SCUDETTO


MERCATO LIVE: 25.09: Schalke otwarte na wypożyczenie Nastasicia. Paqueta czeka na Lyon [17:05]

25 września 2020, 07:07, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE: 25.09: Schalke otwarte na wypożyczenie Nastasicia. Paqueta czeka na Lyon [17:05]

[07:08]: Dziennikarz Gianluca Di Marzio informuje, że Schalke 04 Gelsenkirchen jest otwarte, aby Milan pozyskał Matiję Nastasicia na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu. Serbski defensor jest poważnie rozpatrywany przez rossonerich pod kątem wzmocnienia obrony. Wspomniany żurnalista dodaje, że mediolańczycy sondują także temat Nordiego Mukele z RB Lipsk, ale za Francuza należałoby zapłacić 20 mln euro.

[07:10]L'Equipie podaje, że jak tylko Olympique Lyon dokona jakiegoś transferu z klubu i uzyska w ten sposób pieniądze, to ruszy po Lucasa Paquetę. Brazylijczyk nie ma przyszłości w Milanie i czeka na oficjalną ofertę Francuzów. Rossonerim marzy się zarobek rzędu ponad 20 mln euro.

[07:11]: Di Marzio dodaje także, że Juventus ma plan na sprowadzenie Federico Chiesy, a Fiorentina jest otwarta na odejście skrzydłowego i może przystać nawet na wysoko płatne wypożyczenie. Włoski dziennikarz dodaje, że nigdy nie odnotowano realnych kontaktów ze strony Milanu w sprawie gracza Violi.

[11:43]Tuttosport: Milan niezmiennie oczekuje na oficjalną ofertę Olympique'eu Lyon za Lucasa Paquetę. Wydaje się, że Francuzi zintensyfikują swoje działania celem sprowadzenia Brazylijczyka w ostatnich dniach mercato.

[13:33]: Francuskie RMC Sport twierdzi, że Milan skontaktował się wczoraj z Tottenhamem w sprawie Serge'a Auriera. Rossoneri są ponoć zainteresowani sprowadzeniem Iworyjczyka na zasadzie transferu definitywnego. Umowa prawego obrońcy w Londynie obowiązuje jeszcze przez dwa lata.

[14:04]SportMediaset: Lucas Paqueta przystał na ideę przenosin do Olympique'eu Lyon. Teraz pomocnik czeka aż Francuzi złożą za niego oficjalną ofertę i dogadają się z Milanem. Ekipa z Ligue 1 orientuje się w kierunku wypożyczenia z opcją wykupu, która mogłaby zamienić się w obowiązek na przykład w chwili wywalczenia przez OL awansu do Ligi Mistrzów.

[17:05]: Monaco oficjalnie dokonało wypożyczenia Florentino z Benfiki. Portugalski pomocnik długo znajdował się także w orbcie zainteresowań Milanu, ale definitywnie wybrał inną drogę.



