SCUDETTO


MERCATO LIVE: 1.09: Brahim Diaz zagra w Milanie! Dokumenty odnośnie transferu Tonalego podpisane [21:11]

1 września 2020, 00:00, FossaDeiLeoni Aktualności
MERCATO LIVE: 1.09: Brahim Diaz zagra w Milanie! Dokumenty odnośnie transferu Tonalego podpisane [21:11]

[0:00]: Fabrizio Romano: Zrobione! To się dzieje. Brahim Diaz zostanie piłkarzem Milanu. Wypożyczenie z opcją wykupu przez Milan. Real będzie posiadał określoną klauzulę odkupu. Dziś możliwa finalizacja transferu.

[0:05]: Daniele Longo informuje, że Brahim Diaz może stawić się w Mediolanie jeszcze przed weekendem.

[8:00]: Gianluca Di Marzio poinformował, że Sandro Tonali odegrał kluczową rolę w negocjacjach i niejako zmusił Celino swoją wolą i uporem, aby ten przyjął ofertę oferty Milanu. 

[10:40]: Coraz więcej włoskich mediów, w tym m.in. Il Corriere della Sera, donosi, że testy medyczne Sandro Tonalego poprzedzające jego transfer do Milanu odbędą się w czwartek. Zawodnik zostanie zwolniony z powołania do reprezentacji Włoch na mecze Ligi Narodów z Bośnią i Hercegowiną oraz Holandią.

[10:42]: Hiszpański dziennikarz Fernando Burgos z Onda Cero donosi, że Milan będzie miał możliwość wykupu Brahima Diaza za 18-20 mln euro. Real Madryt zachowa z kolei ewentualność odkupu, oczywiście za większe pieniądze.

[10:45]: W kwestii Tiemoue Bakayoko nic się nie zmienia - Milan spokojnie dogrywa z Chelsea ostatnie detale sprowadzenia Francuza na San Siro. Jak podkreślają włoskie media, wobec ściągnięcia Sandro Tonalego rossoneri mogą czynić to przy mniejszej presji.

[12:30]: Thiago Silva kilka dni temu trafił do Chelsea, a jego agent w wywiadzie dla Tuttomercatoweb ujawnił, że Brazylijczykiem interesowały się dwa kluby z Włoch. Była to Fiorentina i jeszcze jedna drużyna, której nazwy nie chciał ujawniać. Zaprzeczył jednak kontaktom ze strony Milanu. Nie było więc mowy o powrocie stopera w szeregi Rossonerich. 

[13:52]: SportMediaset: Milan chce wzmocnić prawe skrzydło sprowadzając Federico Chiesę. Rossoneri zaoferowali Fiorentinie 20 mln euro odstępnego, kolejne 10 mln euro w bonusach, a ponadto kartę Lucasa Paquety. Na razie nie wiadomo, jak na taką propozycję zapatrują się Toskańczycy.

[15:17]La Nazione: Na transfer Federico Chiesy osobiście mocno naciska trener Milanu, Stefano Pioli, który współpracował z włoskim skrzydłowym w Fiorentinie.

[16:20]: Brahim Diaz zagra w Milanie - to już pewne. Jak poinformowali włoscy dziennikarze, Gianluca Di Marzio czy Fabrizio Romano, transfer Hiszpana na San Siro został dopięty. Ofensywny pomocnik mogący występować także na obu skrzydłach trafi do ekipy rossonerich na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu za rok (według hiszpańskich źródeł opiewającą na 18-20 mln euro). Madrytczycy będą posiadali klauzulę odkupu 21-latka za wyższą kwotę. Trwa wymiana dokumentów - transfer jest już gotowy!

[16:33]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, podaje, że Brahim Diaz przyleci do Włoch prawdopodobnie już w tym tygodniu.

[18:10]: Gianluca Di Marzio informuje, że początkowo Brahim Diaz trafi do Milanu na zwykłe wypożyczenie bez opcji wykupu. Rossoneri usiądą do rozmów z Realem Madryt w kwestii przyszłości Hiszpana wraz z upływem czasu. Piłkarz pojawi się we Włoszech w najbliższych godzinach.

[18:48]: Dziennikarz Nicolo Schira donosi, że stanęło na zwykłym wypożyczeniu Brahima Diaza, aby przyspieszyć transakcję. Rossoneri dogadali się co prawda w sprawie opcji wykupu za 20 mln euro, ale nie znaleźli porozumienia w temacie ewentualnego odkupu przez Real - Hiszpanie chcieli zapisać kwotę 25 mln euro, Włosi 40 mln euro. Rozmowy na ten temat zostaną wznowione z czasem.

[19:10]: Gianluca Di Marzio informuje, że ze strony Brescii zostały już podpisane wszystkie dokumenty w sprawie transferu Sandro Tonalego. Teraz Włoch musi już tylko przejść testy medyczne i samemu parafować umowę z Milanem.

[19:16]: MilanNews: Brahim Diaz przyleci do Mediolanu jutro.

[19:45]: Gianluca Di Marzio podkreśla, że transfer Sandro Tonalego absolutnie nie wpływa na bliskie przenosiny na San Siro Tiemoue Bakayoko.

[21:11]Sandro Tonali ostatecznie nie został powołany do reprezentacji Włoch - transfer pomocnika do Milanu może zostać sfinalizowany już w tym tygodniu.



