SCUDETTO


MERCATO LIVE: 1.09: Brahim Diaz zagra w Milanie! Dokumenty odnośnie transferu Tonalego podpisane [21:11]

1 września 2020, 00:00, FossaDeiLeoni Aktualności
MERCATO LIVE: 1.09: Brahim Diaz zagra w Milanie! Dokumenty odnośnie transferu Tonalego podpisane [21:11]

[0:00]: Fabrizio Romano: Zrobione! To się dzieje. Brahim Diaz zostanie piłkarzem Milanu. Wypożyczenie z opcją wykupu przez Milan. Real będzie posiadał określoną klauzulę odkupu. Dziś możliwa finalizacja transferu.

[0:05]: Daniele Longo informuje, że Brahim Diaz może stawić się w Mediolanie jeszcze przed weekendem.

[8:00]: Gianluca Di Marzio poinformował, że Sandro Tonali odegrał kluczową rolę w negocjacjach i niejako zmusił Celino swoją wolą i uporem, aby ten przyjął ofertę oferty Milanu. 

[10:40]: Coraz więcej włoskich mediów, w tym m.in. Il Corriere della Sera, donosi, że testy medyczne Sandro Tonalego poprzedzające jego transfer do Milanu odbędą się w czwartek. Zawodnik zostanie zwolniony z powołania do reprezentacji Włoch na mecze Ligi Narodów z Bośnią i Hercegowiną oraz Holandią.

[10:42]: Hiszpański dziennikarz Fernando Burgos z Onda Cero donosi, że Milan będzie miał możliwość wykupu Brahima Diaza za 18-20 mln euro. Real Madryt zachowa z kolei ewentualność odkupu, oczywiście za większe pieniądze.

[10:45]: W kwestii Tiemoue Bakayoko nic się nie zmienia - Milan spokojnie dogrywa z Chelsea ostatnie detale sprowadzenia Francuza na San Siro. Jak podkreślają włoskie media, wobec ściągnięcia Sandro Tonalego rossoneri mogą czynić to przy mniejszej presji.

[12:30]: Thiago Silva kilka dni temu trafił do Chelsea, a jego agent w wywiadzie dla Tuttomercatoweb ujawnił, że Brazylijczykiem interesowały się dwa kluby z Włoch. Była to Fiorentina i jeszcze jedna drużyna, której nazwy nie chciał ujawniać. Zaprzeczył jednak kontaktom ze strony Milanu. Nie było więc mowy o powrocie stopera w szeregi Rossonerich. 

[13:52]: SportMediaset: Milan chce wzmocnić prawe skrzydło sprowadzając Federico Chiesę. Rossoneri zaoferowali Fiorentinie 20 mln euro odstępnego, kolejne 10 mln euro w bonusach, a ponadto kartę Lucasa Paquety. Na razie nie wiadomo, jak na taką propozycję zapatrują się Toskańczycy.

[15:17]La Nazione: Na transfer Federico Chiesy osobiście mocno naciska trener Milanu, Stefano Pioli, który współpracował z włoskim skrzydłowym w Fiorentinie.

[16:20]: Brahim Diaz zagra w Milanie - to już pewne. Jak poinformowali włoscy dziennikarze, Gianluca Di Marzio czy Fabrizio Romano, transfer Hiszpana na San Siro został dopięty. Ofensywny pomocnik mogący występować także na obu skrzydłach trafi do ekipy rossonerich na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu za rok (według hiszpańskich źródeł opiewającą na 18-20 mln euro). Madrytczycy będą posiadali klauzulę odkupu 21-latka za wyższą kwotę. Trwa wymiana dokumentów - transfer jest już gotowy!

[16:33]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, podaje, że Brahim Diaz przyleci do Włoch prawdopodobnie już w tym tygodniu.

[18:10]: Gianluca Di Marzio informuje, że początkowo Brahim Diaz trafi do Milanu na zwykłe wypożyczenie bez opcji wykupu. Rossoneri usiądą do rozmów z Realem Madryt w kwestii przyszłości Hiszpana wraz z upływem czasu. Piłkarz pojawi się we Włoszech w najbliższych godzinach.

[18:48]: Dziennikarz Nicolo Schira donosi, że stanęło na zwykłym wypożyczeniu Brahima Diaza, aby przyspieszyć transakcję. Rossoneri dogadali się co prawda w sprawie opcji wykupu za 20 mln euro, ale nie znaleźli porozumienia w temacie ewentualnego odkupu przez Real - Hiszpanie chcieli zapisać kwotę 25 mln euro, Włosi 40 mln euro. Rozmowy na ten temat zostaną wznowione z czasem.

[19:10]: Gianluca Di Marzio informuje, że ze strony Brescii zostały już podpisane wszystkie dokumenty w sprawie transferu Sandro Tonalego. Teraz Włoch musi już tylko przejść testy medyczne i samemu parafować umowę z Milanem.

[19:16]: MilanNews: Brahim Diaz przyleci do Mediolanu jutro.

[19:45]: Gianluca Di Marzio podkreśla, że transfer Sandro Tonalego absolutnie nie wpływa na bliskie przenosiny na San Siro Tiemoue Bakayoko.

[21:11]Sandro Tonali ostatecznie nie został powołany do reprezentacji Włoch - transfer pomocnika do Milanu może zostać sfinalizowany już w tym tygodniu.



