najszybsze, wirtualne mistrzostwo Milanu od lat ;)
14
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
30 sierpnia 2020, 22:44
ze strony Interu:
"Marotta wydymany bez mydła..." (Chucu)
9
MrAncelotti
MrAncelotti
30 sierpnia 2020, 22:38
Juventus wziął chyba na gorszych (drozszych) warunkach McKenniego z Schalke. Ale jaja!
2
kamilus
kamilus
30 sierpnia 2020, 22:39
U nich wypożyczenie za 3 mln + opcja za 18 mln.
2
kusniak_22
kusniak_22
30 sierpnia 2020, 22:34
Po tylu latach będziemy mieli kreatywnych 2 pomocników w środku pola. Mega się cieszę. Oby jeszcze stopera ogarnąć mocnego i możemy bić się o top 4 a z formą z końcówki poprzedniego sezonu może o coś więcej ? ;)
1
DarthImpaler
DarthImpaler
30 sierpnia 2020, 22:51
Z formą post covid to możemy się o mistrza bić
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2020, 22:52
0
Zako
Zako
30 sierpnia 2020, 22:31
Obstawiam, ze Paolo po dopięciu trójki Baka, Sandro i Diaz skupi się na PO, chociaż pewnie trzeba będzie poczekać na potencjalne odejście kogoś z naszego wybitnego duetu.

Prawe skrzydło nieco kuleje, ale tak jak Gol wątpię, zeby ktoś przyszedł, pewnie skończy się na wypożyczeniu Diaza, ale nie można mieć wszystkiego.
Opcja ekonomiczna, a za rok nadzieja na lepszą pozycję negocjacyjną na Chiesę z rokiem do końca kontraktu? Kto wie, zobaczymy, oczywiscie o ile gracz Violi ostatecznie nie zamknie swojej kariery nowym kontraktem i zagra dobry sezon.

Na PO na razie niby Romano podaje o tym Aurierze, ale ciekawi mnie, czy Paolo wyłozył juz wszystkie karty na stól i nie zaskoczy nas kimś innym.


I ostatnia kwestia i w sumie pytanie, Pessina. Pewnie kosztowałby parę milionów przez te 50% , ale to kolejny pomocnik - z drugiej strony czy on w Hellasie nie grał jako 10 i mówiło sie o nim w kontekście rotacji z Hakanem? Nie ukrywam, że dalej mam z tyłu głowy te wybitne wiosny Turka, a potem jesień do wyrzucenia :P
0
kamilus
kamilus
30 sierpnia 2020, 22:38
Pessina moim zdaniem nie zostanie wykupiony, ze względu na podbijanie wyceny przez Atalantę (do 20 mln, podczas gdy Milan wycenił go na 12 mln), przyjście Diaza (który też może grać na środku) i brak chętnych na Paquetę (na siłę nie ma sensu go sprzedawać, więc prawdopodobnie zostanie w celu odbudowania się).

Z Aurierem jest dosyć ciekawie, bo jak na razie to wydaje się, że Milan twardo trzyma się swojej wyceny i nie chce przekroczyć 15 mln, a Tottenham nie chce zejść poniżej 20 mln. I może się to wszystko skończyć tym, że albo skierujemy się w inną stronę (np. Simakan), albo w ogóle zostaniemy z trójką Kalulu, Conti i Calabria.
1
mabuszmen
mabuszmen
30 sierpnia 2020, 22:26
Skoro Inter wystawił na sprzedaż Eriksena to ja bym u nas chętnie przywitał.
1
kamilus
kamilus
30 sierpnia 2020, 22:29
Hmmm, utalentowany regista i ofensywny pomocnik podebrani Interowi...
To wcale nie budzi żadnych skojarzeń. Brakuje tylko Coco po naszej stronie :D
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2020, 22:30
18
kamilus
kamilus
30 sierpnia 2020, 22:32
Inter raczej by się nie zgodził na wypożyczenie Duńczyka, a my chyba nie mamy gotówki, by od razu zapłacić za transfer. A szkoda, zobaczyć Eriksena na "10" w Milanie, marzenie.
2
Olli666
Olli666
30 sierpnia 2020, 22:54
Tez o tym myślałem jak by było wspaniałe gdyby eriksen przyszedł. Niestety jest kilka mankamentów które sprawiają ze owy transfer się nie ziści:
1.Nie chce mi się wierzyć ze Hakana by posadzili na ławce a z drugiej strony trzymanie Eriksena na ławce to grzech.
2. Nie jest to najbardziej potrzebna pozycja do obsadzenia myśle ze LO, SO i PO to są pozycje jakie są ewentualnie brane pod uwagę przy przyszłych transferach.
3. Kontrakt Cristiana tez do najmniejszych by nie należał. Oczywiście nie życzył by sobie kasy jak Ibra ale myśle ze w granicach 4.5-5 śmiało może krzyczeć.
A co do kasy to kasa akurat by się znalazła lecz trzeba było by bardzo pokombinować z sprzedażami. A tak szczerze to nie wiemy jaki naprawdę mamy budżet. Napewno jeśli byśmy i tak mieli budżet W granicach 100 jak ktoś kiedyś pisał to i tak najpierw musiał by odejść Paqueta.
0
Nanti
Nanti
30 sierpnia 2020, 22:25
https://www.facebook.com/150121899150847/posts/515028989326801/

