SCUDETTO


MERCATO LIVE: 7.09: PSG zaoferowało 40 mln euro za Bennacera - odmowa Milanu i zawodnika [21:17]

7 września 2020, 08:47, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE: 7.09: PSG zaoferowało 40 mln euro za Bennacera - odmowa Milanu i zawodnika [21:17]

[08:48]: Wraz z początkiem nowego tygodnia, jeśli chodzi o kwestie transferowe w Milanie to na tapecie są Sandro Tonali oraz Tiemoue Bakayoko. Włoch wkrótce powinien przejść testy medyczne i podpisać kontrakt - rozpocznie tę procedurę najprawdopodobniej dziś lub jutro. Sprowadzenie Francuza z Chelsea w dalszym ciągu jest natomiast negocjowane przez rossonerich.

[09:09]: Według La Gazzetta dello Sport, pod kątem wzmocnienia środka obrony Milan rozgląda się za Nikolą Milenkoviciem z Fiorentiny bądź Wesleyem Fofaną z Saint-Etienne - za obu jednak ich kluby żądają sporych pieniędzy, mówi się o co najmniej 30 mln euro. A to za dużo dla rossonerich.

[09:55]La Repubblica: Fiorentina obniżyła cenę za Federico Chiesę z 70 do 50 mln euro, a Milan jest zainteresowany pozyskaniem skrzydłowego. Zamierza jednak zaoferować niższą kwotę niż pragną tego Toskańczycy, nawet po obniżce z ich strony.

[10:01]La Gazzetta dello Sport: Milan chciałby zatrzymać Asmira Begovicia jako zmiennika Gianluigiego Donnarummy, ale wymagania finansowe Bośniaka są zbyt wysokie. Golkiper chce zarabiać ponoć 2 mln euro rocznie.

[11:20]Tuttosport rozważa, czy Daniel Maldini spędzi sezon 2020/2021 w Milanie, czy też uda się na wypożyczenie w klubie Serie B lub Serie C, aby grać regularnie. Jakiś czas temu dyrektor sportowy rossonerich, Frederic Massara, stwierdził jednak, że wychowanek pozostanie w czerwono-czarnych szeregach, podobnie jak Lorenzo Colombo.

[15:12]: Francuskie Le10Sport informuje, że Paris Saint-Germain zaoferowało Milanowi 40 mln euro odstępnego za transfer Ismaela Bennacera. Możliwość wejścia w życia takiej operacji odrzucili jednak zarówno rossoneri, jak i sam zawodnik.

[16:10]Sky: Okres refleksji w Milanie w temacie Tiemoue Bakayoko. Obecna gaża Francuza - 5 mln euro rocznie - jest zbyt wysoka, a i ewentualna opcja wykupu za rok windowana przez Chelsea na 30 mln euro wydaje się przesadzona. Wobec ściągnięcia Sandro Tonalego, rossoneri nie chcą przesadzać i sprowadzać Bakę za wszelką cenę.

[16:25]: Zdaniem Peppe Di Stefano ze Sky Sport, Milan nie zamierza kupować zmiennika dla Zlatana Ibrahimovicia. Szweda w razie potrzeby będą zastępować Rebić, Leao, a nawet Lorenzo Colombo. Tak jest, 18-letni napastnik ma pozostać w drużynie i dostawać od czasu do czasu szansę od Stefano Piolego. Wychowanek zrobił duże wrażenie na trenerze i sternikach klubu, zwłaszcza jeśli chodzi o warunki fizyczne. 

[18:08]TMW informuje, że przygotowujący się do sezonu z pierwszą drużyną Milanu środkowy obrońca Gabriele Bellodi wzbudza zainteresowanie ekip z Serie B. Gracz urodzony w 2000 roku może udać się na wypożyczenie Pizy, Ascoli bądź Salernitany.

[19:40]: Antonio Vitiello z MilanNews informuje, że wysokie wymagania Chelsea w kwestii Tiemoue Bakayoko sprawiają, że negocjacje nieco spowalniają. To skłania rossonerich do interesowania się także alternatywami - Florentino Luisem z Benfiki oraz Boubakarym Soumare z Lille.

[21:17]SkyAsmir Begović nie wróci do Milanu - żądania finansowe Bośniaka są za wysokie. Rossoneri szukają innego kandydata na zmiennika Gigio Donnarummy.



293 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MK92
MK92
7 września 2020, 23:55
Spośród dzisiejszych doniesień najbardziej cieszę się z odrzucenia przez Milan i Bennacera oferty PSG. Leonardo myśli, że znów znajdzie sobie we Włoszech supermarket, tak jak kilka lat temu, ale nie tym razem.
2
Grande
Grande
7 września 2020, 22:48
Zaniolo...
3
dykt4tor
dykt4tor
7 września 2020, 23:05
Szkoda gościa.
2
zbylon
zbylon
8 września 2020, 09:05
A co z nim?
0
zbylon
zbylon
7 września 2020, 22:43
Widzieliście trzeci komplet strojów ManU ? :)
0
pijanyroman
pijanyroman
8 września 2020, 08:53
A trzeci Interu? Zrobili fajny powrót do starych lat.. eh tylko my idziemy w jakieś niebieskie ciuszki :/
0
zbylon
zbylon
8 września 2020, 08:57
pijanyroman - zobacz sobie trzeci strój Manchesteru i pozbędziesz się wszystkich kompleksów :)
0
Ratava
Ratava
7 września 2020, 22:43
Męczyliście się reprezentacją Polski? Ja sobie obejrzałem mecz: Holandia - Włochy i absolutnie nie żałuję.

Pierwsza połowa, to był koncert Włochów. Holandia była zdominowana. W drugiej Azzurri już pokazali się ze słabszej strony, ale byli lepsi i zasłużyli na wygraną. Pełna kontrola w praktycznie całym meczu.

