SCUDETTO


Doppietta Ibry, perfekcyjna inauguracja: Milan - Bologna 2:0!

21 września 2020, 19:38, cinassek Aktualności
Doppietta Ibry, perfekcyjna inauguracja: Milan - Bologna 2:0!

Wspaniała inauguracja sezonu w wykonaniu AC Milan! Rossoneri od początku do końca meczu z Bologną w pełni kontrolowali spotkanie i po dwóch golach Zlatana Ibrahimovicia całkowicie zasłużonie wygrali 2:0. Tym samym mediolańczycy rozpoczęli rozgrywki 2020/2021 Serie A w idealny sposób.

Bolończycy rozpoczeli pojedynek dość mocno i agresywnie. Ustawiali się wysoko i starali się wyłuskać piłkę już pod polem karnym gospodarzy. Raz nawet udało im się to osiągnąć, na szczęście strzał Roberto Soriano w porę zablokował Franck Kessie. W rewanżu Zlatan Ibrahimović doskonale rozegrał akcję z Davide Calabrią i zakończył ją uderzeniem, ale ten po rykoszecie minął bramkę.

Upływały kolejne minuty, a rossoneri podkręcali tempo. Przyjezdni pojawiali się pod polem karnym Gianluigiego Donnarummy rzadko, a nawet gdy już to robili, to nie stwarzali zbytniego zagrożenia. Ekipie trenera Stefano Piolego zależało natomiast, by otworzyć wynik jeszcze przed przerwą. Przed upływem pół godziny gry w zamieszaniu podbramkowym strzał oddał Mattia Gabbia, lecz uczynił to niecelnie. Chwilę później natomiast Ismael Bennacer o włos nie wykorzystał błędu Łukasza Skorupskiego po sprytnym zagraniu Ibrahimovicia.

W 35. minucie Milan osiągnął co chciał za sprawą Ibry - Szwed świetnym uderzeniem głową wykończył centrę Theo Hernandeza i do przerwy było 1:0.

Druga odsłona zaś rozpoczęła się dla rossonerich perfekcyjnie. Faulowany został Bennacer, a przy pomocy systemu VAR sędzia Federico La Penna podyktował rzut karny, gdyż początkowo wskazał na rzut wolny. Do piłki podszedł Ibrahimović i bezlitosnym strzałem w okolice "okienka" nie dał szans Skorupskiemu. Od tej pory mediolańczycy zaczęli czuć się już dużo luźniej. Mieli komfortowy wynik i byli zespołem wyraźnie lepszym od Bolognii.

Do końcowego gwizdka nic już się nie zmieniło. Rossoneri co chwilę starali się podwyższyć rezultat. Najbliżej tego był Ibra, który po kontrze otrzymał wspaniałe podanie od Hakana Calhanoglu, lecz za mocno wypuścił sobie piłkę do lewej strony i nie zdołał zapakować jej do siatki. Polski bramkarz ekipy z Emilia-Romania wygrywał dodatkowo pojedynki m.in. z Alexisem Saelemakersem.

Pod koniec tego starcia, w Serie A w barwach Milanu zadebiutowali jeszcze Brahim Diaz i Sandro Tonali, Federico Santander z Bolognii w zamieszaniu podbramkowym trafił w poprzeczkę, a Mitchell Dijks wyleciał z boiska za drugą żółtą i w konsekwencji czerwoną kartkę. Gospodarze wygrali na San Siro 2:0 i po naprawdę dobrej partii w swoim wykonaniu doskonale zainaugurowali sezon 2020/2021 Serie A!

AC Milan - Bologna FC 2:0 (1:0)

Bramka: Ibrahimović 35', 50' (k.)

Żółte kartki: Castillejo 40', Krunić 86' Gabbia 89' - Dominguez 18', Dijks 31', 88', Tomiyasu 74'

Czerwona kartka: Dijks 88' (za dwie żółte)

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma - Calabria, Kjaer (71' Duarte), Gabbia, T. Hernandez - Kessie (77' Tonali), Bennacer (86' Krunić) - Castillejo (46' Saelemaekers), Calhanoglu (71' B. Diaz), Rebić - Ibrahimović

BOLOGNA FC (4-2-3-1): Skorupski - De Silvestri, Danilo, Tomiyasu, Dijks - Schouten, Dominguez (56' Skov Olsen) - Orsolini (56' Sansone), Soriano (80' Svanberg), Barrow (83' Vignato) - Palacio (80' Santander)

 

Miejsce: San Siro (Mediolan)

Sędzia główny: Federico La Penna (Rzym)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



