SCUDETTO


MERCATO LIVE 03.10: Milan negocjuje transfer Kabaka. Dalot już w Mediolanie [21:05]

3 października 2020, 00:00, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 03.10: Milan negocjuje transfer Kabaka. Dalot już w Mediolanie [21:05]

[00:02]: Diogo Dalot w sezonie 2020/2021 będzie piłkarzem AC Milan - zgodnie informują włoskie media. Rossoneri przyspieszyli w sprawie Portugalczyka i dopięli jego wypożyczenia bez obowiązku ani prawa wykupu. Prawy obrońca mogący występować również na lewej stronie defensywy, który ostatnie dwa lata spędził w Manchesterze United, już dziś przyleci do Mediolanu. Następnie w weekend 21-latek przejdzie testy medyczne, a od nowego tygodnia będzie do dyspozycji trenera Stefano Piolego.

Umowa Dalota z United obowiązuje do połowy 2023 roku.

[00:04]: Tymczasem Tiemoue Bakayoko prawdopodobnie wróci do Włoch, ale nie do Milanu, a pod skrzydła swojego byłego trenera z ekipy rossonerich, Gennaro Gattuso. Dziennikarz Gianluca Di Marzio informuje, że Francuz jest bardzo bliski rocznego wypożyczenia do Napoli, również bez prawa ani obowiązku wykupu.

[00:05]: Milan na pewno będzie chciał ściągnąć jeszcze środkowego obrońcę, prawdopodobnie również na zasadzie wypożyczenia. Media wskazują, że rossoneri sondują temat m.in. Antonio Rudigera - 27-letniego Niemca mającego jeszcze dwa lata ważnego kontraktu z Chelsea, a w sezonach 2015/2016 i 2016/2017 występującego w Romie.

[00:07]: Co z nowym pomocnikiem jeśli faktycznie upadł już temat Tiemoue Bakayoko? Nie wiadomo. Niejasna jest obecnie także kwestia ewentualnych pożegnań - media wskazują, że last minute z rossonerimi mogą pożegnać się m.in. Diego Laxalt Andrea Conti.

[00:08]: Gianluca Di Marzio: Diego Laxalt jest na wylocie z Milanu. Urugwajczyk ma spore szanse na angaż w Betisie.

[07:39]: Po upadku tematu Tiemoue Bakayoko, Milan nie zamierza pozyskiwać nowego pomocnika - twierdzi dziennikarz Gianluca Di Marzio. Rossoneri czują się kompletni w drugiej linii, a zwłaszcza, że ostatecznie w klubie pozostał Rade Krunić, łączony wcześniej z odejściem.

[08:53]La Gazzetta dello Sport sugeruje, że Milan może ponownie zainteresować się Ozanem Kabakiem. Środkowy obrońca Schalke 04 był bliski przejście w szeregi rossonerich już w przeszłości.

[09:46]: Jak zaznacza La Gazzetta dello SportDiogo Dalot może być rozpatrywany zarówno pod kątem gry na prawej, jak i lewej obronie, wobec czego na wypadek odejścia Diego Laxalta Portugalczykowi przypadnie także funkcja zmiennika Theo Hernandeza.

[11:00]: Firenzeviola.it cytuje słowa agenta Germána Pezzelli: "Jeśli dostanie dobre oferty, ocenimy co zrobić. Jedna z nich przyszła dziesięć dni temu od Milanu, ale Fiorentina zdecydowała się go nie sprzedawać. Okienko transferowe kończy się w poniedziałek, zobaczymy co się stanie". 

[11:25]: Jak podaje Antonio Vitiello z MilanNewsDiogo Dalot wyląduje w Mediolanie dziś po południu. Prawdopodobnie jeszcze wieczorem zaliczy część testów medycznych, reszcie podda się jutro, a od poniedziałku będzie piłkarzem rossonerich na wypożyczeniu z Manchesteru United.

[11:38]MilanNews: Dziś spodziewane są rozmowy przedstawicieli Milanu z agentami Ozana Kabaka. 20-letni Turek z Schalke, którego transfer mediolańczycy negocjowali już w przeszłości, wyrasta na konkretną opcję pod kątem wzmocnienia środka defensywy.

[11:47]: Antonio Vitiello z MilanNews podaje, że rossoneri na poważnie zabierają się za transfer Ozana Kabaka. Nie zamierzają jednak wydać więcej niż 15-20 mln euro, potrzebne będzie oczywiście dojście do porozumienia z Schalke.

[12:40]: Dziennikarz Fabrizio Romano informuje, że doszło już do spotkania przedstawicieli Milanu i Ozana Kabaka. Rossoneri są zorientowani w kierunku Turka, ale muszą dogadać się z Schalke, a to łatwe nie będzie. Niemcy woleliby zatrzymać defensora jeszcze na rok, a jeśli już mają pozwolić mu odejść, to chcą zarobić 25 mln euro. Mediolańczycy nie zamierzają natomiast wychodzić poza obszar 15-20 mln euro.

Zarówno w ubiegłym jak i obecnym sezonie, Kabak to podstawowy gracz Schalke. Milan negocjował jego transfer już rok temu ze Stuttgartem, ale wówczas środkowy obrońca trafił za 15 mln euro do ekipy z Gelsenkirchen.

[15:30]: MN: Diogo Dalot wylądował w Mediolanie. Teraz Portugalczyka czekają testy medyczne przed transferem do Milanu [VIDEO].

[15:55]: Jak donoszą włoscy dziennikarze, wypożyczenie Diogo Dalota bez prawa wykupu to podobny manewr jak w przypadku Brahima Diaza - Milan chciał przyspieszyć transfer, ale nie są wykluczone dalsze negocjacje co do wykupu zawodnika po zamknięciu mercato.

