SCUDETTO


MERCATO LIVE: 10.09: Ante Rebić wykupiony przez Milan! Wkrótce oficjalne potwierdzenie [22:10]

10 września 2020, 07:07, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE: 10.09: Ante Rebić wykupiony przez Milan! Wkrótce oficjalne potwierdzenie [22:10]

[07:08]: Misja pod tytułem "Sandro Tonali w Milanie" wykonana - teraz czas na kolejne! W Mediolanie jest już Ciprian Tatarusanu, który w piątek ma przejść testy medyczne i na zasadzie wolnego transferu podpisać z rossonerimi trzyletni kontrakt. A co dalej? Klub chce kolejnego pomocnika - na szczycie listy życzeń pozostaje Tiemoue Bakayoko - istotne są także wzmocnienia obrony, zarówno prawej strony, jak i jej środka.

[07:10]: Również francuski L'Equipe potwierdza doniesienia z Włoch, że Olympique Lyon interesuje się Lucasem Paquetą - a to za sprawą swojego dyrektora, a zarazem rodaka Brazylijczyka, Juninho Pernambucano. Mówi się, że Milan przystałby na odejście pomocnika za 22-23 mln euro. 

[10:47]: W dalszym ciągu brak przełomu na linii Milan - Chelsea w kwestii sprowadzenia Tiemoue Bakayoko. Francuz niezmiennie pozostaje jednak celem transferowym rossonerich, zaś gdyby jednak ta opcja została zablokowana całkowicie, wówczas mediolańczycy mają się zwrócić w kierunku 21-letniego Francuz z LOSC Lille, Boubakary'ego Soumare.

[10:50]: Oprócz Lucasa Paquety, w kierunku zakończenia zmierza także przygoda z Milanem Rade Krunicia. Bośniakiem najmocniej interesuje się Freiburg, który jest gotów wyłożyć 8 mln euro.

[11:30]: Chelsea opublikowała numery swoich zawodników na sezon 2020/2021, a na liście zabrakło Tiemoue Bakayoko. Opuszczenie Londynu przez Francuza wydaje się nieuniknione.

[12:07]: Zdaniem Il Corriere dello Sport, również sam Lucas Paqueta chciałby zmienić otoczenie i spróbować sił w innym miejscu niż Milan.

[14:31]SportMediaset twierdzi, że Milan nie spieszy się w kwestii Tiemoue Bakayoko, ale jeśli Chelsea nie obniży oczekiwań, to rossoneri mogą zwrócić się w kierunku Boubakary'ego Soumare z zaprzyjaźnionej z funduszem Elliott ekipą Lille. Pieniądze ze sprzedaży Lucasa Paquety mogą zaś sfinansować pozyskanie Nikoli Milenkovicia z Fiorentiny. TuttoMercatoWeb.com podkreśla z kolei, że od mediolańczyków oddala się Florentino Luis, który prawdopodobnie będzie kontynuował karierę w Anglii - mocno interesują się nim Fulham i Leeds.

[18:30]: MN: Boubakary Soumaré pozostaje jednym z priorytetów Milanu, do wzmocnienia pomocy. Rossoneri liczą, że Lille zgodzi się na wypożyczenie z opcją wykupu po sezonie. Gdyby tak się stało, to działacze Milanu są gotowi rozpocząć negocjacje. Możliwe jest również sowicie płatne wypożyczenie i oczywiście opcja wykupu, a wiec podobna formuła jak przy transferze Sandro Tonalego. Taka sama strategia miałaby miejsce, gdyby na takie warunki otworzyła się Benfica ws. Florentino. Sprawa Bakayoko jest ciągle niewiadomą. Negocjacje są na ten moment zamrożone. Jeśli chodzi o Lucasa Paquete, to Milan liczy na oficjalną ofertę ze strony Lyonu. Minimalna cena za Brazylijczyka, jaką mediolańczycy mogą przyjąć aby nie zanotować straty kapitałowej, to 23 mln euro.

[21:11]Oficjalnie: Andre Silva wykupiony przez Eintracht Frankfurt.

[21:40]: Antonio Vitiello donosi, że Milan jest coraz bliżej wykupu Ante Rebicia, nawet jeśli formalnie to transakcja niezależna od tej z Andre Silvą.

[21:49]: MilanNews: Milan dokonał wykupu Ante Rebicia! Chorwat w nowym sezonie będzie już graczem rossonerich na zasadzie transferu definitywnego. Oficjalne potwierdzenie to kwestia godzin.

[22:10]: Dziennikarz Vito Angele donosi, że zgodnie z klauzulą zapisaną w umowie, 50% kwoty wykupu Ante Rebicia z Eintrachtu trafi do Fiorentiny - nie będzie tutaj żadnych "obejść".