464 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
goat333
goat333
1 września 2020, 13:56
Jak kupimy Chiese to klekajcie narody
3
DragonAC
DragonAC
1 września 2020, 13:45
Maldini przedstawił ofertę Fiorentinie
20 -25 mln +Paqeta za Chiese. Było by kozacko
4
adamos
adamos
1 września 2020, 13:46
ciekawe co Rocco ze swoją schizofrenią odwali, czy sie bedzie upierał przy 70 mln.
0
olhan
olhan
1 września 2020, 13:49
jakby to się udało to czapki z głów. Fajnie by było też dorzucić klauzulę odkupu brazylijczyka, tak na wszelki wypadek :)
0
kamilus
kamilus
1 września 2020, 13:53
Paqueta + 25 mln + 10 mln bonusów (5 łatwe, jak np. 10 goli+asyst, 5 trudne, np. awans do LM) to chyba najlepsza oferta, jaką może otrzymać Fiorentina od kogokolwiek. Commisso zdecyduje, czy woli "wróbla w garści" czy "gołębia na dachu" z perspektywą, że ten gołąb może odlecieć i jedyne co po nim zostanie, to g...uano.
2
Adam1983
Adam1983
1 września 2020, 13:53
Czytałem ,że Pirlo przede wszystkim chce go mieć u siebie a on sam spogląda bardziej na Juventus bo chce grać w LM
0
adamos
adamos
1 września 2020, 13:42
Podobno Lazio chce od nas wypożyczyć Paquetę (źródło Tuttosport). Nikogo nie mogą sprowadzić to może chociaz Paquetę :-)
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 września 2020, 13:49
Akurat bezpośredniemu rywalowi w walce o LM, który potrafił odbudować zarówno Acerbiego jak i Immobile czy L.Alberto, nie oddawałbym go.
3
Boateng93
Boateng93
1 września 2020, 13:35
Perez ponoć chce Bennacera.
0
kamilus
kamilus
1 września 2020, 13:54
100 mln i niech bierze. :P
1
kamilus
kamilus
1 września 2020, 14:04
@kamilus - a czy Bennacer nie miał przypadkiem jakiejś klauzuli? Bo coś tak kojarzę i jak ją aktywują to będziemy mieli niewiele do gadania...
0
tober12
tober12
1 września 2020, 14:09
Klauzla chyba dopiero wejdzie za rok. Liczy się też wola piłkarza.
0
kamilus
kamilus
1 września 2020, 14:24
Ma klauzulę w wysokości 50 mln, która będzie aktywna za rok. Gdy nie awansujemy do LM, to pewnie w przypadku jej aktywowania przez City/Real zgodzi się na transfer, ale jeśli awansujemy, to wcale nie jest pewne, że wybierze siedzenie na ławce gdzieś indziej ponad grę w pierwszym składzie u nas.
0
nokoments
nokoments
1 września 2020, 13:25
Ciekawe czy uda się ściągnąć Tonaliego i Bakayoko czy transfer jednego wykluczy transfer drugiego.
Ogólnie to transfery rodem z FMa, zwłaszcza gdyby siadł temat Chiesy (o czym nawet na razie nie marzę, nie potrzebnie się podpalałem na SMSa jakieś 2-3 lata temu i niesmak pozostał xD).
Jednak brak info w sprawie jakichś obrońców jest niepokojący, przydałby się stoper i wiadomo, prawy obrońca.
3
kamilus
kamilus
1 września 2020, 14:07
A może chcą obu bo szykują się, że ktoś odpali klauzulę Bennacera i się z Algierczykiem pożegnamy?
1
kamilus
kamilus
1 września 2020, 14:25
Klauzula będzie aktywna dopiero od lata 2021 roku.
1
Jaca23
Jaca23
1 września 2020, 13:13
Świetnie to na razie wygląda oby transfery Tonaliego, Bakayoko i Diaza zostały dopięte.

Myślę, że ewentualny wykup Brahima na poziomie 20 mln przez Milan i odkup, w ciągu 2-3 lat za około 40-50 mln przez Real, to dobra oferta dla obu ekip.
1
kamilus
kamilus
1 września 2020, 13:19
Nawet jeśli odkup będzie za 10 mln więcej niż opcja, to i tak nic nie ryzykujemy, bo jeśli Diaz wypali, to zdobędzie nam trochę punktów albo nawet pomoże w awansie do LM. A za dwa lata dostaniemy 'ot tak' 10 mln.
1
Igraszek
Igraszek
1 września 2020, 13:26
Tak to raczej nie będzie wyglądać . Pewnie będzie jak z Moratą , czyli Juve kupiło za 20 mln a real pozniej odkupił za 30 . Ale moim zdaniem prędzej będzie to wyglądać tak , że będziemy go chcieli wykupić ale nie za te 20 mln , podobnie pewnie bedzie z bakayoko .

0
Jaca23
Jaca23
1 września 2020, 13:31
Sama forma transferu bardzo mi się podoba i racja, że prawdopodobnie możemy na niej tylko zyskać, ale nie szkoda by wam było oddawać Diaza zaledwie za 10 mln więcej, gdyby odpalił podobnie do Theo?
0
Vol'jin
Vol'jin
1 września 2020, 13:39
lepsze to niż nic jak w przypadku Hakimiego :)

Jesteśmy na innym etapie i musimy też iść w kompromisy. Powrót do LM zmieni sytuację zapewne
0
kamilus
kamilus
1 września 2020, 13:43
Trochę szkoda, ale to jak wybór czy mieć dodatkowo np. x czy 2*x. Wiadomo, 2x > x, ale już samo x jest lepsze niż brak x. :)
0
marunio
marunio
1 września 2020, 14:35
to zalezy czy bedzie oplata za transfer
0
kamilus
kamilus
1 września 2020, 13:05
Tak przy okazji, to dziś mi mignęła gdzieś wiadomość, że 10 mln, które płacimy Cellino za wypożyczenie Tonal(i)ego, ma być płatne w dwóch ratach po 5 mln. Czyli nawet jeśli mamy 30 mln na mercato, to Maldini zużył z tego tylko 1/6. :P
0
Oryginalny
Oryginalny
1 września 2020, 13:09
po pierwsze w 30 to wierze jak wiadomo co. Po 2 to pokazuje,ze moze bomba byc jakas jeszcze . Chyba wszyscy wiemy o kim mowa
0
savicevic88
savicevic88
1 września 2020, 13:03
Witam wszystkich po dość długim rozbracie.