[16:20]: Rozpoczęły się testy medyczne Diogo Dalota przed transferem do Milanu. Być może również dziś wieczorem dojdzie również do testów fizycznych. Jeśli jednak nie uda się ich już dziś przeprowadzić, zostaną one przełożone na jutrzejszy poranek.

[20:55]: Oficjalnie: Gabriele Bellodi został wypożyczony na dwa lata do Alessandrii z opcją wykupu oraz kontrwykupu przez Milan. 

[21:00]: Trudne ale nie niemożliwe - twierdzi MilanNews na temat ewentualnych transferów Ozana Kabaka lub Antonio Rudigera. Negocjacje wciąż się toczą, a środkowy obrońca pozostaje priorytetem dla Milanu.

[21:03]: Tiemoue Bakayoko już tylko o krok Napoli. Były gracz Milanu wróci do Włoch, ale nie do Mediolanu, lecz pod skrzydła Rino Gattuso.

[21:05]: Diogo Dalot zakończył już testy medyczne, jutro czekają go testy wytrzymałościowe oraz podpisanie kontraktu z Milanem.



393 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
matten
matten
4 października 2020, 08:14
Szkoda tego Bakayoko, miałem nadzieję, że przyjdzie do Milanu :(
1
andrzejkon@onet.pl
[email protected]
4 października 2020, 07:45
Tylko tego stopera z Niemiec nie bierzcie , trzy mecze i prawie 20 stracone
0
gerasmat
gerasmat
4 października 2020, 07:38
Mam nadzieję że to cisza przed burzą :o
0
Adi.Milan
Adi.Milan
3 października 2020, 23:51
Niby fifa 21 mialbyc bardziej powiazana z milanem a jest dalej ten sam syf Calhanoglu ma pozycje LW mimo ze od ponad pol roku gra non stop na śpo, rebic ma st choć powinien miec lewy napastnik, bo tak właśnie gra. I w sumie oceny Hakan po bardzo dobrym sezonie powinien miec wiekszy ovrl niz 79 jestem trochę zniesmaczony podejściem EA pozycje i oceny kopiuj wklei z fify 20
5
Dusiek
4 października 2020, 00:03
Zrobili miejsce pod informy :p
0
PaoloACM
PaoloACM
4 października 2020, 00:26
A Bennacer dalej overall 74? xD
1
Pavlović31
Pavlović31
4 października 2020, 00:48
Bennacer jakby gral w Juve to już w poprzednim sezonie miałby overall ok. 79. Walić Fife, ja wybieram PESa od paru lat.
3
Adi.Milan
Adi.Milan
4 października 2020, 00:49
75....
1
brzydki
brzydki
4 października 2020, 01:22
Calhanoglu to niech najpierw zagra jeden pełny, dobry sezon zanim ktoś będzie go chciał porównywać do zawodników z wyższej półki.
4
PaoloACM
PaoloACM
4 października 2020, 01:31
Inzaghi67
Niestety ale PES odwalił lipę i chce 125zl za uzupełnienia składów w tym roku.... Szykują grę pod nowa generacje spoko rozumiem ale tyle kasy za update? Trochę przegięcie tym bardziej ze scena patchowa robi takie update’y za free albo jakieś symboliczne kwoty. Zawsze wolałem PESa ale w minionym sezonie dałem tez szanse Fifie i chodź ma swoje wady to tez można mieć sporo radochy przy tym.

Adi.Milan
No tak, fajna współpraca, po co było dawać wyłączność w takim razie skoro się nawet do tego Milanu nie zamierzają przykładać. A twarze chociaż zrobili podobne? Czy większość ala Ribery z Fify20? xD
0
Delfin9811
Delfin9811
4 października 2020, 08:53
Ale macie ból dupy o te twarze, przecież współpraca była podpisana w marcu, więc logiczne, że będą dodane w trakcie gry...
0
Adi.Milan
Adi.Milan
4 października 2020, 09:54
brzydki. A czy my mówimy o zawodnikach najlepszych na świecie, którzy mają ovrl w okolicach 90 czy o topowych zawodnikach ligi, do których Hakan należy i powinien mieć chociaż 82. Wystarczy mi że Zieliński, którego Hakan zjada na śniadanie chociażby statystykami ma więcej.
0
Pavlović31
Pavlović31
4 października 2020, 15:45
PaoloACM tu się zgodzę, w tym roku lipa ale to chyba jednorazowo żeby sprawdzić jak się będzie sprzedawała gra. Wątpię żeby były wysokie zyski, za rok wrócą do starej formuły.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
3 października 2020, 23:39
Pioli mówił, że chce 4 dobrych pomocników, dostał Tonaliego a gdzie ktoś do odciążenia Kessiego? (marzenie Bakayoko) Sprowadzają Fincha (nie znam chłopaka niech się wykaże) chociaż Calabria zaczął prezentować się solidnie, jest Conti, mamy Kalulu pozornie bez sensu chyba że znaleźli chętnego na Laxalta. Pisałem że nie wyrobią się z transferami jak zabiorą się za to dopiero po wywalczeniu awansu do LE no i chyba miałem racje. Pomysły mają na 100% tylko obawiam się, że zabraknie czasu.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
3 października 2020, 23:49
dogadane było wszystko wcześniej i tylko w efekcie domina może coś pójść nie tak??
1
dzieciak2891
dzieciak2891
3 października 2020, 23:25
Skoro T Bakayoko będzie prawdopodobnie piłkarzem SSCN, to wcale nie interesuje mnie to, przekazujcie info o transferach ACM
1
KKP19
KKP19
3 października 2020, 23:38
Może info jest bo mial isc do nas?
5
DarthImpaler
DarthImpaler
3 października 2020, 23:52
A skoro Ciebie to nie interesuje to prośba do adminów nie dawajcie już newsów o nim. Bo kolega dzieciak nie ma ochoty o tym czytać.
Edytowano dnia: 3 października 2020, 23:53
7
Pavlović31
Pavlović31
4 października 2020, 00:47
xddd
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 października 2020, 23:11
Nasz środek pomocy: Bennacer, Kessie, Tonali, Krunic plus ewt Halilovic xD no faktycznie LE nasza... my potrzebujemy pomocnika POMIMO pozostania Krunicia.
6
goat333
goat333
3 października 2020, 23:49
Hakan ?
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
4 października 2020, 00:03
Halilovic jak tylko przedłuży kontrakt to zacznie grać jak Messi. Róbcie screeny.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 października 2020, 12:07
goat333 - napisałem wyraźnie środek pomocy, Hakan gra wyżej pod napastnikiem albo jako wolny elektron.
0
Vol'jin
Vol'jin
3 października 2020, 22:56
https://twitter.com/officialffsnews/status/1309912678186450944?s=20