207 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adamos
adamos
11 września 2020, 08:29
serce podpowiada bierz Maldini Soumaré i wyhoduj drugiego Pogbę, głowa bierz Bakayoko. Bakayoko jedynie broni fakt, że jest ograny w Serie A i pucharach europejskich, trochę ma tego doświadczenia i chłodną głowę.
1
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
11 września 2020, 08:43
Mam nadzieję że do Milanu trafi Soumaré. Oczywiście Bakayoko ma większe doświadczenie z racji choćby wieku i występów w SA, ale jak dla mnie pozostaje niewiadomą. Słaby sezon we Francji i Chelsea chce się go pozbyć bez żalu. Młodszy natomiast dobrze spisywał się w L1 i może się jeszcze bardziej rozwinąć. Tim jest już w takim wieku, że albo grasz już na wysokim poziomie, utrzymujesz go, albo później równia pochyła w dół. Bo do piłkarzy wybitnych nie należy.
0
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
11 września 2020, 08:03
Fofana już dogadany z Leicester City :)
0
Krzysztof
Krzysztof
11 września 2020, 07:52
sobodszlai to jest kot, brałbym go od razu zamiast chipsy
0
goat333
goat333
11 września 2020, 08:16
Raczej ani chipsa ani Szloboszlai nie przyjdzie w tym oknie
0
Diavo
Diavo
11 września 2020, 06:05
Super! Oby dalej mu zależało :P
0
serginho83
serginho83
10 września 2020, 23:21
Szkoda, że taka cisza o Kamarze z Marsylii... no ale Francuzi mają LM i pewnie też by sobie zażyczyli ok. 30 mln... Można by było wtedy zrezygnować ze sprowadzenia def. pomocnika, bo Kamara trochę meczy rozegrał na tej pozycji. Obstawiłby wtedy ŚO i DP, podobnie jak Milenkovic ŚO i PO ;)
0
Szulaj22
Szulaj22
10 września 2020, 22:48
Fofana idzie do Leicester
0
Rossu
Rossu
10 września 2020, 23:01
A to niespodzanka. Jeszcze trener Saint-Etienne zapewniał dziś, że aby się rozwijać to musi zostać. Pewnie gadka medialna, zeby podbić kwotę
0
Vol'jin
Vol'jin
10 września 2020, 23:08
a mi się wydaje, że może być coś do rzeczy. Lisy zbytnio ŚO nie mają a polegać sezon na Evansie/Morganie nie można + jest młody Syoncu, Więc Fofana miałby spore szanse na grę w rewelacji zeszłego sezonu. Rodgers świetnie tą ekipą poukładał
0
Rossu
Rossu
10 września 2020, 23:28
No generalnie chodziło mi o to, że gadką medialną byl wtedy wywiad trenera Saint-Etienne. No chyba, że Leicester kupi go i od razu wypożyczy z powrotem, to by się wtedy zgadzało z tym co powiedział ten trener. Fajny transfer, ciekaw jestem jak sobie poradzi w PL. Jest młody, a pod skrzydłami Rodgersa na pewno się nieźle rozwinie.
0
Szulaj22
Szulaj22
10 września 2020, 23:51
Widziałem niby jego komentarz w mediach zagranicznych że musiałby być szalony żeby powiedzieć nie dla Leicester.
0
kamilus
kamilus
10 września 2020, 22:41
Tak przy okazji - kojarzy ktoś, co się dzieje z Leao? Ani w meczach towarzyskich nie wystąpił ani nie było go chyba na żadnej fotce z treningów. W reprezentacji też chyba nie był na ostatnim zgrupowaniu.
0
szfarceneger
szfarceneger
10 września 2020, 22:49
Był powołany do reprezentacji: https://www.acmilan.com.pl/news/30270/portugalia_u_21_rafael_le_o_z_powolaniem_do_reprezentacji

A czemu nie było go nawet na ławce w meczu z Cyprem to nie wiem.
1
Vol'jin
Vol'jin
10 września 2020, 22:51
Miał jak Romagnoli treningi indywidualne po urazie. Po drodze był powołany do U-21, ale pewnie to samo robił co w klubie ;]
1
Milanista85
Milanista85
10 września 2020, 22:29
Offtop Oglądam PSG bez połowy składu. Bułka na bramce i niesamowity na babol . Podał do przeciwnika i gol. Zwrócił moja uwagę młody chłopak Ruiz w PSG. Chłopak ma kapitalna technikę. Ciekawe czy jak wrócą będzie dostawał minuty. Widać talent czystej wody.
1
kamilus
kamilus
10 września 2020, 22:52
Dla ciekawskich link do bramki: https://streamable.com/yg0z6i
2
Dusiek
Dusiek
11 września 2020, 08:21
Tam było tyle miejsca, że aż wstyd.
0
Olli666
Olli666
10 września 2020, 22:22
Moim zdaniem coś musi być na rzeczy z Fiorentina bo w innym wypadku mogli by to obejść by nie płacić Fiorentinie lub po prostu nie kupować teraz Rebicia. Moje pytanie brzmi Milan idzie po Chiese czy Milenkowicia? Osobiście jak bym miał wybierać wybrał bym młodego obrońcę. Oczywiście to są tylko moje domysły i ciche nadzieje.
0
kamilus
kamilus
10 września 2020, 22:29
Tak łatwo wyceny obejść się chyba nie da, bo tak jak w normalnym handlu, gdy mocno zaniży się realną wartość drogiego towaru, to mogą być poważne kłopoty. Trzeba poczekać na oficjalne liczby i wtedy będzie można zacząć stawiać jakieś (hipo)tezy.
4
Fushnikov
Fushnikov
11 września 2020, 08:45
Kamilus powiedz to Chińczykom co niedługo flagowce będą puszczać po 999zl :)
Krętactwa na świecie nigdy braknie to fakt.
0
patoo_07
patoo_07
10 września 2020, 22:17
Kurde liczyłem, że zaraz klepną Ndicka za 30 milionów i podadzą, że Rebic wykupiony za 10 :D
0
KosaX
KosaX
10 września 2020, 22:07
DevastANTE! Co za robota Maldiniego,szkoda ze polecial Boban bo razem tworzyli bardzo dobry duet.Czyzby Milan w koncu mial bardzo dobrego dr.sportowego?
Edytowano dnia: 10 września 2020, 22:12
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
10 września 2020, 22:13
I to Rebić trafił tu przez przypadek. W ostatnich dwóch dniach jak się nie mylę. Correa miał tu być. Męczyli tygodniami ten transfer.
6
Legenda Shevchenko
10 września 2020, 22:03
Ante Reeebic, Ante Reeebic, An-te Reeebic!!!
8
gieemce
gieemce
10 września 2020, 23:32
Jak byłem na Milan Napoli to co innego było slychac z trybun, chyba jego dno wtedy było osiągnięte ... kapitalna przemianę chłopak miał
1
Vol'jin
Vol'jin
10 września 2020, 22:01
Patrząc na wypożyczenia za rok to zaksięgowanie Rebicia na ten rok jest bardzo logiczne
8
kamilus
kamilus
10 września 2020, 22:33
Tak z ciekawości to czy jest jakiś plus przesunięcia wykupu z przyszłego roku na ten, inny niż ten, że transfer do FFP zostanie rozliczony rok wcześniej?

