SCUDETTO


Ostatni dzień mercato - podsumowanie relacji na żywo [20:00]

5 października 2020, 07:33, cinassek Aktualności
Ostatni dzień mercato - podsumowanie relacji na żywo [20:00]

[07:34]: Już tylko dziś do godziny 20:00 potrwa okno transferowe we Włoszech, a następnie zostanie zamknięte do 4 stycznia. Zachęcamy do śledzenia doniesień z ostatnich ruchów Milanu podczas mercato!

[07:35]: I od razu ważne istotne informacje od Gianluki Di Marzio i MilanNews. Diego Laxalt odchodzi na wypożyczenie do grupowego rywala Milanu w Lidze Europy, Celticu Glasgow. Urugwajczyk trafia do Szkocji na roczne wypożyczenie, po którym pozostanie mu jeszcze rok ważnej umowy na San Siro.

[07:37]: Wszystko wskazuje na to, że Milan dokona dziś jednego transferu - środkowego obrońcy. W grze najmocniej są Ozan Kabak, który trafiłby do klubu na zasadzie transferu definitywnego (rossoneri oferują 15-20 mln euro, Schalke żąda co najmniej 25 mln euro), a także Antonio Ruediger - gracz Chelsea to opcja budżetowa, może zostać wypożyczony.

[07:38]: Włoskie media zgodnie podają, że łączony wcześniej m.in. z Milanem Federico Chiesa zagra w Juventusie - transfer Włocha z Fiorentiny jest już w pełni gotowy.

[09:03]: Wszystkie włoskie media są w zasadzie zgodne, że Milan negocjuje obecnie transfer Ozana Kabaka, ale jeżeli rossoneri nie zdążą dogadać się z Schalke, wówczas szybko zamierzają dopiąć ściągnięcia Antonio Ruedigera.

[09:32]La Gazzetta dello Sport: Rozbieżność pomiędzy Milanem a Schalke w kwestii Ozana Kabaka opiewa obecnie na 5 mln euro. Strony negocjują, czasu niewiele...

[10:16]La Repubblica z kolei twierdzi, że Milan stawia bardziej na Antonio Ruedigera niż Ozana Kabaka.

[10:41]: Jak podaje TuttoMercatoWeb.com, w kwestii Antonio Ruedigera nie ma problemów z Chelsea, która jest otwarta na wypożyczenie Niemca. Milan póki co czeka jednak jeszcze na odpowiedź Schalke 04 odnośnie Ozana Kabaka.

[11:16]MilanNewsDiego Laxalt rano wyruszył w podróż do Szkocji celem przejścia testów medycznych poprzedzających jego wypożyczenie do Celticu.

[11:52]Tuttosport uważa, że Milan może zamknąć transfer Ozana Kabaka za 18-20 mln euro. Natomiast jeśli z Turkiem jednak się nie uda, to w kwestii Antonio Ruedigera do szybkiego przedyskutowania jest kwestia jego wynagrodzenia, gdyż Niemiec inkasuje w Chelsea aż 5 mln euro netto rocznie, a na San Siro trafiłby tylko na wypożyczenie.

[12:00]: Zostało osiem godzin. Zakończenie mercato coraz bliżej...

[12:20]: MN: Milan naciska teraz na transfer Mohameda Simakana ze Strasbourga. Wszystko potwierdzone u agenta młodego środkowego obrońcy. Zobaczymy jak rozwinie się sytuacja. 

[12:25]: Radio RMC Sport z Francji informuje, że Milan ma już porozumienie z Mohamedem Simakanem i teraz składa właśnie oficjalną ofertę dla Strasbourga. 5-letni kontrakt czeka na młodego Francuza.

[14:04]: Włoskie media zgodnie informują, że Milan jest dogadany z Mohamedem Simakanem w sprawie 5-letniego kontraktu. Proponowane przez rossonerich 10 mln euro odstępnego nie zadowala jednak obecnego klubu 20-letniego Francuza o gwinejskich korzeniach - Strasbourga. Sam zawodnik to środkowy obrońca, a w razie potrzeby może wystąpić również na prawej stronie defensywy. 

Negocjacje trwają.

[14:06]TuttoMercatoWeb.com twierdzi, że Schalke nie chce pozwolić Ozanowi Kabakowi na odejście, a Milan nie ma już czasu, aby mocno negocjować z Niemcami. Stąd rossonerich skłaniają się w kierunku Mohameda Simakana.

[14:20]: Antonio Vitiello: Koniec negocjacji z Schalke ws. transferu Ozana Kabaka. Turek nie trafi do Milanu.

[14:25]: Ponownie Vitiello: Pierwsza oferta Milanu za Mohameda Simakana odrzucona. Wkrótce Milan przedstawi drugą ofertę. Obrońca zdecydowanie naciska na transfer do Mediolanu.

[15:16]: Niecałe pięć godzin do zakończenia mercato. Według MilanNews, możliwości są dwie - Mohamed Simakan lub Antonio Ruediger.