464 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Milanista85
Milanista85
1 września 2020, 16:53
Marotta rozmawia o Locatellim z prezydentem Sass. A to ciekawe ;)
0
DragonAC
DragonAC
1 września 2020, 16:55
Ja widze po wypowiedziach Locatelliego ze ma ból d. ze my się go pozbyli
1
DarthImpaler
1 września 2020, 18:19
No i powodzenia w czyszczeniu ławki rezerwowych.
1
Diavo
Diavo
1 września 2020, 16:48
Jedno jest pewne,po kilku latach przerwy znów kupię Fifę :D
7
Paweł Piotr
Paweł Piotr
1 września 2020, 16:55
ja może ściągnę ;)
3
Tutkovic
Tutkovic
1 września 2020, 17:41
Orientuje się ktoś czy w fifie w managerze kolejne pokolenia piłkarzy to są nowe nazwiska czy jest stała pula jak w PES i w 2030 mamy 16 letniego Messiego?
1
BakajeTraktore
BakajeTraktore
1 września 2020, 18:41
Tutkovic, Messi np kończy karierę i już nie wraca, są tzw. new geny. Jak masz scouta to wysyłasz go po młodzików. Tych z największym potencjałem do klubu, trenujesz i masz np Pietro Contiego 94 ;)
1
Tutkovic
Tutkovic
1 września 2020, 22:57
To jest spoko to Mnie denerwuje w PES, że ciągle to samo
0
Pinokio
Pinokio
1 września 2020, 16:41
Pierwszy dzień okienka, a tu już dwóch nowych zawodników. Brawo, brawo i jeszcze brawo.
1
kusniak_22
1 września 2020, 16:41
Chiesa jak przyjdzie i jakiś stoper to myślę, że mamy pakę na bicie się o mistrza i teraz poważnie mówię, bo Juve z Pirlo jest jednym wielkim znakiem zapytania, w Interze rozłam sieje Conte, Roma i Napoli jakoś zbytnio się myślę, że nie będą zbroić a Atalanta myślę, że 3 sezon z rzędu nie będzie grała tak dobrze jak do tej pory. Jestem pełen nadziei że przyjdzie Chiesa i jakiś dobry stoper.
3
daro12555
1 września 2020, 16:59
Żeby bić się o mistrza to oprócz tej trójki co ma do nas przyjść to jeszcze Chiesa ,stoper i prawy obrońca .A tak jeszcze jest potrzebny zmienik dla Theo i dokupiłbym Szobolasziego na lewą stronę a w razie czego mógłby się też zmieniać z Hakanem .Bo Leao i zarówno Rebić dość często mogą grać w ataku przynajmniej wchodząć na 20-30min a do tego trzeba dorzucić ze grają w swoich reprezentacjach.
1
stary_boss
stary_boss
1 września 2020, 16:35
no no sie dzieje gdzie te czasy jak przychodzili wirtuozi Messbah, Traore
4
kamilus
kamilus
1 września 2020, 16:41
I Constant! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
SNIPER
SNIPER
1 września 2020, 17:05
I Pablo Armero
0
Max82
Max82
1 września 2020, 16:35
Bardzo ładnie to wszytsko zaczyna się układać, oby forma była i jedziemy po puchary;)
1
grayman88
grayman88
1 września 2020, 16:23
Człowieki z Kielc.....Jak przyjdzie Chiesa idziem na wódke
7
Sławek94ACM
Sławek94ACM
1 września 2020, 17:37
Ja to nawet specjalnie z Żywca przyjadę na wódkę
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
1 września 2020, 16:22
Transfermarkt wycenia Pakete na 20mln (+20mln razem 40 za Chiese).
Trzeba jednak pamiętać że wartośc zawodnika takiej w kombinacji spada.
Ogólnie nawet jak by ktoś chciał Pakete wykupić definitywnie (czy wypożyczenie z obowiązkiem wykupu). to wątpię by to było 20mln. Jeśli przyjdzie dodatkowo Brahim to robi się tłoczno. Jeśli chcą jeszcze zawalczyć o Chiese to może warto dorzucić do oferty Castillejo? Choć akurat Samu chciał bym żeby został i myślę że nadal zresztą była by to mało atrakcyjna oferta dla Fiorentiny. Można było by też zaoferować Leao. Chyba że Milan podniesie samą kwotę np. 35mln + Paketa.
Edytowano dnia: 1 września 2020, 16:26
0
POE
POE
1 września 2020, 16:28
Mozemy dac co najwyzej
Krunicia Paqete i Alexisa
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
1 września 2020, 16:32
POE

Wżne by w takiej konfiguracji zaoferować kogoś kto wypełnił by lukę po Federico jeśli Fiorentina nier znalazła by nikogo na jego miejsce. Paqeta to tak średnio wprawdzie u nas grał na skrzydle bo czasami te dzbany TROCHĘ potrzebują czasu na dopasowanie piłkarza do pozycji ...no czasami trwa to pare sezonów (Hakan) ;)
Edytowano dnia: 1 września 2020, 16:34
0
Milanista85
Milanista85
1 września 2020, 16:40
Dorzucac to sobie można. To nie gra. Wola zawodnika , wola klubu. To że na transfermarkt jest taka wycena to nikt tak nie liczy. Wszystkich kupimy w pierwszy tydzien A potem 3 tygodnie nudy ;)
0
DragonAC
DragonAC
1 września 2020, 16:44
Leao zostaje !!!!!!! To będzie kot. I nawet dziwi mnie to ze nie chcą go spróbować na prawym skrzydle

Rebric Ibrahimovic Leao
0
kamilus
kamilus
1 września 2020, 16:45
Jest tłoczno ale i nie jest, bo mamy takie wrażenie przez to, że gracze są wszechstronni. Na lewym skrzydle byłby Rebić, Leao i od biedy Chiesa+Diaz, na prawej Chiesa, Samu, Alexis i od biedy Diaz, na środku Hakan i Diaz.