Yeah
14
dykt4tor
30 sierpnia 2020, 22:37
To jego oficjalny page? Bo nie widzę zeby był zweryfikowany xd
0
marunio
marunio
30 sierpnia 2020, 22:38
to nie oficjalna
0
Nanti
Nanti
30 sierpnia 2020, 22:40
To wbrew pozorom jeszcze mało znany gracz, nie musi mieć zweryfikowanego, ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia :)
0
Maxiu
Maxiu
30 sierpnia 2020, 22:53
Bardziej ten profil przypomina oficjalny.

Ale też są wpisy o ACM

https://www.facebook.com/sandrino.tonali
1
Nanti
Nanti
30 sierpnia 2020, 22:58
@Maxiu racja, wygląda jak prywatny profil, trochę taki wczesny Zielu :D
0
Gol
Gol
30 sierpnia 2020, 22:23
Fajnie, że dopieliśmy ten transfer, nadal uważam, że przy Kessim, Bennacerze i Bakayoko, lepszym wzmocnieniem byłby ktoś na prawe skrzydło, ale chyba w to okienko nie uda się tego zrealizować, zostajemy z Castillejo i Saelemaekersem.

Czekam na oficjalkę jego i Bakayoko.
4
Vol'jin
30 sierpnia 2020, 22:25
Diaz na prawe skrzydełko wleci pewnie ;)
0
kamilus
kamilus
30 sierpnia 2020, 22:26
Problem z prawoskrzydłowym był taki, że za bardzo nie było okazji na rynku na kogoś wyraźnie lepszego niż Samu. Prawdopodobnie uda się wypożyczenie Diaza i może on wygryzie Castillejo z pierwszego składu, bo umiejętności ma.

A Pioli niby chciał Chiesę, ale Commisso ma swoje wyceny i co zrobisz jak nic nie zrobisz. Ale za rok, jeśli Federico nie przedłuży umowy i zostanie mu rok kontraktu, to kto wie. :P
8
Milanboy
30 sierpnia 2020, 22:28
Brahim Diaz zapewne obskoczy skrzydełko Golu.
1
Gol
Gol
30 sierpnia 2020, 22:31
Bardziej chodziło mi o zawodnika jak Chiesa który z miejsca trafiłby do pierwszej 11. Diaz z miejsca nikogo ze składu nie wygryzie, a jak młody Belg będzie się dobrze spisywał, to i o minuty może mieć ciężko.

Kamilus - Wiem, mam nadzieję, że za rok podziękujemy Hiszpanowi, a w jego miejsce sprowadzimy właśnie Chiesę (za kasę z LM oczywiście ;) ).
0
dykt4tor
30 sierpnia 2020, 22:36
Moim zdaniem Diaz szybko wskoczy do pierwszego składu, ale to tylko moje zdanie ;p
1
Zimer9009
Zimer9009
30 sierpnia 2020, 22:19
Pewnie ta opcja to dżentelmeński obowiązek żeby tylko zgadzało się w papierach i było trochę lżej, a zmienne rozłożone na lata, ale łatwe do spełnienia.