[15:45]: Tymczasem do Włoch może powrócić były napastnik Milanu, Krzysztof Piątek. Zdaniem TMW Polak porozumiał się z Fiorentiną, która ma jednak bardzo mało czasu, aby dogadać się z Herthą Berlin.

[16:40]: RMC Sport: Druga oferta za Simakana złożona. 15 mln euro plus wysoki procent przyszłej sprzedaży dla Strasbourga.

[16:45]: Daniele Longo z kolei dodaje, że powyższa oferta może zostać zaakceptowana przez klub z Alzacji.

[17:03]: Daniele Longo ponownie, tym razem o Andrei Contim. Dziennikarz twierdzi, że prawy obrońca może trafić do Parmy. Agent Włocha rozmawia z dyrektorem sportowym klubu.

[18:32]: Niespełna 90 minut do zakończenia mercato, a Mohamed Simakan wciąż daleko od Milanu - Strasbourg nie jest zadowolony z warunków finansowych, twierdzi L'Equipe. Czas się kurczy...

[18:33]: Daniele Longo podaje, że Andrea Conti podjął decyzję o pozostaniu w Milanie.

[18:35]: Niedoszły cel transferowy Milanu, Tiemoue Bakayoko, w Napoli na zasadzie wypożyczenia bez opcji wykupu.

[19:00]: Zostaje godzina...

[19:10]: MN: Alen Halilović w Casa Milan w celu rozwiązanie kontraktu z Milanem.

[19:20]: Sky: Mercato Milanu zamknięte. W rzeczywistości nie było żadnych szans na transfer środkowego obrońcy. Zabrakło na to odpowiednich warunków.

[19:55]: Pozostało pięć minut!

[20:00]: Okno transferowe zamknięte do 4 stycznia 2021 roku! W imieniu całej redakcji ACMilan.com.pl serdecznie dziękujemy za śledzenie przez dwa miesiące codziennych relacji na żywo - i jak zawsze do usłyszenia!



601 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
BadMad
BadMad
6 października 2020, 14:55
Milik rozjechał system,
Chiał pięć milionów i grać, będzie miał dwa miliony i może na trybunach spać.
0
Kosmateus123
Kosmateus123
6 października 2020, 11:28
Można już oficjalnie potwierdzić Bakayoko jako tradycyjne "never ending story" tego mercato:
- historia zaczęła się miesiąc przed mercato
- ciągnęła się prawie do samego końca
- zakończyła się negatywnie
;)
1
olhan
olhan
6 października 2020, 09:18
A powiedzcie mi jak jest z transferami wolnych agentów?
0
jasiom22
jasiom22
6 października 2020, 06:19
Dzięki za relacje... :-)

Czyli jest szansa Dla Gabbiu i Kolejna dla Duarte potem Musacchio i styczniowe okienko. Jest dobrze i niech tak zostanie...
0
NowyStary
NowyStary
5 października 2020, 22:12
Miałem się nie wypowiadać, ale chce podsumować okienko transferowe i obecną kadrę i uspokoić niektórych lub dać trochę wiary, mimo wszystko jesteśmy fanami tego klubu.

Okno transferowe:
Tatarusanu - moim zdaniem bardzo udane zastępstwo Reiny kolejny doświadczony bramkarz o zgoła inne charakterystyce od którego Gigio może się czegoś nauczyć (mówię o wspraciu mentalnym - bo wiadomo jak to z bratem jest zawsze powie, że dobrze grasz, bo kocha :D )
Kalulu - młode fajne uzupełnienie, kapitan młodzieżówki OL - jednej z lepszych szkółek we Francji tak więc może być z niego pożytek, fizycznie wygląda dobrze, może zmiana pozycji w przyszłości na ŚO jak np. Mukiele ?
Dalot - może z miejsca wejść w miejsce Calabrii, bądź być wartościowym zmiennikiem Theo (ostatnio poza bramką z Spezią i dobrą grą w obronie z Bologną trochę mnie zawodzi, ale i tak trzyma niezły poziom, trochę więcej profesjonalizmu). Chłopak podobno ma spory potencjał, ale to chyba trzeba będzie zweryfikować na boisku, nic nie ryzykujemy, bo to tylko wypożyczenie.
Tonali - odniosę się tu trochę do ostatniego meczu. Chłopak starał się pierwszy raz widziałem żeby któryś z naszych starał się grać na małej przestrzeni tak często na jeden kontakt do tego wprowadzając piłkę do przodu (razem z Rade i Brahimem). Raz jest źle, bo gramy jak za Giampaolo i nic z tego nie wynika, chcemy grać agresywnie i tak musimy grać z rywalami jak Spezia i źle bo straty będą się zdarzać i to jest normalne trzeba pamiętać o tym żeby później szybko ją odzyskać i tyle. Ja osobiście widzę ogromny potencjał w nim i już widzę, że w grze do przodu jest lepszy od Bennacera (lub w niedalekiej przyszłości będzie). Dlatego ogromny plus dla niego i za ten transfer.
Brahim Diaz - w końcu ! piłkarz który ma to coś dzięki czemu może zrobić różnicę sam w pojedynku jeden na jeden nie tylko wykorzystując szybkość, ale i umiejętności techniczne - nie umniejszając Theo czy Leao oczywiście :D
Hauge - już tu chyba przytoczyłem statystyki młodego Norwega (18m/14b/10a) nie pokazał jeszcze nic, ale fajnie sprowadzić skrzydłowego, który jest perspektywiczny i do tego już coś pokazał, co prawda w norweskiej ekstraklasie, ale takie Karbowniki i inne Szymańskie też wychodzili z polskiej ekstraklasy. Nawet niejaki Robert Lewandowski grał kiedyś w Lechu Poznań.
Dajmy czas.

