SCUDETTO


Ostatni dzień mercato - podsumowanie relacji na żywo [20:00]

5 października 2020, 07:33, cinassek Aktualności
Ostatni dzień mercato - podsumowanie relacji na żywo [20:00]

[07:34]: Już tylko dziś do godziny 20:00 potrwa okno transferowe we Włoszech, a następnie zostanie zamknięte do 4 stycznia. Zachęcamy do śledzenia doniesień z ostatnich ruchów Milanu podczas mercato!

[07:35]: I od razu ważne istotne informacje od Gianluki Di Marzio i MilanNews. Diego Laxalt odchodzi na wypożyczenie do grupowego rywala Milanu w Lidze Europy, Celticu Glasgow. Urugwajczyk trafia do Szkocji na roczne wypożyczenie, po którym pozostanie mu jeszcze rok ważnej umowy na San Siro.

[07:37]: Wszystko wskazuje na to, że Milan dokona dziś jednego transferu - środkowego obrońcy. W grze najmocniej są Ozan Kabak, który trafiłby do klubu na zasadzie transferu definitywnego (rossoneri oferują 15-20 mln euro, Schalke żąda co najmniej 25 mln euro), a także Antonio Ruediger - gracz Chelsea to opcja budżetowa, może zostać wypożyczony.

[07:38]: Włoskie media zgodnie podają, że łączony wcześniej m.in. z Milanem Federico Chiesa zagra w Juventusie - transfer Włocha z Fiorentiny jest już w pełni gotowy.

[09:03]: Wszystkie włoskie media są w zasadzie zgodne, że Milan negocjuje obecnie transfer Ozana Kabaka, ale jeżeli rossoneri nie zdążą dogadać się z Schalke, wówczas szybko zamierzają dopiąć ściągnięcia Antonio Ruedigera.

[09:32]La Gazzetta dello Sport: Rozbieżność pomiędzy Milanem a Schalke w kwestii Ozana Kabaka opiewa obecnie na 5 mln euro. Strony negocjują, czasu niewiele...

[10:16]La Repubblica z kolei twierdzi, że Milan stawia bardziej na Antonio Ruedigera niż Ozana Kabaka.

[10:41]: Jak podaje TuttoMercatoWeb.com, w kwestii Antonio Ruedigera nie ma problemów z Chelsea, która jest otwarta na wypożyczenie Niemca. Milan póki co czeka jednak jeszcze na odpowiedź Schalke 04 odnośnie Ozana Kabaka.

[11:16]MilanNewsDiego Laxalt rano wyruszył w podróż do Szkocji celem przejścia testów medycznych poprzedzających jego wypożyczenie do Celticu.

[11:52]Tuttosport uważa, że Milan może zamknąć transfer Ozana Kabaka za 18-20 mln euro. Natomiast jeśli z Turkiem jednak się nie uda, to w kwestii Antonio Ruedigera do szybkiego przedyskutowania jest kwestia jego wynagrodzenia, gdyż Niemiec inkasuje w Chelsea aż 5 mln euro netto rocznie, a na San Siro trafiłby tylko na wypożyczenie.

[12:00]: Zostało osiem godzin. Zakończenie mercato coraz bliżej...

[12:20]: MN: Milan naciska teraz na transfer Mohameda Simakana ze Strasbourga. Wszystko potwierdzone u agenta młodego środkowego obrońcy. Zobaczymy jak rozwinie się sytuacja. 

[12:25]: Radio RMC Sport z Francji informuje, że Milan ma już porozumienie z Mohamedem Simakanem i teraz składa właśnie oficjalną ofertę dla Strasbourga. 5-letni kontrakt czeka na młodego Francuza.

[14:04]: Włoskie media zgodnie informują, że Milan jest dogadany z Mohamedem Simakanem w sprawie 5-letniego kontraktu. Proponowane przez rossonerich 10 mln euro odstępnego nie zadowala jednak obecnego klubu 20-letniego Francuza o gwinejskich korzeniach - Strasbourga. Sam zawodnik to środkowy obrońca, a w razie potrzeby może wystąpić również na prawej stronie defensywy. 

Negocjacje trwają.

[14:06]TuttoMercatoWeb.com twierdzi, że Schalke nie chce pozwolić Ozanowi Kabakowi na odejście, a Milan nie ma już czasu, aby mocno negocjować z Niemcami. Stąd rossonerich skłaniają się w kierunku Mohameda Simakana.

[14:20]: Antonio Vitiello: Koniec negocjacji z Schalke ws. transferu Ozana Kabaka. Turek nie trafi do Milanu.

[14:25]: Ponownie Vitiello: Pierwsza oferta Milanu za Mohameda Simakana odrzucona. Wkrótce Milan przedstawi drugą ofertę. Obrońca zdecydowanie naciska na transfer do Mediolanu.

[15:16]: Niecałe pięć godzin do zakończenia mercato. Według MilanNews, możliwości są dwie - Mohamed Simakan lub Antonio Ruediger.

[15:45]: Tymczasem do Włoch może powrócić były napastnik Milanu, Krzysztof Piątek. Zdaniem TMW Polak porozumiał się z Fiorentiną, która ma jednak bardzo mało czasu, aby dogadać się z Herthą Berlin.

[16:40]: RMC Sport: Druga oferta za Simakana złożona. 15 mln euro plus wysoki procent przyszłej sprzedaży dla Strasbourga.

[16:45]: Daniele Longo z kolei dodaje, że powyższa oferta może zostać zaakceptowana przez klub z Alzacji.

