SCUDETTO


Spokojne zwycięstwo i awans w Dublinie. Shamrock - Milan 0:2

17 września 2020, 18:47, Leonardo 22 Główne newsy
Spokojne zwycięstwo i awans w Dublinie. Shamrock - Milan 0:2

AC Milan spokojnym zwycięstwem 2:0 w Dublinie z irlandzkim Shamrock Rovers zameldował się w III fazie eliminacji Ligi Europy.

Rossoneri występujący tego wieczora w swoich trzecich kompletach strojów od początku narzucili swój styl i prezentowali wyraźnie wyższą kulturę gry. Wbrew temu jednak pierwszą groźną okazję stworzyli gospodarze, kiedy to w 13. minucie Greene ładnie wyszedł na pozycję, przyjął piłkę na szesnastym metrze i oddał groźny strzał, z którym poradził sobie jednak Donnarumma. W 23. minucie Milan wyszedł na prowadzenie - najpierw Theo i Kessie założyli wysoki pressing, co opłaciło się i zaowocowało przejęciem piłki w bocznym sektorze boiska, następnie Hakan pięknie wysunął piłkę Zlatanowi, a Szwed mocnym, pewnym strzałem w krótki róg postawił kropkę nad "i".

Dwie minuty później mogło być 0:2, jednak kapitalne zagranie od Ibry zmarnował Castillejo. Hiszpan nie wykorzystał okazji sam na sam. W 28. minucie po błędzie Gabbii napastnik gospodarzy, Greene, ponownie zmusił do wysiłku Gigio, a po tej sytuacji Irlandczycy mieli rzut rożny. Pod koniec pierwszej Calhanoglu ładnie zagrał zaś do Castillejo, ten dograł do będącego w polu karnym Calabrii, ale Włoch trafił tylko w obrońcę. Po pierwszej połowie podopieczni Piolego byli na spokojnym prowadzeniu i wszystko wskazywało na to, że dążą do wyższego wyniku.

W drugiej połowie dalej oglądaliśmy przewagę Milanu. W 53. minucie Calhanoglu przewrotką trafił w poprzeczkę! Dobijać to uderzenie próbował Calabria i po jego strzale mieliśmy korner. W 64. minucie Saelemaekers strzelił w światło bramki po zagraniu z prawej strony od Samu. Kilka minut później goście kolejny raz skonstruowali ładną akcję Ibra-Kessie-Alexis i wszystko strzałem bez przyjęcia zza pola karnego wykończył Hakan! Turek pięknym, technicznym uderzeniem podwyższył wynik i uspokoił kibiców czerwono-czarnych.

W 84. minucie debiuty w oficjalnych meczach Milanu zaliczyli Tonali oraz Brahim, czyli nowe twarze w ekipie z Mediolanu. Na placu gry nie wydarzyło się już jednak nic, na co można by zwrócić uwagę. Włosi spokojnie, w swoim stylu przeszli do kolejnej rundy eliminacji.

Shamrock - Milan 0:2 (0:1)

Bramki: 23' Ibrahimović, 67' Calhanoglu

SHAMROCK ROVERS FC (3-5-2): Mannus - O'Brian, Lopes, Grace - Finn, McEneff , O’Neill (70' Watts), Byrne, Farrugia (83' Kavanagh) - Burke, Greene (88' Williams).

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma - Calabria, Kjaer, Gabbia, T. Hernandez - Kessie, Bennacer (84' Tonali) - Castillejo, Calhanoglu (84' Brahim), Saelemaekers (74' Krunić) - Ibrahimović.

 

Arbiter główny: Adam Farkas (Węgry)

Miejsce: Tallaght Stadium (Dublin)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



454 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Rafalzki
Rafalzki
18 września 2020, 13:12
Ludzie złoci na litość Boską!!! Apeluję z tego miejsca o spokój i cierpliwość! Już czytam u niektórych, że Tonali słaby debiut i niecelne podania...Do ciężkiej cholery jak można cokolwiek wnioskować po 10 minutach gry pod koniec meczu przy kilku zrobionych treningach po przerwie wakacyjnej i na dodatek w nowym środowisku!! Ludzie, trochę rozumu!!
7
PaoloACM
PaoloACM
18 września 2020, 13:28
Popieram, trzeba młodego chronić. Zagra 5 słabych drugich połów i zaraz go niektórzy będą wypożyczać. Wdroży się, talent ma.
0
kamilus
kamilus
18 września 2020, 14:17
Jak najbardziej można oceniać debiut zawodnika, nawet i po 5 minutach. Wielkiej filozofii tu nie ma, bo jak na dłoni widać, co robi na boisku - jak mu gra "wychodzi", to ocena jest na plus, a jak nie, to na minus.