192 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
rossoner111
rossoner111
25 września 2020, 23:43
Jak kupimy hauge , ciekawe czy ktoś odejdzie z obecnych atakujących . Będzie ich trochę za dużo.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
25 września 2020, 23:29
Erling Haaland oglądał mecz Milanu z Bodo! Nie zdziwię się, gdyby Raiola chciał go za rok umieścić go u nas. (klauzula - 75 mln)
0
Bradley
Bradley
25 września 2020, 23:40
Moze po prostu dlatego, ze jest Norwegiem. Poza tym, przy takim jego rozwoju nie bedzie nas na niego stac w najblizszych latach.
0
Grande
Grande
26 września 2020, 00:46
Nie no ziomuś, forma wysoka ostatnio. Rano Ruben Dias, teraz Haaland :)
4
Sosojowy
Sosojowy
25 września 2020, 22:52
Galtier fajnie buduje Lille. Co roku praktycznie traci kluczowych grajków, albo bardzo dobrych piłkarzy (Pepe i Gabriel - Arsenal, Leao - MIlan, Osimhen - Napoli), a i tak z nowych, młodych graczy potrafi stworzyć drużynę będącą zawsze groźną w kontekście top2/3 (bo wiadomo, kto najprawdopodobniej będzie mistrzem). Zbudował taki regularny zespół nie schodzący poniżej top5. Dwa sezony temu wicemistrzostwo, sezon temu 4 miejsce i zagrają w Lidze Europy. W tym sezonie pewnie też będą groźni w kontekście walki o miejsce dające grę w Lidze Mistrzów. Na dodatek bardzo ładnie grają w piłkę. Ligue 1 wbrew wszystkim to dobra liga, miło zajrzeć i pooglądać właśnie takie ekipy.
1
Levy11
Levy11
25 września 2020, 22:33
Arsenal kupuje Aueara Z OL. To może warto zakręcicić się i spróbować Torerie wyciągnąć od nich na jakieś wypożyczenie. Co myślicie
0
mpt1899
mpt1899
25 września 2020, 22:31
Calkiem interesujace. https://www.forbes.com/sites/chloeberesford/2020/09/25/whos-blue-skye-what-you-need-to-know-about-the-firm-behind-the-elliott-ac-milan-deal/#5496065b50d6
2
Sosojowy
Sosojowy
25 września 2020, 22:20
Kwestia czasu i Piątek wróci do Ekstraklasy. Teraz się z nim Hertha pomęczy sezon, a może szybciej zauważą nieudolność Polaka i pół sezonu - pójdzie gdzieś na wypożyczenie, pokopie się po czole, a za 2-3 lata będzie grał w Arce Gdynia.
3
goat333
goat333
25 września 2020, 22:29
Szczerze Piątek to fenomen z jego skillem strzelić 30 goli we Włoszech
0
BadMad
BadMad
25 września 2020, 22:31
Za 2-3 lata to jego żądania finansowe będą nadal nieosiągalne dla wszystkich klubów ekstraklasy razem wziętych.
0
ósmy
ósmy
25 września 2020, 22:18
Paqueta może się doczekać, ponoć Arsenal jest blisko Aouara.
0
LunaS
LunaS
25 września 2020, 22:07
A Herta 0-3 i Krzysiu zdjęty po pierwszej połowie ... on już wpadł w korkociąg ...
1
Rafał0209
Rafał0209
25 września 2020, 22:31
Trzeba przyznać że wykorzystał swoje 5 minut finansowo jak mało kto , gość na poziomie Polskiej Ekstraklasy a zarabia jak piłkarz czołowej Europejskiej drużyny i myśle że do końca kontraktu już tam będzie siedzieć . druga sprawa że w Herthcie to i Lewandowski miałby problem strzelać z tak drewnianymi towarzyszami .
0
Sosojowy
Sosojowy
25 września 2020, 22:02
Fajnie, że Andre Silva znalazł dla siebie ligę. U nas kiepściutko, ale jakoś gościa lubię i oby mu się wiodło we Frankfurcie. Własnie rozgrywa 40 spotkanie dla niemieckiego zespołu, w którym strzelił 19 goli i zaliczył 6 asyst, więc liczby bardzo ładne. W tym sezonie 3 gole w 3 meczach już.
