SCUDETTO


MERCATO LIVE: 21.09: Commiso potwierdza: "Chiesa może odejść, chce zostać we Włoszech" [19:03]

21 września 2020, 06:56, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE: 21.09: Commiso potwierdza:

[06:57]: Właściciel Fiorentiny, Rocco Commiso, przyznaje dla Novantesimo Minuto: "Już to powiedziałem, jeśli przyjdą odpowiednie oferty, to Federico Chiesa odejdzie. Otrzymaliśmy propozycje zagraniczne, ale nic konkretnego, a zawodnik chce zostać we Włoszech". Z kolei Gianluca Di Marzio dodaje, że szef Violi póki co obstaje przy warunkach, do których nikt nie jest w stanie się zbliżyć. Potencjalny nabywca włoskiego skrzydłowego mógłby go ściągnąć np. na zasadzie wypożyczenia z obowiązkiem wykupu, z kolei biznesmen pragnie transferu definitywnego i wszystkich pieniędzy właściwie od razu. Czy Milanowi uda się osiągnąć sukces w tym aspekcie pod koniec mercato?

[06:59]: Dziennikarz Fabrizio Romano podkreśla, że Tiemoue Bakayoko niezmiennie pozostaje głównym celem Milanu pod kątem wzmocnienia pomocy. Mediolańczycy negocjują transfer Francuza z Chelsea, czasu do końca mercato coraz bliżej - pozostały równe dwa tygodnie.

[07:01]: Zdaniem Pietro Mazzary z MilanNews, we wtorek w Casa Milan pojawi się Fali Ramadani - agent, z którym rossoneri mają dyskutować na temat dwóch graczy Fiorentiny, Nikoli Milenkovicia Federico Chiesy.

[08:36]: Głównym celem Milanu do wzmocnienia drugiej linii pozostaje Tiemoue Bakayoko, ale portal MilanNews podaje, że jedną z alternatyw stanowi Andre Zambo Anguissa - niespełna 25-letni Kameruńczyk z Fulham, wyceniany przez serwis Transfermarkt na 20 mln euro.

[09:20]: Według Tuttosport, Celtic Glasgow chce za Kristoffera Ajera minimum 20 mln euro.

[11:06]: Portal MilanNews informuje, że Tommaso Pobega spędzi przyszły sezon na wypożyczeniu w beniaminku Serie A, Spezii. Wszystko jest kwestią godzin.

[11:09]: Włoskie media informują, że Milan nie przeznaczy na Nikolę Milenkovicia więcej niż 25-27 mln euro, z czego niemal wszystko rossoneri chcą uzyskać ze sprzedaży Lucasa Paquety. Właściciel Fiorentiny, Rocco Commisso, na tę chwilę oczekuje za Serba 35 mln euro.

[16:25]: Portal MilanNews podaje, że rossoneri cały czas czekają na oficjalną ofertę Olympique'u Lyon za Lucasa Paquetę, natomiast negocjacje z Chelsea w temacie Tiemoue Bakayoko utknęły w martwym punkcie. Pozostają dwa tygodnie mercato.

[19:03]: Portal MilanNews donosi o kolejnych kontaktach klubu z agentami Kristoffera Ajera i określa norweskiego defensora Celticu jako jedną z opcji dla rossonerich.



149 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Adi.Milan
Adi.Milan
22 września 2020, 09:48
Saelemaekers tak urośnie w tym sezonie ze będzie najlepszym skrzydłowym ligi. Róbcie skriny
0
Vol'jin
Vol'jin
21 września 2020, 23:41
Ramadani chce nam Nastasicia wcisnąć niby spoko ale po 0-8 mental słaby i podatność na kontuzje
0
Dozen
Dozen
21 września 2020, 23:55
Przeciez to ultra szrot, transfery jak za poznego Gallianiego...
2
DragonAC
DragonAC
22 września 2020, 01:59
Kiedyś tak, ale nie teraz
2
kusniak_22
kusniak_22
21 września 2020, 23:35
Chiesa i Milenković/Ajer to byłoby spełnieniem marzeń na koniec mercato.
0
serginho83
serginho83
21 września 2020, 21:17
Co ten Castillejo dzisiaj gra...
0
Jaca23
Jaca23
21 września 2020, 19:56
Ja to widzę tak, Viola bierze Piątka a my od nich Chiese :D

Zostały dwa tygodnie, niby mnóstwo czasu, ale nam potrzeba jeszcze realnie 2-3 transferów. Paolo nie zawiedź nas.
3
ósmy
ósmy
21 września 2020, 19:53
Ponoć w razie odejścia Chiesy Fiorentina ma w planach zastąpić go Deulofeu.
...
albo Candrevą/
Edytowano dnia: 21 września 2020, 20:06
0
tommyb1
tommyb1
21 września 2020, 23:26
A co to nas będzie obchodzić jeśli Fede trafi do nas?? :)
1
Siwy98
Siwy98
21 września 2020, 18:10
Roma może dostać walkower za mecz z Hellasem, bo zgłosiła Diaware do rozgrywek Serie A jako zawodnika poniżej 22 roku życia, a ma 23 lata.

Jaki kraj taka Legia XD
36
Michał92
Michał92
21 września 2020, 19:57
Ależ tam jast burdello bumbum.
1
Zako
Zako
21 września 2020, 17:42
Szkoda, ze Dzeko zostaje w Romie. Juve i tak jest poza naszym zasięgiem, a osłabiliby Romę.
1
tommyb1
tommyb1
21 września 2020, 23:29
A ile drużyn w PL było poza zasięgiem Leicester??
0
Zuber
Zuber
21 września 2020, 17:01
Najlepszy transfer to zrobił i tak Liverpool Thiago Alcantara za 30 mln, podczas gdy za Milika wołają tyle samo. Dziwie się, że tam Barcelona nie działała wcześniej wiedzą, że on odchodzi z Bayernu. Czapki z głów dla Kloppa za przekonanie go do tego transferu.
1
TR3V0R
TR3V0R
21 września 2020, 17:02
obecnie barcelona to mem a nie klub, także dziwię się jak ktos w ogóle chce tam iść
1
Sosojowy
Sosojowy
21 września 2020, 17:04
Thiago świetny i elegancki piłkarz. Przyjemnie się patrzy na jego grę, na wizję, rozrzucanie piłek. Technicznie bajeczka.