Czy chciałbym czegoś więcej ? Jasne, jak każdy kibic chciałbym jeszcze Chiese, Milenkovica, Milinkovica-Savica i Messi podobno był do wyjęcia z Barcelony, ale to nie gra komputerowa, że lekkim ch... wydajesz 15-20 mln euro, bo trzeba kogoś ściągnąć. Jak sam nasz dyrektor zauważył, jeśli już kogoś ściągniemy to ŚO, ale nie za wszelką cenę, ponieważ jest 5 ŚO i to logiczne, że okienko będzie szybciej niż nam się wydaje, bo już za 3 miesiące, dzięki czemu lepiej będzie można się będzie przyjrzeć potencjalnym nabytkom (Kjer - w Lidze Europy, Milenkovic - w Violi, a może pojawi się jakiś inny cel który faktycznie pokaże coś fajnego).

Kolejne co, nie rozumiem tego gadania na Gabbię (może po prostu lubię chłopaka, ale staram się zawsze być obiektywny). Jest w nim potencjał widziałem go podczas meczu U20 Włoch z Polską w Łodzi i naturalnie gra na prawej strony defensywy i faktycznie rozdawał piękne piłki do Kean'a i Pellegriego. W ostatnich meczach ligowych nie popełnił błędu, a kilka razy ratował nas głową czy blokiem. Nabrał trochę pewności co było widać w ostatnim meczu przy wyprowadzeniu piłki mimo wszystko nadal na gorszą nogę. W meczu z Rio też wielu pisało, że jego wina piłka się odbiła a on późno się zebrał.. chyba ktoś to pisał kto nigdy nie grał w piłkę, a już na pewno nie na takim poziomie gdzie dynamika jest dużo większa niż na orliku z kumplami tak więc dla mnie obecnie jak najbardziej na plus. Nie jest to obecnie zastępca Romagnoliego, ale chciałbym go zobaczyć z nim w parze po swojej stronie defensywy.

No chyba to wszystko, nie chce oceniać innych transferów, ale po ostatnim meczu cieszę się, że Krunić został, wygląda lepiej w wyprowadzeniu piłki niż Kessie który zawsze gra na alibi, może to bardziej wynika z mojej natury która woli ofensywny styl gry i większe ryzyko niż granie na zero z tyłu, a z przodu może coś wpadnie.

Pozdrawiam kibice i do następnego meczu.
FORZA MILAN !
11
Diavo
Diavo
6 października 2020, 07:32
Zgadzam się z Tobą, obiektywizm ponad wszystko! Gramy o TOP4 i na tym trzeba się skoncentrować. Transfery na miare Interu będziemy robić jak będzie LM. Ubiegły sezon duet Romek-Kjaer grał do deski do deski,Gabbia to jest nasze wzmocnienie obrony,z meczu na mecz wygląda lepiej,mamy jeszcze Musachio który też do słabych nie należy..

Grajmy jak po przerwie spowodowanej Covidem,a będę zadowolony jak nigdy :)