Bo z tego co kojarzę, to liczone są okresy 3-letnie, więc jeśli zapłacimy za niego teraz, to wykup będzie się liczył w 2021, 2022 i 2023, a jeśli byśmy zrobili w 2021, to by się liczył w 2022, 2023 i 2024.
0
IpponInter
IpponInter
10 września 2020, 22:49
Wykup liczy się na długość kontraktu.
0
kamilus
kamilus
10 września 2020, 23:05
@IpponInter
Jeśli byśmy chcieli po wykupie dać mu umowę na taki sam okres, to w takim wypadku nie byłoby znaczenia, kiedy zostałby wykupiony.
0
cbvirus
cbvirus
10 września 2020, 21:59
Ciekawe jak wyglądałbym dzisiaj Milan gdyby Maldini, Boban i Massara dostali takie fundusze jak kiedyś Fassone i Mirabelli
9
kamilus
kamilus
10 września 2020, 22:35
Jeśli nie słuchaliby innych w kwestii trenera (MG) lub dziwnych transferów (Duarte), to moim zdaniem prawdopodobnie bylibyśmy już w LM i realnie walczyli o podium w Serie A.
0
dominord
dominord
10 września 2020, 21:56
Śmiem twierdzić, że Maldini robi najlepsze okienko w serie a. Oby tak dalej! Forza Milan!
6
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
10 września 2020, 22:08
Dlaczego? Owszem jestem zadowolony z decyzji zarządu. Ale żeby najlepsze... Dla nas średniaków to jest super sprawa. Ale moim zdaniem Napoli czy Inter będą mieli lepsze mercato na koniec :).
Edytowano dnia: 10 września 2020, 22:14
4
RockStar
RockStar
10 września 2020, 22:24
W sumie to jeszcze nikt nie przyszedł, kto miałby realnie wejść do pierwszej "11" i zwiększyć poziom drużyny.
3
kamilus
kamilus
10 września 2020, 22:41
I wciąż na przedłużenie czekają umowy Hakana i Gigio.
0
Nazgul
Nazgul
10 września 2020, 22:49
Wątpie,żeby Inter zaskoczył nas jakimiś mega transferami. Coś czuje,że jedyną bombą transferową było kupno Hakimiego. Inter musi sprzedać,żeby kupić, a tu jest problem, bo odpadami typu Perisic czy Mario nikt sie nie interesuje. Specjalnie nie jestem tym zaskoczony, Barelle trzeba było opłacić, no i Inter zdecydował sie wykupić Sensiego, to są konsekwencje tego typu wypożyczeń. Nie krytykuje tego typu transfery, bo każdy kombinuje jak może,żeby ominąć FFP, ale czkawką sie to odbija. Szczerze mówiąć licze na wykupienie Vidala, sprzedaż Brozovica i kupno jakiegos wahadłowego.

