SCUDETTO


MERCATO LIVE: 23.09: Nastasić opcją budżetową na koniec mercato [22:41]

23 września 2020, 08:01, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE: 23.09: Nastasić opcją budżetową na koniec mercato [22:41]

[08:03]: AC Milan poszukuje środkowego obrońcy i na pewno pozyska jeszcze piłkarza na tę pozycję - bez względu na to, czy uda się awansować do fazy grupowej Ligi Europy, czy też nie. Póki co klub nie uporał się jednak jeszcze ze sprzedażą Lucasa Paquety i nie wie, czy na odejściu Brazylijczyka zyska środki, które mógłby zainwestować w defensywę. Jeżeli tak się nie stanie, opcją "low cost" pozostaje Matija Nastasić. Serb może trafić na San Siro w ostatnich dniach mercato na zasadzie wypożyczenia z Schalke 04 Gelsenkirchen. Marzeniem mediolańczyków pozostaje Nikola Milenković, ale za niego trzeba zapłacić Fiorentinie konkretnie pieniądze, a ponadto pokonać konkurencję m.in. w postaci Interu Mediolan.

[08:05]: Według Gianluki Di Marzio, agent Matiji Nastasicia jest w Mediolanie i dziś prawdopodobnie spotka się z przedstawicielami Milanu.

[09:54]La Gazzetta dello Sport twierdzi, że właściciel Fiorentiny, Rocco Commiso, odrzucił propozycję Milanu za Nikolę Milenkovicia opiewającą na 20 mln euro. Miliarder chce zarobić na Serbie dużo więcej.

[11:25]La Repubblica pisze w sposób dość pewny, jakoby Milan był bliski zamknięcia transferu Matiji Nastasicia. Defensor miałby trafić na San Siro na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu.

[14:00]SportMediaset twierdzi, że kwestia powrotu Tiemoue Bakayoko do Milanu jest o tyle skomplikowana, że Francuza chciałoby pozyskać także Paris Saint-Germain, będące w stanie mocniej niż rossoneri zadowolić Chelsea pod względem finansowym. W kwestii wzmocnienia defensywy ma natomiast powracać temat 30-letniego stopera Realu Madryt, Nacho.

[16:40]: Tommaso Pobega oficjalnie wypożyczony do Spezii.

[22:41]: Francuski L'Equipe twierdzi, że jak tylko Olympique Lyon zamknie transfer urugwajskiego zawodnika Facundo Pellistriego z Penarolu, to podejmie działania celem sprowadzenia Lucasa Paquety.



169 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Olli666
Olli666
23 września 2020, 23:19
Podobno eriksen na wylocie
Co sadzili byście na takie rozwiązanie by zamiast kontraktowania pomocnika/chiesy ściągnąć wszechstronnego Duńczyka który może grać jako sp lp SPO pp
Marzenie
Ibra
Rebic hakan eriksen
0
Kamciu
Kamciu
23 września 2020, 23:24
@Olli666

Jesli moge prosic o link... bylbym wdzieczny.

Natomiast ze swojej strony moge zapewnic, ze niema zadnych konkretnych informacji o checi pozbyciu sie Eriksena przez Inter (pisalem to rowniez kilka komentarzy nizej). Christian jest testowany jako ofensywny pomocnik, prawdopodobnie przed Barella oraz Vidalem.
2
Kamciu
Kamciu
23 września 2020, 23:26
@Olli666

Z calym szacunkiem, ale co mialby robic u Was Eriksen na skrzydle? Jesli nawet by trafil do Milanu to gralby raczej na pozycji Hakana.
2
Vol'jin
Vol'jin
24 września 2020, 00:04
z tym Duńczykiem grającym na skrzydłach to już poleciałeś
5
dykt4tor
24 września 2020, 00:22
Jak już by trafil do Milanu to by wchodził z ławki na pozycje Hakana. Eriksen to była klasa w PL, ale w interze jeszcze niczego nie pokazał.
2
adamos
adamos
24 września 2020, 08:40
@Kamciu
Podobno, żebyście mogli Messiego i Tonaliego sprowadzić musicie obniżyć komuś pensje.... Czekaj, czekaj.... A na serio: https://transfery.info/aktualnosci/eriksen-zmuszony-do-rozstania-z-interem-mediolan/140638
0
Ucash333
Ucash333
23 września 2020, 23:05
https://twitter.com/KilpinChronicle/status/1308873152752218113?s=20
Operacja Nastasić- bdb nazwa.
Wielkie nie dla niego.
1
Ucash333
Ucash333
23 września 2020, 23:06
Sky reporting Nastasic is our priority for the defence because it would be a quick operation to provide instant reinforcement to the defence.

Nastasic is currently out injured.
0
bawolejaja
bawolejaja
23 września 2020, 23:01
Podobno Chelsea jest w stanie oddać Rudigera na wypożyczenie z opcją wykupu.
Brać i się nie zastanawiać.
1
Ucash333
Ucash333
23 września 2020, 23:12
3-4mln netto teraz dostaje. Spuścił z tonu mocno w ost. sezonie i ponoć wyżej sra niż dupę nosi.
Na 3 obrońcę jak znalazł.
0
POE
POE
23 września 2020, 23:43
......... płaca 3 mln rocznie za zawodnika z tym doswiadczeniem i wartością rynkową 40mln to nie dużo
Edytowano dnia: 23 września 2020, 23:46
0
DragonAC
DragonAC
23 września 2020, 22:31
Izzo na tapecie jak nie da się wyjąc jakiegoś obrońcy to o niego się Milan będzie starał w ostatnich godzinach
0
Olli666
Olli666
23 września 2020, 22:57
Jakiś link prosze
0
Voltrex
Voltrex
23 września 2020, 22:28
Jezeli to prawda o Rudigerze to powinnismy go brac.