Forza Milan!
1
adamos
adamos
6 października 2020, 08:29
bardzo dobre okienko i podejrzewam, że SO miał być ściągniety w przypadku kiedy Gabbia zawiedzie. A tu cyk skok jakościowy i pewny punkt.
1
pazioni
Moderator pazioni
5 października 2020, 22:01
Dziękujemy Wam za to ile włożyliście w to pracy Droga Redakcjo. .
Edytowano dnia: 5 października 2020, 22:04
10
Levy11
Levy11
5 października 2020, 21:31
Ezequiel Garay śo jest wolnym zawodnikiem, a z tego co wiem to ich nie dotyczy zamknięte okno transferowe(chyba, że się mylę). Można też Abate ściągnąć on już grał na śo i też jest wolnym zawodnikiem. Wiem obaj mają swoje lata i nie pasują do strategii Eliot, ale na pół roku to by się nadali. Abate to by za darmo grał. Taki luźne rozważanie.
0
paluch
paluch
5 października 2020, 22:11
gdyby Abate chciał grać za darmo a nawet nie za darmo ale za małe pieniądze to Milan by się go nie pozbywał
0
marion6660
marion6660
5 października 2020, 21:23
Sprzedali kilku zawodników , kilku zakończyło kontrakty i okienko do d... Żal było 25 mln na dobrego ŚO. Zobaczymy jak to będzie dalej szło.
Edytowano dnia: 5 października 2020, 21:24
0
DarQ
DarQ
5 października 2020, 20:54
Myślę że wzmocnień potrzebowaliśmy przede wszystkim na poz. środek obrony i środek pomocy. Czyli w połowie się udało.
Sprzedaż udała się też na pół gwizdka. Czyli moja ocena za mercato 3 może 4. Chyba większość z nas za bardzo idealizuje Maldinie. Natomiast trudno mi zrozumieć wypowiedzi niektórych , że zarząd nie wykonał ( pisze specjalnie zarząd, bo niektórzy maja taką maniere,że jak dobra decyzja to Maldini jak zła to Gazdis) bardzo dobrej roboty kupując Tonaliego, twierdząc że sam się ten transfer zrobił. Jakby nie było wielu czynników tylko jeden - chęć zawodnika. Upraszczając sprawę, nie licząc ostatnich powiedzmy 3 lat połowa wszystkich piłkarzy świata grałaby w Barcelonie a druga w Realu.
1
Michał92
Michał92
5 października 2020, 20:47
Dziękuję redakcji za każdy dzień mercato live, jak zwykle, od ładnych paru lat,wszystko na najwyższym poziomie !
7
ANDREW1985
ANDREW1985
5 października 2020, 20:22
Chiesa so Juve za 60 baniek na 3 raty
0
Grande
Grande
5 października 2020, 20:27
50mln
1
Szulaj22
Szulaj22
5 października 2020, 20:27
My chcieliśmy na 60 rat 0%
0
ANDREW1985
ANDREW1985
5 października 2020, 20:32
50+10 bonusy
0
Grande
Grande
5 października 2020, 20:38
2+8+40
0
ACMati69
ACMati69
5 października 2020, 21:02
72-12
1
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
8 października 2020, 17:21
2+2=4
Edytowano dnia: 8 października 2020, 17:21
0
Rossu
5 października 2020, 20:20
Wstrzymałem się do 20:00 z komentowaniem. Niestety, ale nasze okienko oceniam na 5/10. Było bardzo przeciętne, gdyby nie przyszedł Hauge(a sam Massara przyznał, że kontuzja Rebicia spowodowała przyspieszenie transferu) to oceniłbym na 4. Zostajemy z Gabbią obronie i Duarte, który jest dalej wielką niewiadomą. Facet jest ulubieńcem fizjoterapeutów i personelu medycznego. Musacchio, który dopiero wróci na grudzień(?). Trzeba się modlić, żeby Romagnoli i Kjaer byli całkowicie zdrowi i wytrzymali intensywny terminarz do stycznia bo inaczej jesteśmy w cieeeeemnym rzopu. Gabbia mnie nie przekonuję, już widzę jak facet gra przeciwko Lukaku czy Zapacie.