Jakże jestem dumny, że zamiast trupów z szafy (jak to miało ostatnimi laty miejsce ) w końcu wypadają z niej konkretne nazwiska i czyny. Wiem, że Tonali i Bakayoko są już jedną nogą na pokładzie ale dopóki nie przeczytam oficjalnie nie uwierzę.

Niektórzy twierdzą, że duet "Pioli & Ibra" to rozwiązanie krótkoterminowe. Można się z tym zgodzić jak i nie. Ja widzę w końcu jakiś plan i punkt zaczepienia do powolnego wyjścia z tego szamba do którego wpadliśmy po transferach Silvy i Zlatana.

Transfery są robione z jakimś sensem i wizją tego jak to ma wyglądać.

Kiedyś: Constant, Traore, Sosa
Teraz: Hernandez (tak wiem, gra już od roku :D), Bakayoko, Tonali

Pozdrawiam gorąco tą lepszą część Mediolanu :)

Forza Milan
11
kamilus
kamilus
1 września 2020, 13:11
Tak śmiechem żartem to ostatnimi czasy się zastanawiam, czy Zlatan po skończeniu kariery nie chciałby iść w trenerkę. Może doświadczenia nie ma, ale piłkę zna prawie na wylot, zmotywować piłkarzy też by potrafił, a reszta by przyszła z czasem.
8
patoo_07
patoo_07
1 września 2020, 13:37
Akurat ja Sose dobrze wspominam :D Teraz bardzo fajnie w Turcji sobie radzi.
1
savicevic88
savicevic88
1 września 2020, 13:37
Charakter i wiedzę na temat piłki posiada.
Doświadczenie przyszłoby z czasem.

Tylko piłkarze chodziliby cali w siniakach gdyby coś nie szło po myśli Zlatana xD
2
tober12
tober12
1 września 2020, 12:55
Pamięta ktoś kiedy losuja terminarz serie A ?
0
Nalim CA
Nalim CA
1 września 2020, 12:57
Jutro o 12:00.
3
tober12
tober12
1 września 2020, 12:58
Dobra mam 2 września o 12 :) do usunięcia.
1
Dziuni1994
Dziuni1994
1 września 2020, 12:58
Jutro 12
1
nivetin
nivetin
1 września 2020, 13:52
A orientujecie się może czy będzie jakaś transmisja ?
0
tober12
tober12
1 września 2020, 13:55
Może redakcja acmilan.com.pl zafunfuje nam relacje live na stronie z losowania? :D
0
Bradley
Bradley
1 września 2020, 12:39
Podobno Leonardo podziekowal T Silvie, a kilka miesiecy pozniej prosil o przedluzenie umowy, kiedy byl juz dogadany z Chelsea. Leonardo, to parodysta. Ciesze sie, ze go tutaj nie ma i nie chce go wiecej widziec w okolicy San Siro. Chyba, ze chce przeplacic ktoregos z naszych prawych obroncow albo patrzec, jak psg dostaje od nas lanie w LM.
3
tober12
tober12
1 września 2020, 12:47
Ja to bym chciał go zobaczyć pod Casa Milan jak odjeżdża z Paqueta i zostawia w saszecie 40mln :D
Edytowano dnia: 1 września 2020, 12:53
20
Bradley
Bradley
1 września 2020, 12:53
O tak, Tober dobrze pisze :D
1
Vol'jin
Vol'jin
1 września 2020, 12:30
ponoć kontrakt z Chiesą już dogadany zostało naciskać na Violę ;]
10
kamilus
kamilus
1 września 2020, 12:35
Ile miałby zarabiać? Jakieś źródło? :)
0
MilanFanJ
MilanFanJ
1 września 2020, 12:37
jakby Chiesa przyszedł to już nie wiem jakie byłyby reakcje na stronie. eksplozja "idziemy po mistrza" chyba ;p
9
DragonAC
DragonAC
1 września 2020, 12:42
Ale. Bym się cieszył Tonali rewelka. ale Chiesa to mokry sen
Edytowano dnia: 1 września 2020, 12:50
6
Moris
Moris
1 września 2020, 12:44
Jakieś źródło?
0
Vol'jin
Vol'jin
1 września 2020, 12:45
Ghiradi szczegółów umowy nie podał :P
2
danio25
danio25
1 września 2020, 12:45
Jedna bomba jest, drugiej już nie będzie!
0
Oryginalny
Oryginalny
1 września 2020, 12:46
https://sempremilan.com/pm-milan-agree-contract-as-chiesa-says-yes-to-milan-move-talks-with-fiorentina-begin
https://sempremilan.com/mediaset-milan-working-for-chiesa-as-elliott-approve-paqueta-plus-e20m-could-be-enough
0
tober12
tober12
1 września 2020, 12:49
Nie no ludzie, Tonali, Bakoyoko, Diaz, Chiesa to byłoby szaleństwo ;D
1
kamilus
kamilus
1 września 2020, 12:55
To dopiero byłoby 'attacare', Silvio byłby dumny. ( ͡° ͜ʖ ͡°) A na serio to nawet nie chcę o tym myśleć, bo ciężko byłoby o lepszą pomoc i atak. A gdyby Maldini dodatkowo załatwił jeszcze Milenkovica (do "pokrycia" ŚO/PO), to trzeba by mu jakiś pomnik postawić przed Casa Milan.
2
tober12
tober12
1 września 2020, 13:00
Grubo.
Ibrahimović
Rebić - Calha- Chiesa
DP wg uznania :D
2
SICKBOY
SICKBOY
1 września 2020, 13:09
20 milionów plus Paqueta? Brzmi jak niedorzeczny żart ale gdyby takiego cudu dokonał Maldini, to byłby to majstersztyk na klasę światową.
3
kamilus
kamilus
1 września 2020, 13:17
20 mln + Paqueta to trochę policzek dla Commisso, ale już 30-35 + 5-10 mln bonusów + Lucas brzmi bardziej realnie (i chyba rozsądnie).