Locatelli genialny dziś! Chiellini natomiast schował Depaya do kieszeni, a przy okazji pokazał van Dijkowi jak gra środkowy obrońca klasy światowej i jak długo utrzymuje formę. Donnarumma z czystym kontem.
2
Marcin1995
Marcin1995
7 września 2020, 22:49
Do tego dodałbym Spinazzole, świetny jest
0
AdamQ
AdamQ
7 września 2020, 22:50
Na mnie największe wrażenie zrobili Spinazzola i Barella.
0
Rafał0209
Rafał0209
7 września 2020, 22:03
Grosicki w reprezentacji to jak światowy top aż dziw że w klubej piłce gra przeciętnym zespole, z Jóźwiaka też coś może być.
0
brzydki
brzydki
7 września 2020, 22:27
X D
6
KKP19
KKP19
7 września 2020, 22:32
Groszek z 3 lata temu bylby wart z 30/40 mln, gdyby nie to, że nie ma wykończenia. Często niecelnie dośrodkowuje albo niecelnie strzela
2
Nygusss12345
Nygusss12345
7 września 2020, 22:33
Hahahaha
2
POE
POE
7 września 2020, 22:49
Off top
Grosicki jako top zawodnik przechodzi do Realu Madhyt
0
7 września 2020, 22:00
Begović kim jest że takie żądania stawia. Poszedł.
0
Biegan
Biegan
7 września 2020, 21:42
Już mieliśmy drogiego zmiennika Gigio, Reina inkasował chyba 3,5 rocznie (poprawcie, jeśli się mylę). Dwie bańki dla Begovicia to też sporo, mając tym bardziej na uwadze, że prawdopodobnie Ibra dostał 7 teraz.
0
kamilus
kamilus
7 września 2020, 21:48
Reina był wzięty bez klubu i miał być podstawowym bramkarzem, gdy odejdzie Gigio, więc taka pensja jest, powiedzmy, zrozumiała. Ale to geniusz duetu F&M doprowadził do tego, że nie dość, że Donnarumma został, to jeszcze dostał 6 mln pensji i skończyliśmy z trójką bramkarzy kosztującą nas trochę ponad 21 mln euro brutto rocznie (tak swoją drogą to ciekawe, czy gdzieś na świecie był klub, który na bramkarzy wydawał więcej?).
Edytowano dnia: 7 września 2020, 21:50
3
Biegan
Biegan
7 września 2020, 23:32
No właśnie, ciekawe czy był taki klub. Nie mniej jednak to co napisałeś, że nie zaprzecza temu, że tyle Reinie płacili i tyle szło na te pensje łącznie. Nie ma sensu znów zatrudniać zmiennika z taką pensją, bez przesady. Poza tym cieszę się, że Gigio jest dalej z nami, to dużo ale mamy swój diamencik. Oby jak najdłużej z nami został.
0
Marcin1995
Marcin1995
7 września 2020, 21:41
Locatelli się niesamowicie rozwinął, dzisiaj świetny na tle Holendrów
2
Kaka821
Kaka821
7 września 2020, 22:13
Ja bym powiedzial, ze przecietny nawet na tle Jorginho.
1
kamilus
kamilus
7 września 2020, 22:46
Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
tommyb1
tommyb1
7 września 2020, 21:30
Ale wsiedliśmy na Bośnię... Szok
0
BadMad
BadMad
7 września 2020, 21:38
No fakt. 3 składne akcję po 40 minutach śmierdzącej kupy to morska bryza w miejskim szalecie.
19
tommyb1
tommyb1
7 września 2020, 22:19
Sarkazm... Wie Pan co to??
2
tommyb1
tommyb1
7 września 2020, 22:49
Ale riposta spoko :)
1
BadMad
BadMad
7 września 2020, 22:53
Przeszło mi to wprawdzie na myśl,ale zniesmaczony odrzuciłem taka cyniczna opcję%-)
Druga połowa oczywiście lepsza,sporo chaosu ale parę fajnych momentów,ja jestem chyba skrajnie subiektywny ale mysle że chłopaki zebrali się do kupy w tunelu i wqr..krzyknęli gramy swoje bo po "wujowemu" to nam wkleja jeszcze z dwójkę!
1
Tutkovic
Tutkovic
8 września 2020, 09:55
Na Bośnie może i tak ale Hercegowina się trzyma lepiej.
0
Fushnikov
Fushnikov
7 września 2020, 21:25
Dawać tego Zaniolo xD
2
Paweł Piotr
Paweł Piotr
7 września 2020, 21:22
Nie chcą Begovica a dziś broni wszystkie bomby Polaków ;)
2
DarthImpaler
DarthImpaler
7 września 2020, 21:41
Wszystkie dwie
6
Paweł Piotr
Paweł Piotr
7 września 2020, 21:14
Milika po tym meczu to nawet Wieczysta by nie chciała a on chce do Jude.
6
Fushnikov
Fushnikov
7 września 2020, 21:26
Zjada Piątka na śniadanie xD chyba na pustyni hahah
3
Trzesuaf
Trzesuaf
7 września 2020, 21:04
Chiesa jest bardziej potrzebny od Milekovicia, PS ssie, a obrona ma się całkiem dobrze. Nie da się mieć obu więc Chiesa.
2
ACMati69
ACMati69
7 września 2020, 21:37
"Po co mam wybierać, najlepiej zabrać obie" JP2
3
PanX
PanX
7 września 2020, 20:57
No to jeśli nie Bakayoko, to może Torreira z Arsenalu. Był już z nami łączony, zna ligę. Nawet swego czasu przewinęła się plota, że chce odejść z ekipy Kanonierów. Dobra opcja wg mnie.
4
kamilus
kamilus
7 września 2020, 21:49
A czy czasem Torreira nie został już klepnięty przez Fiorentinę? Wypożyczenie z obowiązkiem wykupu: https://arseblog.news/2020/09/report-torreira-to-join-fiorentina-on-loan-with-mandatory-purchase-agreement/
0
PanX
PanX
7 września 2020, 21:53
Umknęło mi :). Szkoda, bo pasowałby swoim profilem do nas.
0
Paweł Piotr
Paweł Piotr
7 września 2020, 20:57
Ja pie niech wyp tego brzenczka najlepiej razem z bonkiem.
Edytowano dnia: 7 września 2020, 20:57
3
POE
POE
7 września 2020, 21:04
Boniek go zatrudnił tylko dlatego że ma dobrego kumpla do obalania flachy
2
86rl
86rl
7 września 2020, 21:10
Bośnia nas zaskoczyła, wyszli na boisko, a na to nie byliśmy taktycznie przygotowani... Straszne jak ta kadra w ciągu 3 lat się stoczyła w dół...
7
Purysta
Purysta
7 września 2020, 21:16
Byłoby dziwne gdyby stoczyła się w górę ;)
4
86rl
86rl
7 września 2020, 21:33
Purysta