Co innego z wyciąganiem dalece idących wniosków, tutaj nawet po kilku meczach nie powinno się tego robić, na co przykładami mogą być chociażby Bennacer czy Paqueta.
1
zbylon
zbylon
18 września 2020, 12:35
Od początku było widać irlandzki autobus. Ciężko się gra przeciwko takiemu przeciwnikowi, zwłaszcza że jesteśmy świeżo po okresie przygotowawczym i najzwyczajniej potrzebujemy minut w meczach o stawkę. Do Saelemakersa nie mam pretensji za ten mecz, bo nie grał na swojej nominalnej pozycji, ale widać było, że się stara i włącza się do gry. Castillejo niestety nam się popsuł. Zarówno w sparingach jak i wczoraj grał bardzo słabo, niedokładnie i bez polotu. Był również najsłabszym ogniwem w okresie pocovidowym, mimo że zespół wtedy grał jak z nut. Ta pozycja wymaga wzmocnienia. Taki Chiesa byłby marzeniem, ale bardzo wątpię w ten transfer. Kilka ciekawych nazwisk się przewijało. Może spróbować ściągnąć Thauvina? Może spróbować z Diazem na skrzydle? Może jakieś fajne nazwiska przychodzą Wam do głowy na tą pozycję?
0
PaoloACM
PaoloACM
18 września 2020, 13:26
Samu w 3 meczach sparingowych strzelił 3 bramki i zaliczył asystę. To chyba nie taki słaby wynik? Ja wiem ze to ogórki były ale trzymajmy się faktów. Powiem więcej moim skromnym zdaniem po obejrzeniu sparingów i tym co w nich prezentował zacząłem się zastanawiać czy nam ten Cheisa faktycznie potrzebny. Wczoraj zagrał powiedzmy delikatnie bardzo przeciętnie ale... Irlandczycy grali bardzo siłowo było dużo kopania. Już na początku meczu widziałem kilka kopnięć po kostkach Hiszpana czym go szybko przygasili. Nie chciał zapewne po 1 meczu sezonu pauzować 3 miesiące. A Roversow nie interesowało czy wybiją piłkę razem z nogami naszych po drodze. Poza tym Samu jest bardzo użyteczny w jeszcze jednym aspekcie, zwłaszcza dla taktyki Piolego, a mianowicie zakłada wysoki pressing. Taki np Leao pląsa się tylko pod nogami kiedy gra na skrzydle i dopiero gdy dostaje piłkę to się rozpędza. Samu naciska na obronę razem z Rebiciem po drugiej stronie. Ogólnie mamy całkiem wybiegany 1 skład bo Hakan tez potrafi się cofnąć na pełnym biegu pod własna bramkę. O reszcie nie muszę chyba wspominać ;) także nie skreślałbym go jeszcze. Brakuje mu trochę liczb ale jest użyteczny dla drużyny i jej wyników.
1
MilanFanJ
MilanFanJ
18 września 2020, 12:26
pełna kontrola meczu, ale jednak sporo niedokładności i chaosu w ofensywie. Selerek i Castillejo robią dużo wiatru, są dynamiczni, ale jednocześnie tak trochę jak nasz Grosik czasami, dużo biegania bez sensu. obaj mieli swoje dobre szanse na gole. Tonali i Brahim nic nie zdążyli pokazać, chociaż Brahim miał jeden fajny drybling z dobrym podaniem do przodu, miłe dla oka. dobrze wyglądała współpraca Ibry z Hakanem. myślę, że takie Bodo to rozjedziemy łatwiej niż Irlandczyków
0
Gerada
Gerada
18 września 2020, 09:23
Z racji na własny trening, oglądałem tylko drugą połowę, ale mi to wyglądało na dokładnie taki mecz w naszym wykonaniu jaki być powinien. Pewny, pod kontrolą, spokojnie dołożona druga bramka i próby zdobycia kolejnej. Irlandczycy mogą być zespołem kilka klas niższym niż my ale przygotowanie fizyczne, kondycyjne i rytm meczowy były mocno po ich stronie i to byłoby widać niezależnie z kim z czołowych lig europejskich by się wczoraj mierzyli. Aha, jedna obserwacja: Sandro po wejściu wyglądał BARDZO elektrycznie. Może to było i 10 minut, ale chyba jeszcze go paraliżuje świadomość, że wszyscy na niego patrzą z większą uwagą. Mam nadzieję, że minie mu to prędzej niż później.
0
kamilus
kamilus
18 września 2020, 10:11
Tonali na pewno debiutu nie zaliczy do udanych, ale trzeba dać mu czas, tak samo jak Bennacerowi, który miał słabe lub bardzo słabe pierwsze pół roku w Milanie i dopiero w rundzie rewanżowej pokazał cały swój potencjał.
0
Gerada
Gerada
18 września 2020, 10:39
Ja raczej pozytywnie zapatruję się na karierę Tonaliego w Milanie, mówię tylko, że obecnie jakby zżerała go trema.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
18 września 2020, 07:39
Mecz do zapomnienia. Przekopali 90 minut jak najmniejszym nakładem sił. Bezproblemowe 2:0, mecz pod kontrolą cały czas. Czyli tak jak być powinno. Nie ma co roztrząsać.
2
matten
matten
18 września 2020, 07:03
Nie był to wielki mecz, ale mieliśmy całe spotkanie pod kontrolą i wygraliśmy pewnie dwa do zera. Jak dla mnie najlepiej zaprezentował się Calhanoglu, który dograł sporo dobrych piłek i strzelił bramkę. Gabbia okazał się elektrykiem nawet na tle słabego rywala, a w grze Saelemaekersa było sporo niechlujstwa i niedokładności. Zadanie wykonane, teraz trzeba to powtórzyć w następnej rundzie kwalifikacji.
1
MK92
MK92
17 września 2020, 23:25
Przed meczem chyba każdy zakładał, że to spotkanie nie będzie miało wielkiej historii. Milan zrobił swoje i przy okazji trener oraz działacze zobaczyli, jakie pozycje wymagają wzmocnień. Spokojnie czekamy na ligę.
6
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
18 września 2020, 07:43
Powiedzmy sobie szczerze. Tak się ułożył terminarz, że to obowiązek zdobyć 9 punktów w trzech pierwszych meczach SA. Zwłaszcza, jak myślimy na poważnie o wysokim w tym sezonie miejscu w lidze i awnasie do CL. Po prostu nie można tracić punktów z takimi rywalami co często nam się zdarzało w poprzednich sezonach.
1
Sosojowy
Sosojowy
17 września 2020, 23:21
III runda Ligi Europy:

