SCUDETTO


MERCATO LIVE: 12.09: Mourinho nie chce odejścia Auriera. Milan potwierdził transfer Tatarusanu [19:50]

12 września 2020, 09:34, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE: 12.09: Mourinho nie chce odejścia Auriera. Milan potwierdził transfer Tatarusanu [19:50]

[09:35]: Wydaje się, że w drugiej części obecnego mercato Milan może sięgnąć jeszcze po prawego obrońcę. Media najmocniej łączą z rossonerimi gracza Tottenhamu Hotspur, Serge'a Auriera, jednak do pożegnania się z Iworyjczykiem nie kwapi się trener londyńczyków, Jose Mourinho. "Nie chcę go sprzedawać" - powiedział Portugalczyk w rozmowie z mediami.

[09:49]Il Corriere della Sera anonsuje, że nadchodzące odejście z Milanu Rade Krunicia - 8 mln euro za Bośniaka oferuje Freiburg - przybliża do ekipy rossonerich Tiemoue Bakayoko. Nawet jeżeli ostatnio w rozmowy mediolańczyków z Chelsea wkradł się pewien impas.

[10:00]: Według Il Corriere della SeraTiemoue Bakayoko odrzucił ofertę transferu do Crystal Palace i zamierza wywierać presję na Chelsea, aby ta dogadała się w końcu z Milanem. Francuz robi wszystko, aby wrócić na San Siro - interesuje go tylko ten kierunek.

[10:52]: Zdaniem MilanNews, rossoneri ściągną nowego prawego obrońcę tylko jeśli zespół opuścić ktoś z dwójki Davide Calabria Andrea Conti. Na tę chwilę obaj Włosi kontynuują karierę na San Siro.

[12:44]: Olympique Lyon zrobił to wczoraj, AC Milan uczynił teraz - rossoneri potwierdzili transfer Cipriana Tatarusanu. Rumun podpisał na San Siro trzyletni kontrakt, a zgodnie z informacjami podanymi przez Francuzów, włosi wyłożyli 0,5 mln euro odstępnego.

[13:45]: Według Tuttosport, Milan odrzucił możliwość włączenia w negocjacje odnośnie transferu Lucasa Paquety środkowego obrońcy Olympique'eu Lyon, Jasona Denayera.

[14:21]La Repubblica podkreśla, że Milan jest uważny w kwestii obserwowania sytuacji Nikoli Milenkovicia w Fiorentinie. Serb mógłby idealnie uzupełnić środek obrony rossonerich.

[16:22]: Jak donosi TuttosportRade Krunić znajduje się na celowniku nie tylko Freiburga, ale i Torino. Nim jednak Milan rozstanie się z Bośniakiem, chce dopiąć transfer nowego pomocnika. Faworytem niezmiennie pozostaje Tiemoue Bakayoko.

[19:50]: Ante Rebić na stałe w Milanie!



88 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
13 września 2020, 12:37
A tymczasem Boubakary Soumare w wyjściowej jedenastce na mecz OSC Lille z FC Metz (◦'ںˉ◦)
0
Vol'jin
Vol'jin
12 września 2020, 22:07
https://www.instagram.com/p/CE-JSBvJHv4/?utm_source=ig_embed

Maldini działaj ;]