619 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Fushnikov
Fushnikov
22 września 2020, 19:35
Hellas z Roma wygrał 3-0? Dlaczego w tabeli jest 3-0 jak było 0-0??
0
Woolfik92
Woolfik92
22 września 2020, 19:50
Niepoprawnie zgloszony zawodnik (Diawara), przegrali walkowerem
1
Fushnikov
Fushnikov
22 września 2020, 20:31
Oki dzięki :)
0
DragonAC
DragonAC
22 września 2020, 20:54
Odpowiedzialny za to gość zrezygnował z funkcji w Romie żeby przenieść się do Hellas :D
0
DragonAC
DragonAC
22 września 2020, 20:54
Odpowiedzialny za to gość zrezygnował z funkcji w Romie żeby przenieść się do Hellas :D
0
Huczaj
Huczaj
22 września 2020, 16:32
Polecam zobaczyc jeszcze raz 2 polowe i postawe Sealamakers'a. Nie strzelil, nie asystowal ale jego gra dla druzyny - palce lizac. Dosrodkowania, pilka do Hakana przy setce Ibry, postawa w defensywie. Zasluguje na pochwaly.
3
Gol
Gol
22 września 2020, 13:05
Powiem wam, że przyjemnie w końcu jest usiąść, odpalić mecz i nie martwić się o to, że znowu wielkie nadzieje i zapowiedzi przed sezonowe piłkarzy spełzną na niczym, Milan znowu na przeciwko słabego przeciwnika nic nie zagra i koniec końców zremisuje/przegra po fatalnej grze, przeplatany pojedynczymi zrywami indywidualności. Pisałem to po okresie genialnej gry Milanu w sezonie 19/20, że to nie jest kwestia formy jednego czy dwóch zawodników, tylko w końcu ta drużyna ma na siebie faktycznie pomysł, czego wcześniej za Gattuso i Montelli (o ich poprzednikach nie wspominając) po prostu nie było. W końcu to nie wygląda tak, że Milan idąc z kontrą wygląda jakby dopiero uczył się grać w piłkę, tylko tworzy faktycznie groźne sytuacje. W końcu drużyny solidne, ale tylko solidne, nie przyjeżdżaj na San Siro jak po swoje często wywożąc z tego stadionu komplet punktów bez większego trudu, tylko przyjeżdżają i przez 90 minut nie są wstanie przejąć inicjatywy na dłużej niż moment. Cały czas każdemu z tyłu głowy jawi się pewnie wizja "Zaraz wróci stary Milan" etc. ale ja nie wiem w jaki sposób ten stary Milan miałby wrócić skoro widać olbrzymią zmianę nawet w sposobie konstruowania akcji. Nie ma już problemu z sklepaniem akcji, szybkiej wymianie podań, czy po prostu z celnością podań gdzie wcześniej wykonanie kilku podań celnych z rzędu graniczyło z cudem. W końcu też, nasze wyniki to nie zasługa tego, że akurat jakiś piłkarz miał dzień konia i ciągnął na sobie cały zespół, tylko ciężko wypracowany sukces na który składają się wszyscy zawodnicy.
No i w końcu też, trzeba przyznać, na boisko wchodzą zawodnicy którzy coś wnoszą, (Alexis, Tonalli, Diaz, Leao etc.), a nie jak to miało miejsce wcześniej (Biglia, Bertolacci, Kalinic, etc.) i którzy są faktycznie zaangażowani w spotkanie, a nie przechodzą obok meczu niewzruszeni wynikiem.

Niestety widać ile znaczy trener i autorytet w szatni w postaci Ibrahimovicia, zupełnie inne podejście, zupełnie inny Milan, wbrew temu co wiele twierdziło przy zakontraktowaniu Szweda.
Nawet Calabria z parodysty zaczyna przypominać solidnego wyróżniającego się prawego obrońca. Zaskoczenie naszą postawą w 2020 patrząc na to jakie nastroje panowały równie rok temu o tej porze to mało powiedziane.
20
plotek
plotek
22 września 2020, 16:55
To efekty Ibry nie widzisz tego? Jestem pewny, że jakby był za Gattuso byłoby podobnie
1
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
22 września 2020, 17:18
@plotek
Tak, cała drużyna nie ma absolutnie żadnego znaczenia, po prostu wkładasz Ibrę do drużyny Gattuso i pach, nagle wszyscy umieją grać w piłkę i cyk dzisiaj byśmy walczyli o finał Ligi Mistrzów, a nie o udział w LM w przyszłym sezonie. Ludzie, zmiłujcie się. Ibra ma duży wkład w dzisiejszy stan drużyny, ale duży to myślę 15-20%(to moim zdaniem i tak jest horrendalnie dużo jak na jednego piłkarza), a nie 90%. Ale nie, bo ja jestem pewien, że jakby Ibra był w reprezentacji Polski w 2006 roku to mielibyśmy złoty medal. A jakby był w Manchesterze United w latach 2016-18 to Manchester United miałby na swoim koncie 2 mistrzostwa Anglii więcej. A nie, czekaj... Dobrze, że nas oświeciłeś, bo Ty jako jedyny widzisz, że to wszystko zasługa Ibry, a cała reszta nie ma znaczenia. Ani praca dyrektora, ani praca trenera, nic.
Edytowano dnia: 22 września 2020, 17:22
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 września 2020, 18:00
SmutnaŻabaZMilanu
Ta, a bez Ibry Milan Piolego: 0-5 z Atalantą, męczarnie i głupie straty punktów z dołem tabeli, brak jakiegokolwiek zwycięstwa z top 6 Serie A itd. 60-70% obecnego stanu to zasługa Zlatana.Resztę sukcesu w zależności od oceny należy podzielić między Piolego ze sztabem, całą drużynę oraz Rebicia.A, że jego wpływ jest większy na Mediolan niż inne miejsca zależy od specyficznej sytuacji - niewiele jest takich miejsc gdzie występował tak ogromny przerost formy nad treścią.Nawet w United skala była zdecydowanie mniejsza.Żaden uznany klub nie zrobiłby z nowo przybyłej gwiazdy lokalnego konkurenta kapitana, żeby później oddać opaskę komuś z takim usposobieniem jakie ma Romagnoli ani nie próbowałby robić z Hakana, Kessiego, Suso czy Jacka czyli typowych żołnierzy, którzy potrzebują przewodnika boiskowych liderów.
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
22 września 2020, 21:27
Czas nie ma żadnego znaczenia, po prostu jest Milan z Piolim i bez Piolego XD
0
Gol
Gol
22 września 2020, 21:49
plotek - Nie no, drużyna Gattuso miała pełno problemów z którymi Włoch sobie nie radził i nie poradziłby sobie nawet z tak wybitnym napastnikiem jak Ibrahimovic.

Przed wszystkim Gattuso nie potrafił naprawić ofensywy która za jego kadencji była naszą najgorszą formacją, na którą się momentami nie dało patrzeć. Dodatkowo, jak widać, z dużej ilości piłkarzy można było wyciągnąć znacznie więcej niż zrobił to Gennaro przy odpowiednim podziale ról na boisku. Pisałem o tym wielokrotnie, u Włocha każdy zawodnik zaliczył regres w porównaniu do klubu z którego przychodził, poza jednym Bakayoko.

