SCUDETTO


Okno transferowe 2020: podsumowanie ruchów Milanu

5 października 2020, 19:58, cinassek Aktualności
Okno transferowe 2020: podsumowanie ruchów Milanu

Zakończyło się okno transferowe we Włoszech. Zostanie ono otwarte ponownie 4 stycznia i potrwa do 1 lutego. Poniżej prezentujemy podsumowanie ruchów Milanu.


Transfery definitywne do klubu:

Ante Rebić – kwota nieznana, z Eintrachtu

Pierre Kalulu – 0,48 mln euro z Lyonu

Ciprian Tatarusanu – 0,5 mln euro z Lyonu

Alexis Saelemaekers – 3,5 mln euro z Anderlechtu Bruksela

Simon Kjaer – 3,5 mln euro z Sevilli

Jens Petter Hauge – 5 mln euro z Bodo/Glimt


Wypożyczenia do klubu:

Diogo Dalot - wypożyczenie bez opcji wykupu z Manchesteru United

Brahim Diaz – wypożyczenie bez opcji wykupu z Realu Madryt

Sandro Tonali – 10 mln euro plus opcja wykupu za łącznie dodatkowe 25 mln euro z Brescii


Transfery definitywne z klubu:

Pepe Reina – bez odstępnego do Lazio

Gustavo Gomez - 2 mln euro do Palmeiras

Ricardo Rodriguez – 3 mln euro do Torino

Andre Silva – 9 mln euro do Eintrachtu

Lucas Paqueta – 20 mln euro do Lyonu

Suso – 24 mln euro do Sevilli


Wypożyczenia z klubu:

Alessandro Plizzari - roczne wypożyczenie bez opcji wykupu do Regginy

Tommaso Pobega – roczne wypożyczenie bez opcji wykupu do Spezii

Diego Laxalt - roczne wypożyczenie bez opcji wykupu do Celticu Glasgow


Odejścia z powodu końca kontraktów:

Asmir Begović (Bournemouth), Lucas Biglia (Karagumruk), Giacomo Bonaventura (Fiorentina)



188 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
El Diablo
El Diablo
5 października 2020, 21:30
Żenująco słabe okienko w naszym wykonaniu ! ! !
1
Tobol12
Tobol12
5 października 2020, 21:29
Jak dla mnie okno transferowe 7/10, szkoda że nie przyszedł żaden napastnik do rotacji. Wszyscy narzekają na brak transferu śo, ale mamy jeszcze Musachio. Każdy by chciał wszystkich transferów pokroju Sandro ja tez ale nie narzekam bo uważam że Maldini wykonał kawał dobrej roboty.
Edytowano dnia: 5 października 2020, 21:30
1
Corsa
5 października 2020, 21:27
Ja tam zawiedziony nie jestem, trąbiłem od samego początku, że żaden konkretny zawodnik z wyrobionym nazwiskiem nie przyjdzie, ŻADEN(tylko Tonali mnie zaskoczył, chociaż on akurat jeszcze marki sobie nie wyrobił). Sceptyczne podejście ma swoje plusy, przynajmniej człowiek się nie denerwuje na koniec.

Nie ma co płakać, jest jak jest. Dalej ostro kibicujemy, trzymamy kciuki żeby po przerwie wszyscy wrócili do zdrowia, a wtedy utrzemy nosa temu całemu Interowi i oby utrzymać passę jak najdłużej.

Forza Milan!
10
Szulaj22
Szulaj22
5 października 2020, 21:27
Czyli jak w tym sezonie nie będzie lm to za tych właścicieli już jej nie będzie bo będziemy mieli chyba z milion euro na transfery.
0
banan1899
banan1899
5 października 2020, 21:22
Brak środkowego obrońcy wyjdzie nam bokiem. Oby bez kontuzji.
5
zbylon
6 października 2020, 00:26
Zwłaszcza, że po przerwie reprezentacyjnej będziemy ich mieli pięciu.
0
ILikeRisk
ILikeRisk
5 października 2020, 21:12
Słabe mercato, a jak przyjdzie styczeń to może być tak ze gigio/hakan odejdą za frytki żeby cokolwiek dostać + w lato ibra