Nie licząc tych "od biedy" to będziemy mieć 2 graczy na lewą flankę, 2 na środek i 3 na prawą. Nie aż tak dużo, zważywszy na to, że w przyszłym sezonie możemy grać na poważnie o 3 trofea (z takimi transferami to wątpię, by celem minimum był tylko awans do LM).
1
Paweł Piotr
Paweł Piotr
1 września 2020, 16:48
DragonAC

Tak tylko se rozważam bo wiadomo że 20 bańkami i Paketą to za wiele nie zdziałają.
Zresztą wydaje mi się że nic z tego nie będzie. Doszedł nam Brahim.
Mając Rebicia, Lelao (tak wiem czasami będa grać na "9"), Hakana, Brahima, Samu, Alexisa i prawdopodobnie zostanie i Paketa to już jest tłoczno a 3 miejsca w składzie.
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
1 września 2020, 16:54
Ogólnie tak tylko się zastanawiam. Jesli na serio myślą o Chiesie a nie chcą proponować np. 40mln + Paqety to może pomyślą o innym zawodniku.
0
hyrus13
hyrus13
1 września 2020, 17:03
Do tych 20 trzeba jeszcze doliczyć bonusy, ma ich być 10-15 mln. Także oferta jest poważna. Paqueta nie jest znowu jakimś wiejskim głupkiem. Byle kto nie byłby powoływany do kadry Brazylii.
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
1 września 2020, 17:08
hyrus13

Ja to rozumiem ale dla tego dziada Commisso to nadal za mało ;)

Mieć tylko nadzieje, że dziad trochę pomyśli i zauważy że za rok będę propozycje 25mln bez żadnych bonusów i piłkarzy.
0
Krzysztof
Krzysztof
1 września 2020, 16:11
Już Sandro był spełnieniem marzeń, co dopiero jakby jeszcze przyszedł Federico:)
Wyciągamy najbardziej obiecujących młodych Włochów, sztos!
3
Galvo
Galvo
1 września 2020, 15:58
Jeszcze jest trochę do wzmocnienia, ale to raczej nie na te okienko.

Napastnik - rezerwowy,
Prawy obrońca - podstawowy,
Środkowy obrońca - rezerwowy,
Lewy obrońca - rezerwowy,

Oczywiście nie wliczając skrzydła, bo liczę, że zostanie ono ogarnięte w tym okienku.
0
daro12555
1 września 2020, 16:55
Lewy obrońca rezerwowy to musi w tym okienku przyjść .To samo jak prawy obrońca .Jak ma przychodzić stoper to podstawy a nie na ławkę ,napastnik na przyszłe okienko .Nawet jeśli teraz wypożyczymy Tonaliego za 10 mln to jesteśmy 11,5 mln do przodu bo na razie wydaliśmy 7,5 mln a zarobiliśmy 29 mln .
0
Mateusz1982
Mateusz1982
1 września 2020, 15:44
Cholera wie, za gwiadę ligi?Dla mnie to abstrakcja. Ibra! Może da radę. :)
0
Galvo
Galvo
1 września 2020, 15:43
10 goli i 6 asyst w poprzednim sezonie w o wiele słabszym zespole niż Milan wydają się być bardzo dobrymi statami. Myślę, że on nie jest przereklamowany, bo potencjał ma spory, tylko krzyczą za dużo za niego, taki casus Martineza, który też napastnikiem słabym nie jest i potencjał ma spory, ale kosztuje ponad bańkę.

Może 30 + Paqueta? :D Chiesa to mokry sen, tak samo jak Belotti...
7
Mateusz1982
Mateusz1982
1 września 2020, 15:48
Można zaryzykować te 45 Baniek, zgarniamy wszystkie gwiazdy ligi. Pytanie ile ma zarabiać?
0
yoshko
yoshko
1 września 2020, 15:41
Nie wiem dlaczego nikt z Sassuolo Berrardiego nie chce. U nas by pasował.

Tak czy inaczej coś się u nas zaczyna dziać.