Przy wycenach obu klubów co do swoich graczy wychodzi na równo, bo 30-35 + 10 + 25 = 70. Każdy ma to, co chce, a gdyby rozłożyć płatność na chociażby 2 raty, to w tym roku zapłacilibyśmy "tylko" 15-17 mln.

Ale realnie patrząc, to pewnie taki deal byłby możliwy, gdyby to nie Fiorentina i nie Commisso. :P
0
hyrus13
hyrus13
1 września 2020, 13:31
Jeśli jest zgoda funduszu to czekajmy spokojnie na potwierdzenie transferu ;) Z Tonalim było to samo, najpierw nierealny, ale jak się tylko pojawiło info, że Elliott dał zgodę to sprawy potoczyły się bardzo szybko.
0
adamos
adamos
1 września 2020, 13:45
jakby Chiesa był to klękajcie narody... Była by drużyna kompletna i na lata.
0
marunio
marunio
1 września 2020, 14:32
messi moze sie zgodzic na milan, ale jak milan nie da 700mln to to moze g znaczyc.... delafoue tez sie zgadza na milan, mysle, ze polowa serie a i cala b i c tez sie zgadza...
0
MilanFanJ
MilanFanJ
1 września 2020, 12:26
dawno tak ładnie nie było w transferach Milanu. czy może lepiej powiedzieć "optymistycznie". bardzo jestem ciekaw jak będziemy sobie radzić w nowym sezonie. trybuny chyba nadal pozostaną puste, a jak już kiedyś wspominałem, mam wrażenie, że naszym gra się lepiej bez kibiców :D
0
MK92
MK92
1 września 2020, 12:05
Pierwszy dzień letniego mercato w 2020 roku, a już tyle pozytywnych kroków wykonaliśmy.
6
Gzikuu
Gzikuu
1 września 2020, 12:15
Adriano Galliani nie lubi tego. ;)
5
MK92
MK92
1 września 2020, 13:55
Tak, Adriano Galliani dopiero zaczynałby rozwikływać zagadkę "Pana X" ;)
0
kamilus
kamilus
1 września 2020, 12:04
Ponoć Castagne jest bliski opuszczenia Atalanty i ciekawe, czy chcieliby od nas Contiego? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
Milanboy
Milanboy
1 września 2020, 12:05
A gdzie castagne idzie +?
0
tommyb1
tommyb1
1 września 2020, 12:06
Ponoć Leicester jest najbliżej. Były jakieś tam plotki o PSG ale raczej mało to wiarygodne
Edytowano dnia: 1 września 2020, 12:08
2
kamilus
kamilus
1 września 2020, 12:19
Dokładnie, Leicester. A Contiego można by nawet wypożyczyć do Atalanty na podobnych warunkach jak Caldarę, czyli 2-letnie wypożyczenie z opcją wykupu za 10-15 mln. Zysk nieduży, ale realnie i tak nikt go od nas nie kupi, a zawsze by była jedna mniej pensja do opłacenia.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
1 września 2020, 12:00
Może mi ktoś konkretnymi argumentami wyjasnic jak można pisać o zawodniku że jest przehejpowany i wcale nie taki dobry skoro ma 22 lata i w poprzednim sezonie wykręca w lidze 10 bramek i 9 asyst ? Dodatkowo jest skrzydłowym w drużynie która nie ma napastnika ?

Tonalli wyjdzie około 50 mln podliczając bonusy i przyszły procent transferowy. Nie mniej i wg mnie jest tego wart. A w/w piłkarz wg mnie jest na swojej pozycji jeszczs lepszy więc cena 40/60 mln jest jak najbardziej adekwatna.
2
hyrus13
hyrus13
1 września 2020, 12:05
Są tu też ludzie, dla których Thiago Silva mógłby być najwyżej zmiennikiem Kjaera, a RR to światowa czołówka na swojej pozycji, dlatego nie dziw się, że w czyjejś opinii Chiesa jest przehejpowany. A jak przyjdzie, to będzie najlepszy na świecie :)
3
marunio
marunio
1 września 2020, 14:52
jest przehajpowany.... twoje "argumenty" to zart, jest dobry ale 60-70mln szczgolnie teraz to jest tez zart, atutem jest ze ma znanego ojca i jest mlody, 45-50 to i tak duzo. za 20 mozna dostac naprawde sprawdzonych przez pare lat w serie a kilka lat starszych skrzydlowych...
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 września 2020, 11:58
Transfer Diaza na bardzo fajnych warunkach. Brawo zarząd.
Edytowano dnia: 1 września 2020, 11:58
1
Boateng93
Boateng93
1 września 2020, 11:56
Taki bezsensowny trochę ten transfer Diaz, czyli jak się sprawdzi to i tak go Realowi oddamy pewnie za jakieś 3-5 mln euro za ogranie.
0
hyrus13
hyrus13
1 września 2020, 11:58
Przede wszystkim będzie u nas grał i wzmocni kadrę oraz zwiększy rywalizację. Druga sprawa jest taka, że opcja odkupu nie oznacza, że automatycznie wróci do Realu, bo może powiedzieć, że nigdzie się stąd nie rusza. Piłkarz NIE MA OBOWIĄZKU powrotu do poprzedniego klubu. Nie ma co dramatyzować, trochę optymizmu :D
2
Vol'jin
Vol'jin
1 września 2020, 11:59
a czy BVB sportowo na Hakimi źle wyszła ? ;]