Nic tylko mieć nadzieję, że nie będzie żadnych kontuzji i kwarantanny przez koronaświrusa(bo to dopiero początek i nie daj Boże, że wypadnie nam przez niego kolejny kluczowy gracz).
Zastanawia mnie, od czego jest Massara? Wiem, że to prawa ręka Maldiniego, ale facet poza kłamaniem i bawieniem się w Gallianiego(któremu nawet to nie wychodzi) zrobił coś wielkiego?
1
Grande
Grande
5 października 2020, 20:19
Smalling, Kumbulla, Ibanez, Mancini - całkiem spoko środek obrony ma Roma.
0
Szulaj22
Szulaj22
5 października 2020, 20:29
Maja kase to mają obrońców a my mieliśmy mniej pieniędzy domwydania niz oni wydali na jednego zawodnika wiec tak to musi wyglądać.
0
serginho83
5 października 2020, 20:30
Ale juz z przodu trochę biednie... nie wiem kim chcą grać na skrzydłach, sprzedali Perottiego, Cengiza i Kluiverta, a wzieli tylko Pedro...Zaniolo nie wiadomo kiedy wróci...
Edytowano dnia: 5 października 2020, 20:30
1
Alcatraz77
Alcatraz77
5 października 2020, 20:19
Gabbia nie jest złą opcją,
1
Levy11
Levy11
5 października 2020, 20:12
Trzeba liczyć na to, że będzie ok do stycznia i może wtedy szybciej zaczniemy kombinować. Teraz mam pytanie co z naszym Donkiem? Kiedy nowy kontrak bo coś mi się wydaje, że nas Raiola wywali w kosmosie i w styczniu Donek podpisze kontakt Z Juve. Obym się mylił.
0
Odyn
Odyn
5 października 2020, 20:09
Brakuje Bobana, to on sciagal Kjaera czy Bennacera jak Caressa mowil..
1
Jalapeno
Jalapeno
5 października 2020, 20:08
Gówniane okienko. Pozdrawiam.
4
jedunio
jedunio
5 października 2020, 20:06
Zobaczycie Gabbia zaskoczy...:D
0
fett85
fett85
5 października 2020, 20:16
Pewnie i zaskoczy za jakiś czas. Patrząc na niego widać, że chłopak robi postępy. To jest fajne. Pytanie jakie sobie jednak trzeba zadać to czy bawimy się w ogrywanie młokosów i będziemy na ich rozwój czekać 2-3 lata czy gramy o LM? Ja ciągle słyszę o awansie do LM, ponieważ tylko to pozwoli podreperować nasze finanse. Tymczasem sprowadzamy wyłącznie zawodników, którzy mają dopiero uczuć się piłki. O co więc chodzi?
Edytowano dnia: 5 października 2020, 20:17
2
Grande
Grande
5 października 2020, 20:03
Mogliby już teraz zamknąć sezon i uznać aktualną tabelę.
0
Rafał0209
Rafał0209
5 października 2020, 20:03
Kadra ta sama z kilkoma młokosami na zapleczu a ktoś tu wierzy w top 4 z czym do Interu Juve , Napoli czy Atalanty ? a nawet Lazio które już w zeszłym sezonie pokazało na co ich stać .zazdroszczę wam huraoptymizmu a zarazem współczuje bo rozczarowanie może boleć
5
wielki prostownik
wielki prostownik
5 października 2020, 20:06
Mam dokładnie takie same odczucia.
2
Zirytowany
Zirytowany
5 października 2020, 20:00
Jestem mocno niepocieszony, lipa że zabrakło ŚO.
Edytowano dnia: 5 października 2020, 20:09
2
dfalk024
dfalk024
5 października 2020, 20:00
jesteśmy w takiej d#pie że chcemy grać w lm a nie mamy takiej kadry by dostać się na to miejsce ,nie mamy takiej kadry bo nikt lepszy nie przyjdzie bo nie ma lm i kasy i takie koło ,śmiesznie bd jak teraz nie dostaniemy się do lm bo czołowi gracze mogą odejść ma ktoś jakieś rozwiązanie tej sytuacji ?
1
daro12555
daro12555
5 października 2020, 20:07
No ale nie którzy tego nie widzą,łącznie z nie którymi kibicami na tej stronie .
0
Gzikuu
5 października 2020, 20:00
No nic, ważne, że Maldini na pewno umie tańczyć i kocha mamę...
6
brzydki
brzydki
5 października 2020, 20:00
Nie licząc sezonu 16/17, gdzie Milan był przygotowany pod sprzedaż, to właśnie zakończyło się prawdopodobnie najgorsze okienko transferowe Milanu w XXI wieku.
3
daro12555
daro12555
5 października 2020, 19:56
ŻENADA czyli za rok znowu LE.Nawet jednego dużego transferu a w tym dwa duże odejścia Suso i Paqueta.No najważniejsze tabelki się liczą z takim podejściem to przez kolejne lata zobaczymy LM na San Siro z Atalantą i Interem nie Milanem .
1
Ledux
Ledux
5 października 2020, 19:58
Zastanawiam się czy ten komentarz to żart czy piszesz serio
3
Odyn
Odyn
5 października 2020, 20:04
Spokojnie Atalanta gra juz u siebie, jedno zmartwienie mniej dla ciebie :)
0
daro12555
daro12555
5 października 2020, 20:05
Oczywiście ze serio przypomina mi się pan X zawsze ktoś dobry miał przychodzić a kończyło się na jakimś słabiaku .A teraz miał być pomocnik nie ma pomocnika miał być nowy stoper nie ma .Tonalli tylko dlatego ze sam chciał za wszelką cenne tu dołączyć .Brahim może sobie pogra ale wróci ogramy tylko Realowi piłkarza .Jedynym dobrym transferem jest norweg ale to na razie melodia przyszłości .
0
Ucash333
Ucash333
5 października 2020, 19:55
Ten komentarz dodałem pod postem z wypowiedzię Frederico Massary, stąd żartobliwy podział hego imienia na dwóch i odniesieniel do tego również na końcu. Środekbto moje spojrzenie na nasz cel, czyli LM, a głównie czy zarząd wystarczająco pomógł drużynie w jego realizacji.

