SCUDETTO


MERCATO LIVE: 9.09: SANDRO TONALI PODPISAŁ KONTRAKT! [23:12]

9 września 2020, 00:49, Redakcja Główne newsy
MERCATO LIVE: 9.09: SANDRO TONALI PODPISAŁ KONTRAKT! [23:12]

[00:50]: Jak informuje Gianluca Di Marzio na antenie Sky, Olympique Lyon wyraża zainteresowanie transferem Lucasa Paquety. Na razie nie została oficjalnie przedstawiona żadna oferta, jednakże włoskie źródła informują o kwocie 22 mln euro, jakie miałyby zostać zaoferowane przez francuski klub za transfer 23-letniego Brazylijczyka.

[07:12]: Wydarzenia tego dnia kibice AC Milan będą obserwowali z przyjemnością - w ciągu godziny powinny rozpocząć się testy medyczne Sandro Tonalego, który na swoim Instagramie niejako zapowiedział rychłe podpisanie kontraktu z ekipą rossonerich (KLIK).

[07:13]: Gianluca Di Marzio informuje, że Marco Sportiello z Atalanty Bergamo nie zostanie zmiennikiem Gianluigiego Donnarummy. Milan szuka więc innego golkipera.

[08:01]Sandro Tonali lada chwila pojawi się w klinice La Madonnina, a włoscy dziennikarze już informują, że czeka na niego sporo kibiców.

[08:52]: Testy medyczne Sandro Tonalego rozpoczęte - WIDEO!

[09:34]: W nawiązaniu do wczorajszych wydarzeń Tuttosport podkreśla, że Milan jest gotowy sprowadzić z Dynama Kijów na lewą obronę Witalija Mykołenkę. Najpierw jednak szeregi rossonerich musiałby opuścić Diego Laxalt.

[10:18]: Na wylocie z Milanu jest Rade Krunić. Według La Gazzetta dello Sport, 8 mln euro za Bośniaka proponuje Freiburg.

[10:37]MilanNews podaje, że Sandro Tonali po wszelkich badaniach podpisze kontrakt późnym wieczorem, jako że od 17 do 19 zarząd rossonerich będzie przebywał w Milanello na sparingu z Vicenzą.

[11:20]La Gazzetta dello Sport uważa, że Milan może spróbować pozyskać Nikolę Milenkovicia z Fiorentiny na podobnej zasadzie co Sandro Tonalego - dziennik określa to mianem "superwypożyczenia". Przypomnijmy - Włoch trafia na San Siro na zasadzie rocznego wypożyczenia płatnego 10 mln euro, z opcją wykupu za kolejnych 15 mln euro, a dodatkowych 10 mln euro zapisanych jest w potencjalnych bonusach.

[11:30]: Włoscy dziennikarze zgodnie poinformowali, że Milan właśnie rozwiązał kwestię zmiennika Gianluigiego Donnarummy - rossoneri podpiszą kontrakt z Ciprianem Tatarusanu. To 34-letni Rumun mający na koncie 68 występów w reprezentacji swojego kraju. W Serie A występował w latach 2014-2017 jako golkiper Fiorentiny, później przez dwa sezony grał w Nantes, a rozgrywki 2019/2020 spędził w Olympique Lyon pełniąc tam funkcję rezerwowego. Zawodnik ma jeszcze 2 lata ważnej umowy z OL, co wskazuje na to, że mediolańczycy muszą wyłożyć jakąś sumę odstępnego.

[11:32]: Gianluca Di Marzio podaje, że Tatarusanu podpisze 3-letni kontrakt, a w Mediolanie zjawi się najpóźniej jutro rano, albo nawet dziś wieczorem.

[11:50]: Według dziennikarza Vito Angele, Olympique Lyon pozwolił odejść Ciprianowi Tatarusanu za darmo.

[12:02]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, zwraca uwagę, że transfery Pierre'a Kalulu Cipriana Tatarusanu ukazują dobre relacje włodarzy rossonerich z Olympique'em Lyon. Francuzi są zainteresowani Lucasem Paquetą, za którego mediolańczycy życzą sobie 20-25 mln euro - najbliższe dni mają pokazać, czy ta operacja może się zrealizować.