Edytowano dnia: 25 września 2020, 22:02
9
lyndonmilan
lyndonmilan
25 września 2020, 21:40
Tego Hauge poprostu trzeba sciągnać do nas, ponoc Manchester Utd sie nim interesowal w tamtym miesiacu, poszperalem w necie I znalazlem to na jakiś fanpagu Man U
Edytowano dnia: 25 września 2020, 21:41
4
Cimar94
Cimar94
25 września 2020, 21:04
W Niemczech starcie dwóch naszych cudownych dziewiątek. I Andre Silva wygląda naprawdę dobrze, drybluje, podaje, ma już bramkę, wygląda na to że znalazł dla siebie odpowiednie miejsce. Natomiast Krzysiu... całe szczęście że już go z nami nie ma.
5
kamilus
kamilus
25 września 2020, 21:18
Ależ mieliśmy szczęście, że udało się nam sprzedać Piątka i jeszcze na nim nie stracić (o ile pamiętam, to wyszliśmy minimalnie na plus) - cały czas się dziwię, że znalazł się ktoś, kto wyłożył za niego tyle pieniędzy...
5
Bradley
Bradley
25 września 2020, 21:31
Widze, ze ktos tu Krzyska hejtuje, to tradycyjnie dolacze. Po przerwie zejdzie z boiska i gra Herthy sie rozrusza.
6
BadMad
BadMad
25 września 2020, 22:37
Wyszliśmy na plus?Jak to..?Amortyzujesz jego bramki czy jak?:-)Może mam krzywe informacje
0
kamilus
kamilus
26 września 2020, 10:14
@BadMad
Piątek został pozyskany za 35 mln z umową na 4,5 roku, więc w ciągu roku amortyzacja wynosi 35 (kwota transferu) / 9 (w okresie 4,5 roku mamy 9 okresów 6-miesięcznych) * 2 (Polak odszedł po roku, czyli po dwóch okresach 6-miesięcznych) = 7,77 mln.

Transfermarkt podaje, że gracz odszedł za 24 mln, ale z tego co pamiętam i da się znaleźć w innych źródłach (https://acmilan.theoffside.com/2020/1/31/21116103/official-krzysztof-piatek-leaves-ac-milan-join-hertha-berlin-just-12-months-acmilan-news-transfers), kwota wynosiła 27,5 - 28 mln, czyli tyle, by minimalnie w księgach wyjść na nim na plus. Bo 35 - 7,77 = 27,23 i wszystko powyżej tej kwoty to jest zysk (w księgach, a nie typowo w budżecie).
1
grayman88
grayman88
25 września 2020, 20:51
Czasem na tej stronie by się przydało dać jakiegoś gifa zamiast komentarza.
6
Sosojowy
Sosojowy
25 września 2020, 20:28
Taka bieda dzisiaj z meczami, że trzeba lidera Ekstraklasy - Górnika odpalić. Co prawda w ostatnim meczu przeciwko Legii mnie kupili, grają naprawdę ładnie.

No, chyba, że Hertha - Frankfurt i Piątek - Silva. :D
0
mpt1899
mpt1899
25 września 2020, 21:14
Masz moze streama do Gornika? Dzieki.
0
Milanista85
Milanista85
25 września 2020, 20:26
Trener PSG nie chce u siebie Bakayoko, także zaraz znowu się zacznie. Warunek sprzedaż Krunica albo Paquety. Natomiast Totki obnizyly cenę za Auriera , ale Milan jest mniej zdecydowany . Po tym ostatnim meczu i szalejacym wirusie potrzebni nowi zawodnicy koniecznie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 września 2020, 20:33
Z Bakayoko to ja myślę, że zarząd dogadał się już przed mercato i termin jego przybycia zależy od potrzeb zespołu, a że wszyscy zdrowi, więc najprawdopodobniej dołączy w ostatnim dniu okienka.Nie bez powodu nie pojawiały się poważne informacje na temat negocjacji Francuza z innymi zespołami.
0
Starosta
25 września 2020, 20:17
Brać Kabaka z Schalke. Rok temu wybrał ich teraz może zmienił zdanie.
0
ósmy
ósmy
25 września 2020, 19:49
Hauge z norweskiego to Kopiec.
Więc troszkę pasuje względem swojej bramki na SS.
0
savicevic88
savicevic88
25 września 2020, 19:46
Offtop.