tutaj to ja bym dał 10 spotkań kary ...
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 października 2020, 23:08
Zwykłe chamstwo. Ja bym drakońskie kary za takie coś ładował, adekwatne do zarobków. Jakieś marne 5 spotkań i pare tyś euro na nich wrażenia nie zrobi. 100tyś już tak. Chamstwo trzeba tępić.
3
Pavlović31
Pavlović31
3 października 2020, 23:10
Przede wszystkim klub powinien zareagować, ciekawe czy coś Schalke zrobiło.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 października 2020, 23:11
@up - pozbędzie się go i sprzeda do... Milanu xD
3
brzydki
brzydki
4 października 2020, 01:24
turecki Felipe Melo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Daniel93-ACM
Daniel93-ACM
3 października 2020, 22:54
Mecz już jutro a newsa z powołanymi nie ma?

Ten mlody Norweg dostanie powołanie?
0
Vol'jin
Vol'jin
3 października 2020, 22:57
Powołania Pioli daje w dniu meczu
0
Pavlović31
Pavlović31
3 października 2020, 23:07
Pioli mówił na konferencji że dostanie i może wejdzie na parę minut.
1
kosa80
kosa80
3 października 2020, 22:25
Nie rozumiem sytuacji z Bakayoko. Strasznie daliśmy dupy.
I co najlepsze
'' Rossoneri czują się kompletni w drugiej linii, a zwłaszcza, że ostatecznie w klubie pozostał Rade Krunić;
WTF

W NapolI maja łeb na karku i strasznie silna paka im się tam robi
Maldini działaj i zastrzel nas jeszcze dzisiaj jakimś panem X
Obowiązkiem drużyny są 3 punkty ze Speziom ale obowiązkiem zarządu
jest dać tej drużynie wzmocnienie na teraz na już. Potrzebujemy doświadczenia Baka byl by idealny .
szkoda FORZA MILAN
2
Szulaj22
Szulaj22
3 października 2020, 22:22
Dalej bo licze jeszcze na dwie łamagi do kadry :)
0
Jalapeno
Jalapeno
3 października 2020, 22:07
Na polskiej stronie MU kibice nie chcą Cavaniego i narzekają.

Tam już się ładnie w dupach poprzewracało. Edek to ma więcej goli niż cała, obecna kadra MU razem wzięta. Moim zdaniem Edinson jest ostro niedoceniany... A Muły nie mają w kadrze typowej 9, bo Martial takową nie jest.

Nie wiem czego oni oczekują. Messiego, Ronaldo, czy Neymara? ;d
1
Corsa
Moderator Corsa
3 października 2020, 22:33
Próbowali już z Ibrą, niby było ok, ale to jednak nie to. Tamta liga to zupełnie inna specyfika, gwiazdy u schyłku kariery, nawet te największe nie lśnią tak jak tego się od nich oczekuje.
1
Grande
Grande
3 października 2020, 22:46
W przeciwieństwie do serie a.
4
Pavlović31
Pavlović31
3 października 2020, 23:12
Nie patrz na strony fanowskie gdzie się udzielają typowe januszowe randomy uważające się za wielkich fanów. U nas też są tacy, niedzielni kibice. Oczekują drugiego Nesty na ŚO kiedy Rudiger to chyba najlepsza dostępna opcja a i tak będą narzekać.
2
Vol'jin
Vol'jin
3 października 2020, 22:00
Ponoć Leonardo się publicznie z Tuchelem kłoci. Ciekawe kto odejdzie ;]
0
Odyn
Odyn
3 października 2020, 22:11
O co?
0
Vol'jin
Vol'jin
3 października 2020, 22:13
Tuchel ma pretensje o wypuszczenie Silvy i Cavaniego i braku wzmocnień za nich ^ Leonardo do niego, że ma siedzieć cicho i zrozumieć sytuację finansową PSG xD
3
serginho83
serginho83
3 października 2020, 22:18
To jest ciag dalszy klotni... Tuchel juz nie chcial Icardeigo ;)
0
Zuber
Zuber
3 października 2020, 22:39
Leoś rozsadza kolejną drużynę od środka.
3
Milanista85
Milanista85
3 października 2020, 21:44
Jutro ponoć testy Bakayoko w Neapolu. Suche wypożyczenie i część pensji będzie płacić Chelsea.
0
Grande
Grande
3 października 2020, 21:34
Cavani w United.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 października 2020, 21:34
Byłyby jaja jakby na koniec Maldini zamiast Bakayoko wyczarował Soumare ^^
0
Rossu
Rossu
3 października 2020, 21:43
Soumare ponoć odrzucił naszą ofertę, mimo, że Milan dogadał się z Lille. :/
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 października 2020, 22:17
Rzeczywiście była taka informacja..no szkoda, szkoda.
0
Rafał0209
Rafał0209
3 października 2020, 21:12
Nom nic może to iść popić dwa dni , w poniedziałek na kacu to i tak wszystko jedno człowiekowi to tak nie będzie się wkurzać na tą końcówkę Merceto
0
Daros
Daros
3 października 2020, 23:49
no, aleś zabłysnął..
0
Zako
Zako
3 października 2020, 21:08
Ponoć odpuszczamy Bakę, Krunic będzie 4 do pomocy. O ile potrafię zrozumieć pierwsze, tak chyba wolałbym dać szansę Pobedze, skoro to nie ma większego znaczenia. Ktoś powie, że Pobega nie grał na poziomie Serie A, ale poprzedni sezon Krunica był tak jałowy w jego wykonaniu, że w przypadku wykonaniu , że ciężko mi uwierzyć, aby młody Włoch był jeszcze gorszy, a ewentualny profit z niezłej gry większy.
0
Valpolicella1
Valpolicella1
3 października 2020, 21:09
pobega jest w spezii na wyp. z opcja wykupu
0
Semper Fideli
Semper Fideli
3 października 2020, 21:23
Miałem podobne zdanie, tyle ze brak gry u młodego nie działa dobrze na jego rozwój.. ptaszki cwierkały ze ma spory potencjal i wypozyczenie go do serie a to wyjscie idealne ale młody zagrał w pierwszym meczu, a teraz ława. Jakość obecnie u niego moze byc gorsza niz krunica a kto wie co sie moze zdarzyć przy covidach
0
Zako
Zako
3 października 2020, 21:23
Wiem, miałem na myśli, że w sumie odszedł, bo miał przyjść kolejny pomocnik a tak się nie stało.
0
Zuber
Zuber
3 października 2020, 22:41
Odszedł bo był za słaby, a nie miał przyjść kolejny pomocnik. Jakby odszedł Krunić to by przyszedł ktoś nowy.
1
jasiom22
jasiom22
3 października 2020, 22:57
Pioli lubi Krunicia.
0
DaRo_7
DaRo_7
3 października 2020, 21:01
Czekamy do poniedziałku na to co się wydarzy jeszcze. Mam nadzieję, że jeszcze nas czymś zaskoczą nasi zarządzający.