Fred czy Eric? Już w imieniu coś kręcisz? Nie wierzę ci.
Nie wierzę, że nie wiesz:
(atak)
-że Maldini to nie zbierzność nazwisk i poza tatą niewiele uzasadnia 1 zespół na ten "moment", a Colombo to nie doświadczony porucznik.
(By nie pisać oddzielnie o obronie) A Gabbia to nie Baggio obrony, chć ogarnął się w porównaniu z 1 połową września powiedzmy. Obaj (trzej) to niepierzone kurczaki, często bez głowy jeszcze, którym w trudnym momencie sezonu (będzie/ą na 100%) bardzo możliwe, że zrobicie krzywdę (w czwartek było...bliżej się nie dało), być może nieodwracalną, zbyt dużymi ciężarami presji, jak na ich młode barki. Sparingi czy początek sezonu z ogórkami to nie 30 kolejka, Ibra wyoutowany na jeszcze 4, a do 4 msca różnica urosła z 2 do 8 pktów przez ost 2 kolejki bez Szweda, Rebicia połamanego grubiej, a Leao wyrzyconegp z drużyny za fochy w zimie.
Tu jeszcze jest Hauge, ale to 3 lata statszy chłopak, może być tak samo. I tylko Colombo to masa i wzrost.
Wypożyczcie jakąś prawie pewną 10 goli w sezonie wierzę bez ciśnieñ.
(Pomoc)
-że Tonalli, jak powyźsi nieco tylko młodsi nieopierzeni, także nie grał pod dużą presją wyniku, a wejście miał ( kocha Milan, to musi wypalić, połączrnie Gattuso z Pirlo itp) tylko tą presję wzmagające. Sandro musisz!
Nie musi. Może się nie udać od razu w 1 sezonie. Było takich sytuacj w piłce na pęczki, że chcieli za bardzo i głowa blokowała nogi. A wtedy...
A co, jak do "powyższego "a wtedy" dojdzie 1 tylko, słownie JEDNA kontuzja? A co jak dwie, czy inna kombinacja outująca obu teraz podst. pom. na 3-4-5 kolejki/ek plus. 5,6 mecz w grupie lub 1/8 czy 1/4 LE?
Ani ty Fred, ani Eric tego nie ogarniecie w pomocy. A 1-2 suche wypożyczenia doświadczonych w bojach piłkarzy już tak. Wtedy będziecie mogli powiedzieć, czy się uda czy nie, że zrobiliście wszystko, aby pomóc drużynie teraz osiągnąć postawione przez ekonom. okoliczniści cele. ( jak się LM nie uda to właściciel sprzeda 2 zpierwszej 11 minimum). Nie zepsujcie największej szansy na dobry start w stronę czołówki europy (piłkarsko i organizacyjnie) od lat. I paru młodych, fajnych kurczaków nie spalcie przy okazji, w zbyt małej ilości oleju,
w głowie.
0
fett85
fett85
5 października 2020, 19:55
Koniec mercato, można zrobić podsumowanie. Według mnie działania Maldiniego w kwestii zaciągu można ocenić na 4 w skali do 10. W kwestii sprzedaży 7/10. Sukcesem jest Tonali, notabene w sprawie którego nie trzeba było nic robić, tylko zapytać chłopaka czy chce u nas grać (stąd te 4). Reszta to wypożyczenia niechcianych zawodników z głębi ławek rezerwowych w innych klubach lub mniej znanych zawodników, po których nie wiadomo czego się spodziewać. Zero prawdziwych wzmocnień, o które prosiła się ta drużyna oraz trener. Maldini negocjował wszystko co się rusza na środek obrony, a i tak nikogo nie zaklepał. Wstyd.
Nie wiem dlaczego ale wśród kibiców panuje spory hurraoptymizm, po poprzednim sezonie ja raczej spodziewam się kolejnego zawodu i kolejnych strat finansowych w kasie klubu.
Edytowano dnia: 5 października 2020, 20:09
5
daro12555
daro12555
5 października 2020, 19:59
Popieram nic więcej niż 4 jak się zimą poważnie nie wzmocnimy ,to po LM o ile do tego czasu nie zgubimy za dużo punktów.
0
LunaS
LunaS
5 października 2020, 19:52
Bardzo dobre okienko. Zabrakło wisienki na torcie czyli porządnego obrońcy - ale nie można mieć wszystkiego. Z przodu wyglądamy na prawdę dobrze - dlatego trzeba grać ofensywnie. Bo obroną nic nie wskóramy w tym sezonie. Mistrzostwa zdobywa się obroną ponoć - dlatego na mistrza nie liczę - ale 2-4 pozycja jak najbardziej w naszym zasięgu. Najważniejsze że pozbyliśmy się paru graczy ... moim zdaniem Maldini się spisał. Chociaż jak to wyszło to się dowiemy za jakiś czas ...
5
brzydki
brzydki
5 października 2020, 19:52
XD
13
wielki prostownik
wielki prostownik
5 października 2020, 20:02
Czy ja wiem czy tak dobrze? Nie dokonaliśmy żadnego wzmocnienia składu. Jest większa głębia na niektórych pozycjach ale poziom drużyny nie jest ani odrobinę wyższy niż w poprzednim sezonie. Plusem jest to że Pioli nie musi już sprzątać po swoim genialnym poprzedniku więc od razu dobrze zaczęliśmy i trochę punktów na start więcej. Czy to wystarczy do top 4? Osobiście uważam, że nie ale w sporcie niespodzianki są częste wiec kto wie? Zobaczymy za kilka miesięcy. Inna kwestia to to czy w ogóle byliśmy w stanie zrobić cokolwiek więcej w kwestii transferów. Wydaje mi się że nie bardzo.
Edytowano dnia: 5 października 2020, 20:04
0
cbvirus
cbvirus
5 października 2020, 19:50
Szkoda. Będzie masakryczna lipa jeżeli Romek albo Kjaer wypadnie
3
dbmat
dbmat
5 października 2020, 19:54
albo obaj ^^
2
wielki prostownik
wielki prostownik
5 października 2020, 19:48
Cóż. Romek z Kjaerem muszą się trzymać przynajmniej do stycznia. Inaczej będzie masakra.
3
King_Gattuso08
King_Gattuso08
5 października 2020, 19:47
Saga z obroncami to dno w naszym wykonaniu...
5
brzydki
brzydki
5 października 2020, 19:47
:)
0
Marcin1995
Marcin1995
5 października 2020, 19:47
Mam nadzieję że chociaż to czego nie zainwestowali w obrońcę, zainwestują w nowe kontrakty dla Gigio i Hakana
0
King_Gattuso08
King_Gattuso08
5 października 2020, 19:46
Aż żal dupe ściska patrząc na sagę Milanu w sprawie śo. 3 tyg temu jeszcze mieliśmy zdobyć Milenkovića, 2 tyg temu pojawił się na horyzoncie Kabak, tydzień temu Rudigera, ostatniego dnia jakiś placek z Francji.. Dramat. Trzeba z tego wyciągnąć wnioski.. Zajeżdżając Kjaera czy Theo długo nie pociągniemy. Już zimą należy myśleć o wzmocnieniu defensywy bardzo poważnie
7
BartekWydziu
BartekWydziu
5 października 2020, 19:46
Jakoś Chiesa mógł do Juve od na dwuletnie wypożyczenie.