Gytkjaer dzisiaj nie strzelił karnego w Monzy. Wie ktoś jak to wyglądało? ;)
1
Manolas
Manolas
25 września 2020, 19:44
Dawać Hauge!
4
Ratava
Ratava
25 września 2020, 19:26
Suarez w Atletico... Zamiast Moraty to na pewno na plus. Moze utra nosa Realowi i Barcelonie i zdobeda majstra. Suarez do LaLigi pasuje jak najbardziej, bo w Anglii sie nie sprawdzil, ale tutaj mysle ze bedzie strzelal duzo
1
Sosojowy
Sosojowy
25 września 2020, 19:30
Suarez się w Anglii nie sprawdził?
69 goli i 39 asyst w 110 meczach w Premier League.

Sezon 12/13: 23 gole i 11 asyst 33 meczach,
Sezon 13/14: 31 goli i 12 asyst w 33 meczach,

W sezonie 13/14 zdobył koronę króla strzelców, został najlepszym asystentem w lidze, oraz zdobył europejskiego złotego buta ex aequo z Cristiano Ronaldo. Warto odnotować, że z tych 31 goli żaden nie był z rzutu karnego, a Suarez grac zaczal dopiero w 6 kolejce, bo byl zawieszony. Sam sezon uchodzi za najlepszy indywidualny w historii Premier League. On nie tyle co sie sprawdzil w Premier League, a ja przezul i wyplul. Anglia to za latwa dla niego byla.

Ty wiesz, ze mowisz o najprawdopodobniej najlepszym napastniku XXI wieku, a mozliwe, ze jednym z najlepszych w historii tego sportu? I bluznisz? :D
Edytowano dnia: 25 września 2020, 19:44
25
Bradley
Bradley
25 września 2020, 19:34
No z ta Anglia to dorzuciles do pieca :D on z Liverpoolu przeszedl bezposrednio do Barcy za 80 mln euro.
5
Milanista85
Milanista85
25 września 2020, 19:38
No to ładnie piłkę siedzisz. Już nie pierwszy komentarz warty złotej maliny w twoim wykonaniu. Nie sprawdził to się Kalinic w Milanie .
Edytowano dnia: 25 września 2020, 19:38
11
ACstach
ACstach
25 września 2020, 19:49
Suareza można nie lubić ale to jeden z najlepszych napastników ostatnich lat i to tyczy się również czasów w Premiere League. W La Liga 191 wystepow 144 bramki 78 asyst, tylko troche lepiej wypada niż w Anglii.
Edytowano dnia: 25 września 2020, 19:57
3
ACMati69
ACMati69
25 września 2020, 19:50
Milanista85
Kalinic to się w piłce nożnej nie sprawdził xd
6
wilku94
wilku94
25 września 2020, 19:56
Ej, ej Kalinića to szanujcie, strzelił gola na 4:0 z Juve? Strzelił.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 września 2020, 20:24
Akurat Suarez z jego spadającymi liczbami odnośnie motoryki średnio pasuje do w miarę wymagającego futbolu Cholo, dlatego nie będzie zdziwienia, gdy skończy niczym D.Costa, który na powrocie do Madrytu stracił 2/3 tego, co prezentował w Londynie.
0
RuFFDante
RuFFDante
25 września 2020, 21:40
Ja go tylko pamietam za gryzienie przeciwnikow. Ciekawe czy w Madrycie ma jakis dopis do kontraktu, ze mu nie zaplaca jak kogos pogryzie.
0
ACstach
ACstach
25 września 2020, 19:07
Paqueta - nie dość, że kupią co by nie nie było piłkarza to jeszcze streamera, który będzie mógł poniekąd w ten sposób promować klub zwyciężając w grach online. Serdecznie polecam panom z Lyonu.
3
Rafał0209
Rafał0209
25 września 2020, 18:48
Nie oglądałem wczorajszego meczu to co ten Hauge musiał tam wyprawiać że zakochaliście się tak od pierwszego wejrzenia :)
2
kamilus
kamilus
25 września 2020, 19:10
https://twitter.com/i/status/1309481312038912002
3
kamilus
kamilus
25 września 2020, 19:52
Zmarnował im szanse na dogrywkę w 92 minucie :)
1
dykt4tor
dykt4tor
25 września 2020, 20:05
Harasimowicz, chyba źle oglądałeś mecz, Hauge wystawił gościowi patelnie a ktoś inny nie trafił, po co takie bzdury wypisywać?
9
dykt4tor
dykt4tor
25 września 2020, 22:24
To może jakiś podobny. Jak robisz tak, że nigdy się nie mylisz? Też bym chciał. Nauczysz mnie?
0
BadMad
BadMad
25 września 2020, 22:43
Norwegianie podobni do siebie są, ja to bym ich nie rozpoznał ma ulicy, jedyne co to rozpoznalbym murzyna,a i to jeszcze nie na pewno;)
0
dykt4tor
dykt4tor
25 września 2020, 23:52
To może należałoby dopisać "Zdaję mi się, że..." a nie od razu rzucać oskarżeniami? ;p
0
Sosojowy
Sosojowy
25 września 2020, 18:31
Saelemaekers to też majstersztyk ruch. Za grosze, a gość nie tyle co się zapowiada, a już jest bardzo solidnym grajkiem. Ogólnie, to bardzo przyjemnie się patrzy na jego grę, bo zawsze widać, że stara się wybrać najlepszą opcje, gdy ma piłkę przy nodze, a na dodatek jest bardzo pracującym zawodnikiem na boisku. Oby więcej takich dealów.
13
MK92
MK92
25 września 2020, 17:35
Porzucić daremne rozmowy z Commisso w sprawie Chiesy i brać tego zdolnego Hauge za grosze na skrzydło. Bardzo fajnie się Norweg wczoraj wypromował.
10
Orzelek79
Orzelek79
25 września 2020, 20:42
I tu bym polemizował. Widzieliśmy go w jednym meczu i pytanie brzmi czy zagrałby tak 2/3 sezonu. Jeżeli tak, to bez wahania.
0
RuFFDante
RuFFDante
25 września 2020, 21:03
Jestem pewien, ze jak go maja kupic to nie po jednym meczu. Pewnie byl juz wczesniej obserwowany, bo czytalem ze takze nim sie United interesowal. Duzo goli strzelil w lidze, Uwazany jest za duzy talent.
1
Ucash333
Ucash333
25 września 2020, 17:34
Bild: zawodnikiem Schalke z koronawirusem jest Amine Harit. Przebywa już na kwarantannie.
Marcin Borzęcki
@m_borzecki

