SCUDETTO


MERCATO LIVE 02.10: Diogo Dalot o krok od Milanu! [23:09]

2 października 2020, 01:13, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 02.10: Diogo Dalot o krok od Milanu! [23:09]

[01:15]: AC Milan wywalczył awans do fazy grupowej Ligi Europy, a więc jesienią rozegra sześć dodatkowych meczów. Wzmocnienia są potrzebne - drużynę ma zasilić jeszcze na pewno dodatkowy obrońca oraz pomocnik. Na kogo ostatecznie padnie wybór włodarzy? Okno transferowe potrwa jeszcze tylko do poniedziałkowego wieczora!

[08:55]: Włoskie media donoszą, że Tiemoue Bakayoko dał zielone światło na transfer do Napoli. Francuz ostatecznie może zakotwiczyć u trenera, którego zna z pobytu w Milanie - Gennaro Gattuso.

[09:07]: Głównym celem transferowym Milanu do obrony media oceniają Takehiro Tomiyasu z Bolognii - rossoneri mają podnieść swoją ofertę, która aktualnie zatrzymała się na 15 mln euro.

[10:46]: Przypomnijmy - wczoraj stacja Sky poinformowała, że całkowicie upadł temat transferu do Milanu obrońcy Schalke, Matiji Nastasicia.

[11:55]: Riccardo Bigon, dyrektor sportowy Bolognii, na konferencji prasowej: "Tomiyasu? Odrzuciliśmy oferty za niego, ponieważ jest istotny i uważamy, że jego wartość opiewa na więcej niż to co proponuje Milan".

[12:25]: O łączonego z Milanem Diogo Dalota z Manchesteru United intensywnie zabiega AS Roma - podaje dziennikarz Fabrizio Romano.

[14:01]: Zdaniem SportMediaset, Milan za wszelką cenę chce pozyskać Takehiro Tomiyasu i zamierza podnieść swoją ofertę dla Bolognii z 15 do 18 mln euro. Rossoneri są ostrożnymi optymistami w kwestii ściągnięcia Japończyka, nawet jeśli bolończycy wciąż obstają przy żądaniach na poziomie 25 mln euro.

[14:04]Il Corriere dello Sport twierdzi, że do Milanu może trafić German Pezzella. Obrońca Fiorentiny jest gotów przenieść się na San Siro w przypadku chęci ściągnięcia go przez rossonerich, a w ostatnich dniach mediolańczycy sondowali taką możliwość.

[18:27]: W Casa Milan odbyło się spotkanie zarządu rossonerich z agentem Diego Laxalta. Jak podaje portal MilanNews, Urugwajczyka widzą u siebie trzy zespoły - Sporting CP, Olympiakos oraz Betis. Niewykluczone, że lewy obrońca odejdzie z San Siro last minute, a wówczas mediolańczycy mocniej powalczyliby o Diogo Dalota z Manchesteru United.

[19:00]MilanNewsDiogo Dalot wciąż pozostaje na celowniku rossonerich. Klub kontaktował się w sprawie Portugalczyka także dzisiaj.

[19:15]Sky Sport twierdzi, że Takehiro Tomiyasu nie trafi do Milanu z powodu zbyt wysokich oczekiwań finansowych Bolognii. Żywe pozostają natomiast oocje sciągnięcia Nacho z Realu Madryt oraz Antonio Ruedigera z Chelsea.

[21:08]: Włoskie media zgodnie informują, że Milan negocjuje transfer Diogo Dalota. Oprócz Portugalczyka miałby przyjść jeszcze także środkowy obrońca. Portugalczyk trafiłby więc na San Siro jako prawy obrońca, wobec czego niewykluczone, że odejdzie Andrea Conti - w jego kierunku spogląda Fiorentina.

[21:20]: Gianluca Di Marzio informuje, że Diogo Dalot jest o krok od transferu do Milanu. Mówimy tu o zwykłym wypożyczeniu bez opcji wykupu.

[21:52]: Według dziennikarza Vito Angele, transfer Diogo Dalota do Milanu można uznać za sfinalizowany.

[23:09]: Dziennikarz Nicolo Schira podaje, że wszystko gotowe - Diogo Dalot zagra w Milanie.



381 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
2 października 2020, 12:06
"Tomiyasu? Odrzuciliśmy oferty za niego, ponieważ jest istotny i uważamy, że jego wartość opiewa na więcej niż to co proponuje Milan".