Teraz widzę :-P ale czy wiesz, może Brzęczek na konferencji wypali coś podobnego :-P
1
DarthImpaler
DarthImpaler
7 września 2020, 21:44
Na konferencji to powie że jest zadowolony z tego jak przesuwaly sie linie u nas i że na tym terenie każdemu ciężko sie gra. I jeszcze doda że Włosi tez nie wygrali z bosniakami
1
BadMad
BadMad
7 września 2020, 21:57
Nikt go nie wyp...i to jest najgorszy dramat ,ze to pokolenie kilku naprawdę niezłych piłkarzy u schyłku karier , w najważniejszej drużynie trafia na takiego dyletanta.
Nie trawiłem tego chłopa już od olimpiady w Barcelonie,choć to był jego szczyt, jako zawodnik był co najwyżej solidny.
Spotkalem go co najmniej 3 razy, oslawiony żar w oczach nazwałbym raczej bólem cohones:/
Niech mnie człowiek wyprowadzi z błędu wynikiem na euro a sam sie wystrzelam po pysku%-)
1
DarthImpaler
DarthImpaler
8 września 2020, 16:17
będziesz miał wynik na euro buahahahaha
0
Rzetelny
Rzetelny
7 września 2020, 20:56
Chłopaki chodzę po Makarskiej(Chorwacja) w koszulce Milanu i mówię, że Rebić jest zajebisty.
Będzie inplus w bilansie 25 euro za koszulki!!
4
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
7 września 2020, 21:12
Kiedyś za gówniarza chodziłem po Włoszech z 9 na plecach, to krzyczeli WEAH!
W sumie to się dziwię, że przeżyłem wizytę w Rzymie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
brzydki
brzydki
7 września 2020, 22:31
Żebyś nie miał inminus w bilansie zębów kolego
1
Rzetelny
Rzetelny
7 września 2020, 23:04
@brzydki

Na szczęście ludzie nie są tutaj tak "głupi" żeby bić za wielbiony, inny klub.
1
brzydki
brzydki
8 września 2020, 08:17
W Chorwacji? Żebyś się nie zdziwił ;)
0
kamilus
kamilus
7 września 2020, 20:37
Jeśli chodzi o Soumare, to nie widzę opcji, by Milan było na niego stać, skoro rok temu Lille odrzuciło ofertę 40 mln (https://www.getfootballnewsfrance.com/2019/lille-reject-e40m-bid-from-wolves-for-central-midfielder-boubakary-soumare/).
0
mikj
mikj
7 września 2020, 20:51
Jest pandemia wszyscy próbują latać dziury w budżecie, może uda się coś ugrać
0
marunio
marunio
7 września 2020, 21:45
milan i lile nie ma tego samego wlasciciela?( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
Rossu
Rossu
7 września 2020, 20:05
Duże tak dla Soumare, bardzo ciekawy zawodnik, umiejętności obecnie na poziomie Bakayoko, śmiem stwierdzić, że nawet większe, a potencjał ogromny. Soumare potrafi zagrywać długie piłki, czyli cos co średnio wychodzi Bakayoko. Jesli faktycznie cena za niego moze wynosic 30 mln, to uważam, że powinni odpuścić Tiemoue i postarać się o zawdnika Lille.
Edytowano dnia: 7 września 2020, 20:10
4
DragonAC
DragonAC
7 września 2020, 20:28
Tez jestem za ciekawy grajek
0
Marcin1995
Marcin1995
7 września 2020, 20:35
Ciekawi mnie dlaczego ostatnio stracił miejsce w składzie
0
Krupini
Krupini
7 września 2020, 19:56
Ktoś powie coś więcej o tym Soumare?
0
looko
looko
7 września 2020, 20:05
Taki box to box jak dla mnie, silny, szybki, ale trochę się trzepię i nie ogrania czasami z ustawieniem, ale w sumie dobry z potencjałem na dalsze rozwijanie się
0
ósmy
ósmy
7 września 2020, 20:15
@looko
Myślę, że Soumare powinien sobie dziewczynę znaleźć ;)
11
polak522
polak522
7 września 2020, 19:49
Soumare ciekawy zawodnik
1
ósmy
ósmy
7 września 2020, 19:48
Jeśli nie Bakayoko, to może Carvahlo Wiliam z Betisu?
Już zapomnieliśmy o Roca z Espanyolu?
Kontuzja fatalna, ale widziałbym też Mandragorę z Udine...
0
Vol'jin
Vol'jin
7 września 2020, 19:52
Roca odpadł przez sprowadzenie Tonaliego ^

teraz chcemy typowego DM'a który najpierw ma rozbijać ataki a potem do przodu ;)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
7 września 2020, 19:56
vol
gdyby nie to ze szukaja dm, choć sandro spokojnie mogłby obskoczyc i ta pozycje to mozna by sie tym torreira zainteresowac
0
Rafał0209
Rafał0209
7 września 2020, 19:46
Dziwnie widzieć Borka w studio TVP SPORT , mam nadzieję że kiedyś pojawi się w roli komentatora najlepiej ze Szpakowskim ciekawie by się tego słuchało a kto wie może w przyszłości i w grze Fifa zadebiutuje
1
Vol'jin
Vol'jin
7 września 2020, 19:48
Po Pesie 6 nigdy więcej ^
0
Rafał0209
Rafał0209
7 września 2020, 19:50
Wcale gorzej nie wyglądał w Pesie 6 jak Szpakowski w Fifie 20
1
Rafał0209
Rafał0209
7 września 2020, 21:40
Jak wejdzie "z kopyta" do pomieszczenia komentatorskiego to go Szpakowski nie zatrzyma, nawet jeśli miałby całą tajską policję po swojej stronie ;) #pdk
0
Vol'jin
Vol'jin
7 września 2020, 19:45
Alternatywy brzmią intrygująco niż sam Bakayoko. Soumare niezłą markę w zeszłym sezonie wyrobił.