[17:03]: Daniele Longo ponownie, tym razem o Andrei Contim. Dziennikarz twierdzi, że prawy obrońca może trafić do Parmy. Agent Włocha rozmawia z dyrektorem sportowym klubu.

[18:32]: Niespełna 90 minut do zakończenia mercato, a Mohamed Simakan wciąż daleko od Milanu - Strasbourg nie jest zadowolony z warunków finansowych, twierdzi L'Equipe. Czas się kurczy...

[18:33]: Daniele Longo podaje, że Andrea Conti podjął decyzję o pozostaniu w Milanie.

[18:35]: Niedoszły cel transferowy Milanu, Tiemoue Bakayoko, w Napoli na zasadzie wypożyczenia bez opcji wykupu.

[19:00]: Zostaje godzina...

[19:10]: MN: Alen Halilović w Casa Milan w celu rozwiązanie kontraktu z Milanem.

[19:20]: Sky: Mercato Milanu zamknięte. W rzeczywistości nie było żadnych szans na transfer środkowego obrońcy. Zabrakło na to odpowiednich warunków.

[19:55]: Pozostało pięć minut!

[20:00]: Okno transferowe zamknięte do 4 stycznia 2021 roku! W imieniu całej redakcji ACMilan.com.pl serdecznie dziękujemy za śledzenie przez dwa miesiące codziennych relacji na żywo - i jak zawsze do usłyszenia!



