SCUDETTO


Milan - Bologna: przewidywane składy według LGdS

19 września 2020, 08:36, cinassek Aktualności
Milan - Bologna: przewidywane składy według LGdS

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma - Calabria, Kjaer, Gabbia, T. Hernandez - Kessie, Bennacer - Castillejo, Calhanoglu, Rebić - Ibrahimović

BOLOGNA FC (4-2-3-1): Skorupski - De Silvestri, Danilo, Tomiyasu, Dijks - Dominguez, Poli - Orsolini, Soriano, Barrow - Palacio



29 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
karp_fso
19 września 2020, 14:56
Skorupski już nieraz potrafił napsuć krwi. Obawiam się o tego Gabbię w obronie, bo Barrow i Orsolini mogą go wkręcić w ziemię, a doświadczony Palacio też chyba nam kiedyś bramkę strzelił (jak jeszcze grał w Interze). Gdybyśmy mieli do dyspozycji Romka byłbym spokojniejszy.
1
dykt4tor
dykt4tor
19 września 2020, 20:39
Zgadzam sie ze Skorupskim, zgadzam się z Barrowem i Orsolinim, ale nie rozumiem co z tego, że Palacio nam kiedyś bramkę strzelił? xd
1
karp_fso
19 września 2020, 23:01
To, że to stary wyjadacz i choć piłkarz średni, to takiego Gabbie może ośmigać jak nieopierzonego młokosa (którym zresztą jest).
0
Jaca23
Jaca23
19 września 2020, 14:48
Trzeba dobrze wejść w sezon ligowy, więc potrzebna jest pewna wygrana. Ja wierzę w przedłużenie dobrej passy z końcówki sezonu. Forza Milan!
0
lyndonmilan
lyndonmilan
19 września 2020, 14:42
Licze na Rebić show.
I licze też na to ze Tonali nie jest bardziej przehajpowany niz Chiesa.

Diaz sie rozegra I raczej usadzi Castillejo na lawce a ten bedzie bardzo dobrym zmiennikiem, oby tylko Brahim nie był takim fenomenenm jak poprzednik na tej pozycji.
Edytowano dnia: 19 września 2020, 14:43
0
M@sło
M@sło
19 września 2020, 15:06
A Brahim grywał na prawym skrzydle? Ostatnio chyba trzymał się bardziej środka. Pytam się bo szczerze nie wiem :)
0
dykt4tor
dykt4tor
19 września 2020, 20:34
Na reddicie realu czytałem dość sporo komentarzy, że u nich jak już grał to grał na prawym skrzydle
1
Rafał0209
Rafał0209
19 września 2020, 11:06
Szczerze to słabo wygląda ta nasza kadra ,cała prawa strona bardzo przeciętna żeby nie powiedzieć słaba do tego brak SO , my się praktycznie wcale nie wzmocniliśmy , gdzie Inter , Juve i Napoli zdecydowanie mają lepsze kadry , Atalanta zawsze świetna a jest jeszcze Roma i Lazio na stan dzisiejszy trzeba być ogromnym optymistą by chociaż marzyć o top 4
1
M@sło
M@sło
19 września 2020, 11:23
Jeszcze nie koniec okienka, to po pierwsze. A po drugie, z kadrami zespołów które wymieniłeś to chyba żartujesz. Juve i Inter to rozumiem, jest kogo się obawiać ale reszta? Rozumiem, że będzie walka do końca i nie można nikogo skreślać ale chyba bije od Ciebie zbyt duży pesymizm. Roma z Milikiem zamiast Dżeko? To są te wzmocnienia konkurencji? Nie mówię, że mamy zagwarantowane TOP4 ale ludzie opanujcie się z tym strachem przed każdym zespołem... Będzie dobrze :)

Forza!
Edytowano dnia: 19 września 2020, 11:24
10
Rafał0209
Rafał0209
19 września 2020, 11:39
Raczej staram się twardo stąpać po ziemi , oczywiście trzymam kciuki za nasz zespół i marzy mi się top 4 ale jak słusznie zauważyłeś dwa pierwsze miejsca są zarezerwowane z Napoli potencjałem kadrowym też nie mamy się równać bo niby na jakiej pozycji ? SO ? Koulibaly Manolas , Pomoc Zieliński , Fabian , Mario Rui . Lewa strona Insigne czy Lozano . są mocniejsi praktycznie w każdym aspekcie , Atalanta wszyscy wiemy jak gra i grać zapewne będzie , zapominamy o Lazio które ma świetnego fachowca na ławce i niemalże do samego końca biło się o mistrza . Roma to rywal tylko i wyłącznie o LE , nie chce być złym prorokiem ale bez wzmocnień nie mamy większych szans na top 4 .obym się mylił tego sobie i wszystkim życzę .
1
M@sło
M@sło
19 września 2020, 12:13
Koulibali - Manolas nie wygląda moim zdaniem aż tak diametralnie lepiej z gry niż Romek - Kjaer. Z pomocy Napoli to wyróżnia się moim zdaniem tylko Fabian. Benek, Tonali i Kessie uważam, że lepiej wypadną w sezonie.