Nie rozumiem też tego zaniżania roli trenera "Bo jest Ibra", wy naprawdę wierzycie w to, że Ibrahimovic nawet ze swoją mentalnością, sam przyszedł, rozdał kilka kopów w szatni i nagle drużyna zaczęła stosować pressing, grę na jeden kontakt, kontrataki z prawdziwego zdarzenia etc. ? No panowie, nie. Ibrahimovic jest bardzo ważny dla tego projektu, ale to jak gra Milan to zasługa Piolego który przebudował drużynę w zimowym okienku transferowym. Pozbył się niepotrzebnych zawodników (Suso, Piątek), poustawiał piłkarzy na właściwych pozycjach (Hakan, Kessie), zostawił to co funkcjonowało właściwie i stworzył drużynę która po kilku miesiącach już potrafiła coś zagrać, a nie męczyła oczy swoją postawą jak to bo wielokrotnie nawet i w wygranych spotkaniach za Gennaro.

Marcos Salinas - A Pioli nie przyszedł czasami w połowie sezonu, nie musiał najpierw ogarnąć burdelu jaki zostawił po sobie poprzednik, poznać zawodników na co nie miał ani chwili i poskładać rozbitą drużynę do kupy ?
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 września 2020, 01:31
Gol
Miał czas, bo nie przyszedł w połowie sezonu lecz po kilku kolejkach i zamiast iść w kierunku powolnego progresu Milan zaliczył okres od ''miękkiego'' efektu nowej miotły do kompromitacji w Bergamo.Zresztą sam Ibra wszedł do zespołu przy męczarni z upadłą Sampdorią.A to coś świadczy o stanie zespołu w tamtym momencie.
Edytowano dnia: 23 września 2020, 01:35
0
Diavo
Diavo
23 września 2020, 06:17
Żeby Was pogodzić :D, wypowiedź Hakana

"Pioli? Stefano Pioli dał nam mnóstwo z taktycznego punktu widzenia. To nic przeciwko jego poprzednikowi, Marco Giampaolo, ale w pewien sposób jego systemy nie przeszły. Za Piolego wszystko funkcjonuje natomiast dużo lepiej."
0
Gol
Gol
23 września 2020, 08:38
Marcos Salinas - Milan Piolego grał od października do końca grudnia w kratkę (zobacz na wyniki) i dopiero od stycznia po przebudowie zaczął regularnie punktować. Przyjście Ibrahimovicia miało oczywiście wpływ na drużynę, bo wyraźnie wcześniej brakowało lidera z prawdziwego zdarzenia, ale praca jaką wykonuje Stefano jest również gigantyczna i potwierdzają to piłkarze którzy w pewnym momencie stanęli za nim murem (w tym również Szwed).
0
plotek
plotek
23 września 2020, 23:18
@SmutnaŻabaZMilanu
Nie wiem do czego pijesz człowieku ...
0
MilanFanJ
MilanFanJ
22 września 2020, 11:35
mecz na plus, aczkolwiek kilka razy elektrycznie w obronie.

pozytywy to: Ibra profesor, świetnie walczący presingiem Rebic, odrodzony Calabria

na minus: chaotyczny Castillejo no i na razie bardzo słaby Tonali ;p
1
dykt4tor
dykt4tor
22 września 2020, 12:52
z tym "bardzo słaby" to bym aż tak nie przesadzał
0
krisss811
krisss811
22 września 2020, 14:25
trzeba Tonalemu dać kilka tygodni spokoju, jest komu grać więc niech się chłopak aklimatyzuje.
0
ceran1899
ceran1899
22 września 2020, 11:07
Ibra jest wszystkim tym czego w ostatnich latach brakowało Milanowi (bo wcale nie mieliśmy, aż tak słabych graczy - przynajmniej nie takich żeby nie móc walczyć o top 4), czyli:
- liderem,
- mistrzem (wygrywał w swoim życiu),
- piłkarzem z dużym ego - pewnym swoich umiejętności,
- motywatorem - obserwując go inni piłkarze widzą, że się da a rywale typu Juve są do ogrania

Nie ciąży mu przeszłość Milanu i nie będzie nigdy zadowolony z półśrodków
4
Rafalzki
Rafalzki
22 września 2020, 10:19
nie sądziłem, że kiedyś to napiszę, świetny mecz Calabria!!!
4
mufi
22 września 2020, 10:01
a najpiękniejsze jest to, że rano się budzisz, opowiadasz żonie i dzieciom o meczu i nie potrafisz się doczekać następnego :)
3
krisss811
krisss811
22 września 2020, 14:26
zazdroszczę Ci tego opowiadania, u mnie to nierealne. może dopiero jak podrośnie syn.
0
mufi
22 września 2020, 16:12
moje też są małe, ale "od małego na całego" :)
0
Gzikuu
Gzikuu
22 września 2020, 09:39
I pomyśleć, że jeszcze 2 lata temu o tej porze jakiś pseudotrener wmawiał nam, że Milan musi być brzydki, jak jego twarz. Potem klapa z Giampaolo. Jednak warto było czekać, żeby oglądać taki Milan. :) Szacunek, że chłopaki na boisku po szkole antyfutbolu od dwóch wyżej wymienionych panów, odnaleźli radość w grze.