Matija musisz!
Edytowano dnia: 25 września 2020, 17:46
2
Sosojowy
Sosojowy
25 września 2020, 17:00
Żeby to w Serie B była lepsza kamera niż w Serie A.
2
Sosojowy
Sosojowy
25 września 2020, 16:37
AC Monza, 4-3-1-2 (Giampaolo xD):

Lamanna
Donati, Bellusci, Paletta, Samprisi
Armellino, Barbeis, Colpani
Machin
Gytkjaer, Maric

Mister Brocchi.
Edytowano dnia: 25 września 2020, 16:38
1
kamilus
kamilus
25 września 2020, 16:46
Jakby ktoś chciał obejrzeć mecz: https://www.youtube.com/watch?v=Cn245W9CgLA&ab_channel=KappaYT
0
MrAncelotti
MrAncelotti
25 września 2020, 16:04
Ruben Dias powinien być do wyjęcia za 35-40 mln. Drogo, ale podobnie jak Romagnoli, prawie w ogóle nie odnosi kontuzji, dzięki czemu mając ich obu, można mieć kadrę złożoną tylko z 4 ŚO.
1
tobiasz
tobiasz
25 września 2020, 16:44
Niestety nie jest do wyjęcia za 40mln i właśnie Fabrizio Romano poinformował, że City złozyło oferte w wysokości 55mln
1
kamilus
kamilus
25 września 2020, 16:47
Milanu i tak by nie było stać by zaproponować za kogoś 30-40 mln w gotówce.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 września 2020, 19:23
kamilus - stać nas zarówno pod względem FFP jak i posiadanych środków, tym bardziej jeśli sprzedamy Paquete. Sama sprzedaż Suso (przyjmijmy 20mln) pozwala nam na pokrycie a tym roku amortyzacji na graczy kupionych za powiedzmy 60mln z pensją łączną 8mln brutto na 5 lat. Oczywiście w kolejnych latach musielibyśmy co roku wykazać pluzvalenze na 20mln żeby nie być na minusie.

W teorii więc stać nas na wiele, ale nie sztuka wywalić 40-50mln bo wiele razy na tym traciliśmy, a lepiej mądrze wydać 5-15 (Bennacer, Kjaer, Hauge?)
Edytowano dnia: 25 września 2020, 19:26
0
jasiom22
jasiom22
25 września 2020, 22:09
Stac w teori, w praktyce Maldini ma wytyczne ze nie moze wydac wiecej niz 25 mln, za jednego zawodnika za jednym razem, reszta musi byc w bonusach lub rozłozone na kolejne lata, jak tonali.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 września 2020, 22:55
Owszem, ma takie wytyczne żeby się znowu nie wepchać w bagno FFP i rezygnować z LE. Nie oznacza to jednak, jak kamilus wspomniał, że nas nie stać. Po prostu teraz mądrze wydajemy, na transfery po 50-100mln przyjdzie czas jak będziemy regularnie w LM i mieć 2 razy więcej przychodów m.in. dzięki własnemu stadionowi.
0
Huczaj
Huczaj
25 września 2020, 15:25
https://sempremilan.com/sm-milan-intend-to-submit-offer-for-bodo-glimt-star-hauge-talks-held-with-agent

Sources have told us that Milan were so impressed by what they saw that they will make an attempt to sign him. They revealed that the management are going to submit a bid to try and land the talented young forward, and that contacts have been made with his agent.