Będą emocje.
4
Semper Fideli
Semper Fideli
1 września 2020, 16:19
Tak by pasował jak suseł pasował. On będzie Maldinim Sassuolo
0
Galvo
Galvo
1 września 2020, 15:40
Po co Fiorentinie Piątek, skoro oni mają Cutrone, Vlahovicia i Kouame? Cała trójka gra na dziewiątce, albo może grać, a po co Piątek, który z tej czwórki byłby najsłabszy?
2
Daniel93-ACM
Daniel93-ACM
1 września 2020, 15:34
Kurde jakby tego chiese wyjąć na dobrych warunkach, dorzucić im Paquete, wzmocnić PO to mamy sztos skład! Łogiń
1
marcinomilano
marcinomilano
1 września 2020, 15:30
Na Chiese bym się nie napalał, Commisso ponoć chce tylko gotówkę i to 70 mln.
0
Mateusz1982
Mateusz1982
1 września 2020, 15:32
70 baniek to drogo, nie wiem czy sponsor tyle wyda. Ale 45 baniek? + bonusy? Atak by był wzmocniony, i młody.
0
Bradley
Bradley
1 września 2020, 15:35
W zyciu tyle za niego nie dostanie
9
kamilus
kamilus
1 września 2020, 16:46
70 chciał 1-2 miesiące temu, dziś widziałem plotki, jakoby liczył na 50 mln i był w stanie tyle zaakceptować. Wiadomo, to tylko plotka, ale wycena już o wiele bardziej realna.
0
adamos
adamos
1 września 2020, 15:27
Pioli imponujesz coraz bardziej... I brawo zarząd, że w końcu od X lat, trener chce konkretnego zawodnika to dostaje, a nie zawodnika na inną pozycję, albo alternatywę alternatywy jakiegoś półśrodka. Zaczynam widzieć wyjście z jaskini...
8
Mateusz1982
Mateusz1982
1 września 2020, 15:30
Widzę to, mamy 2 pozycje załatwione na raz. Oby. :)
0
Mateusz1982
Mateusz1982
1 września 2020, 15:25
Hakan będzie miał problem, i dobrze. Chiesę można za napastnika dać.Ból głowy dla trenera:)
1
adamos
adamos
1 września 2020, 15:28
w końcu człowiek dożył tego momentu... trzymamy kciuki za operację Chiesa...
7
MrowaGDA
MrowaGDA
1 września 2020, 15:25
wezmą Paquete i jeszcze Piątka z herthy
8
Bradley
Bradley
1 września 2020, 15:28
I Leonardo wyciagna z PSG na dyrektora sportowego XD
2
Mateusz1982
Mateusz1982
1 września 2020, 15:19
Za Paquete Chiesa? Czemu nie. Hehe.
0
AcMati92
Moderator AcMati92
1 września 2020, 15:14
Teraz Tonali i Chiesa, za rok Zaniolo i w sunie mokry sen Berlu po części się spełni xD
10
Semper Fideli
Semper Fideli
1 września 2020, 15:31
Widziałeś transfery Berlu ? Ponad 10 mln już wydane. Ostatni transfer też ciekawy, Brazylijczyk z występami w młodzieżowej kadrze
2
olhan
olhan
1 września 2020, 15:31
cholera tak właśnie sobie ostatnio myślałem, że jakby jeszcze Zaniolo wpadł to bym oszalał
1
Zuber
1 września 2020, 15:13
Powinni zrobić zakaz kupowania jakichkolwiek Lucasów, bo tu jeden po drugi przejmuje pałeczkę w sztafecie marazmu. xD
28
Fushnikov
Fushnikov
1 września 2020, 15:09
Już wolę ogrywać Paquete
1
dykt4tor
1 września 2020, 15:12
ja wolałem ogrywać Biglie, szkoda, że juz z nami go nie ma ;/
6
milan2002
1 września 2020, 15:08
Myślę, że jeśli ta oferta za Chiesę jest autentyczna to jest to całkiem uczciwa propozycja. Oczywiście Viola to odrzuci.
3
inzaghi67
inzaghi67
1 września 2020, 15:04
Już ktoś podawał że Fiorentina nie jest zainteresowana Paquetą
0
plone
plone
1 września 2020, 15:00
czy Chiesa jest aż takim kotem jak go wielu maluje to mam wątpliwości
3
Suseł z Milanu
Suseł z Milanu
1 września 2020, 15:01
Też nie jestem jakos do niego przekonany
0
Marcin1995
Marcin1995
1 września 2020, 15:03
No właśnie moim zdaniem jest przereklamowany, dobra szybkość, drybling średni, nie jestem przekonany
1
Corsa
1 września 2020, 15:07
tak samo jak i Tonali.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
1 września 2020, 15:09
Haha dopiero co o tym pisałem..
Jakiś argument czemu nie jest kotem w serie a ?
Edytowano dnia: 1 września 2020, 15:11
1
Suseł z Milanu
Suseł z Milanu
1 września 2020, 15:46
Ja wolę Szoboszlai'a niż Chiese w Milanie. Nie dość że tanszy, to jeszcze lepsza technika oraz jest młodszy. W jego przypadku nie trzeba przepłacać za to że jest Włochem oraz synem Chiesy
0
Qiub
Qiub
1 września 2020, 14:59
Nie ma co się podniecać, nikt poważny na razie o tym nie pisał
0
Corsa
1 września 2020, 14:57
Panowie, pohamujcie optymizm. Fajnie, że ten Tonali jednak się u nas pojawi, ale nie róbmy z tego jakiegoś spektakularnego sukcesu Maldiniego. Sandro na początku osiągnął porozumienie z Interem, nie z nami, to im powiedział "tak" w pierwszej kolejności. Nie zastanawia Was to, że ta jego miłość do barw uaktywniła się dopiero jak merdy swoją zwłoką dały mu do zrozumienia, że nie jest dla nich tak ważny i że idą po Vidala?

Żadne inne kluby nie starały się o jego usługi, a ponoć to taki talent. Miał tylko dwie poważne opcje, pierwsza odpadła, więc wybrał wyjście awaryjne. Szacunek dla Paolo, bo jak nie patrzeć, to wynegocjował dobrą formułę transferu, ale znowu nie przesadzajmy ze stwierdzeniami, że dokonał niemożliwego. Nie wyrwał Tonalego w wyścigu, w którym do samego końca, zażarcie brało udział kilku zainteresowanych, udało się, bo jedyny rywal odpuścił. Gdyby Inter na serio chciał go w swoich szeregach, to za nic byśmy nie wygrali tej potyczki, jak w przypadku Barelli. Kiedy oni są sfokusowani na jakimś zawodniku, to go nam odbiorą, bez trudu, Tonalego nie chcieli aż tak bardzo. Niestety, ale taka jest prawda.

Tutaj też pojawia się obawa czy chłopak nie okaże się niewypałem. Jesteśmy obecnie w takiej sytuacji, że nie ma za bardzo czym zwabić najlepszych piłkarzy. Piątek też niby był mega talentem, łakomym kąskiem, ale nie interesował się nim nikt z poważnych graczy, dołączył do nas, bo nie było komu się o niego bić.