According to the information collected by the editorial team of TuttoMercatoWeb.com, the defender can start with the formula of the loan with the right of redemption and has been proposed to Inter and Milan: the German earns just over 3 million euros, thus falling within the parameters of both clubs .
0
Vol'jin
Vol'jin
23 września 2020, 22:30
Tylko Chelsea za Rudigera będzie chciało pewnie tyle ile wydało czyli ~35 mln

sytuacja podobna jak z Bakayoko jak i też z kontraktem (obydwaj mają do 2022 roku)
1
adamos
adamos
24 września 2020, 08:37
właśnie nie jestem pewien czy by pasował do naszego stylu
0
Jaca23
Jaca23
23 września 2020, 21:33
Eriksen podobno do wyjęcia z Interu za ofertę +27 mln, jacyś chętni? :D
0
dominord
23 września 2020, 21:34
Ktoś wie ile zarabia w Interze?
0
tommyb1
tommyb1
23 września 2020, 21:47
Miał dostać 10 baniek a na ilu się skończyło to nie wiem. W każdym razie nie nasza półka
0
Kamciu
Kamciu
23 września 2020, 23:02
@Jaca23

Eriksen w zadnym wypadku nie jest do wyjecia z Interu, a juz na pewno nie za taka kwote. Prawdopodobnie odejdzie Vecino do Napoli i ruchy transferowe Nerazzurrich w drugiej linii moga sie juz zakonczyc. Conte chyba postawi na Barelle i Vidala, ktorzy beda zabezpieczac Eriksena, ktory moim zdaniem potencjalem jest najlepszym pomocnikiem w Serie A. Pytanie, czy teraz po aklimatyzacji oraz posiadajac wiecej swobody to udowodni - oby! W ogole moze to nieco nieskromne, ale linia pomocy w postaci Vidala, Nainggolana, Barelli, Brozovicia, Eriksena oraz Sensiego jest jedna z najbardziej kompletnych w Europie. Jesli nie posypie sie defensywa Interu to uwazam, ze calkiem realne jest Scudetto i dobry wynik w LM.

Milan fajnie wyglada oraz bardzo dobrze rozegral pierwszy mecz z Bologna - mysle, ze sa malym faworytem do top 3!
0
Kamciu
Kamciu
23 września 2020, 23:04
@dominord

Bodajze 7,5 mln na reke.
0
hunga
hunga
23 września 2020, 23:30
Kamciu
Być może jest nie do wyjecia, lecz takie są plotki transferowe i pewnie do tego odnosił się post. Z tym potencjałem Eriksena to trzeba przekonać Conte.
Co do reszty, prawda druga linia imponująca.
1
hunga
hunga
23 września 2020, 23:43
Hipotetyczne pytanie o Eriksena, a dostaliście pieśń pochwalną nt. pomocy Interu + laurkę. Zacne!


I zanim się ktoś rozpłacze o wolność słowa i stworzy ruch obrony dla uciśnionych wielce Interistów. Ja tylko stwierdziłem fakt, który według mnie jest zabawny. Zwłaszcza gdy się pomyśli co się dzieje gdy zaczniecie takie laurki Milanowi wystawiać na stronach rywali.
Do autora nic nie mam, bo w przeciwieństwie do wielu innych, nie kryje się ze swoimi barwami jak szczur.
Poza tym możliwe że ma też rację w tym co pisze.
6
Jaca23
Jaca23
24 września 2020, 10:42
@Kamciu
Póki co Eriksen to nie jest pierwszy wybór Conte i jeśli w ogóle ma ten potencjał pokazać, to musi zacząć regularnie grać. Macie mega mocną pomoc, ale co z tego jak połowa będzie na ławce, a na boisku Gagliardini.
0
Sosojowy
Sosojowy
23 września 2020, 19:58
Lech dzisiaj świetny mecz, aż przecierałem oczy. Nie oglądam zbytnio ani Ekstraklasy, ani polskich drużyn, ale naprawdę spodziewałem się kopaniny, a tu ładne, składne, szybkie akcje.

Ostatnio jeszcze oglądałem Legia - Górnik. Zespół z Zabrza również bardzo ładnie dla oka i skutecznie.
4
AdrianoGalliani
23 września 2020, 21:58
Podobno Legia grała jak równy z równym... do 4 minuty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
milan78
milan78
24 września 2020, 09:49
Tiba to najlepszy pomocnik naszej ligi.Ale mnie cieszy progres Puchacza,Kamińskiego a przede wszystkim Modera.Pierwszy powinien już teraz debiutować w kadrze.Modera to bym już dal do pierwszej jedenastki w meczu z Finlandią
0
MrAncelotti
MrAncelotti
23 września 2020, 19:47
Luka Jovic bliski wypożyczenia do...Eintrachtu XD
0
Zuber
Zuber
23 września 2020, 19:48
Stworzy zabójczy duet z Silvą. xD
1
Sosojowy
Sosojowy
23 września 2020, 19:22
Lech bardzo ładnie dzisiaj. Klepią ich jak małe dzieci. Dalej to wygląda bardzo ciekawie.