Dobra wiadomość z rana
10
vorti
vorti
2 października 2020, 11:58
Podobno odpuszczamy do zimowego okienka ściągnięcie obrońcy. Ciekawe...
2
adamos
adamos
2 października 2020, 11:47
Dyrektor sportowy Bolonii: „Odrzuciliśmy oferty dla Tomiyasu, ponieważ jest dla nas ważny i uważamy, że ma wyższą wartość niż to, co zaoferował Milan”. Uffffff
3
vvyjebane
vvyjebane
2 października 2020, 11:56
Nie wiem czy takie ufff, to oznacza ze nas zarząd faktycznie się nim interesuje i ze nie były to niestety tylko plotki...
7
_GAHU_
_GAHU_
2 października 2020, 11:41
Po wczorajszym meczu mam wrażenie że jednym typem środkowego napastnika jaki nam odpowiada to właśnie typ Ibry - wysoki, potrafiący powalczyć o piłkę, przytrzymać ją i rozegrać. Może to nic odkrywczego ale kogoś takiego na zmiennika Zlatana bym szukał bo patrząc po ostatnich latach to właśnie gra typu ,,długa piłka na Zlatana i dopiero rozgrywanie będąc już na połowie przeciwnika" wychodzi najlepiej. Być może jest to podyktowane tym że napastnika z prawdziwego zdarzenia nie mieliśmy od czasu właśnie odejścia Zlatana do PSG ale też nie można powiedzieć że przewijały się u nas przez ten czas wyłącznie słabe nazwiska- tyle że nikt nie był tym typem napastnika na którego gra się długą piłką. Coraz bardziej skłaniam się ku przekonaniu i jednocześnie obawiam się że to wyłącznie dzięki przyjściu Szweda zakończył się ten marazm w grze Milanu który przez ostatnie lata oglądaliśmy
1
kamilus
kamilus
2 października 2020, 11:52
Też mam podobne wrażenie i bardzo się tego boję, bo coraz mniej jest tego typu środkowych napastników, więc po odejściu Zlatana będziemy musieli uczyć się gry ofensywnej niejako od nowa...
1
Kosmateus123
Kosmateus123
2 października 2020, 11:53
Eric Maxim Choupo-Moting ciągle bez klubu ;)
3
Rinder
Rinder
2 października 2020, 12:16
Również się zgodzę, dlatego obawiam się, że nawet jeśli będziemy szukali zmiennika dla Ibry na ten sezon, to moze być to bezsensowne, bo nie znajdziemy nikogo o takiej charakterystyce, nie wspominając już o jakości. Myślę, że zawodnicy typu Jović po prostu sie nie sprawdzą.
Dlatego w komentarzu niżej pisałem, że wolałbym wzmocnić skrzydła niż na siłę szukać zmiennika dla Ibry. Musimy szukać kreatywnej i skutecznej gry na skrzydłach, właśnie między innymi po to, żeby w razie nieobecności Ibry mieć inne warianty niż laga do przodu.
0
adamos
adamos
2 października 2020, 11:40
Juve uderza po Moise Keana - szkoda bo bym widział go u Nas...
0
Jalapeno
Jalapeno
2 października 2020, 12:22
Przecież to cienias jest.
0
LaMancha 98
LaMancha 98
2 października 2020, 11:39
Wiem że to kontrowersyjne
ale ja to szczerze mówiąc spróbowałbym kupić Milika.
Gosć wybrzydzał i został na lodzie, a teraz to może starczyć 12-15 milionów zeby go pozyskać bo Napoli też woli coś zarobić niż stracić go za darmo za rok. Oczywiście jeżeli Milik zgodzi się na około 2,5 miliona za sezon bo na więcej nie zasługuje.
Wydaje mi się że lepszego dostępnego zmiennika dla Ibry na rynku obecnie nie ma a i Milik grajac z Ibrą wspolnie na boisku mógłby się sprawdzić, bo chociażby najlepsze mecze Milika w kadrze to mecze za Nawalki kiedy grał podwieszonego napastnika za Lewandowskim.
3
kamilus
kamilus
2 października 2020, 11:44
ADL jest zbyt uparty by puścić go za 12-15 mln, plus sam gracz raczej nie zechce być zmiennikiem.
0
grzegorz_o
grzegorz_o
2 października 2020, 11:44
Jako zmiennik Ibry mógłby dawać radę, ale chyba Milik oczekuje większych zarobków. Z resztą myślę, że nie szukamy już w tym okienku napastnika.
1
Kosmateus123
Kosmateus123
2 października 2020, 11:47
Z Napoli wolałbym Llorente- zna ligę, godzi się z rolą zmiennika, może dałoby się go ściągnąć na rok za grosze, bo kontrakt do 2021.
1
86rl
86rl
2 października 2020, 12:17
Zgadzam się z LaMancha, pisałem o Miliku jakieś 2 dni temu. Za rozsądne pieniądze oczywiście, jak najbardziej widziałbym gościa u nas. Tylko obawiam się, że jak Napoli usłyszy Milan, to do 15 mln nie będzie szans go wykupić. ADL przysadzi jakieś 25-35 mln, a taka kwota bezsensu. Lepiej już kogoś bez kontraktu wtedy poszukać.
Edytowano dnia: 2 października 2020, 12:18
1
gieemce
gieemce
2 października 2020, 12:29
Milik chciał 7 mln u nas zapłaciłbym mu max 2,5
2
dominord
dominord
2 października 2020, 11:36
Nacho, Thauvin, zmiennik Zlatana i jakiś DP na wypożyczenie. Baka chyba za drogi, a Soumare podobno na początku września miał odmówić transferu do nas kosztem gry w PL, ale do transferu jeszcze nie doszło. Co do zmiennika Zlatana, to tu trudno będzie znaleźć kogoś na przyzwoitym poziomie, by siedział większość spotkań na ławce.
0
dziubasACM
dziubasACM
2 października 2020, 11:25
Do obrony Nacho, na zmiennika Zlatana Pato ( jest wolnym zawodnikiem) i Thauvin na szkrzydło. Skład skompletowany
1
olhan
olhan
2 października 2020, 11:29
i jeszcze jakby się udało do kompletu dorzucić Soumare za zaoszczędzone pieniądze
0
Suseł z Milanu
Suseł z Milanu
2 października 2020, 11:36
Podobno Milan dogadał się z Lille ale Soumare odrzucił możliwość gry dla Milanu bo woli iść do Premier league. Nie wiem ile jest w tym prawdy ale takie coś znalazłem
0
2 października 2020, 11:12
Czytam, że Japończyk, Pezzella albo Nacho. Źle to wygląda.
0
fryta777
fryta777
2 października 2020, 11:31