“Milan is one of the best clubs in the world and i hope i can one day play there.
5
SICKBOY
SICKBOY
12 września 2020, 22:52
Ale to byłoby piękne, ktoś wie ile życzy sobie za niego Hellas? Wydaje mi się być lepszą opcją od Milenkovicia i tańszą.
1
Nazgul
Nazgul
12 września 2020, 23:18
okolo 30 mln
0
Bradley
Bradley
13 września 2020, 05:18
Popieram, lepsza opcja od Milenkovica.
2
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
13 września 2020, 12:36
30 mln jak nic za Albańczyka.
0
Siwy98
Siwy98
12 września 2020, 21:09
Milan podobno włączył się w walkę po Kumbullę. Fajna opcja na obronę ale i tak chciałbym Milenkovicia.
2
MrAncelotti
MrAncelotti
12 września 2020, 20:00
Eric Garcia nadal możliwy do kupienia. Barca oferuje 18 mln, City żąda 33 mln i nie mogą dojsc do porozumienia.
0
Grande
Grande
12 września 2020, 20:37
Możliwy do kupienia przez kogo?
1
dominord
dominord
12 września 2020, 19:42
Rebic oficjalnie wykupiony z Eintrachtu! Kontrakt do 2025.
3
Jalapeno
Jalapeno
12 września 2020, 19:04
Kawał meczu na Anfield. 35 minuta i 3:2 dla Liverpoolu, walcz Leeds, walcz.
2
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
12 września 2020, 19:48
Dobry mecz :) Pawie nieźle się prezentują.
1
Jalapeno
Jalapeno
12 września 2020, 19:51
Liczę, że coś strzelą jeszcze!
0
ósmy
12 września 2020, 15:49
Ponoć Tottenham złożył ofertę wypożyczenia Belottiego, z opcją wykupu za 50 mln.
Oczywiście Cairo odrzucił propozycję.
0
Szulaj22
12 września 2020, 15:57
Nic dziwnego zaden biznes bo traca najlepszego zawodnika i moga nawet nie zarobic grosza bo sie nie sprawdzi i wroci za rok.
3
kamilus
kamilus
12 września 2020, 16:33
Znając Cairo to by chciał wypożyczenie za 99 999 999 euro z opcją wykupu za 1 euro. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
PanX
PanX
12 września 2020, 14:33
Jeśli sprawa ze sprowadzeniem Milenkovicia będzie się przeciągać, to niech nasi ruszą po Kmbullę i podbiorą kolejny cel transferowy Interu :D
1
AbyZrozumiec
12 września 2020, 15:23
Bardziej gdy Inter oleje Kumbulle tak jak Tonaliego to Milan będzie miał szanse..
0
Sakuragi
Sakuragi
12 września 2020, 15:43
AbyZrozumiec chciałem Ci juz poważnie odpisać, ale zauważyłem kiedy powstało Twoje konto. Bez odbioru mordeczko, nie pisz głupot.
17
lyndonmilan
lyndonmilan
12 września 2020, 16:26
Troche syf sie zrobil
Pare kibiców Interu na tej stronie to spoko chłopaki z którymi można porozmawuac ale ktos taki jak aby zrozumiec widze to nie jeden z tych panow
4
boro215
boro215
12 września 2020, 19:01
Inter teraz ma przeboje takie jak my za Chińczyka i podobno właśnie olali sprawe Kumbulli i skupili sie na zakontraktowaniu dziadków Vidala i Kante ( w tym przypadku to raczej pobozne życzenie xd ). W sumie nawet Interowi nie życze tego co nam Chińzyk zgotował ale moze to byc dla nas szansą na Kumbulle
1
Nazgul
Nazgul
12 września 2020, 19:54
Boro nie zgodze sie z Tobą. To nie jest kwestia,że Inter nie ma kasy, problemem jest FFP, i tego sie nie przeskoczy. Inter najpierw musi sprzedać,żeby kogos kupić. Przyszedl Hakimi za 40 baniek, dodatkowo 25 mln poszło na wykup Barelli, no i jak dobrze pamietam 20 baniek poleciało na Sensiego. Może nie widać tego,że kupujemy zawodników, ale jednak kasa jest wydawana, i tak też za rok może byc u Was z Tonalim itp :). Co do Kumbulli mam mieszane uczucie, pozbywać sie Skriniara,żeby zastąpić nim Kumbulla? Dla mnie bez sens, zwłaszcza,że za rok zapewne pożegnamy Conte, a nastepny trener zmieni ustawienie z 343 na 4 obrońców. Jak Inter ma szukac kasy, to trzeba opchnąć jakiemuś frajerowi Perisica, J.Mario, Gagliardiniego itp na tych transferach zbiegiem czasu tylko stracilismy, bo pieniedzy za nich nie odzyskamy, ale sprzedac trzeba. Po za tym czas najwyzszy pozbyc sie Brozovica, bo chętni sie znajda i mozna za niego sporą sume jeszcze dostac.