601 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
lopezito84
lopezito84
5 października 2020, 12:50
proszę nie Kabak nie Rudiger a jakiś siuśmajtek z Salzburga no no nieźle hit na koniec
1
kamilus
kamilus
5 października 2020, 12:51
Znając Maldiniego to jeszcze nie koniec. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
patoo_07
patoo_07
5 października 2020, 12:48
Co to jest Simakana. Już mamy Silemakera.
1
Corsa
Moderator Corsa
5 października 2020, 13:27
Ja wiem co to Maracana, ale Simakana? Pojęcia nie mam.
0
Jaca23
Jaca23
5 października 2020, 13:30
-eeeee macarena!
1
kamilus
kamilus
5 października 2020, 12:47
A propos Simakana: https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201005/5800a914b0091d86d1ab395cc31a2d56.jpg
10
RuFFDante
RuFFDante
5 października 2020, 12:44
Za malo dajemy za Turka, Rudiger pewnie albo sam nie chce, albo Elliot nie wyraza zgody. Poszedl Maldini do szefa scoutow i poprosil o rekomendacje jakas szybka.
0
Odyn
Odyn
5 października 2020, 12:42
Spokojnie nawet ten Simakan nie przyjdzie pewnie, Milan oferuje 8 mln XD, a Strasbourg chce 20, czemu jestesmy tacy biedni...
0
zycumilanista
zycumilanista
5 października 2020, 12:46
Nie jesteśmy biedni tylko wreszcie zaczęliśmy myśleć. Każdy się targuje o eurocenta a my mamy płacić jak za zboże? Nie.
10
Szulaj22
Szulaj22
5 października 2020, 12:46
A pozniej bedzie zdziwienie z powodu braku lm ale tak to jest jak rywale sie wzmacniają a my mamy 5 baniek na 5 pilkarzy
2
Odyn
Odyn
5 października 2020, 12:51
No to dobrze zobaczymy na koniec sezonu jak to ich oszczedzanie sie skonczy, oczywiscie wy jak zawsze zadowoleni co by nie zrobili a na koniec wzdychanie ze znow czegos zabraklo do LM.
Edytowano dnia: 5 października 2020, 12:51
1
kamilus
kamilus
5 października 2020, 12:51
2 sezony temu wydaliśmy grube pieniądze na Piątka i Paquetę - transfery, które i tak nie dały LM, ale za to dały -120 mln w skarbcu. I chyba wolę brak Ligi Mistrzów przy zrównoważonym budżecie niż przy tak dużej stracie. :)
3
Odyn
Odyn
5 października 2020, 12:55
Jest roznica przy wydawaniu grubych pieniedzy niz nie wydawaniu w ogole jak teraz
0
Szulaj22
Szulaj22
5 października 2020, 12:57
ZycuMilanista ale o jakim zbożu my tu mówimy? Kluby chca od nas od 18 do max 30mln za zawodników a w dzisiejszych czasach to jest dobra cena jeżeli za rok sie dostaniemy do lm i znowu beda tylko półśrodki bo sprzedawać juz raczej nie bedzie kogo to z czym my chcemy isc do lm?
0
kamilus
kamilus
5 października 2020, 13:00
@Odyn
Różnica owszem jest, ale wszystko ma swoje konsekwencje - budżet magicznie sam się nie wyrówna i trzeba go jakoś załatać, a najlepiej robi się to ograniczając obecne i przyszłe wydatki. Tak jak w "normalnym" życiu, gdy żyje się ponad stan.
2
100f
100f
5 października 2020, 13:03
Dla tych co narzekają, że Milan nie wydaje pieniędzy - sprawdźcie ile kosztował pierwszy skład Bayernu. Z tego co pamiętam cała jedenastka kosztowała mniej więcej tyle co sam Lucas Hernandez, który grzeje tam ławę. W sezonie 17/18 byliśmy 144 miliony funtów na minusie. Z tych transferów został Conti połamaniec, Kessie, Hakan i brat Gigio.
0
FanACM
FanACM
5 października 2020, 13:06
Odyn zapytaj się poprzednich właścicieli i gości takich jak Mirabelli czy Fassone dlaczego jesteśmy biedni.
Edytowano dnia: 5 października 2020, 13:09
2
adamos
adamos
5 października 2020, 12:40
już jednego młokosa do defensywy ściągnęliśmy, Kalulu gra ąż śmiga.... 20 latek do defensywy=wieczna ławka...
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
5 października 2020, 12:34
Rudiger chyba najlepsza opcja .. ograny w najlepszej lidze .. zna realia Serie A .. 27 lat wiec jak na stopera to dobry wiek. Wynalazki jak Simakan to defensywy raczej nie zbawia.
0
Levy11
Levy11
5 października 2020, 12:34
Depay do wyciągnięcia z Lyonu. Jego transfer do Barcelony upadł. Brać i się nie zastanawiać
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
5 października 2020, 12:35
Kto wtedy usiądzie na ławce? Ibra, Hakan czy Rebic ?
3
kamilus
kamilus
5 października 2020, 12:44
Dlaczego upadł transfer Depaya? Z tego co czytam to jedynie jest zablokowany przez brak możliwości oddania Dembele: https://www.goal.com/en/news/barcelona-in-transfer-deadlock-over-depay-but-optimistic-of/2cg8i8ezujsq17ehhyp1y0a66