Wczoraj dostał od Kloppa 45 minut w meczu z Chelsea i pobił rekord Premier League w ilości podań w - 75... Więcej od jakiegokolwiek gracza Chelsea przez cały mecz. :)
0
Szulaj22
Szulaj22
21 września 2020, 17:12
Zuber Barca chciała ale zaoferowali tylko 10 banieczek
0
Zuber
Zuber
21 września 2020, 17:28
Barca chciała jak on już dawno był dogadany z Liverpoolem.
0
marcel massaro
marcel massaro
21 września 2020, 17:43
Bo tutaj jest też kwestia jaki klub sprzedaje. Czy widzieliście by Real abo Barcelona (może poza obecnym mercato) sprzedały graczy, którzy siedzieli na ławce za rozsądne pieniądze? Wszystko za ceny wyższe, niż piłkarze warci.
Bayern to jest jednak inny zespół. Nie wydaje kroci na zawodników, więc i zawodnicy zasłużeni, którzy chcą odejść, idą do innych klubów za osiągalne kwoty nawet dla Milanu.
0
marcel massaro
marcel massaro
21 września 2020, 17:47
Dla przeciwwagi: Morata ma wrócić do Juve, a transfer ma zamknąć się w kwocie 57 milionów. Toż to dopiero transfer życia. Chłopak nigdy nie pokazał, że stać go na wielkie granie, jest raczej świetnym rezerwowym, a bramek, jak na napastnika, strzela tyle co Christophe Dugarry. Mimo to Juventus chce takie pieniądze za niego zapłacić. Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać?
3
yagi
yagi
21 września 2020, 18:29
@marcel massaro

Śmiać się ;-)
1
marunio
marunio
21 września 2020, 18:53
pewnie pirlo powiedzial, ze chce zeby marotta wrocil i go zzle uslyszeli
8
kamilus
kamilus
21 września 2020, 20:42
Transfer Moraty to roczne lub 2-letnie wypożyczenie za 10 mln, a pozostałe 45 mln to tylko opcja wykupu, a nie kupno czy obowiązek.
0
RockStar
RockStar
21 września 2020, 16:47
Skoro Milan tak z utęsknieniem czeka na ofertę Lyonu, to chyba można się spodziewać że zbyt atrakcyjna to ona nie będzie. Milan za parę dni, odda go na darmowe wypożyczenie z opcją wykupu, bo trzymanie go kolejny sezon na ławie, kompletnie się nie opłaca.
0
tobiasz
tobiasz
21 września 2020, 17:03
Nie do końca może to być prawdą. Transfer Paquety do Lyony jest powiązany z transferami Aoura i innymi graczami Lyonu. Bez sprzedaży piłkarzy Lyon nie kupi Paquety.
0
RuFFDante
RuFFDante
21 września 2020, 17:44
Pewnie zaoferuja Depaya, bo ma chyba jeszcze rok kontraktu, a bankrut Barcelona jakos oferty chyba jeszcze nie zlozyla.
0
kamilus
kamilus
21 września 2020, 18:22
Barcelona musi najpierw sprzedać by móc kupić i kto wie, czy zdążą przed zamknięciem okienka. A Lyon pewnie chętnie by wymienił Depaya na Paquetę z dopłatą, ale nie wiadomo, czy Milan chciałby takiego deala.
0
RockStar
RockStar
21 września 2020, 18:57
Barca zaraz sprzeda Samedo za 35mln do Wolves. Więc zaraz zgarną Depaya
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 września 2020, 16:43
Trafiłem właśnie na artykuł "Gwiazdy futbolu do wzięcia za darmo" i wśród nazwisk pokroju Mandzukic, Pato, Chupo-Moting, Sturridge, Goetze, Cavani nie kto inny a ... Fabio Borini xD mimo, że Pablo szanuję bo to bardzo sympatyczny i waleczny piłkarz no to jednak troche groteską zalatuje :)
Edytowano dnia: 21 września 2020, 16:44
5
Sosojowy
Sosojowy
21 września 2020, 16:50
Borini, Borinim, ale dziwię się, że Cavani jeszcze nie ma klubu. Mimo wieku, klasowy napastnik, jedna z najlepszych dziewiątek swojego pokolenia. Jest w dobrej formie fizycznej, "prowadzi się" dobrze. Było głośno o Leeds i Benfice, ale chu... strzelił. Juventus go chciał, ale odmówił ze względu na to, że występował w Napoli. Nie zmienia to wszystko faktu, że napastnikiem na 2/3 sezony jest nadal klasowym, który +20 goli zapewni.

Jestem jednak pewien, że gdzieś trafi do tego 5 października, tylko jedno pytanie - gdzie? W ostatnim wywiadzie mówił, że do 2022 roku chce jeszcze grać w europejskich klubach, bo tutaj jest najwyższy poziom i chce się dobrze przygotować do ostatniej imprezy reprezentacyjnej, czyli do Mundialu w Katarze. Fajnie, jakby jeszcze w top5 lig pograł, bo lubię gościa.
Edytowano dnia: 21 września 2020, 16:51
2
Zuber
Zuber
21 września 2020, 16:59
Problemem są chyba jego zarobki. Cavani dobry napastnik, ale to raczej kozacka 9 niż kompletny napastnik.
0
tobiasz
tobiasz
21 września 2020, 17:04
Zaskoczyłeś mnie Borinim. Myślałem, że podpisał dłuższy kontrakt z Hellasem
0
Sosojowy
Sosojowy
21 września 2020, 17:06
Nie trzeba być kompletnym napastnikiem, żeby być topem topów. Może to trochę kontrowersyjne co powiem, ale Lewandowski dla mnie też nie jest kompletnym napastnikiem. Takich jest bardzo mało. Mam na myśli piłkarzy, którzy sporo pracują na boisku i potrafią z pozycji numer dziewięć zaliczyć też sporą liczbę asyst. Na myśl przychodzi mi Henry i Suarez z wcześniejszych lat, bo tych asyst nabili niesamowitą ilość, double-double w każdym sezonie to normalność. :D
Edytowano dnia: 21 września 2020, 17:07
0
ósmy
ósmy
21 września 2020, 17:08
Masz grzesiu like`a za cudowny avatar.
1
Zuber
Zuber
21 września 2020, 17:11
Wiem o co Ci chodzi kolego, ale teraz w cenie bardziej są wszechstronni napastnicy niż taki Cavani, mało klubów gra z typowymi 9 z przodu.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 września 2020, 17:19
ósmy - a dzięki :) to jest projekt tattoo, który robiłem cały weekend, za miesiąc wjeżdża na łapę ;) w domu mam w lepszej rozdziałce to wrzuce później całość.
3
boro215
boro215
21 września 2020, 19:39
Problem Cavaniego to pensja chce tej samej kasy lub podobnej kasy co w PSG, w styczniu Atletico proponowało mu 14 mln za sezon i 2-letni kontrakt. Ale może skończy kariere i zostanie farmerem (to nie obelga z mojej strony, pod względem takiej pasji to jeden z niewielu piłkarzy któryh znamy i za to akurat go szanuje) :)
Edytowano dnia: 21 września 2020, 19:44
0
boro215
boro215
21 września 2020, 19:58
Grał w Chelsea, Romie, Liverpoolu i w Milanie, więc gwiazda :)
0
Sosojowy
Sosojowy
21 września 2020, 16:02
Offtop:

Juventus dziady biorą Moratę, a za Moratę do Atletico przychodzi Suarez xD Potwierdzone przez Romano, więc można brać poważnie. Niesamowite, jaki oni szrot ściągają. Nigdy nie rozumiałem fenomenu Moraty, którego ciągle chcą wielkie kluby. Real, Juventus, Chelsea, Atletico.... Gość nigdy w karierze (!) nie strzelił 20 bramek w sezonie ligowym, a Suarez robi to notorycznie.

Jedyny plus Moraty jest taki, że jest bardziej takim pracusiem i może robić sporo wolnej przestrzeni Ronaldo tak jak robił to Benzema w Realu. Inne aspekty za Hiszpanem nie przemawiają.
4
bawolejaja
bawolejaja
21 września 2020, 16:13
Imo mimo dobrego startu (wczoraj), Juve zdechnie w tym sezonie i odda mistrza na rzecz któregoś klubu z Mediolanu. :-)
0
Zuber
Zuber
21 września 2020, 16:22
Jeszcze kwota za Morate to mnie zwala z nóg, 10 mln wypożyczenie i 45 mln wykup, ten gościu nie jest wart 30 mln.
2
Voltrex
Voltrex
21 września 2020, 16:45
Brak napastnikow na rynku winduje ceny w gore, to samo ze srodkowymi obroncami. Wyatarczy spojrzec na liczby:

Osimhen po jednym seoznie udanym 70+mln
Rodrigo 29 lat 40mln
Za Milika ponad 30mln

Wiec przy takich wycenach to nie jest az tak duza kwota.

Taki richsrlison pewnie by kosztowal z 80mln,

Depay byl by opcja, ale chyba juz dogadany z Barcelona. A tak to same sredniaki na rynku typu alcacer, weghorst, haller, kramaric itd.
0
Cisek666
Cisek666
21 września 2020, 17:07
@Voltrex - wg ostatnich informacji Depay nie trafi do Barcy, bo władze la liga zablokowały ten transfer. Okazuje się, że Barca musi sprzedać dużo zawodników aby wyrobić się z FFP. Mają trochę zaległości z kasą.
0
kamilus
kamilus
21 września 2020, 17:36
To nie jest FFP, tylko wewnętrzny regulamin ligi hiszpańskiej: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=377161

Treść polecam przerzucić do translatora, spokojnie da się odczytać przekaz newsa.
Edytowano dnia: 21 września 2020, 17:37
0
Vol'jin
Vol'jin
21 września 2020, 16:02
Miał być Suarez, Dżeko a wraca do Juve Morata xD
1
karp_fso
karp_fso
21 września 2020, 15:39
Mam nadzieję, że Pobega coś w tej Spezii pogra.
1
DarQ
DarQ
21 września 2020, 14:43
Taki "jeździec z głową". Często robi przewagę w ataku bo nie boi się gry 1 na 1. Potrafi schodzić zarówno na prawą i lewą nogę. Przez to nieprzewidywalny (brakowało tego w erze Suso). Udziela się w grze obronnej i nie udaje że przeszkadza przeciwnikowi jak niektórzy skrzydłowi, przez to ma się wrażenie że gra jako prawy pomocnik. Uniwersalny w ataku -lewa , prawa str. ,nawet środek (jeśli zakładamy że nie potrzebujemy zmiennika dla Ibry).
40-50mln w tych czasach-cena adekwatna.
50-70mln. ???.
70-90mln. Commisso odpłynął.
9
Olli666
Olli666
21 września 2020, 13:47
Mam pytanie I prosił bym o szczera i najlepiej bardzo wnikliwa odpowiedz. Co wy w tym Chiesie widzicie?
Mnie on osobiście nie przekonuje. Wiem ze jest lepszy od wszystkich naszych PS ale nie widzę jakoś w nim wow które było warte 40+ mil.
1
Rafał0209
Rafał0209
21 września 2020, 13:56
Wystarczy obejrzeć powtórki jego występów tych meczów przeciwko nam, że lepiej byłoby go mieć po swojej stronie, młody reprezentant Włoch z potencjałem wyróżniający się w lidze, 40 mln to promocja.
7
Panicz
Panicz
21 września 2020, 14:00
40 mln to nie jest dużo w dzisiejszych czasach. Skoro połamaniec Under odchodzi 4 mln + 23 wykup. Czy Kulusevski za 35 który pokazał mniej od Chiesy do tej pory.
2
RockStar
RockStar
21 września 2020, 14:01
Lepszy Chiesa za 40mln, niż kolejny talent "Made In Brazil".
3
deshaun
deshaun
21 września 2020, 14:04
Trochę sam sobie odpowiedziałeś w swoim komentarzu.
Sam uznałeś, że jest lepszy od naszych PS, w tym od Diaza, którego wykupienie będzie nas zapewne kosztować 25/30 mEUR jeśli się dogadaja z realem. I niestety jest to raczej cena rynkowa za perspektywicznego zawodnika.