Nie mniej jeżeli to wypali to czapki z głów dla Paolo. Jestem niemal przekonany, że na młodego zadziałała magia nazwiska Maldini.
3
kamilus
kamilus
30 sierpnia 2020, 22:33
Tam nie musi być nic dżentelmeńskiego, bo jeśli my go nie wykupimy za 15 mln, to Cellino jest w stanie za tyle go sprzedać gdzie indziej. Więc i tak dostanie to, co chce. :)
1
Dozen
Dozen
30 sierpnia 2020, 22:18
I zajebiscie, jeszcze ten Bakayoko, Diaz na prawe skrzydlo i w zasadzie potrzebny tylko prawy obronca przy sprzedazy conajmniej jednego ze skladu i srodkowy obronca do walki z Kjaerem, no i jakis tani backup dla Theo.
0
grayman88
grayman88
30 sierpnia 2020, 22:24
Na transfermarkt ten Diaz to 10tka/ofensywny pomocnik
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
30 sierpnia 2020, 22:39
grayman88

ale również lewo i prawo skrzydłowy
wystarczy tez obejrzeć filmików na YT wiele akcji ze skrzydeł
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
30 sierpnia 2020, 22:39
do usunięcia
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2020, 22:39
0
dykt4tor
30 sierpnia 2020, 22:43
w realu głównie grał (jak grał XD) na prawym skrzydle, przynajmniej tak mówia fani na reddicie realu ;p
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
30 sierpnia 2020, 23:00
Pytałem kolegi fana Realu co sądzi. Załował że Brahim nie dostawał szans ale no konkurencja duża. Generalnie pozytywnie nastawiony i liczy, że u nas odpali bo talent ma. Też mi powiedział że bardziej skrzydłowy niż śpo, ale w sumie tu i tu zagra
1
tommyb1
tommyb1
30 sierpnia 2020, 22:15
Odświeżam stronę jak koncowke meczu jak transmisji nie mogę oglądać...
10
goat333
goat333
30 sierpnia 2020, 22:22
Teraz to trzeba czekać już na oficjalne którą będzie jak sądzę w przeciągu 48h. Ale myślę że możemy spokojnie spać Sandro zagra u nas.
0
kusniak_22
kusniak_22
30 sierpnia 2020, 22:14
Świetny transfer, od dawna Milan nie sprzątnął komuś z czołówki ważnego i dobrego piłkarza. Inter pewny siebie po Tonalego, zaczął się rozglądać za emerytami, Conte ładnie tam zarządza.
3
kamilus
kamilus
30 sierpnia 2020, 22:13
http://i.imgur.com/HZwTf6o.jpg ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2020, 22:14
3
Pinokio
Pinokio
30 sierpnia 2020, 22:12
No dobra panowie, jaki skład byście wystawili na pierwszy mecz ligowy? Oczywiście zakładając, że Tonalli, Bakayako i ten młodziak z Realu są u nas.
0
Rafał0209
Rafał0209
30 sierpnia 2020, 22:15
Nie wiem musiałbym sprawdzić jak się prezentują na treningu
1
Gol
Gol
30 sierpnia 2020, 22:15
Taki sam jak ten który kończył poprzedni sezon. Bakayoko z Tonallim powinni mieć czas na wprowadzenie do drużyny i zgranie się z resztą.
7
Zimer9009
Zimer9009
30 sierpnia 2020, 22:15
Jeżeli nie będzie kontuzji to na pierwszy mecz 100 % wychodzi Kessie i Bennacer.