Legia - Drita,
Apollon - Lech,
Kopenhaga - Piast,

Ogólnie, to mam takie wrażenie, że tylko Legia przejdzie dalej. Apollon jest z ligi cypryjskiej, a ostatnio Omonia pokazała, że na tle naszych to wcale nie jest taka ogórkowa liga. Piast ma bardzo trudnego przeciwnika... No, a Legia zagra z mistrzem Kosowa. Chyba, że znowu się zbłaźnią.
0
Andre
Andre
18 września 2020, 05:29
Ja bym Lecha jeszcze nie skreślał, bo na razie dobrze sobie radzi z kolejnymi rywalami, a Apollon jest w zasięgu Kolejorza.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 września 2020, 06:52
Lech to zupełnie inny futbol od większości dziadostwa z Polski(z wyjątkiem Śląska i Rakowa).Oni nie grają jednym schematem pt. wrzuta/laga na napastnika jak Legia, która tą jednowątkowością sama siebie skrzywdziła, dlatego Cypryjczycy są bardzo wygodnym rywalem dla nich i wręcz obowiązek do pokonania.Zaś po tym, co ostatnio wyprawiała pozostała dwójka raczej nie nastawiałbym się na pozytywy, chociaż przy takich odpadach w składzie Piast i tak zrobił już wynik ponad stan.
0
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
18 września 2020, 07:33
Lech, Śląsk, Górnik i Raków grają obecnie najlepszy futbol w Polsce. Nie ma co skreślać Kolejorza. Apollon nic wielkiego nie pokazał na Krecie, ale jednak wyeliminowali Greków. Piłkarze Kopenhagi też nie zagrali jakiegoś fascynującego widowiska Z Goeteborgiem, ale mieli piorunującą końcówkę meczu i przeszli Szwedów. Legia ma obowiązek awansować mając takiego rywala. Fajnie by było gdyby 2 drużyny zagrały w rundzie grupowej, no ale jeszcze IV runda wcześniej i mogą się trafić rywale z najwyższej półki. Oglądając mecz, byłem zaskoczony postawą Irlandczyków, mieli okazje do strzelenia gola. Jednak spotkanie było w sumie pod pełną kontrolą Milanu. Bodo/Glimt męczyło się z Litwinami przez sporą część meczu jednak ich awans był bardzo prawdopodobny i tak też się stało. Kolejne spotkanie u siebie, bez kibiców, ale zawsze to atut własnego boiska. O ile się nie mylę to dopiero w rundzie finałowej będą mogli pojawić się kibice na stadionie.
Edytowano dnia: 18 września 2020, 07:36
0
wielki prostownik
wielki prostownik
18 września 2020, 07:36
Nie ma w Europie klubów które jakikolwiek polski zespół ma obowiązek przejść.
5
Sosojowy
Sosojowy
18 września 2020, 08:02
Jasne, że Lech gra ładnie. Widziałem ich w akcji, ale nie zawsze przekłada się to na wyniki. Nadal są bez wygranej w lidze, a zaraz 4. kolejka ruszy. Widać, że jest to nowoczesny futbol i jak na polskie warunki to cieszy oko, ale ładna gra nie zawsze oznacza wyniki i tak może być w tym przypadku.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 września 2020, 08:59
W tym roku z wiadomych przyczyn odpuściłem sobie męczenie oczu oglądaniem ''hitów'' polskiej ekstraklapy, jednak z tego co widziałem w meczach pucharowych w porównaniu do ubiegłego sezonu Lech mocno wydoroślał i w takich kluczowych spotkaniach nie ma już ''futbolu bez głowy'', kiedy ich defensywa nabierała się na najprostsze strategie rywali, więc zupełnie nie rozumiem skąd taki pesymizm względem przeciętnych Cypryjczyków, gdy praktycznie bez problemów(1 piłka za kołnierz defensywy przy trzech bramkach Kolejorza to zdecydowanie zbyt mało) ograło mocniejszych Szwedów?
0
Sosojowy
Sosojowy
17 września 2020, 23:12
Ale mecz w Serbii. Backa Topola grając w 9 remisuje ze Steueą Bukareszt 5:5, dogrywka trwa nadal. xD
1
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
18 września 2020, 07:38
6:6 w meczu na takim poziomie i awans Steauy Bukareszt po karnych :P to są jaja :D
0
savicevic88
savicevic88
17 września 2020, 22:54
Offtop ;)

https://transfery.info/aktualnosci/football-manager-2020-do-zgarniecia-za-darmo-olbrzymia-gratka-dla-fanow-serii/140419