Japończyk to bardzo dobra opcja, może grać i na PO i na środku. Do tego uważam że jest zawodnikiem który ma szansę sporo się jeszcze rozwinąć, a już prezentuje dobry poziom czym wyroźnia się na tle kolegów z Bologni. Widziałeś go w jakimkolwiek meczu, prócz tych przeciw Milanowi?
0
fryta777
fryta777
2 października 2020, 11:36
Widziałem, jest chybotliwy i wolny. Nie chcę czekać aż się może rozwinie. Raczej gra pasywnie. Ma dobre odbiory, ale też dużo traci. Ja dziękuję.
0
Rinder
Rinder
2 października 2020, 10:46
Po pierwszych meczach jasno widać, że najsłabszymi punkami Milanu są skrzydła i środek obrony i według mnie to na tych pozycjach powinien skupić się Maldini do końca mercato. Prawe skrzydło wygląda dużo gorzej niż prawa obrona, Castillejo jest dramatyczny, ja bym zaryzykował z Thauvinem. Drogo nie będzie, a przynajmniej będzie nadzieja na wzrost jakości na prawej stronie z Samu nie wiążę już jakichkolwiek nadziei.
Co do wzmocnienia obrony to Tomiyasu mnie nie przekonuje, na PO zaryzykowałbym wypożyczenie Dalota. W kwestii obrony myślę, że należy zaufać Maldiniemu.
1
Boro
Boro
2 października 2020, 11:10
A atak? Bez Ibry nie mamy ogarniętego napastnika co z obroncami powalczy, jakaś główkę zaliczy. Środek obrony i napastnik.
0
jedunio
jedunio
2 października 2020, 11:24
Dokładnie ja też bym brał Thauviana...
0
Rinder
Rinder
2 października 2020, 11:50
Oczywiście, brak zmiennika dla Ibry to też problem, jednak napastnicy to chodliwy i drogi "towar", dodając do tego charakterystkę napastnika jaka byłaby nam potrzebna to szczerze nie potrafię znaleźć odpowiedniego kandydata. Na średniaków moim zdaniem szkoda kasy (nic nie gwarantują), na TOP nas nie stać i nie ma sensu przy Ibrze. Potrzebowalibyśmy jakiegoś wypożyczenia na dobrych warunkach, albo kogoś typu Mandzukić na rok kontraktu.
Jeśli udałoby się domknąć inne transfery i w większości byłyby udane, to za rok możnaby startować po jakieś konkretne nazwisko do ataku jako główny cel transferowy.
0
Anduneril
Anduneril
2 października 2020, 10:41
Majoral w Romie, to chyba nici z Jovicia.
0
Majki85
Majki85
2 października 2020, 10:37
A co do ataku, to szukając takiej opcji low cost i kogoś kto zaliczalby naprawdę ogony przy Ibrze lub go zastępował w takich meczach jak wczoraj, to jestem ciekaw czy taki Inglese (choć nie wiem czy nie jest obecnie kontuzjowany) nie byłby złą opcją. Ligę zna, zastawic się potrafi, kombinacyjnie chyba też coś pogra, drogi w utrzymaniu by nie był a myślę że dałby znacznie więcej niż mlodziutki Colombo.
1
yamiyumi
yamiyumi
2 października 2020, 10:34
Teraz transfery tylko tych, którzy z miejsca wchodzą do 11
0
kamilus
kamilus
2 października 2020, 10:47
Takiego transferu bym się nie spodziewał, chyba że Thauvin, ale on też zapewne potrzebował by kilku tygodni, by zdetronizować Alexisa.
0
adamos
adamos
2 października 2020, 10:31
Po wczorajszym meczu stwierdzam, że brakuje doświadczonych graczy, którzy by rozporządzili trochę z przodu i zachowali chłodną głowę i spokojniejsze rozegranie. Wczoraj prawie przegraliśmy wygrany mecz bo zabraklo chlodnej glowy. Coś jak Ajax w LM. Nie ma Zlatana i już gramy na hurra.
Edytowano dnia: 2 października 2020, 10:32
1
Majki85
Majki85
2 października 2020, 10:28
Może Izzo z Torino? Ostatnio w meczu u Giampaolo siedział on chyba na ławce. Ciekawe tylko czy odnalazlby się w czwórce obrońców... Pezzelą z Fiorentiny też bym nie pogardził... Wiadomo że nie są to obrońcy z Topu ale podstawową parę stoperow na ten sezon mamy, więc szukajmy solidnego zmiennika, za którego nie trzeba będzie płacić fortuny, a który da większy spokój w obronie niż nieopierzony Gabbia. Jeszcze pozostaje pytanie ile trzeba byloby wyłożyć na takiego Demirala z Juve. I czy jest on w ogóle na sprzedaż. Jeśli ok. 30 mln to raczej ta opcja odpada, jeśli ok. 22-25 to może trzeba byłoby to przemyśleć.
2
artorn
artorn
2 października 2020, 10:43
ja jestem za Izzo lub Ajer
2
PLASKI666
PLASKI666
2 października 2020, 10:23
Dawać napadziora do Ibry. Tylko coś dobrego. Młodzi nie daja rady.
1
yamiyumi
yamiyumi
2 października 2020, 10:22
Ciekawostka Lucas Oscampos na transfermarkt jest wart 50 mln :)
0
Arlen
Arlen
2 października 2020, 10:40
chyba boliwarów wenezuelskich
4
Erkaw
Erkaw
2 października 2020, 11:00
Ty wiesz że ocampos był najlepszym zawodnikiem sevilli w poprzednim sezonie?
4
Mirek99999999
Mirek99999999
2 października 2020, 11:19
Ty wiesz, że Ocampos był najsłabszym zawodnikiem Milanu gdy był do nas wypożyczony?
2
_GAHU_
_GAHU_
2 października 2020, 11:53
A ja jestem w stanie w to uwierzyć. Nie ma co oceniać tej wyceny po tym jak zapamiętaliśmy go u nas tylko trzeba zobaczyć jak obecnie gra w Sevilli.
0
tommyb1
tommyb1
2 października 2020, 10:19
Doświadczenie, doświadczenie, doświadczenie. Wystarczy już perspektyw. Cud uratował te nasze perspektywy przed blamazem. Strach pomyśleć co by było gdyby nie było wczoraj Kjaera
Edytowano dnia: 2 października 2020, 10:25
0
yamiyumi
yamiyumi
2 października 2020, 10:18
Rozumiem sympatię do Bakayoko, ale nie bardzo widzę miejsce dla niego u Nas w zespole.
Musi przyjść ktoś kto znacznie podniesie poziom ofensywny.
Ktoś dzięki komu słabsi będą podnosili swój poziom.
Ktoś kto zapewni 10 bramek i 10 asyst.
Jak do Juve pójdzie Chiesa to może Bernardeschi?
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
2 października 2020, 10:20
I Bernardeschi zapewni 10 bramek i 10 asyst ?^^
4
Majki85
Majki85
2 października 2020, 10:32
Muamba,