Paolo wstawaj, zesrales się:(
1
Grubber
Grubber
5 października 2020, 21:29
No dokładnie Messi był na wylocie z FCB, czemu nie kupił go Maldini!!! :D
1
viviek89
viviek89
5 października 2020, 21:36
Bo odklada te 70M na powrot Piatka
Edytowano dnia: 5 października 2020, 21:36
2
goat333
goat333
5 października 2020, 21:11
Jedyną lipe co zrobił Malidni to z Bakayoko.
5
DarthImpaler
DarthImpaler
5 października 2020, 21:13
A co miał zrobić?? Dać baka takie wynagrodzenie jakie ma Romek?? Gość chciał za dużo to nie przyszedł i tyle. Mamy tonaliego (tonalego?? Nie wiem jak to sie prowidlowo odmienia)
1
Purysta
Purysta
5 października 2020, 23:02
DarthImpaler,
Tonalego.
1
zbylon
5 października 2020, 21:09
Bardzo fajne okienko. Kupiliśmy niedrogo perspektywicznych graczy. Jeśli któryś okaże się niewypałem, to jest jakieś grosiwo na ewentualne transfery korygujące. Pozbyliśmy się większości szrotu.
6
Grubber
Grubber
5 października 2020, 21:28
Też tak uważam, ale i tak nie przekonasz ludzi krzyczących że mercato z dupy i kupiliśmy jakiś słabiaków których nikt nie chciał.
Wiadomo że każdy chciałby więcej (chociażby jakiegoś względnego napadziora czy ŚO) ale to trzeba na spokojnie usiąść i przemyśleć, a nie kupować byle kogo za duży hajs jak za chińczyka. Teraz czas dla Maldiniego co by umowy po przedłużał i Piolego żeby wykorzystał to co ma.
2
zbylon
5 października 2020, 21:31
Okienko z dupy, bo nie przyszli De Bruyne, Van Dijk i Cavani.
2
Vol'jin
5 października 2020, 20:59
Maxime Lopez w Saussolo bardzo ciekawy transfer do ekipy De Zerbiego
1
Grande
Grande
5 października 2020, 21:02
Ciekawe kto zgarnie De Zerbiego w przyszłości.
3
viviek89
viviek89
5 października 2020, 21:08
Moze Padre Silvio
0
Jalapeno
Jalapeno
5 października 2020, 20:50
Bardzo słabe okienko niestety.
0
Vol'jin
5 października 2020, 20:50
klub mem w tym sezonei to Roma

Walkower za złą rejestrescję Diawary
Zawieszony Dyrektor Generalny bo sportowego nie mają na miesiąc w czasie okna transferowego
Dogadaj sie z United w ostatni dzień mercato na temat Smallinga i nie zdąż z papierami by zarejestrować gracza

14
Michał92
Michał92
5 października 2020, 20:53
Serio nie ogarneli tego?
1
Kaczor_92
Kaczor_92
5 października 2020, 21:27
Potwierdzone jest już info z tym, że nie zdażyli z papierami?
0
Vol'jin
5 października 2020, 22:10
zdążyli jednak
0
Szymson
5 października 2020, 20:48
Okienko całkiem niezłe, jak na możliwości, bo jak można oczekiwać czegoś więcej, gdy ostatnio walczyliśmy w lidze tylko o LE, a także mieliśmy (i dalej są) problemy z FFP? Pioli zbudował drużynę (ostatnie mecze może nie porywały stylem, ale nie gramy już tak jak wiatr zawieje), trzy pierwsze kolejki wygrane, zero bramek straconych - czy mógł zrobić coś lepiej? z samego okienka wychodzimy też na plus finansowo. Uważam, że jest zdecydowanie za wcześnie by powiedzieć, że tym okienkiem możemy zapomnieć o TOP4, bo jeśli Ci zawodnicy wypalą i będzie ta upragniona LM to każdy będzie wielbił Maldiniego za te wybory i zapomni jak to 05 października narzekał na to co on zrobił. Styczeń to też nie jest bardzo odległy termin, a nie mamy już na ławce Giampaolo, by przegrać do tego czasu cały sezon.
4
DarthImpaler
DarthImpaler
5 października 2020, 21:11
Wystarczy żeby nasi grali tak jak po przerwie na pandemie i top 4 mamy jak w banku. Nie rozumiem tego marzekania na mercato. Pozbylismy sie szrotu. Kupiliśmy kilku ciekawych graczy do rotacji. Nie ma co czarno patrzeć w przyszłość. Wiadomo ze hurra optymizm to też za dużo ale jest lepiej niż w sezonie poprzednim. (chociaż co roku tak myślimy i kończy sie jak zwykle ale jednak liczę na cos więcej.)
2
Zako
Zako
5 października 2020, 20:42
Z okienka byłem bardzo zadowolony na początku września , gdy wydawało się, ze wjedziemy w nie Tonalim, Bakayoko i Diazem. Niestety, od tego momentu "coś się popsuło". To już nie chodzi o naszą sytuację finansową, ale żeby przez tyle czasu nie sprowadzić żadnego stopera, a to chyba jedyne wzmocnienie, o którego potrzebie wspominał Pioli. Jak patrzę na pozycję zarówno PO jak i PS, to odnoszę wrażenie, ze ilość graczy nie jest proporcjonalna do ich jakości. O ile to pierwsze potrafiłem "przeboleć", czy to ze względu na szansę dla Calabrii, czy fakt, ze nie ma za bardzo ofert za naszych grajków, tak liczyłem, ze z tego + ew. chociaż części sprzedaży, które poszły nieźle uzbiera się na kogoś, kto jako zastępca duetu Romek/ Kjear nie będzie przyprawiał nas o zawał.