Wciąż jednak średnio wierzę w projekt #PioliMilan a lata upokorzeń nauczyły mnie, żeby przedwcześnie nie cieszyć. Jednak co najważniejsze znów chętnie spędzam czas przed TV i przez 2 godziny meczu emocjonuję się raczej w pozytywny sposób.
Edytowano dnia: 22 września 2020, 09:39
6
misiek007e
misiek007e
22 września 2020, 09:46
masz trochę racji ale nazywając Rino "pseudotrenerem" srogo przesadzasz.
7
Gzikuu
Gzikuu
22 września 2020, 09:50
Jest to oczywiście tylko moje odczucie. Dla mnie był rakiem, który toczył Milan. Wyglądaliśmy pod jego wodzą nieatrakcyjnie i nie punktowaliśmy, a czas spędzony przed TV był dla mnie katorgą. Argument o braku 1 pkt do LM podczas sezonu paralityków, w których każda drużyna w walce o top 4 ciągle się potykała nie jest dla mnie argumentem. Oddzielam grubą kreską Rino, jako piłkarza i jako trenera.

Oczywiście każdy może mieć inne zdanie. I bardzo dobrze. :) Najważniejsze, że już jednak wszystko jest w porządku.
7
Kosmateus123
Kosmateus123
22 września 2020, 11:25
Chyba dla Rino było za wcześnie na Milan. Zobaczymy jak będzie wyglądało jego Napoli, bo jeżeli ogarnie schematy ofensywne może być ciężko.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 września 2020, 13:20
Przypisywanie zasług odnośnie stylu czy wyników obecnemu szkoleniowcowi, gdy przed przyjściem Ibry oraz reaktywacją Rebicia czyli dwóch piłkarzy, których nie posiadał żaden z trenerów Milanu od czasów Allegriego(sfrustrowany, na krzywej spadkowej formy Higuain to 2 poziomy gorszy piłkarz od tej dwójki) skończyło się kulminacją 0:5 w Bergamo jest kompletną aberracją.Gdyby Pioli musiał grać taką kadrą jaką dysponował Rino nie byłoby żadnego ofensywnego futbolu tylko zwolnienie po dwóch miesiącach oraz dalsza żonglerka na tym stanowisku.
1
krisss811
krisss811
22 września 2020, 14:30
pamiętajmy, że dla wielu kibiców nasz aktualny trener to takze pseudotrener, przypominam, że takie opinie tu padały jeszcze kilka miesięcy temu.
0
goat333
goat333
22 września 2020, 09:22
Ja czekam na derby już. To będzie pierszy wielki sprawdzian. So potrzebny na gwat. Do tego jakiś PS i mamy kadrę na sezon.
1
adi_avanti
adi_avanti
22 września 2020, 09:04
Świetnie oglądało się ten mecz. Znowu mam przyjemność z kibicowania Milanowi. Już prawie zapomniałem jakie to uczucie ;) Dobry wynik ale i dobra gra. Kreatywna. Przyjemna dla oka. Mam nadzieję, że będziemy mieli okazje w tym sezonie częściej pokazywać tyle jakości. Wreszcie też komentatorzy doceniają naszą grę. Miło posłuchać. No i Ibra - fenomen.
2
wojtekdio1234
wojtekdio1234
22 września 2020, 08:45
oby wygrywanie weszło im w DNA!
0
Sosojowy
Sosojowy
22 września 2020, 08:32
Ja jeszcze chętnie pochwalę Bennacera. Bardzo "cichy" zawodnik, zawsze w teorii w cieniu innych, ale niesamowitą robotę wykonuje w środku pola. Jest wszędzie. W zasadzie, to tak od roku nie schodzi poniżej pewnego poziomu. Chyba przełomem był jego fatalny mecz z Fiorentiną, kiedy sprokurował dwa rzuty karne (ale jednego karnego obronił Donnarumma). Dostaliśmy wtedy w czapę na San Siro 1:3, a Ribery się z nami bawił, ale od tamtego momentu naprawdę Pan Piłkarz... Uwielbiam gościa.
2
kamilus
kamilus
22 września 2020, 08:43
Od roku? Przecież przez pierwsze miesiące poprzedniego sezonu był bardzo "elektryczny" i ogólnie prezentował się kiepsko. Dopiero w nowym roku zaczął grać pewniej, a po przerwie spowodowanej pandemią wszedł na jeszcze wyższy poziom.
0
MrowaGDA
MrowaGDA
22 września 2020, 08:27
Calabria jak ty mi zaimponowałeś :) z Diaza chyba będzie jeszcze dużo radości w tym sezonie. Saelemaekers też dobrze rokuje.
0
Gullit80
Gullit80
22 września 2020, 08:16
Ibra Diaz i Calabria najlepsi na boisku.Hiszpan moze bardzo duzo dac nam Hakan bedzie miał problem z utrzymaniem sie w 11. Cieszy forma Calabrii widac ze pogloski o transferze prawego obroncy dobrze na niego wpłynęły.
0
Fushnikov
Fushnikov
22 września 2020, 08:07
Kurde jak mi się ten Diaz podoba. Jaką on ma lekkość w utrzymaniu piłki przy nodze :0 miał kilka nie celnych podań i strat ale to początek. Dobrze słyszałem że Milan nie ma prawa wykupu jego karty??
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 września 2020, 08:59
Nie ma, na razie suche wypożyczenie ale po mercato Maldini ma siąść z Realem do rozmów w sprawie klauzuli wykupu. Real chciał odkup za śmieszne pieniądze i dlatego na razie tylko wypożyczenie.
0
misiek007e
misiek007e
22 września 2020, 07:17
Ciekawostka
Obchodzący wczoraj 27 urodziny Ante Rebic był trzecim najstarszym zawodnikiem Milanu we wczorajszym spotkaniu po Ibrze i Kjearze.