[13:35]SkySandro Tonali przechodzi obecnie drugą część testów medycznych. Po nich zaliczy testy wydolnościowe, a następnie uda się do hotelu, gdzie poczeka aż Milan rozegra sparing z Vicenzą. Na samym końcu, późnym wieczorem, Włoch będzie mógł podpisać kontrakt z zarobkami rzędu 2 mln euro rocznie - docelowo 5-letni, choć wszystko jest oczywiście zależne od kwestii wykupu.

[14:35]: Testy medyczne Sandro Tonalego w klinice La Madonnina dobiegły końca - WIDEO!

[14:55]: Kolejny etap Sandro Tonalego to testy wydolnościowe w Centro Ambrosiano Di Medicina Dello Sport - WIDEO!  

[16:10]: Testy medyczne i wydolnościowe już zakończone. Teraz czas na odpoczynek i podpisanie kontraktu. Sandro Tonali krótko: "Jestem bardzo szczęśliwy. Pozdrawiam wszystkich kibiców!" WIDEO!

[16:23]: Testy medyczne Cipriana Tatarusanu odbędą się najprawdopodobniej w piątek, a sam Rumun przyleci do Mediolanu dziś wieczorem - informuje serwis GianlucaDiMarzio.com.

[18:30]: Sandro Tonali pojawił się właśnie w Casa Milan - WIDEO. Wcześniej w siedzibie klubu zawitali prawnicy zawodnika, lada chwila dojdzie do podpisania kontraktu, a oficjalne ogłoszenie transferu spodziewane jest jeszcze dzisiaj.

[19:00]Sandro Tonali w mediach społecznościowych pożegnał się z Brescią. Pozostaje już tylko czekać na podpis i oficjalny komunikat Milanu...

[19:55]: Mario Sconcerti z TuttoMercatoWeb donosi, że po transferze Tonalego, Milan będzie skłonny sprzedać Ismaela Bennacera, za którego otrzymał bardzo atrakcyjne oferty, m.in. z Realu Madryt. Włoch miałby zastąpić Algierczyka w wyjściowym składzie drużyny z San Siro. 

[20:30]: Włoscy dziennikarze zgodni: Sandro Tonali podpisał umowę z Milanem! Czekamy na komunikat klubu... WIDEO z piłkarzem opuszczającym Casa Milan.

[21:12]: Panie i panowie - Sandro Tonali piłkarzem AC Milan!

[21:20]: Oto wypowiedzi włodarzy Milanu po transferze Sandro Tonalego

Paolo Maldini: "Cieszymy się, że możemy powitać Sandro w rodzinie Milanu. Jesteśmy przekonani, że będzie mógł wnieść wielki wkład w budowanie naszej wspólnej przyszłości, pełnej wielkiej satysfakcji. To piłkarz bardzo utalentowany, idealnie wpisujący się w wartości naszego klubu"

Ivan Gazidis: "Wszyscy jesteśmy bardzo szczęśliwi z transferu Sandro do Milanu. Jest jednym z najbardziej obiecujących talentów na arenie międzynarodowej. Dobrze zna klub i jest przywiązany do niego emocjonalnie. Chcemy iść dalej wspólnie. Witaj Sandro!"

[23:12]SkyCiprian Tatarusanu przyleciał już do Mediolanu.



326 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Vol'jin
9 września 2020, 10:26
Krunić za 8 mln to jeszcze na plus wyjdziemy xD

a tak serio jak negocjacje z Mariną będą się przeciągać to trzeba uderzyć po Soumare zwłaszcza, że ponoć mogą rozważyć opcje wypożyczenia z wykupem (Maldini like)

Stoper priorytet a potem niech się dzieje co ma się dziać
2
LunaS
LunaS
9 września 2020, 10:30
Jak na plus ? Daliśmy za niego 8. Szczerze to wątpiłem w naszego De Bruyne od początku. Dobry grajek na średniaka serie A.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
9 września 2020, 10:33
W przypadku Krunicia zagra chyba magia amortyzacji (w przypadku jego sprzedaży za 8 mln) .. chyba o to chodziło autorowi.
5
kamilus
kamilus
9 września 2020, 10:44
Wyjdziemy na plus, bo przyszedł rok temu z umową na 5 lat, więc przez rok zamortyzowana zostanie kwota 1,6 mln (8 - 8/5). I każda oferta powyżej 6,4 mln pokaże w księgach zysk.