Ostatnia runda:
Lech - Charleoi / Partizan

Legia - Qarabag

Piast - Rijeka/Kowaliwka

Oczywiście to są potencjalni rywale polskich ekip, jeżeli one przejdą dalej. Lech już praktycznie zagra dalej. Legia powinna Dritę przejść, ale potem ciężki mecz z Qarabagiem, a Piast... Paradoks jest taki, że w IV rundzie mieliby łatwiej niz teraz, bo jutro grają z Kopenhagą i wszystko wskazuje na to, że dostaną łomot, ale jeżeliby ich przeszli, to naprawdę może byc ciekawie.
2
Grande
Grande
23 września 2020, 19:53
Qarabag też nie do przejścia.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 września 2020, 20:36
Z poprzednim trenerem tak.Michniewicz nie takie ekipy rozmontowywał taktycznie. Przy potencjale Legii szanse są bliskie 50:50
1
POE
POE
23 września 2020, 20:43
Lech musi trafić na Partizan
0
Vol'jin
Vol'jin
23 września 2020, 21:18
w Europie Czesiu nie zadzwoni do Fryzjera, na Polską Ligę kontakty pewnie uruchomił :)
4
Qiub
Qiub
23 września 2020, 21:58
W Europie to Czesiu wiecej przegrał niż wygrał
1
milan78
milan78
23 września 2020, 19:18
Wielki Lech Poznań!!!
7
Bradley
Bradley
23 września 2020, 20:22
Tak, olbrzymi. Droga po ligę mistrzów.
2
POE
POE
23 września 2020, 20:43
Trzeba się cieszyć :)
1
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
23 września 2020, 21:07
Cieszę się z bardzo niespodziewanego zwycięstwa, ale z tym wielkim to bym nie przesadzał :p
1
Sosojowy
Sosojowy
23 września 2020, 19:02
Interesują was niższe ligi włoskie?

Ja powiem tak. Głównie będę się przyglądał Palermo w Serie C (Grupa C), ale również Monzie w Serie B. Palermo to wiadomo - legendarny klub, pachnący starą, dobrą Serie A. A Monza? Chyba wiadomo. Chciałbym, żeby obie ekipy wywalczyły sobie w tym sezonie awans do ligi wyżej.

Jeszcze retro Serie A mi pachnie Livorno i Catania. Oba kluby w Serie C również wystąpią.
Edytowano dnia: 23 września 2020, 19:07
4
Umberto
Umberto
23 września 2020, 19:26
Nie cierpię sycylijskich klubów
0
Sosojowy
Sosojowy
23 września 2020, 19:30
Ja nie jestem fanem tych zespołów, ale mi tak sentyment podchodzi, jak widzę takie "firmy". Przede wszystkim to liczę, że za rok zagramy z Monzą w Serie A. :)
1
FranekBtm
FranekBtm
23 września 2020, 23:21
Siena, Perugia, Ancona.
Spoza Sycylii na szczęście ;}
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
23 września 2020, 18:58
#Offtop
Przysięgam, że w żaden sposób nie jestem związany z tym kanałem, ale znacie Amici Sportivi na YouTube? Odkryłem ten kanał dopiero w ostatni weekend i żałuję, że tak późno, moim zdaniem bardzo dobre treści o Serie A i jest tych treści bardzo dużo. I przede wszystkim, w przeciwieństwie do Calcio Trucków i tego co się dzieje na Kanale Sportowym są to faktycznie treści o Serie A, a nie o Polakach w Serie A. A mają bardzo małą oglądalność, dlatego myślałem, że trochę ich rozpromuję, bo trochę tu fanów ligi włoskiej. Jeśli komentarz jest niestosowny, jest uznany za reklamę to oczywiście proszę moderację o usunięcie, ale podkreślam, w żaden sposób z kanałem Amici Sportivi nie jestem związany i nie mam najmniejszych korzyści z promowania ich.
9
Rafał0209
Rafał0209
23 września 2020, 19:11
O dzięki stary pojęcia nie miałem że są takie programy o serie a
3
PaoloACM
PaoloACM
23 września 2020, 19:39
Ja myślałem że to Juventini i głównie taka tematyka więc pominąłem
0
DragonAC
DragonAC
23 września 2020, 20:10
Zalatuje Juventinim
3
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
23 września 2020, 20:38
Co za różnica komu kibicują jak treści robią bardzo dobre i moim zdaniem obiektywne, obejrzałem jakieś 5 materiałów i w żadnym nie zauważyłem faworyzowania jakiejś drużyny
2
grayman88
grayman88
23 września 2020, 20:48
Prowadzący są kibicami Juventusu ale omawiają całą prasę włoską. I poświęcają każdej drużynie chwilę kiedy tego wymaga sytuacja. Polecam każdemu zainteresowanemu calcio. Śledzę ich prawie od początku. Poza kanałem yt mają ciekawa stronę
Edytowano dnia: 23 września 2020, 20:51
3
Vol'jin
Vol'jin
24 września 2020, 00:50
z Amici ten problem, żę 3/4 contentu to sprawy Juventuso ;)

co do kanału sportowego i kanału o Calcio wymienić Pola na Lipińskiego (lub on sam gościnnie co jakiś czas i już wyprzedzają resztę^)
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
24 września 2020, 09:52
Bardziej 1/4 niż 3/4, poza tym, że mają materiały typowo o meczach Juventusu to w podsumowaniach kolejki, w omawianiu prasy(a takich materiałów jest o wiele więcej), to każdą drużynę traktują sprawiedliwie, chyba, że może to, że któryś siedzi w koszulce Juventusu sprawia, że 3/4 contentu to Juventus. Moim zdaniem i tak są lata świetlne przed Kanałem Sportowym i Calcio Truckiem jeśli chodzi o treść.
1
grayman88
grayman88
24 września 2020, 14:16
Podpisuje się obiema rękami...
1
Grande
Grande
23 września 2020, 18:38
Czekam na jakieś ploty o Rudigerze w Milanie, bo jest na wylocie z Chelsea :)
2
Vol'jin
Vol'jin
23 września 2020, 18:46
mówisz i masz
https://www.milanlive.it/2020/09/23/calciomercato-milan-occasione-da-londra-rudiger-in-prestito/
10
ósmy
23 września 2020, 20:29
Ponoć PSG się po niego zgłasza,
0
Panicz
Panicz
23 września 2020, 18:19
Do grajków:

Pobierzcie sobie Rocket League na Epic Games, dostaniecie kupon na -40 zł.
Fajne premiery na jesień, to można sobie przy Cyberpunku czy Valhalli zaoszczędzić 4 dyszki :)
5
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
23 września 2020, 18:59
Nie trzeba pobierać, wystarczy dodać do biblioteki :)
0
goat333
goat333
23 września 2020, 18:09
Ludzie w lipcu
Wyjeeeba Calabrie to gowno nic z tego nie będzie
Ludzie dziś po 1 dobrym meczu
Świetny młody perspektywinczy gracz. Po co kupować PO mamy Calabrie najlepszy po w lidze.
XDDDD
3
Sosojowy
Sosojowy
23 września 2020, 18:17
No rzeczywiście dziwne to jest, że jak gość gra dłuższy czas słabo, to go chcemy wywalić z drużyny, a jak od jakiegoś czasu się ogarnął, to go chcemy zostawić. Niesamowite.

I to nie jest po jednym, dobrym meczu. Z Bologną zagrał jak profesor, ale już we wcześniejszych spotkaniach było widać postęp. Nie były to takie mecze jak ten ostatnio, ale były dobre, albo przyzwoite.
8
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 września 2020, 18:20
Oczywiście, że dobrze mieć w kadrze 4 PO i z 5 LO(a i tak nie zanosi się na duży upgrade w stosunku do posiadanego materiału), kiedy w kadrze są trzej stoperzy nadający się do gry na poziomie top 6 Serie A z czego jeden jest połamany i po chyba najgorszym piłkarsko sezonie w karierze, zaś drugi zagrał najlepsze pół roku od 5 lat, więc też nie jest wielką gwarancją...
0
ósmy
23 września 2020, 18:32
goat333
A czy nie można wyrazić Twój wniosek w innej perspektywie?
np.
Calabria to zawodnik średniego formatu, przeplata swoje spotkania zarówno mizerią, jak i nader obiecującymi osiągnięciami na polu piłki nożnej. Jednak życie nauczyło mnie weryfikować skromne osiągnięcia zdobyte w nader krótkim czasie i niemożebnie zastanawia mnie fakt pozostania tego zawodnika w AC Milan. Rzekłbym nawet, że ten consensus by mnie również i zasmucił, co wynika z mojego niebiańsko usposobionego charakteru.
2
Rafalzki
Rafalzki
23 września 2020, 19:59
goat333 nie chce być złośliwy ale sporo czytam komentarzy na tej stronie i raczej nie widziałem, a jeśli już to marginalnie, żeby ludzie tutaj popadali w hurraoptymizm po ostatnim meczu Calabrii, raczej wszyscy pisali, że świetnie zagrał a nie, że trzeba go zostawić czy np, że to najlepszy PO w Serie A, chyba sobie ciut dopowiedziałeś do tej historii ;) no offence :)
2
Wujo97
Wujo97
23 września 2020, 17:58
Ezequiel Garay jest bez klubu
1
AdrianoGalliani
23 września 2020, 18:04
Ezekiel 25:17. "Ścieżkę człowieka prawego ze wszech stron otacza
Niesprawiedliwość samolubnych
I tyrania złych ludzi.
Błogosławiony, kto w imię miłości bliźniego i dobrej woli
Prowadzi słabych przez dolinę ciemności,
Bo prawdziwie strzeże on brata swego i odnajduje dzieci zaginione.
I uderzę z wielką pomstą i zapalczywością
Na tych, którzy braci mych otruć i zniszczyć próbują.
I poznacie, że imię me Pan,
Gdy uczynię pomstę moją nad wami".
( ͡° ͜ʖ ͡°)
7
Foxigar
Foxigar
23 września 2020, 17:49
Nacho spoko opcja, może obskoczyć dwie pozycje i ogólnie jak na włoskie warunki wydaje się solidny
0
Ratava
Ratava
23 września 2020, 16:40
takie pytanie - myslicie, ze w przyszlosci z takich zawodnikow jak Calabria, Duarte czy Gabbia cos bedzie? mowie o tych pilkarzach w kontekscie Milanu. Krunicia czy Paquete tez moglbym tu wymienic, ale w przeciwienstwie do tamtej trojki, to Ci raczej w tym okienku odejda, a reszta albo pojdzie na wypozyczenie, albo zostanie w zespole?

ja po ostatnim meczu mam spore nadzieje zwiazane z Calabria, ze o wiele czesciej bedzie grywal kozackie mecze i zlapie regularnosc. w Duarte i Gabbie chcialbym wierzyc, ale na razie przy obu to wrozenie z fusow, a jak u was?
0
Sakuragi
Sakuragi
23 września 2020, 17:12
Z Calabri mogą być ludzie, reszta do uśpienia
1
wielki prostownik
wielki prostownik
23 września 2020, 17:19
Moim zdaniem żaden z nich poza ligową solidność nie wyjdzie.
4
kamilus
kamilus
23 września 2020, 16:23
Duarte z wirusem: https://www.acmilan.com/en/news/articles/media/2020-09-23/official-statement