Baka i Sandro (o ile przyjdą) to nie Messi czy CR7 żeby mieć z urzędu podstawowy skład, ale mam nadzieje, że Pioli nie będzie betonem i będą grali Ci którzy akurat są najlepsi, a nie Ci których najbardziej „lubi” trenejro.
0
Milanboy
30 sierpnia 2020, 22:18
Gol-Bakayoko? Nie no, on zna Milan, to raczej powrót do rytmu, ale Tonali już owszem.
0
Gol
Gol
30 sierpnia 2020, 22:25
Milanboy - Zna Milan, co nie zmienia faktu, że rok go tutaj nie było, Milan ma nowego trenera, gra inną formacją i w inny sposób buduje akcje.
2
januchsztum2
januchsztum2
30 sierpnia 2020, 22:26
Taki sam jak w końcówce poprzedniego sezonu. Zakładając, że nikt nie odejdzie. Gigio, Calabria, Kjaer, Romek, Theo, Kessie, Bennacer, Samu, Hakan, Ante i Zlatan. Dla mnie nasze potencjalne transfery to wzmocnienie składu, ale nie wyjściowego, przynajmniej na dzień 30.08.2020r.
Z nazwisk, które wymieniłeś dla mnie najbliżej pierwszego składu byłby Brahim, z dwóch powodów: po pierwsze może grać na prawym skrzydle i rywalizować z Samu, który jest solidny, ale nigdy nie będzie wybitny. Po drugie na "10" mamy tylko Hakana w razie kontuzji Diaz wydaje się naturalnym następcą(brazylijski Lucas wydaje się być skreślony w tym momencie). Bakayoko pewnie rywalizowałby z Franckiem, ale Iworyjczyka w tym momencie stawiam wyżej. Natomiast Sandro kompletnie mnie nie przekonuje i obawiam się olbrzymiej wtopy. Widziałem ok 25 meczów Brescii i dla mnie on się tam wtapiał w tłum, pożyjemy zobaczymy. Dla mnie to zupełnie inny transfer niż Bennek, który też przychodził ze spadkowicza, ale przynajmniej błyszczał.
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
30 sierpnia 2020, 22:30
W sumie biorąc pod uwagę jedynie system 4-2-3-1 (bo np. w 4-3-3 to już można było by pokombinować) to przyjście kogoś z wymienionych Brahim, Baka, Tonali na początek raczej nic nie zmienia. Co innego z PO ale tutaj najpierw trzeba sprzedać Calabarie (bo raczej o o nim mowa). Co do Tonaliego myślę, że panuje tutaj większa radocha bo udało się wygrać z Interem niż to że miałby być jakimś zbawicielem i od pierwszego meczu grać w podstawce. Zobaczymy każdy może się mylić ja również ale wydaje mi sie prędzej to Bakajoko wygryzie Kessiego niż Tonali Bennacera. Choć jak pisałem wczesniej przy tylu meczach to nawet każdy może liczyć średnio na 2 mecze w miesiącu od podstawki o ile każdy będzie w formie.
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2020, 22:36
0
DragonAC
31 sierpnia 2020, 07:30
Baka nie grał od marca w piłkę to napewno nie wskoczy do pierwszego składu.
0
rk140685
rk140685
30 sierpnia 2020, 22:08
A jeszcze 2 dni temu pisano.Milan rusza po Tonelgo ale opercja wydaje sie ciezka do przeprowadzenia, Inter niemal pewniakiem do pozyskania Sandro. No i pyk, prosze ...
1
LUK1994
LUK1994
30 sierpnia 2020, 22:04
I na tego newsa czekałem ;) FORZA MILAN
0
Krupini
Krupini
30 sierpnia 2020, 22:03
Wszystko idzie w dobrą stronę. Tonali, Bakayoko, Brahim, jeszcze napadzior, ŚO i PO i myślę, że przy słabym sezonie Juve i grającym w kratkę Interem możemy bić się nawet o majstra hahah
0
bawolejaja
bawolejaja
30 sierpnia 2020, 22:05
Co chłop odleciał..
17
dykt4tor
30 sierpnia 2020, 22:08
matematyczne szanse zawsze są.... xD
0
Zimer9009
Zimer9009
30 sierpnia 2020, 22:10
Przy słabym top 5 mamy majstra w garści, a przy słabej Europie sięgamy po LE już w drugim sezonie Pioliego !!!