A co do stopera, to ponoć Milan cały czas pracuje nad transferem Milenkovica. Niby Nikola mógłby rozwiązać problemy zarówno na środku jak i boku obrony, ale jest pytanie, czy mógłby on grać jak "normalny" prawy obrońca w 4-osobowej obronie, a nie tylko jako "półśrodek"?
0
Daniel93-ACM
Daniel93-ACM
9 września 2020, 10:15
Z innej beczki

inter podobno chce wymiany dalbert za Locatelliego :o

Co jak co, ale nie chciał bym widzieć wychowanka Milanu u rywala zza między :/

Po prostu sam przykry widok, pomijając aspekty piłkarskie.
1
patoo_07
patoo_07
9 września 2020, 10:25
A tam nie ma co płakać po Locatellim. Chłopak się nie przebił i tyle. Sprzedali go i trudno.
2
Kamciu
Kamciu
9 września 2020, 10:31
Wymienic Dalberta na Locatellego to bylby majstersztyk Marotty. Co prawda watpie by Locatelli odgrywal jakas istotna role w zespole z uwagi na ogrom jakosciowych pomocnikow, ale Dalbert nie przyda sie juz kompletnie.

Ps. CorSport podal, ze w przypadku fiaska negocjacji z Bakayoko, Milan bedzie chcial wypozyczyc Vecino. Zawodnik solidny, nic mniej, nic wiecej, jednak w Interze zbedny - trzymam kciuki za taki ruch (w zaleznosci od ewentualnych warunkow).
0
Orzelek79
Orzelek79
9 września 2020, 13:35
Kamiciu, w sprawie Bakayoko czas gra na naszą korzyść. Chelsea szuka każdego funta po takich zakupach. Bakayoko jest im zbędny, z rocznym kontraktem muszą zejść ze swoich oczekiwań.
0
goat333
goat333
9 września 2020, 09:48
9:34
Było wczoraj
0
LunaS
LunaS
9 września 2020, 09:41
Pewnie mu założą kartę zdrowia i historię kontuzji na transfermarkt - bo jednego i drugiego nie ma :) Mam nadzieję że to będzie kocur nad kotami :)
0
Adi.Milan
Adi.Milan
9 września 2020, 09:39
Czy mu te włosy nie przeszkadzają jak gra w piłkę?
0
Diavo
Diavo
9 września 2020, 10:14
Przytrzymuje je lewą ręką podczas gry :D
3
Orzelek79
Orzelek79
9 września 2020, 10:23
Cały okres gry w klubach miałem długie włosy. Nie miałem żadnego problemu z grą ponieważ szybko się przyzwyczajasz.
Tylko zniszczyłem je częstym myciem i musiałem ściąć.
0
vorti
vorti
9 września 2020, 09:34
Wstaje po nocce, a pierwsze co robię to wchodze zobaczyć newsy i czy wkoncu jest Sandro... Jest. Jaram się jak dziecko i jestem mega pozytywnie nastawiony do tego sezonu!! Forza Milan!!
1
Zuber
Zuber
9 września 2020, 09:21
Dobrze, że wy o niczym nie decydujecie, bo dalej by tu w ataku biegał Andre Silva, a za jego plecami bezradny Paqueta. xD
13
Rossu
Rossu
9 września 2020, 09:47
+1

I jeszcze Piątek jako drugi napastnik obok Silvy xD
7
matten
matten
9 września 2020, 10:06
A do tego 6 piłkarzy primavery, bo dobrze zagrali w sparingu z 8ligowcem.
3
Ratava
Ratava
9 września 2020, 09:11
Włoska perełka w Milanie, no coś pięknego.
1
Corsa
Moderator Corsa
9 września 2020, 09:11
Czy Paqueta się sprawdził? Nie.
Czy powinniśmy go teraz sprzedać? Nie.