Niech będzie więcej zarażonych, to w ogóle będzie za***iście...
0
Mercik
Mercik
23 września 2020, 16:33
Co się boisz ;) to dopiero początek sezonu i nie jeden mecz będzie tak wyglądał że jeden czy drugi będzie z COVIDEM odizolowany. Popatrz co się z PSG stało w lidze na początku. Witamy w nowej rzeczywistości i nie ma co się bać tylko przywyknąć do takich informacji. Dlatego szeroka kadra będzie potrzebna - szeroka zrównoważona kadra.
0
Sosojowy
Sosojowy
23 września 2020, 16:16
No Nacho to już konkretny wybór. Doświadczony, ogarnięty, solidny. Na dodatek ogarnia dwie pozycje, bo i na PO i na ŚO sobie poradzi. :)
4
Ucash333
Ucash333
23 września 2020, 15:56
Ile euro wydali do tej pory?
10mln- Sadro
0,5,-Tătărușanu
Ile Zlatana trza w tym roku policzyc?
Ile Diaz?
Co jeszcze?
0
pawerrs22
pawerrs22
23 września 2020, 16:15
Wykup Kjaera i Saelmakersa plus nie wiadomo w końcu ile zapłaciliśmy za Rebicia.
0
MilanHomer
MilanHomer
23 września 2020, 16:34
Bjorklund i Roback razem chyba koło 3 mln euro
Nie wiadomo czy Diaz był opłacony za wypożyczenie.
Nie wliczaj opłat dla agentów, bo to nie jest budżet transferowy :)
Z tego co wiadomo, na tyle ile można wydali ok. 18 mln euro? Nie wiadomo co z Diazem i Rebiciem.
Plus opłaty wszelkie dodatkowe opłaty.
1
Vol'jin
Vol'jin
23 września 2020, 16:55
https://sempremilan.com/cf-milans-squad-cost-down-e23m-from-2019-20-an-estimation-of-the-transfer-budget?fbclid=IwAR2pTWli1An4VIcG58DaVGBeGbksJMkOLOIiSffYV0JhdMlcGup77YfOcCc

1
RuFFDante
RuFFDante
23 września 2020, 17:52
Alexis chyba doplata byla 3.5 mln. To w sumie 7 kosztowal. Rebic teorie sa ze byl za darmo, bo cos czytalem ze Fiorentina by chciala isc do sadu ale pieniedzy jej szkoda na prawnikow;) (smiac mi sie chcialo jak czytalem te dziennikarskie bzdury).
0
MilanHomer
MilanHomer
23 września 2020, 20:47
Alexis w sumie 7, ale 3,5 poszło na poczet zeszłego sezonu.
1
Kosmateus123
Kosmateus123
23 września 2020, 15:55
Jeśli sagą transferową tego okienka jest Bakayoko, to zgodnie z tradycją może nie wypalić ;(
0
Zako
Zako
23 września 2020, 15:51
Osobiście nie jestem jakoś przekonany do Nacho, fakt, ze grał w Realu i kiedyś obskakiwał wszystko w obronie, ale ostatnio widać u niego spadek formy, no i jak słynął z tego, ze długo uchował się od urazów, tak od 2018 chodzą trochę za nim te więzadła poboczne.

No i te warunki fizyczne jak na ŚO nie powalają, ok. 1.80cm, moze być to problematyczne na jakichś Petagnów, Santanderów itp.
0
matten
matten
23 września 2020, 15:45
[14:00] Kurczę, mam nadzieję, że jednak uda nam się wyrwać Bakayoko. Niestety jeśli PSG wyłoży na stół gotówkę to oferta wypożyczenia z opcją wykupu ze strony Milanu nie będzie wyglądała atrakcyjnie :(
Jeśli chodzi o Nacho to wszystko zależy od formuły transferu, gdyby zgodzili się na wypożyczenie z opcją wykupu to jestem na tak. W innym wypadku szukałbym kogoś innego.
0
dawko69s
dawko69s
23 września 2020, 15:16
Wielkie TAK dla Nacho Brahim i Theo.

Edytowano dnia: 23 września 2020, 15:20
0
dawko69s
dawko69s
23 września 2020, 15:16
Nie wiem dlaczego, ale po raz kolejny ucina mi połowę wypowiedzi. Droga redakcjo, czy to problem po Waszej stronie?
Edytowano dnia: 23 września 2020, 15:17
0
AdrianoGalliani
23 września 2020, 16:57
Ziobro ty ku- je- przestań posty prześladować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
5
adamos
adamos
23 września 2020, 15:11
Z drugiej strony jestem pod dużym wrażeniem, ze w końcu Zarząd zaczął myśleć, że lepiej kogoś wypożyczyć za drobne, a później o transfer nalegać... Niż kupić kota w worku za 20-40 mln i żałować.
4
adamos
adamos
23 września 2020, 15:08
Maldini: Real kogo macie, kto nie gra u Was?
Real: no zawodnik X,Y, Z....
Maldini: Wypożyczamy wszystkich...
Real: Zapłacicie?
Maldini Zapłacimy, zapłacimy, kiedyś tam jak będziemy w LM hehehe....
2
RaveL
RaveL
23 września 2020, 17:02
No co Ty Zidek... po znajomości mordeczko! :D
0
savicevic88
savicevic88
23 września 2020, 15:04
O ile wierzyć w te wiadomości na temat transferów cieszy mnie fakt, że są jakieś plany na transfery i ich ewentualne alternatywy. Nie ma czekania do ostatniej chwili i zbierania "ochłapów".

Nie ma sagi z panem X... kiedy to każdy był nastawiony na jakąś transferową bombę a był to niestety kapiszon/niewypał.