Czyli kwota powyżej + lepszy zawodnik + Włoch = min. 40 mEUR
Edytowano dnia: 21 września 2020, 14:04
1
kamilus
kamilus
21 września 2020, 14:14
40 mln to nie było "tak dużo" przed pandemią i zamknięciem stadionów:
1. https://www.thestar.com.my/sport/football/2020/07/08/europe039s-top-flight-clubs-face-4-billion-euros-in-lost-revenue-due-to-covid-19
2. https://sportstar.thehindu.com/football/covid-19-coronavirus-european-football-empty-stadiums-revenue-loss-juventus-football-news/article32552676.ece

Kluby mogą stracić nawet 4 mld przychodu, do tego sam rynek transferowy może się skurczyć prawie o 1/3. I coś w tym jest, bo mało który klub decyduje się na zakupy za gotówkę, nie mówiąc już o "grubej" gotówce.
3
adamos
adamos
21 września 2020, 15:56
Chiesa to taki włoski Sane. Szybki z fenomenalną techniką i siłowy gracz... Z Rebicem i Chiesą byśmy rozrywali każdą obronę rywala.
0
Orzelek79
Orzelek79
21 września 2020, 16:21
30-40 mln to jest cena do zaakceptowania. Jest świetny na swojej pozycji i do tego pasuje do naszej taktyki. Tym bardziej że często zawodnicy ofensywni zamieniają się pozycjami co mu w ogóle nie przeszkadza.
1
Zuber
Zuber
21 września 2020, 16:23
Diaz nie zagrał ani jednego meczu w Serie A, ale Chiesa już go zjada. xD
1
Rafalzki
Rafalzki
21 września 2020, 16:43
Cena 40 za Chiesę to może jeszcze do przyjęcia by była bo grajek to zły nie jest ale osobiście też uważam, że Comisso chcąc za niego przynajmniej 60 milionów to raczej traci kontakt z bazą...
0
dykt4tor
dykt4tor
21 września 2020, 13:26
Ajer, bakayoko, jakiś PO i chiesa i robię oltarzyk dla Maldiniego
3
Olli666
Olli666
21 września 2020, 13:40
Optymista
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 września 2020, 13:42
Wtedy muszą odejść Laxalt, Krunic, Conti/Calabria. Sprzedawać też trzeba umieć. Mam nadzieję że Maldini to ogarnie.
Edytowano dnia: 21 września 2020, 13:42
4
Biegan
Biegan
21 września 2020, 16:02
Kupując PO i sprzedając Laxalta nie mamy żadnej alternatywy na LO.
0
tommyb1
tommyb1
21 września 2020, 16:36
Biegan alez mamy - Calabrie :)
0
deshaun
deshaun
21 września 2020, 13:00
Właśnie zobaczyłem 11stkę wolnych zawodników bez kontraktu.
Wśród nich: A. Valencia, A. Pato, M. Goetze, M. Mandzukic

Przyznam szczerze, że jak dla mnie cała ta czwórka do rotacji wydaje się bardzo ciekawym pomysłem. Wiem, że to bardziej transfer w stylu Gallianiego niż obecnego zarządu, ale jeśli ich oczekiwania finansowe są w miarę rozsądku to przyznam, że każdego z nich do rotacji chętnie bym przywitał w Milanie
Edytowano dnia: 21 września 2020, 13:00
0
Siwy98
Siwy98
21 września 2020, 13:05
Epoka Essienów, Zaccardów itd. odeszła i miejmy nadzieję, że nigdy nie wróci. Czyli wypalonych piłkarzy, zbliżających się lub będących po 30, którzy jedynie co posiadają to nazwisko.

Po drugie nie mieliby gdzie grać, obecnie w kadrze są zdecydowanie bardziej wartościowe nazwiska i to na ławce :)
17
deshaun
deshaun
21 września 2020, 13:11
Siwy98

pełna zgoda, tylko, że w tej epoce, o której wspominasz Ci zawodnicy vide Essien przychodzili bardziej do pierwszego składu niż do rotacji :) Czy u nas na ławce aż taka jakość? Ja widzę to tak (analogicznie do wyżej wspomnianych nazwisk: PO: Conti, Napastnik: Colombo, Ofensywny pomocnik (za Calhanoglu): Hmm, no niby Tonali, ale wydaje mi się, że on będzie do rotacji z Kessie/Bennacerem, a nie Turkiem. Kto za Turka? Pomysł z Diazem wg mnie głupi, a innego nie widzę...
0
Rafał0209
Rafał0209
21 września 2020, 13:22
A kto zapłaci im wysokie kontrakty, bo żaden z tych panów nie przyjdzie siedzieć na ławce za 2mln
10
Gol
Gol
21 września 2020, 15:02
deshaun - No nie wiem czy do pierwszego składu. Jak przychodził Zaccardo czy Essien to mimo tragicznego składu, Ci i tak występowali sporadycznie. Mandzukic to jeszcze jeszcze jako rezerwowy dla Ibrahimovicia mógłby przyjść, ale reszta absolutnie.

Już dacie spokój z tym Pato, to nie jest ten sam nastolatek z talentem co 10 lat temu, tylko wypalony ponad 30 letni piłkarz który miał dobre 3 sezony przez całą karierę i jechał na nich przez następne 10.

To samo El Shaarawy tylko ten miał dobre pół rudny, a nie 3 sezony.
1
Dusiek
Dusiek
21 września 2020, 15:32
Antonio Valencie bym na rok przytulil. A z Goetze to za duze ryzyko - zaprzyjaznilby sie z Contim w lecznicy.
0
Gzikuu
Gzikuu
21 września 2020, 12:36
Przed chwilą w Misji Futbol Borek powiedział, że Piątek już praktycznie jest graczem Fiorentiny.

Lilie będą musiały sypnąć kasą, więc nasz zakup Chiesy akurat wyrówna im bilans. :) Tym bardziej, że dla Włocha nie ma miejsca we Florencji, bo wystawianie go na wahadle zakrawa o skandal.
0
Siwy98
Siwy98
21 września 2020, 12:52
Chyba, że to będzie wypożyczenie z opcją/obowiązkiem wykupu. Poza tym zawsze mogą Cutrone wypchnąć.
0
Zuber
Zuber
21 września 2020, 12:55
Gościu jest tak drewniany a oni go chcą kupić, nie rozumiem fenomenu Piątka.
12
Marcos Salinas
Marcos Salinas
21 września 2020, 13:18
I jak oni chcą to pogodzić? Przecież Kouame przyspawa go do ławki, bo w jedynym pozytywnym aspekcie, który został Piątkowi on jest lepszy. Czy może Ribery na wahadło i będzie wciskanie na siłę Polaka?
Edytowano dnia: 21 września 2020, 13:20
0
dykt4tor
dykt4tor
21 września 2020, 13:30
Ribery i chiesa na wahadlach xDDDDD
8
Zuber
Zuber
21 września 2020, 13:30
A niech kupią tego drewniaka i wciskają go gdzie chcą, co się martwisz ich problemem. :D Jeśli nasz rywal w lidze się osłabia przez własną głupotę to ja jestem za.
2
rossoner111
rossoner111
21 września 2020, 13:34
Dawać do Fiory jego kompana z boiska. Bagiete
0
boro215
boro215
21 września 2020, 13:43
Może liczą że Kouame będzie z Piątuniem tak grał tak jak w Genoi xd
0
boro215
boro215
21 września 2020, 13:43
Może liczą że Kouame będzie z Piątuniem tak grał tak jak w Genoi xd
1
GiveMeReason
GiveMeReason
21 września 2020, 14:29
Biedny Patryczek znowu Krzychu mu sie wcina. Moze Cutrone na zmiennika Ibry??
1
MikBud
MikBud
21 września 2020, 18:47
Fiorentina w przypadku sprzedaży Chiesy mogłaby postawić na ofensywny duet Kouame - Piątek. Panowie ładnie współpracowali w Genoi.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
21 września 2020, 12:28
Lepiej za 20 mln z bonusami wziąć Ajera i klepnąć Bakajoko i okienko 9 na 10. 10 będzie za np Chiese :)
0
inzaghi67
21 września 2020, 12:28
Myślę że bardziej priorytetowe jest teraz wzmocnienie PO i ŚO niż kupienie Chiesy. Z PO wiadomo czekamy aż kogoś sprzedamy.
0
Sosojowy
Sosojowy
21 września 2020, 11:39
Czytałem, że Pochettino potwierdził, że latem była rozmowa z Commisso na temat objęcia Fiorentiny, no, ale woleli Iachiniego... Zobaczymy co ten Iachini zrobi z Violą, na razie zaczęli dobrze, ale końcówka ważniejsza.

