SCUDETTO


Locatelli: "Nie żałuję odejścia z Milanu. Tak po prostu miało być"

1 września 2020, 16:36, Adam6 Aktualności
Locatelli:

Manuel Locatelli na konferencji przed meczem kadry wypowiedział się na temat swojej kariery i odejścia z Milanu do Sassuolo, które definitywnie nastąpiło rok temu (wcześniej było wypożyczenie na sezon 2018/19). 

- Czy żałuję, że tak potoczyła się moja kariera w Milanie? Nie. Po prostu tak miało być. Tak sprawy się potoczyły i dziś jestem bardzo zadowolony. Sassuolo było dla mnie rewanżem, jestem im naprawdę wdzięczny, ponieważ dali mi pewność siebie i sprawili, że dojrzałem. 


 


40 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
rossocarlonero
rossocarlonero
2 września 2020, 23:29
Był młodziutki kiedy wchodził do składu, według mnie spora część kibiców przedwcześnie go skreśliła. Wyróżniał się dużym spokojem i wizją gry, co jest rzadko spotykane w jego wieku. W Sassuolo pokazuje się z co raz lepszej strony i to kwestia czasu kiedy trafi do lepszego klubu.
0
primo2p
primo2p
2 września 2020, 09:38
Mi zawsze było szkoda jego odejścia, ale u nas by się zmarnował, nie grały za dużo. Dobrze zrobił i on i zarząd.
1
Trybikow01
Trybikow01
2 września 2020, 04:59
Tej zwycięskiej bramki przeciwko Juve nigdy nie zapomnę
7
gieemce
gieemce
2 września 2020, 10:02
Tak ładnie zlazło ze sznurówki ze się GIGI nie połapał. Chwała chłopakowi za to :) pamietam również piszczeli Półwolej z Sassuolo
0
jasiom22
jasiom22
2 września 2020, 00:14
A ja uważam że spokojnie mógł zostać... i nic by się nikomu nie stało.

Locatelli został wypchnięty z Milanu rok temu za 12,5 mln. Był wtedy 21-letnim wychowankiem, już z 63 występami w serie A, był pierwszym pomocnikiem z ławki prezentującym przyzwoity poziom, wiadomo nie był to wirtuoz tylko solidny destruktor, taki trochę przypominający "początki" Ambrosiniego. Zamykał mecze, zdobywając przy tym piąte miejsce w Serie A z Gattuso.

Dziś? po roku jest wart dwa razy tyle (wg.Transfermrkt 25 mln), dalej ma tylko 22 lata, i puka do reprezentacji Włoch - gdzie za rok, dwa może się zaaklimatyzować obok Tonalego. W teorii, podobnie jak teoretyczny duet Romek-Caldara, mogli by razem grać w Milanie i reprezentacji.

A Milan w tym czasie co? przez ten rok Manu w Sassuolo. Milan zmarnował pół roku na kontuzje i kuriozalnie słabą formę Biglii. Którego zamiast sprzedać rok temu za te kilka mln (zostawiając Manu) wczoraj oddalismy za darmo. Do tego Milan też sypnął 8 mln, na Krunića którego dziś trzeba się pozbyć.

Bennacer został kupiony w miejsce Bakayoko więc dalej uważam że lepiej byłoby zachować Locatellgo niż kupować Krunicia i zostawiać Biglię, żeby mieć te 4,5 miliona za które też rok wczesniej można by wyciągnąć za Biglie, i być do przodu... z perspektywicznym wychowankiem niż z dwoma odrzutkami.

Locatelli > Biglia i Krunić. (rok temu, i dziś jeszcze bardziej.)

Milan świetnego biznesu na tym nie zrobił. Dziś też ile? 50/55 mln idzie na obstawienie defensywnej pomocy, i budżet na konkretne wzmocnienia (na prawą) malaje. Podobnie jak wczesniej z Cristante, teraz obawiam się trochę o karierę Gabbii. Kolejny zawodnik tego pokroju którego zamiast rozwijać Milan pewnie za rok wypluje, że zarobić trochę na sprzedarzy wychowanka. Swoją drogą to samo jest teraz pewnie z wyborem między Contim i Calabrią, poleci Calabria bo jest wychowankiem, i będzie można wpisać zarobek z wychowanków, a Conti oby wylądował na ławce przynajmniej. Zostanie starszy i bardziej kontuzjogenny Conti - zamiast Calabrii, wiadomo obaj powinni siedzieć na ławce, powiedzmy za Aurierem.