Mówisz o tym Lozano co w sezonie 2019/2020 zagrał 39 meczy gdzie zdobył 5 goli i 2 asysty? Mówisz o tym Insigne co w sezonie 2019/2020 zagrał 46 meczy i zdobył 13 goli i 8 asyst?

Ante Rebić: 36 meczy 15 goli 5 asyst w sezonie 2019/2020.

Jak się uczepisz, to Lorenzo miał o 3 asysty więcej ale rozegrał 10 meczy więcej.

W którym aspekcie oni tacy zdecydowanie mocniejsi?

Nie mówię, że nie możesz mieć na koniec sezonu racji ale wnioski wysuwasz na spostrzeżeniach z którymi się nie zgadzam.

Edytowano dnia: 19 września 2020, 12:17
6
Semper Fideli
Semper Fideli
19 września 2020, 10:22
Pierwszy poważny test dla Calabrii. Zobaczymy ile tym razem pochwał dostanie bo co nie którzy mają krótką pamięć i po sparingach z ogórkami zachwycali się Davide.. nie łatwy rywal na początek ale jak chcemy walczyć o LM to tylko 3 pkt wchodza w gre
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 września 2020, 10:37
Przecież nikt nie mówi żeby grać cały sezon z Calabrią w pierwszym składzie. Zgodzisz się chyba że zmiennik z niego byłby solidny? O ile przyjdzie ktoś konkretny do podstawy.
4
Zimer9009
Zimer9009
19 września 2020, 11:03
Fanatyk - problem w tym, że wielu twierdziło iż Calabria może być podstawowym PO na cały sezon.

Moim zdaniem o ile nagłego przebłysku nie dostanie Conti (a nie zapowiada się na to) to Davide szybko zostanie zweryfikowany przez ligę.

Co do tego ze mógłby być zmiennikiem - jak najbardziej.
1
Gerada
Gerada
19 września 2020, 16:10
Ja uważam, że formą postcovidową w kilku meczach Serie A i okresem przygotowawczym przed obecnym sezonem zasłużył na szanse żeby grać w pierwszym składzie. Oczywistym jest, ze jak przyjdzie ktoś z absolutnego topu na PO to Davide przegra rywalizację, ale w naszej obecnej sytuacji uważam, że zrobił tyle ile mógł żeby zwyczajnie dostać szansę. Jak ją wykorzysta to czemu miałby nie grać i cały sezon?
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 września 2020, 18:36
Jeżeli nikt nie przyjdzie na prawą obronę to również jestem za tym, aby on grał w pierwszym składzie.
0
pkanik77
pkanik77
19 września 2020, 10:20
Uważam że ten Barrow to ciekawy zawodnik, co sądzicie o nim jako o zastępstwie za Ibre za rok? Bo ciężko teraz niestety o dobrego młodego napastnika, ale takiego na już do podstawy
0
Olli666
Olli666
19 września 2020, 11:42
Szybki Świny perspektywiczny ale czy jest gwarantem 10+/20+ bramek to wątpię. Przynajmniej na chwile obecna. My w miejsce ibry potrzebujemy lidera i gwaranta przynajmniej tych 15+ bramek w sezonie.
1
GeorgeACM
GeorgeACM
19 września 2020, 10:17
Trzeba zacząć ligę tak samo jak Bayern :D
0
diavolooo
diavolooo
19 września 2020, 09:43
Nasza obrona wygląda niestety niezaciekawie...
0
matten
matten
19 września 2020, 09:31
Chyba najmocniejszy skład jaki można wystawić pod nieobecność Romagnolego.
1
Milanboy
Milanboy
19 września 2020, 09:06
Oby Theo nie zostawiał tylu wolnych korytarzy Bologni, bo z Shamrock wyglądało to bardzo niepokojąco nawet jak na niego.
0
POE
POE
19 września 2020, 08:48
Pioli musi już powoli zaczynać z kombinowaniem 11
0
Sosojowy
Sosojowy
19 września 2020, 08:40
Kuźwa, ten Gabbia...