1
22 września 2020, 06:38
Ja postawilem w sondzie na Snikersa a 70% na Samu no i mieliście różnice :)
3
Gerada
Gerada
22 września 2020, 09:10
Ja też, aczkolwiek nie spodziewałem się, że w samym występie obydwu graczy będzie taka przepaść jeśli chodzi o jakość. Po Hiszpanie spodziewałem się jednak troszkę więcej, a po Belgu nie spodziewałem się aż tak solidnego występu ^^
2
jasiom22
jasiom22
22 września 2020, 02:33
Ibra zagrał przede wszystkim mądrze - ach jaka szkoda tego hattricka, Rebić zagrał z największym sercem, piękne powroty. Theo też super. Szkoda że Hakan tak troche niemrawo, i Bennacer-Kessie na początku średnio w obornie ale potem się rozkręcili, Castillejo przynajmniej mnie, niestety niczym nie zaskoczył.. sądząc po tym meczu, to bardziej potrzeba prawo-skrzydłowego niż prawego obroncy. Calabria prawie jak w sparingach.
3
DragonAC
DragonAC
22 września 2020, 01:33
a tu pyk na celowniku Matija Nastasic. nie wiem co o nim sadzić ale kiedyś zapowiada sie fajnie
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
22 września 2020, 00:39
Dzisiaj Calabria na wysokim poziomie, jakby utrzymał formę to może się okaże, że nie potrzebujemy na gwałt prawego obroncuv
3
Milanboy
Milanboy
22 września 2020, 01:08
Bo nie potrzebujemy na gwałt prawego defensora.
2
Trybikow01
Trybikow01
22 września 2020, 00:18
Hakan i ta jego siata z dwóch metrów do Zlatana, po prostu cudo. Szkoda, że Szwed tego nie wykorzystał.
2
Zimer9009
Zimer9009
22 września 2020, 00:10
A ja Wam powiem, że ta Bologna jeszcze niejednemu faworytowi urwie punkty w tym sezonie.

4
dawko69s
dawko69s
22 września 2020, 00:11
A niech urwie wszystkim naszym potencjalnie najtrudniejszym rywalom
10
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
21 września 2020, 23:55
Nie wiem, czy zwróciliście uwagę, jak mobilizowano Rebicia, żeby pomagał przy stratach piłki lub przeszkadzał przy rozpoczynaniu akcji Bolonii. Obrona zaczynała się od przodu i to na duży plus. Cieszy forma Bennacera, bo z takim wariatem duet Gabbia-Kjaer ma o wiele łatwiej. Czyste konto Gigiego - kolejny pozytyw. Ibra - sposób poruszania, spokój, elegancja - pan piłkarz, i to w tym wieku. Calabria - człowiek serce. Co do Tonalego - ktoś niedawno wrzucał jego dokładne staty i gość naprawdę się rozwija. Niech uczy się nowego klubu, gry pod presją, na świeczniku. Liczę na niego, bo taki kreator zawsze jest wskazany, a wiadomo z czego nasza pomoc jest znana od paru lat. Diaz jak załapie trochę schematów taktycznych to będzie kozak, bo widać, że umiejętności i dynamikę ma, a do tego nie boi się pojedynków 1 na 1. Stawiam, że posadzi Samu na ławce w dłuższej perspektywie.
7
Gerada
Gerada
22 września 2020, 09:23
Ja zwróciłem uwagę szczególnie jak w pewnym momencie w drugiej połowie Bologna nieco szybciej przeniosła grę na naszą lewą stronę i Pioli chyba ze 3 razy głośno krzyknął "Ante" bo Chorwat trochę za mocno z przodu został - nie minęły dwie sekundy i Rebić ponownie uczestniczył w grze defensywnej. Co do Diaza to po pierwsze nie wiadomo, czy nie będzie musiał sadzać na ławce Saelemakersa raczej niż Samu, chociaż niewykluczone, że jednak ma być po prostu etatowym zmiennikiem Hakana na środku.
1
Zako
Zako
21 września 2020, 23:49
Dobry mecz, chociaż przyznam szczerze, ze jednak Milan z ostatnich lat przyzwyczaił człowieka do tego, ze 2-0 to nie jest najspokojniejszy wynik, a dodatkowo atmosferę podgrzała zmiana Duńczyka na Duarte. Kontrola była, ale widać było tez, ze jednak Bologna choć szału nie zrobiła, to nie byli juz az takimi statystami jak w poprzednim spotkaniu, gdzie grali juz o nic. MOTM Calabria, Tonali nerwowo, Brahim się fajnie pokazał, cięzko nawet krytykowac jakies jego błędne decyzje, bo cała druzyna juz raczej nie forsowała 3 gola po jego wejściu, chociaz chęci odmówić mu nie mozna.


Wedle przewidywań Samu szału nie zrobił , juz Alexis spisał się lepiej, ciekawe, czy jednak poszukają tego PSa, czy będą liczyć, ze moze Brahim tam się odnajdzie. A no i swoja drogą czekam az wróci Leao, bo jak Rebicowi nie idzie to cięzko się patrzy na to odskakiwanie piłki i warto mieć kogoś takiego w odwodzie.
3
PaoloACM
PaoloACM
21 września 2020, 23:48
Chyba już wszyscy zapomnieli o Rangnicku ;)
1
MK92
MK92
21 września 2020, 23:55
Zlatan nawet go nie znał ;)
16
Sosojowy
Sosojowy
21 września 2020, 23:33
Dobra, ale zapominając już o Bolognii i myśląc o czwartkowym meczu...