Pozdrawiam
0
kamilus
kamilus
10 września 2020, 22:54
A Vidal nie przychodzi za darmo po rozwiązaniu umowy z Barceloną?
0
gieemce
gieemce
10 września 2020, 23:36
Vidal to najpierw rozwali szatnie interu a następnie lambo na duomo
0
Nazgul
Nazgul
11 września 2020, 00:04
To, czy przyjdzie za darmo to nikt nie wie. Patrząc obiektywnie, nie ze strony kibica Interu, Barcelone próbuje sie wydymać jak sie da. Albo Vidal za darmo albo w ogole, do tego nie ma mowy o jakiejkolwiek zniżce za Lautaro, no i od razu odrzucona propozycja kupna De Vrija (to ostatnie to z prasy).
0
Ski'90
Ski'90
10 września 2020, 21:52
Tak trzymac.
1
patoo_07
patoo_07
10 września 2020, 21:51
No i pięknie się dogadali.
8
Adamek189
Adamek189
10 września 2020, 21:36
Jak pójdzie Paqueta to Maldini odpali jeszcze jakąś bombę transferową. Top 3 będzie, a Pioli zostanie trenerem sezonu sezonu :)
0
Skot Łilson
Skot Łilson
10 września 2020, 21:31
Dopiąć na ŚP np Bakayoko i konkretnego ŚO i lecimy. Chyba że odejdzie Laxalt lub Calabria to wtedy można szukać następców.
0
Cisek666
10 września 2020, 21:30
To teraz proszę o oficjalny komunikat wykupu Rebića przez Milan.
1
Ratava
Ratava
10 września 2020, 21:27
Romano potwierdza: Gruby Higuain w Interze Miami.
0
KKP19
KKP19
10 września 2020, 21:23
Śpieszmy się kochać transferowe niewypały F&M bo tak niespodziewanie odchodzą :(
1
Dusiek
Dusiek
10 września 2020, 21:28
Ja się cieszę, że ktoś go w końcu wykupił. Po jajach z wypożyczeniem do Sevilli już myślałem, że nigdy się go nie pozbędziemy. A gra niestety u nas nie przekonywał wcale.
1
dominord
dominord
10 września 2020, 21:16
Dopiąć transfer Bakayoko/Soumare i skupić się tylko i wyłącznie na obronie. Wystarczy, że wypada jeden z trójki Theo/Romek/Kjaer i na ich pozycjach grają wynalazki pokroju Laxalta, czy Duarte. Wiadomo, że prawa obrona kuleje, ale raczej nie starczy kasy na trzech obrońców, dlatego najlepsza wydaje mi się opcja z Milenkoviciem i Mykolenko. Obaj mogą grać zarówno na bokach obrony, jak i na środku, co pozwalałoby Piolemu wystawić np. czwórkę Theo-Mykolenko-Milenkovic-Calabria/Conti, przy nieobecności dwóch podstawowych stoperów.
3
Sosojowy
Sosojowy
10 września 2020, 21:14
Viola ogólnie ma naprawdę bardzo silny skład, jak na klub z tych średnich.

Drągowski,
Milenković, Caceres, Igor,
Lirola, Pulgar, Amrabat, Biraghi,
Chiesa, Kouame, Ribery,

Ceccherini, Ranieri, Pezzella, Venuti, Castrovilli, Duncan, Benassi, Bonaventura, Dabo, Boateng, Saponara, Sottil, Vlahović, Cutrone.

Tylko ten Iachini jako trener... ^^ No zobaczymy co się wydarzy, ale na pewno kadra bardzo dobra, kilku zawodników im zazdroszczę. A skład ustaliłem według własnego uznania, bo ten Pezzella na środku obrony to jakiś żart. xD
6
ósmy
10 września 2020, 21:20
Benassi przechodzi do Hellasu, na jego miejsce prawdopodobnie ściągną Borje Valero, który przecież we Florencji nader się rozwinął i to może być jego miasto.
Edytowano dnia: 10 września 2020, 21:21
0
Sosojowy
Sosojowy
10 września 2020, 21:29
A to nie wiedziałem, ale Benassi nie jest kluczowy. xD Pierwsza jedenastka bardzo silna. Igor świetnie się pokazał w poprzednim sezonie, jak tak dalej będzie grał to topowy klub po niego sięgnie. Amrabat świetny transfer, a do tego wzmocnienia np, taki Kouame, albo poszerzenie kadry właśnie Jackiem Bonaventurą. Moim zdaniem to może być czarny koń tego sezonu. Skład na walkę o top6 i europejskie puchary jest. O top4 raczej nie.
0
ósmy
10 września 2020, 21:36
Sottil też odszedł do Cagliari za 11 mln..
Amrabat myślę, że to będzie dzik.
Dziki dzik.
1
vorti
vorti
10 września 2020, 21:10
Silva oficjalnie sprzedany do Eintrachtu.
0
ósmy
10 września 2020, 21:05
Bonaventura już śmiga po murawie we fiolecie.
I tak będzie śmigał 2 lata.
0
Vol'jin
Vol'jin
10 września 2020, 20:40
offtop patrząc jakie teraz nazwiską są łączone z Interem to jakbym widział Milan sprzed kilku lat

zamiast Kante teraz na celowniku ma być Serri czy Inglese ...
1
ósmy
ósmy
10 września 2020, 22:19
Przecież Messi tez juz był ich, już przymierzał koszulkę XDD
0
kamilus
kamilus
10 września 2020, 22:36
Messi za młody, Conte woli bardziej doświadczonych. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Jalapeno
Jalapeno
10 września 2020, 20:27
Moim zdaniem... Dopiąć Tatarusanu, defensywny pomocnik, prawa obrona, środek obrony i można ruszać z sezonem.

Wiem, że Chiesa, że prawe skrzydło, ale ogólnie Saelemaekers sobie dobrze tam radził, Castillejo przy zmianie formacji przez Piolego na 4-2-3-1 również (przy tej formacji w sumie wszyscy zaczęli lepiej grać).

Uważam tak jak niektórzy tutaj - walka o top4, po prostu o zagranie w następnym sezonie w Lidze Mistrzów, a potem atak na Belottiego i Chiesę. No i od razu więcej tych piłkarzy tutaj będzie chciało przyjść... Uważam, że prawe skrzydło na ten moment takie starczy.
2
daro12555
daro12555
10 września 2020, 21:13
Co tak wszyscy z tym Belotim gość jest dobry a nawet bardzo ale nie ma nawet doświadczenia w wieku 27 lat w pucharach ,a najcześciej w reprezentacji też grzeje ławę .
1
Jalapeno
Jalapeno
10 września 2020, 21:18
92 gole w 192 meczach dla Torino... Włoskiego średniaka, a w poprzednim sezonie nawet można powiedzieć, że włoskiego słabiaka. 22 gole w 44 meczach w poprzednim sezonie. Bez kitu. Gość jest świetny. No nie wiem czy grzeje ławę, skoro z Ciro się zamieniają co mecz. Belotti zagrał z Bośnią, a Immobile z Holandią. W eliminacjach było to samo. :)
2
lyndonmilan
lyndonmilan
10 września 2020, 21:23
Na lewą obrone mamy Contiego, Calabrie, Kalulu I Salemaekersa więc jezeli nikt nie odejdzie to nikt nie przyjdzie, predzej kupimy kogoś na lewą za Laxalta.