0
MisiuACM
MisiuACM
5 października 2020, 12:33
Jak zawsze XDDD Miał być Kabak lub Rudiger, będzie jednak opcja C, 20 letni Mohamed ze Strasbourga... Serio? Ja już się przestałem łudzić, że do tego klubu trafi kiedyś jakiś piłkarz, którego temat przewija się dłuższy czas i jest zawodnikiem doświadczonym na tyle żeby dać pewność tej drużynie. Powodzenia.
Edytowano dnia: 5 października 2020, 12:33
1
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
5 października 2020, 12:39
Proponuję przestać wierzyć we wszystko co podają media, bo Maldini już nie pierwszy raz robi coś o czym nikt nie wiedział.
5
Szulaj22
Szulaj22
5 października 2020, 12:44
Jak mamy 20 milionow na transfery to wiadomo ze nikt dobry nie przyjdzie oby nas kontuzje i corona omijały to bedzie dobrze bo inaczej kolejny stracony sezon.
0
MisiuACM
MisiuACM
5 października 2020, 12:45
To info podał już Loic Tanzi z RMC Sport. Zdziwię się jak coś się wysypie. Zostało 7 godzin.
0
Qiub
Qiub
5 października 2020, 12:26
Nie wiem czy 20 latek ze słabego Strasbourga to jest lek na naszą obronę. Mamy już swojego Gabbie, który powinien się ogrywać w słabszej drużynie
0
adamos
adamos
5 października 2020, 12:41
ale Gabbia z meczu na mecz coraz lepiej sobie radzi i gra, minuty mu służą...
2
zycumilanista
zycumilanista
5 października 2020, 12:26
Panowie któż to ten Simakan? Ktoś coś?
0
Manolas
Manolas
5 października 2020, 12:22
Wolni piłkarze aktualnie :
https://www.transfermarkt.pl/statistik/vertragslosespieler
0
MilanFanJ
MilanFanJ
5 października 2020, 12:29
Pato na zmiennika Zlatana! ;)
0
patoo_07
patoo_07
5 października 2020, 12:30
To ja już chyba nawet Pato bym wziął. Zawsze utrzyma więcej piłek niż Maldini i Colombo razem.
1
filipacm
filipacm
5 października 2020, 12:55
Najlepszą opcją jest Borini xdd wszystkie pozycje obskoczy w razie czego
1
marcinomilano
marcinomilano
5 października 2020, 12:21
Ponoć idziemy po Mohameda Simakana ze Strasbourga. Ktoś coś o nim wie? W tym sezonie 6 meczów w Ligue 1 po 90 minut.
Edytowano dnia: 5 października 2020, 12:22
0
kamilus
kamilus
5 października 2020, 12:27
Ponoć jest obiecujący i "rozwojowy", do tego może grać na prawej obronie (zawsze to jakaś alternatywa gdybyśmy chcieli pożegnać Contiego).
0
Endriu
Endriu
5 października 2020, 12:19
Milik to ryzyko ale można by spróbować za parę groszy go wytargać.
0
M@sło
M@sło
5 października 2020, 12:17
Wolałbym chyba żeby kupili kogoś definitywnie niż ogrywać kolejnego piłkarza innej drużynie.
0
Jalapeno
Jalapeno
5 października 2020, 12:16
Rudiger vs Kabak to już jeden ch*j. Ważne, żeby ktoś z nich przyszedł. Uważam, że obaj są bardzo solidni i na pewno wzmocnią defensywę.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 października 2020, 12:14
Jak dla mnie okienko 6/10 dzięki Tonaliemu i Diazowi (wliczając Kabaka/Rudigera), raczej się wzmocniliśmy, zatrzymaliśmy też Zlatana także jak dla mnie na plus.
Gdyby przyszedł jeszcze jeden pomocnik i napastnik solidny to byłoby mocne 8. Tragedii nie ma, ale zapewne w styczniu będzie trzeba jeszcze kogoś klepnąć.
3
Abece
Abece
5 października 2020, 12:04
Chyba już za późno na transfer ŚO. W kilka godzin testy i podpisanie konkraktu, szczerze wątpię, choć chciałabym się mylić
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
5 października 2020, 12:06
Fester nie takie rzeczy robił w ostatnich godzinach.. ^^
5
lyndonmilan
lyndonmilan
5 października 2020, 12:07
Można transfer zrobic bez testow tak mi sie wydaje.
1
Marcin1995
Marcin1995
5 października 2020, 12:10
Spokojnie, temat Bonaventury Galliani zaczął ogarniać 2 godziny przed końcem mercato
4
deshaun
deshaun
5 października 2020, 12:02
Dawać tę Cukinię z Schalke i kończymy zabawę
0
yamiyumi
yamiyumi
5 października 2020, 11:48
We Włoszech ceny zupełnie odbiegające od reszty Europy. Alex Telles do MU 15 mln, Thiago Alcantara do Liver za 25 mln, a Nam Bakayoko za 20 mln chcieli wcisnąć :)
5
Vol'jin
Vol'jin
5 października 2020, 12:09
35^^ 5mln za wypożyczenie i 30 wykup
1
Matim
Matim
5 października 2020, 12:25
Kiepskie przykłady. Thiago miał ostatni rok kontraktu, więc cena promocyjna, bo po sezonie poszedłby za darmo, Alex Telles taka sama sytuacja - kontakt do końca sezonu, a dodatkowo Porto ma kiepską sytuację finansową.