Ogólnie niektórzy napiszą, ze trzy czyste konta itp. , jednak należy pamiętać, ze nie mierzyliśmy się do tej pory z mocnymi drużynami i dopiero w takiej sytuacji może wyjść problem z defensorami od ławkowych ŚO po Calabrię i resztę.


Rozumiem , że Maldiniego ogranicza brak większych funduszy i fakt, ze wiecej niz wypożyczeń nie moze za bardzo proponować, ale czy PODSTAWOWA XI się czymś bardzo rózni? Obstawiam, ze jest wiara, ze Ci gracze dadzą radę utrzymać taki poziom i dobrano im trochę zmienników, chociaż osobiście głowy bym za to nie położyl.
4
Szymson
5 października 2020, 21:12
tylko czy opłacałoby się wydać 15-20 mln na koniec okienka za stopera, który nie dawał i tak gwarancji solidności i spokoju? obstawiam, że nawet, gdyby wczoraj czy dzisiaj sprowadzili ŚO to z Interem by nie zagrał, a i z Romą mało prawdopodobne, a nawet jeśli, to osobiście wole zgranego Gabbie niż kogoś "obcego", choć zgadzam się, że było dużo czasu by kogoś sprowadzić i gdyby taki ruch był wykonany dużo wcześniej to byłby jak najbardziej na plus
0
Zako
Zako
5 października 2020, 21:28
No ale w tym sens, tu nie chodzi o transfer pod koniec, bo czasu było bardzo dużo, ja zaakceptowałbym, jakby jeśli sakwa nie pozwalała to dogadywali Rudigera i jego pensję, bo pomimo różnej formy w Anglii liznął Serie A, gdzie nawet Smalling ogarnia.


Ogólnie nie byłem fanem rozwiązania w wersji młody talent na ławce, bo w przypadku znikomej ilości urazów dostałby pewnie mało minut zeby wejsc w rytm, to nie jeśt jak z śp, ze taki Tonali może sobie wejść na ostatnie 20 minut.
0
maciejh
maciejh
5 października 2020, 20:36
najbardziej smutno z powodu Jacka
8
dbmat
dbmat
5 października 2020, 20:34
Dla porównania Roma pozyskała w te okienko na ŚO Kumbulle i dziś w ostatniej chwili załatwiła transfer Smallinga. Czyli jednak się da.
2
Vol'jin
5 października 2020, 20:39
ze Smallingiem to nic nie wiadomo jeszcze bo ponoć Roma nie zdążyła z papierami xD