Poza tematem
Bale na wylocie z realu a Ci będą placic polowe wyplaty byle sie go pozbyc, ale to i tak okolo 6 melonów na rok czy cos koło tego.

0
Dusiek
Dusiek
10 września 2020, 21:26
Samu ma papiery na granie, on wydaje mi się czarnym koniem :) w razie czego jest Alexis. Calabria od biedy tez może miec ostatni sezon na test, czy się nadaje czy nie. Środek obrony jeszcze byśmy porządnie wzmocnili, bramkarz na ławę i startujemy !
0
Hoop
Hoop
10 września 2020, 21:31
Szczerze mówiąc, mnie osobiście Saelemaekers póki co nie zachwycił - żeby była jasność, nie mówię, że jest za słaby na Milan czy coś w tym rodzaju. Nie wykluczam, że przy większej ilości szans może coś z niego będzie + zdaję sobię też sprawę, że jest wciąż młody i potrzebuje czasu na aklimatyzację. Natomiast póki co ani mnie do siebie nie przekonał, ani jakoś szczególnie nie zraził.
Jak dla mnie na ten moment pierwszym wyborem na prawą flankę jest Castillejo, przez co Chiesa byłby moim zdaniem świetnym wzmocnieniem.
Edytowano dnia: 10 września 2020, 21:32
0
mpt1899
10 września 2020, 20:01
Ciekawe staty Tonalego: 1.9 Key passes/game (2nd best in Serie A for deep-midfielders), 0.9 Key passes/game from corners (league best), 0.5 Key passes/game from freekicks (league best), 1.1 Key passes/game from long passes (league best)
7 Assists (league best for deep-midfielder), 6.28 xA (expected assists) (league best for deep-midfielder), 11 Big chances created (league best for deep-midfielder)
Only Bennacer (54) made more interceptions than Tonali (39) from U23 midfielders in Serie A
3rd most fouled midfielder in the league (Behind De Paul & Castrovilli)
Of 151 players to attempt at least 100 crosses last season, Sandro Tonali boasted the best accuracy (37.8%) in Europe’s top five leagues
3rd best dribble success in the league (80%), only 1.9% behind Bennacer in first.
4
Bradley
Bradley
10 września 2020, 20:06
Ladne statystyki :) Oto nasz Sandro Tonali - Milanista :)
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 września 2020, 20:11
Chłopak ma ładne długie podanie .. a odziwo na dzień dzisiejszy jest kogo takimi piłami uruchamiać : Rebić, Leao, Theo, Samu. Oby Sandro odpalił.
Edytowano dnia: 10 września 2020, 20:13
1
wielki prostownik
wielki prostownik
10 września 2020, 18:19
Jak dadzą te 20 baniek za Pekiete to zapakować, dorzucić dobre wino i natychmiast wysłać.
22
wielki prostownik
wielki prostownik
10 września 2020, 18:16
Ktoś wie po kiego grzyba nam ten Tatatrutututu czy jak mu tam?
0
Gzikuu
Gzikuu
10 września 2020, 18:18
Bo piłkarzom na bramce też czasem przytrafiają się kontuzje i wykluczenia. Pozdrawiam.
34
wielki prostownik
wielki prostownik
10 września 2020, 18:21
A masz rację. Gdzieś mi umknęło że z bramkarzy tylko dwa Donki nam zostały.
0
Gzikuu
Gzikuu
10 września 2020, 18:51
Powiedziałbym, że raczej półtora Donka, bo jednego z nich ciężko liczyć, jako pełnoprawnego bramkarza :P
5
Legenda Shevchenko
10 września 2020, 19:05
Jak by nie było Antonio nie wpuścił żadnego gola w oficjalnym meczu, chyba że się mylę ;-)
5
Tutkovic
Tutkovic
10 września 2020, 19:46
Wystarczy, że w sparingu wyskoczył po bułki do sklepu.
3
jarek2572
jarek2572
10 września 2020, 23:22
Zamiast Antka może wisieć ręcznik. Bez różnicy.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
10 września 2020, 18:01
Napoli negocjuje z Szoboszlaiem! Salzburg chce 40 mln, Napoli oferuje 25 mln + bonusy.
Ja liczę, że Milan zrobi wymianę Sealmeakers + kasa w zamian za Szoboszlaia.
0
Grande
Grande
10 września 2020, 18:18
Na pewno się zgodzą :)
8
ósmy
10 września 2020, 18:27
Po co Napoli ten Węgier? Przecież mają Ruiza i Zielińskiego?
No chyba, że w przypadku odejścia Hiszpana, bo słyszałem, że może odejść w przypadku jakiejś konkretnej oferty.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 września 2020, 18:35
Ja czytałem, że żeby lepiej wykorzystać kupionego Nigeryjczyka będą rotować systemami gry, więc raczej to byłby rywal Mertensa w 4-2-3-1.
0
kamilus
kamilus
10 września 2020, 19:06
Ruiz jest na sprzedaż, jeśli tylko wpłynie dobra oferta. Ale tak patrząc na rynek transferowy, to "wieje nudą", albo może biedą, bo nie licząc kilku klubów (Chelsea, Everton) to nie ma zbyt wielu transferów za sporą gotówkę.
0
per93milan
per93milan
10 września 2020, 20:48
Ja tam wolę Tonalego :)
0
bawolejaja
bawolejaja
10 września 2020, 17:42
Lille podobno odrzuciło ofertę za Soumare od Newcastle opiewającą na 35 mln €.
VIA Fabrizio Romano
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 września 2020, 18:35
Może włodarze Elliotta mogliby pomóc coś w potencjalnym sprowadzeniu Francuza.
2
Vol'jin
Vol'jin
10 września 2020, 18:41
w styczniu go też chcieli, ale piłkarz niezbyt. Może teraz podobnie było?
0
Vol'jin
Vol'jin
10 września 2020, 18:41
w styczniu go też chcieli, ale piłkarz niezbyt. Może teraz podobnie było?
0
ósmy
10 września 2020, 17:32
Stępiński trafia do Genoi.
0
Rossu
Rossu
10 września 2020, 17:01
Trener Saint-Etienne wyznał, że Fofana zostaje na kolejny sezon. Także całe siły na Milenkovicia :)