Liczę, że znajdzie się chętny na Lucasa bo odnoszę wrażenie, że ani Pioli ani on sam w tej drużynie się nie widzi.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 września 2020, 15:09
Bez przesady. Akurat w ostatnim czasie te transferowe niespodzianki gwiazdorskiego kalibru były bardzo przyjemne(nagły transfer Rebicia czy przyśpieszenie w przypadku Ibry).
0
savicevic88
savicevic88
23 września 2020, 15:21
Yyy ale do czego pijesz?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 września 2020, 15:34
No przecież nie zawsze czekanie na transferowe okazje jest złe. Wręcz przeciwnie. Tacy ''panowie X'' w ostatnich dniach okienka często są znacznie bardziej pożyteczni wyszukanej i zaklepanej młodzieży typu Leao, Duarte itd. czy alternatyw alternatywy.
0
savicevic88
savicevic88
23 września 2020, 15:41
Dla mnie chyba już na zawsze najbardziej znanym panem X pozostanie Aquilani :P
4
hunga
hunga
23 września 2020, 14:36
Nacho poproszę, ciekawe ile zarabia? Myślę że tu moze być problem bo wykupić go można pewnie za 10-15mln.
0
karp_fso
23 września 2020, 14:23
Nacho brzmi jak naprawdę dobry pomysł.
2
Mateusz1899
23 września 2020, 14:36
Nacho to naprawde świetny pomysł, wypożyczenie, zawodnik ograny w wiekszym klubie, moze grac w srodku i z boku obrony - najlepszy pomysl na niskobudżetowy transfer
5
Rossu
Rossu
23 września 2020, 14:12
Ja mam cichą nadzieję, że Maldini ściągnie Nacho. Na 3 obrońcę byłby idealny, mógłby też występować na bokach obrony. Nie dość, że zawodnik na dobrym poziomie z wielkim doświadczeniem, to ekonomiczna inwestycja.
4
Bufor85
Bufor85
23 września 2020, 13:18
Wolę Ajera od Nastasicia. Widziałem mecze Celticu i gościo jest dobry. Myślę, że szybko by się zaaklimatyzował u nas.
2
gieemce
gieemce
23 września 2020, 13:58
Nieważne kto co woli dziwi mnie ze wiele osób tu nie łączy faktów, i gdyba w tematach rozłącznych i science fizykom - nie ma wyboru między Ajerem a Nastasiciem. Są pieniądze to będzie opcja Premium a Nastasić jest opcja low/no cost.
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
23 września 2020, 13:05
Do zamknięcia okna wszelkie spekulacje to stąpanie po cienkim lodzie, kto wie jak to się skończy ale być może gracz Schalke08 jest formą perswazji i nacisku na wlodarzy Fiorentiny oraz C. Glasgow?!? Jeśli nie będzie obniżki oczekiwań to Milan ma inną opcję? Jesli chodzi o zawodników to Maldini ma dobre rozeznanie, póki co prawie sie nie myli, pożyjemy zobaczymy.
0
Ajvar
Ajvar
23 września 2020, 12:52
Jeśli nie ma kasy, to super opcja na rezerwowego, który pewnie i tak będzie grał tylko w przypadku gdzie wypadnie nasz kapitan. Gosc jest na pewno lepszy niż Duarte, którego powinniśmy pożegnać, i zostać z Kajerem/Musacchio - Romagnolli/Nastasic i jeszcze Gabbia, a kasę przeznaczyć na Chiese, bo myślę że Fiorentina puści go za 40, wtedy gdy ewentualnie będzie LM w przyszłym roku to sięgnąć po Milenkovicia, który grał by już z Romkiem pierwsze skrzypce, i do tego Belotti lub Werghorst z Wolfsburga
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 września 2020, 13:27
I po co w takim momencie ograniczać się do przereklamowanych graczy? Milan w LM to zupełnie nowe możliwości/perspektywy. Głupotą byłoby gdyby zamiast z nich korzystać skończyło się na Milenkoviciu.
1
Ajvar
Ajvar
23 września 2020, 14:47
Uważasz, że Milankovic jest przereklamowany?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 września 2020, 15:05
Oczywiście. Jeszcze przez co najmniej kilka lat on nie będzie zawodnikiem na aktualny poziom top 4 Serie A, nawet nie wspominając o skutecznej rywalizacji w fazie grupowej LM.
0
Mercik
Mercik
23 września 2020, 12:42
Łatwa sprawa : Nastasic żeby zasilić obronę i na koniec mercato wskakuje Bakayoko oraz Chiesa i jedziemy z tym sezonem do top 3
1
Milanboy
Milanboy
23 września 2020, 12:39
Widać, że Milan chce Bakayoko jak diabli, a kto wie czy nie Chiesy, skoro jego agenci rzekomo byli w Mediolanie.
0
dextermorgan
dextermorgan
23 września 2020, 12:37
GENOA PIERWSZA W TABELI, KOŃCZMY SEZON
6
Sosojowy
Sosojowy
23 września 2020, 12:33
Z Nastasiciem sprawa jest dość prosta. Sprawdzi się to wykupujemy, nie, to nie. Sam wykup pewnie nie będzie jakiś drogi. Gość jest stosunkowo młody, jak na środkowego obrońcę, tym bardziej, że ten wiek piłkarski się coraz bardziej wydłuża. Po prostu mamy mieć w kadrze kolejną opcje na ŚO, bo Gabbia to nic pewnego, Romek niedługo wróci, a Musacchio - w zasadzie to do końca nie wiadomo kiedy.