Fiorentina jako zespół to najbardziej niewykorzystany potencjał w ostatnich latach we Włoszech. Skład lepszy od Lazio, obecnie nazwiskami dorównują Romie, a babrają się w połowie tabeli (a dwa sezony temu nawet o utrzymanie walczyli).
1
LunaS
LunaS
21 września 2020, 12:04
No jeszcze tego brakuje aby Viola dołączyła do walki o top4 :)
2
Sosojowy
Sosojowy
21 września 2020, 12:09
To niech Viola zatrudni tego Pana z Twojego avataru, to na pewno wylecą z top4, ba! Wylecą z top10. Ba! Wylecą z top15.
0
inzaghi67
21 września 2020, 12:29
xdddd
0
kamilus
kamilus
21 września 2020, 12:42
Akurat mocno wątpię w to, że Fiorentina realnie myślała o zatrudnieniu Pocchettino, bo mu trzeba płacić ok. 20 mln netto rocznie. Rozmowy pewnie były, ale raczej dotarły tylko do etapu pensji i na tym się zakończyły. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
kusniak_22
kusniak_22
21 września 2020, 11:25
Potrzebujemy stopera Kjaer jest solidny i będzie dobrym zmiennikiem, Musacchio jeśli zostanie i nie będzie się łamał też na ławce wie przyda. Miejmy nadzieję że się dostaniemy do LE a wtedy mamy do rozegrania sporo meczów, potrzebujemy zmienników.
0
gieemce
gieemce
21 września 2020, 11:42
Mussachio będzie chciał odejść jak będzie zdrowy, wydaje mi się ze od początku miał problemy z byciem na ławce np. W sezonie w którym był u nas (tfu) bonucci, komentarze jego żony m.in.
0
Zuber
Zuber
21 września 2020, 12:26
Mussachio to jak wróci to będzie elektryczny jak gitary. xD
3
deshaun
deshaun
21 września 2020, 10:49
muamba_kabumba

można liczyć na to, że Musacchio nie będzie się łamał jak będzie tylko zmiennikiem. Arguement, że poza tym to młodzieżowka to akruat do mnie nie przemawia, bo wśród nich jest Gabbia, który ok - nie jest wielkim obrońcą na razie, może nawet nigdy nie będzie, ale tragedii nie ma patrząc że to tak naprawdę 4. ŚO w hierarchii.
Natomiast, para podstawowych stoperów aktualnie gwarantuje poziom na TOP4 serie A, poziom naszego PO (obojętnie który) nie jest na poziomie nawet zbliżonym. Co więcej problem z PO jest o tyle większy niż z ŚO, że w dzisiejszej piłce to boczni obrońcy są pierwszymi zawodnikami, którzy stanowią również o sile ofensywnej drużyny - patrz Juve i dlaczego Cuadrado gra na PO, aktualnie bardziej wahadłowy
Edytowano dnia: 21 września 2020, 10:49
2
Vol'jin
Vol'jin
21 września 2020, 11:07
tak przypomnę, żę Musacchio przy dobrych wiatrach do gry wróci pod koniec października, jak nie listopad/grudzień... chcesz przez 3 miesiące zostać z 2,5 stoperami? Powodzenia
7
deshaun
deshaun
21 września 2020, 11:10
100% racji, tylko powiedz mi jaki jest sens wydawać teraz na obrońcę >15 mEUR skoro jak słusznie zawuażyłeś, że celujemy w stopera w hierarchi 2,5-3,5 (jeśli liczymy Gabbię za pół).
Nie wiem jakie oczekiwania finansowe ma Godin, ale jeśli poniżej 4 mEUR to zastanawiam się czemu po niego nie uderzyliśmy - nawet kontrakt na 2 lata to jest koszt poniżej 10 mEUR, a nie wydajemy teraz na Ajera 20 milionow, który może się okazać, że nawet Kjaera nie wygryzie i będzie tworzył z Gabbią parę stoperów na ławce - a o sile prawej flanki Milanu będzie stanowić Calabria...
Edytowano dnia: 21 września 2020, 11:12
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
21 września 2020, 11:14
Gabbia to dobrze by było, żeby pograł na wypożyczeniu.. facet potrzebuje minut.. a nie mieć rolę 3 stopera. Musacchio jak tutaj trafnie Vol'jin zauwazyl do gry bedzie pewnie na poczatku grudnia (mowa o formia, nie o powrocie do zdrowia). Także transfer ŚO jest potrzebny moim zdaniem.
0
Huczaj
Huczaj
21 września 2020, 10:42
Romek to nie jest gwarant niczego. W pocovidowym Milanie:

- winny przy obu straconych bramkach z Juve
- winny przy straconej bramce z Bologną
- fatalne zachowanie przy straconej bramce z Parmą