Bakayoko z kolei 2 lata do końca kontraktu, a dodatkowo Chelsea na brak kasy nie narzeka.
2
Jaca23
Jaca23
5 października 2020, 13:28
Akurat jeśli chodzi o ceny to właśnie Anglia to największa abstrakcja. Tam za byle zdolnego Anglika trzeba wyłożyć 50 mln funtów. Nie wspominając o tamtejszych tygodniówkach.
0
Diavo
Diavo
5 października 2020, 11:42
Dla mnie mercato Milanu jest pozytywne. Chcieliśmy pomocnika? Dostaliśmy trzech (Diaz,Tonali,Hauge). Chcieliśmy obrońcę dostaliśmy dwóch może trzech (Dalot,Kalulu może Kabak bądź Ruediger). Potrzebujemy napastnika ale po co? Jest Rebić i Leao,którzy świetnie radzą sobie na tych pozycjach. Nie zapominajmy o pół-wzmocnieniach w tym sezonie czyli mega formie Calabri i Salemakersa (nikt nie pamięta już o Suso,a Samu nagle przestał być potrzebny).

Kibice w tym sezonie walczymy o TOP4,a nie o Scudetto. Cieszę się, że nie wydajemy 100 mln jak Barcelona na zawodnika ,który siedzi na ławce przez pół sezonu. Nie idźmy tą drogą!

Nie kupujemy kopaczy jak dawniej, same przemyślane transfery.

Zapominacie przy nazwiskach takich jak Maldini,Colombo,Gabbia o metryce tych zawodników, to jest przyszłość Milanu!

Amen!
12
kamilus
kamilus
5 października 2020, 11:49
Potrzebowaliśmy 2 pomocników do środka, ale dostaliśmy 1, bo Diaz i Hauge to 10 lub skrzydłowi.

Potrzebowaliśmy napastnika, bo nie wiemy, jak na dłuższą metę będzie tam sobie radził Leao. I nie, Rebić nie jest świetny na "9", w obecnym sezonie jest co najwyżej mocno przeciętny.

Wciąż jest spore miejsce do poprawy kadry, ale na szczęście jest też trochę czasu.
3
krisss811
krisss811
5 października 2020, 12:03
W samo sedno!
0
per93milan
per93milan
5 października 2020, 12:05
Zgadzam się z Tobą. Mnie szczególnie cieszą odejścia: Suso, Laxalt, Biglia etc. Mamy młody szkielet na którym możemy budować silną drużynę. W zasadzie mamy 2 11: jedną młodą i drugą bardzo młodą, więc można spokojnie rotować. Oczywiście wszystko czas pokaże czy będą się rozwijać.
Nie można zapomnieć o kwestii finansów. Mercato w obecnej sytuacji można określić jako rewelacyjne. Ja jestem w szoku patrząc na dyscyplinę finansową.
Co do napastnika czytałem ciekawy artykuł o Alexandrze Isaku.
1
spread
spread
5 października 2020, 12:11
Do rotacji z kessim i bennacerem jest tonali i od biedy krunić, więc lepiej skupić się na pozycjach które bardziej potrzebują wzmocnień.
0
matten
matten
5 października 2020, 11:37
Wolałbym, aby zarząd sprzedał Laxalta, bo po sezonie prawdopodobnie znowu do nas wróci, a potem skończy mu się kontrakt i odejdzie za darmo.
Żałuję, że nie udało się pozyskać Bakayoko. Kessie miałby godnego rywala, a tak pewnie znowu będzie najbardziej eksploatowanym zawodnikiem Milanu.
Mam nadzieję, że w ostatnich godzinach mercato uda się pozyskać środkowego obrońcę, bo na nic innego chyba nie ma co liczyć :(

