SCUDETTO


Tonali nie dostanie nic za darmo. O skład musi powalczyć z Bennacerem i Kessiem

11 września 2020, 12:32, Adam6 Aktualności
Tonali nie dostanie nic za darmo. O skład musi powalczyć z Bennacerem i Kessiem

Tuttosport zwraca uwagę, że Sandro Tonali prawdopodobnie nie od razu dostanie szansę gry w wyjściowym składzie Milanu. Talent i potencjał to nie wszystko. Liczy się także praca na treningach i walka o miejsce w pierwszej jedenastce. Stefano Pioli raczej pozostanie wierny formacji 4-2-3-1 i nie zmieni jej z powodu transferu jednego zawodnika. 20-latek będzie musiał udowodnić swoją wartość, rywalizując z Ismaelem Bennacerem i Franckiem Kessiem. Obaj afrykańscy pomocnicy byli mocnymi punktami zespołu, zwłaszcza w drugiej części minionego sezonu. Jednak obecna kampania będzie dłuższa i wymagająca częstych rotacji, jeśli Milan awansuje do Ligi Europy. Gra na trzech frontach może pomóc Tonalemu w regularnych występach. Niewykluczone też, że szkoleniowiec zdecyduje się na formację z trzema piłkarzami środka pola. Najbliższe tygodnie powinny dać nam odpowiedź. 



31 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
DarQ
DarQ
11 września 2020, 14:48
lyndomilan. Całkiem spoko. Ale Hakan będzie zmuszony szukać miejsca na boku. Wszyscy wiemy jak to się może skończyć. Dziesięciu pozostałych mamy raczej zadowolonych. Może zadziała?
0
lyndonmilan
lyndonmilan
11 września 2020, 19:10
Moze może
Licze że Hakan bedzie już zawsze grał jak po Koronowirusi a jak nie to niewiem co Pioli może wymyslec, wydaje mi sie że trzeba by było sciągnał kogoś na lewe skrzydlo w razie W.
0
lyndonmilan
lyndonmilan
11 września 2020, 14:31
4321
Calabria Kjaer Romek Theo
Kessie Bennacer Tonalli
Hakan rebic
Ibra
???
Ciekawie
1
Rafał0209
Rafał0209
11 września 2020, 14:25
Gość jest pewny swoich umiejętności jak mało kto, jak się nie bał rywalizacji z Barella czy Sensim to u nas tym bardziej nie straszna mu rywalizacja
0
DarQ
DarQ
11 września 2020, 13:53
Marcos. Frank może i jest silny fizycznie ale nie przywiązywałbym do tego aż tak dużej wagi. Tu bardziej jak i w prawie każdym sporcie liczy się bardziej moc. Nie rozumiem jak siła fizyczna jednego zawodnika ma zdominować całą pomoc. W walce jeden na jeden bark w bark Frank ma przewagę ale to za mało. Nowoczesny futbol to bardzo ruchliwi pomocnicy i co z tym idzie nie zgadzam się jak piszesz że Ben nie jest dobry aż tak w destrukcji. On nie wykorzystując siły tylko zwinność i szybkość na kilku metrach bardzo mocno nęka przeciwników. Wg. mnie to Tonali da najwięcej w ofensywie niż tych dwoje, a w destrucji jest także bardzo dobry. To taki mix. Pokładam w nim bardzo duże nadzieję.
0
inzaghi67
inzaghi67
11 września 2020, 15:34
Siła fizyczna to nie tylko walka bark w bark ale też wydolność, tężyzna fizyczna w kontekście wytrzymałości. Kessie to piłkarz typu box-to-box, bardzo dużo biega i w poprzednim sezonie grał prawie wszystkie mecze przez pełne 90 minut. Dobrze się ustawia w defensywie, Benkowi czasem uciekają spod krycia.
0
inzaghi67
inzaghi67
11 września 2020, 15:38
Benek i Tonali to podobne typy graczy, tylko Tonali daje więcej opcji w ofensywie, miał 7 asyst. Gra trzema pomocnikami to też wydaje się dobry pomysł, zajechalibysmy tą trójką każdy zespół. Spójrzmy:

Gigi
PO Kjaer Romek Theo
Kessie Benek Tonali
Calhanoglu
Ibra Rebic

Taka formacja wydaje się spoko. Mocny środek i kreatywne trio ofensywne.
0
Dozen
Dozen
11 września 2020, 13:17
Widzieliscie oceny Milanu w Fifie?EA to absolutne gowno
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 września 2020, 13:20
Poza małymi wyjątkami jak Kjaer, Musacchio czy Bennacer raczej racjonalne.
0
Woolfik92
Woolfik92
11 września 2020, 13:40
Gdzie mozna sprawdzic?
0
spread
spread
11 września 2020, 13:46
Przeszukałem trochę stronek gdzie są ratingi i na każdej był pokazany tylko theo 80 i donnaruma 85 ;v
0
rossoner111
11 września 2020, 13:50
Czego się spodziewasz po 6 drużynie serie a ?
1
Woolfik92
Woolfik92
11 września 2020, 13:50
Po co nam ta cala umowa z EA w takim razie? :D
2
dykt4tor
11 września 2020, 14:42
Calhanoglu racjonalnie oceniony? 80-81 conajmniej powinien dostaćxD
1
kamilus
11 września 2020, 14:51
https://pbs.twimg.com/media/EhoScEZWAAAgpHz?format=jpg&name=900x900