Stefano Pioli:

“We had observed him well and we knew that he was very good at getting between the lines and dribbling past his opponent on the flank. He is certainly a European level player,” he said.
7
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 września 2020, 15:29
Byłoby super, gość ma papiery na mocarza. I będzie kosztował grosze.
8
Marcin1995
Marcin1995
25 września 2020, 15:37
Szczerze on mi się naprawdę podobał, grał na bardzo dużej intensywności, szybko myśli, gra na małej przestrzeni, świetny strzał, kontrakt do końca 2021
3
Olli666
Olli666
25 września 2020, 15:38
Lepszy on niż chiesa który jest mega kosztownym grajkiem a szczerze mówiąc nigdy na mnie takiego wrażenia jak młody Norweg nie zrobił. Jak by się go udało zakontraktować to on samo z miejsca posadzi na ławce.
5
ósmy
ósmy
25 września 2020, 15:39
Uwielbiam takie niespodziewane transfery przychodzące, oczywiście robione pod drużynę. Bo zastanawia mnie fakt, gdzie tego Hauge upchnąć na boisku. Mozliwe, że będzie zmiennikiem Rebicia, możliwe jest to, żeby grał na prawej flance?
Jak Chiesa...
Jak on mi wczoraj Chiesę przypominał.
Taki jego skandynawski odpowiednik.
2
IL Capitano 3
IL Capitano 3
25 września 2020, 15:42
Oby te źródła mówiły prawdę. Uwielbiam takie historie jak chłopak znikąd robi takie wrażenie na klubie i kibicach że wszyscy na następny dzień mówią tylko o nim. Oby ta historia zakończyła się tym że Hauge zostanie Rossonero!
5
Marcin1995
Marcin1995
25 września 2020, 15:48
Wiem że to jeden mecz a inne spotkania widziałem z YT ale jak dla mnie Norweg ma większy potencjał od Chiesy w którego poczynaniach jest bardzo dużo chaosu
3
kamilus
kamilus
25 września 2020, 16:07
Według transfermarkt może grać na środku i na obu flankach (coś w tym pewnie jest, bo wczoraj asystował z lewej, a gola zdobył ze środka), więc miejsce zawsze by się dla niego znalazło. Na dodatek może by się okazało, że byłby to "następca" Diaza na przyszły sezon, gdyby nie udało się dogadać z Realem (albo gdyby sam zawodnik chciał wrócić do Madrytu)?
1
tobiasz
tobiasz
25 września 2020, 16:45
nie wchodz na ich strone, oni wymyślają newsy "źródła ich poinformowały". Oni nie mają żadnych źródeł. sempremilan to dno
3
satoshi
satoshi
25 września 2020, 18:38
"Lepszy on niż chiesa który jest mega kosztownym grajkiem a szczerze mówiąc nigdy na mnie takiego wrażenia jak młody Norweg nie zrobił"

A ile jego meczów obejrzałeś?
2
KennyDracula
KennyDracula
25 września 2020, 14:42
Ptaszki ćwierkają, że zamierzamy złożyć ofertę za Jensa Pettera Hauge, strzelca jednej z bramek wczoraj na San Siro.
2
IL Capitano 3
IL Capitano 3
25 września 2020, 15:00
Trzymam mocno kciuki aby ptaszki wyćwierkały ten transfer bo Hauge to duży talent za nie duże pieniądze.
6
tommyb1
25 września 2020, 15:04
A jakiś link do tych ptaszków??
0
yagi
yagi
25 września 2020, 15:09
To byłaby rewelacja.
0
matten
matten
25 września 2020, 14:37
[13:33] Spoko, trzymam kciuki! Aurier, Bakayoko, środkowy obrońca i będę ukontentowany przebiegiem mercato. Jeśli udałoby się ściągnąć jeszcze kogoś w miejsce Castillejo byłoby znakomicie, ale wiem że będzie o to ciężko.
0
BadMad
BadMad
25 września 2020, 22:28
Jokobaka w kręgu zainteresowań Leonardo?
0
mszpwo
mszpwo
25 września 2020, 14:18
Florentino Luis w Monaco, 1.5mln wypożyczenie bez opcji wykupu
2
Cervusius
Cervusius
25 września 2020, 14:24
No to przespalismy
1
Ucash333
Ucash333
25 września 2020, 16:36
Głaz do ogródka Paolo.
Nie idealizujmy go tak.
0
Zako
Zako
25 września 2020, 17:28
???

Co dziwnego, że pierwszą opcją jest gość, który już się u nas sprawdził, zna ligę I część zespołu, a nie typek z portugalskiej, co tam zagrał parę meczów w seniorach...
0
Olli666
Olli666
25 września 2020, 14:10
Wytłumaczy mi ktoś dlaczego wczoraj jako pierwszy z ławki się podniósł akurat Krunic?
I my po jego wejściu zmieniliśmy ustawienie na 4/3/3 czy on wczoraj grał jako skrzydłowy?
0
patoo_07
patoo_07
25 września 2020, 15:59
Bo Pioli powiedział, że jest dżokerem w jego talii. Ma pokazać, że może zagrać na kilku pozycjach i zrobić sobie reklame, żeby ktoś go wziął chociaż za te 8 milionów. Innego wyjścia nie widzę, bo z Bologna też grał dłużej niż powinien.
2
olhan
olhan
25 września 2020, 13:50
Aurier mnie nie przekonuje, Boski Jose z jakiegoś powodu chce go wypchnąć z drużyny. Gość może i piłkarsko byłby pewniejszy niż Davide, ale mogłby popsuć atmosfere w szatni.
1
Zuber
25 września 2020, 14:17
Boski Jose to się zaraz sam stamtąd usunie, więc nie jest on żadna wyrocznią. Typ woli sprzedać Dele Alliego i wziąć Bale, który woli grać w golfa, no to o czym my tu gadamy. :p
5
olhan
olhan
25 września 2020, 15:15
Z Dele'm to dziwna historia, podobno obija się na treningach a to nie pasuje Jose. Myślę, że z Aurierem jest podobnie. A co do Bale'a to operacja która marketingowo już się pewnie spłaciła, bo wrócił do domu i kibice go uwielbiają - pytanie czy będzie mu się chciało grać w piłkę
0
marcinomilano
marcinomilano
25 września 2020, 13:39
Aurier mimo wszystko spoko, ale jednak wolałbym, żeby sprowadzili sensownego ŚO, Calabria póki co pokazuje się z bardzo dobrej strony.
0
Sosojowy
Sosojowy
25 września 2020, 13:37
Piłka nożna to jest jednak przewrotna i nieprzewidywalna. W życiu bym nie powiedział, że przy Piolim będziemy mieli taki piękny okres i świetną passę. Jednak marka trenera też nie na wszystko wskazuje. Możliwe, że gdyby przyszedł tutaj jakiś trener powszechnie uznawany za geniusza, to mogłoby to tak nie wyglądać.