Tak czy siak nawet jak przyjdzie to będzie plus valenza ~10 mln pewnie jak odejdzie i kwota wykupu się zamortyzuje więc zawsze coś i pewny zysk ;]
0
Nevi
Nevi
1 września 2020, 11:53
W koncu dobre okienko bedzie!
0
KKP19
KKP19
1 września 2020, 11:40
Dawać jeszcze Dumfriesa i podium jest nasze ;P
1
marcinomilano
marcinomilano
1 września 2020, 11:36
Auriera bardzo bym chciał, byłby mega wzmocnieniem prawej obrony. Wczoraj oglądałem serial o Spurs na Amazonie i wygląda na spoko gościa. Jak już sprowadzać bardziej krnąbrnych zawodników, to najlepiej jak jeszcze mamy Zlatana w ekipie.
3
Pinokio
Pinokio
1 września 2020, 11:30
Wszystko fajnie ale mam nadzieje, że przyjdzie jakiś środkowy obrońca.
0
Krzysztof
Krzysztof
1 września 2020, 11:27
na prawa przyjdzie aurier, po zakontraktowaniu w spurs dohertiego spraw powinna być prosta
2
matten
matten
1 września 2020, 11:25
Dobrze, że nasz zarząd nie śpi i rusza na łowy od początku okienka. Myślę, że zarówno Bakayoko, jak i Tonali będą dobrymi wzmocnieniami. Brahima Diaza nie znam, ale trzymam kciuki, aby powtórzył przypadek Theo Hernandeza.
Ciekawe kogo jeszcze mają na celowniku? Myślę, że priorytetem powinien być prawy obrońca i zmiennik dla Zlatana (no chyba, że rzeczony Diaz ma być tym rezerwowym napastnikiem, bo z tego co widziałem na transfermarkt to dość uniwersalny zawodnik).
1
marcinomilano
marcinomilano
1 września 2020, 11:29
Brahim Diaz to ogromny talent, polecam obejrzeć filmy z nim na YT, wiadomo że to tylko kompilacje, ale widać na nich jakie ma czucie piłki i jak dużo widzi na boisku. Nie bez kozery Real chce mieć prawo odkupu, wiedzą jaki on ma potencjał i zakładam, że będą chcieli go w przyszłości odkupić.
1
marcinomilano
marcinomilano
1 września 2020, 11:25
Dajcie mnie już ten czwartek i zdjęcia z przybycia Sandro
3
grayman88
grayman88
1 września 2020, 11:24
Teraz obrona.... Zmiennik LO rotacja ŚO i podstawowy PO
2
Manolas
Manolas
1 września 2020, 11:21
Jak dla mnie mocno przeceniacie tego Chiese, swego czasu Cuadrado był 3 razy lepszy od niego a nikt go tu nie chciał za 20mln
0
marcinomilano
marcinomilano
1 września 2020, 11:27
Nie no, Chiesa, Tonali i Zaniolo, to aktualnie 3 najbardziej perspektywicznych młodych Włochów, którzy już mają normalne sezony rozegrane na najwyższym szczeblu.
4
Rossu
Rossu
1 września 2020, 11:28
Chiesa może i jest przereklamowany, ale Comisso będzie teraz pod dużą presją, więc nie może ciągle być oderwany od rzeczywistości. Jeśli teraz nie sprzeda w rozsądnej cenie, to tym bardziej za rok nie uda mu się zarobić dobrych pieniędzy. Jeśli sam zawodnik i agent go przycisną, to zmięknie. A Chiesa oferuje o wiele więcej możliwości niż Castillejo, bo może zagrać na wszystkich pozycjach w ofensywie. Osobiście wolałbym za mniejszą kwotę Berardi/Orsolini/Under. No chyba, że Maldini będzie miał jakieś kwity na Comisso i wyciągniemy go w promocyjnej cenie ;)
0
marcinomilano
marcinomilano
1 września 2020, 11:31
Tylko nie Cengiz Under xD Byśmy mieli drugiego Suso. Berardi niby okej, ale mam wrażenie, że swój czas przespał, on powinien już dawno wynieść się z Sassuolo. Dodatkowo Chiesa jest jednak młodszy o 4 lata.
1
Zako
Zako
1 września 2020, 12:21
Manolas