Taka prawda, że nie dostaniemy żadnej oferty, która nada się do akceptacji. Uważam, że 22 miliony to marzenie ściętej głowy, nikt nie zaoferuje więcej niż 15. Bądźmy szczerzy, Lucas jest przyspawany do ławki, a jak już wchodzi, to nic nie wnosi.

Herta na przykładzie Piątka wysłała wszystkim wyraźny sygnał, że nie warto brać od nas piłkarzy, którzy nie sprawdzili się po zaciągu Leonardo. Niemcy zaryzykowali, a teraz płaczą, bo nie mają co zrobić z tym naszym el Pistolero, Labbadia nawet specjalnie nie ukrywa, że nie widzi go w swojej drużynie. Ogromnie cieszy mnie fakt, że udało się sprzedać chociaż jednego z tej dwójki.

Co dalej? No musi zostać, trzeba liczyć, że zagra kilka spotkań na przyzwoitym poziomie, ustrzeli na farcie jakąś bramkę i wtedy dopiero wystawić go na listę. Podobnie jak kolega poniżej wydaje mi się, że Pioli będzie chciał na siłę wrzucać Lucasa do gry w mniej istotnych momentach/meczach, aby tylko go wypromować. O ile pod koniec sezonu nie widywaliśmy go praktycznie na boisku, to teraz coś czuję, że dostanie swoje minuty.

Co do tego, że Pioli już go skreślił nie mam cienia wątpliwości. Jest z nami tylko dlatego, że nie ma chętnych do zakupu.
2
matten
matten
9 września 2020, 10:05
Jak zostanie i będzie grzał ławę to jeszcze bardziej straci na wartości. Najlepiej byłoby włączyć Brazylijczyka w transfer innego gracza, ale nie wiadomo czy ktoś na pójdzie. Można go też wysłać na wypożyczenie do słabszego klubu w Serie A, ale nie wiadomo czy wtedy jeszcze bardziej nie straci na wartości.
Tak czy siak ten transfer był strzałem w stopę i mam nadzieję, że póki nie wrócimy do regularnego grania w LM nie będziemy już tak ryzykować.
0
Corsa
Moderator Corsa
9 września 2020, 11:14
@matten, nie ma dobrego rozwiązania, sam bym nie wiedział co z nim zrobić. Pomyśleć, że ten cały Leonardo w jednym okienku sprowadził takie niewypały, za duże pieniądze. Wręcz podchodzi to pod sabotaż.
0
9 września 2020, 08:58
Brać z pocałowaniem ręki. Nie zgadzają się księgi? To wypożyczyć z wykupem za rok i się będą zgadzać... chyba. Albo kupić kogoś od nich i zawyżyć specjalnie ceny. Nieważne, sprzedać jak najszybciej :)
Wielu by chciało by Milan był klubem 100 szans dla wszystkich zawodników (jednocześnie oczekując szybkiego powrotu na szczyt), ale na szczęście tak nie jest. Nie pasują, nie wykorzystali wielu szans? To dziękujemy i życzymy szczęścia gdzie indziej. Być może w innym środowisku im się uda, ale nie znaczy to nic złego o naszym klubie. Tym bardziej że ci udani inaczej dyrektorzy co ich ściągali już tu nie pracują.