Straciliśmy 12 bramek. Romek zawalił przy 4. Żaden inny gracz nie ma na swoim koncie w tych meczach więcej błędów, które kosztowały bramkę. Drugi jest Gabbia ale on grał mniej no i jakie on ma doświadczenie.
Edytowano dnia: 21 września 2020, 10:43
6
Shevchenko8
Shevchenko8
21 września 2020, 12:04
to teraz policz ile dzięki romkowi nie straciliśmy bramek :)
4
PaoloACM
PaoloACM
21 września 2020, 12:20
Moim skromnym zdaniem jedna bramke z Juve zawalil Kjaer. Poza tym co innego zawalic gola typu Calabria podaje pilke pod nogi napastnika przeciwnej druzyny i gol a co innego kiedy Romek daje sie ograc Dybali w polu karnym gdzie to nie jego zadaniem jest nie dopuscic zawodnika z pilka w ta czesc boiska a pomocnikow i ogolnie reszty druzyny. Nawet Van Djik nie wygra 100% pojedynkow. Tak stracone bramki to sa czesto "gole zespolowe" i latwiej naliczyc takie porazki niz udane interwencje ktore przed urata bramki nas uratowaly. Romagnoli to juz jest klasa swiatowa. Przypomne tylko ze odrzucilismy oferte 50mln za niego od Chelsea, a Barcelona tez pytala swojego czasu.
2
Grubber
Grubber
21 września 2020, 12:26
No niestety ale Alessio spuścił trochę z tonu to trzeba przyznać. Obrońca ma niestety o tyle niewdzięczną funkcję że przy dobrej grze psy wiesza się na ofensywie przeciwnika (że słabo się poruszają/niecelnie podają etc.), a przy najmniejszym błędzie ŚO pojawia się widmo starty bramki. Wiadomo że Romek nadal jest w top obrońców w lidze i myślę że też top15 w Europie ale brak partnera z prawdziwego zdarzenia nieco daje mu po dupie (brak asekuracji na przykład). Przydałby się ktoś na stałe i na teraz bo Gabbia to miejmy nadzieję dobry grajek na za 2-3 lata, Kjaer przyszedł jako zapchajdziura i w tej opcji sprawdza się bardzo poprawnie, a Musachio jakby go nie było. Więc już od x lat Romagnoli gra tak naprawę co sezon z kimś innym, a chyba w żadnej innej formacji zgranie nie jest tak ważne.
1
dykt4tor
dykt4tor
21 września 2020, 12:28
Dobra zawalił nam 5 bramek walić to ile razy nam zadek uratował XD ludzie serio nie doceniają co mają
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 września 2020, 13:15
Huczaj co do 2 bramki z Juve się nie zgodzę, tam co najwyżej 50/50 z Kjaerem choć ja tu raczej bym winił Duńczyka bo zamiast wybić piłkę wpakował się w Romka.
Oczywiście trzeba przyznać, że Romek parę bramek zawalił ale który obrońca nie zawala ? Jak by nie grał jest naszym najlepszym stoperem.
1
Huczaj
Huczaj
21 września 2020, 14:54
Jak go nie ma to wcale więcej bramek nie tracimy.

Grzesiekpl88 - zgodzę się z tym, że każdy obrońca czasem coś zawali ale Romek wyraźnie zawala za dużo. Myślę, że bardzo brakuje mu dynamiki i każdy kto biegnie szybciej wyprzedza go bez problemu. Te kilka bramek, które przez niego straciliśmy to nie wszystko. Pełno błędów było też w rundzie jesiennej i w zeszłym sezonie. Mnie dziwi, że wszyscy powtarzają, że Romek taki genialny a jak się przyjrzeć to okazuje się, że wcale taki nie jest.
0
artorn
artorn
21 września 2020, 17:01
Według mnie nie osiągnął on jeszcze poziomu chielliniego czy naszych legend ale jest raczej w top 5 w naszym zespole. Inna sprawa że to też człowiek, jeden sezon może mieć gorszy by w drugim być lepszym.

Za to ja nie rozumiem hype na Kjaera. Ok zagrał dobrze obok Romka ten sezon ale jakoś wcześniej ledwo się przebijał do składów. Fajnie że tak gra i liczę na to że utrzyma formę w tym sezonie ale wydaje mi się że będzie smutna weryfikacja na boisku.
0
artorn
artorn
21 września 2020, 10:40
chyba bym wolał Ajera niż Milenkovica:)
2
LunaS
LunaS
21 września 2020, 10:25
Wiadomo że Chiesa jest do wyciągnięcia, raczej tam nie zagrzeje miejsca, kwestia tego kiedy i za ile. I kto będzie sprytniejszy, lepszy to ściągnie za ok. 40 baniek dobrego grajka.
1
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
21 września 2020, 10:24
Czy czasami van djik nie grał w Celticu? :)
0
Vol'jin
Vol'jin
21 września 2020, 10:37
grał i Legia go ośmieszała ;]

ale chichot losu bywa przewrotny :)
2
mateuszradom
mateuszradom
21 września 2020, 10:57
Grał i strzelał tam takie bramki:

https://youtu.be/u9qEiOKSgWU
0
Sosojowy
Sosojowy
21 września 2020, 11:32
Grał i kręcił nim Kucharczyk. xD

P.S - dla mnie Van Dijk to jeden z najbardziej przereklamowanych obrońców. Jedzie na opinii, gdzie rozegrał kosmiczny sezon i był drugi w Złotej Piłce. Obecnie to przeciętniak.
2
roeser
roeser
21 września 2020, 12:21
@Sosojowy

Tak z ciekawości sprawdziłem na whoscored, czy jakiś środkowy obrońca ma wyższą notę od VVD za poprzedni sezon. Podpowiedź: nie ma.
2
dykt4tor
dykt4tor
21 września 2020, 12:31
VVD przecietniak xDDDDDD
2
LunaS
LunaS
21 września 2020, 12:31
Dla mnie VVD to przekozak. Wysoki, silny, szybki, skoczny. Dobry decyzyjnie. Może ma słabsze momenty ale ogólnie to obrońca na światowym topie. Przy 193 sięga piłkę na wysokości 3m ... głową. Czyli dosiężny ponad 1m :) Jest gdzieś w necie filmik. A na wyspach takie skakanie to jest fajna sprawa u obrońcy.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 września 2020, 13:17
VVD to najlepszy obrońca na świecie obecnie i nie ma co z tym dyskutować nawet. Gość jest kompletny, gole, pojedynki w powietrzu i naziemne kosi jak chce. Obecnie kładzie nawet Ramosa.
Edytowano dnia: 21 września 2020, 13:21
1
Rafalzki
Rafalzki
21 września 2020, 10:06
mnie osobiście najbardziej martwi brak wzmocnienia do obrony, prawa strona jest tragiczna a i wobec kontuzji Romka środek wygląda ubogo bo Gabbia to póki co bardzo przeciętny zawodnik...
6
LunaS
LunaS
21 września 2020, 10:13
Trudno - będziemy grać do przodu - strzelimy 4 dostaniemy 3 :)
12
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
21 września 2020, 09:34
Do kiedy jest okienko transferowe
0
daszyn
daszyn
21 września 2020, 09:35
5 pazdziernik
1
olhan
olhan
21 września 2020, 09:31
ależ chciałbym zobaczyć Ajera w naszym trykocie. Pewnie potrzebowałby chwili na adaptacje do włoskiego stylu, ale ma papiery na świetnego obrońce.
6
deshaun
deshaun
21 września 2020, 09:13
Vol'jin