PS. Wiadomo coś w temacie przedłużenia kontraktu z Donnarummą? Czy strony zasiadły w ogóle do rozmów?
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
5 października 2020, 11:41
23 września Maldini powiedział "Mamy obowiązek spróbować. Co do ram czasowych to może być tydzień, dziesięć dni, dwadzieścia dni - nie spieszymy się."
Od tamtej pory cisza.
1
diavolooo
diavolooo
5 października 2020, 11:36
Słabe to okienko koniec końców
0
cbvirus
cbvirus
5 października 2020, 11:31
Kabak to lepsza opcja. Po pierwsze poziom bardzo fajny, po drugie ma 20 lat, po trzecie to kupno a nie wypożyczenie jak Rudigera, z którego za rok nic nie będziemy mieli
0
Odyn
Odyn
5 października 2020, 11:34
No wlasnie kupno, a Milan nie ma kasy
1
cbvirus
cbvirus
5 października 2020, 11:40
No jak nie ma kasy? W tym okienku prawie nic nie wydaliśmy:
-10 mln za wypożyczenie Tonaliego
- 5 mln za Hauge
- grosze za Rebićia pewnie żeby dopłacić przy wymianie z Silvą
- nie wiem czy cokolwiek za wypożyczenie Diaza
- nic za wypożyczenie Dalota


Zyskaliśmy za to:
- legendarne 15 mln za awans do LE
- 24 mln za Suso
- 21 mln za Paquetę
- 3 mln za Rodrigueza
- sporo na pensjach

Z tego bilansu jesteśmy minimum 45 milionów na plus.
0
Odyn
Odyn
5 października 2020, 11:48
To tylko twoj bilans, widac ze oni nie chca lub nie moga inwestowac, WYPOZYCZENIA I WYPOZYCZENIA, same WYPOZYCENIA.
0
kamilus
kamilus
5 października 2020, 11:50
@cbvirus
W tym okienku jesteśmy +45 mln, ale ubiegły rok mieliśmy -80 mln, a jeszcze wcześniejszy -120 mln. Matematykę zostawię Tobie. :)
4
boro215
boro215
5 października 2020, 11:56
Wyrownujemy bilans obecnie za bezmyslne szastanie kasa przez Mirabelke i Lysego wiec dalej jestesmy na minusie
0
Pinokio
Pinokio
5 października 2020, 11:28
Oby z Ruedigerem wypaliło.
0
jedunio
jedunio
5 października 2020, 11:26
Kurde późno się robi...Jak to jest z tym dzisiejszym dniem? Da radę jakoś zaklepac transfer bez testów dzisiaj czy nie ma szans? W sensie dumam nad samym lotem itp czy zdążą etc....
0
FanACM
FanACM
5 października 2020, 11:21
Milik to średni napastnik tak jak Piątek pamiętam jak się podniecali Polscy eksperci jak były plotki ze ma do Juventusu trafić że to wielki napastnik i będzie podpora i idealnym partnerem dla Ronaldo śmiechu warte.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
5 października 2020, 11:18
Chiesa w Juve na wypożyczeniu jedynie z klauzula mogącą się przerodzić w obowiązek wykupu za 50 mln. Ciekawa formuła
0
kamilus
kamilus
5 października 2020, 11:21
Ciężko wyobrazić sobie, by nie zrobił się z tego wykup, skoro jednym z warunków jest to, że Juventus musi znaleźć się w pierwszej czwórce tabeli Serie A na koniec sezonu 2020/2021 lub 2021/2021. :P
0
yagi
yagi
5 października 2020, 11:22
Daj Boże, żeby im się klauzula wykupu nie zmaterializowała (będę pił przez tydzień)
2
Semper Fideli
Semper Fideli
5 października 2020, 11:27
Kamil
Ooo takich szczegółów nie widzialem i po tym od razu przechodzi w obowiązek ? Przecież to bezsensu
0
Kosmateus123
Kosmateus123
5 października 2020, 11:27
yagi- Nie ty jeden ;)
1
kamilus
kamilus
5 października 2020, 11:54
@Semper Fideli
Jeśli już mielibyśmy doszukiwać się w tej formule sensu to widzę tylko jeden - moment zaksięgowania wydatku. Kupno czy wypożyczenie z obowiązkiem wykupu wlicza się do ksiąg w momencie zmiany klubu danego gracza (więc w tym przypadku Juve miałby koszty na 2020 rok), natomiast przy wypożyczeniu z opcją wykupu taki koszt jest w momencie, gdy opcja zmienia się w obowiązek. Czyli zawsze to jakieś odłożenie wydatku w czasie, nawet o ten jeden rok.
2
vorti
vorti
5 października 2020, 11:01
Podobno z Rudigerem nic się nie dogadujemy.
0
zbylon
zbylon
5 października 2020, 10:50
Jestem pełen optymizmu co do tego sezonu. Mimo czasem kiepskiej gry udało się osiągnąć wszystkie cele przed przerwą reprezentacyjną. Udało się to bez kluczowych piłkarzy, którzy lada chwila wrócą do gry.
Btw - może mi ktoś wyjaśnić co to za moda na te frajerskie fryzury jak Saelemakers, Samu czy Theo? Za moich czasów jakby któryś z moich kumpli wyszedł z czymś takim na łbie, to do dzisiaj nosiłby odpowiedni przydomek.
2
Zuber
Zuber
5 października 2020, 10:53
15 lat temu u mnie tak biegali i tak jak mówisz każdy miał przybitą ksywę hehe.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
5 października 2020, 10:55
Sam się właśnie zastanawiam bo to nie tylko u nas w Fiorentinie też Cutrone i inni taka maja
0
Semper Fideli
Semper Fideli
5 października 2020, 11:08
Efekt "robta co chceta"
0
kowi
kowi
5 października 2020, 11:11
Co jest złego w tym ?
6
patrykumajster
patrykumajster
5 października 2020, 11:14
Jak dla mnie, to każdy może mieć wzorek w kształcie penisa - byle by wyniki dowozili ;)
Edytowano dnia: 5 października 2020, 11:16
5
kamilus
kamilus
5 października 2020, 11:23
To się nazywa moda, gdzie często nie wiadomo dlaczego, ale coś robi się popularne i już. :P I to samo tyczy się też fryzur, ubrań czy tatuaży.
0
pazioni
Moderator pazioni
5 października 2020, 11:29
Zbylon
Ale i tak 15 lat temu i uważam że nic tego nie pobije to fryzura ba grzybka.
0
cbvirus
cbvirus
5 października 2020, 11:34
się śmiejecie, ale zauważyłem że Serie A zawsze wyznacza trendy jeżeli chodzi o fryzury. Co roku jak coś tam się pojawiało, jakiś styl strzyżenia to mniej więcej po pół roku dochodziło do Polski. Za kilka miesięcy się okaże, że sami sobie taki cut u fryzjera zrobicie.
0
House_vol.2
House_vol.2
5 października 2020, 11:47
Daniel Ljuboja w Legii miał ciekawy fryz, no albo klasyk na głowie Ronaldo na MŚ2002. U piłkarzy zawsze było można zauważyć odchylenia w ubiorze i stylu. Młodzi ludzie plus nagła, wielka kasa. Dobrze to było widać też po polskich zawodnikach, którzy w latach 90', 00' grali na zachodzie.
1
goat333
goat333
5 października 2020, 10:49
Okienko nie jest źle. Nie przesadzajmy Tonali Diaz Hauge, jesteśmy nastawieni na młodzież którą ogra się przy Zlatanie i świętym trenerze. Prawda jest taka że drużyna ma dobre morale i na pewno nowym zawodnikom będzie łatwiej wejść do drużyny niż rok temu przy Giampaolo. Jeśli przyjdzie dziś Rudiger bądź Kabak to naprawdę mamy realne szanse na top4 A jeśli będzie LM będą pieniądze to i kupimy wtedy kozakow. Ja wierzę Paolo że wie co robi bo Miloan to nie przypadek tylko jakiś plan.
0
Zuber
Zuber
5 października 2020, 10:43
Moim zdaniem okienko jest udane, po prostu dobre, nie jakieś mega. Na ten budżet co mieliśmy do wydania to i tak sprowadziliśmy dobrych zawodników. Niektórzy tutaj dalej nie rozumieją jak zmieniła się nasza polityka transferowa i jak klub teraz działa. Ludzie sami się nakręcają, że przyjdzie tu nie wiadomo kto. No i w końcu przestaliśmy dawać się dymać na siano, jeśli chodzi o transfery. Sprowadzamy graczy za rozsądne pieniądze.
5
Wolly
Wolly
5 października 2020, 10:32
Porównanie statystyk obronców w Pes21:
https://www.pesmaster.com/a-rudiger/pes-2021/player/104677/
https://www.pesmaster.com/o-kabak/pes-2021/player/124270/
0
MR. X
MR. X
5 października 2020, 10:35
Ale PES to jest jakis wyznacznik kogo Milan ma ewentualnie ściągnąć?
10
Wolly
Wolly
5 października 2020, 10:42
Nie. Można zobaczyć mniej więcej statystyki piłkarzy. Wzrost, wagę itp.
2
MR. X
MR. X
5 października 2020, 10:53
No i? Bo dalej nie rozumiem. Wzrost też nie jest żadnym wyznacznikiem, bo niedaleko szukac ale Cannavaro czy Puyol jakies rosłe chłopaki nie byli, a wymiatali jak ta lala.
0
Wolly
Wolly
5 października 2020, 10:59
To tylko ciekawostka. Ja ci nie pasuje, to nie zaglądaj w link.
5
Odyn
Odyn
5 października 2020, 10:29
Masakra ale ten Romano na twitterze jest irytujacy, ciagle pisze o jakichs Angolach i ich dennych transferach i zbiera tylko lajki od tych Brytoli, nie to co przadny Di Marzio ktory dba o wloskie interesy, nawet o transferach w Serie C :D