A dlaczego by nie? Może wpasowalby się w Milanie idealnie. Kwestia też za ile...
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
2 października 2020, 10:35
Rozumiem, ze widzicie fo jako pewne rozwiazanie na PS ? Bo koszt raczej nie jest wysoki ... zakladam, ze Juve go za czapke gruszek odda.
0
Majki85
Majki85
2 października 2020, 10:39
Moim zdaniem Bernardeschi byłby jakimś rozwiązaniem, być może teraz nawet na pierwszy skład a później jako rezerwowy, jak już gralibysmy w LM.
0
kamilus
kamilus
2 października 2020, 10:49
Od Bernardeschiego znacznie lepszy jest Berardi, ale i tak najlepszy z nich wszystkich pod kątem cena/jakość jest Thauvin, bo zapewne 10-12 mln + bonusy dostajemy skrzydłowego wykręcającego naprawdę solidne liczby.

Plus zostawiając Bernardeschiego w Juve nie rozwiązujemy ich kłopotu z nadmiarem prawoskrzydłowych. :P
1
DaRo_7
DaRo_7
2 października 2020, 10:16
Ciekawi mnie co zrobią nasi dyrektorzy. Wczorajszy mecz pokazał, że życie bez Zlatana będzie ciężkie. Jego obecność na boisku podnosi z automatu umiejętności reszty zawodników, nie wiem może to strach przed gniewem Szweda :P

Przez kontuzje obrona wygląda jak ser szwajcarski, chciałem dać szansę Gabbii, ale niestety nie widzę progresu w jego grze. To raczej stoper na środek tabeli Serie A.