Wiadomo, że Bologna > Shamrock czy Bodo/Glimt, ale... Paradoks jest taki, że właśnie z Irlandczykami było ciężej, bo się cofnęli i murowali. Bologna zagrała otwarty futbol, dlatego pewnie Norwegowie pójdą w ślady Shamrock i będą bronić. Trzeba się przygotować znowu na ciężki mecz, ale najważniejsze, żeby to po prostu wygrać, a potem złoić Crotone.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 września 2020, 23:46
Zgadzam się z tym co napisałeś, myślę że po ciężkim meczu wygramy 5-0 :)
1
Gerada
Gerada
22 września 2020, 09:18
Nie do końca widziałem "otwarty" futbol w wykonaniu Bolończyków, aczkolwiek głównie dlatego, że przez większość meczu nieszczególnie byli w stanie wychodzić z piłką z własnej połowy.
1
kusniak_22
kusniak_22
21 września 2020, 23:32
Też uważam, że derby nie są istotne na chwilę obecną, oczywiście zawsze fajnie wygrać prestiżowe spotkanie derbowe, ale myślę, że lepiej przegrać z Interem jeden mecz a wygrać 3 inne z niżej notowanymi rywalami, jak Bologna, Crotone czy Spezia, bo to regularność punktowa da nam LM i wysokie miejsce w tabeli.
6
Andre
Andre
21 września 2020, 23:45
Z Ibrą w składzie zakładanie porażki z Interem nie wchodzi w grę :)
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
21 września 2020, 23:47
Ja myślę, że lepiej wygrać 3 mecze o których wspomniałeś, i czwarty z Interem ;)
9
Zimer9009
Zimer9009
21 września 2020, 23:47
Dokładnie.

Jeżeli dobrze liczę to nawet przegrywając wszystkie mecze z Juve, Interem, Napoli, Atalanta, Lazio i Roma , a wygrywając wszystkie pozostałe daje to 78 pkt czyli tyle ile w tym sezonie wystarczyło na 3/4 miejsce.
1
dawko69s
dawko69s
22 września 2020, 00:02
Kusniak_22
Zgadzam się w 100%. Top 4 osiągniemy TYLKO I WYŁĄCZNIE punktując maksymalnie ze słabeuszami. Wiadomo fajnie jest czasem wygrać jakiś mecz z Romą, Lazio czy (tfuuu!!!) Juve, ale prawdą jest, że najbardziej musimy się skupić na wygrywaniu meczów właśnie z Bologną, Udine, Benevento czy Parmą..... Tylko regularnie zdobywane 3 pkt z drużynami od 8 miejsca w dół przyniosą nam jakiś sukces :)
2
Gringo Milano
Gringo Milano
22 września 2020, 09:09
Do meczu z Interem przystąpimy jako lider Serie A :)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
21 września 2020, 23:21
Milan zagrał bardzo mądrze, grali jak doświadczona drużyna, prawie cały mecz pod kontrolą, bramek mogło być więcej ale co ważniejsze Bolonia nie miała nic do powiedzenia a my raz po raz ich gnębiliśmy, tak powinny wyglądać pojedynki z dołami tabeli bo co by nie mówić Bolonia była słaba i nic specjalnego nie pokazała. Po początkowych 5min Milan rósł i systematycznie bez pośpiechu wybijał z głów przeciwnika marzenia o urwaniu choćby punktu, mimo że wciąż brakuje właściwego rytmu to interpretacja gry jest na dobrym poziomie, oby tak dalej kontynuować tą pracę i systematycznie się rozkręcać.
Edytowano dnia: 21 września 2020, 23:23
7
Andre
Andre
21 września 2020, 23:21
Lepszej inauguracji sezonu nie można było sobie życzyć. Widać, że utrzymaliśmy poziom gry z końcówki poprzedniego sezonu, a drużyna jest dobrze przygotowana do sezonu pod względem fizycznym i wytrzymałościowym.
Pressing niemal na całym boisku, od początku prawie do końca meczu, to jest coś, czego brakowało w Milanie za poprzednich trenerów. Prawie wszyscy z podstawowego składu, oprócz beznadziejnego Samu, zasługują na pochwały. Calabria dzisiaj przechodził sam siebie, a jakość ofensywna Ibry była niepodważalna. Szkoda, że musiał zejść Kjaer, bo gdy jego zabrakło, to nasza obrona w kocówce zaczynała się gubić i widać wyraźnie, że konieczne będzie jeszcze sprowadzenie stopera i jakiegoś solidnego zmiennika dla Theo. Brahim, chociaż grał krótko, to jednak pokazał się z jak najlepszej strony. Z jego bajeczną techniką zapewne już niedługo wskoczy do pierwszego składu i będzie mocnym punktem formacji ofensywnej Milanu. Po Tonalim widać, że jest trochę zestresowany i jeszcze nie bardzo odnajduje się w taktyce gry Milanu, ale jestem przekonany, że prędzej czy później pokaże swój nieprzeciętny potencjał.
Naprawdę bardzo przyjmnie ogląda się tak grający Milan. Coś czuję, że to będzie piękny sezon dla Rossonerich i dla nas, wiernych kibiców, którzy byli i są z tym klubem na dobre i na złe. Forza Milan!
Edytowano dnia: 21 września 2020, 23:27
11
Boogieman
Boogieman
21 września 2020, 23:19
Ja sądzę że LM zdobędziemy właśnie takimi meczami. Oczywiście derby są ważne, ale należy się skupić na meczach ze średnimi w rywalami bo ostatnio dużo potrafiliśmy trącić punktów z nimi
3
Boateng93
21 września 2020, 23:18
I do plusów zdecydowanie dopisałbym Kjaera. Co coś leciało w nasze pole karne to oczywiście Duńczyk wyjaśniał. Kto by się spodziewał, że będzie z niego aż taki pożytek.
4
Gringo Milano
Gringo Milano
22 września 2020, 06:33
I to za 2.5zl
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 września 2020, 23:17
Nareszcie mecz, gdzie prawa strona nie odbiegała od lewej, zwłaszcza w drugiej połowie. Calabria mvp mimo dopietty Zlatana
0
LunaS
LunaS
21 września 2020, 23:15
Bez podjary, dopiero po derbach zobaczymy gdzie jesteśmy. Jestem dobrej nadziei.
0
Fushnikov
Fushnikov
22 września 2020, 08:43
A kto to przyszedł?? Pan maruda....
0
Zuber
Zuber
21 września 2020, 23:15
Ale nasza pomoc bez Kessiego to nie to samo. Gościu jest wszędzie. Potrzebuje zmiennika ale to nie może być Tonali, nie ten styl gry, Bakayoko potrzebny na gwałt.
3
artorn
artorn
21 września 2020, 23:11
końcówka jak zmienili Kjaera pokazała że środkowy obrońca potrzebny na gwałt :)
5
MK92
MK92
21 września 2020, 23:05
Jedni są lepsi technicznie, inni słabsi, ale w Milanie Piolego i Zlatana każdy ma serce do gry i to widać po tym, jak agresywnie walczyliśmy bez piłki, żeby ją jak najszybciej pozyskać, a trener przez 90 minut krzyczał i dopingował. Parę mankamentów w grze by się znalazło, ale inauguracja rozgrywek świetna i oby cały ten sezon przyniósł jak najwięcej podobnych emocji.
21
Semper Fideli
Semper Fideli
21 września 2020, 23:40
Zgadzam się w 100%. Uwielbiam drużyny które oddają serducho na boisku dlatego do 70 minuty fajnie się oglądało gorzej było później gdzie wkradła się totalna nonszalancja i mogło być nerwowo
1
MK92
MK92
21 września 2020, 23:50
To prawda, szczególnie widać było niepewność po zejściu Kessie i Kjaera, którzy są naprawdę jak skała, na której nasz Milan stoi. Mocniejsza ekipa niż Bologna coś by nam strzeliła w końcówce.
2
Sosojowy
Sosojowy
21 września 2020, 23:05
Gdzieś mi mignęło na twitterze.