Di Marzio>Romano
4
bawolejaja
bawolejaja
5 października 2020, 11:18
Może i tak, ale pod kątem sprawdzonych info w ostatnim czasie:
Romano > Di Marzio
1
Rafalzki
Rafalzki
5 października 2020, 10:27
tak z innej beczki, Giampaolo to jest jednak fachowiec, Torino gra jak z nut... Współczuje im. Ale coś mi się wydaję, że po świętach w Torino będzie już nowy trener...
1
adamos
adamos
5 października 2020, 10:33
bo on nic nie mówi, a myśli dlatego :-)
1
Mailand_91
Mailand_91
5 października 2020, 10:39
Mi też ich szkoda, ale z drugiej strony jeżeli spadną, to belotti bedzie do wyjęcia przez pół. Kto wie, może i Izzo sie udałoby się wtedy wyciągnąc...
1
Oskyy
Oskyy
5 października 2020, 10:06
Kabak moim zdaniem fajny transfer... Kolejny młody grajek z potencjałem do kolekcji, a na upartego, po powrocie Romka, może być również zmiennikiem Kessiego, bo z tego co widzę, grywa też na DP... Dwie dziury na ławce załatane jednym zawodnikiem, więc jak na skromny budżet Milanu...
0
Fushnikov
Fushnikov
5 października 2020, 09:57
Sorry za offtop czyli Juventus nie dostał walkowera?
0
Rafalzki
Rafalzki
5 października 2020, 10:08
decyzja Lega Serie A ma być chyba we wtorek co do tego meczu ale biorąc regulamin pod uwage moze być tylko jedna, walkower i 3 punkty dla Juve. Potem pewnie batalia prawnicza.
1
kamilus
kamilus
5 października 2020, 10:12
Zapewne przed podjęciem decyzji władze ligi chcą bliżej przyjrzeć się sprawie i sprawdzić, czy faktycznie wszyscy gracze Napoli dostali zakaz opuszczenia miasta czy nie.
0
Rafalzki
Rafalzki
5 października 2020, 10:25
gracze nie dostali zakazu opuszczania miasta bo ta ich instytucja (ten ichniejszy sanepid) takiej decyzji wydać nie może, oni dostali przymusową kwarantannę na 14 dni, co jest jednoznaczne z tym, że nie mogą opuszczać miejsca zamieszkania.
0
DragonAC
DragonAC
5 października 2020, 09:54
Temat Soumare ponownie powrócił Milan siendogafal z Lille tylko Ze piłkarz nie za bardzo chce. Może jeszcze zmieni zdanie
1
Adam1983
Adam1983
5 października 2020, 09:42
Milik chce zarabiać 5 mln za sezon nie wydaje mnie się żeby nasz zarząd spełnił jego oczekiwania
0
Semper Fideli
Semper Fideli
5 października 2020, 09:51
No to będzie sobie je zarabiał na trybunach.. nie dość że pazerny na kasę to jeszcze ma się za grubego napastnika.. jak zostanie w Napoli na trybunach to nie wyobrażam sobie by pojechał na euro.
9
BadMad
BadMad
5 października 2020, 10:02
To jest istny cyrk.
0
Rafalzki
Rafalzki
5 października 2020, 10:10
Milik chce 5 milionów i jeszcze oszołom De Laurentis chce za niego 20 milionów a za rok można go mieć za darmo...
0
Olli666
Olli666
5 października 2020, 10:40
Mam nadzieje ze nikt nigdy w milanie nie wpadnie na ten pomysł by Arka ściągnąć.
Co wy w nim widzicie? Gdyby nie był Polakiem byście nim gardzili jak Patrickiem Schickiem. Bo taka prawda jest. Arek jest przeciętniakiem z dużym ego i z dużymi wymaganiami. A nigdy nie będzie nawet w połowie tak dobry jak lewy zlatan itp.
2
Odyn
Odyn
5 października 2020, 09:37
W tym momencie nawet Milikiem bym niepogardził, jak myślę sobie, że ma grać tam Colombo, Leao czy Rebić
8
patrykumajster
patrykumajster
5 października 2020, 09:42
Też nad tym wczoraj myślałem. Zastanawia mnie na ile by go ewentualnie wycenili.
0
Pyrlo89
Pyrlo89
5 października 2020, 09:43
Właśnie! Obrońcę? Napastnika Zmiennika potrzeba, Colombo to Seria C poziomem przypomina Leao - jak Down się zachowuje a Rebić.. Ciężko określić ale potrzeba kogoś w napadzie!
0
Odyn
Odyn
5 października 2020, 09:44
Nie wiecej niz 20 baniek, a pewnie mniej, tyle że budżet AC MiLOANU to pewnie jakieś 5 mln.
0
kamilus
kamilus
5 października 2020, 09:46
Milika można by spróbować wypożyczyć, bo Fiorentina jest gotowa zaakceptować taką formułę transferu, ale w takim wypadku Arek musiałby najpierw przedłużyć umowę z Napoli, na co nie wiadomo, czy się zgodzi.
1
rossoner111
rossoner111
5 października 2020, 09:30
Patrząc na okienko to moim zdaniem klub idzie pod młotek. Oczywiscie jest covid, ale mimo wszystko jakoś mi się to składa.
1
Pyrlo89
Pyrlo89
5 października 2020, 09:37
No okienko na pewno na minus, żadnego konkretnego gracza, tyle było krzyku a sam szrot przychodzi! nie warto strzępić gęby.. Inter 17.10 wymierzy kare i pokaże gdzie jest miejsce w szeregu Milanu!
0
Semper Fideli
Semper Fideli
5 października 2020, 09:43
Ty pyrlo stron jasnowidzu nie pomyliłeś ? Nie wiesz że Pirlo to judentino, idź wróżyć do nich.
Oby wam wszystkim zatkali gęby hauge, sandro, czy nie leń Leao
8
Puszek
5 października 2020, 09:47
Co wy za głupoty gadacie. Okienko na minus? Klub pod młotek? Jesteśmy na plus w bilansie, doszedł Tonali, Diaz (wiem, wypożyczenie), Hauge i młodziaki, utrzymaliśmy Ibrę. Czego oczekujecie, że zarząd sprowadzi Lewego, Chiesę, Milinkovicia-Savicia, Messiego i rozpoczniemy marsz po LM? Trochę realizmu i patrzenia w przyszłość Panowie...
5
kamilus
kamilus
5 października 2020, 09:47
@rossoner111
Ewentualnie chcemy jak najbardziej oczyścić księgi pod kątem FFP, bo ostatnie dwa lata zamknęliśmy z wynikiem -120 mln i -80 mln.
0
rossoner111
rossoner111
5 października 2020, 09:51
Poczekajmy jak zamkną sprawy formalne nowego stadionu :).
0
patrykumajster
patrykumajster
5 października 2020, 09:54
Nie zgadzam się. Moim zdaniem okienko naprawdę konkretne. Nazwiska może nie powalają, ale przypomnijmy sobie okienko sprzed kilku lat, kiedy to przychodzili do nas Bonucci i spółka - każdy myślał, że z tą pakietą mogliśmy się bić o wysokie cele. Jak wyszło wszyscy doskonale pamiętamy.
4
krisss811
krisss811
5 października 2020, 10:14
Pyrlo
Nie można czytać takiego lamentu, ktoś niżej dobrze Ci odpisał że gdy Bonucci przychodził to miała nastąpić zmiana na korzyść, nie wiem czy zauważyłeś jaka była z tego korzyść a ja jest teraz przy ostatnich transferach. Więc poczekaj, a Inter niech sobie wymierza co tylko chce, dla mnie się liczy koniec sezonu i LM.
3
Lepik Tha Prokid
Lepik Tha Prokid
5 października 2020, 09:27
To już wiem kto strzeli nam bramke jak będziemy grac z Celtic Glasgow :D
4
Odyn
Odyn
5 października 2020, 09:26
Te pajace z Celticu chca 30 baniek za Norwega a my im jeszcze dajemy Laxalta za free..
5
artorn
artorn
5 października 2020, 09:24
nie ma co, brać obrońcę z zespołu który po 3 meczach ma 14 bramek na minus xD
0
rossoner111
rossoner111
5 października 2020, 09:23
Powinni wypożyczyć Samu , Colombo , Maldiniego . Samu najlepeij sprzedać .... w ich miejsce powinien przyjąć jovic na wypożyczenie
Edytowano dnia: 5 października 2020, 09:23
0
FanACM
FanACM
5 października 2020, 11:29
Jovic a kto zastąpi ewentualnie Benzeme jak Mayoral odszedł do Romy?. Jeszcze na dodatek ostatnio Luca dostaje swoje szanse.
Edytowano dnia: 5 października 2020, 11:35
0
brzydki
brzydki
5 października 2020, 09:17
No i po co się bawić w bezsensowne suche wypożyczenie nieopierzonego, kontuzjogennego Dalota, żeby jednocześnie oddawać za darmo na rok Laxalta... ja wiem, że tutaj panuje hejt na niego, ale gość jest ograny w Serie A i kurczę naprawdę za czasów Genoi to był praktycznie najlepszy zawodnik tego zespołu - Juventus sporo czasu się nim interesował, a pamiętam jak tutaj za czasów Kondora przewijały się plotki o zainteresowaniem Milanu, które były rozpatrywane w kategorii małego marzenia, bo był wtedy drogi i właśnie Juve monitorowało sytuację. Imo po prostu nigdy nie dostał więcej szans żeby wejść na wyższy poziom, bo to nie jest zły zawodnik.