My jak zawsze nie potrafiliśmy zrobić nic. Tylko Sandro przyszedł, ale to tylko dlatego, że tak bardzo chciał.
9
Krupini
Krupini
5 października 2020, 19:46
Jeśli naprawdę już nikt nie przyjdzie to wielka szkoda tego odejścia Bonaventury... W pomocy na pewno lepszy niż Krunić. Liczyłem na Rudigera i Bakayoko - zawodników, którzy nie są perspektywiczni i rozwojowi ale tacy, którzy gwarantują od razu pewien poziom. Szkoda, może zimą się uda.
3
Sqnman
Sqnman
5 października 2020, 19:46
Znając naszą politykę transferową to okienko całkiem udane. Tak naprawdę tylko brak prawdziwego zmiennika dla Ibry jest problemem, bo ewentualnie trzeba będzie łatać tę pozycję Leao bądź Rebic. Resztę pozycji mamy w miarę sensownie obsadzone. Może rzeczywiście przydało by się jakaś opcja wykupu dla Dalot & Diaz, ale trzeba pamiętać że w sytuacji Rebicia całkiem fajnie wyszło. W końcu nie ma rewolucji, trzon zostaje ten sam plus próbujemy odpalić kolejnych młodych. Wiadomo że skład jest za młody żeby grać o trofea, ale myślę że Top4 w lidze i ćwierćfinał/półfinał LE jest w zasięgu tej kadry.
Edytowano dnia: 5 października 2020, 19:47
2
wielki prostownik
wielki prostownik
5 października 2020, 19:55
Ja niestety takim optymistą nie jestem. Kadra jest szersza w pomocy i tu Pioli faktycznie większe pole manewru będzie miał. Ale jakość nie podniosła się ani odrobinę. Nie sprowadziliśmy nikogo kto podniósłby poziom sportowy na już. Moim zdaniem wyjście z grupy w LE i miejsca 5-6 w lidze to są realne cele możliwe do osiągnięcia. Top 4 w serie A to byłaby naprawdę spora niespodzianka. Przy takiej polityce transferowej, zakładając optymistycznie że uda się utrzymywać trzon drużyny a młodzi będą się rozwijać prawidłowo to LM za 3-4 lata najwcześniej.
2
mufi
mufi
5 października 2020, 19:44
DZIECI GIER KOMPUTEROWYCH NIE SPAMUJCIE !!! :) będę monotematyczny, ale człowieka krew zalewa jak czyta te wszystkie idiotyzmy.........:)
5
Qiub
Qiub
5 października 2020, 19:44
Kjaer Romagnoli Gabbia co najmniej do zimy, zapowiada się zabawa w obronie... Romek łapie kontuzje średnio co dwa miesiące, a Kjaer na razie w Milanie się trzyma ale wcześniej też dość często wypadał z gry (o dziwo u nas rzadko).
0
Rafał0209
Rafał0209
5 października 2020, 19:43
Ważne że mieli dobre chęci , to też się liczy .Maldini to dobry człowiek .
2
Cimar94
Cimar94
5 października 2020, 19:44
Zaleciało Stanowskim ;)
1
kamilus
5 października 2020, 19:45
"Dobry z niego człowiek, zawsze mówi dzień dobry" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
Odyn
Odyn
5 października 2020, 19:46
Dobrze tanczy i kocha mame :)
4
Purysta
Purysta
5 października 2020, 22:23
Ma jednak jedną poważną wadę - za dużo przeklina.
0
AC Kamil
AC Kamil
5 października 2020, 19:40
Do pewnego momentu mercato Milanu wyglądało porządnie, aż w końcu nadszedł ostatni tydzień okienka i mityczny awans do LE. Wtedy byłem przekonany, że ŚO jest już gotowy i wystarczy klepnąć transfer. Niestety okazało się, że działania związane z pozyskaniem środkowego obrońcy to czysta prowizorka. Nawet Pioli dopraszał o zawodnika na tę pozycję więc musiał wcześniej dostać jakiś sygnał, że taki zawodnik przyjdzie, bo przecież sam z siebie nie miał by tyle odwagi by się publicznie upominać, nie ten kaliber trenera. Na dobicie jeszcze bezsensowne wypożyczenia Laxalta do Celticu i Dalota do Milan, po co zamieniać zawodnika sprawdzonego w lidze na kota w worku bez opcji wykupu, który i tak pewnie za rok wróci do swojego klubu. Ostatni tydzień okienka do zapomnienia...
6
Cimar94
Cimar94
5 października 2020, 19:42