A to że Locatelli "nie załuje", pff.. to wiadomo.. nikt niczego nie powinien żałować, trzeba iść do przodu, tak jak Milan z Tonalim i Bakayoko. A Sassuolo z Locatelli. Z tej perspektywy to wiadomo że Milan wyjdzie na tym lepiej, tyle tylko że kosztem ok 55 mln euro (na co nie każdy klub stać) albo kosztem wzmocenien na innych pozycjach. A to co mnie osobiscie najbardziej martwi to to że Milan nie dał szansy rozwinąć się swojemu wychowankowi do końca. Łatwo oceniać po fakcie, a dużo cięzej wyobrazić sobie to czego się nie zyskało.

Locatelli to dalej fajny zawodnik, i przykre byłoby oglądać go w barwach Juve czy Interu, grającego dobrze.
Edytowano dnia: 2 września 2020, 00:32
7
Zielony2009
Zielony2009
2 września 2020, 09:31
63 mecze w Milanie z czego ze 2 albo 3 dobre do tego kilka czerwonych kartek które zabijały nam mecze. Dla mnie jest słabszy od Cristante czy Verdiego, a oni też było powoływani do kadry. Loca był słaby i tyle ile miał mieć tych szans 150?
1
LunaS
LunaS
2 września 2020, 09:59
Wszystko się zgadza - Loca > Bigia, Krunic - tylko że z tej trójki żadnego nie powinno u nas być :)
0
gieemce
gieemce
2 września 2020, 10:04
Poza tym gdyby każdy wiedział jak się rzeczy potoczą w przyszłości to wiesz.. można gadać. Gdyby wiadome było ze Piatek tak zjedzie w dol to sprzedaliby Cutrone?
1
PaoloACM
PaoloACM
2 września 2020, 13:39
A ja uważam ze dobrze się stało. Oczywiście biorąc do porównania niewypal w postaci Biglii to jasne ze lepiej byłoby zostawić Manu. Jednakże w klubie który osiąga sukcesy nie może być za dużo miejsca na sentymenty. Nasza akademia powinna kreować piłkarzy którzy będą stanowili również o „sile” dolnej części tabeli. Np historia z Cutrone - mam sentyment do chłopaka, ale nie oszukujemy się jest zawodnikiem który nie przeskoczy poziomu Pentagny. Jego sprzedaż nie była moze konieczna biorąc pod uwagę projekt sportowy ale jeśli chodzi o finanse to po bardzo dobrym sezonie sprzedaliśmy wychowanka za ponad 20mln. Zostałby na następny rok i cena by spadła. W przypadku Manu trzeba było poczekać jeszcze sezon albo pół, dać mu pograć i tez pewnie poszedłby za 20+ ale koniec końców nie sadze by żaden z nich mógł robić różnice w Milanie. Dodatkowo jeśli Loca miałby grać tyle co Krunic to nie poszedłby nawet za 5mln.
1
Dohtor
Dohtor
1 września 2020, 22:28
A gdzie są "ZNAFCY" co nazywali go drugim Pirlo?
Siedzą pochowani po jaskiniach.