Trochę inaczej już na te transfery patrzę, bo niejeden zawodnik, którego na początku skreśliłem mnie pozytywnie zaskoczył i oby z Serbem było podobnie. ;)
0
Manolas
Manolas
23 września 2020, 12:31
Jakby nie mogli juz Ogbonny wypożyczyć albo Czerwińskiego kosztem takiego jelenia..
0
DarthImpaler
DarthImpaler
23 września 2020, 12:58
Haha Czerwińskiego o cie huh ale żeś pojechał.
7
Vol'jin
Vol'jin
23 września 2020, 14:26
a czym Ogbonna lepszy? flop w Juve, w Westhamie też

nie widzę różnicy po za tym, że już ma 32 lata
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 września 2020, 12:13
Skoro idziemy w stronę zużytych półśrodków to chyba już lepiej byłoby wziąć stopera bardziej ogranego w Serie A typu Caceres czy Chiriches.
Edytowano dnia: 23 września 2020, 12:27
0
Sosojowy
Sosojowy
23 września 2020, 12:24
Wydaję mi się, że nie ma takiego piłkarza jak Chicheres.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
23 września 2020, 12:27
Poprawione.
0
Sosojowy
Sosojowy
23 września 2020, 12:31
Nie no, ale tak na poważnie, to myślę podobnie. Caceres mimo wszystko to nadal solidniak, Chiriches również, ale pewnie skończy się na tym Nastasiciu.
0
Ratava
Ratava
23 września 2020, 11:58
Powrót do przeszłości. 25 sierpnia 2019, Udinese 1:0 Milan,

4-3-1-2:
Donnarumma
Calabria, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez
Borini, Paqueta, Calhanoglu
Suso
Castillejo, Piątek

Mister: Marco Giampaolo.

TĘSKNIE! Aż się łezka w oku kręci.
8
Sosojowy
Sosojowy
23 września 2020, 12:34
XDDD
2
jedunio
jedunio
23 września 2020, 12:46
Skład, ustawienie xd
3
BakajeTraktore
BakajeTraktore
23 września 2020, 12:49
Paqueta jako rygiel XDDDDD
1
goat333
goat333
23 września 2020, 12:50
Paqueta był na psp A hakan na spd
0
RuFFDante
RuFFDante
23 września 2020, 13:15
To ustawienie Suso mnie zniszczylo:) I mina Marco jak cos w meczu nie szlo.
1
Huczaj
Huczaj
23 września 2020, 14:20
Czyli mamy skrzydłowego na pozycji środkowego pomocnika, trequartiste na pozycji defensywnego pomocnika, kolejnego skrzydłowego na pozycji trequartisty a 3 skrzydłowego jako 2 napastnika. Tak, to się musiało udać.
5
Jaca23
Jaca23
23 września 2020, 19:56
Hahahaha. Straszne, że musieliśmy to oglądać. I ten Borini w środku pomocy.
1
BakajeTraktore
BakajeTraktore
23 września 2020, 11:57
Przydałby się taki Mario Yepes...
7
ILikeRisk
ILikeRisk
23 września 2020, 12:01
Zapata
4
Kamil93
Kamil93
23 września 2020, 13:09
I mesbah
0
Dusiek
Dusiek
23 września 2020, 13:48
Favalli albo Alex nawet :p
1
Ooryl
Ooryl
23 września 2020, 14:45
Lord Bonera :D
2
bawolejaja
bawolejaja
23 września 2020, 20:18
Mexes
0
Dozen
Dozen
23 września 2020, 11:40
Nastasic, co za upokrzenie, to jak dostac porzadnego kopa w krocze, Maldini jestem zazenowany tym ruchem, od swietnych kandydatur Fofany, Milenkovicia, Ajera czy nawet przecietnego Pezzelli ktory i tak jest lepszy niz ten koles do takiego zera jak Nastasic.Widac ze bieda az piszczy w klubie bo chyba nawet euro centa nie ma na transfer.
4
Milanboy
Milanboy
23 września 2020, 11:48
Spokojnie.
3
Zuber
Zuber
23 września 2020, 12:14
Widać kolega słabo się interesuje klubem skoro wyciąga takie wnioski.
3
Dozen
Dozen
23 września 2020, 12:23
Jakie wnioski gosciu?To chyba zadna tajemnica ze Milan praktycznie nie ma budzetu transferowego, czy to FFP blokuje czy inne czynniki, ze musza szukac tylko wypozyczen.
0
savicevic88
savicevic88
23 września 2020, 12:27
No bieda. Piłkarze zamiast trenować piłką to kopią świński pęcherz. Biegają w przepoconych koszulkach, brudnych spodenkach i podartych butach.

I zamiast kupić Ramosa, van Dijka, Škriniara interesujemy się Nastasiciem...

Spadamy w przepaść.... :(

A już tak całkiem na poważnie ;) Nikt chyba od dawna nie walił tak mocno ślepakami związanymi z mercato jak w tym oknie. Dopóki okno się nie zamknie nie ma co popadać w skrajny pesymizm ;)
4
Dozen
Dozen
23 września 2020, 12:41
^
Nie wiem po co te hiperboliczne porownania ale pominmy, suma sumarum jest taka ze Milan jak i wiele klubow w Europie nie ma praktycznie budzetu transferowego obecnie, nie wiem po co na sile sie zaklamujecie ze jest inaczej, no ale okej.
2
Zuber
Zuber
23 września 2020, 12:55
To, że nie możemy wydać siana przez FFP to nie znaczy, ze bieda piszczy w klubie. Serb jeszcze nie przyszedł a Ty już krytykujesz Maldiniego. Nie wiem czy czytałeś ile krzyczą sobie za Pezzelle, poza tym nie nauczyłeś się jeszcze ze media strzelają ślepakami?
2
MilanHomer
MilanHomer
23 września 2020, 16:30
W tym okienku trafili tylko transfer Kalulu, chociaż nie wiem czy zaczęli pisać już po oficjalnych spotkaniach, czy przed. Więc takie 50/50. Poza tym nic nie pisano o Diazie, Tonalim (który przecież już powinien grać w Interze wg pismaków) czy Tatarusanu. Na razie działają po omacku.
P.S. Nie wspominam o transferach typu Roback, czy Bjorklund.
0
Diavo
23 września 2020, 11:00
Powiem Wam, że ten Takehiro Tomiyasu dobrze sobie radził w obronie,21 lat szybki i zadziorny,nie odpuszczał pojedynków,uważam,że możemy się o niego pokusić jako zmiennika,a może coś więcej.
1
Rafalzki
Rafalzki
23 września 2020, 11:56
typ jest elektryczny jak węgorz, Zlatan przestawiał go jak taboret w kuchni. Na dodatek jest totalnie nierówny, raz zagra dobrze po czym kilka razy przeciętnie lub słabo. Takich ananasów już mamy pod dostatkiem.
2
daro12555
daro12555
23 września 2020, 10:51
Wszyscy piszą o sprzedaży Paquety ale w jego miejsce musi przyjść ktoś za niego jak nie to niech zostaje .Bo Brahim przyszedł za Jacka a Tonali za Biglię .
1
muamba_kabumba
23 września 2020, 11:35
Mamy po 2 zawodników na kazda pozycje (no możę poza konkretnym zmiennikiem dla Ibry). Wiec spokojnie Paqueta może odchodzić. Zwłaszcza, że jako skrzydłowy nie zagra raczej, a na 10 jest Hakan i Brahim.
6
Vol'jin
Vol'jin
23 września 2020, 13:45
Bo Brahim przyszedł za Jacka