https://pbs.twimg.com/media/EhoScEiXcAE-y_9?format=jpg&name=900x900
0
Fushnikov
Fushnikov
11 września 2020, 18:14
Lełało na srebrno a to taki diament xD
0
Dozen
Dozen
11 września 2020, 19:09
Racjonalnie tak jak ten Rebic który dostał niższa ocenę niż rok temu xd?
0
DarQ
DarQ
11 września 2020, 13:09
Ciekawe jest to ,że zazwyczaj jest rozpatrywane wejście Tonaliego do pierwszej 11 za Bena. Czemu nie za Franka? Czy on jest aż takim filarem? Nie do ruszenia?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 września 2020, 13:24
Granie 2 takimi zawodnikami w tym systemie jest bezsensowne i jednocześnie ryzykowne.Zresztą już pomoc Bennacer-Kessie była dominowana przez czołówkę, a co by było gdyby dodać do tego słabszego fizycznie od Kessiego Tonalego?
2
LunaS
LunaS
11 września 2020, 12:55
Teraz trzeba przetłumaczyć Bennacerowi że bycie rezerwowym w Milanie to jest wspaniała przygoda :)
1
muamba_kabumba
11 września 2020, 13:35
Przy 3 pomocnikach na 2 sloty .. i ilości meczy do rozegrania w sezonie.. pojęcie "rezerwowego" mocno się zaciera. Można powiedzieć miano pierwszego wyboru w meczach z najbardziej wymagającymi rywalami.. to już lepiej odzwierciedla obecną sytuację.
1
LunaS
LunaS
11 września 2020, 13:46
@muamba_kabumba
Myślę że z tej trójki to każdy będzie się fochował na ławce. Zobaczymy jaki kunszt w zarządzaniu ludźmi (jak będzie spora konkurencja na niektórych pozycjach) wykaże się Pioli.
0
muamba_kabumba
11 września 2020, 13:47
Taka sytuacja jak najbardziej też, jest możliwa.. zobaczymy jak to będzie wyglądało.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 września 2020, 12:46
Ciekawe jak z tą presją poradzi sobie Bennacer, bo jak na razie czerpał pełnymi garściami na braku konkurencji, a tutaj dotychczasowa gra może nie wystarczyć.Szczególnie, że Sandro w destrukcji daje o wiele więcej od Algierczyka + jest stabilniejszy, więc o ile Milan będzie grał dalej dwoma pivotami nie powinien mieć problemów ze wskoczeniem do wyjściowej 11.
3
Ass
Ass
11 września 2020, 13:09
nie zgodzę się, że daje więcej. Przegląd gry na pewno miał lepszy, ale przechwyty i odbiory to Benio jest lepszy
1
lopezito84
lopezito84
11 września 2020, 12:43
Stary patent Ancelottiego 4-3-2-1 idealnie (Seedorf-Pirlo-Gattuso)/Ambrosini -->(Bennacer-Tonali-Kessie)/Bakayoko mhm wygląda nieźle tylko gdzie Calhanoglu
0
Olli666
Olli666
11 września 2020, 12:58
Z tego co pamietam to ustawienie 4/3/2/1 od 4/3/3 różni się tym ze nie gra się skrzydłowymi. I takim ustawieniem zagraliśmy kilka meczów za Giampaulo. Jak wielu pamięta chłopaka za bardzo nie grało to ustawienie. I w przedstawionym ustawieniu nie ma miejsca dla leao Samo Belga i innych skrzydłowych, czy szybkich zawodników.
Akurat dla hakana jest miejsce oraz dla rebicia jako podwieszeni pod napastnika.
1
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
11 września 2020, 12:41
Tuttosport jak zwykle z trafnymi spostrzeżeniami XD Przecież taki artykuł mógłby przeciętny 15-latek napisać. Są przecieki, że następny artykuł będzie o tym, że Antonio Donnarumma nie jest predysponowany na pierwszy wybór na pozycji bramkarza w przyszłym sezonie, a w systemie 1-4-2-3-1 gra się niestety tylko jednym bramkarzem
10
Olli666
Olli666
11 września 2020, 12:37
Powiem tak szczerze ze cała 3 gra na podobnym poziomie wiec nic dziwnego ze Tonali nie ma zagwarantowanej pierwszej 11.
2
Nevi
Nevi
11 września 2020, 12:34
To jak by doszedl Bakayoko, to juz w ogole bedzie ciezko żęby kazdy sobie pogral?
Tonali bedzie mial pierwszy sklad!
0
Olli666
Olli666
11 września 2020, 13:52
Ja uważam, że nie byłoby ciężko, bo Tonali jest konkurentem dla Bennacera, a Bakayoko byłby dla Kessiego i przy intensywnym sezonie każdy dostanie sporo minut.
Poza tym, może zarząd obawia się przyszłorocznej klauzuli odejścia Bennacera?
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się