Kasa ze Smallinga wydali ze Schika praktycznie ^ My mogliśmy, ale mam wrażenie, żę ten hajs co niby był pójdzie na pokrycie potencjalnej kolejnej straty za ten sezon by ładnie wygladać w papierach przed UEFA bo -80 mln straty w pierwzsym sezonie trzeba jakoś też zminiejszyć z drugim bo dalej większe straty będą przez Covid
2
Starosta
Starosta
5 października 2020, 20:47
no właśnie z tym Smallingiem to chyba jednak nie zdążyli i zostaje w United. Face palm.
0
Grande
Grande
5 października 2020, 20:33
Nie czaje tego wypożyczenia Laxalta na ostatnią chwilę, bo jest jaki jest, ale Theo został bez backupu. Jakoś nie przekonuje mnie Dalot na lewej.
1
Starosta
Starosta
5 października 2020, 20:43
Sorry ale jak Cię nie przekonuje skoro nie zagrał na tej stronie u Nas ani minuty!
0
Grande
Grande
5 października 2020, 20:49
Za wiele się na LO w MU nie nagrał, ale średnio to wychodziło. To urodzony prawy obrońca jak dla mnie.
1
Starosta
Starosta
5 października 2020, 20:57
W United zgadzam się jak najbardziej jednak weź pod uwagę to ze Serie A jest specyficzna i to że nie za bardzo wychodziło mu granie na prawej w Anglii wcale nie oznacza ze będzie grał słabo u Nas. Tak myślę. Czas pokaże.
0
siara8888
5 października 2020, 20:32
szczerze tragedia co roku powinnismy sprowadzic 3 zawodnikow do podstawy jezeli chcemy wrocic do Lm...a My kogo sciagnelismy??
3
Ucash333
Ucash333
5 października 2020, 20:29
Ten komentarz dodałem pod postem z wypowiedzię Frederico Massary, stąd żartobliwy podział hego imienia na dwóch i odniesieniel do tego również na końcu. Środekbto moje spojrzenie na nasz cel, czyli LM, a głównie czy zarząd wystarczająco pomógł drużynie w jego realizacji.