Może ktoś będzie zainteresowany ;)

7
proy
proy
17 września 2020, 23:08
Dzieki, stary!
1
Rossu
Rossu
17 września 2020, 23:13
Swoją drogą, ktoś chętny może na granie online? Tylko będzie jeden problem, każdy będzie chciał wziąć Milan :)
0
Kosmateus123
Kosmateus123
17 września 2020, 23:30
No to wiem przy czym wsiąknę na wieeeele godzin ;) Dzięki!
0
Fushnikov
Fushnikov
18 września 2020, 01:17
Można coś na tym zarobić czy tylko virtualne euro gąbki?
0
Gol
Gol
17 września 2020, 22:53
Pewne zwycięstwo, spodziewałem się wyższego wyniku, zwłaszcza, że rywal nie pokazał niczego nadzwyczajnego, no ale dobrze, że wygrywamy niskim nakładem sił.

Gra do zapomnienia, zwłaszcza to lagowanie na Ibrahimovicia, oraz skrzydłowi którzy dzisiaj na tle tak słabego rywala, wypadli po prostu tragicznie. Castillejo to nie jest zawodnik do pierwszej 11, a Alexis musi jeszcze się sporo nauczyć, zanim będzie można na niego liczyć nawet w takich meczach. Ma duże chęci, to widać, ale przez to niepotrzebnie się podpala. Ogólnie więc, jeżeli jakiś jeszcze wzmocnień mamy dokonać, to właśnie na pozycji prawego skrzydłowego.

Calabria dzisiaj wypadł nawet lepiej niż Theo, ale w jego przypadku to raczej jedna jaskółka, w dodatku na tle rywala z znacznie niższego poziomu.

Gabbia przez pierwsze 15 minut grał jak amator, później z każdą minutą był coraz pewniejszy w swoich interwencjach i koniec końców nie wypadł najgorzej. Wyraźnie chłopak potrzebuje czasu i obycia z boiskiem bo coś potrafi, jednak nadal wydaje się być przytłoczony wagą koszulki jaką nosi. Musi grać to na pewno. W tym sezonie więc zostawiłbym go na pozycji 4 obrońcy w Milanie (i tak zagra pewnie maksymalnie 10 spotkań w sezonie), a w przyszłym można go spróbować wypożyczyć.

Bennacer dzisiaj wyjątkowo, jak nie on. Mnóstwo strat, bardzo mało przechwytów, masa niepotrzebnych dryblingów. Oby to tylko słabsza dyspozycja dnia.

Bardzo spodobał mi się Diaz który wszedł na boisko wyraźnie bez kompleksów, zamieszał i wystawił świetną piłkę Castillejo (co Hiszpan oczywiście koncertowo zawalił). Mam nadzieję, że zobaczymy go w pierwszej 11 na mecz z Bologną (choć szczerze w to wątpię i skończy się pewnie na 15 minutach pod koniec meczu w zależności oczywiście od sytuacji boiskowej). Fajnie dzisiaj też zagrał Kessi, Calhanoglu i Ibrahimovic.