Ciekawe co z Kessim? Tonali wczoraj po wejściu podobał mi się, rozruszał grę i widać, że jego forma idzie w górę. Nie wiadomo czy ruszymy po Bakayoko, czy Maldini wyciągnie jakiegoś królika z kapelusza?

Osobną kwestią zostaje atak, Zlatan jak wróci to nie wiem czy Pioli będzie miał tyle odwagi, żeby zdejmować go z boiska. Wiadomo, że to komplikuje sprawę jego zmiennika. Czy może nim być Colombo? Nie mam pewności... Ciężko sprowadzić kogoś kto będzie się godzić z siedzeniem na ławce, podobna sytuacja jak w Bayernie gdzie nikt nie chce być zmiennikiem Lewego. Leao to dla mnie jeździec bez głowy, może i ma jakieś tam umiejętności, ale czy jest w stanie je pokazywać i pomagać drużynie?
Edytowano dnia: 2 października 2020, 10:19
1
sodik
sodik
2 października 2020, 16:03
Leao to taki standardzik pt. papiery na grę ma, ale głowy już nie :) Dla mnie ten gość to jest czysta kopia Balloteliego. Przy Ibrze czuje respect i coś gra - po sezonie sprzedałbym Rafaela bez żalu, żeby tylko odzyskać zainwestowaną wcześniej kasę.
0
adamos
adamos
2 października 2020, 10:11
średnio widzę związek Bakayoko-Rino, przecież Rino naciskał by go nie kupować i mieli do siebie różne żale... Chyba dali news by Milan przyspieszył...
1
kamilus
kamilus
2 października 2020, 10:14
Skąd takie informacje, że Rino nalegał, by go nie wykupywać? Przecież Gattuso już w styczniu miał zdecydować, że po sezonie odchodzi z Milanu, więc to, co miało się dziać w mercato i później, już go nie dotyczyło.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
2 października 2020, 10:22
Tak nie chciał, że Leonardo już na przełomie listopada i grudnia jasno przedstawił kwestię wykupu Francuza... Poza tym później Bakayoko łagodził sprawę chwaląc jego umiejętności czy wspominając o pozytywnych chwilach, więc lepiej, żeby tym razem Gazidis opamiętał się ze swoją polityką, bo oddanie bezpośredniemu rywalowi wartościowego pomocnika wręcz skrojonego pod tą ligę oraz nasz system gry byłoby niewybaczalnym błędem.
Edytowano dnia: 2 października 2020, 10:26
1
zycumilanista
zycumilanista
2 października 2020, 10:10
Coś tu cicho.. Spodziewałem się, że Maldini się rzuci na telefon z racji awansu i tego co zobaczył
0
RaveL
RaveL
2 października 2020, 10:12
Być może i tak jest tylko Maldini i Massara grają po cichu.
0
zycumilanista
zycumilanista
2 października 2020, 10:16
Daj Panie Boże. Ale bardzo bym nie chciał, żeby Nas po cichu uraczyli Japończykiem i zamknęli okienko. Dajta mnie napastnika...
0
daro12555
daro12555
2 października 2020, 10:09
Bakayoko muszą przekonać nawet na wypożyczenie bez wykupu ,bo za rok wróci Pobega jeśli będzie dobrze tam grał to zostanie w Milanie.Stoper potrzebny od razu i to wysokiej półki nie żaden Japoniec .Jeszcze by się przydał prawy obrońca który posadzi Calabrie na ławce .I jakiś napastnik rezerwowy na ławkę na wypożyczenie mógłby tu przyjść ale z tym ciężko będzie.
Wtedy można by było wypożyczyć Gabbie,Belodiego,Contiego,Colombo,Maldiniego
I sprzedać Halinovica i Krunica.a chętnie tez Samu który jak dla mnie od zawsze to był zwykły średniak o 2-3 poziomy gorsza wersja DiMarii
0
2 października 2020, 10:07
Musi przyjść ktoś z topu, a nie kolejne półśrodki. Liczę na cud.
2
Manolas
Manolas
2 października 2020, 09:39
Dlaczego Bakayoko jeszcze do nas nie leci?
0
looko
looko
2 października 2020, 09:28
Czas na kogoś z Genoi, bo tak to okienko nie będzie się liczyć.
7
Olli666
Olli666
2 października 2020, 09:46
Ostatnim z genoi to był transfer laxalta
Akurat najciekawszym ich zawodnikiem którym bym nie pogardził jest luca pellegrini który jest wyp z juve. Jako zmieniik lub zawodnik do rotacji z teo był by swietny
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
2 października 2020, 09:15
"Futomaki z Bolognii za 25 mln" -> Mistrzowski urywek komentarza z wczoraj ...^^
0
kamilus
kamilus
2 października 2020, 09:23
"Mistrzowskie" to jest przekręcanie nazwiska kogoś, kogo się nie lubi...
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
2 października 2020, 09:25
To też prawda.. niemniej w całości ten komentarz nutkę prawdy zawierał
0
juluspro
juluspro
2 października 2020, 09:06
A może by tak Jovicia ściągnąć na wypożyczenie? stosunki z Realem są nienaganne, może udałoby się dogadać z nimi opłacanie piłkarza w stosunku 50/50 ?
0
zbylon
zbylon
2 października 2020, 08:56
Przywitanie Gattuso z Bakayoko:
- Cześć Bakayoko.
- A weź spier... !
5
kamilus
kamilus
2 października 2020, 09:24
Niby śmieszne, ale wczoraj były plotki, że Napoli prześcignęło Milan w wyścigu po Bakayoko i naprawdę mocno chcą go pozyskać na wypożyczenie.
0
boro215
boro215
2 października 2020, 08:54
Podobno upadl temat Tomiyasu, Miha nie chce go puscic bo ktos od nich z obrony przechodzi do Genoi. Info CdS
Edytowano dnia: 2 października 2020, 08:57
0
kamilus
kamilus
2 października 2020, 09:22
Weź podrzuć źródło, bo nigdzie nie widzę czegoś takiego, a prędzej bym się spodziewał, że to Milan zrezygnuje ze względu na niechęć Bologny do obniżenia oczekiwań. :P
0
skorek95
skorek95
2 października 2020, 09:23
Oby to była prawda, jakoś tak średnio podoba mi się ten japończyk...
0
boro215
boro215
2 października 2020, 09:34
@kamilus
widziałem dziś w przeglądzie gazet u Amici Sportivi na YT. Najnowszy od 12 min.
0
kamilus
kamilus
2 października 2020, 09:53
@boro215
To raczej potwierdzenie informacji sprzed kilku dni, gdy ich prezes się wypowiadał, że Tomiyasu nie odejdzie, o ile nie otrzymają "dużej" oferty. Więc tutaj niczego bym nie wykluczał.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
2 października 2020, 08:36
A może spróbować zakręcić się wokół trochę odkurzonego Maksimovicia? Zawsze lepsze to niż wiara w ukształtowanie słabego ''defensywnie'' Japończyka. W końcu Napoli po coś kupiło Rrahmaniego, a przy Serbie czeka go permanentna ławka.
1
lopezito84
lopezito84
2 października 2020, 08:30
Po wczorajszym widać że nie mamy napastnika Maldiniego trzeba sprzedać lu wypożyczyć.
0
Marcin1995
Marcin1995
2 października 2020, 09:03
Nie no sprzedać? Może i Maldini nie jest aktualnie gotowy na Milan ale potencjał ma, wypożyczyć jak najbardziej
1
Mirek99999999
Mirek99999999
2 października 2020, 09:32
Wielu z was zapomina o tym, że Maldini nie jest środkowym napastnikiem, zadebiutował w pucharach grając nie na swojej optymalnej pozycji dodatkowo mając na sobie presję nazwiska, a zaprezentował się wcale nie gorzej niż Leao, Colombo i dużo lepiej niż grający na swojej ulubionej pozycji Samu.
0
suchyMCS
suchyMCS
2 października 2020, 08:16
Poza oczywistym wzmocnieniem obrony, moim zdaniem najbardziej potrzebujemy zmiennika dla Ibry. Mamy masę skrzydłowych, dobrych młodziaków, ale brakuje nam punktu odniesienia, co pokazały ostatnie mecze bez Szweda.