Pozdrawiam
2
boro215
boro215
14 września 2020, 09:23
@Nazgul

NIe twierdze że nie macie kasy. Chodzi o kwestie organizacyjne perturbacje z właściielami o zym na pewno czytałeś. Zgodze się z tobą że pewnie za rok pożegnacie Conte bo już zaczyna robić to co z Chelsea w ostatnim swoim sezonie. Zgodze się też, ze Kumbulla to nie ta półka co Skriniar (choc potencjał ma ogromny). W ogóle dziwie się Interowi że mając taki środek pola jeszcze chcą coś zmieniać ale jak widać wcyhodzi tutaj upierdliwość Conte i jego wciskanie taktyki na 3 obrońców.
0
inzaghi67
inzaghi67
12 września 2020, 14:16
Tatarusanu grał w Juventusie, nieźle. Gość z doświadczeniem.
4
Sheva7210
12 września 2020, 14:21
Juventus Bukareszt
7
inzaghi67
inzaghi67
12 września 2020, 17:53
no ale juventus
2
kusniak_22
kusniak_22
12 września 2020, 14:11
Stoper, prawy obrońca koniecznie, jeśli odejdzie Krunić i Paqueta to bym Bakayoko sprowadzał. Jeśli chodzi o napastnika też można się rozglądać moim zdaniem bo Ibra kontuzja i jesteśmy w dupce.
0
grayman88
grayman88
12 września 2020, 14:19
Leao i Rebic mogą grać jako N
0
MilanHomer
12 września 2020, 14:22
Napastnika nowego nie będzie, chyba że trafi się hiper promocja. Nawet Maldini czy Pioli w wywiadzie mówił, że jest Rebić, Leao, Colombo od biedy Maldini.
Jak odejdzie Krunić, to przyjdzie ktoś w jego miejsce, podobnie z Calabrią i Contim.
Paqueta odejdzie, to na 99% odblokuje transfer Bakayoko (teraz napiszę poprawnie, żeby Jarek mnie od rasistów nie wyzywał:)
0
Sakuragi
Sakuragi
12 września 2020, 14:28
MilanHomer no i brawo, tak pisz. Od razu fajniejszy z Ciebie gość :)
2
inzaghi67
inzaghi67
12 września 2020, 13:54
"MOŻE"? XD kur** nie wyobrażam sobie kolejnego sezonu z tymi patalachami Calabria albo Contim na prawej obronie, ostatnio oglądałem jakieś powtórki z losowych trzech meczy, Inter i bodajże Juve i ktoś tam jeszcze j nie mogłem uwierzyć że Calabria i Conti w każdym meczu zjebali jakaś bramkę XD po prostu się nadają do średniaka ligowego albo na ławkę ale nie do pierwszego składu. Litości. Tylko trzeba czekać aż ktoś w ogóle zechce ich kupić.
4
MrAncelotti
MrAncelotti
12 września 2020, 13:13
Obecna liczba zawodników w Serie A:
Lazio - 38
Inter - 36
Atalanta - 37
Napoli - 34
... Milan - 29 (i kilku odejdzie)