Ciekawi mnie co będzie po Zlatanie? Trafiłem na fajny artykuł na meczyki.pl i tak się zastanawiam czy ten zawodnik mógłby być naszą przyszłością w ataku.
Wklejam link, chociaż nie wiem czy mogę podawać linki do innych stron :)

https://www.meczyki.pl/newsy/odrzucil-oferte-realu-madryt-pozniej-uciszal-santiago-bernabeu-oto-szwedzki-nastepca-zlatana-ibrahimovicia/152479-n
2
Rafał0209
Rafał0209
3 października 2020, 20:57
Jak już chcą przekładać mecze to coś mi się wydaje że tych wszystkich meczów nie zdołają upchać , dlatego tak ważne jest dobrze wejść w sezon ,bo kto wie czy w przyszłości o pozycji w końcowej Tabeli nie będzie decydować tylko pierwsza runda .
0
Trzesuaf
Trzesuaf
3 października 2020, 20:54
Te transfery to taka bida, że szkoda gadać.
5
rossoner111
rossoner111
3 października 2020, 20:53
emocje jak w filmie "śmierć w Wenecji"- spokojnie zaraz się rozkręci
2
Grande
Grande
3 października 2020, 21:07
"Śmierć w Wenecji" to akurat jedno z arcydzieł europejskiej kinematografii, więc ciekawe czy nasze mercato i gra będą też arcydziełem :)
0
kamilus
kamilus
3 października 2020, 20:51
Ciekawostka - ponoć MG chce ściągnąć Kalinica do Torino. Niezła paka się tam zrobi, strach się bać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 października 2020, 20:53
Chcą się włączyć do walki o 20 miejsce z Crotone. Mierzą wysoko
7
Grande
Grande
3 października 2020, 20:57
Szkoda Belottiego
1
Robinowski
Robinowski
3 października 2020, 21:07
Jak na dłoni widać że rozbudowują profil tartaczny.
1
3 października 2020, 20:30
Jeszcze poczekam na końcowe efekty mercato, ale na ten moment niestety mamy kadrę na miejsca 5-7, więc jeśli nie wydarzy się nic nadzwyczajnego, będziemy prawdopodobnie poza LM. Obym się mylił.
6
Manolas
Manolas
3 października 2020, 20:50
Podzielam twoje zdanie wobec 5 miejsca.. A prognozy były takie optymistycznie z tym Bakayoko i PO. Liczę na cud w postaci Ibry to jedyna nadzieja
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 października 2020, 21:34
Tak naprawdę mamy szansę na miejsca 3-7. Nie wiem kto twoim zdaniem tak odbiega od nas żeby mówić o tymże prawdopodobnie nam się nie uda. Podejrzewam, że chodzi ci o Napoli i Atalantę. Jednak te zespoły to też nic pewnego. Wiadomo było do początku że będzie mega ciężko, bo poza pierwszą dwójką zrobiło się bardzo ciasno ale szanse na lm jak najbardziej są. Problem jest taki że o ile to nie bedzie jakaś niespodzianka jak zajmiemy miejsce premiowane awansem do ligi mistrzów, tak siódma lokata też niestety nie.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
3 października 2020, 20:12
Dobra wiadomość !!!
Napoli grozi walkower za nie pojechanie do Turynu!
Jak wygramy ze Spezią, to będzie 3 pkt przewagi.
0
Bradley
Bradley
3 października 2020, 20:21
Swietna wiadomosc. Poczekamy, az sytuacja dopadnie Lombardie...
5
RockStar
RockStar
3 października 2020, 20:21
I to jest według ciebie dobra wiadomość?
15
Bradley
Bradley
3 października 2020, 20:26
Za chwile beda musieli cala lige odwolac i tyle z tego bedzie.
3
Odyn
Odyn
3 października 2020, 20:45
To nie liga im zabronila, a jakies kiepy z Kampanii, skad jest tez Salernitana ktora grala dzis z Chievo na wyjezdzie a ktos od nich z klubu tez ma covida. Do tego dzis jakos Milik sobie wyjechal z klubu normalnie, Wlochy to patologiczny kraj niestety, a zwazywszy na to z kim ma grac Napoli, podejrzenia na to kto pociagal za to sznurki beda nauswaly sie same.
0
kamilus
kamilus
3 października 2020, 20:47
Dokładnie, Napoli nie zdecydowało samo z siebie by nie jechać, ale zabroniły im władze lokalne, więc nie wiadomo, jakby to się skończyło, bo w tym przypadku byłoby władza vs władza.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 października 2020, 20:53
Nie ma opcji na walkower jeśli Covid jest przyczyną. Mecz przełożą na inny termin.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 października 2020, 21:24
Wedle przepisów nic im nie grozi.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
3 października 2020, 19:41
Ten Kabak to w ogóle jest normalny? Jak można zrobic sobie 5 meczów zawieszenia z powodu oplucia?