Co do pomocy - bez sprzedaży Krunicia raczej jesteśmy w komplecie. Mamy 3 bardzo dobrych ŚP i Bośniaka do rotacji. Nie jest źle.
Edytowano dnia: 2 października 2020, 08:26
7
Boateng93
Boateng93
2 października 2020, 08:24
Jedna kontuzja i zostajesz z dwoma środkowymi pomocnikami i Krunicem jako ich zmiennikiem. Środkowy pomocnik to powinien być cel numer 1.
0
suchyMCS
suchyMCS
2 października 2020, 08:33
Jasne, ale idąc tym tokiem rozumowania Gigio łapie kontuzje, a my zostajemy z Tatarusanu i Wielkim Bratem ;) kontuzje/kartki zawsze ktoś może złapać. Na dziś mamy 4 ŚP i tylko jednego napastnika, który ma swoje lata, a my gramy na trzech frontach. W obronie również nie wygląda to dobrze - zmiennicy teoretycznie są, ale ich jakość jest mizerna. Spośród naszych formacji ŚP wydaje się najlepiej obsadzoną.
6
muamba_kabumba
muamba_kabumba
2 października 2020, 08:35
"Mamy masę skrzydłowych" .. no na prawej stronie to mamy samych asów co wczorajszy mecz dobitnie pokazał.
0
Boateng93
Boateng93
2 października 2020, 08:40
No nie jest to taki tok rozumowania, bo środek pomocy to najbardziej eksploatowana pozycja. Nawet jak nie kontuzja to kartki, zmęczenie, wszystko się szybko skumuluje.
0
suchyMCS
suchyMCS
2 października 2020, 09:15
muamba_kabumba - to, że mamy masę skrzydłowych, to nie znaczy, że reprezentują oczekiwany przez nas poziom ;) natomiast kupno skrzydłowego teraz, w momencie gdy mamy ich po 3 (?) na każdą stronę raczej mija się z celem. Nie zanosi się też na sprzedaż któregokolwiek.