Bardzo dobrze że został sprzedany. Jeśli chcemy sie liczyć w walce o cele wyższe niż 6miejsce tacy zawodnicy nie powinni nawet wąchać koszulki ACM.
Niestety, ale ja nigdy nie mogłem przyzwyczaić się do równi pochyłej po jakiej zjechał nasz klub po 2007 roku.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
2 września 2020, 07:54
Tak, tak bo przecież taki Conte rozpoczął dominację ligi samymi młodymi perełkami Squadra Azzurra.Tam w ogóle nie było żadnych wyrobników pokroju Padoina czy De Ceglie...
Edytowano dnia: 2 września 2020, 07:54
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
1 września 2020, 21:50
Ludzie, naprawdę macie chyba jakieś kompleksy, wszędzie plujecie jadem, co on wam takiego zrobił? Odszedł z Milanu i nie płacze, że "ojejku jejku tęsknię za Milanem zrobię wszystko, żeby wrócić"? Dostał pytanie i się krótko, konkretnie ustosunkował. Dorośnijcie, prawdę powiedział, w Milanie grał bardzo przeciętnie, sam pewnie nie był z siebie zadowolony, a w Sassuolo odnalazł swoje miejsce, jest ważną postacią i niech mu się wiedzie. Ja myślę, że Wy macie o wiele większy ból dupy o jego wypowiedź niż on ma ból dupy, że nie gra w Milanie. Forza Manuel, życzę sukcesów, a Wam życzę patrzenia na świat trochę szerzej niż zerojedynkowo.
Edytowano dnia: 1 września 2020, 21:54
10
grzesiekpl88
grzesiekpl88
2 września 2020, 09:52
Kolego, po mnie tam sobie jeździj do woli mam wyrypke, ale jak będziesz jechał pod co drugim postem na jego autora to wyłapiesz bana. Wycieczki ad personam tolerowane nie będą a Twoje prowokacje obserwuje od dłuższego czasu już.