W ogóle z takich zawodników co mieli talent, ale zjadła ich presja w Milanie najbardziej szanuję Saponarę. Gość miał jaja wyjść i powiedzieć, że zwyczajnie nie podołał, nie dał rady i nie był gotowy. Nie pieprzył nic o tym jak to wszystko inne zawiodło, tylko nie on.
Edytowano dnia: 9 września 2020, 08:59
10
Bradley
Bradley
9 września 2020, 09:07
Z zalozenia, ze Pakieta jest transferem autorstwa Leonardo bym go pogonil. Sprzedadac, poki jest jeszcze tyle warty.
0
Corsa
Moderator Corsa
9 września 2020, 09:16
W tym problem, że obecnie nie jest wart zbyt wiele, a już na pewno nie 20 milionów. Nikt go nie kupi, musimy przetrawić to, że zostanie i naiwnie liczyć na cud.
Edytowano dnia: 9 września 2020, 09:17
0
Corsa
Corsa
9 września 2020, 09:29
No niestety, plotka GDM to tylko plotka. Raczej nie ma żadnego tematu. Chociaż liczę, że przynajmniej tym razem Di Marzio wie o czym mówi.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
9 września 2020, 10:20
Co do Saponary... Ja to chętnie bym Paquetę na Włocha wymienił. Uważam, że jako zmiennik Calhanoglu więcej by wnosił. To jest bardzo dobry piłkarz, dużo widzący, gra bardzo prostą, aczkolwiek efektywną piłkę. Potrafi też zagrać coś zaskakującego. Nie to, co Brazylijczyk, który ma sto pomysłów na sekundę, z czego większość, to klapa. Już trochę czasu w Milanie jest i dalej nie pojął, że to nie Flamengo i tu nie ma czasu na zastanawianie się, co począć z piłką.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
9 września 2020, 08:57
Chciałbym żeby Paqueta został. Powinien zostać wypożyczony do innego zespołu serie A. Tak jak było z Suso. Po takim sezonie zdecydować co z nim. Ja wciąż w niego wierzę.
2
Zuber
Zuber
9 września 2020, 10:07
Wypożyczać ziomka co kosztował prawie 40 mln, biznes roku. Poza tym nikt się nie zgodzi na samo wypożyczenie, a tym bardziej na wypożyczenie z prawem wykupu.
0
Fushnikov
Fushnikov
9 września 2020, 08:55
Wie ktoś dlaczego po kilku na link do testów wyskakuje mi błąd? Btw. Ja to tylko tu zostawię.
https://futbolnews.pl/newsroom/32847,sandro-tonali-w-interze
Edytowano dnia: 9 września 2020, 08:56
0
DragonAC
DragonAC
9 września 2020, 08:54
Jaram się
0
kamilus
kamilus
9 września 2020, 08:38
Czy Paqueta zostanie, czy odejdzie, to prawdopodobnie będzie zależało tylko od Piolego, który albo widzi go jako sensownego zastępcę Hakana, albo nie. W końcówce ubiegłego sezonu Brazylijczyk zazwyczaj nie wchodził na boisko nawet wtedy, gdy już można było robić po 5 zmian na mecz, a to dużo świadczy o stosunku Stefano do niego. Owszem, teraz w meczach przedsezonowych gra zawsze, ale to pewnie dlatego, że chciano go "pokazać światu" plus za bardzo kto inny nie mógł tam grać.

Zastanawia mnie też kwestia oferty, jaką chciałby zaakceptować Milan, bo z jednej strony już 20 mln wygląda fajnie (np. wystarczy dołożyć 4 mln i można pozyskać Szoboszlaia, o ile ten by wyraził zgodę na transfer), ale z drugiej dopiero 25-26 mln pozwoli nam wyjść na zero z transferem Brazylijczyka - i szczerze mówiąc ciężko mi sobie wyobrazić, by Lyon czy ktokolwiek inny mógł tyle zaoferować.
5
Zimer9009
Zimer9009
9 września 2020, 08:41
I tutaj pojawia się kluczowe pytanie: sprzedać za 22 z delikatna stratą czy iść w hazard.

Mamy przykłady zza między (Joao Mario, Gabigol), że nie u każdego piłkarza, który przychodził z pokemonowej ligi to się opłaca.

Pytanie czy te 22 mln faktycznie leżą na stole bo równie dobrze to fake news.
Edytowano dnia: 9 września 2020, 08:43
0
Zimer9009
Zimer9009
9 września 2020, 08:32
Czy Paqueta może odpalić we francuskiej lidze bez presji otoczenia- jak najbardziej.

Czy to oznacza, że dostając dodatkowe X lat w Milanie odpali - nie.

Koleś jest miękki psychicznie jak niewypieczona bułka od hot-doga z żabki i skoro nie wytrzymuje presji w Milanie tzn ze jest kolejnym brazolem, który najlepiej wypada na kompilacjach YouTube.