Ibra dzisiaj 549 i 550 gol w seniorskiej piłce! 488 goli w klubach + 62 w reprezentacji. W 926 meczach. Do tego dorzucił 202 asysty. Kosmiczne liczby.
7
Gringo Milano
Gringo Milano
22 września 2020, 09:05
Myślę że Gość celuje w okrągłą sumę występów w karierze :)
0
Marcin1995
21 września 2020, 23:00
Calabria w takiej formie to najlepszy PO w Italii, oczywiście trochę z braku łaku ale jednak
5
Boateng93
21 września 2020, 23:00
Co do Diaza to jak pisałem niżej, widać super wyszkolenie techniczne, piłka przyklejona do nogi, ale za efektownością musi iść efektywność, zespół musi mieć z jego umiejętności pożytek. Musi być odpowiedzialność za piłkę i taktykę, bo inaczej sobie w Serie A nie pogra. Pamiętam początki Paquety, jakie tutaj panowały zachwyty, bo gość robił nic nie wnoszące rulety, które co najwyżej mogły skończyć się groźną kontrą dla rywali. I pomimo tego, że Brazylijczyk tak czysto piłkarsko też jest świetny to przyszłości w tym klubie nie ma i wątpię, żeby miał na jakimś poważniejszym poziomie.
3
Kuczi1899
Kuczi1899
22 września 2020, 00:22
A ja się tam nie zgadzam. Niech chociaż z dwóch takich typów będzie co potrafi zakrecić 3 obrońcami i wysłać ich do innej galaktyki. Przyjdą takie mecze że pozycyjnym będziemy walić głową w mur i taki zestaw czarodziejów by się przydał.
0
Boro
Boro
22 września 2020, 08:28
Ja uważam że przede wszystkim chłopaka trzeba utemperować, podobnie jak było z Theo na początku jego przygody z Milanem. Brahim pokazuje swoje walory i trzeba z nich zrobić użytek dla zespołu tu 100% racji.
0
Luksta1805
Luksta1805
21 września 2020, 23:00
No i pięknie 3 pkt i całkiem ładna gra. Ibra mógł 4 gole sypnac dzisiaj, zwłaszcza po świetnym dograniu Salemakersa, ktory dzisiaj zagrał bardzo dobrze tak jak Calabria, kompletnie mnie dzisiaj zaskoczył, oby utrzymał taką formę. Jedziemy dalej, nie mogę się doczekać kolejnych meczy.
PS. Przydał by się już Bakayoko na rotację z Kessim, no i ŚO.
4
Piotrek1899
21 września 2020, 22:59
Pewne trzy punkty i o to chodziło. Ciężko wysuwać jakiekolwiek wnioski po 1 meczu, natomiast wydaje mi się, że ta ekipa idealnie współpracuje z Piolim. Czuć na odległość, że jest tam chemia. Calabria dzisiaj po prostu miażdżył, chyba najlepszy jego występ, jaki zdarzyło mi się widzieć. Brawo. Drugi na mojej dzisiejszej liście jest Saelemakers. Wejście smoka. Praktycznie bezbłędny występ, a miał kilka zagrań rzeczywiście na bardzo wysokim poziomie, niekonwencjonalnych i z wielkim pożytkiem dla drużyny, jak chociażby przy tej kontrze, którą Ibra zmarnował. Szkoda, bo to mógł być kandydat do bramki kolejki, a kto wie, czy nie coś więcej. Brawo Panowie. Taki Milan wszyscy chcemy oglądać;)
5
dawko69s
dawko69s
22 września 2020, 00:22
Wg mnie to nie jest ocenianie po jednym meczu. Nie mogę się z tym zgodzić. Uważam, że Milan pokazuje klasę już od wznowienia rozgrywek w zeszłym sezonie. Nasza gra od tamtego czasu się nie zmieniła. Wciąż gramy dobrze w ataku - tworzymy mnóstwo okazji i strzelamy po kilka bramek na mecz, a ponadto nasza gra cały czas jest naprawdę miła dla oka.

Ogólnie zgadzam się z Twoją ocena jeśli chodzi o występ zawodników, jednakże chcę zauważyć, że to nie jest ocena po jednym meczu, a przynajmniej nie powinna być, ponieważ chłopaki po prostu kontynuują swoją świetną grę, którą zaczęli kilka miesięcy temu.