Ponadto Monaco oferuje za Florentino Luisa wypozyczenie za 1,5 mln z opcja wykupu 30 mln. Być może jedna alternatywa mniej.
0
olhan
olhan
10 września 2020, 16:39
jakby tak wyrawać Soumare i Fofane z Francji to byłoby super :)

3
daro12555
daro12555
10 września 2020, 16:50
Ja też byłbym za Fonfarą .Serb jakoś mega wrażenie na mnie nie robi .A Francja ma wysyp talentów szczególnie na stoperze a warunki też ma świetne 1.90 .
0
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
10 września 2020, 17:11
Jak najbardziej jestem za transferem Soumare, ale tylko dlatego że młodszy i perspektywiczny niż Bakayoko. Ponadto miał lepszy poprzedni sezon w mocniejszej drużynie L1 niż Monaco. Koszt porównywalny. Milenković do nas nie trafi bo Viola sobie za niego rząda zbyt wiele kasy, więc trzeba się rozglądać za innymi obrońcami.
1
VitoScaletta
VitoScaletta
10 września 2020, 16:14
Godin podobno do Cagliari za darmo, Milan mógł na niego zapolować, obrona Godin+Romagnoli była by ciekawa.
1
daro12555
daro12555
10 września 2020, 16:47
A może można pomyśleć ze żaden lepszy zespół go nie chcę to chłop jest tylko cieniem przed lat .
4
Zimer9009
Zimer9009
10 września 2020, 16:50
Niby tak, ale na pewno Urugwajczyk ma jakiś szacunek do Interu, a Sardynia jest po prostu piękna ;))

Swoje już wygrał i zarobił wiec Milan musiałby się szarpnąć na wysoka wypłatę, pewnie rzędu tej z Interu.
1
VitoScaletta
VitoScaletta
10 września 2020, 16:55
daro12555
Jest cieniem bo nie ogarnia gry na 3 z tyłu, ale myśle, że 4-osobowy blok obronny wróciłby do dawnej formy, to cały czas kozak w obronie i w ataku przy stałych fragmentach.

Zimer9009
Idzie na Sardynie podobno ze względu na żone bo stamtąd pochodzi
1
daro12555
daro12555
10 września 2020, 17:17
Jak dla mnie jeden starszy Krajer wystarczy do tego zostanie jeszcze 30 letni Musacchio .Romek też już ma 25 lat więc juniorem nie jest dla tego chciałbym młodego stopera ale już z doświadczeniem..
0
kamilus
kamilus
10 września 2020, 17:30
Przynajmniej do listopada/grudnia nie powinno się liczyć Musacchio, bo do tego czasu nie będzie w stanie wyjść na boisko i zagwarantować jakiś tam poziom. A za rok prawdopodobnie odejdzie i trzeba będzie szukać kolejnego obrońcy na pozycje 3/4.
1
Szulaj22
Szulaj22
10 września 2020, 20:23
Za darmo byłby idealny bo nie każdemu pasuje gra w 3 obrońców co najlepiej pokazuje ich piłkarz Skriniar który był jednym z lepszych defensorow w lidze przed przyjsciem Conte a teraz nie tylko przegrywa miejsce w składzie z doswiadczonym Urugwajczykiem a nawet z Bastonim.
0
kamilus
kamilus
10 września 2020, 16:14
Ponoć Godin jest do wzięcia za darmo (https://www.football-italia.net/158366/godin-and-fazio-heading-cagliari) - jak byście zaopatrywali się na takie wzmocnienie na 2-3 lata, gdyby kontrakt miał opiewać na 2-3 mln rocznie?
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 września 2020, 16:24
To już lepiej powalczyć o Acerbiego.
1
kamilus
kamilus
10 września 2020, 16:38
Acerbi to koszt 15-20 mln, Godin jest za darmo.
2
Ratava
Ratava
10 września 2020, 17:16
Godin nie zostaje na dłużej w Interze? Podobno dobrą końcówką sezonu kupił Conte. Pod koniec Urugwajczyk faktycznie zaczął ogarniać te formacje z trójką z tyłu.