a Jack to na jakiej pozycji grał u Pioliego jak wchodził? Na 10 tam gdzie Paqueta
0
Bufor85
Bufor85
23 września 2020, 10:41
Dajcie spokój z tym Milenkoviciem. Uczepili się jego jak rzep psiego ogona. Tak bardzo chcą dogodzić Commiso. Na rynku są inni do wyciągnięcia za rozsądne pieniądze. Nawet niech ten Ajer z Celticu za 15 baniek przyjdzie.
1
daro12555
daro12555
23 września 2020, 10:45
Dla mnie gość może być za wysoki i za wolny wolę już za podobną kasę Simakana.
0
Voltrex
Voltrex
23 września 2020, 10:40
Opcja z Nastasicem mnie nie przekonuje. Juz bym Izzo wolal, a cena pewnie podobna.
3
Vol'jin
Vol'jin
23 września 2020, 13:40
Izzo = Raiola ;] Plus chore żądania Cairo pewnie
3
Misiek94
Misiek94
23 września 2020, 13:48
Nawet dobry pomysł z tym Izzo, idealny rezerwowy, który zabezpieczy w razie absencji ŚO. Do tego w tym sezonie musi się męczyć na PO, chyba wiemy jaki trener ustawia go nie na swojej pozycji.
1
Jaca23
Jaca23
23 września 2020, 19:53
Za Izzo Toro oczekuje koło 20 mln, więc zapomnijcie.
0
marion6660
marion6660
23 września 2020, 10:40
Masz kasę a FFP cię trzyma. To jest chory przepis.
0
daro12555
daro12555
23 września 2020, 11:03
Niby trzyma nie oszukujmy się jeśli w tamtym roku Milan by awansował do LM to byśmy nie odpuścili jej.Ligie Europy mogliśmy odpuścić .
0
Rafalzki
Rafalzki
23 września 2020, 09:34
jeśli nie przyjdzie Milenković to jestem za opcją z Nastsicem, gość jest doświadczony, pracował z wielkimi nazwiskami, jest ograny w dwóch bardzo silnych ligach, Bundesliga i Premier League, ma doświadczenie w Lidze Mistrzów i Lidze Europy. Prochu może już nie wymyśli ale to jest jak to mówią "miś na skalę Naszych możliwości". Wobec bardzo chybotliwej formy Gabbi, mizernego poziomu Duarte i chyba odsuniętego na bok Musacchio (wiem, że obecnie kontuzja) zawsze jakiś ratunek. Tak przy okazji jeśli się nie mylę to w formie jest to nawet przyzwoity obrońca i chyba też potrafi zagrać w ostateczności na lewej obronie w przypadku takiej konieczności bo tak grywał w Schalke, w City nie pamiętam. Na dodatek zna realia Serie A więc nie będzie konieczności adaptacji, pozostaje kwestia dopasowania do drużyny ale to bałkański charakter więc z presją sobie powinien poradzić...
4
Szulaj22
Szulaj22
23 września 2020, 09:52
Tylko z Nastasicem jest taki problem ze wiecej sie leczy jak gra i zdecydowanie wole Musachio.
5
daro12555
daro12555
23 września 2020, 10:04
Ja zamiast serba wolę zdecydowanie Fofana .Nastić wielkie nie gość ma co chwilę kontuzję .Musimy sprowadzić dwóch pożądnych zawodników jeden prawa obrona drugi stoper ,a lewa obrona i środek pomocy można poczekać do końca transferów.Jak będziemy 25-30 mln na minusie za transfery nic się nie stanie .Aktualnie 10 mln jesteśmy do przodu .
2
januchsztum2
januchsztum2
23 września 2020, 10:25
Jak piszecie, Nastasic co chwilę ma kontuzje, poza tym jak gra, to Leo Duarte z urwaną nogą jest przy nim geniuszem
0
Rafalzki
Rafalzki
23 września 2020, 11:54
nie przesadzajmy z tym, że ciągle jest kontuzjowany, grał chyba 3-4 sezony w Bundeslidze i 1 albo 2 w PL, jakieś drobne urazy mu się trafiały jak chyba każdemu ale tylko jeden sezon miał w połowie stracony z powodu kontuzji więc z tym, że jest podatny na urazy bym nie przesadzał. Co do tego jak gra w Schalke to przypomnę jak wszyscy kręcili nosem na Kjaer'a...
0
Sosojowy
Sosojowy
23 września 2020, 09:06
Gdyby tutaj przyszedł Godin, chociaż wiem, że to niemożliwe i pewnie zasili Cagliari, ale kurde... Kjaer - Godin to byłoby zbyt dobrze i zbyt stabilnie.
2
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się