1
Rafał0209
Rafał0209
3 października 2020, 20:08
A weź opluj Interiste na ulicy to można dostać 5 miesięcy w zawieszeniu na 5 lat , czasem lepiej przełknąć ślinę :)))
3
Zuber
Zuber
3 października 2020, 20:17
Rafał, made my day. xD
0
daro12555
daro12555
3 października 2020, 19:35
Jeden duży transfer powinien być jesteśmy 26 mln w bilansie transferowym do przodu plus 15mln z LE.A co za rok wydamy 150-200mln na transfery? Stopera .prawego obrońcy ,ofensywnego pomocnika ,prawo skrzydłowego(Chyba ze wypali ten norweg) czy Napastnika .
0
kamilus
kamilus
3 października 2020, 19:47
Co z tego, że jesteśmy 50 mln na plusie, skoro ostatni rok zamknęliśmy 80 mln na minusie?
8
daro12555
daro12555
3 października 2020, 20:09
Inne kluby też zamykają przez korona na minusie niech sobie Elliot odpowie na pytanie czy chcą grać w LM czy nie ,półśrodkami to co najwyżej LE .Bo kadry Juve,Interu,Atalanty ,Napoli są mocniejsze .
2
kamilus
kamilus
3 października 2020, 20:12
A co Elliott obchodzą inne kluby? Oni mają swoją wizję prowadzenia klubu i dopóki są właścicielami, to Tobie, mi czy komukolwiek innemu na świecie nic do tego. I nawet fakt, że Chelsea w tym okienku wydała prawie 250 mln, nie wpłynie na to, że zechcą oni wydać o 1 eurocenta więcej, niż pierwotnie zakładali.
6
daro12555
daro12555
3 października 2020, 20:20
kamilus -akurat mi czy innym osobom dużo do tego bo jestem kibicem .Tak samo innych kibiców którzy np .kupują bilety na mecze a też samych zawodników.To nie będą mieli LM a bez tego kasy i tak koło co rok będzie chodzić zawodnicy ci lepsi odejdą i tyle.Chytry 2 razy traci ,na początku też w Ibrę nie chcieli inwestować bo stary i duży kontrakt ale się przekonali ze trzeba trochę wydać żeby były plony.A mamy w kadrze kilku naprawdę ciekawych zawodników 1 duży transfer i jakieś dobre wypożyczenie i mamy szansę na 3-4 miejsce.
Edytowano dnia: 3 października 2020, 20:26
1
grayman88
grayman88
3 października 2020, 19:24
Gdyby nie Tonali okienko słabo bym ocenił
Edytowano dnia: 3 października 2020, 19:27
3
daro12555
daro12555
3 października 2020, 19:30
Jest bardzo przeciętne tylko ocenę znacznie podnosi Tonali .Z tym nastawieniem właścicieli znowu co najwyżej 5 miejsce i bez LM .
2
Wojtecki7
Wojtecki7
3 października 2020, 20:32
To może być bardzo dobre okienko zważywszy na to, że praktycznie wcale nie mieliśmy budżetu i lecimy na bardzo korzystnych wypożyczeniach z opcjami/obowiązkami wykupów. Największy majstersztyk to bez wątpienia wypchanie Paquety za dobrą kwotę, bo gość robił nam totalny burdel w księgach i niczym tego nie rekompensował.
1
Kostek.
Kostek.
3 października 2020, 19:18
Kabak dzisiaj nawet na ławce sie nie znalazł a kontuzji nie ma - chyba cos jest na rzeczy - Hakan bedzie miał kompana
1
Vol'jin
Vol'jin
3 października 2020, 19:19
Kabak jest zawieszony na bodajże 5 spotkań za splunięcie na gracza Werderu
7
Jalapeno
Jalapeno
3 października 2020, 19:14
Włączyłem mecz Schalke, jprld. Poziom 3. Bundesligi, a nowy trener przyszedł. Jak tak dalej pójdzie, to zlecą z hukiem, totalne gówno grają.
0
Zuber
Zuber
3 października 2020, 20:18
Jak gościu przed przyjściem powiedział, że Schalke skończy sezon na 15 miejscu, musi mieć mega autorytet. :D
0
Moris
Moris
3 października 2020, 19:05
Jak się Kabak w Schalke prezentuje?Bo patrząc,ile tracą bramek i jak słabo im ostatnio idzie to nie wiem czy ten zawodnik w dużym stopniu się do tego przyczynia?
0
artorn
artorn
3 października 2020, 19:17
grał w przegranym meczu 8:0 ;) sorry ale jak dla mnie Turcy nie mają determinacji być wielkimi gwiazdami a skoro z schalke moglibyśmy go wyciągnąć za 15-20mln (gość rok temu dopiero tam podpisał kontrakt) to oni chyba się przekonali że nic z niego nie będzie
0
robert18
robert18
3 października 2020, 18:14
Marc Roca w bayernie 13-15 mln
0
Jalapeno
Jalapeno
3 października 2020, 18:24
Brozović za drogi. To są kuźwa skąpcy niesamowici xD No, ale przynosi im to dojrzałe owoce w postaci dominacji nie tylko w NIemczech, ale i Europie póki co.
1
Zuber
Zuber
3 października 2020, 18:27