Problem z ocenieniem Florentino jak grał to miał bardzo dobre statystyki w fazie defensywnej. Z tego co Doktorek o Florentino pisał to poprzedni trener Benfici po któymś z spotkaniu go odsunął od skłądu i stąd też jego rzekoma dostępność na rynku transferowym. Tylko mam obawy, że jak zacznie grać u Jorge Jesusa regularnie to on zaraz będzie kosztował 60-70 mln patrząc co się dzieje w Portugalii (Jao Felix, Fabio Silva, Gedson, Trincao etc)

co do Bakayoko za przewamawia, żę chce przejść problem to absurdalne warunki stawianę przez Marinę i tutaj główny jest problem. Dwa nie wiem czemu wszyscy biorę też pewnik, że Bakayoko znów odpali bo zna klub. I co z tego? Jest inny trener i niekoniecznie to musi oznaczać, że z miejsca wygryzie Kessiego w tej formie po-covidowej której był. A sfrustrowany Bakayoko to zły piłkarz także w szatni co widzieliśmy
1
kamilus
kamilus
7 września 2020, 20:02
Przeciwko Bakayoko przemawia też fakt, że jak wcześniej grał u nas bardzo dobrze, to Milan grał 4-3-3, a teraz gramy inną formacją, w której to nie musi już być tak fajnie. Ale moim zdaniem powinniśmy zgodzić się na opcję wykupu za 30 mln, bo przecież i tak z niej nie skorzystamy. :)
0
Mieszko
Mieszko
7 września 2020, 20:15
@kamilus i w tym może pies pogrzebany, że w Chelsea nie pracują idioci i na taką klauzulę się nie zgadzają tylko chcą wykup....
0
JanekACM22
JanekACM22
7 września 2020, 19:43
Ja jestem za tym Florentino,młody talent:-)
0
JanekACM22
JanekACM22
7 września 2020, 19:42
Ja jestem za tym Florentino,młody talent:-)
0
POE
POE
7 września 2020, 19:39
Polska wygra to 0:1
1
Ratava
Ratava
7 września 2020, 19:35
Offtop:

Locatelli w podstawowym składzie Włochów na dzisiejszy mecz z Holandią.
0
POE
POE
7 września 2020, 19:39
I Donnaruma :)
0
Ratava
Ratava
7 września 2020, 19:40
To prawda. Tylko Donnarumma to raczej pewniak, a Locatelli niekoniecznie. Trochę byłem zaskoczony.
0
Corsa
Moderator Corsa
7 września 2020, 19:10
Obawiam się, że jeśli dołączy do nas Bakayoko, to Tonali złapie najmniej minut z całej czwórki. Niby Włoch jest talentem, ale na chwilę obecną jednak Baka, Bennacer i Kessie są mocniejsi, usadzą go.

Tylu dobrych zawodników w środku pola to klęska urodzaju. Niby fajnie mieć konkurencyjnych rezerwowych, ale każdy z nich nadaje się na pierwszy skład, a przy takim tłoku ktoś będzie przesiadywał dłużej na ławie, marnując potencjał(Tonali).

Myślę, że zarząd ma tego świadomość, dlatego nie będą się szarpać z Chelsea za wszelką cenę. Jak przyjdzie to spoko, jak nie to nikt płakać nie będzie.
0
Ratava
Ratava
7 września 2020, 19:15
Liczę, że Pioli będzie rotował i to dosyć często. Oprócz Ligi Europy, to jeszcze Serie A jest trochę "ściśnięta", bo zaczynamy ją miesiąc później (zawsze zaczynaliśmy w okolicach 20 sierpnia, a teraz - 20 września), a przecież zakończy się w tym samym terminie, czyli pod koniec maja. Będzie kilka kolejek co trzy dni i liczę, że wtedy też się załapie. Ta sama sytuacja z Diazem - ofensywa wydaje się być nawet bez niego dobrze ułożona, ale liczę, że Brahim również złapie, nawet nie minuty, a pełne mecze...
1
Corsa
Moderator Corsa
7 września 2020, 19:22
Jeśli wejdziemy do grupy LE, to faktycznie spotkań jest sporo i rotacja będzie koniecznością. Jednak mimo wszystko jeśli trener dopieści skład, znajdzie złoty środek to 80% spotkań rozegra właśnie takim ustawieniem.

Jak dla mnie to już nawet w tej chwili jest spoko, Benek i Kessie w pierwszym, a Tonali pierwszy z ławki, akurat żeby się ograł.
1
Cactus
Cactus
7 września 2020, 19:43
Milan nie angażowałby się w tak sporą inwestycję jak na nasze obecne możliwości jeśli nie byłoby przekonania, że Tonali będzie wartością dodaną do wyjściowej jedenastki. Oczywiście można brać pod uwagę scenariusz, że chłopak się całkowicie spali i będzie odstawał od reszty pomocników co automatycznie zepchnie go na sam dół hierarchii, ale bardziej prawdopodobne jest to, że Pioli znajdzie takie rozwiązanie w którym zarówno Tonali jak i Bennacer będą pełnili kluczowe role w drugiej linii.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 września 2020, 20:37
Zależy w czym mocniejsi.Akurat z Bennacerem to on powinien z czasem wygrać rywalizację o pierwszy skład z uwagi na większy balans w grze, co przy roli pivota jest ważniejsze od czysto ofensywnych walorów Algierczyka(Ten problem doskonale było widać w rywalizacjach z Interem czy Napoli, kiedy oba zespoły zdominowały środek pola.).
0
Boateng93
Boateng93
7 września 2020, 18:59
Bakayoko był bardzo solidny, ale czy jako zmiennik Kessiego warto dawać mu taką pensję i jeszcze płacić 30 mln euro? Chyba nie.
1
Corsa
Moderator Corsa
7 września 2020, 19:12
ciężko powiedzieć kto by był zmiennikiem, Bakayoko jak grał u nas prezentował się bardzo solidnie, wręcz najlepiej.
2
Paweł Piotr
Paweł Piotr
7 września 2020, 19:12
A skąd pewność że nie posadził by Kessiego?
0
Vol'jin
Vol'jin
7 września 2020, 19:19
za te 30 mln to powinniśmy do Lille jechac po Soumare