Boateng93 - zgadzam się, że to najbardziej eksploatowana pozycja. Natomiast najprawdopodobniej najbardziej eksploatowanym zawodnikiem (i najbardziej odczuwającym grę co 3 dni) będzie Zlatan. Może Maldiniemu uda się wzmocnić obie pozycje - aczkolwiek przez całe mercato w kwestii napastnika cisza. Ba, wręcz otrzymujemy komunikaty, że "przecież jest Rebić".
0
wielki prostownik
wielki prostownik
2 października 2020, 08:02
Jeżeli chcemy walczyć o LM to trzeba wzmocnienń i to bardzo konkretnych. Nie żadne tam Tiramisu i tym podobne wynalazki.
0
kamilus
kamilus
2 października 2020, 08:01
Powtórzę się - Tomiyasu, Bakayoko, Mandzukic, Thauvin. Maldini musisz!
3
2 października 2020, 07:48
Potrzebujemy jakości.
0
rossoner111
rossoner111
2 października 2020, 07:28
Dajcie Japończyka, po wczorajsZym meczu to wzmocnienie akurat żeby powalczyć o top 4
1
matten
matten
2 października 2020, 07:28
Liczę, że wczorajszy mecz pokazał zarządowi, że potrzeba nam jeszcze kilku wzmocnień. Priorytetem powinien być środkowy obrońca, a do tego wziąłbym Bakayoko i jakiegoś zmiennika dla Zlatana.
Edytowano dnia: 2 października 2020, 07:29
1
artorn
artorn
2 października 2020, 08:01
i całą trójkę za 20mln euro :P?
1
patoo_07
patoo_07
2 października 2020, 07:24
Po wczorajszym meczu. Jak nie wezmą napastnika, który potrafi grać tyłem do bramki i zgrywać piłek na ścianę, to we wszystkich meczach bez Zlatana będziemy wyglądać jak wczoraj. Poza tym, coś jest chyba nie tak z przygotowaniem fizycznym, bo nasze chłopki wyglądają od 3 meczów jakby nosili worek węgla na plecach. Mają więc 3 dni i trzeba ogarnąć napastnika i obrońcę.
6
Owiec
Owiec
2 października 2020, 07:26
Taki Cavani idealnie by się wpasował... Szkoda tylko że pensja pewnie ogromna.
0
patoo_07
patoo_07
2 października 2020, 08:24
Nie wiem czy Cavani po czasie spędzonym z Ibrą w PSG, chciałby do tego wracać :D
2
diavolooo
diavolooo
2 października 2020, 06:41
Dawać Depaya!!!
1
Olli666
Olli666
2 października 2020, 06:37
Mam pytanie dlaczego wczoraj Gabia nie wykonywał karnego?
0
Nanti
Nanti
2 października 2020, 06:42
Bo zawodnik Rio Ave dostał czerwoną, więc było ich 10 i nas też wg przepisów mogło być 10.
7
Diavo
Diavo
2 października 2020, 06:53
I całe szczęście :D
2
paluch
paluch
2 października 2020, 08:18
Czy ja wiem czy szczęście? Może on by nie zkiksował jak Donnarumma i karne mogły by się skończyć na 10 kolejce ale niema co gdybać trzeba dziękować Borevkoviciowi bo bez jego błędu nie było by nas tu gdzie jesteśmy
0
Nanti
Nanti
2 października 2020, 06:32
Mam wrażenie że los robi wszystko żeby nam się w końcu udało wrócić na szczyt. Bardzo korzystny kalendarz, do tego mnóstwo szczęścia wczoraj. Kluczowi zawodnicy złapali kontuzje ale wrócą na trudne mecze, a reszta jakimś cudem wygrywa wszystko jak ich nie ma.
Moze to ten rok, forza!
0
Grande
Grande
2 października 2020, 06:31
https://newonce.sport/2020/08/nie-ma-swietnego-klubu-bez-swietnej-akademii-fabryka-lyonu-wchodzi-na-wielka-scene/

W ramach offtop ciekawy artykuł o polityce Lyonu. Jeśli Paqueta ogarnie się mentalnie i etyka pracy będzie na odpowiednim poziomie, to zarobią na nim dobrze. Albo i nie, wiadomo, ale ten zakup dla nich to low cost, high reward.