Jest możliwość kupienia na koniec Mercato za śmieszne pieniądze, solidnego ligowca, na ławkę rezerwowych oczywiście, ale to zawsze coś.
0
Olli666
Olli666
12 września 2020, 13:40
Nie liczy się ilość lecz jakość ;)
1
MilanHomer
12 września 2020, 13:45
Milan 29?
Oni liczą pewnie z młodymi, a to nie jest konieczność bo poniżej 21 roku życia nie musisz rejestrować do rozgrywek.
Więc taki Tonali, Gabbia, chyba nawet Gigi i kilku innych nie trzeba rejestrować, żeby mogli zagrać w rozgrywkach we Włoszech.
0
daszyn
daszyn
12 września 2020, 13:09
Nie widzę w ogóle sensu ściągania Bakayoko...? Mamy na środku kessiego benka i tonaliego, jakoś nie widzę ze Bakayoko przychodzi grzać ławę, a niestety może tak się stać.
0
Rossu
12 września 2020, 13:16
Przez pół sezonu, gdzie będziemy grać dosłownie co 3 dni, dodatkowo będzie 5 zmian Bakayoko nie zagra? Kazdy zagra, zresztą to Pioli chce mieć 4 pomocników, których będzie mógł rotować i każdy z nich wystarczająco pogra. Jeśli chcemy grać na poziomie przez cały sezon to jak najbardziej logiczna sytuacja i na szczęście ani ja, ani Ty, ani nikt tutaj o tym nie decyduje ;p
6
MilanHomer
12 września 2020, 13:47
Jeszcze mamy Tommaso Pobega, a od biedy Hakan i nawet Calabria grywał w środku pomocy (chociaż tego lepiej unikać :) )
0
satoshi
satoshi
12 września 2020, 14:01
Ja tylko przypomnę, że Bennacer łapał kartkę średnio w co drugim meczu
Chyba 14 żółtych na ledwie 30 meczów.
Tonali też zakręcił się koło 10

Rywalizacja wyjdzie tylko na plus ;)
1
MilanHomer
12 września 2020, 14:24
Jeszcze Krunić!
Kartki Afrykanejro łapał, bo Kessie był bez formy i łatał za niego dziury w pomocy, stąd kartki. Jak Franck złapał wiatr w żagle to było ich dużo mniej.
0
daszyn
daszyn
12 września 2020, 15:28
Ja rozumiem ze nie wolno narzekać na bogactwo, ale priorytetem jest prawa obrona, bo to co wyprawiali tam Calabria i conti to był kryminał. A prawego obrońcy ani widu ani słychu a ciagle wałkują temat Bakayoko, zreszta nie wiadomo ile w tym prawdy. Ostatnio Maldini w wywiadzie odpowiedział dziennikarzom ze trochę błądzą jeśli chodzi o niego.
0
rossoner111
rossoner111
12 września 2020, 12:53
https://www.pianetamilan.it/news-milan/ultime-notizie/milan-bilancio-quanto-spendere-mercato/

świetny artykuł , który pokazuje całe finanse
0
marunio
marunio
12 września 2020, 13:53
Gdybym tylko znał włoski :-/
2
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
12 września 2020, 12:42
[10:52] Właśnie o tym pisałem wcześniej. Nie spodziewajmy się nowego PO bo Calabria, Conti pozostaną w klubie.
0
inzaghi67
inzaghi67
12 września 2020, 14:02
Stawiam dychę że w eliminacjach do LE któryś z nich popełni błąd po którym odpadniemy. Oni są tak rachityczni że boję się jak ognia kiedy rywal prowadzi akcję ich stroną bo wiadomo że zaraz któremuś założy jakąś siatkę albo nawinie na markowanie xdd
1
Jalapeno
Jalapeno
12 września 2020, 12:06
Offtop:

Milik strasznie się przejechał. W zeszłe lato nie przedłużył kontraktu, informując władze Napoli o chęci odejścia. Napoli się zabezpieczyło przed odejściem sprowadzając dwóch napastników, a Milik został z ręką w nocniku po fiasku negocjacji z Romą i Juve. Teraz Gattuso mówi, że na Arka już stawiać nie będzie, a za rok Euro. Arek powinien obniżyć standardy i pójść gdziekolwiek, żeby tylko grać regularnie. Ja myślę, że na ten moment na pozycje numer 9, to on jest nawet na 4 miejscu, po Osimhenie, Petagnii i Mertensie...