Dobrym przykładem jest np, van Gaal, który w Amsterdamie powinien mieć wybudowany pomnik za wręcz genialny okres z Ajaxem, ale np, kibice Manchesteru United już go tak dobrze nie będą wspominać.

To samo jest z Piolim, tylko w drugą stronę. Nieźle mu szło w Lazio, ale potem coraz słabiej - czy to w Interze, czy we Fiorentinie, gdzie prawie ich spuścił do Serie B (a umówmy się, potencjał Violi sięga spokojnie top10). Tak teraz tutaj pasuje jak najbardziej. Tak samo jak każdy przed "erą" Giampaolo mówiłby na luzie, że Marco > Stefano, bo jeden prawie spuszcza Violę do Serie B, a drugi robi top10 z Sampdorią, tak teraz nie ma co do tego wątpliwości, który - naszym okiem jest lepszy.

Oczywiście, że też spory wpływ miał Ibrahimović i tutaj nie ma co dyskutować na ten temat, ale mimo wszystko Pioli dołożył sporo dobrego w ten projekt. Trochę to śmiesznie brzmi, że przyszedł gość i ustawił wszystkich na swoich pozycjach (śmiesznie, bo przecież każdy trener powinien o tym wiedzieć). No, ale jednak nie wiedział każdy. Na dodatek dobrał formacje idealną pod zawodników, których mamy... Oby ta passa trwała jak najdłużej, oby klub, piłkarze i sam trener Pioli się rozwijali tak jak robią to teraz.
Edytowano dnia: 25 września 2020, 13:43
2
Zuber
25 września 2020, 14:19
Akurat Van Gaal sam jest sobie winny, to samo zaraz będzie z Koemanem. Oboje lubią robić holenderskie zaciągi w swoich drużyna, a przecież wiadomo, że klub to nie reprezentacja.
0
Purysta
Purysta
25 września 2020, 14:39
Zuber,
*obaj
0
Ucash333
Ucash333
25 września 2020, 13:15
Long story short:
Matija Nastasic w meczu S04-Bochum(5.09- 3: 0) doznał urazu głowy-20szwów.
Wróci do gry jutro.
Serio w naszej sytuacji chcemy kogos kto nie przepracował dobrze przegotowań? Tego potrzebuje nasza kontuzjowana obrona?
odp: NIE!!!
Edytowano dnia: 25 września 2020, 13:18
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
25 września 2020, 13:04
Mały offtop. Tak w ogóle miałem świadomość, że Hakan jest w dobrej formie, ale nie wiedziałem, że aż tak pokrywa się to z liczbami. 9 goli i 10 asyst w ostatnich 15 meczach, wow.
10
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 września 2020, 15:30
Robiłem kiedyś zestawienie Hakana na tle innych legendarnych pomocników w Milanie. Oczywiście nie biorąc pod uwagę umiejętności a suche liczby. I Hakan wygląda gorzej tylko od Kaki.
3
rossoner111
rossoner111
25 września 2020, 13:00
Tyle ruchów do zrobienia w składzie a tu CIsza .... krunic out / potrzebny SP, środkowy obrońca , zmiennik dla theo ( jeżeli Laxalt odejdzie, Samu out za niego kogos , idealnie Depay, Chiesa( może odleciałem ), do tego ten Norweg , tik tak
0
jasiom22
jasiom22
25 września 2020, 12:57
„w ostatnich dniach mercato” zaczyna brzmieć jak „pan X”, czyli wiemy że nic nie wiemy.
0
25 września 2020, 12:48
Wyrzucany rok temu z klubu Hakan stał się mesjaszem, a Calabria profesorem. Czy to nie objaw słabości naszej ekipy i zapowiedź nieuniknionego regresu formy? Pytam ekspertów na serio.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
25 września 2020, 13:00
Ekspertów powiadasz ? Już spieszę z odpowiedzią. :-):-)
Hakana z klubu wyrzucali zwykli znafcy z przed tv, ewentualnie ludzie zirytowani kolejnymi nieudanymi wrzutkami Turka, prawda jest taka że hakanowi zdarzały się fatalne mecze (komu się takie nie zdarzają ?) Ale i tak w większości meczy biegał od jednej do drugiej bramki, i był wyróżniający się w słabym Milanie. Teraz śmiało można powiedzieć że wszyscy wskoczyli na swój wyzszy poziom i łysy trochę to poukładał co ewidentnie pokazuje gra Kessiego, który nie pamiętam kiedy oddał idiotyczny strzał czy większość meczu brał się za rozgrywanie, a teraz jest jednym z najlepszych defensywnych pomocnikow w lidze.
Do Calabri mimo lepszych występów nie jestem nadal przekonany, zobaczymy jak się pokaże z lepszym przeciwnikiem np. Interem.
Szczerze regresu się nie spodziewam ale boje się chaosu w przypadku wypadnięcia hakana i np theo
2
Semper Fideli
Semper Fideli
25 września 2020, 13:07
Dzięki.
1
Cuchillo
Cuchillo
25 września 2020, 14:47
Nie trzeba było być wielkim znawcą, żeby zobaczyć potencjał w zawodnikach takich jak np. Kessie, czy właśnie Calhanoglu. Przecież Turek kilka lat temu w Bayerze grał DUŻO lepiej, niż do połowy 2019 roku dla nas. A wtedy był bardzo młody i utalentowany. To jak grał w Milanie do niedawna było dla mnie troche szokujące, ale teraz gra na swoim normalnym poziomie.
Edytowano dnia: 25 września 2020, 14:48
0
olhan
olhan
25 września 2020, 12:43
Florentino w Monaco, Baka w PSG? Czy to oznacza, że idziemy po Soumare? :)
1
jasiom22
jasiom22
25 września 2020, 12:58
Raczej że zostanie Pobega.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
25 września 2020, 13:00
Jasiom
Z tego co wiem już jest w Spezi?
1
dykt4tor
dykt4tor
25 września 2020, 15:27
https://www.rossoneriblog.com/wp-content/uploads/2020/09/eqwz7grw.jpg
0
El Diablo
El Diablo
25 września 2020, 12:28
Jak dla mnie, to to całe Finansowe Fair Play, to jest dobra wymówka i przykrywka dla Elliota, żeby nie wydawać kasy na transfery. Inni sobie jakoś z tym radzą, omijają, kombinują, a my uzdrawiamy finanse klubu.
0
gieemce
gieemce
25 września 2020, 12:28
Spisek!!
6
daro12555
daro12555
25 września 2020, 12:35
gieemce -Bo to jest niestety trochę wymówka jakbyśmy awansowali do LM nie oszukujmy się Milan by tego nie odpuścił a tak poszliśmy na ugodę .City szaleje 85 mln daje za obrońce a Atletico i może a my jeśli będziemy te 15-25mln na minusie to jakaś wielka krzywda się nie stanie. To nie era chińska ze wydaliśmy 200mln i nic nie zarobiliśmy.
1
kamilus
kamilus
25 września 2020, 12:41
Nie ma to jak wydawać cudze pieniądze. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
5
muamba_kabumba
muamba_kabumba
25 września 2020, 12:46
Szkoła Jacka Sasina ^^
3
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
25 września 2020, 12:50
Podobno Elliot też stoi za wmawianiem ludziom, że Ziemia nie jest płaska.
1
jasiom22
jasiom22
25 września 2020, 13:00
FFP to są dochody dla UEFA.
0
Vol'jin
25 września 2020, 13:02
które kluby we Włoszech omijają? Inter? nie sądze, Roma? no widać jak dostali po dupie i mając cały czas nadzór też są nie po drodze