Strach pomyśleć co przy słabym Bayernie, Barcy, City etc zrobią te chłopaki w LM za dwa lata !!!
3
stary_boss
stary_boss
30 sierpnia 2020, 22:03
No i pięknie mam nadziej ze będzie graczem który podnieśli poziom teraz będziemy mieli Gigio na bramce Alessio na obronie, Sandro w pomocy
Forza Grande Milan
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2020, 22:10
0
dykt4tor
30 sierpnia 2020, 22:07
Alesandro?
0
kamilus
kamilus
30 sierpnia 2020, 22:10
Nestognoli, nasz kapitan, nie znasz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
stary_boss
stary_boss
30 sierpnia 2020, 22:11
No tak nie Alessandro tylko Alessio
0
stary_boss
stary_boss
30 sierpnia 2020, 22:11
@dykt4tor: niektórzy zatrzymali się na Neście i nie zauważyli, że Romagnoli to Alessio ;)
1
dykt4tor
30 sierpnia 2020, 22:18
Alessandro Romanesta jak sie patrzy :)
0
Diavo
Diavo
30 sierpnia 2020, 22:01
Forza Tonali! Oj pięknie pięknie :D
1
Nanti
Nanti
30 sierpnia 2020, 22:00
Wow wow wow wow! Nie wierzę!!! Kurde, ale będzie bolało jak to nie pyknie
3
Zimer9009
Zimer9009
30 sierpnia 2020, 22:03
Finansowo nie bardziej niż Piątek, Paqueta czy Silva, ale nadzieje zostaną rozdarte i rozrzucone po całym Mediolanie.

Chyba, że mówisz o przyjściu, a nie odpaleniu Sandro.
Edytowano dnia: 30 sierpnia 2020, 22:04
3
dykt4tor
30 sierpnia 2020, 22:06
Wydaje mi sie, że mówił o przyjściu :D
2
kozik___13
kozik___13
30 sierpnia 2020, 22:00
mam nadzieje, że transfer Tonaliego nie ozacza odejście kogoś innego. Mam wrażenie, że inwestujemy dużo i wszystko jest pod znakiem awansu do LM jeśli się nie powiedzie to będziemy mieli wyprzedaż
0
kamilus
kamilus
30 sierpnia 2020, 22:06
Transfer Tonalego może być też próbą przygotowania się do przyszłorocznego odejścia Bennacera, u którego będzie aktywna klauzula w wysokości 50 mln.
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
30 sierpnia 2020, 21:59
Maldini masz u mnie flaszkę.
3
Zimer9009
Zimer9009
30 sierpnia 2020, 21:59
OMG jeżeli to się potwierdzi!!

Oby jak najszybciej podpis bo każdy dzień bez oficjalnej prezentacji to będzie męczarnia. Zbyt wiele mieliśmy sytuacji w której na ostatniej prostej coś się wysypało żeby odpalać szampana, ale on juz się chłodzi !!!
1
dykt4tor
30 sierpnia 2020, 21:58
"kurde....w sumie dobrze, że Inter odpuscil ten transfer. Jedyne co Milan wygra w tym sezonie. Bo w derbach znowu w dupe, top4 poza zasiegiem, a walka w LE? Niech się dostana do fazy grupowej LE" Już czyć lekki ból dupki u somsiadow, miod na moje uszy :)
1
tommyb1
tommyb1
30 sierpnia 2020, 22:09
Jak czytam bzdurę typu top 4 poza zasięgiem to mi się słabo robi. Top 2 owszem i też nie byłbym taki do końca pewien. Mistrz raczej dla Interu tym razem. Juve pewnie będzie drugie ale dalej to już kwestia otwarta. Liga zrobiła się bardzo wyrównana i już nie ma "pewnego" Napoli, Rzymskie drużyny też na kolana rzucać nie będą a Atalanta to też team do przeskoczenia przy równym dobrze zagranym całym sezonie
0
rk140685
rk140685
30 sierpnia 2020, 22:18
Jesli Roma odda Dzeko do Juventusu to nie bedzie TOP4 chhyba,ze kupia Cavaniego ale ich nie stac. Napoli moze zaskoczyc ale Gattuso poki co do 4 w swojej karierze nie dobil.Lazio nie pogodzi walki na 2 frontach,Atalanta bez Ilicica bedzie slabsza.Nasze szanse awansu do LM rosna proporcjonalnie do poziomu zgrania pilkarzy i motywacji Ibrahimovica. Jesli w tym wieku doprowadzi nas do LM jest geniuszem.
2
MrCalabria
MrCalabria
30 sierpnia 2020, 21:57
25-30 mln + bonusy, za jeden z największych talentów we Włoszech. Mówcie co chcecie ale przy dzisiejszych cenach ta kwota to po prostu majstersztyk.
1
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się