1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
7 września 2020, 19:29
Mimo wszystko warto, alternatywy mogą w przyszłości okazać się większymi kozakami niz Byoko ale tez sa wysoko wyceniani a obecnie dla Milanu liczy się tylko i wylacznie następny sezon i top4 a biorąc to pod uwagę Byoko to on z wszystkich opcji daje nam najwięcej pozytku bo już jest doświadczony, zna juz klub i nie musi sie aklimatyzowac, brakuje nam jego wzrostu i walki w powietrzu, jest uniwersalny i wcale nie taki stary, może pomóc młodszym kolegom, to pilkarz instant - wsypujesz, zalewasz wrzątkiem, mieszasz i gotowe na juz, liczę że dołączy bo młodych pomocników mamy, niech rywalizują.
2
kamilus
kamilus
7 września 2020, 20:01
Bakayoko i tak pewnie byśmy nie wykupili, więc koszt dla nas nie wyniósłby 30 mln, ale około 10 (pensja + symboliczna opłata za wypożyczenie).
1
MrAncelotti
MrAncelotti
7 września 2020, 18:54
Mam duże podstawy uważać, że prawonożny piłkarz nie powinien zostać prawoskrzydłowym w Milanie. To wynika ze statystyki. To samo tyczy się bramkarzy 185 cm lub niższych. Lepiej olać zwyżki talentu i zaufać statystyce biologicznej.
Właśnie patrzę na wartości rynkowe i oczom nie wierzę! Chiesa jest 3 najdroższym prawonożnym prawoskrzydłowym na świecie! Tuż po Sancho i Gnabrym, (którzy w tym sezonie byli bardziej skuteczni na...lewym skrzydle!)
Mamy więc do czynienia z bańką spekulacyjną.
Edytowano dnia: 7 września 2020, 18:58
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
7 września 2020, 19:06
Carlo ty ewidentnie po dwóch głębszych jesteś.
11
kamilus
kamilus
7 września 2020, 19:44
Oj tam, może ma teraz "delikatny moment"? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
tommyb1
tommyb1
7 września 2020, 21:11
Z Ewertonu też na zbity polecisz :)
0
bawolejaja
bawolejaja
7 września 2020, 18:43
Odpuścić Bakayoko, skoro Marina nie chce przystać na nasze warunki.
ŚO, PO + Chiesa i jedziemy. :-)
0
looko
looko
7 września 2020, 18:24
O kurczę widzę afera dzisiaj była, szkoda, że się nie załapałem
1
DarQ
DarQ
7 września 2020, 18:22
MrAncelotti. Szuka Pan dziury w całym. Gość czuje się dobrze zarówni na prawej i lewej str. Faktycznie częściej występuje na prawej. Akurat my tam szukamy wzmocnienia. Czyli idealna sytuacja. W razie braku Rebica zagra na lewej i tam jak uważasz bedzie szkolił wszechstronność i się rozwijał, a na prawej dajemy minuty dla Diaza lub Castillejo. Inna sprawa to czy mamy szanse na niego? Od kilku dni wierze już cuda objawione w Bresci
1
kusniak_22
kusniak_22
7 września 2020, 18:20
Bennacer, króciótko i to mi się podoba.
1
Grande
Grande
7 września 2020, 18:20
Nie no, Wuja dzisiaj wychodzi środkiem Góralski-Krychowiak, gość jest niepodrabialny.
0
Boateng93
Boateng93
7 września 2020, 18:50
Ale do jego gry to jest optymalny środek. Polska myśl szkoleniowa, dwa rygle w środku. Dziwi kogoś, że Linetty czy Zieliński się w tym nie odnajdują?
1
Foxigar
Foxigar
7 września 2020, 18:05
Jeśli Chiesa naprawdę tylko 50 milionów teraz (w co nie wierzę) to szukałbym jakiś opcji z oddaniem im Paquety + gotówka
0
Grande
Grande
7 września 2020, 18:18
Pytanie czy w ogóle rozpatrują taki wariant, że biorą w rozliczeniu Lucasa.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
7 września 2020, 17:34
Chiesa ma jedną wielką wadę. W Milanie byłby prawoskrzydłowym, problem w tym, że on na tej pozycji może sję już nigdy nie rozwinąc, gdyż jest...prawonożny a powinien być lewonożny, i przez to pewnej granicy moze juz nie przeskoczyc.
1
jedunio
jedunio
7 września 2020, 18:09
MrAncelotti ale głupoty....
15
Ass
Ass
7 września 2020, 18:18
prawa noga na prawej stronie, a co w tym złego?
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
7 września 2020, 18:18
MrAncelotti dobrze gada.
W nowoczesnym futbolu ustawia się lewonożnych skrzydłowych na prawym skrzydle, a prawonożnych na lewym. Dzięki temu taki pomocnik może zejść do środka, tworząc wolną strefę dla obiegającego go obrońcy. Dodatkowym plusem takiego rozwiązanie jest fakt, że po zejściu z prawej strony do środka łatwiej jest uderzyć na bramkę lewą nogą, a z lewej do środka - prawą.
Jest to standard, od kiedy boczni obrońcy biorą udział w konstruowaniu akcji. Większość dzisiejszych skrzydłowych jest albo obunożna, albo grają po przeciwnej stronie, niż wskazuje na to ich noga. Tzw. "klasycznych skrzydłowych" jest dzisiaj mniejszość, ponieważ dublują pozycje bocznych obrońców, którzy, z kolei, powinni mieć nogę wiodącą tą samą, po której grają stronie - gdyż ich głównym zadaniem są dośrodkowania.
1
Pinokio
Pinokio
7 września 2020, 18:21
Bzdury Gianni.