Jeżeli 22 mln pozwolą wyjść na zero to żegnam bez żalu. Za Piątkiem tez niektórzy płakali, że za szybko, a teraz każdy dziękuje Bogu, że go wypchneliśmy.
9
ALCANTARA
ALCANTARA
9 września 2020, 08:41
Jakby nie wypchneli tego kaleki to teraz nie byłoby pewnie kasy na Tonalego. Wyobrażacie to sobie? Paquety trochę szkoda bo jednak coś tam umie. Ale jakby miał zwolnić kasę na Chiesę to nara
0
kamilus
kamilus
9 września 2020, 08:42
22 mln nie pozwolą wyjść na zero (dane z TransferMarkt):
- Paqueta przyszedł w styczniu 2019 roku za 38,4 mln z kontraktem na 4,5 roku (do czerwca 2023 roku), czyli co pół roku z kwoty jego zakupu "schodzi" 4,3 mln (38,4/9),
- jeśli by odszedł w tym okienku, to zdążylibyśmy zamortyzować 12,9 mln, czyli by wyjść na zero, musiał by odejść za 25,5 mln (38,4 - 12,9).
0
Ratava
Ratava
9 września 2020, 08:28
Mi Paquety nie szkoda. Miał wystarczająco dużo czasu, żeby się tutaj pokazać z dobrej strony. Nie wyszło. Pamiętam do teraz, jak niektórzy jarali się tym, że zrobił jakąś "brazylijską" sztuczkę. No okej, możesz tak robić pod warunkiem, że będzie z tego jakaś korzyść, a koniec końców on tracił piłkę. Wydawał się bardzo nonszalancki. Na pewno jest to piłkarz z nietuzinkowymi umiejętnościami, ale myślę, że przy obecnej obsadzie i tak za długo by nie pograł, a możemy za niego dostać albo ładną kaskę, albo włączyć go w jakąkolwiek wymianę.

44 mecze rozegrał w koszulce Milanu - wystarczający czas, żeby go ocenić. Konkretniej to 2377 minuty. Statystyki? 1 gol, 3 asysty. No i generalnie mało dawał zespołowi mimo wszystko. Nie będzie mi go szkoda.

Malkontenci - nie płakałbym za tym, że się nie sprawdził, że wydaliśmy na niego dużą sumę, a oddamy go pewnie o wiele taniej. Wiecie dlaczego? Ano dlatego, że nie ma klubu w Europie, który by przynajmniej raz nie wdupił z transferem. Nawet chwalony za politykę Bayern, dał 80 baniek za Lucasa Hernandeza, który póki co grywa tylko ogony.
17
adamos
adamos
9 września 2020, 08:32
spojrz na staty Hakana i Kessiego z pierwszych dwoch sezonow... I druga rzecz z Paquety robili Mezzale i dawali zadania defensywne a nie ofensywne...
1
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
9 września 2020, 08:33
Tak, 44 mecze, bo jak wchodził na 10 minut to przecież tak jakby grał cały mecz. 2377 minut to trochę ponad 26 meczów, już wygląda trochę inaczej, prawda? Nie wiem czy pozbycie się Paquety to dobry ruch czy zły, ale moim zdaniem nie miał wystarczająco dużo czasu, weźmy pod uwagę jego wiek, formę drużyny gdy występował i to, że jesteśmy jego pierwszym europejskim klubem.
0
Ratava
Ratava
9 września 2020, 08:34
Może inaczej. Nie widzę dla niego miejsca w obecnej kadrze. Po co mamy go zostawiać, skoro za dużo i tak nie pogra? On jest na każdej pozycji ostatni w hierarchii, bo mamy lepszych i bardziej ogarniętych piłkarzy. Tak jak mówię - to nie jest słaby piłkarz, ale tutaj nie wyszło. Nie pierwszy, nie ostatni flop transferowy, zdarza się wszystkim. Także jak wiemy, że za dużo nie pogra (a raczej tak będzie), to lepiej coś na nim zarobić.
3
Ratava
Ratava
9 września 2020, 08:51
1,5 sezonu - nie miał wystarczająco czasu...
Mam jakieś flashbacki z histerii o Andre Silvie. On też nie dostał tej mitycznej szansy. W sumie to szkoda słów i czasu na takich graczy, ale jak widać inni kibice mają inne zdanie. Dobrze że to trener i dyrektorzy decydują :)
2
Milanboy
Milanboy
9 września 2020, 08:20
Naprawdę mamy żałować, że Paqueta raczej odejdzie? Facet miał masę czasu na grę, trenował praktycznie codziennie z zespołem, miał minuty a tak naprawdę miewał tylko przebłyski dobrej gry. Kurka, czas to może mieć taki nieopierzony Roback, albo Colombo czy mimo wszystko Maldini, ale nie zawodnik który kosztował sporo pieniędzy jak na warunki Serie A .Tak naprawdę prócz kilku przebłysków jest ogromnym zawodem, no i przypominam, on ma 23 lata a nie jak wymieniona przeze mnie reszta która ma po 17-19 lat, więc należy wymagać od niego poziomu, a skoro tego nie daje to najlepiej jest go gdzieś sprzedać. Nie porównujcie go do Hakana, bo Hakan mimo ,że nie był tym piłkarzem co w Bayerze, to nie raz , nie dwa i nie trzy dawał jednak nam te punkty i był kluczowym punktem u każdego trenera.