Transakcję z Brescią wielu postrzega jako zwycięstwo, utarcie nosa największemu rywalowi, ale czy tak właśnie jest? Czy wyrwaliśmy taką mega-perełkę? Prawdziwe talenty takie jak Haaland nie patrzą nawet w naszą stronę. Dobrze, że w razie niepowodzenia stratni będziemy tylko 10 milionów, obym jednak się mylił, tak jak z powodzeniem jego transferu.
1
Oryginalny
Oryginalny
1 września 2020, 14:59
Corsa Internista
11
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 września 2020, 15:00
To jest transfer bez ryzyka. Albo 10mln w plecy więc stosunkowo niedużo i go pogonimy, albo faktycznie okaże się perełką i mamy mega talent na pokładzie. Pierwszą połowę sezonu miał bez szału ale później złapał wiatr w skrzydła i pokazał na co go stać, ja jestem pozytywnie nastawiony.
16
Bradley
Bradley
1 września 2020, 15:00
Corsa gastrolog!!
3
Corsa
1 września 2020, 15:01
@grzesiekpl88, no to jest na ogromny plus, formuła transferu bez zarzutu.
0
Corsa
1 września 2020, 15:03
@Oryginalny, tak tak, każdy kto nie podnieca się Tonalim - fan Interu. Dobrze, że coming out za mną ;)
3
KKP19
KKP19
1 września 2020, 15:04
Interesować się kazdy klub interesowal Piątkiem
Ktos pozniej mówił ze Real tez go rozwazal
0
tobiasz
tobiasz
1 września 2020, 15:06
Tonali osiągnął porozumienie z Interem bo Milan nie brał jego pod uwage ze względu na właściciela Brescii, który bardzo się lubi z obecnym działaczem Interu, Marotta. Milan późno zaczął działać bo przez dłuższy czas nie wiadomo było kto zostanie trenerem Milanu i jakie będzie miał wymagania. Pioli postawił na swoim, chce widzieć w swojej drużynie 4 pomocników gotowych na grę w pierwszym składzie.

Żadne inne kluby nie starały się o jego usługi bo
a) Tonali chce został na półwyspie apenińskim
b) Cena
c) Tylko 3 kluby brane są pod uwage ze względu na to ile Tonali kosztuje, Inter, Milan, Juve.

Uważam, że nie doceniasz Tonaliego porównując go z Piątkiem, ale zgadzam się, że nie ma żadnego wygrywania mercato z Interem co też niektórzy insynuują. Inter w pewnym sensie gościa odpuścił zwlekając z jego kupnem.
8
Zuber
1 września 2020, 15:08
Proszę Cię Piątek to był drewniakiem, któremu wszystko wpadało czego nie dotknął. Gościu nie miał ani techniki, dryblingu a nawet nie potrafił się dobrze zastawić. Po prostu jego gole przykrywały wszystkie mankamenty.
5
benek1004
benek1004
1 września 2020, 15:10
Co XD Gosciu, jako pierwszy płaczesz że nie ma na niego żadnych szans bo elliot nie da na transfer więcej niż 25mln i jedyny godny Tonalego klub to Inter a jak się okazuje że przechodzi do Milanu to jednak nie ma się czym zachwycać bo to tak naprawdę mało istotny transfer xd No nie pozostaje nic innego jak krotkie XD
1
milan2002
1 września 2020, 15:11
Co do konszachtów Sandro z Interem to Pirlo też miał takowe.
1
Corsa
1 września 2020, 15:11
@tobiasz, być może faktycznie go nie doceniam, no jakoś nie jestem przekonany, ale ogólnie z zasady niepoprawny sceptyk ze mnie. Czas pokaże jak wyjdzie nam ten deal, tak jak Grzesiek napisał - w razie czego majątku nie stracimy.
Edytowano dnia: 1 września 2020, 15:13
0
Corsa
1 września 2020, 15:18
@benek1004, nie wierzyłem kompletnie w ten transfer ani żaden inny(Aurier, Chiesa, Dumfries, Milenkovic), ale nigdzie nie podniecałem się Tonalim. Z wszystkich wymienionych on cieszy mnie najmniej. Oczywiście jest to najlepszy/najatrakcyjniejszy(obok Rebica) transfer Milanu w ostatnich latach, nie mam co do tego wątpliwości.

W nosie mam Inter, nigdzie nie napisałem, że to oni są jedynym godnym klubem dla Sandro. Stwierdziłem tylko, że odpuścili.
0
LunaS
LunaS
1 września 2020, 15:23
Nie marudź. Jesteśmy tam gdzie jesteśmy - trzeba się przystosować do warunków jakie są i robić wszystko co najlepsze aby za parę lat Haaland mówił w wywiadach że zawsze był fanem Milanu. A co do transferów - no Inter nie jest wyrocznią - tak samo jak Milan - czasami trzeba mieć farta. A nóż Tonali się rozwinie jak piękny kwiatuszek :)
3
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
1 września 2020, 15:24
milan2002 - ale Pirlo nie był i nie jest Milanistą, a Tonali za takiego się uważał/uważa.
0
DragonAC
DragonAC
1 września 2020, 15:37
Dokładnie Tobiasz jestem z tobą. Nie błyszczał W Bresci grał z kim grał. Tu się necie uczył od lepszych piłkarzy. Wszystko przed nim. A kluby się nim interesowały nawet MU.
0
DragonAC
DragonAC
1 września 2020, 15:51
Tak, wyrwaliśmy perełkę. Inter prosił o 10 dni czasu, bo kombinują z Vidalem itd, ale Sandro jeszcze za kadencji Gattuso powtarzał, że Milan to jego marzenie, a Donnarumma to jego bardzo dobry kumpel w reprezentacji.
PS. To zabawne jak teraz kibice Interu wyśmiewają ten transfer mówiąc "hehe, Milanówek wzmacnia się graczami ze spadkowicza". Tylko jakoś Bennacera nam niejeden klub teraz zazdrości i tak samo będzie z Tonalim, mam nadzieję ;)
1
inzaghi67
inzaghi67
1 września 2020, 16:02
"Sandro na początku osiągnął porozumienie z Interem, nie z nami, to im powiedział "tak" w pierwszej kolejności."