Przeciwnik trudniejszy od Irlandyczków, ale paradoksalnie może być łatwiejszy mecz - ekipa Mihajlovicia nie będzie tak murować, jak Shamrock. Tak naprawdę, to nie łudzę się, że będzie ładny styl gry, ale oby po prostu zwycięsko...
1
Milanboy
Milanboy
19 września 2020, 09:05
No co kuźwa ten Gabbia? Ostatni mecz z Shamrock prócz początku miał udany. Radzę dokładnie obejrzeć mecz i zobaczyć jak "często" Theo wracał do defensywy bądź ile po raz kolejny dziur zostawiał Calabria. Zresztą lepszego obecnie stopera nie mamy więc Gabbia grać musi .
0
Sosojowy
Sosojowy
19 września 2020, 09:22
Tylko, że on jest nieopierzony i to nadal tykająca bomba. Każda głupia strata punktów w lidze może tylko i wyłącznie zepsuć nam sezon, nic więcej - a przez Gabbię już kilka bramek w plecy mieliśmy. Poza tym, nigdzie nie napisałem o meczu z Irlandczykami, jak na niego to nie zagrał złych zawodów, ale na ten moment nie ufam temu gościowi w defenswywie. Jak przyjdzie Ajer, to Gabbia będzie piąty w hierarchii, a koniec końców pójdzie na wypożyczenie, bo ranking naszych ŚO będzie wyglądał tak:

Romek - pewniak i walka Kjaera z Ajerem o podstawę, a Musacchio w razie czego, który i tak jest o półkę lepszy na ten moment od Gabbi i Duarte.
Edytowano dnia: 19 września 2020, 09:23
2
Milanboy
Milanboy
19 września 2020, 10:00
Sosojowy- Ale jak on ma być opierzony gdy do niedawna grał w Primaverze i grywał ogony w lidze? Koleś grał tyle co kot napłakał, a jak grał to musiał wchodzić nagle więc nie dziwne są błędy od tego zawodnika, ale już w końcówce sezonu pokazywał, że powoli zaczyna grać lepiej, ostatni mecz zaliczyć może do udanych. Dajcie mu czas bo z tego chłopaka może coś być jeszcze i przypominam, on ma 21 lat więc dajmy choć troche tego czasu. Piatym w hierarchii na pewno nie będzie Gabbia, zresztą jeszcze nikt tutaj nie przyszedł.
Edytowano dnia: 19 września 2020, 10:01
2
Sosojowy
Sosojowy
19 września 2020, 10:54
Nie wymagam od niego, żeby był opierzony - on się ma opierzyć na wypożyczeniu. Okej, załóżmy, że nikt tutaj nie przyjdzie ze środkowych obrońców, a Romek i Musacchio wrócą do zdrowia, to wiesz, że on będzie ostatni w hierarchi? To smo mogę wtedy napisać do Ciebie "jak on ma być opierzony, skoro nie będzie grał". W razie wylotu jednego z podstawowych ŚO wejdzie Musacchio, bo jest od niego lepszy.

Ja wierzę w tego chłopaka, ale obecnie jest moim zdaniem za słaby. Oczywiście - teraz go gdzieś wyrzucać to głupota, bo zarówno Romek i Musa nie zagrają przez jakiś czas, a Włoch najwyraźniej zjada słabego Duarte, skoro jest przed nim w hierarchii, ale nie widzę dla niego miejsca, jak każdy będzie zdrowy, a potencjalnie Maldini chce sprowadzić jeszcze jednego ŚO - niekoniecznie to będzie Ajer, ale jestem pewny, że ktoś przyjdzie. Wtedy będzie piąty i nie będzie miał szans na grę. Także wolę go na wypożyczeniu w SErie B, albo słabszym klubie Serie A, gdzie będzie grał regularnie i zdobywał doświadczenie, niż, żeby siedział tu na ławie i w sumie się w ogóle nie rozwijał. Pół biedy jakby był tym trzecim w hierarchii, bo taki Musacchio, który będzie tym trzecim dostanie minuty w Lidze Europy (jezeli sie dostaniemy do fazy grupowej).
0
Milanboy
Milanboy
19 września 2020, 11:10
Sosojowy- Musacchio nawet jak był zdrów już po pewnym czasie był niżej od Gabbi za Piolego więc jesteś po raz kolejny w błędzie. Wypożyczenie gracza który trochę meczy pograł w Serie A do Serie B? No tak nie za bardzo, pozostaje tylko Serie A i to nie jakiś outsider. No twój argument jest niezgodny z rzeczywistością, ponieważ Musacchio ma duze doświadczenie i pewną jakość, a Gabbia? Kilka meczy w 1 jedenastce oraz grywanie ogonów i brak doświadczenia na wysokim poziomie w porównaniu do Mateo więc argument o grze Gabbi jest jak najbardziej adekwatny, bo przeskok z Primki do pierwszej drużyny jest przeogromny.

Chcesz czy nie to raczej obecnie Gabbia będzie trzecim wyborem , prawie na pewno nim nie będzie Musacchio, zresztą wymowne to jest , że Kjaer od razu wskoczył do składu(tak uraz Mateo, ale jak wrócił to także nie mógł liczyć na minuty i szybciej dostał je Gabbia), także to Musacchio(raczej) i Duarte są obecnie na szarym końcu łańcucha pokarmowego w Milanie.
Edytowano dnia: 19 września 2020, 11:13
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się