Włoch + nazwisko ojca, I cena do góry. Talent ma, ale te 70 baniek to beka trochę.
0
robak777
robak777
1 września 2020, 11:20
Pomoc jak na nasze warunki będziemy mieli jak z bajki ale co do obrony...Moim może i trochę przeterminowanym marzeniem na prawą stronę obrony jest Alessandro Florenzi. Pioli gość który potrafił wskrzesić większość trucheł w naszej kadrze myślę że przywrócił by go na właściwe tory. Przyznaję że nie do końca jestem zorientowany jak doszło do jego odejścia z Romy i że w Valencji zagrał tylko 12 spotkań, może ktoś przybliżyć okoliczności?Wiem że to tylko marzenia bo to nazwisko nawet się nie przewija w plotkach, ale gość po słabym sezonie byłby moim zdaniem do wyciągnięcia na wypożyczenie za grosze.
0
Maestro02
Maestro02
1 września 2020, 11:16
Kadra Milanu po tych transferach zacznie wyglądać bardzo ciekawie, mam nadzieję że jeszcze przyjdzie jakiś zmiennik Theo bo Laxalt nie daje nic praktycznie w ataku.
0
AntylopaGnu
AntylopaGnu
1 września 2020, 10:44
Pozwolę sobie na mały offtopic. Jeśli ktoś ma kilka minut wolnego czasu, to byłbym wdzięczny jeżeli przesłucha moich kawałków na YT. Podsyłam link do kanału, docenię konstruktywną krytykę, pozdro. https://www.youtube.com/channel/UCNUYDqtT5L252_Vr44_a9uQ?view_as=subscriber
0
Bradley
Bradley
1 września 2020, 10:52
Nawijasz, jak zespoly przed 2005. Mam na mysli akcentowanie rymow, flow i tematyka. Nie wiem, co Ci poradzic, ale najwazniejsze, zebys Ty posiadal satysfakcje.
2
POE
POE
1 września 2020, 10:08
A Donnaruma przedłużył kontrakt ? Żeby nie było,że Chelsea nam go zabierze .Odpukac
0
mathiaz
mathiaz
1 września 2020, 10:20
A.Donnarumme to niech zabierają.
38
POE
POE
1 września 2020, 10:26
To byl przedimek
3
tommyb1
tommyb1
1 września 2020, 11:10
POE naprawdę dowcipu sytuacyjnego Mathiaza nie skumales??
0
POE
POE
1 września 2020, 11:28
Skumalem
Boki zrywać:D :D xd
0
Lipido
Lipido
1 września 2020, 10:03
Tak z ciekawostek, na jedenej z stron jest artykuł o transferach Monzy. Wydali już ponad 20 mln, jeszcze chwila i wydadza wiecej niz Milan ma na transfery ;)
1
Oryginalny
Oryginalny
1 września 2020, 10:05
oni poki co nie sa pod lupa Uefki i narazie nie beda
5
Diavo
Diavo
1 września 2020, 09:39
Coś pięknego!!!
...............................Gigio/Begovic
Kalulu/Conti- Romek/Gabbia-Krajer/Mussachio-Theo/Laxalt
................Bennacer/Kessie-Tonali/Bakayoko
............Chiesa/Samu-Hakan/Paqueta(Diaz)-Rebic/Leao
....................................Ibra

W odwodzie jeszcze Salemakers,Maldini,Colombo,Krunic,Pobega i Duarte.
Edytowano dnia: 1 września 2020, 09:51
0
Fushnikov
Fushnikov
1 września 2020, 09:43
Odwodzie*
0
Diavo
Diavo
1 września 2020, 09:44
Hehe tak czytałem jeszcze raz i poprawiłem :D.
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
1 września 2020, 09:46
Brahim!

Na PO jednak mam nadzieję kogoś znajdą. Ale uzaleznione to jest pewnie od odejścia Calabri.
Krunic raczej out skoro jako 5 śp ma być Pobega.
0
Diavo
Diavo
1 września 2020, 09:50
Paweł Piotr
Kurde faktycznie ta kadra robi się szeroka.. Pobega w miejsce Krunica,czy obaj na wypożyczenie pojdą,to mnie ciekawi,jeszcze trochę niewiadomych jest.. Chyba,że Chiesa przyjdzie,a Bakayoko nie,wtedy ktoś z dwójki Krunic-Pobega by się przydał.
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
1 września 2020, 10:07
Diavo
Myślę że Pobega zostanie może jakieś minuty w pucharze Włoch albo z jakimś Crotone.
Krunic raczej na wylocie Pioli wyżej stawiał nawet Biglie. Ktoś 6 baniek może da to pewnie Milan przyjmie.
0
kamilus
kamilus
1 września 2020, 10:07
Piękne albo i nie, szczególnie jak spojrzy się na rezerwową linię obrony w postaci czwórki Laxalt Duarte Gabbia Conti/Kalulu...
6
krisss811
krisss811
1 września 2020, 10:46
Dokładnie, obrona jest do poprawienia, jakieś kartki lub kontuzje i leżymy.
1
Diavo
Diavo
1 września 2020, 10:58
Nie róbcie tragedii z obrony,dawała rade w ubiegłym sezonie,da rade teraz :D
0
zbylon
zbylon
1 września 2020, 11:13
Gabbia - bardzo solidnie pokazał się w ostatnich meczach. Duarte to podobno też niezły obrońca, tylko u nas się nie pokazał. Jedynie prawa strona wymaga znacznie większej jakości. Choć nie skreślałbym jeszcze Contiego. Jak ominą go kontuzje i wróci do formy z Bergamo, to zje Calabrię na śniadanie.
0
jachud3
jachud3
1 września 2020, 11:40
@zbylon

Sęk w tym że potrzebujemy solidnego PO już teraz, nie kiedy akurat Conti się nie połamie albo jeśli dojdzie do formy... Moim zdaniem zarówno Calabria jak i Conti powinni być spieniężeni przy najbliższej okazji, trzebaby wtedy wyrwać klasowego PO który z miejsca wchodzi do 11 i zapewni odpowiedni poziom.
0
krisss811
krisss811
1 września 2020, 14:30
A Gabbia w którym meczu nie miał udziału przy dwóch bramkach... straconych??? Nie krytykuje go jest młody ale nam trZeba ogranego obrońcę.
0
deshaun
deshaun
1 września 2020, 09:18
kamilus