Tak dla porównania, pamiętam jak rok temu się wkur***łem patrząc na sparingi, które graliśmy pod wodzą Giampaolo. Muszę nieskromnie przyznać, że zanim zaczął się sezon zasadniczy, to już wiedziałem, że będzie totalna kupa. No i była, 4 porażki w pierwszych 6 meczach.

Teraz jest analogicznie, tylko że w drugą stronę. Podczas okresu przygotowawczego zagraliśmy spotkania, w których pomimo bardzo okrojonego składu zawsze strzelaliśmy po kilka bramek. I to było kontynuacja tego, co graliśmy po lockdowni'e.

Reasumując, myślę, że trochę niepotrzebnie mówisz o wyciąganiu wniosków po pierwszym meczu, ponieważ tak naprawdę jesteśmy świadkami dobrej gry Milanu, która trwa już bardzo długo :) :) :)

No i z tego oczywisćie trzeba się cieszyć i mieć nadzieję na to, że nic się w tej kwestii nie zmieni :)
Edytowano dnia: 22 września 2020, 00:23
0
Pan A.
Pan A.
21 września 2020, 22:55
Z Calabria jest ten problem, że on już wcześniej miał tak zwane "momenty" w Milanie, a nawet więcej ale chłopaka męczą urazy. Drobne ale częste i ciągle destabilizujące jego formę. Także podzisiejszym meczu, aż mi się ciśnie na usta: zdrówka Davide!

Aha i nie naskakujcie tak mocno na Tonaliego, to młody chłopak i trzeba mu pozwolić załapać co jest 5, jak Bennacerowi rok temu ;)
Edytowano dnia: 21 września 2020, 22:58
6
Boateng93
21 września 2020, 22:53
Niech ten futbol jak najszybciej wraca do normalności z pełnymi trybunami i 3 zmianami, bo pod koniec to się całkowicie sparing robi jak po 5 zmian wykonują.
3
21 września 2020, 22:51
Nie oceniajmy Tonalego po dwóch krótkich wejściach. Wiadomo, że to jeszcze nie pierwszy skład, ale potrzebuje czasu na zgranie. I nie może grać zamiast Kessiego. Będzie potrzebny i stanie się kluczowy w okolicach połowy sezonu.
7
Sosojowy
Sosojowy
21 września 2020, 22:50
Tonali czuje presję. W Brescii był jedyny, tutaj jest jednym z wielu. Dajmy mu czas. Bennacer też na początku wyglądał na nieopierzonego, a potem wskoczył na światowy poziom defensywnego pomocnika. No, ale jak już koledzy zauważyli, na razie para Kessie - Bennacer jest nie do ruszenia. Tonali niech łapie minuty, a może mu Pioli da zagrać w jakimś meczu Ligi Europy (faza grupowa, jeżeli się dostaniemy). Nie ma co go też od razu skreślać, bo wiemy, że potencjał przeogromny.
8
kamilus
kamilus
21 września 2020, 22:52
Tonali prawdopodobnie i tak złapie wiele minut, bo spodziewam się, że będzie wchodził w każdym meczu zmieniając w zależności od potrzeb jednego z dwójki Bennacer/Kessie. I z każdą kolejną minutą na boisku powinno mu się lepiej grać.
14
Boateng93
21 września 2020, 22:53
Kessiemu 2.5 roku zaczęło zanim z bezmózgiego środkowego pomocnika zmienił się w tanka nie do przejścia.
6
kamilus
kamilus
21 września 2020, 22:54
Bardziej niż czas Kessiemu pomógł Pioli/Zlatan (w zależności kogo uważamy za trenera :P), bo Franck został przesunięty na drugą stronę boiska i zmniejszono mu zadania ofensywne na rzecz defensywnych, w których czuje się o wiele lepiej.
6
Sosojowy
Sosojowy
21 września 2020, 22:56
Dokładnie. 4-3-3, a 4-2-3-1 to jednak spora różnica. Hakan z pomocników odpowiada za ofensywę, a Bennacer i Kessie są z tyłu. Przy 4-3-3 to gość był marnowany, Turek z resztą też. Teraz jest balans i wszystko ogarnięte, każdy gra na swojej pozycji...
4
Sqnman
Sqnman
21 września 2020, 22:50
Diaz swoim stylem biegania przypomina Messiego. Piłka przyklejona do nogi. Świetny mecz Milanu, ale jak zobaczyłem parę Gabia-Durate to się to trochę przestraszyłem
15
Orzelek79
Orzelek79
21 września 2020, 22:49
Covid Milan jest !!!! To jedziemy tak do 38 kolejki !!!!
MVP dzisiaj Calabria.
7
Rossu
Rossu
21 września 2020, 22:49
Kessie i Calabria dzisiaj najlepsi, bezdyskusyjnie.
4
Krupini
Krupini
21 września 2020, 22:48
Klepnijmy już tego Bakayoko, żeby Krunić nie podnosił się z ławki i pomoc wygląda cacy. Brahim robi wrażenie, technicznie bardzo wysoki poziom. Tonali baaaardzo niepewny ale z czasem przyjdzie zgranie z drużyną. Dawać mi tu tego Milenkovicia i Chiese i kadrę mamy kompletną! FORZA
8
Adamek189
Adamek189
21 września 2020, 22:48
Przyjemnie :) Dobrze że kadra jest rozszerzona ale widać że nowe nabytki musza się jeszcze zgrać. Mam nadzieje że za forsę z Paquety i Krunica Maldini kupi Chiese na prawe skrzydło a stopera jakoś wyczaruje za 3 bańki z jakiejś Atalanty :)
2
gieemce
gieemce
21 września 2020, 22:49
Wymiana Caldara Duarte :)
0
kamilus
kamilus
21 września 2020, 22:53
Już mieliśmy Caldarę i nic z tego "związku" nie wyszło, więc szukajmy gdzie indziej.
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się