I nie zrozumcie mnie źle, nie próbuję nagle robić z niego wielkiej gwiazdy tylko dlatego że został oddany, ale imo oddanie za darmo na rok Laxalta tylko po to, żeby wypożyczyć Dalota nie wniesie w tą drużynę żadnej jakości. Po co więc się bawić w takie ruchy?
11
Qiub
Qiub
5 października 2020, 09:28
Też tego nie rozumiem, jak nawet się jakimś cudem okaże, że Dalot jest kozakiem to i tak albo United będzie chciało go sobie zostawic, albo rzuci cenę na którą nas nie stać. Dziwny ruch zważywszy na to, że są pozycje dużo pilniejsze niż wymiana średniaka na młodego średniaka.
0
mpt1899
mpt1899
5 października 2020, 09:37
Z Dalotem podobmo jest sytuacja jak z Diazem. Po okienku kluby maja siasc i dyskutowac o opcji wykupu.
1
BadMad
BadMad
5 października 2020, 10:01
Też liczyłem na Laxalta, chłopak się u nas cofnął ,szkoda.
0
FanACM
FanACM
5 października 2020, 11:40
Żaden zespół w SerieA nie chciał Laxalta teraz trafił do Celticu do drużyny z ligi przeciętnej wcześniej grał ogony w Torino o czymś to musi świadczyć.
0
Jaca23
Jaca23
5 października 2020, 13:19
100% racji. Wymiana kadrowa Dalota na Laxalta to dla nas jakościowy krok w tył pod każdym względem.
0
rossoner111
rossoner111
5 października 2020, 09:16
Z jego warunkami liga szkocka akurat :)
1
MilanFanJ
MilanFanJ
5 października 2020, 09:12
no dobra, ale jeśli pozbywamy się Laxalta, to rozumiem, że zmiennikiem Hernandeza zostaje jedynie Dalot....
0
Tutkovic
Tutkovic
5 października 2020, 09:14
No i co w tym złego?
0
Semper Fideli
Semper Fideli
5 października 2020, 09:45
Zgodzę się że to trochę lipa.. w żadnej poważnej druzynie na lewej stronie nie gra prawonożny chłop. Wiem że Dalot potrafi grać lewa ale jego mocniejsza strona jest prawa
0
adamos
adamos
5 października 2020, 08:38
Brać Mylyka stopera i kończymy...
1
Tutkovic
Tutkovic
5 października 2020, 09:15
Jeśli już Milik to na roczne wypożyczenie można spróbować nic więcej.
0
Nizial86
Nizial86
5 października 2020, 08:38
Myslalem ze mamy wiecej kasy na transfery a tu same wypozyczenia. Co z napadziorem ???
0
wielki prostownik
wielki prostownik
5 października 2020, 08:41
Wypożyczenia nie są złe. Jak się nie sprawdzi to zawsze można zwrócić a nie ładować sie od razu w koszty. A jak wypali to zawsze mozna się dogadać definitywnie.
4
|<  <  2  3  4  5  6    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się