uważasz, że 2 lata kontraktu to oznacza, że muszą teraz sprzedać? No nie przesadzajmy. Gdyby był rok to tak, ale nie dwa lat. Jeszcze będą dwa okienka, w których mogą go spokojnie sprzedać po cenie rynkowej.
Druga sprawa wydaje mi się, że jeżeli odejdzie w tym okienku to niestety będzie to Juve, co też jest zrozumiałe patrząc na obecną sytuacji Milanu i Juve
0
Oryginalny
Oryginalny
1 września 2020, 09:20
Taki pewny to bym nie byl.
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
1 września 2020, 09:43
czemu nie odp pod danym komentarzem?
0
kamilus
kamilus
1 września 2020, 10:06
Moim zdaniem 2 lata umowy zawodnika, który nie chce przedłużyć umowy, to ostatnia szansa, by otrzymać za niego "dobre" pieniądze. W przypadku Chiesy Commisso wycenia go na 70 mln, ale realnie jest wart 40-50 mln i tyle w to okienko Fiorentina może otrzymać. A za rok dla Federico zostanie tylko 12 miesięcy umowy, z czego po 6 będzie mógł negocjować przejście gdzie indziej za darmo, to "Fiołki" powinny być zadowolone z 25-30 mln.
2
DragonAC
DragonAC
1 września 2020, 11:04
A to czemu prezydent Brsci chce teraz przedłużyć umowę z Tonalim. Bo za rok zostanie mu rok kontraktu i boi się ze jak Milan go jednak nie wykupi to nie sprzeda go Za te pieniądze co teraz. Wiec podobnie jest z Chiesa bardzo prawdopodobne jest ze teraz odejdzie 40-45 baniek jest do wyjęcia
0
vorti
vorti
1 września 2020, 08:31
Podobno doszło do spotkania na linii Maldini - Ramadani - Enrico Chiesa. Ciekawe ile w tym prawdy, źródło Schira.
5
Paweł Piotr
Paweł Piotr
1 września 2020, 08:44
Pewnie na browca się zgadali bo niby w jakiej innej sprawie ;)
0
Oryginalny
Oryginalny
1 września 2020, 08:48
Jak to by im sie udało to juz nic i nikogo nie musza
0
deshaun
deshaun
1 września 2020, 08:48
Nawet ciężko o czymś takim marzyć :)
4
Daniel93-ACM
Daniel93-ACM
1 września 2020, 08:56
Jeszcze jakby Paquete włączyć w transakcję albo Krunicia to byłoby mega :D
2
Bradley
Bradley
1 września 2020, 09:00
Moze ojca chca sprowadzic, jako zmiennika Ibry
7
kamilus
kamilus
1 września 2020, 09:11
Ponoć Chiesa nie chce przedłużać umowy z "Fiołkami", więc jeśli to prawda, to muszą go sprzedać w tym okienku, bo za rok zostałby mu już tylko rok umowy. Ponoć w grze są Milan i Juventus, gdzie ten drugi ma proponować 2-letnie wypożyczenie z obowiązkiem wykupu (tylko gdzie on by tam grał, skoro mają Kulusevskiego?). O propozycji Milanu nic jeszcze nie wiadomo.
1
Qiub
Qiub
1 września 2020, 09:17
To byłoby już zbyt piękne chyba.
1
Diavo
Diavo
1 września 2020, 09:38
Jakby to wypaliło to mamy skład na TOP3 :)
Kalulu/Conti- Romek/Gabbia-Krajer/Mussachio-Theo/Laxalt
...Bennacer/Kessie-Tonali/Bakayoko
Chiesa/Samu-Hakan/Paqueta-Rebic/Leao
............Ibra
0
tober12
tober12
1 września 2020, 06:57
Może mi ktoś wytłumaczyć jak to działa. Wypożyczamy Diaza z opcją wykupu np za 20mln, to po sezonie możemy go wykupić(wykupujemy)(jezeli nie wykupimy to po roku wraca do Realu) i kiedy Real może go odkupić od nas?
0
Vol'jin
Vol'jin
1 września 2020, 06:59
w przeciągu pewnie 2 lat tak jak z Moratą było^ Czyli minimum masz piłkarza na 2-3 lata