Cóż, nie ma co wyciągać pochopnych wniosków, trzeba czekać na 21 września i meczu z Bologną który, mam nadzieje, odpowie na kilka nasuwających się pytań. Po tym meczu jestem niestety pełen obaw, czy magiczna forma z końcówki ubiegłego sezonu się nie wyczerpała, bo dzisiaj Milan po prostu nie zachwycił. Trzeba się więc przekonać, czy przyczyną tego była chłodna kalkulacja i wyrachowanie w celu oszczędzania sił czy też niestety znowu wracamy do starych problemów.
4
tobiasz
tobiasz
17 września 2020, 23:08
Zgadzam się ze wszystkim oprócz Calabri. Tzn. Calabria zagrał świetnie, ale to nie jest jego pierwszy taki mecz. Od czasu kiedy wrócił do pierwszej jedenastki, czyli od końcówki poprzedniego sezonu to Calabria nie miał słabego meczu. Możliwe, że nie musimy inwestować w RB.
1
karp_fso
karp_fso
18 września 2020, 00:02
^ Otóż to. Wszyscy najeżdżają na Calabrię, a gość okres koronawirusowy przepracował bardzo dobrze. Dawno już pisałem, że to może być dobry piłkarz, a nie kasztan De Sciglio, tylko trzeba go oszlifować. Oczywiście nie pogardziłbym dobrym graczem na jego pozycję, ale liczę, że Davide jeszcze w tym sezonie pokaże, że warto na niego stawiać.
1
zbylon
zbylon
18 września 2020, 12:27
Też zgadzam się w sprawie Calabrii. Ostatnio gra bardzo solidnie a miewa też niezłe błyski. Porządek trzeba zrobić z Contim, bo ile można się leczyć? Niech odejdzie nawet za darmo a na jego miejsce potrzebny ktoś kto będzie grać i będzie konkurencją dla Calabrii. Na tą chwilę problem jest na prawym skrzydle w napadzie, bo Samu gra coraz gorzej z meczu na mecz.
0
Sosojowy
Sosojowy
17 września 2020, 22:46
Ogólnie to nieprawdopodobna metamorfoza Calhanoglu i Kessiego. Niegdyś pierwsi outowani z zespołu... A dziś? Jeden gol i asysta, a drugi praktycznie najlepszy na boisku. Zagrał jak klasowy DP. Wystarczyło ich tylko postawić na odpowiedniej pozycji... No kurczę, niesamowite. :D
2
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
17 września 2020, 22:49
Nie zgodzę się, że "wystarczyło ich postawić na odpowiedniej pozycji", złożyło się na to wiele czynników.
2
Sosojowy
Sosojowy
17 września 2020, 22:54
Jasne, że się złożyło. Ibra na pewno swoje paluszki maczał, zmiana formacji itp, itd. Ale przede wszystkim trzeba ustawiać gości na swoich pozycjach, a moim zdaniem to nawet małe dziecko powinno wiedzieć... A niektórzy trenerzy mają z tym problem (Giampaolo).
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
17 września 2020, 22:31
Nie rozumiem po co gramy niejednokrotnie długie piły na Ibre .. jak graliśmy po ziemi szybka piłkę to było dużo mniejsze zagrożenie, że ktoś kontuzje złapie .. a tak to już zaczyna się świecić ta lampka w głowie zawodników, że można grać lage na Zlatana .. w zasadzie w meczu z takim przeciwnikiem zupełnie niepotrzebnie wystawiamy, bądź co bądź 38 letniego chłopa na powietrzną walkę z obrońcami.
Edytowano dnia: 17 września 2020, 22:32
0
Vol'jin
Vol'jin
17 września 2020, 22:21
ale ten Shamrock z dzisiaj to mógłby spokojnie popykać przeciwko Genoi/Lecce/Spal i kręcić się wokół miejsca spadkowego
5
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
17 września 2020, 22:46
Ja myślę, że powalczyłby o Ligę Mistrzów. Ludzie, zmiłujcie się.
3
Milanista95
Milanista95
17 września 2020, 22:15
Na plus Ibra hakan kjer Gigio calabria Teo na minus kessie Benek GABBIA snikers reszta w miarę Diaza nie oceniam bo nie było minut tak samo tonaliego. Pytanie co rb na boisku krunic?
0
POE
POE
17 września 2020, 22:19
Chyba wszedł zrobić dobre wrażenie na klubach intwresujacym się nim
0
Rossu
Rossu
17 września 2020, 22:25
Kessie na minus? XD jak on był jednym z najlepszych na boisku
22
GeorgeACM
17 września 2020, 22:13
A mnie się podobała gra Jacka Byrne, chyba żadnej straty, bardzo dokładne podania i wypuszczanie na wolne pole. Fajnie zagrał
1
Adamek189
Adamek189
17 września 2020, 22:13
teraz niech wygrają z Bologną
0
LunaS
LunaS
17 września 2020, 22:11
Lech wygrał, Piast wygrał ... może w końcu ktoś będzie w grupie :)
3
POE
POE
17 września 2020, 22:19
Piast kopenhaga a Lech apollon i to dopiero półfinał xd będzie ciężko
0
LunaS
LunaS
17 września 2020, 22:21
No ciężko - ale już będą 3 szanse ... a ostatnio to była jedna głównie.
0
POE
POE
17 września 2020, 22:26
No jest jakiś cień nadziei .Lech jak się spręży to przejdzie ten Apollon Legia to raczej juz finał a Piast jak będzie grał na 110 % to kto wie
0
Vol'jin
Vol'jin
17 września 2020, 22:35
egia to raczej juz finał

Legia mialo łatwo przejść 2 rundę w LM ;]

Benfica wczoraj też ;] a pogrążył ich zawodnik z którym rozwiązali kontrakt ;]
Dzisiaj Spurs prawie polegli
0
diavolooo
17 września 2020, 22:10
Ta obrona z Bologną jedną bramke na pewno zaliczy na swoje konto. Środkowy i prawy obrońca to powinien być priorytet na następne dni marceto
1
Sosojowy
Sosojowy
17 września 2020, 22:08
Cieszy też gol Ibry. Niech śrubuje ten wynik. Liczę, że w tym sezonie we wszystkich rozgrywkach +20, a może i nawet +25 sieknie. Jeszcze 19! Albo i więcej. :D
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
17 września 2020, 22:08
Calabria po raz kolejny udowodnił że to on powinien być zmiennikiem kogoś konkretnego. Conti może leczyć się gdzie indziej. Tylko kto go weźmie?Zobaczymy jak ostatecznie będzie wyglądać kadra.
1
Starosta
Starosta
17 września 2020, 22:05
Pytanie do kolegów jak zagrał Gabbia bo nie mogłem oglądać meczu?
0
Sosojowy
Sosojowy
17 września 2020, 22:07
No obesrane gacie Gabbi czułem w Krakowie... Dramat.
13
ACstach
ACstach
17 września 2020, 22:08
Słabo, słabo. Przestawiany przez piłkarzy rywala, błędy, złe ustawianie, łamanie linii spalonego.
1
Gol
Gol
17 września 2020, 22:38
No koledzy tylko pierwsze 15 minut pierwszej połowy oglądali w takim wypadku, w drugiej praktycznie nie popełnił ani jednego błędu.