Nikt tu nie pluje jadem, ja życzę Manu dobrze bo to nasz wychowanek, reszta myślę też, po prostu jest za słaby na Milan.
Edytowano dnia: 2 września 2020, 10:53
2
gieemce
gieemce
1 września 2020, 19:37
Jest średniakiem ligowym będzie solidnym ligowcem i taki zostanie może eksploduje na 1-2 sezony jak np Darmian i wroci do swojego poziomu. Mimo wszystko życzę mu wiele dobrego w Serie A. Z Cristante sytuacja raczej podobna
Edytowano dnia: 1 września 2020, 19:39
1
Cimar94
1 września 2020, 19:03
Locatelli: nie żałuję odejścia z Milanu, muszę kończyć
Maldini: ale to Ty dzwonisz
32
Jaca23
Jaca23
1 września 2020, 18:29
Dla obu stron wyszło na dobre, że odszedł. Wielkiego piłkarza z niego nie będzie, a u nas by siedział na ławie.
3
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
1 września 2020, 21:50
W punkt.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
1 września 2020, 18:24
Niech idzie do interu jak chce. Tam może kogoś do czyszczenia krzeselek na ławce rezerwowych potrzebują.
1
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
1 września 2020, 21:50
A Ty idź leczyć kompleksy gdzie indziej.
4
DarthImpaler
DarthImpaler
2 września 2020, 10:42
Kompleksy to chyba ty masz. Był za słaby na Milan więc go sprzedali. Proste. Jest sredniakiem ligowym i nigdy nie wskoczy na najwyższy poziom. I xhcesz mi powiedzieć może że wygryzie lukaku z pierwszej 11??? Jakby w ogóle trafił do interu to będzie grał 5 min w Pucharze Włoch. Teraz w wywiadach płacze że mu w Milanie źle było i dobrze że odszedł.
1
Zimer9009
Zimer9009
1 września 2020, 17:43
Loca łączony jest przez włoskie pismaki z Interem więc nie może by za bardzo rossonero w wywiadach.
1
patoo_07
1 września 2020, 17:41
Piecze trochę, że go sprzedali, ale umówmy się, Juve, Inter, Milan, Napoli, Roma, w żadnej z tych drużyn nie pełniłby roli większej niż rola Ruganiego w obronie Juventusu. W z każdym z tych klubów obecnie byłby 5 w kolejce do gry. Tylowy średniak, będzie się plątał całą karierę po Fiorentinach, Sampdoriach czy innych Torinach.
2
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
1 września 2020, 21:51
Strasznie piecze, myślę, że codziennie płacze w poduszkę, bo zamiast siedzieć na ławce jest ważną postacią w przyzwoitym włoskim klubie w wieku 22 lat. Ależ ja mu współczuję jego beznadziejnej pozycji życiowej.
4
matten
matten
1 września 2020, 17:28
Uważam, że Locatelli ma zadatki na solidnego ligowca. Chyba jeszcze za wcześnie, aby jednoznacznie stwierdzić czy ma potencjał na coś więcej niż środek tabeli. Jak dla mnie tacy ludzie jak Locatelli i Cutrone mogliby zostać w Milanie jako poszerzenie kadry, ale dla ich rozwoju chyba faktycznie lepiej, aby szukali szczęścia w zespołach gdzie nie ma takiej presji na wynik. Kto wie, może kiedyś do nas wrócą.
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
2 września 2020, 07:56
On już jest solidnym ligowcem, a zadatki to ma na coś więcej- na drugiego Marchisio.
0
RockStar
RockStar
1 września 2020, 17:21
Locatelli ma dopiero 22 lata, w takim wieku trzeba grać i zdobywać doświadczenie. A nie kisić się na ławie w Milanie. Jego transfer to była najlepsza opcja dla niego jak i dla Milanu, bo tu by się nie rozwiną, a klub przynajmniej coś zarobił. W Sass, uwierzył we własne umiejętności i grał bardzo dobrze. Dzisiaj SKY napisało że chce go Inter, nawet dodali zdjęcie Marotty z dyrektorem z Sass. Z niego może być na prawdę fajny grajek, bo ma papiery na granie i jeszcze raz, on ma dopiero 22 lata!
Edytowano dnia: 1 września 2020, 17:22
10
dykt4tor
dykt4tor
1 września 2020, 17:26
Gdzie on grał niby BARDZO dobrze, grał maksymalnie dobrze choć to i tak za dużo powiedzane
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 września 2020, 17:44
No i doczekałem się xD
2
RockStar
RockStar
1 września 2020, 17:50
Czego się doczekałeś? Przecież napisałem że dobrze że odszedł. A czy ktoś gra świetnie, bardzo dobrze czy dobrze to wiesz, ciężko tu przyjąć miarę. Ale jak ktoś się przypieprzyć to zawsze znajdzie okazje. Bo rozumiem że nawiązujesz go swojego wcześniejszego posta.
7
Milanboy
Milanboy
1 września 2020, 19:37
grzesiekpl88- Co napisał złego?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 września 2020, 20:20
Luźno bracie, z dystansem ;) piłem tylko do tego, że 4 gole i 8 asyst w turboofensywnym Sassuolo to nie są liczby, które można uznać za bardzo dobrą grę. Ale to oczywiście moja subiektywna opinia, nie miałem na celu się czepiać, jeśli tak odebrałeś to przepraszam.
1
Rossu
Rossu
1 września 2020, 17:13
Tego co doopsko piecze :)
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
1 września 2020, 21:52
Mówisz o sobie w trzeciej osobie?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 września 2020, 17:07
Czekam na jakiś komediowy post, że gra świetnie w Sass i szkoda, że odszedł. Jak pójdzie do Juventusu to nie wiem co oni w nim widzą, on tam z ławki nie wstanie.
15
Diavo
1 września 2020, 17:42
Zgadzam się :)
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
1 września 2020, 21:52
No i jakoś się nie doczekałeś, niepotrzebnie mierzysz ludzi swoją miarą.
0
Qiub
Qiub
1 września 2020, 17:04
Żałowałem go trochę, ale jakbym miał wybierać to Cutrone było mi szkoda dużo bardziej
4
Milanboy
Milanboy
1 września 2020, 17:03
Ja też nie żałuję, że odszedłeś a po wypowiedziach widać, że masz jakiś ból w stosunku do Milanu.
Edytowano dnia: 1 września 2020, 17:04
2
DragonAC
DragonAC
1 września 2020, 16:57
Loca lubię cię i wierzyłem w ciebie ze zostaniesz z nami liczyłem na to ze to by będziesz brylował w środku naszej pomocy, ale odkąd cię sprzedali wiedzę ze cię d. Boli
3
TR3V0R
TR3V0R
1 września 2020, 17:15
boli go dupa i w dodatku jest za słaby na Milan. Nie ma się co oszukiwać, typowy ligowy przeciętniak. A po takich wypowiedziach idealnie widać że coś go boli.
7

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się