Widzę, że Atalanta idzie też tą ścieżką. Top akademia we Włoszech, scouting i rozwój graczy na wysokim poziomie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
2 października 2020, 08:22
Obecna Atalanta zbytnio nie wpuszcza młodzieży na boisku, więc nie ta sama ścieżka.
0
Boateng93
Boateng93
2 października 2020, 05:32
Nie mamy 3 zawodników z podstawowego składu i już się zaczynają ciężary. Tej kadrze potrzeba jeszcze ze 4 zawodników, którzy realnie podnieśliby rywalizacje (środkowy obrońca, środkowy pomocnik, prawy skrzydłowy (najlepiej do pierwszego składu) i napastnik. Inaczej to w LE dajmy pograć rezerwowym i juniorom, a wszystkie siły rzućmy na ligę, bo przyjdzie zmęczenie, kontuzje i kartki i w lidze zaczniemy mocno gubić punkty.
4
IL Capitano 3
IL Capitano 3
2 października 2020, 03:11
Mecz z Rio Ave udowodnił wszystkim (mam nadzieję) to że : Maldini Junior,Colombo,Gabbia to nie są zawodnicy na obecną chwilę na miarę AC Milan. Potrzebujemy ŚO , ŚP i zmiennika dla Zlatana. Maldini & Massara & Gazidis działać bo nie mamy zamiaru przeżywać kolejnego Horroru z zespołami pokroju Slovan Liberec lub Dundalk!
15
Arlen
Arlen
2 października 2020, 08:31
Ogólnie zgadzam się ze wszystkim aczkolwiek wydaje mi się, że Gabbia ostatnio gra nieco lepiej i te bramki, które podnosiły nam ciśnienie padały po błędach Kessiego. Co nie zmienia faktu, że wszystkim naszym wychowankom (poza Gigio i Calabrii) powinno się zafundować wypożyczenie do jakieś Spezzi czy Brescii
0
kabo
kabo
2 października 2020, 09:05
Dokładnie potrzebujemy tych 3 wzmocnień, ale szczerze mówiąc to ja bym zobaczył na tych pozycjach doświadczonych zawodników nawet jakby to miało być wypożyczenie tylko na rok. Na wypozyczenia właśnie Maldini, Colombo i Duarte (ewentualnie sprzedaź).
0
Kamil93
Kamil93
2 października 2020, 02:13
Mamy szczescie ze w w pierwszych trzech kolejkach los dał nam zdecydowanie słabsze drużyny od nas ale jeśli nie poprawimy naszej gry to Inter nas przejedzie a z Romą nie bedzie wcale duzo lepiej. Inter Juve Napoli i Atalanta nam odjadą i pozostanie nam dalej złudna nadzieja o pierwszej 4. Trzymam kciuki zebyśmy wskoczyli na odpowie tory.
0
sodik
sodik
2 października 2020, 02:25
Realnie patrząc to na dziś Inter, Juve, Napoli i Atalanta to zespoły lepsze niż Milan. Roma, Lazio to mniej więcej ten sam poziom. Myślę, że o pierwszą czwórkę będzie nam naprawdę bardzo ciężko. Grunt to do stycznia dojechać tak, żeby mieć kontakt z czołówką.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
2 października 2020, 01:42
-Środek obrony - Do 1 składu!
-Def. pomocnik - Rezerwowy - 4 w hierarchii, moim zdaniem Bakayoko to przepłacanie

Jeżeli starczy środków to także:
-Prawy skrzydłowy - do pierwszego składu. Jednak ta pozycja jest baaardzo droga.

A do tego:
Castillejo ----> na sprzedaż
Maldini ------> wypożyczenie do AC Monzy
Conti -----> na sprzedaż
3
FanACM
FanACM
2 października 2020, 01:57
Kto Ci kupi połamanego Contiego?.
3
Zielony2009
Zielony2009
2 października 2020, 01:39
trafiłem na transferowy temat sprzed roku,sytuacja analogiczna a userzy (w tym ja) wypowiadali się w podobnym tonie co teraz

I ta podnieta Cutrone, że 18 baniek to za mało :)
https://www.acmilan.com.pl/news/27402/mercato_live_25_16_18_sky_porozumienie_milan_wolverhampton_w_sprawie_cutrone#621545
0
FanACM
FanACM
2 października 2020, 01:35
Fofana/Bakayoko, Tomiyasu Lasagna, Thauvi/El Sharawy(prędzej czy później wróci do Europy) i można zamykać okienko.
0
Vol'jin
Vol'jin
2 października 2020, 01:38
Fofana w Lens, a drugi w Leicester
0
FanACM
FanACM
2 października 2020, 01:57
Vol'jin Szkoda nie wiedziałem fajny grajek.
0
Hayemaker
Hayemaker
2 października 2020, 01:34
Przydałby się jeszcze ktoś z depnięciem na prawe skrzydło. Mam nadzieję, że Maldini ma w swoim notesie nazwisko Deulofeu. Oraz, że nie ma w nim nazwiska pewnego Japończyka z Bologni, którym się rzekomo interesujemy. W mojej ocenie przeciętny zawodnik (mimo, że zapakował nam piękne okienko w lipcu).
0
FanACM
FanACM
2 października 2020, 01:36
Tomyiasu=Milenkovic.
0
Mailand_91
Mailand_91
2 października 2020, 08:18
Deulofeu to lewa strona, poza tym poza szybkoscią, Rebić wydaje sie lepszym zawodnikiem
0
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się