Dużo lepiej zagrał chociażby od naszych wspaniałych skrzydłowych Castillejo i Alexisa, a i Bennacer dzisiaj wypadł bardzo blado i zaliczył masę niepotrzebnych strat.
0
dykt4tor
dykt4tor
17 września 2020, 23:46
Bo w drugiej połowie rywale praktycznie nie atakowali naszej bramki xD
0
szfarceneger
szfarceneger
17 września 2020, 22:05
Nie mogłem dzisiaj obejrzeć meczu, ale na skrócie widzę, że Irlandczycy mieli sporo okazji. Zdecydowanie za dużo. Z Norwegami może nam się jeszcze udać, ale jak wylosujemy kogoś poważnego w ostatniej rundzie, to może być nieciekawie. Il Capitano, wracaj.
0
hunga
hunga
17 września 2020, 22:13
Z Norwegami będzie ciężko, tak myślę. Mam nadzieję że za tydzień będzie lepiej bo z podobną grą możemy nie awansować.
Forza!
0
ksieciunio
ksieciunio
18 września 2020, 00:32
No raczej podania do Donnarummy trudno nazwać okazjami..
0
Milanboy
17 września 2020, 22:03
Spokojna wygrana Milanu i tyle, aby z Bologna wygrać i potem odprawić kolejny zespół z kwitkiem w LE.
3
daro12555
daro12555
17 września 2020, 22:02
Diaz fajna zmiana szkoda tylko ze to suche wypożyczenie .Gabbie wypożyczyć do jakiegoś benaminka Seria A .Theo widać ze potrzebuje zmienika bo jest bardzo często koszony z trawą .Calabria jako zmienik na prawej obronie ,gość tez może jak coś zagrać na lewej stronie a nawet chyba zagrał na stoperze.Contiego wypożyczyć lub sprzedać .Ktoś musi przyjść na prawą stronę a także jakiś stoper do rywalizacji z Kjaerem .
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
17 września 2020, 22:06
Kwestia wykupu Diaza będzie omawiana niedługo. Było o tym wspominane kilka razy. Po prostu nie było czasu na omawianie szczegółów. Milan chciał go "na już". Myślę że Maldini załatwi jakąś opcje wykupu. Ma dobre relacje z Realem.
Edytowano dnia: 17 września 2020, 22:06
6
Vol'jin
Vol'jin
17 września 2020, 22:08
z wykupem byli dogadani problem leżał w kwocie odkupu ^