Trzeba było też go brać zamiast czekać na czarną świętą krowę.
0
Jaca23
Jaca23
3 października 2020, 18:27
Akurat tutaj na tym skąpstwie wiele zyskają. Roca za takie pieniądze to bardzo dobry transfer.
2
Rafał0209
Rafał0209
3 października 2020, 18:29
Wszyscy widzą jak to Bayern tanio kupuję , ale nie widzą że na pensje wydają prawię najwięcej w Europie .
6
FanACM
FanACM
3 października 2020, 18:38
No nawet za Perisica się kłócili o jakieś drobne więc czemu się dziwić, że Milan postępuje podobnie jak jesteśmy w gorszej sytuacji finansowej.
0
Zimer9009
Zimer9009
3 października 2020, 18:51
Są mistrzami sprowadzania zawodników za darmo albo jakieś śmieszne kilka/ kilkanaście milionów, a później robienia z nich gwiazd światowego formatu ewentualnie ligi wiec po co wykładać za Brozo 40 jak można zaryzykować z Roca.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
3 października 2020, 19:00
Po co dać za pana-x 50 mln i 3 mln pensji skoro można dać 10 mln i 20 pensji. Bayern sie obudzi z ręką w nocniku za 2-3-4 lata.
Edytowano dnia: 3 października 2020, 19:01
0
Vol'jin
Vol'jin
3 października 2020, 19:06
z czego Bayern się obudzi? Toć to Hegemon w Niemczech pompowany przez Adidasa, Audi, Telekom i inne niemieckie podmioty. Plus są najważniejszym głosem w UEFIE. O czym my tu gadamy?
8
daro12555
daro12555
3 października 2020, 19:32
No tak już nie którzy nie patrzą się na pensje np jakie pobierał Coutinho a pierwszym wyborem nie był .I tak mieli 2 zawodników na wypożyczeniu my mamy 3 i tylko jeden z opcją wykupu.
0
Bradley
Bradley
3 października 2020, 19:32
Przepraszam bardzo, ale Bayernowi, to moga ewentualnie sprobowac dzyndzelek pomerdac. Mozemy modlic sie, zeby finanse i sposob przekazywania wladzy byl tak zorganizowany w Milanie, jak u nich. Oby Maldini byl swietny w swoim fachu, a duch tego klubu bedzie trwac jeszcze dlugo.
5
Zuber
Zuber
3 października 2020, 20:19
Właśnie wygrali LM, bieda im nie grozi.
0
Dark1899
Dark1899
3 października 2020, 21:24
2 lata temu Uli Hoeness podał do wiadomości ze na lokatach maja wypracowanej chyba 480 M € nadwyżki ... i jak by chciał to by kupił każdego - jakoś tak to powiedział
0
Diavo
Diavo
3 października 2020, 18:12
Kabak drugi Mexes,czuje to :D. Oby Hakan namówił go do zostania w Milanie,duet Romek-Kabak to może być coś. Fajnie wyprowadza piłkę z pola karnego i dobry w powietrzu.
1
Majki85
Majki85
3 października 2020, 18:08
Wiem ze to tylko kompilacje ale na yt Dalot prezentuje się całkiem ciekawie. Przede wszystkim fajnie odnajduje się w ofensywie. Kto wie być może to będzie lekarstwo na prawa obronę. Ja go w każdym razie na starcie nie skreślam...
1
Pavlović31
Pavlović31
3 października 2020, 18:25
Dla mnie jest zajebisty, zna już trochę PL gdzie jest intensywna gra, widać że kondycyjnie i fizycznie nienajgorszy więc u nas dyscypliny taktycznej się nauczy i będzie pożytek.
Wolałbym chyba Dumfriesa, ale ten Dalot jest niezły. Lepsze to niż Conti...
0
RaveL
RaveL
3 października 2020, 18:08
Bellodi na wypożyczeniu.
0
Diavo
Diavo
3 października 2020, 18:04
Kabak czyżby szukali ziomka dla Hakana?:D
Edytowano dnia: 3 października 2020, 18:08
0
Pavlović31
Pavlović31
3 października 2020, 17:20
Pytanie do ludzi w temacie: Kabak jest dobry? Lepszy od innych potencjalnych obrońców na przykład Pezzella...?
0
KKP19
KKP19
3 października 2020, 17:22
Tak
6
Abece
Abece
3 października 2020, 17:46
Moim zdaniem bardzo duży talent. Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii na jego temat się tu przewija.
3
Pavlović31
Pavlović31
3 października 2020, 17:49
@KKP19 - lepiej według Ciebie ściągnąć Rudigera czy Kabaka?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 października 2020, 18:18
Kabak? Chłopak z dużym potencjałem, jednak do odbudowania czyli czekanie, dlatego wolałbym znającego ligę Rudigera, który jak to często jest z przyzwoitymi piłkarzami nienadążającymi w PL odchodzącymi do Włoch możliwe, że z miejsca byłby gotowy do w miarę jakościowej gry na boiskach Serie A.
1
brzydki
brzydki
3 października 2020, 18:25
Jak można pisać „do odbudowania” o 20-letnim piłkarzu? XD acmilan.com.pl bawi i uczy