Skąd wiesz że Milan prowadził z nim wcześniej negocjacje?
1
Corsa
1 września 2020, 16:29
@inzaghi67, nie prowadził, Milan złożył ofertę dopiero teraz. Inter tego nie zrobił. Dlatego sądzę, że wybrał nas, bo nie było innej opcji.
0
januchsztum2
januchsztum2
1 września 2020, 14:54
Wszystko wskazuje, że idziemy na całość. Jeżeli będzie TOP4, to fajnie, ale jeśli się nie uda to będziemy głęboko w czterech literach. To może być sezon, który zadecyduje o naszej przyszłości w następnych 10-15 latach.
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 września 2020, 14:58
Jeżeli przyjdzie Tonali, Bakayoko, Chiesa, Diaz plus stoper i PO to z Ibrą w składzie myślę, że powalczymy o 3 miejsce.
3
kamilus
kamilus
1 września 2020, 15:02
Jeśli nie awansujemy do LM, to z takimi transferami nie będziemy w gorszej sytuacji niż byśmy byli bez awansu do LM i bez tych graczy, bo jeśli uda się pozyskać Tonal(i)ego, Diaza i Bakayoko, to za całą trójkę zapłacimy ~15 mln (10 mln Sandro i po 2-3 mln na pozostałych).
0
LunaS
LunaS
1 września 2020, 15:45
Dokładnie wóz albo przewóz - jakby po "takich" wzmocnieniach z Ibrą, znanym trenerem nie dało rady dobić się do top4 to może zmienić optykę właścicieli - dociągnąć stadion i sprzedać. Dla kibicó tak jak mówisz 10 lat w tym miejscu w którym jesteśmy czyli 5-8.
0
Marcin1995
Marcin1995
1 września 2020, 14:41
Abstrahując od tego czy Chiesa jest takim crackiem jak go tu niektórzy malują, to poczekałbym aż poważne źródła zaczną o tym pisać
2
1 września 2020, 14:40
Ja radzę wam wyluzować jeżeli chodzi o temat Chiesy. Na razie żadne poważne źródło nie podało informacji o kontaktach z Fiorentiną. O kontaktach z agentem, piłkarzem i jego ojcem wiadomo od wielu tygodni, ale to tak naprawdę mało znaczy póki co.
Marzyć nikt nikomu nie zabrania, ale nie warto się napalać. Jako argument przytoczę sprawę SMS-a z 2018. Wiele tygodni mało wiarygodnych newsów, coś tam przebąkiwał GDM, ale to w swoim stylu i koniec końców nic nie było. Jeszcze pewien żenujący pseudo-redaktorek z innej polskiej strony wypuścił fake newsa na dzień przed końcem mercato, że zaklepaliśmy zawodnika.
Takich "insiderów" nigdy nie brakuje, by mącić ludziom w głowach i napalać ich na niewiadomo co. W Interze czy Juve od lat to tak działa - Messi, Dybala, Modrić, Griezmann, Suarez, Guardiola itd itp.

Jak chcecie w miarę rzetelne info to poniżej. Żaden insider, tylko ma jakąś tam przyjazną wtykę w klubie i za wiele nie lubi zdradzać oprócz ogólników. https://twitter.com/semo33xx/status/1300763971021086720
Może i z wierzchu wygląda to fajnie i można marzyć, ale jak dla mnie nie znaczy to wiele. Takie kontakty niewinne to pewnie i z Modriciem czy Jamesem Rodriguezem mieliśmy. Dopóki nie ma konkretów, to nie ma za bardzo o czym gadać.
Taka transakcja to na pewno ogromne pieniądze i cholernie trudne negocjacje. Czy nas stać? Czy Elliott da taką kasę? I jakim cudem wliczyć tu kopiącego się po czole Paquetę? Fiorentina nie da się zrobić w konia.
Inna sprawa, jak tych wszystkich napastników i skrzydłowych pomieścić? Chiesa, Samu, Alexis, Rebić, Leao, Ibra, Maldinig, Colombo, Diaz. Na prawe skrzydło to by było wtedy chyba z 4 zawodników. Podejrzewam, że taki ruch transferowy miałby rację bytu tylko w razie sprzedaży Samu. Głębia składu jest nam potrzebna, ale bez przesady :P

Chciałbym by to się udało, ale to dużo trudniejsze niż zaklepanie Tonalego (Tonaliego?).
5
Zuber
1 września 2020, 15:11
Co do SMS, przecież była oferta z naszej strony tylko, że ostatni dzień okienka i Lazio nie miałoby czasu go zastąpić. Mówił o tym ktoś z klubu Leonardo albo nawet Maldini.
2
Zuber
Zuber
1 września 2020, 15:14
Ja nic takiego nie kojarzę ;)
Lotito coś przebąkiwał kiedyś, ale bez konkretów i podawania nazwisk czy klubów.
1
Zuber
1 września 2020, 17:58
Leonardo coś mówił o ofercie 75 mln z tego co pamiętam.
0
Zuber
Zuber
1 września 2020, 18:18
No co Ty... masz jakiegoś linka ?
0
mpt1899
mpt1899
1 września 2020, 14:38
Podobno Elliott wydal pozwolenie na transfer Chiesy a pilkarz i Milan juz ustalili warunki kontraktu! Cholera jasna.
Edytowano dnia: 1 września 2020, 14:40
0
Orzelek79
Orzelek79
1 września 2020, 14:38
Nie,nie, nie wierzę!!!
I jak tu próbować być spokojnym, co chwilę lepsze informacje się pojawią. Jak sprowadzi Chiese to zapomnę o MG.
1
tommyb1
tommyb1
1 września 2020, 14:45
Zapamiętasz. Avek Lunasa przypomni :)
Edytowano dnia: 1 września 2020, 14:47
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 września 2020, 14:33
Grande Paolo dej nam Chiesę a zaprawdę powiadam Ci: mistrz mercato noszony na rękach będzie przez wielbicieli swoich.