Dobrze, że przychodzi Sandro, bo to raczej będzie zdecydowanie lepszy piłkarz niż Paqueta , no ale zobaczymy.
10
adamos
adamos
9 września 2020, 08:28
hmmm Kessie i Hakan potrzebowali 3 sezonów i grali co mecz, może Paqueta tez potrzebuje więcej minut by odpalić swoj geniusz... Może teraz jak gramy na 3 frontach to Paqueta odpali...
2
Milanboy
Milanboy
9 września 2020, 08:30
adamos- Oni potrafili grać dobrze, ba, dawali nam punkty i grali po 90 minut, powiedz mi, czy coś taki przypadek występował u Paquety?
1
Ratava
Ratava
9 września 2020, 08:30
Kessie i Hakan nie grali na swoich pozycjach. Jakoś dziwnym trafem, jak Pioli ustawił zespół 4-2-3-1, zarówno Iworyjczyk, jak i Turek grali znakomicie. Bez porównania.
7
adamos
adamos
9 września 2020, 08:36
@Milanboy
Tak za Rina nawet śmigał, a druga rzecz nie grał na swojej nominalnej pozycji. Teraz występuje tam gdzie powinien i potrzebuje czasu na aklimatyzację na tej pozycji.
0
Milanboy
Milanboy
9 września 2020, 08:41
adamos- pamiętam jedynie niezły początek w wykonaniu Brazylijczyka, później kontuzja , potem zawieszenie i chłopak zgasł strasznie, a na jego pozycji jest obecnie lepszy Calhanoglu i zdecydowanie bardziej szybszy oraz bardziej dynamiczny, więc tym bardziej ten gracz nie ma miejsca w zespole Il Diavolo.
0
tomas76
tomas76
9 września 2020, 08:17
czy on potrafi strzelać wolne jak Pirlo chociaż w 30%?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 września 2020, 09:45
https://youtu.be/g2zyoGoLcRs