United z tego powodu zrezygnował z Reguiliona i idzie do Spurs za 30 mln i odkupem za ~40 mln
0
Dozen
Dozen
17 września 2020, 22:12
Diaz wroci do Realu tak czy siak, zadne rozmowy nic tu nie dadza
0
ForzaMilanPL
ForzaMilanPL
17 września 2020, 22:28
Skąd ta pewność ?
0
tomasz696
tomasz696
17 września 2020, 22:34
Dozen nie każdy jest takim prostakiem jak ty, niektórzy dają słowo i z tego się wywiązują i są w środowisku za to szanpwani.
0
patoo_07
patoo_07
17 września 2020, 22:01
Samu dzisiaj duży minus. Sealemakers też słabo. O ile na lewej zagra Rebic, to z prawą trzeba coś zrobić na poniedziałek. Meczyk bez historii, taki poważniejszy sparing przed ligą. Wygrany o trzeba zapomnieć, nie ma co się martwić i doszukiwać kwadratowych jaj.
1
Ratava
Ratava
17 września 2020, 22:01
Tylko zeby nas Pioli i na Bodo i na Glimt przygotowal, a nie na samo Bodo.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
17 września 2020, 22:01
Na Tonalim jest presja gigantyczna przez te porównania to raz, dwa to tak jak tutaj kilka osób wspomniało zbyt wiele to nie trenował z zespołem .. a trzy.. chłopak coś czuje potrzebuje czasu, żeby przestawić się na gre z partnerem obok na DP. Widać było, że ma jeszcze zagrania na pamięć z Bresci .. jak przerzucił piłkę do nikogo ^^ Diaz jeżeli Pioli da mu pograć na LS (w co jakoś wątpię) to szybko posadziłby Samu i Snikersa tyle, że chłopak w obronie to będzie niewidoczny pewnie.. w ataku widać, że technika/drybling/podanie na najwyższym poziomie.
1
Sosojowy
Sosojowy
17 września 2020, 21:59
Ten gol Ibry to jego w sumie firmowy strzał. Nieraz oglądałem kompilacje na yt z jego golami, to lubi w krótki sieknąć mocno po ziemi przy słupeczku. W ogóle ładna akcja wyszła. Hakan na swojej pozycji to Pan piłkarz, świetna chemia między nimi. Jeszcze niech Rebić wróci, a Diaz niech wpadnie do podstawy...
0
Radwan
Radwan
17 września 2020, 21:57
0-2, jak typowałem w typerze a odnośnie tego, gdzie to teraz szukać, bo mam tę wersję na telefonie i nie widzę nigdzie
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 września 2020, 22:24
Prawy górny rog klikasz w ludzika i później "Moj typer".
Edytowano dnia: 17 września 2020, 22:25
0
Vol'jin
Vol'jin
17 września 2020, 21:55
Po 2-0 to mecz został zabity i nawet dobrze. Diaz fajna zmiana, Tonali gorzej ale jestem w stanie kupić gadkę tym, że treningi poważniejsze rozpoczął dopiero w zeszłym tygodniu. Gdybyśmy dzisiaj w drugiej rundzie trafili na Bodo/Glimt to byłoby gorąco. Za tydzień gramy jednak z nimi u siebie i wchodzimy w rytm meczowy więc powinno być lepiej. Byleby w IV rundzie unknąć Tottenhamu lub dziwnego wyjazdu^
7
bawolejaja
bawolejaja
17 września 2020, 22:33
Tottenham to kiche gra że szok, gdyby ten Lokomotiw nie kończył w 9 to ledwo by przeszli dalej :-)
0
Łukasz89
Łukasz89
17 września 2020, 21:55
Daremni biegali jak dzieci we mgle oczy pieką mnie do tej pory powodzenia z Bolonga
0
zbylon
zbylon
17 września 2020, 21:53
Tonali miał dzisiaj piłke przy nodze 6 razy, że czego 4 razy zagrał niedokładnie lub stracił.
0
wilku94
wilku94
17 września 2020, 21:55
Stres, miękkie nogi z powodu debiutu.
4
Zimer9009
Zimer9009
17 września 2020, 21:55
Spokojnie, decyzja o braku wykupu już napewno zapadła wiec luz ;)
2
kamilus
kamilus
17 września 2020, 21:55
Hymn LM robi swoje. A nie, czekaj... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
16
goat333
goat333
17 września 2020, 21:56
Jeśli masz zamiar oceniać go po 15 minutach gry, w których był super defensywy tryb, to ostro. Ja Sandro będę oceniać po 5-10 meczach
0
Grubber
Grubber
17 września 2020, 21:56
No trzeba go oddac do Bresci bo się nie nadaje
1
Grubber
Grubber
17 września 2020, 21:56
No trzeba go oddac do Bresci bo się nie nadaje
0
dykt4tor
dykt4tor
17 września 2020, 21:56
+ trenuje z drużyną od tygodnia, dajcie mu troche czasu.
1
Andre
Andre
17 września 2020, 21:58
Jeszcze się nasz złoty chłopak rozkręci. Dajmy mu trochę czasu.
0
zbylon
zbylon
17 września 2020, 22:02
A czy ja oceniam? Podaję tylko zimny fakt :)
0
RockStar
RockStar
17 września 2020, 22:29
Ołtarzyk poświęcony Paquecie, schowany do szafki. To teraz postawili sobie ołtarzyk Tonaliego. I broń boże powiedz coś negatywnego, to będą bronić go jak niepodległości.