Kluczem jest szybkość, a nie lewa noga. Suso był lewonożny ale co z tego, skoro był wolny jak żółw.
11
Marcos Salinas
Marcos Salinas
7 września 2020, 18:31
Tak, tak.Kluczem jest szybkość, a potem tacy skrzydłowi kończą niczym np. taki Deulofeu...
0
Zako
Zako
7 września 2020, 18:31
Gianni Rivera

Wszystko zależy od taktyki. Leroy Sane przeciez jako lewonozny grał na lewym skrzydle i wykręcał świetne liczby w City, często wychodząc do prostopadłych i wrzucając po ziemi :)
4
ósmy
ósmy
7 września 2020, 19:02
@Gianni Rivera
Prawonożny, szybki skrzydłowy prowadzi piłkę prawą nogą, po prawej stronie boiska i szybko centruje w pole karne, bez zatrzymywania się, holowania piłki i przekładania jej na lewą nogę. Poza tym zastawia piłkę ciałem przy prowadzeniu, co przy prowadzeniu jej zazwyczaj lewą nogą często prowadzi do strat.
Zresztą, takie sytuacje wymuszają wyniki. Po prawdzie wymienność pozycji ma tutaj kluczowe znaczenie. Gdy istnieje potrzeba gry kombinacyjnie, z przetrzymaniem piłki, wtedy dajemy Chiesę na lewą stronę. Kiedy musimy gonić wynik, musi piłka szybko śmigać, wtedy przechodzi na lewą stronę.
1
Olli666
Olli666
7 września 2020, 17:22
I prawidłowa decyzja odnośnie zmieniła dla Zlatana czas się zająć obrona i kontraktem Gigiego
0
marcel massaro
marcel massaro
7 września 2020, 17:22
Ja tutaj, przy okazji chwalenia za dwa ostanie mecze młodzieżowców, chciałbym poruszyć temat ich aktywności w zespole.
Od praktycznie roku w szerokiej kadrze są tacy zawodnicy jak Maldini, Brescianini, Bellodi i Gabbia (ten nawet zaliczył kilka meczów), a teraz dołączyli Colombo i, wracając z wypożyczenia, Pobega. W meczach przedsezonowych zawodnicy Ci dostali szansę pokazania się i pokazali spory potencjał. Co prawda rywale to trochę inna półka, niż Serie A, a i takie mecze rządzą się innymi prawami od meczów ligowych, ale pokazuje jednak ich dyspozycja, że nasz sektor młodzieżowy wcale nie jest od paru lat na tak złym poziomie.
Szlaki przetarł Donnarumma z Calabrią, a potem był Locatelli czy Cutrone. I tutaj jest właśnie ten haczyk, o którym chciałem napisać. Poza Gigim, na wszystkich pozostałych została narzucona ogromna presja, z którą nie zawsze sobie poradzili. Co jest raczej normalne w tym wieku. Pytanie więc, czy chcemy wynajdywać tylko perełki, jak wspomniany bramkarz, czy chcemy szkolić młodzież, która ma nam służyć latami?
Locatelli miał dobre i słabsze mecze, ale był na pewno jednym z lepszych naszych pomocników w tamtym czasie (a mieliśmy ich wtedy nienajlepszych). Jendakże uznano, że już się nie rowinie i sprzedano go do Sassuolo. A tam się rozwinął. Podobnie rzecz się miała z Cutrone. Chłopak miał wejście smoka, po czym drugi sezon był już znacznie słabszy. I wtedy uznano, że trzeba go sprzedać. A niech ktoś mi pokaże zawodnika w tej lidze, co po 1 kapitalnym sezonie, drugi miał identyczny (nie mówię to o tuzach futbolu, jak Cristiano, a o młodych, perspektywicznych zawodnikach)? Identyczna sytuacja jest obecnie z Gabbią. Chłopak ma talent porównywalny z Bastonim, jednak po kilku nieudanych interwencjach przestaje dostawać szansę (dobrze, Kjaer wszedł nadspodziewanie dobrze, z przytupem).
Młodzi zawodnicy potrzebują czasu by się rozwinąć, presje robią sobie sami, nie potrzeba im tego ze strony sztabu trenerskiego. Zarządzający powinni iść śladem Atalanty, która jest w tym aspekcie wzorcowa. Albo dawać młodym szansę w końcowych 15-20 minutach, gdy wynik jest w miarę pewny lub wprowadzać od początku jednego z nich, gdy przeciwnik jest słabszy albo oddać ich na wypożyczenie, by się ogrywali; ale nie do Serie B lub C, a do Serie A. Takie zespoły jak Brescia, Lecce, Crotone, La Spezia myślę, że chętnie wzięłyby do siebie tych zdolniejszych.
Teraz znów chcą sprzedać Calabrię, a chłopaka powinni wypożyczyć, by ochłonął i w słabszym zespole i nowym otoczeniu nabierał ogłady. Bo przecież talent ma spory, co zresztą pokazał.
W sektorze młodzieżowym już czekają następni, których trzeba będzie powoli wprowadzać, by na starcie nie zahamować ich karier. Maldini, Colombo, Tonin, Mionić czy, najmłodszy z nich, Di Gesu mają ogromne talenty, tylko trzeba w stosunku do nich ogromnej ilości cierpliwości i czasu. Fajnie, że jest w zespole ktoś taki, jak Ibrahimović, przy którym mogą poczuć się swobodniej.
7
Mati8095ACM
Mati8095ACM
7 września 2020, 17:46
Tym komentarzem to Ty mi zaimponowałeś !
Jestem tego samego zdania, że trzeba powoli wtłaczać młodych graczy na ostatnie minuty meczów. Jakby zostało jeszcze 5 zmian to spora część zawodników mogłaby dostawać więcej szans na grę w pierwszej 11.
0
Gol
Gol
7 września 2020, 18:14
Temat wałkowany wielokrotnie.