To jest chłopak o rok młodszy od Gabbi, a mający już 45 występów w Bundeslidze i 4 w Lidze Mistrzów.
3
KKP19
KKP19
3 października 2020, 19:54
Rudigera rzadko widzialem wiec nie moge z 100% pewnością powiedzieć kogo bym brał. Jego przewaga nad Kabakiem polega na większym doświadczeniu i znajomości ligi. Na pewno Kabak ma spory potencjał, prezentuje na tyle wysoki poziom by zastąpić Romka w przypadku słabszej formy, ale nie na tyle by posadzić go na lawce gdy Romekjest w formie. Na pewno będzie dobry do rywalizacji o pierwszy sklad I przydałby się nam. Chyba bym brał Kabaka, ale tak jak powiedziałem nie oglądałem czesto Rudigera wiec nie moge powiedzieć czy na pewno będzie lepszą opcją niz Kabak.
0
milan1986
milan1986
3 października 2020, 16:32
A może tak Arkę Milika jako vice-Ibrę? ;) Czas mija i już za chwilę zarówno Napoli jak i Arka będą pod ścianą więc powinni pójść na spore ustępstwa.
0
Zuber
Zuber
3 października 2020, 16:40
Milik może i tak ale ich walnięty właściciel to kładzie raczej na to lache i z chęcią go potrzyma na trybunach w ramach kary.
1
PanX
PanX
3 października 2020, 16:40
Na ławkę przydałby się napastnik o innym profilu niż Milik. Jakby Ibra znowu nam wypadł, to przydałby się zmiennik, z którym można byłoby grać "na ścianę", i który robiłby swoim ustawieniem wolne przestrzenie dla pomocników.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
3 października 2020, 16:40
https://www.blasty.pl/m/upload/images/large/2016/06/ostatnie-zyczenie-niech-milik-strzela_2016-06-26_08-51-43.jpg
0
boro215
boro215
3 października 2020, 16:44
De Laurentis chce Arkadiuszo koniecznie opylić a nie wypożyczyć. Zostanie Milika w Napoli to raczej bedzie zemsta Milika za zbyt mala podwyżkę...w ogóle pozdro dla Arkadiuszo za takie akcje bo staje sie takim polskim Morata...zarowno sportowo jak i mentalnie
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 października 2020, 17:00
Zemsta? Raczej własna, czysta głupota. Trzeba było spieprzać do Rzymu kiedy była taka możliwość, a nie czekać na wybawiciela Sarriego czy puszyć się o te kilkaset tysięcy pensji. Milan musiałby wyłożyć trochę kasy, bo podobno ADL od Fiorentiny za wypożeczenie chce 10 milionów.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
3 października 2020, 18:11
Za ibre to siadł by taki Caputo.. 2 młodość
0
Pavlović31
Pavlović31
3 października 2020, 23:09
Jak Milika nigdzie nie chcą pewnie ze względu na wysokie oczekiwania dot. pensji to przejdzie do Milanu gdzie pewnie max 3 mln by zarabiał ?? xdd
0
Semper Fideli
Semper Fideli
3 października 2020, 16:29
Za mało się dzieje.. liczyłem że dziś odejdzie laxalt, halilovic a tu cisza. Dodatkowo po cichu liczyłem na wzmocnienie ofensywy. Oby to wystarczyło i do następnego Mercato utrzymać się w górnej części tabeli
0
BartekWydziu
BartekWydziu
3 października 2020, 16:17
Oby Kebab przyszedł. Może to popchnie trochę Romka do przodu. Dopiero będzie, jak duet ŚO będzie się składać z pary Kjaer & Kebab.
0
Jalapeno
Jalapeno
3 października 2020, 16:16
Haaland dzik niesamowity :) Za dlugo w Dortmundzie nie posiedzi, bo pewnie rok-dwa i zawita w Madrycie ;D
0
RaveL
RaveL
3 października 2020, 16:22
I tam zacznie grać piach jak większość wielkich nazwisk.
0
kamilus
kamilus
3 października 2020, 16:25
Ponoć ma w umowie klauzulę w wysokości 70-80 mln euro (różne źródła podają różną kwotę) aktywną od 2021. Nie jest to na tyle duża kwota, by jakiś bogatszy klub nie był w stanie tyle zaproponować, więc prawdopodobnie w przyszłym roku jakieś kluby się po niego zgłoszą.
0
ósmy
3 października 2020, 16:42
Ancelottiemu też trafił się ciekawy dziku, 23-letni Calvert-Lewin.
W trzech meczach PL strzelił już 5 bramek.
1
GiveMeReason
GiveMeReason
3 października 2020, 16:11
Kabab? Spieprzaj dziadu cytujac klasyka
0
Zuber
Zuber
3 października 2020, 16:00
Tu by Messi przyszedł to i tak by niektórym nie pasowało. xD
13
per93milan
per93milan
3 października 2020, 16:07
Trafiłeś w punkt :)
1
GiveMeReason
GiveMeReason
3 października 2020, 16:10
Mi pasuje nawet 40letni Messi
0
Rafał0209
Rafał0209
3 października 2020, 16:10
Nie lepiej głaskać się po główkach , klepać po plecach i wmawiać sobie i innym że robimy świetne transfery walczymy o top4 a później śmieje się z nas cały piłkarski świat , oczy prezesów i kibiców jak 5zł że coś poszło nie tak , bo jak to młody z Realu czy MU nas nie zaprowadził na podium , ludzie nie można mieszać z błotem i skreślać każdego gracza ale też nie cieszmy się z każdego transferu jak dzieci .
7
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 października 2020, 16:14
Zdrowy rozsądek bardzo wskazany ... przy wszystkich tych transferach.
2
brzydki
brzydki
3 października 2020, 16:17
Za to niektórzy by chwalili Maldiniego nawet, gdyby zapłacił 10 milionów euro za Frączczaka z Pogoni Szczecin - bo przecież doświadczony, ograny, uniwersalny a do tego strzelił dwa gole Polonii Warszawa w 2013 roku ;)
9
Corsa
Moderator Corsa
3 października 2020, 16:31
Messi? Jakiś taki za mały, z główki nic nie ustrzeli.
1
Dered
Dered
3 października 2020, 16:43
Witam wszystkich, jako że piszę tu po raz pierwszy to się krótko przedstawię. Mam już przeszło 40 lat, od dobrych 35 lat jestem kibicem Milanu. Na dobre i na złe. Teraz do tematu.