a czy ktoś napisał, że potrzebujemy czterech PO?
Oczywiste jest, że trza się pozbyć kogoś Calabria/Conti, a jeśli Kalulu na treningach pokazuje się dobrze (nie wiem, strzelam) to i nawet dwóch można byłoby spieniężyć
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 września 2020, 09:07
Czuję że z Bakayoko będzie jak z Correą. Do samego końca "negocjacje" i w ostatni dzień przyjdzie ktoś inny.
0
Milanista85
Milanista85
21 września 2020, 09:21
Chelsea ma taką kadrę, że Bakayoko nawet minuty tam nie zagra. Musi uciekać, ale czy do Milanu zobaczymy.
5
boro215
boro215
21 września 2020, 09:57
Źle na tym wyszlismy? No chyba nie xd
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
21 września 2020, 10:03
Nie mówię że źle na ty wyszliśmy. Osobiście wolałbym kogoś innego niż Baka.
3
Rafalzki
Rafalzki
21 września 2020, 10:04
na szczęście środek wygląda w tym sezonie już całkiem solidnie, Kessie, Benek, Sandro, Hakan, w sumie Diaz też tam może grać i jest jeszcze Krunić więc szczęśliwie nie jest to priorytet ale fajnie by było żeby to Bakayoko dołączył jednak bo jak przyjdzie ktoś inny to będzie znowu okres adaptacji, nauka języka i taki transfer last minute przyda się wówczas pewnie dopiero w 2 połowie sezonu...
0
boro215
boro215
21 września 2020, 10:40
Mi tez Bakayoko jakos sie nie widzi...glownie przez konflikt trenerow bo nie wiadomo czy gralby tak jak za Gattuso zwlaszcza ze juz po okresie przygotowawczym...z drugiej strony Pioli w Violi gral klocem Dabo...zalezy czy trener chce przejsc do 4 3 3 czy zostac przy 4 2 3 1 bo przy obecnym klocowaty DP nie jest tak potrzebny
Edytowano dnia: 21 września 2020, 10:42
0
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
21 września 2020, 08:14
Kulusevski rozegrał wczoraj bardzo dobry mecz przeciwko Sampie, do tego okraszony piękną bramką :) Może coś faktycznie jest na rzeczy. Na chwilę obecną chyba bardziej prawdopodobny transfer Włocha niż Serba. Ajer-Bakayoko-Chiesa i kadra rossonerich wyglądałaby okazale. Tylka ta PO nadal kiepściutto :P
Edytowano dnia: 21 września 2020, 08:16
2
Milanboy
Milanboy
21 września 2020, 08:21
A czemu na PO tak źle? Mamy na tą pozycję uwaga, aż trzech nominalnych prawych obrońców, co więcej to nie jest sytuacja jak niedawno gdzie mamy RR który miał problemy z atakiem oraz także z obroną(wyjątkowo średni zawodnik pod każdym kątem) i Laxalta który grał tyle co kot napłakał. Tutaj mamy zawodników stosunkowo młodych, lepszych w pewnych aspektach od ludzie do niedawna po lewej stronie i tak szczerze to nie jest nasz priorytet, bo naszym priorytetem jest pozyskanie uważam Bakayoko i środkowego defensora , a jak życzeniowo to jednak Federico Chiesa.
8
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
21 września 2020, 08:31
Akurat na środek obrony mamy wielu nominalnych zawodników: Romek, Kjaer, Musacchio, Gabbia, Duarte, Bellodi. Na prawej tylko Calabria, Conti i Kalulu. W sumie na lewej to poza Theo jest tylko Laxalt, ale jego to można liczyć jako pół piłkarza.@ Milanboy dobrze wiesz że Calabria czy Conti potrafią zrobić niezłe wielbłądy w obronie.
Edytowano dnia: 21 września 2020, 08:34
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
21 września 2020, 08:35
@MilanBoy
Co z tego, że 3 prawych obrońców jak żaden nie jest nawet solidny? Ściągnijmy jeszcze 5 z ekstraklasy i będziemy mieli ośmiu prawych obrońców. Scudetto nasze, dobra logika.
12
per93milan
per93milan
21 września 2020, 08:42
Co do PO uważam, że mamy solidnych zawodników. Na moje oko Kalulu nas bardzo pozytywnie zaskoczy. Po ruchach przypomina mi Liliana Thurama.
0
Milanboy
Milanboy
21 września 2020, 08:47
SmutnaŻabaMilanu - Conti i Calabria nie są solidni? Co jak co, ale mimo pewnych mankamentów to są solidni wyrobnicy, co więcej Calabria od pewnego czasu jest w dobrej formie. Zgodzę się co do Kalulu, ale fakt faktem mamy solidnych zawodników na tej pozycji, ale nie mamy świetnych, to jest różnica, na lewej obronie mamy świetnego zawodnika, a po prawej solidnych.
6
deshaun
deshaun
21 września 2020, 09:02
Tak, mamy trzech solidnych PO, żadnego konkretnego. 'Solidne' kluby biją się o miejsca 5-7, a chyba celujemy w tym roku wyżej? Przepaść jakościowa między np. PO a LO jest kosmiczna.

Kalulu przypomina Thurama, a może przypomina - zapomniałem nazwisko, ale grał u nas nigerysjki LO, który przychodzil jako najlepszy LO ligue 1.

Calabria to jest zawodnik max. na Fiorentinę, nie na Milan. Conti, liczyliśmy na więcej, ale ja już przestałem wierzyć że przeskoczy na wyższy poziom.

Cytując klasyka, w meczach decydują 'detale', a często gęsto jak na naszego PO grał ktoś typu Ronaldo, Ribery, nie mówiąc o Papu to zawsze był tam wiatr.