Myślę, że jakieś 35% ;)
1
per93milan
per93milan
9 września 2020, 08:10
Tonali!
2
grayman88
grayman88
9 września 2020, 07:45
Będziemy kiedyś żałować ze tak szybko się go pozbyliśmy. Hakan też potrzebował trochę czasu.
0
DragonAC
DragonAC
9 września 2020, 07:47
Hacan potrzebował nie czasu, tylko kija w postaci Ibry. A na Lucasa to nie podziałało, jest irytujący na boisku
Edytowano dnia: 9 września 2020, 07:48
8
Cervusius
Cervusius
9 września 2020, 07:33
Paqueta powtórzy zapewne przypadek innego środkowego pomocnika, wobec którego oczekiwano że będzie drugim Kaką, a którego oddano do Francji i po którym słuch zaginął, czyli Gourcuffa.
8
Trybikow01
Trybikow01
9 września 2020, 07:53
Kto?
0
patoo_07
patoo_07
9 września 2020, 08:16
Akurat Gourcuff we Francji radził sobie całkiem całkiem. Ogółem 282 mecze, 45 bramek i 46 asyst. Może nie są to porażające statystyki, ale przyzwoite. W najlepszym momencie Lyon płacił za niego 22 miliony. Coś tam pograł. Faktem jest, że jak wchodził z ławki w sezonie 2007/08 to wiele sobie po nim obiecywałem.
7
Vol'jin
9 września 2020, 08:20
Gourcuff we Francji miał jeden sezon konia w mistrzowskim sezonie w Bordo gdzie potem odmówił powrotu do Milanu a potem transfer do Lyonu i zginął w akcji. + do tego doszło kablowanie w szatni reprezentacji Francji na MŚ 2010 ;]
2
Cervusius
Cervusius
9 września 2020, 08:22
patoo_07
Tak, ale w Milanie zawiódł i nie dorósł do miary Kaki, którą do niego przykładano. On został nawet francuskim graczem roku w 2009 bodajże przed Riberym, Henrym i Llorisem, ale na tym poziomie topu Ligue 1 długo nie pograł. Życzę Paquecie, żeby był wyróżniającym się graczem ligi francuskiej, być może to jest właśnie jego top możliwości.
1
Rrad5
Rrad5
9 września 2020, 06:37
Wymiana za Depaya + doplata z 20 i go żegnamy :)
2
patoo_07
patoo_07
9 września 2020, 07:32
Ponoć Lyon ustalił ze Depaya cenę 30mln. Więc Paqueta i 10 mln powinno być ok :D
1
adamos
adamos
9 września 2020, 08:25
ale po co nam Depay? na Lewym skrzydle mamy Rebica i Leao wystarczy.
0
Mailand_91
Mailand_91
9 września 2020, 08:39
po co nam Depay? A no po to żeby poprawić jakosc składu. Memphis zjada na śnaidanie dwóch wcześniej wymienionych. Fakt jest knąbrny, ale Zlatan by og ustawił. W ostatecznosci Leao można ustawić jako zmiennika dla Ibry. Grywał w Lille na spicy, wiec nie widze problemu
0
DarthImpaler
DarthImpaler
9 września 2020, 06:35
22 mln?? Oni już zapomnieli że promocje się skończyły i my nie sprzedajemy po promocjach teraz?? Realna oferta wg mnie to ok 30 mln + może jakiś procent od kolejnego transferu.
1
GiveMeReason
GiveMeReason
9 września 2020, 08:18
Nie?? Od kiedy?
0
Corsa
Moderator Corsa
9 września 2020, 08:39
Niestety, ale Paqueta jest głębokim rezerwowym, który totalnie nic nie pokazał w tamtym sezonie. Obiektywnie patrząc, to nie dałbym nawet i 15 milionów za niego.

Chociaż nie widzę dla niego przyszłości u nas, to mimo wszystko powinien zostać, bo faktycznie nie opłaca się go teraz sprzedawać.

Może Pioli da mu trochę minut, w których ustrzeli z 3-4 przypadkowe bramki, a cena nieco wzrośnie. Dopiero wtedy sprzedać.
2
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
9 września 2020, 06:25
Nie jestem zwolennikiem transferu Paquety.
1
Manolas
Manolas
9 września 2020, 05:30
Dalbym procent od przyszłej sprzedaży, to najlepsza opcja z Kuźnią talentów
7
Semper Fideli
Semper Fideli
9 września 2020, 05:10
Ciekawe czy uda mu się iść drogą Auby, też oddany do Francji. Na ten moment jednak to chyba najlepsza opcja dla dwóch stron.
0
jasiom22
jasiom22
9 września 2020, 02:22
...z Realu to mogliby wypozyczyć Reiniera Jesusa, Milan bez brazylijczyka to jednak dziwnie może wyglądać...
0
Enrico Espinosa
Enrico Espinosa
9 września 2020, 02:29
Reinier już w BVB.
1
siara8888
siara8888
9 września 2020, 01:47
jak oni go oddadza to nie mam slow....
0
Enrico Espinosa
Enrico Espinosa
9 września 2020, 03:22
A ja mam i to słowo to "hurra" ;)
9
spread
spread
9 września 2020, 05:11
Niech go oddadzą póki Lyon się nie rozmyślił
4
Piotrek1899
Piotrek1899
9 września 2020, 01:34
Zbyt piękne....
5
<  1  2  3  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się