Nie da się wszystkiego zrobić w czasie jednego okna transferowego, jest to fizycznie niemożliwe, a jak czytam tutaj niektóre komentarze to się nóż w kieszeni otwiera.

Niech ktoś mi racjonalnie wytłumaczy jak mamy sprzedać wszystkich przez nas niechcianych zawodników na zawołanie. Włodarze innych klubów to nie są kretyni i też kalkulują zakup zawodników. Ktoś kto jest u nas szrotem nie zacznie grać 3 poziomy wyżej w innym klubie.

Dlatego ukłon w stronę Maldiniego za to co do tej pory zrobił. Obciążony FFP i tak czyni cuda, a jak ktoś nie może zaakceptować tego że mamy ręce związane niech się czymś zrelaksuje i poczeka na przyszłe mercato.

Football nie kończy się 5 października tego roku, tylko trwa cyklicznie od początku sezonu do jego końca. W tym czasie są zwykle dwa okna transferowe. Tak więc trochę więcej wiary i cierpliwości bo zaczyna to iść w dobrą stronę.

Forza Milan
3
Zielony2009
Zielony2009
3 października 2020, 16:51
Dered

Jakie cuda masz konkretnie na mysli?
3
Shevc
Shevc
3 października 2020, 15:52
A do ataku może Georgesa Mikautadze? Wypożyczony z Metz do 2 ligi belgijskiej w 6 meczach 12 goli, w tym 2 ostatnie mecze to 2 hat-tricki, wcześniej 4 gole w jednym meczu. 20 lat, Francuz.
0
ósmy
3 października 2020, 15:57
Ponoć Klopp już go zaklepał.
0
Manolas
Manolas
3 października 2020, 15:41
Ten Dalot nawet na yt wygląda słabo gość nie ma tam materiału by nawet przez 2minuty compilacji coś pokazał a tygodniówka angielska.. pierwszy wielki błąd Maldiniego, Bereszyński byłby lepszy
0
krisss811
krisss811
3 października 2020, 15:42
Poczekaj.
6
filipacm
filipacm
3 października 2020, 15:49
no tak, ocenianie transferu już nawet przed podpisaniem kontraktu xdd po drugie z tym Beresiem to pojechałeś, na lewej stronie jest słaby i na pewno rok przed euro nie chciałby grzać ławy
1
dbmat
dbmat
3 października 2020, 15:51
Spokojne. Dalot jest tutaj za darmo jako zamiennik w razie kontuzji, może podniesie też rywalizację z Calabria co wyjdzie im na dobre.
Edytowano dnia: 3 października 2020, 15:53
0
TR3V0R
TR3V0R
3 października 2020, 15:54
nie ma co oceniać z góry, ile razy każdego ludzie jechali przed pierwszym występem, a pózniej było im głupio. Najlepszym przykładem jest chyba Kjaer. A poza tym on ma być tylko zmiennikiem
Edytowano dnia: 3 października 2020, 15:55
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 października 2020, 15:57
Różne są opinie kibiców United na jego temat .. od skrajnie słabych .. po pochwały. Ogólnie twierdzenie jest takie, że jak nie będzie się łamał (możliwy casus Contiego).. to potencjał ma spory. Przychodzi bez większych kosztów jako poszerzenie ławki więc myślę, że nie ma co narzekać.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
3 października 2020, 16:20
Ja to jestem ciekaw czy po przyjściu dalota, Conti odejdzie na wypożyczenie czy definitywnie. Bo zostawienie chłopaka w kadrze to zmarnowanie chłopaka
0
patoo_07
patoo_07
3 października 2020, 15:33
Napastnik, napastnik, napastnik.
1
matten
matten
3 października 2020, 15:33
Jeśli mnie pamięć nie myli Kabak był już z nami łączony w zeszłym roku i nie chciał do nas przejść, ciekawe co się zmieniło?
0
cbvirus
cbvirus
3 października 2020, 15:34
Tak, Schalke rok temu i w tym sezonie też, walczy o utrzymanie xd
0
Corsa
Moderator Corsa
3 października 2020, 16:36
Pewnie chciał zostać w Niemczech i liczył, że tam łatwiej się przebije. Jednak ciężko zaistnieć kiedy twój zespół w dwóch meczach traci 11 bramek, w tym 3 u siebie z drużyną, która musiała walczyć o utrzymanie w barażach.
0
cbvirus
cbvirus
3 października 2020, 15:32
Kabak bardzo spoko opcja. On w odróżnieniu od Dallota coś da drużynie
0
rossoner111
rossoner111
3 października 2020, 15:20
Trwa spotkanie kierownictwa w casa Milan . Jest tez Gazdis
2
kamilus
kamilus
3 października 2020, 15:55
Dziwne by było, gdyby spotykało się "kierownictwo" bez Gazidisa, bo raczej to on jest tam "szefem wszystkich szefów". :P
3
Rafał0209
Rafał0209
3 października 2020, 15:20
Ciekawe jak się mają testy medyczne zawodników , czy jak podczas badań wykryją Koronawirusa to ich nie przechodzi , czy może dołączyć do drużyny po upływie jakiegoś czasu.
0
Dusiek
3 października 2020, 15:47
jak ma koronawirusa, to pewnie do samolotu nawet nie wsiadzie ;p
1
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się