I zaznaczę. Milik nie jest słabym napastnikiem, ale taki Juventus to moim zdaniem za wysokie progi dla niego i Stara Dama interesowała się nim tylko dlatego, że byli zdesperowani i w zasadzie każdą opcje brali pod uwagę.
Edytowano dnia: 12 września 2020, 12:07
8
Grande
Grande
12 września 2020, 12:24
Stracił mnóstwo czasu przez kontuzje, a teraz chce stracić rok na ławce. Co najlepsze, to nawet gdyby nie grał, u nas jest taka bieda, że Wuja go weźmie na bank na Euro.
0
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
12 września 2020, 12:43
Milik pójdzie do Romy. Przy Fonsece się odbuduje :P
0
RockStar
RockStar
12 września 2020, 12:48
Trochę pandemia pokrzyżowała jego plany, teraz kluby szukają oszczędności i szukają "transferowych okazji" po kosztach. A De Laurentiis , raczej nie pójdzie na wielkie ustępstwa. Oby zmienił klub, bo nie pogra w tym sezonie jak zostanie.
0
MilanHomer
12 września 2020, 13:49
Gdyby miał skuteczność na poziomie chociaż 5%, to niech przyjdzie do nas zawsze co 20 strzał wpadnie więc nie tak źle :)
1
Cisek666
12 września 2020, 12:05
Dokładnie. Abate jest teraz bezrobotny, więc za jakąś małą kasiurkę pewnie zgodzi się zagrać.
Edytowano dnia: 12 września 2020, 12:13
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
12 września 2020, 11:50
Dobra, jak żadnego prawego się nie uda ściągnąć to dawać Ignazio Abate, zjada i Calabrię i Contiego xD
13
matten
matten
12 września 2020, 11:39
[10:52] Szkoda. Ani Calabria, ani Conti nie prezentują odpowiedniego poziomu. Ja wypożyczyłbym Contiego, Calabrię zostawił na rezerwę i ściągnął kogoś do pierwszego składu (o ile są na to pieniądze - nie wiem, nie znam się).
1
Gianni Rivera
12 września 2020, 11:48
Byłaby to opcja tymczasowa. Ani na Calabrię, ani na Contiego nie ma chętnych, nie ma również gwarancji, że będą takowi za rok (tym bardziej, jeśli Calabria by przesiedział rok na ławie, a Contiemu nie poszło na wypożczeniu). Wtedy mielibyśmy za rok trzech prawych obrońców, z czego dwóch nie do spieniężenia. Dlatego rozumiem zarząd, kiedy nie chcą się bawić w wypożyczenia, a biorą pod uwagę jedynie opcję "wychodź-przychodź", że kupią kogoś na prawą obronę tylko wtedy, kiedy uda im się kogoś (domyślnie Calabrię) sprzedać. Inaczej za rok mieliby na utrzymaniu trzech prawych obrońców.
0
Catzone
Catzone
12 września 2020, 12:11
Wszystko fajnie, ale mamy 3 prawych obrońców na utrzymaniu. Jeszcze młodziak z Lyonu
0
Grande
Grande
12 września 2020, 11:37
To co, Milik w klubie kokosa w następnym roku?
2
Zako