Locatelli - Grał słabo, ale musiał grać bo nie było innych zawodników na jego pozycję. Gdy pojawiła się konkurencja, szybko stracił miejsce w podstawowym składzie i został sprzedany bo kolejny rok siedzenia na ławce tylko obniżyłby jego wartość. Jeżeli chce grać w podstawowej 11 to Sassuolo jest idealne, bo w lepszym klubie raczej sobie nie poradzi z konkurencją. Niech gra i się rozwija, życzę mu powodzenia, ale prawda jest taka, że do Bennacera i Kessiego w formie nie ma podjazdu, do Bakayoko z sezonu 18/19 również, a powalczyć o skład mógłby z Tonallim gdyby temu nie poszło tak dobrze, jak wszyscy mają nadzieję, że pójdzie. W Milanie przyszłości po prostu tak grając jak grał, nie miał.

Calabria - Jemu też sporo brakuje, nawet do nazwania go przyzwoitym obrońcom, dlatego chyba w ankiecie po lewej stronie, większość osób jak widzisz chce właśnie wzmocnienia tej części boiska.

Cutrone - W całej dotychczasowej karierze miał udany jeden sezon (17/18), a wszystkie pozostałe były po prostu słabe i wystarczy popatrzeć na statystyki. Nie ma sensu się czarować.

Trochę nie rozumiesz też faktu, że Milan ma strasznie młodą kadrę. W momencie gdy za 26 latka, wchodzi nadal rozwijający się 21/22 latek, Ty chcesz dawać 20 minut 18 latkowi. Mamy zawodników którzy wymagają czasu na rozwój i wszyscy na raz tego czasu mieć nie będą, nawet przy 5 zmianach.

Milan w przyszłym roku to nie będę klub do dawania pograć młodzieży, bo my już tą młodzieżą gramy, a 16-18 latkowie powinni albo udać się na wypożyczenie i powoli wdrażać się w realia dużej piłki, albo rozgrywać się w Primaverze i być gotowym w momencie gdy ktoś z pierwszej kadry dozna kontuzji. Przynajmniej moim zdaniem.
5
Rysiu
Rysiu
7 września 2020, 18:34
Milan to nie jest drużyna, która może sobie pozwolić na eksperymenty. Nie możemy sobie pozwolić na takie wprowadzanie, kilku zawodników. Można tak próbować z 1/2 zawodnikami i to pod warunkiem że nie obniżą jakości gry. Jeżeli chciałbyś taką szansę dawać wszystkim młodym z kadry to daleko byśmy nie zajechali. Najbardziej utalentowani zawodnicy już od wieku nastolatka potrafią coś wnieść do gry. Jeżeli takich nie mamy to trzeba ich rozwijać w inny sposób - wypożyczenia na przykład. Albo wkalkulować że kogoś wypuścimy, kto później się rozwinie bardziej niż oczekiwaliśmy. Każdy zespół przechodzi takie sytuacje. Czasem zawodnik zaskoczy w środowisku, które dla innego nie stanowi powodu do rozwoju. Cieszę się że na Cutrone czy Loca zarobiliśmy tyle kasy. Przy dłuższej grze u nas ich wartość mogła spaść i byśmy nic nie dostali.
A kto wie może jeszcze kiedyś do nas zawitają.
2
marcel massaro
marcel massaro
7 września 2020, 21:45
"Gol" - masz rację, mamy młodą kadrę, więc to nasuwa oczywiście drugą stronę medalu - są nam potrzebni starsi, bardziej ograni zawodnicy. Jak Ibra. Ci młodzi muszą się od kogoś uczyć. Rozumiem bardzo dobrze, że pomysł na zespół jest taki, by stawiać na młodych, ale niestety młodymi nie wrócimy do czołówki. Ale też skoro pomysł jest, jaki jest, to trzeba tych młodych wprowadzać
"Rysiu" - również masz rację, Milan nie ma czasu na eksperymenty. Ja jednak mówiłem o sytuacjach, gdy nasz zespół prowadzi 3-0, 3-1, 4-0 czy wyżej koło 70-75 minuty, wtedy warto dawać szansę młodzieży. Nie mówię, by wprowadzać 2-3 takich graczy, bo to byłby strzał w kolano, ale jednego zawodnika można byłoby bez problemu, szczególnie w przedniej formacji. Inaczej mija się z celem zostawienie ich w naszej kadrze, a powinni iść na wypożyczenie.
Pamiętam mecz w tamtym sezonie za czasów Gattuso. Graliśmy mecz u siebie z Cagliari. Przed meczem była debata w sztabie szkoleniowym i myśl, by spróbować zagrać w ataku dwójką napastników, by Piątek miał partnera w ataku. I tak w 62 minucie Piątek zdobył bramkę na 3:0., mecz był pod kontrolą, Milan panował nad grą. I jakie zmiany robi Gattuso? Cutrone za Piątka, Calabria za Contiego i Borini za Calhanoglu. Czyli pozycja za pozycję. W takich meczach powinno się albo dać szansę młodym, albo przetestować jakiś inny wariant gry, jeśli się nad nim pracuje na treningach.
I podobnie było pod koniec sezonu. Milan - Sampdoria, 60 minuta, 3-0, nikt z młodych nie wchodzi nawet na chwilę. Milan - Bologna, 50 minuta, 4-1, wchodzi Colombo na 8 minut (chwała za to chociaż). Milan - Parma, 77 minuta, 3-1, nikt z młodych nie wchodzi, choć plus za to, że z ławki weszli wieczni rezerwowi, czyli Laxalt i Krunić. Lazio - Milan, 60 minuta, 0-3, nikt z młodych nie wchodzi (a Lazio było tego dnia beznadziejne; nawet juniorami byśmy pewnie wygrali). Lecce - Milan, 72 minuta, 1-4, nikt z młodych nie wchodzi.
Jak od młodych mamy oczekiwać, że będą zdobywać doświadczenie, gdy nawet w takich meczach nie wchodzą na boisko? Ostatni mecz z Cagliari pokazał, że prowadząc 3-0 można wprowadzić aż dwóch młodych (Maldini i Brescianini), a wynik i tak będzie utrzymany.
Nadal twierdzę, i będę twierdził, że albo powinniśmy im dawać szansę, albo ich wypożyczyć. Inaczej są tam bezcelowo, będą wiecznymi rezerwowymi.
0
marcel massaro
marcel massaro
7 września 2020, 21:50
A w tym sezonie będzie jeszcze trudniej młodym grać, bo mamy w końcu spory wybór w pomocy, w ataku też jest 5, a nie wiadomo czy jednak nie uda się kogoś kupić (ja wierzę bardzo mocno, że Chiesa do nas przyjdzie; Commisso to nie Cairo, a zespół chce wzmacniać). Mamy w końcu bogactwo wyboru, z czego należy się tylko cieszyć. Forza Milan :)
0
Kishony
Kishony
7 września 2020, 17:16
Multikonto, Galvo. Żegnamy się. @FDL
Edytowano dnia: 7 września 2020, 17:20
0
GiveMeReason
GiveMeReason
7 września 2020, 17:27
Z ciekawosci, czyje multikonto?
0
GiveMeReason
GiveMeReason
7 września 2020, 17:47
Dobra juz widze do usuniecia
0
Zako
Zako
7 września 2020, 17:10
Szczerze wątpię, zeby Chelsea coś zyskała na przeciąganiu tych negocjacji. Interesuje sie nim praktycznie tylko Milan, sam gracz chciałby do Milanu. Za goscia, który jest im zbędny i raczej nie ma żadnych szans grać u Lamparda domagają się kwoty, której nikt im nie zapłaci. Myślę, ze jeszcze będziemy chcieli ich przeczekać, co prawda u Piolego nie grał, ale jednak sezon w Serie A zaliczył, nie potrzebuje az tyle czasu na aklimatyzację. Chelsea co prawda kasy zaoszczędziła, stad te wydatki, ale raczej Baki chętnie by się pozbyli.