Ciebie prosiiiimyyyyyy
10
Bradley
Bradley
1 września 2020, 14:38
Wyysluchaaj nas Miilaaaanieee
5
vorti
vorti
1 września 2020, 14:32
Była karta Lucasa Biglii, a teraz karta drugiego Lucasa... Oby ta wypaliła...
1
matten
matten
1 września 2020, 14:25
Moim zdaniem Fiorentina się nie zgodzi. Paqueta mocno stracił na wartości i szczerze wątpię czy ktoś wyłożyłby za niego 20 mln podczas tego okienka. Prawdopodobnie najlepiej byłoby wypożyczyć Brazylijczyka, aby się odbudował w słabszym klubie, ale to zawsze loteria...
1
patoo_07
patoo_07
1 września 2020, 14:25
No w to akurat nie wierzę, ale będę obserwował z większym zaciekawieniem niż sagę z Correa czy innym Veretoutem. Z drugiej strony, Fiorentina jak usłyszy słowa "karta Lucasa..." może zacząć uciekać :D
2
Sone7
Sone7
1 września 2020, 14:31
Szkoda, że nie możemy już dorzucić Biglii ;P
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 września 2020, 14:36
@up - a po co samemu sobie podnosić cenę ?
1
Paweł Piotr
Paweł Piotr
1 września 2020, 14:15
Jak jeszcze by wzięli Chiese to rzucam dziewczynę ...koń się sam będzie bił.
30
Oryginalny
Oryginalny
1 września 2020, 14:28
No to juz przyzwyczajaj sie:D
1
dykt4tor
1 września 2020, 15:01
"Nie ma czym się martwić nie przyjdzie ;)"
1
Nevi
Nevi
1 września 2020, 14:11
Jak jeszce Chiesa dolaczy to najlepsze Mercato sie zapowiada w tej dekadzie!
9
kamilus
kamilus
1 września 2020, 14:17
Raczej nawet w dłuższym okresie niż tylko 10 lat. :)
2
Krupini
Krupini
1 września 2020, 14:09
Brahim Diaz in, Paqueta out, Bakayoko, Tonali a na skrzydło Chiesa... mamma mia co ten Maldini! :o
12
TR3V0R
TR3V0R
1 września 2020, 14:23
no wyglądałoby to cudownie
0
dbmat
dbmat
1 września 2020, 14:06
Fiorentina nie puści Chiesy. Moim zdaniem scenariusz będzie taki, że będą żądać 60 mln w gotówce, których nikt nie da. W końcu Federico przedłuży kontrakt i pewnie tak zostanie na kilka lat we Florencji. Taki kazus Belottiego.
3
Nevi
Nevi
1 września 2020, 14:13
nie porownywalbym Fiorentiny z Torino, jestem pewien ze tam troche zaluja ze nie wykorzystali momentu. Z fiorentiny w ostanich latach nie bylo trudno wyciagac poszczegolnych graczy kto tam dobry jest od lat?
1
Bradley
Bradley
1 września 2020, 14:27
Niezupelnie. Na uwadze trzeba miec, ze trwa era pocovidowa, gdzie nikt nie chce szastac pieniedzmi, bo ciezej kupic i ciezej sprzedac. Chiesa juz przynajmniej od roku kreci nosem, ze chce opuscic Florencje, a przedluzenie kontraktu mu tego nie ulatwi. W tej chwili najlatwiej jest wywierac nacisk na Comisso.
0
Nygusss12345
Nygusss12345
1 września 2020, 15:30
Jeśli sam zawodnik bedzie chciał odejsc to go sprzedadzą. Z niewolnika nie ma pracownika.
0
szfarceneger
1 września 2020, 14:04
Jakby się udało jednym ruchem pozbyć Paquety i sprowadzić Chiesę, to czapki z głów Panie Maldini. Chociaż nawet jak Fiorentina zgodzi się włączyć w transfer Brazylijczyka, to pewnie będą duże rozbieżności jeśli chodzi o wyceny zawodników przez oba kluby.
5
Moris
Moris
1 września 2020, 14:04
Chiesie zostało 2 lata kontraktu? Jeśli tak to chyba ostatnio dzwonek by Fiorentina dostała za niego rozsądne pieniądze.
1
kamilus
kamilus
1 września 2020, 14:19
Tak, zostały dwa lata, i to chyba jedyny argument za tym, że Federico zmieni klub w tym okienku (bo Commisso niejako jest zmuszony do sprzedaży, jeśli chce otrzymać konkretną sumkę).
0
lopezito84
lopezito84
1 września 2020, 14:03
kiedyś już powiedzieli że nie puszczą go za niej niż 60 baniek więc prawie więcej niż pewne że nie przyjmą tej oferty ale jak by Milan 10 dołożył to transfer mógł by wypalić.
2
tober12
tober12
1 września 2020, 14:00
Nie wierze w Chiese. Po prostu Fiorentina za taką kase i Paquete go nie odda.
0
kamilus
kamilus
1 września 2020, 14:02
Kto wie, tak naprawdę Commisso jeszcze nie zdążył pokazać prawdziwej twarzy. Taki Cairo to wiadomo, że żyje w swoim odrębnym świecie, ale możliwe jest, że szef Fiołków po prostu stosował jedną z taktyk negocjacyjnych, mówiąc o takich wycenach, o których wspominał. A że nie wyszło, to zmniejsza żądania, bo widzi, że nikt nawet nie zbliży się do tego, czego oficjalnie oczekiwał.
0
adamos
adamos
1 września 2020, 14:03
weźmy pod uwagę, że po lock downie kluby straciły sporo po kieszeniach i dla takiej Violi nawet 40 mln to jest coś...
0
tober12
tober12
1 września 2020, 14:04
Jeżeli gracz chcę odejść to Commisso leży, albo go sprzeda nam, albo Juventus może podbić ofertę, a sam piłkarz musi wybrać Milan czy Juve. Chyba, że chcę zostać w Violi.
0
1 września 2020, 13:59
Fiorentina będzie chciała gotówkę. Chiesa wydaje się nierealny.
1
Rossu
1 września 2020, 14:03
Tonali też miał być nierealny. Tu wszystko jest możliwe ;p
4
M@sło
M@sło
1 września 2020, 13:58
20 mln + 10 mln bonusów + karta Paquety (pewnie wycena na jakieś 12-15 mln) to uważam solidna oferta za Chiesę. Jak już ktoś wspomniał wcześniej, nie wiadomo czy Fiołki nie odpalą z żądaniami na poziomie 70 mln ale chyba nawet oni wiedzą, że nikt im tyle nie da. Może i tu, jak w przypadku Sandro, kluczowy okaże się nacisk ze strony piłkarza?