Jeżeli chodzi o potencjalne wzmocnienie to jak najbardziej na tak. W formacji z czwórką z tyłu, to jeden z najlepszych ŚO w ostatniej dekadzie. Bardzo go lubię przy okazji.
0
TR3V0R
TR3V0R
10 września 2020, 18:50
do rotacji z Kjaerem i Romkiem i gdyby zarabiał 2-2,5 mln to czemu nie. Ale bądźmy poważni, przecież nasi to pewnie nawet się nie interesują nim
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
10 września 2020, 19:27
ja bym go chciał. obrońca klasowy. w interze mu nie wyszło, bo jest za dobry na ten śmieszny klub. i popadł w depresje z tego powodu.
0
Ratava
Ratava
10 września 2020, 15:40
Milenković mokry sen. Jeden "boczniak" musi być defensywniejszy i właśnie nim byłby Serb.
1
mufi
mufi
10 września 2020, 15:28
brać tego młodego z Lille, Babajoko nic nam nie da.....szkoda zachodu i pewnie tak samo myśli Paolo :)
0
Jaca23
Jaca23
10 września 2020, 15:19
Może ktoś coś więcej powiedzieć na temat udziału Elliottu w Lille? Czy są jedynym właścicielem jak u nas, czy większościowym? Na jakiej tam są zasadzie? Przydałby nam się taki można powiedzieć klub filialny, do którego szli by gracze którzy są obecnie w dołku (Paqueta), a do nas wyróżniający się piłkarze za rynkową cenę. Coś jak kooperacja Lipska i Salzburga.
1
LunaS
LunaS
10 września 2020, 15:58
Większościowym jest ten co był wcześniej. Elllioty pożyczyły mu 140 baniek - ma być spłacone do sierpnia 2021 - inaczej przejmują klub.
3
mpt1899
10 września 2020, 16:16
Ja gdzies czytalem, ze Elliott nie jest zadnym wspolwlascicielem. Po prostu Elliott pozyczyl im kase na pokrycie dlugow ale Lille je splaca. Elliott wstawil tam chyba swojego czlowieka, zeby patrzyl im na lapy bo w razie nie wywiazania sie Lille z umowy moze sie stac to co u nas.
0
LunaS
LunaS
10 września 2020, 16:23
https://www.ft.com/content/0032f8a2-2b20-11ea-a126-99756bd8f45e