Skończyć telenowelę z Bakayoko i walczyć o Milenkovica. Chiesa marzenie, choć wówczas by się okazało, że transfer Brahima był bez sensu (Rebic, Castilejjo, Brahim, Chiesa, Snikers), ale realnie Serb jest nam bardziej potrzebny w tym momencie.
1
Vol'jin
Vol'jin
21 września 2020, 09:07
Rok temu bluzgaliście że mając 3-4LO w kadrze chcemy piątego

teraz nagle 3 PO to za mało ... facepalm ...

PO przyjdzie jak odejdzie ktoś z dwójki Calabria/Conti... Budżet też z gumy nie jest przez FFP i priorytet to mimo wszystko ŚO (i jak można liczyć Bellodiego który spokojnie jeszcze w primce możę grać jako zawodnika 1 drużyny) + Musacchio który do gry to wróci najwcześniej późnym październikiem

4
deshaun
deshaun
21 września 2020, 09:28
A ja natomiast nie rozumiem trochę presji na tego ŚO.
Mamy Romka, Kjaera, Musacchio i Gabbie - rozumiem, że dwóch ostatnich to jest bardzo średni poziom, natomiast jako zmiennicy to nie ma tragedii. Warto zauważyć, że na tej pozycji nie ma wielkiej rotacji, zwłaszcza, że poza aktualnym stanem, Romek gra najwięcej i pewnie jak wróci do zdrowia będzie tak samo w tym roku. Więc mówimy o ŚO do rotacji z Kjaerem i wg mnie nasz stan jest OK.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
21 września 2020, 09:45
Kto niby jest do rotacji na ŚO ? Mamy na poziomie jedynie Romka i Kjaera .. Musacchio szpital, a reszta albo mlodzieżówka albo padaka.. ŚO jest niezbedny, żeby mieć 3 pewnych ŚO .. czy to na wypadek kontuzji czy na wypadek kartek. Tutaj nie ma nawet co polemizować.. bardziej potrzebujemy ŚO niż PO.. choć jeżeli chcemy, żeby Brahim grał na PS to przydałby się dobry fizycznie PO .. może ten Dumfries?
3
artorn
artorn
21 września 2020, 10:45
dodam od siebie że Kjaer owszem zagrał spoko sezon ale tylko 1 a równacie go z Romkiem, dodatkowo nie jest młody a Maldinim on nie jest lub Nestą.

Wg mnie Ajer, który równie dobrze może grać w pomocy.
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
21 września 2020, 19:55
Ja uważam, że ani Conti ani Calabria nie są solidni, a wręcz przeciwnie, a już na pewno uważam, że odstają znacząco od reszty zespołu
1
Milanboy
Milanboy
22 września 2020, 23:14
SmutnaŻabaMilanu - Masz takie prawo.
0
Milanboy
Milanboy
21 września 2020, 08:11
Pozyskajmy najpierw Bakayoko, bo to uważąm, że jest priorytet Milanu.
1
vorti
vorti
21 września 2020, 07:41
Vidal w interze, zaraz Messi i Modric pewnie wylądują w Mediolanie. No pomoc to będą mieli kosmiczną, ale szkoda, bo zaczęli od ściągnięcia starego pijaczyny, który tylko już bardziej kosi niż gra, ale tak jak napisałem. Modrić i Messi zaraz będą lądować w Mediolanie i scudetto ich.
1
adamos
adamos
21 września 2020, 08:30
i budzi sie kibic interu i widzi na pierwszym miejscu w tabeli Milan....
4
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
21 września 2020, 08:36
@Adamos
O ile się obudzi 9 lat temu
9
RockStar
RockStar
21 września 2020, 09:12
Patrząc na poprzedni sezon, to Interowi brakowało właśnie kogoś takiego jak Vidal. Kogoś kto ma doświadczenie w wygrywaniu i pociągnie tą słabą psychicznie drużynę. Dlatego ściągnęli jego i Kolarova, żeby motywowali ten młody skład co jeszcze nic nie wygrał. A do tego ściągnęli ich za drobne, z kontraktami tylko na dwa lata. Dobry deal.
Przecież to samo zrobił Milan, ściągając Ibre, dokładnie w tym samym celu.
5
Sosojowy
Sosojowy
21 września 2020, 07:31
Offtop:

Theo Hernandez jest obecnie czwartym, najdrożej wycenianym, lewym obrońcą na świecie. Przed nim tylko: Lodi, Robertson i Davies.
Za nim: Chilwell, Mendy, Gaya, Telles, Alba i Sandro.

Zasłużenie. ;D
Edytowano dnia: 21 września 2020, 07:31
4
Milanboy
Milanboy
21 września 2020, 07:45
A wydaje się, że Theo dopiero wchodzi na ten najwyższy poziom. Także mamy naprawdę genialnego zawodnika w kadrze.
7
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 września 2020, 08:16
"Maldini obrońca, ściąga obrońców"
"Rodriguez lepszy"
"Nie dał rady w Realu, po co nam odpad z Madrytu?"
"Z ławki nie wstanie"
Niektóre z komentarzy, jakie wtedy padały na tej stronie. Teraz większość malkontentów sobie nie wyobraża Milanu bez Francuza na lewej stronie obrony.
8
Sosojowy
Sosojowy
21 września 2020, 08:44
Milanboy

To prawda, ale ranking jest robiony na podstawie transfermarkt, także tam te ceny rosną adekwatnie do sezonu, jaki dany piłkarz rozegrał. No i wiek czy potencjał też robi swoje. Umówmy się - Theo ma świetny sezon za sobą, a do tego ten wiek, więc nie powinno to dziwić.

Dla porównania - Davies jest wyceniany na 80 baniek, a nasz Theo o połowę mniej.
0
Diavo
Diavo
21 września 2020, 07:27
Kolejne ruchy transferowe są uzależnione od awansu do grupowej fazy LE, wszystko w nogach naszych piłkarzy :)
Edytowano dnia: 21 września 2020, 07:28
3
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
21 września 2020, 08:15
Tak pisał Tuttosport. Nie ma co wierzyć tej proJuventusowskiej gazecie :D
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 września 2020, 08:19
To nie wymysły pismaków, tylko zdrowy rozsądek. Grając na trzech frontach dwa razy w tygodniu potrzebna będzie szersza kadra. Jeżeli nie wejdziemy do LE, to nam aż tylu piłkarzy nie potrzeba, bo odpadnie nam minimum kilka/kilkanaście meczów.
5
gieemce
gieemce
21 września 2020, 07:22
Nie wiem jak to zrobią ale jak ściągną obu to wyślę im Gazelle. biznesu z z 2014 roku
5

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się