jakoś BVB czy Leverkusen nie przeszkadzało brać Hakimiego/Carvajala na jeszczes gorszych warunkach, a sportowo dali im sporo
Edytowano dnia: 1 września 2020, 07:00
9
Sakuragi
Sakuragi
1 września 2020, 07:37
Vol'jin nie dość, że dostaniemy dobrego zawodnika nap 2-3 lata to jeszcze na tym zarobimy, bo klauzula odkupu będzie większą niż wykupu.
14
Rakusz
Rakusz
1 września 2020, 08:21
To zależy od podpisanej umowy. Może rok, może dwa lata, a może przez cały kontrakt.
0
tober12
tober12
1 września 2020, 08:28
No to spoko warunki. Jak na 2- 3 lata przyjdzie to świetnie. Chyba, że zagra lipe i po roku odejdzie.
0
Manolas
Manolas
1 września 2020, 06:57
Panowie zauważyłem że mieliście wczoraj intrygującą dyskusje z ukrywającym się interistą pod pseudonimem MariuszAC. Rozumiem twój syndrom tripplety ale musisz zaakceptować ze bardziej bym się bał Interu i zazdrościł im Bakayoko w składzie niż Vidala. Nie wspominając o największym talencie włoskich boisk. Pozdrawiam
0
Semper Fideli
Semper Fideli
1 września 2020, 08:10
Gagilardiniego im zazdrościsz?
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 września 2020, 06:51
Będzie powtórka z Deulofeu.
0
Kaakanero
Kaakanero
1 września 2020, 06:27
Przypomnę że Real preferował suche wypożyczenie także i tak coś ugraliśmy hehe
0
Rafał0209
Rafał0209
1 września 2020, 06:22
Opcja odkupu bez sensu wyszlifujemy diament a Real za parę baniek go sobie odkupi, żaden deal tylko zalatanie dziury
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 września 2020, 07:55
Czemu bez sensu ? Jak odpali to na nim zarobimy a mamy po kosztach gościa na 2-3 lata.
5
hyrus13
hyrus13
1 września 2020, 10:52
Jest jeszcze jeden myk, sam zawodnik nie ma obowiązku powrotu do Madrytu. Hipotetycznie może odrzucić późniejszą ofertę Realu. To oczywiście mało prawdopodobne, ale możliwe.
0
jasiom22
jasiom22
1 września 2020, 05:06
Tak się budował wielki Milan, był mocny trzon i dochodzili pomocnicy, liderzy swoich zespołów. To co tylko trochę martwi to jednak ciagle niepełna defensywa a już pół budżetu wydane.. rywalizacja w pomocy będzie sroga, a jak wypadnie Kjaer to mamy kłopot... nie wspominając o roszadach na prawej obronie. Nie zapominajmy ze Milan chce skompletować kadrę szybko żeby się zgrali, a nie chcą kupować ostatniego dnia mercato, na bombę bym nie liczył.
1
POE
POE
1 września 2020, 05:40
.może pod koniec marcato dotrze to do nich i kogoś po dobrej cenie sprowadza
1
per93milan
per93milan
1 września 2020, 06:07
Spokojnie. Obrona też zostanie wzmocniona :)
1
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
1 września 2020, 04:49
Czyli gdyby Diaz wypalił to Real tak od czapy będzie mógł go odkupić? Nie lubię takich zapisów
0
POE
POE
1 września 2020, 05:42
Tak . Zobaczyli że Theo odpalil i już kombinują żeby zarobić parę groszy
4
POE
POE
1 września 2020, 10:43
Tylko jeśli odkup jest wyższy niż nasz wykup po wypożyczeniu to i tak się opłaca, bo zarobimy, a przez 2-3 lata mamy bardzo dobrego piłkarza + nie jest powiedziane, że kiedy Real go zechce odkupić to sam zawodnik będzie chciał wracać do Madrytu. Ludzie pamiętają historię Moraty ;)
2
Mateusz1982
Mateusz1982
1 września 2020, 03:44
To mamy cały środek obrobione, i w sumie skrzydło też. Lol.
1
M@sło
M@sło
1 września 2020, 03:41
Brawo, brawo i jeszcze też brawo!

Pewnie skupią się później na PO i ewentualnie na ŚO(przy założeniu, że Diaz, Tonali i Baka klepnięci). W razie czego jest zimowe okienko i tam bym chyba upatrywał większych szans żeby kupić jeszcze w razie potrzebny napastnika i lewego obrońcę na ławkę.

Póki co i tak jestem już pod wrażeniem.

Jazda po TOP4!

Forza Milan
Edytowano dnia: 1 września 2020, 03:42
4
Fushnikov
Fushnikov
1 września 2020, 02:44
Takie mercato że ręką sama drapie się po torbie. Jak dojdzie Chiesa co jest niemozliwe to skóra zdarta uaaaaaa! A Uuuuu!!!!
18
Manolas
Manolas
1 września 2020, 04:36
Widzę kolega chyba drugie zmiany XD
4
DragonAC
DragonAC
1 września 2020, 05:12
hahahahahaha ;D
2
Semper Fideli
Semper Fideli
1 września 2020, 08:11
Komentarz roku
0
nadgnity
nadgnity
1 września 2020, 12:43
Co będzie robił Chiesa z kontraktem Milanu? Podpisywauuuu!
0
Pinokio
Pinokio
1 września 2020, 02:10
Kładko poszło :)
1
comicowy
comicowy
1 września 2020, 01:54
Lubię takie wieczory. Wczoraj Tonali, dziś Diaz. Strach pomyśleć co będzie za tydzień. ( ಠ ͜ʖಠ)
8
Dusiek
Dusiek
1 września 2020, 08:36
Oby oficjalki :)
0
dykt4tor
dykt4tor
1 września 2020, 01:44
Tak sie podjarałem tym Tonalim, że zrobiłem taką minigrafikę, może komuś się spodoba:

https://imgur.com/a/DmjJ3wr

btw. Jaki numer typujecie dla Tonalego? ja jak widać 21 ;>

EDIT. wiem, że oficjalki jeszcze nie było, ale nie mogłem sie powstrzymać XD
Edytowano dnia: 1 września 2020, 01:45
15
Maxiu
Maxiu
1 września 2020, 02:05
Ładne
1
jasiom22
jasiom22
1 września 2020, 04:57
Ja obstawiam ze „8” dla Tonalego, i „21” dla Brahima. Bakayoko mógłby wziąć „14” a pewnie coś będzie kombinował...
0
jarek2572
jarek2572
1 września 2020, 01:25
Aurier i Belotti, zamykamy mercato, a ja z buta idę pod San Siro.
2
dawko69s
1 września 2020, 01:47
Dlaczego Belotti ?
Dla jasności: Nie hejtuję tylko serio pytam :P
1
dawko69s
1 września 2020, 01:12
Chyba pierwszy raz od długiego czasu możemy patrzeć w miarę pozytywnie na nadchodzące mercato. Jak na razie zapowiada się naprawdę dobrze i przyznam szczerze, że jestem bardzo mile zaskoczony tym w jaki sposób nasz zarząd działa w tym roku.
2
cbvirus
cbvirus
1 września 2020, 01:05
Real nie będzie miał opcji odkupu? To okno zapowiada się coraz piękniej. Do tych młodych i utalentowanych przydałoby się jeszcze dorzucić kogoś o ugruntowanej pozycji i już zbudowanej marce i naprawdę byłoby super i okno 10/10
0
dawko69s
dawko69s
1 września 2020, 01:30
No przecież stoi jak byk: "Real będzie posiadał określoną klauzule odkupu."
3
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się