Jak znasz angielski to tutaj masz napisane jaki to układ.
3
Bradley
Bradley
10 września 2020, 15:10
Dawac tego Soumare. Potencjal swietny i jezeli nic sie nie spieprzy, to bedzie mozna na nim zarobic. Kluby z Anglii maja na niego oko. Baka mnie nie przekonuje.
3
Rafalzki
Rafalzki
10 września 2020, 15:05
tak trochę te informacje medialne czasami przeczą w jednej wiadomości same sobie. Np piszą, że jak Chelsea nie obniży oczekiwań (czyli 30 milionów) to Milan spojrzy w kierunku Soumare o którym również piszą lub pisali, że Lille chciałoby za niego 30 milionów. Wiem, że długość kontraktu Bakayoko itp ale skoro to jest opcja to przecież mogą sobie nawet 300 milionów wpisać. Brzmi to alogicznie, nie bierzemy opcji nr 1 za którą chcą wpisać opcje 30 milionów (możemy przecież negocjować za rok kwotę) bo to za dużo ale już alternatywną wersję czyli kolejnego kota w worku z Ligue 1 też za 30 milionów już nie szkoda tyle hajsu? Przecież jedno przeczy drugiemu... Tutaj oczywiście hipotez jest sporo ale takie doniesienia medialne są moim zdaniem najlepszym dowodem na to, że dziennikarze piszą coś dla samej istoty pisania a z prawdą ma to tyle wspólnego co komunistyczna propaganda dlatego zalecam podchodzenie do takich doniesień ze sporą rezerwą, tak jak np do wieści na temat nowego kontraktu Donnarummy.
Edytowano dnia: 10 września 2020, 15:05
1
per93milan
per93milan
10 września 2020, 15:59
Masz rację. Trzeba podchodzić do plotek na spokojnie. Mamy plan i się go trzymamy. Chociaż dla mnie to mercato jest 10/10 :)
0
Mieszko
Mieszko
10 września 2020, 18:30
Per93milan
jakoś zbyt optymistycznie oceniasz to marcato. Jeden porządny transfer i 10/10?
0
Szulaj22
Szulaj22
10 września 2020, 20:28
Może Elliott im powie że mają odjąć z 10/15mln z długu i bedzie nas kosztował połowe :)
0
adamos
adamos
10 września 2020, 15:00
ciekawe ile krzyknie Lille za Soumare?
0
TR3V0R
TR3V0R
10 września 2020, 16:03
pewnie mniej niż Chelsea za Bakayoko
0
kamilus
kamilus
10 września 2020, 16:11
Cena pewnie podobna, ale sam zawodnik miałby pensję z 3x mniejszą niż "Babayoko", co w perspektywie długoletniego kontraktu pozwoliłoby na znaczną oszczędność.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 września 2020, 14:47
Wyjaśni ktoś skąd koncepcja, że Milenković grałby na PO ? Czy może ja coś źle zrozumiałem.. ale no prawie 2 metrowy chłop miałby grać na PO? Chyba bardziej jako partner dla Romka do ŚO.
0
Vol'jin
Vol'jin
10 września 2020, 14:50
Pioli go w Violi wystawiał jak grali z czworka z tyłu a Biraghi był tym ofensywnym. Tzw 3,5 w obronie
2
zolwik9
zolwik9
10 września 2020, 14:50
-_- .
Edytowano dnia: 10 września 2020, 14:52
0
dykt4tor
dykt4tor
10 września 2020, 15:14
+ mamy ofensywnego (nawet BARDZO ofensywnego) lewego obrońce, dlatego prawy powinien być właśnie takim defensywnym kolosem nie do przejścia, przynajmniej ja tak to widzę ;p
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 września 2020, 16:10
Mam nieodparte wrazenie, ze znowu wygladaloby to kulawo czy raczej koslawo jak u Rino i ustawienia z mezzala. Niemniej pożyjemy zobaczymy.
0
matten
matten
10 września 2020, 14:43
[14:31] No i spoko. Osobiście uważam, że największa bolączka to prawa obrona, ale dopóki Musacchio nie wróci do zdrowia środek też nie wygląda zbyt pewnie.
Milenković to chyba odpowiednie wzmocnienie "na lata", choć mnie jednak trochę szkoda, że nie przyszedł do nas Thiago Silva albo inny kozak z doświadczeniem w LM.
5
jachud3
jachud3
10 września 2020, 14:47
Gdyby tylko udało się opchnąć Calabrię i/lub Contiego -> Milenković + Muldur z Sassuolo. Kalulu jako 3cia opcja awaryjna.
0
jarek2572
jarek2572
10 września 2020, 15:34
Musacchio xd
0
Rossu
Rossu
10 września 2020, 14:01
Chodzą pogłoski, że Maldini zaczyna myśleć o Soumare jako numer 1 jeśli chodzi o trójkę Soumare/Bakayoko/Florentino i to zawodnik Chelsea ma być alternatywą dla pilkarza Lille :) Wiadomo, nie ma co rajcować się obecnymi plotkami. Zobaczymy co najbliższe dni przyniosą, ja osobiście byłbym bardziej zadowolony z transferu Soumare niz Babajoko, choć jesli przyjdzie ten 2 to też będzie nieźle.
8
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
10 września 2020, 14:22
Również wolałbym Soumare. Ale jak przyjdzie Bakayoko na wypożyczenie to nie będzie źle.
3
daro12555
daro12555
10 września 2020, 14:24
Soumare -gra obecnie na poziomie Bakayoko a jest młodszy i ma zdecydowanie większy potencjał .Sądzę ze Lille szybciej nam wypożyczy Soumare niż Bakayoko.
4
kamilus
kamilus
10 września 2020, 14:43
I ma mniejsze wymagania finansowe, bo ponoć Bakayoko żąda teraz 3 mln rocznie, a przy podpisaniu stałej umowy 4 mln.
1
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
10 września 2020, 13:29
Za każdym razem gdy ktoś pisze "mamy najlepszą pomoc w lidze", gdzieś na świecie umiera panda
1
inzaghi67
inzaghi67
10 września 2020, 13:35
1 komentarz "już lubię Tonaliego" = 1 uratowana panda
8
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
10 września 2020, 13:48
Nie myśl o tym jako o wymieraniu. Myśl o tym jako o redukcji pogłowia.
8
matten
matten
10 września 2020, 13:18
Ja nie będę płakał po Paquecie. Brazylijczyk dostał sporo szans, a liczby go nie bronią. Ma technikę, ale z mentalnością chyba coś jest nie tak. Czytając jego wypowiedzi miałem wrażenie, że za szybko uwierzył w swoją wielkość. Mam nadzieję, że póki nie będziemy regularnie grać w LM, damy sobie spokój z takimi transferami.
Bakayoko? Niech przychodzi, nawet jeśli mieliby wpisać opcję wykupu na poziomie 30 mln. Po zakończeniu sezonu Chelsea będzie musiała się zgodzić na obniżkę jeśli będzie chciała cokolwiek zarobić na Francuzie, więc tak długo jak nie będzie przymusowego wykupu nie ma się czym martwić.
Krunić? Do biegania i do walki całkiem spoko, jak dla mnie mógłby zostać na ostatniego rezerwowego, ale jeśli jest ktoś kto chce za niego zapłacić to niech idzie :)
6
inzaghi67
inzaghi67
10 września 2020, 13:38
Paqueta powinien i pewnie pracuje z psychologiem. Ja bym go wypożyczył do jakiegoś klubu z Serie A. Z Brazylijczykami jest trochę inaczej, trzeba wykorzenić z nich joga bonito albo przynajmniej doprowadzić do jej integracji z europejską piłka a szczególnie serie a gdzie taktyka odgrywa ważną rolę.
Paqueta potrzebuje większego spokoju w grze bo strasznie się spina. Niestety ale na najwyższym szczeblu takie "pękanie" jest niedopuszczalne jak wtedy co zarobił czerwo po dyskusji z sędzią.
0
inzaghi67
inzaghi67
10 września 2020, 13:40
Dla Paquety najlepsza by była chyba liga hiszpańska.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
10 września 2020, 14:11
Inzaghi67
Bardziej Ligue 1, bo tam ze względu na kładzenie nacisku na fizyczność kosztem techniki każdy taki uzdolniony zawodnik stoi na uprzywilejowanej pozycji.
0
10 września 2020, 13:16
Nikt nie wyłoży ósemki za Krunica, nie oszukujmy się. Wypożyczenie z dopłatą pensji to jedyna szansa.
Edytowano dnia: 10 września 2020, 13:17
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się