po drugie odnoszę dalej wrażenie, że dla niektórych FFP to tylko bilans transferowy i wrzucają tu City etc gdzie przychody mają praktycznie minimum pewnie 5 krotnie wyższe od Milanu
0
daro12555
daro12555
25 września 2020, 13:08
Vol'jin-Nie mają aż tak wielkich przychodów .Trzeba pamiętać ze np na same pensje wydają koło 300mln gdzie Milan ponad 100mln .Sam Pep chyba zarabia z 25 mln gdzie dla porównania Pioli chyba 2mln .FFP trzeba przestrzegać ale bez jakieś inwestycji znowu będziemy oglądać LM ale nie z Milanem .I tak z roku na rok teraz mamy coraz mniejszą stratę .
0
Vol'jin
25 września 2020, 13:40
jeśli 550 mln funtów przychodu z sezonu 18/19 to mało to ja wysiadam. Kiedy Milan ma ledwo 200 mln euro od ~15-20 lat

0
daro12555
daro12555
25 września 2020, 14:13

Vol'jin-Może to źle określiłem ,to mają przychodu 550 mln ale prawie 300mln wydają na pensje a jeszcze jest kasa dla Pepa ponad 20mln plus inne wydatki .Też pewnie bez transferów wychodzą jak my a są już i tak ponad 50mln na minusie .Barca miała koło 1mld przychodu ale co z tego jak tyle samo a jak nie więcej wydają .
0
gieemce
gieemce
25 września 2020, 16:25
Daro ja nie mówię ze nie kręcą ale jakie City czy inne kluby PL maja obroty to na razie się umywamy,
0
Sosojowy
Sosojowy
25 września 2020, 12:28
Nie no, Hauge musi być nasz... Przecież ten transfer to bagatela jakieś maks 5-6 baniek. Mam nadzieję, że na Maldinim zrobił równie dobre wrażenie wczoraj, co na nas. Świetnie się gość zapowiada, a dobrych graczy nigdy za wiele.
Edytowano dnia: 25 września 2020, 12:28
4
gieemce
gieemce
25 września 2020, 12:29
Mówią ze nie odleciał z mediolanu, będzie nasz! Niepotwierdzone żadnym źródłem.
4
kamilus
kamilus
25 września 2020, 12:41
Skoro nie ma potwierdzenia w żadnym źródle, to kto mówi o tym, że nie odleciał?
1
Bradley
Bradley
25 września 2020, 12:46
Popieram. Transfer na miare Elliotu, czyli tanio i perspektywicznie.
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
25 września 2020, 12:50
@kamilus
Serio nie widzisz żartu w tym komentarzu? xd
0
kamilus
kamilus
25 września 2020, 12:54
Nie.
0
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
25 września 2020, 12:57
To gorąco współczuję jeśli wziąłeś na poważnie informację, że zawodnik nie odleciał z Mediolanu z dopiskiem "niepotwierdzone żadnym źródłem". Trudno o większe zhiperbolizowanie ironii
3
gieemce
gieemce
25 września 2020, 16:27
Kamilus - już podaje źródło.
Ja :)
Piatek już zluzujcie czasem
0
bawolejaja
bawolejaja
25 września 2020, 12:13
ŚO + ŚPD + Chiesa i całuje rączki, Panie Maldini.
0
jarek2572
25 września 2020, 12:28
Zamiast Chiesy w tym okienku potrzebujemy PO. Calabria zaskakuje formą na początku sezonu, ale nie ufam mu i nie wierzę na tyle, że pociągnie tak cały sezon.
1
dykt4tor
dykt4tor
25 września 2020, 15:29
Calabria zaskakuje formą, A Castillejo zaskakuje brakiem formy. Myślę, że nawet jeśli byłby w najlepszej formie życia to i tak Chiesa go zjada. ;p
0
Majki85
Majki85
25 września 2020, 12:09
Widziałem gdzieś wiadomość bodajże z sierpnia, że Man Utd obserwuje Hauge. Najwidoczniej ten koleś jest już na radarze innych ekip z czołowych europejskich lig. Niestety ale w tym przypadku osoba Solskjaera może zrobić różnicę na naszą niekorzyść. Pozostaje jednak pytanie, czy Milan jest w ogóle zainteresowany sprowadzeniem tego chłopaka?
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
25 września 2020, 12:11
United to każdego obserwuje .. tym bym się akurat nie przejmował.
7
daro12555
daro12555
25 września 2020, 11:58
Jeśli sprzedamy Paquete to prawy obrońca i stoper ,środkowy pomocnik muszą przyjść .Widziałbym francuski zaciąg jeśli naprawdę Mukele to koszt tylko 20mln na prawą obronę .Fonfana środek obrony a Soumaré wypożyczenie z opcją transferu .Sprzedać Krunica to kolejne 6-7mln do budżetu .Wypożyczyć Contiego chyba ze ktoś da za niego koło 10mln to wtedy transfer.Gabbie też wypożyczyć najchętniej do Benevento lub innego benaminka .
0
gieemce
gieemce
25 września 2020, 12:23
Sprzedajemy Paquete za 50melona?
0
daro12555
daro12555
25 września 2020, 12:31
gieemce -Nie pewnie za koło 18-20mln do tego Krunic za 6-7mln i mamy już 25 mln plus 10mln co jesteśmy aktualnie na plusie to daje 35mln .Jeśli awansujemy do fazy grupowej ligi Europy to kolejne 15-20mln do budżetu .
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
25 września 2020, 11:40
Brać tego Norwega i sie nie zastanawiac nawet
4
SmutnaŻabaZMilanu
SmutnaŻabaZMilanu
25 września 2020, 11:31
Do wywalenia
Edytowano dnia: 25 września 2020, 11:49
0
vorti
vorti
25 września 2020, 11:47
No i? Wirus jest, ale nie tak groźny jak go opisują media, bo w porównaniu do innych chorób jest naprawdę nie wielkim zagrożeniem, a dodatkowo koronawirusy są znane ludzkości od wielu wielu lat.
Odnośnie śmiertelności to większość ludzi, która umiera z koronawirusem to osoby chore na inne ciężkie choroby lub po prostu umiera z przyczyn losowych. Panika zaczyna się wtedy, kiedy media intensyfikują podawanie informacji o śmiertelnie zarażonych...
6
elporto
elporto
25 września 2020, 11:50
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/polska/news-ile-osob-zmarlo-w-polsce-na-covid-19-bez-chorob-wspolistniej,nId,4732794

Stan na połowę września 2020:
301 osób spośród wszystkich zgonów nie miało chorób współistniejących
0
Bufor85
Bufor85
25 września 2020, 12:01
Vorti
myślę podobnie jak ty i zgadzam się z tym, ale trzeba spojrzeć z perspektywy społeczeństwa...Wystarczyły reżimowe media, żeby w ludziach można było zasiać panikę. Początki były takie, że na półkach w marketach nawet octu zabrakło, a dzisiaj po 6 miesiącach spotyka się ludzi, którzy popadli w psychozy społeczne.
"Łatwiej jest uwierzyć w kłamstwo usłyszane tysiąckroć, niż w raz usłyszaną prawdę - Abraham Lincoln"
0
Kosmateus123
Kosmateus123
25 września 2020, 12:26
A z mojej strony garść statystyk, nie połączonych z naszymi mediami- do indywidualnej interpretacji
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/poland/
0
Sosojowy
Sosojowy
25 września 2020, 11:30
Dzisiaj AC Monza zaczyna piękną przygodę w Serie B o awans do najwyższej klasy rozgrywkowej. Pozycja obowiązkowa! 16:45, Monza - Spal.
2
kamilus
kamilus
25 września 2020, 11:56
Ciekawe, czy gdzieś będzie transmisja, bo może nawet bym obejrzał. :p
0
bawolejaja
bawolejaja
25 września 2020, 11:58
DAZN transmituje,
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
25 września 2020, 12:14
Byłoby ciekawie, gdyby beniaminek awansował od razu do Serie A. No, ale trzeba przyznać, że - jak na możliwości Serie B - to Galliani ładną pakę złożył.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
25 września 2020, 11:26
Prince w Monzie. Mają pake na awans
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się