Zako
12 września 2020, 11:35
Strasznie lekkomyślne wydaje mi się postawienie na PO trzech graczy, przy czym kazdy z nich jest niewiadomą i żadnym gwarantem, ale na razie nic nie słychać o potencjalnych ofertach za naszych kozaków. Chyba, ze będą jeszcze robić podchody pod Milenkovica, który gralby zarówno na ŚO, jak i na PO gdyby zaden z naszych nie dojeżdżał, ale jezeli weźmiemy Rebica za darmo, to ciężko mi uwierzyć w ten transfer :P.
1
grayman88
grayman88
12 września 2020, 11:07
Bardzo trudna sytuacja w całej lidze. Mało kasy, transfery blokujące się, długie negocjacje.
Milan na tą chwilę potrzebuje PO, LO ŚO i ŚP.... Można dyskutować czy Diaz będzie PS czy SPO a Samu wskoczy na stałe na PS ale jestem dalej przeciwny odejściu Paquecie.... Ma wszystko żeby być topem. Tylko trochę zaufania i kilka meczy pod rząd na swojej pozycji!!!
Maja odejść jeszcze Laxalt, Krunic, Halilovic Duarte i Calabria/Conti (wydaje mi się że Calabria odejdzie szybciej) a tu ni słychu ni widu, żadnych konkretów. Ale dobrze napisał przed wakacjami jeden kolega. Nie da rady w jedno okienko wszystko zrobić. Jeszcze po Covidzie i takim regresie finansowym
Edytowano dnia: 12 września 2020, 11:12
1
GiveMeReason
GiveMeReason
12 września 2020, 11:38
Zwlaszcza ze okienko jest krotsze nwm czy ktos sie skusi na Laxalta Halilovica czy Duarte.
1
Olli666
Olli666
12 września 2020, 10:45
I tak się skończy ze Bakayoko będzie naciskał naciskał tylko na Milan i w ostatecznym rozrachunku do zimy zostanie w Chelsea
0
rossoner111
rossoner111
12 września 2020, 10:34
Sprawa prosta. Sprzedamy Krunica to wypożyczymy bakayoko/ soumare. Sprzedamy bagiete to pójdziemy po milenkovica. Sprzedamy calabrie pójdziemy po PO, zakwalifikujemy się do LE uważam ze zrobimy skok na Chiese.
1
Pinokio
Pinokio
12 września 2020, 10:33
Dajcie spokój z tym Bakayako. Żaden z niego wirtuoz i o wiele bardziej wolałbym jakiegoś doświadczonego grajka, który z miejsca mógłby wskoczyć do składu.
0
Rafał0209
Rafał0209
12 września 2020, 10:52
Dajcie spokój z Tym Bakayoko? Raz że się u nas sprawdził a dwa widać że mu zależy na grze tylko dla nas wielkie Tak dla graczy którzy chcą się poświęcić dla tych barw w 100%,a nie traktować klub jak odskocznie czy ciepłą posadke na ławce, facet mógłby niczym Biglia siedzieć i pierdziec w ławkę sprawdzają w smartfonie status konta.
8
brzydki
brzydki
12 września 2020, 10:58
Ale nikt lepszy nie przyjdzie, a co jak co doświadczenie Bakayoko ma w 3 ligach z 5 najlepszych w Europie oraz w LM.
2
Cisek666