Forza
2
Rossu
Rossu
1 września 2020, 14:05
Tylko Chiesa coś przebąkiwał o grze w LM, więc tutaj akurat nacisk gracza nie będzie naszym sojusznikiem :/
1
kamilus
kamilus
1 września 2020, 14:20
W Juventusie będzie mieć LM, ale też będzie miał ciężko o pierwszy skład (Kulusevski), u nas będzie podstawowym zawodnikiem, ale o Lidze Mistrzów może zapomnieć. Ale tylko przez rok. :P
0
jasiom22
jasiom22
1 września 2020, 15:00
Fiorentina będzie chciała więcej... 60/70mln..., a Milan będzie udawał ze Paqueta jest wart 30mln+ ..wtedy Pirlo powie ze też go chce, i oferty Milanu się skończa. Tonali to przyszłość, Chiesa to pierwszy skład... dlatego to się raczej nie uda w modelu niska oferta, i opcje, bonusy.. Commisso brzmiał rozsdnie, ledwo co zaczał swoja przygode z Viola, wiec dziwne by było oddanie najlepszego zawodnika za "pół ceny" wzgledem tego co wołał, I wycen... jedyna szansa to covidowe finansowo kłopoty Commisso, a o tym nic mi nie wiadomo... wola piłkarza? To LM, czyli bardziej Juve niż Milan, póki co...
0
daro12555
1 września 2020, 13:57
Na pewno już bym tej oferty nie podwyższał za Chiese .
2
Zuber
1 września 2020, 13:57
Póki co Pan Maldini robi robotę, a tyle osób tu wieszało na nim psy. Rodzina Maldinich nigdy nie wyrządzi nam szkody, pamiętajcie o tym.
10
M@sło
M@sło
1 września 2020, 13:59
Wielu (w tym ja, przyznaję) pewnie wątpiło w jego umiejętności zarządzania a nie w dobre chęci :).
1
Moris
Moris
1 września 2020, 14:02
Oczywiście nikt nie wątpi w to,że ta rodzina nigdy nie chciała by dla Milanu źle. Tu bardziej chodziło i brak doświadczenia na stanowisku dyrektorskim i chyba o takie bardziej nieświadome wyrządzanie krzywdy. Sam byłem sceptyczny temu wszystkiemu,ale jak narazie Maldini zamyka mi usta :) Jak by się jeszcze udało Chiese ściągnąć to naprawdę mamy fajna pakę ;)
1
dbmat
dbmat
1 września 2020, 14:03
jak już chwalimy to chwalmy cały zespół dyrektorski. To nie jest praca 1 człowieka, nawet mało popularny tutaj Gazidis musiał swoje wypracować aby Milan mógł pozwolić sobie na wzmocnienia.
3
lopezito84
lopezito84
1 września 2020, 14:05
Tez przyznaję że powątpiewałem w niego jako dyrektora ale na razie idzie mu całkiem nieźle.
0
gieemce
gieemce
1 września 2020, 14:15
Maldini pokazał między innymi z Chińczykami czy swoim stanowiskiem pod koniec ery Berlusconi ze nie będzie się podpisywał pod czymś nierzetelnym, nie dał sie podebrać innym klubom a oferty miał wiec ja jestem spokojny - chałtury nie zrobi a wiemy ze możliwości mamy ograniczone. In Paolo i trust.
1
kamilus
kamilus
1 września 2020, 14:22
Maldini pokazał też swoją klasę przy akcji z RR, gdy przyjął wszystko na spokojnie i przeczekał burzę (a potem uzgodnili z Gazidisem, że zostaje), a doświadczony działacz jak Boban szybko się "podpalił" i poleciał do prasy.
0
Adam1983
Adam1983
1 września 2020, 13:57
No dużo osób chciało żeby Maldini dał sobie spokój z pracą w Milanie a tym czasem chłop wykonuję super robotę . Będziemy mieli chyba od 12 lat najlepiej obsadzony środek pola
0
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się