Dokładnie, co najmniej dziwne to sprowadzenie Dalota kosztem Laxalta...
3
Kaka#22
Kaka#22
5 października 2020, 19:40
Ja tam nie narzekam. Tak na prawdę nikt nie wie teraz co się wydarzy, myśle ze do zimowego okienka damy rade z tym składem, jeżeli w zime nie nadrobimy tego okienka, wtedy będą powody do zmartwień
0
Mailand_91
Mailand_91
5 października 2020, 19:40
Mam rozumieć, że zabraklo kasy...
Ciekaw jestem ile im kasy zostanie na przedłuż ie kontaktu dla Gigio i Romka. A kwestie transferów w następnym roku pomijam, bo przecież trzeba będzie zapłacić transze za Tonaliego...
1
Rafał0209
Rafał0209
5 października 2020, 19:44
A Tonali to z obowiązkiem czy z prawem jak to drugie to nie byłbym taki pewien
0
Odyn
Odyn
5 października 2020, 19:39
Fiorentina za to sciagnela najbardziej utalentowanego obronce argentynskiego z River, brawo dla nich
0
kamilus
5 października 2020, 19:42
Pozazdrościli nam naszego obrońcy z Flamengo. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Odyn
Odyn
5 października 2020, 19:45
Tyle ze tamten jest mlody i gra w kadrze Argentyny :)
0
OLRevan
OLRevan
5 października 2020, 19:51
No nasz super Paqueta też grał w kadrze, a jak przyszło co do czego to cs
0
Rafał0209
Rafał0209
5 października 2020, 19:39
To panie i panowie kogo w nowej Fifie polecacie kupić na ŚO ?
1
tommyb1
tommyb1
5 października 2020, 19:39
Z ŚO bez kontraktu Garay jest do wzięcia... Ale wątpię żeby na rok przyszedl
0
Orzelek79
Orzelek79
5 października 2020, 19:39
Ja nie narzekam , jest plan odbudowy przede wszyskim
finansów. Końcówka poprzedniego sezonu pokazała że ta kadra ma szansę na lepszy wynik niż w poprzednich latach. Jest Tonali , Hauge i Diaz którzy realnie poszerzają kadrę. Jest więcej gier do rozegrania ale zespoły z którymi będziemy rywalizować o top 4 też mają. Już po tych chudych latach ani nie popadam w hura optymizm a nie nie załamuje rąk.
1
GiveMeReason
GiveMeReason
5 października 2020, 19:37
Ależ płacz, gorzej niż z babą przy okresie.
Chciałem Ruedigera i Bakayoko, nie udało się trudno pewnie poszło o zarobki, ale już wolę brak transferu niż futomaki czy inne cudaki.
5
muamba_kabumba
5 października 2020, 19:40
No właśnie nie, tutaj chodzi o to, że od biedy nawet ten "Futomaki" by się przydał bo mamy Kjaera, Romka i długo nic .. przynajmniej do grudnia bo wtedy pewnie Musacchio bedzie do gry.
5
muamba_kabumba
5 października 2020, 19:36
Jedyny plus tego wszystkie to taki, że pewnie znacząco podreperowaliśmy stan finansów.
1
MilanHomer
MilanHomer
5 października 2020, 19:40
No na szybciutko to pewnie jakieś 20 kilka mln euro z transferów + kontrakty tuzów jak Forza Lazio zeszły z listy. Tu kolejne 15 może więcej mln w kieszeni. Pamiętać trzeba, że Tonali to koszt 15 mln na przyszły sezon.
0
Gzikuu
5 października 2020, 19:35
- 4 prawych obrońców.
- 3,5 nominalnych lewych skrzydłowych (Maldini za 0,5) + Diaz.

- 1,5 napastnika (Colombo za 0,5).
- 3 środkowych obrońców + Duarte, Gabbia, Musachio.
- 3 środkowych pomocników + Krunić.

Było tyle czasu na mercato i były środki. Brawo zarząd! Nie jesteśmy w żadnej mierze gotowi do walki na trzech frontach. Przypadki korony będą się jeszcze przewijać cały sezon, tak jak kontuzje. Na jednych pozycjach tłok, na innych brak albo piłkarzy albo jakości.
9
Marcin1995
Marcin1995
5 października 2020, 19:40
Jak się to porówna z Atalantą to się płakać chce, klub o dużo mniejszych możliwościach, a na każdej pozycji po 2 piłkarzy o odpowiedniej charakterystyce, tam widać że grają na 3 frontach...
5
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się