12 września 2020, 12:12
@Rafal209 to że sprawdził się u nas nie oznacza, że nadal będzie na tym samym poziomie. A to, że naciska na transfer do Milanu to oznaka tego w chealsea nie ma dla niego miejsca a jakoś ilość klubów z ofertami za niego nie jest oszałamiająca. Poza tym lepsza impreza w Milanie niż w Londynie ;)
0
brzydki
brzydki
12 września 2020, 14:58
^ Bakayoko był jedną z czołowych postaci Monaco które grało w półfinale Ligi Mistrzów, a w Milanie przez pół roku ciągnął całą linię pomocy. Gdzie mu nie poszło? W Chelsea, czyli angielskim Realu Madryt w kontekście marnowania talentów - De Bruyne, Lukaku czy Salah też w Chelsea się nie sprawdzili i to znaczy że są słabymi graczami? W dodatku Bakayoko 3 tygodnie temu skończył dopiero 26 lat - to wciąż młody gość, a umiejętności na pewno ma niezłe.
Edytowano dnia: 12 września 2020, 14:59
0
brzydki
brzydki
12 września 2020, 14:58
^ Bakayoko był jedną z czołowych postaci Monaco które grało w półfinale Ligi Mistrzów, a w Milanie przez pół roku ciągnął całą linię pomocy. Gdzie mu nie poszło? W Chelsea, czyli angielskim areału Madryt w kontekście marnowania talentów - De Bruyne, Lukaku czy Salah też w Chelsea się nie sprawdzili i to znaczy że są słabymi graczami? W dodatku Bakayoko 3 tygodnie temu skończył dopiero 26 lat - to wciąż młody gość, a umiejętności na pewno ma niezłe.
0
Milanboy
Milanboy
12 września 2020, 10:25
Ale chcę tego powrotu Bakayoko, tak bardzo jest nam potrzebny taki profil zawodnika.
4
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
12 września 2020, 10:25
Bakayoko < Soumare.
1
Gianni Rivera
12 września 2020, 11:08
Oczywiście, tyle że Bakayoko jest do wyjęcia na wypożyczenie, a po sezonie zostanie mu rok kontraktu i Chelsea będzie bardziej elastyczne w negocjacjach. Francuz też na pewno dałby nam dużo więcej, niż Krunić. Co do Soumare - oczywiście, że ma większy potencjał od Bakayoko, ale też nie ma szansy na wypożyczenie go bez obowiązku wykupu, a wyceniają go na dobre 30-40 mln. I taniej na pewno nie pójdzie. Gdybyśmy mieli wydać taki hajs, to dużo rozsądniejsze będzie kupno środkowego obrońcy lub prawoskrzydłowego, aniżeli czwartego pomocnika. Dlatego rozumiem chęć zarządu do ściągnięcia Bakayoko w promocji.
1
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
12 września 2020, 10:25
Jeśli Calabria i Conti pozostaną w klubie to możemy się spodziewać że na tą pozycję w tym mercato już może nikt nie trafić do rossonerich, ot taka prawda.
1
Jalapeno
Jalapeno
12 września 2020, 10:21
Offtop:

Ogląda ktoś z Was Premier League? Sympatyzujecie się z jakimś klubem z Anglii? Mnie bardzo cieszy, że dzisiaj to wszystko rusza. Liverpool - Leeds zapowiada się wybornie, liczę na beniaminka.
0
Sosojowy
Sosojowy
12 września 2020, 10:24
Oglądam, po Serie A to moja ulubiona liga. Sezon zapowiada się kozacko. Nie mam ulubionej ekipy, ale bardzo lubię kontrowersyjnego Mourinho, dlatego trzymam kciuki w tym sezonie za Tottenham. Czytałem sporo na necie, że Koguty poza top6 będą, bo praktycznie nie było żadnych solidnych wzmocnień. Ja tylko przypominam, że drugi, pełny sezon Mourinho w jakimkolwiek klubie to był zawsze majstersztyk. Dlatego liczę, że utrze nosa pompującym kasę Chelsea i United, za którymi nie przepadam.
2
Grande
Grande
12 września 2020, 10:31
Top4 zostanie jak w ubiegłym sezonie, bez szans na LM dla Totków.
0
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
12 września 2020, 10:32
Mam tak samo jak Ty. Będę trzymał kciuki za The Peacocks. Według mnie najsilniejszy z beniaminków, utrzymany pion zespołu, mocne transfery, Bielsa pozostał w klubie. Mogą powalczyć nawet o TOP8 w PL.
0
Luksta1805
Luksta1805
12 września 2020, 11:33
Zaraz po moim ukochanym Milanie, w lidze angielskiej kibicuje M. City, pierwszy mecz z Wolves z chęcią obejrzę co do transferów ma do nich trafić Koulibaly za 70 baniek a Napoli ponoc chce w to miejsce sprowadzić Sokratisa.
0
mathiaz
mathiaz
12 września 2020, 12:39
Ja bardzo lubię Southampton, z racji tego, że przez 7 lat mieszkałem na południu i jeździłem na St.Mary's oglądać Premier League. Może być bardzo ciekawy sezon patrząc po wzmocnieniach Chelsea, chęci powrotu na tron Guardioli, czy utrzymania przez L'Pool pierwszego miejsca.
0
diavolooo
12 września 2020, 10:19
Niech szybko działają ma tyk rynku bo masakra. Za tydzień start sezonu a nasza obrona wygląda na ten moment tak: Hernandez Gabbia Kjear Calabria
1
matten
matten
12 września 2020, 10:06
[09:35] To było do przewidzenia. Mam nadzieję, że zarząd ma jakąś alternatywę w notesie. Jak dla mnie transfer prawego obrońcy powinien być priorytetem, bo w poprzednim sezonie była to najsłabiej obsadzona pozycja.
3
Rafalzki
Rafalzki
12 września 2020, 10:08
w każdej drużynie musi być jakaś śliwka robaczywka :P w sensie pozycji :P
2
Rafalzki
Rafalzki
12 września 2020, 10:06
jeśli te medialne doniesienia o tym, że Bakayoko chce tylko do Milanu są prawdziwe to już chłopa traktuję jak swojego :D trzymam kciuki żeby faktycznie go sprowadzić a np pozbyć się Krunica. Chociaż najlepiej by było gdyby Francuz przyszedł i Krunic został, taki głęboki rezerwowy do pomocy by się przydał. No i bajka by była gdyby przyszedł jakiś ŚO i PO.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
12 września 2020, 10:11
Wiadomo że chce. Bardzo lubił Mediolan. Zwłaszcza nocą.
4
Abece
Abece
12 września 2020, 09:45
No nic, najważniejsze, że kogoś szukamy na tę pozycję, bo po wypowiedziach Massary o pozostaniu Calabrii nie miałem tej pewności.
0
Ratava
Ratava
12 września 2020, 09:42
Szkoda, że w ogóle nie interesujemy się Tomiyasu. Japończyk ma za sobą naprawdę dobry sezon w Bolognii. To jest jeden z tych defensorów, który nie wykręca dobrych liczb w ofensywie, ale jest bardzo solidny w defensywie. Oczywiście na pierwszym miejscu chciałbym Milenkovicia, ale skoro on nie pyknie, Aurier raczej też nie, to Japończyk byłby spoko...
0
ósmy
12 września 2020, 09:49
Specjalnie odpaliłem sprzęt, aby skomentować Twoją wypowiedź
- Chyba sobie żartujesz z tym Japończykiem.

Nie rozumiem zainteresowania takim zawodnikiem ponad to, że to oryginalny, orientalny kierunek.
Zważ proszę swoja propozycję i obejrzyj ostatnie mecze Bolonii, i z której strony najwięcej tracili bramek.
7
Jalapeno
Jalapeno
12 września 2020, 09:53
Nierówny jest bardzo. Końcówka fatalna. Jak zacznie regularnie grywać dobre mecze, to można się nim zainteresować, ale na razie to kot w worku. Już lepiej kogoś doświadczonego wziąć.
2
Rafalzki
Rafalzki
12 września 2020, 10:08
ósmy ma rację, ten Japończyk to jest tykająca bomba zegarowa, może i czasem strzeli ładnie ale ogólnie po świetnym meczu gra np 3 z rzędu katastrofalnie. Nierówny mocno bardzo. To nie jest dobry kierunek.
0
Dozen
Dozen
12 września 2020, 10:27
Cale szczescie ze sie nie interesujemy
0
MilanHomer
12 września 2020, 14:18
Ogólnie to Bologna też ma kasę, może nie tak dużą jak czołówka, ale stać ich na sporo jak na Serie A
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się