0
KKP19
KKP19
7 września 2020, 17:02
Użytkownik Galvo chyba prosi o wolne od komentowania
2
umbrella
umbrella
7 września 2020, 17:06
Może w tym jest jakaś głębsza myśl? Zawsze 4 litery, od czwartej wiadomości złamał regułę i zaczął używać liter "porozrzucanych" po klawiaturze, a nie leżących obok siebie...

Edit: No i już nie poznamy jego tajemnicy :(
Edytowano dnia: 7 września 2020, 17:07
0
Galvo
Galvo
7 września 2020, 16:56
Ban za spamowanie
Edytowano dnia: 7 września 2020, 17:07
0
Ratava
Ratava
7 września 2020, 16:57
Dlaczego nie wziąłeś dzisiaj leków?
22
Manolas
Manolas
7 września 2020, 18:33
Co takiego Koleś na wypisywał?
1
siara8888
siara8888
7 września 2020, 16:51
tez uwazam ze sciagniecie bakayoko to nie piorytet jesli naprawde chcemy sie wlaczyc do walki o lige mistrzow to koniecznie trzeba wzmocnic prawa strone...no i srodkowy defensor i wtedy bedzie git z castillejo na prawej pomocy daleko nie zajedziemy
0
grzegorzzg
grzegorzzg
7 września 2020, 16:51
Bardzo dobrze że odmówiono transferu Ismaela Bennacera, ponieważ on jest bardzo dobry piłkarz i będzie jeszcze lepszy.
1
Cisek666
Cisek666
7 września 2020, 16:51
A Leonardo nie chce może za 40 baniek Paquety?
3
Rysiu
Rysiu
7 września 2020, 16:46
Rozpatrzyłbym opcje Verratti za Benka jeżeli bardzo I'm zależy :D
1
Grande
Grande
7 września 2020, 16:50
Nasser Al-Khelaïfi natomiast tego nie rozpatrzy, bo to jego ulubiony zawodnik :)
2
tomas76
tomas76
7 września 2020, 17:38
Benka puściłbym za 40 ale kupić Chiese i może Verratti i ok.
0
Ratava
Ratava
7 września 2020, 16:46
Może to trochę dziwne, a może nie, ale obawiam się powrotu meczów z kibicami... Chociaż za nimi tęsknię. Nie wiem jak ten zespół będzie funkcjonował w takich - czyli normalnych warunkach. Mimo wszystko sporo czynników wpłynęło na nasz świetny okres popandemiczny, ale to co będzie dalej to otchłań. Cholernie mnie to ciekawi... Jednak z drugiej strony niepokoi.
2
Ratava
Ratava
7 września 2020, 16:38
No w zasadzie, to obecnie zmiennik dla Ibry niepotrzebny. Kilku zawodników może zagrać na dziewiątce, a jeszcze jest młody Colombo. Jazda się zacznie w przyszłym roku.
0
Milanboy
Milanboy
7 września 2020, 16:35
Kiedy mają się odbyć testy medyczne Tonalego?
1
olhan
olhan
7 września 2020, 16:36
jakoś środa-czwartek podobno
0
Milanista85
Milanista85
7 września 2020, 16:37
Teraz piszą środa czwartek ;) Ale czy na stowe to kto wie.
0
Milanboy
Milanboy
7 września 2020, 16:57
Milanista85- Piłkarzem na pewno powinien być Milanu, może chodzi o zdrowie zawodnika, dlatego testy się przeciągają skoro wszystko jest już dogadane.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się