A kolega tylko podał niezaprzeczalne fakty z meczu.
Edytowano dnia: 17 września 2020, 22:29
2
Coght
Coght
17 września 2020, 21:53
Gra na pewno nie była porywająca ale awans do następnej rundy i to się liczy. Na pewno kilka pozytywnych występów, nawet liga nie wystartowała to poczekajmy z osądami :) Oczekiwania na pewno są większe niż sezon temu, to może nawet dobrze, że początek sezonu w lidze na pewno bez publiczności.
0
Łukasz89
Łukasz89
17 września 2020, 21:53
Daremni biegali jak dzieci we mgle oczy pieką mnie do tej pory powodzenia z Bolonga
0
diavolooo
17 września 2020, 21:58
Daremny to Ty jesteś.
10
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
17 września 2020, 22:00
Dobrze mu diavolo powiedziałeś, mów mu dalej
8
Sosojowy
Sosojowy
17 września 2020, 21:53
Też zauważyliście taką gracje przy każdym kontakcie Diaza z piłką? Taka technika na najwyższym poziomie. Lekkość, płynność. Przyjemnie się na to patrzy, będzie z chłopa pociecha.
9
ACstach
ACstach
17 września 2020, 21:55
Trzeba przyznać, że mu piłka nie przeszkadza.
0
DragonAC
DragonAC
17 września 2020, 22:02
To wyjście zwodem i sytuacja Samu majątek
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
17 września 2020, 21:53
Żeby Brahim grał na PS u nas .. to potrzebujemy dobrego fizycznie PO .. ogólnie dobrego PO.. a jak to u nas wygląda to wiadomo
Edytowano dnia: 17 września 2020, 21:53
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 września 2020, 21:52
Kurde tu widze spinka o te późne zmiany jak cholera. 2-0 to jest niebezpieczny wynik wpada na 2-1 i robi się nerwowo więc pewniakami zagrał długo i na koniec dał nowych, którzy mieli raptem kilka treningów z drużyną. Ja tu nic złego nie widzę, nie bądźmy mądrzejsi od trenera z wieloletnim stażem...
Wygrana jest i tylko to się liczy, forza Milan.
31
Mateusz1982
Mateusz1982
17 września 2020, 21:52
No i git.
0
diavolooo
17 września 2020, 21:52
Diaz plusik, Tonali minusik
4
Boro
Boro
17 września 2020, 21:54
Dajesz mu minusa za 10 minut gry?
6
Jogin
Jogin
17 września 2020, 21:56
Boro dobrze, że go nie sprzedają, jak można ocenić gościa, który praktycznie nie poznał jeszcze kolegów z drużyny, a na jego pozycji trzeba czuć chemie z innymi. Przykład Bakayoko, który totalnie nawalał w swoich pierwszych meczach, Bennacera też po pierwszych meczach ludzie cisnęli, jeden i drugi o wiele więcej trenowali z drużyna niz Tonali.
1
diavolooo
17 września 2020, 22:00
Tak Boro oceniam właśnie to 10 minut w wykonaniu tych dwóch piłkarzy
0
Nanti
17 września 2020, 21:52
Mecz bez historii, nowi sobie też nie pograli. Ciężko wyciągać wnioski na ten moment. Ważne żeby z Bologną poszło gładko.
0
kamilus
kamilus
17 września 2020, 21:53
Nie musi być gładko, byle były 3 punkty.
2
King_Gattuso08
King_Gattuso08
17 września 2020, 21:51
Diaz pięknie się zaprezentował, ale najlepszy dziś Calabria. Bardzo solidny występ, wszechstronnie grał. Jeśli tak będzie grał także w lidze no to mamy tego solidnego prawego obrońcę. Naprawdę mega robota. Trochę Tonalli zawiódł, ale może nie udało mu się zaaklimatyzować albo za krótko grał
1
kamilus
kamilus
17 września 2020, 21:55
Najlepszy to raczej był Hakan, bo najbardziej decydujący (gol + asysta), ale Calabria zagrał przyzwoite zawody. Owszem, dalej chętnie bym go wymienił na kogoś lepszego, ale jeśli nasz budżet jest ograniczony (a pewnie jest), to najpierw spojrzałbym w kierunku stopera, a dopiero potem prawego obrońcy (chyba, że patrzymy na Milenkovica, który jest tym i tym :P).
2
Cuchillo
Cuchillo
17 września 2020, 21:51
Ten Roberto Lopes to lepszy od Gabbii i Duarte.
3
Andre
Andre
17 września 2020, 21:51
Zadanie wykonane grając na pół gwizdka. Ten mecz możnaby właściwie potraktować jako kolejny przedsezonowy sparing.
1
RaveL
RaveL
17 września 2020, 21:51
Liczę, że z Bologną Tonali zagra w pierwszym.
0
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
17 września 2020, 21:54
Od razu mówię. Nie zagra. Błagam czytajcie uważnie, co my tu piszemy, bo trochę lipa, że trzeba za każdym razem tłumaczyć, że Tonali trenuje na pełnych obrotach dopiero od tygodnia
7
ACstach
ACstach
17 września 2020, 21:54
Pioli raczej kombinował nie będzie. Mało trenował itd.
0
Kaka#22
Kaka#22
17 września 2020, 21:51
Ibra
Rebić Hakan Diaz

Ale to może żądlić
9
jachud3
jachud3
17 września 2020, 21:51
Awans - jest ✔️
Zero z tyłu - jest ✔️
Ibra z Hakanem dobrze współpracują - jest ✔️
Gabbia do Serie B - ✔️
Diaz za Castillejo do podstawy - ✔️
11
POE
POE
17 września 2020, 21:51
A Tonali zesrany
3
Ibra1899
Ibra1899
17 września 2020, 21:50
Diaz może faktycznie się pokazać w tym sezonie.. W kontrakcie jest w ogóle opcja wykupu?
0
ACstach
ACstach
17 września 2020, 21:51
Prawdopodobnie nie ma.
0
LunaS
LunaS
17 września 2020, 21:54
Jedyna nadzieja tak jak ktoś tu pisał - że tak zakocha się w Milanie i zacznie mu się podobać że zacznie naciskać sam na transfer.
0
Sosojowy
Sosojowy
17 września 2020, 21:50
Diaz, Calhanoglu, Rebić
Ibrahimović

O matko i córko! I córko, i córko! :D
5
Maestro02
Maestro02
17 września 2020, 21:49
Diaz bardzo szybko wskoczy do 1 składu coś mi się zdaje
17
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się