Fred czy Eric? Już w imieniu coś kręcisz? Nie wierzę ci.
Nie wierzę, że nie wiesz:
(atak)
-że Maldini to nie zbierzność nazwisk i poza tatą niewiele uzasadnia 1 zespół na ten "moment", a Colombo to nie doświadczony porucznik.
(By nie pisać oddzielnie o obronie) A Gabbia to nie Baggio obrony, chć ogarnął się w porównaniu z 1 połową września powiedzmy. Obaj (trzej) to niepierzone kurczaki, często bez głowy jeszcze, którym w trudnym momencie sezonu (będzie/ą na 100%) bardzo możliwe, że zrobicie krzywdę (w czwartek było...bliżej się nie dało), być może nieodwracalną, zbyt dużymi ciężarami presji, jak na ich młode barki. Sparingi czy początek sezonu z ogórkami to nie 30 kolejka, Ibra wyoutowany na jeszcze 4, a do 4 msca różnica urosła z 2 do 8 pktów przez ost 2 kolejki bez Szweda, Rebicia połamanego grubiej, a Leao wyrzyconegp z drużyny za fochy w zimie.
Tu jeszcze jest Hauge, ale to 3 lata statszy chłopak, może być tak samo. I tylko Colombo to masa i wzrost.
Wypożyczcie jakąś prawie pewną 10 goli w sezonie wierzę bez ciśnieñ.
(Pomoc)
-że Tonalli, jak powyźsi nieco tylko młodsi nieopierzeni, także nie grał pod dużą presją wyniku, a wejście miał ( kocha Milan, to musi wypalić, połączrnie Gattuso z Pirlo itp) tylko tą presję wzmagające. Sandro musisz!
Nie musi. Może się nie udać od razu w 1 sezonie. Było takich sytuacj w piłce na pęczki, że chcieli za bardzo i głowa blokowała nogi. A wtedy...
A co, jak do "powyższego "a wtedy" dojdzie 1 tylko, słownie JEDNA kontuzja? A co jak dwie, czy inna kombinacja outująca obu teraz podst. pom. na 3-4-5 kolejki/ek plus. 5,6 mecz w grupie lub 1/8 czy 1/4 LE?
Ani ty Fred, ani Eric tego nie ogarniecie w pomocy. A 1-2 suche wypożyczenia doświadczonych w bojach piłkarzy już tak. Wtedy będziecie mogli powiedzieć, czy się uda czy nie, że zrobiliście wszystko, aby pomóc drużynie teraz osiągnąć postawione przez ekonom. okoliczniści cele. ( jak się LM nie uda to właściciel sprzeda 2 zpierwszej 11 minimum). Nie zepsujcie największej szansy na dobry start w stronę czołówki europy (piłkarsko i organizacyjnie) od lat. I paru młodych, fajnych kurczaków nie spalcie przy okazji, w zbyt małej ilości oleju,
w głowie.
0
Starosta
Starosta
5 października 2020, 20:45
Wiesz co, tego nie da się czytać ze zrozumieniem
9
Zuber
Zuber
5 października 2020, 21:04
Człowieku w podstawówce dzieci lepiej zdania klepią od Ciebie, jeszcze to przekopiowujesz spod innego posta, wstyd by mi było. xD
2
Corsa
5 października 2020, 21:20
tak się schlać w poniedziałek? wstyd!
3
daro12555
daro12555
5 października 2020, 20:28
No to sobie pewnie Hakan ,Gigo i Romek poczekają z nowym kontraktem jak będzie walka o LM wyglądać .Jak zwykle chytry dwa razy traci.
0
Pinokio
Pinokio
5 października 2020, 20:27
Brak środkowego obrońcy? To jakaś kpina? Tragedia i tyle w temacie.
0
Rafał0209
Rafał0209
5 października 2020, 20:26
Wyobrażacie sobie Mourinho czy innego trenera z Topu ,kiedy głośno mówi publicznie że potrzebuję ŚO a klub nic z tego sobie nie robi i po prostu nie spełnia prośby masakra , tak po ludzku szkoda mi naszego trenera , i za każdą straconą bramkę z błędów kogoś z ŚO poza dwójką Kjear Romagnoli , będzie trzeba obwiniać tylko i wyłącznie zarząd , mieli miesiące na to nie powinno być usprawiedliwienia . wielki zawód panie Maldini
8
Szulaj22
Szulaj22
5 października 2020, 21:22
Ale wiesz na kogo bedzie zwalona wina przy kontuzjach i coronie? :)
0
grayman88
grayman88
5 października 2020, 20:24
... Nawet Tonali nie przykryje mizernosci naszego mercato.
Oddanie Laxalta wogole nie rozumiem....po Hauge niczego nie oczekuje. Może być nawet zmiennikiem Rebicia. Kalulu i Dalot.... No sory....
Diaz nam dużo da, nie mam wątpliwośći. Oceniam okno na naciąganą 6tke/10
2
grayman88
grayman88
5 października 2020, 20:31
Żeby jakiegoś ligowca nie dało się kupić... Nawet Ruganiego mogli wypożyczyć. Zarabia 5tke ale wolałbym jego na rok niż zostać z Gabbia i Duarte
3
Szulaj22
Szulaj22
5 października 2020, 20:23
Dramat oddali Lacalta i nie ma nikogo kto moze tam grac jak Theo wyleci bo chyba nie ten szrot z United ktory nie poradzil sobie na swojej nominalnej pozycji czyli prawej obronie. Jak Romek nie wykuruje sie na derby to Conte wjedzie z taktyka na Gabbie ktora przyniesie im kilka bramek. Cos czuje ze kontuzje i corona ich szybko zweryfikuje.
0
szfarceneger
szfarceneger
5 października 2020, 20:22
Ani jednego wzmocnienia w porównaniu do zeszłego sezonu. Przyszło kilku młodych chłopaków do rywalizacji, ale nie ma nikogo kto z miejsca wskoczyłby do pierwszego składu. Jeszcze będziemy ogrywać młodzież Realowi i United...
6
kusniak_22
kusniak_22
5 października 2020, 20:21
Mercato Milanu oceniam w skali 1-10 na 5. Brak środkowego obrońcy wałkowane go jeszcze przed mercato uważam za istną porażkę. Brak napastnika również. Uważam, że te 2 transfery i to nie zapchajdziury, a piłkarze na poziomie do pierwszej jedenastki byli must have, a nie ma i teraz trzeba czekać i liczyć, że kontuzje i koronka nie przesiej składu. Dziwne zagranie na koniec widząc, co się dzieje w Serie A z koronką i nasze wewnętrzne kontuzje, ale cóż.
0
RockStar
RockStar
5 października 2020, 20:18
+ Transfer Tonaliego
+ Transfer Hauge
+ Wykup Rebica
+ Wykup Kjeara
+ Sprzedaż Paquety

- PO dalej jest najgorzej obsadzoną pozycją (główny zarzut poprzedniego sezonu)

- Brak transferu SO

-Brak jakościowego napastnika, do rotacji z Ibrą (Rebic i Leao męczą się strasznie na szpicy)

- Na pozycji prawego skrzydłowego, może grać 4 zawodników. Ale żaden z nich nie prezentuje odpowiednio wysokiego poziomu na ten moment.
Edytowano dnia: 5 października 2020, 20:18
1
yagi
5 października 2020, 20:33
Hmm... jak dla mnie, to SO jest najgorzej obsadzoną pozycją. PO nie jest tak krytyczne (nie mówię, że nieważne) a na SO mamy dramat. Na pewno gdybym w tym momencie mógł zakontraktować ŚO albo PO (tylko jednego), wybrałbym wzmocnienie ŚO.
0
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
5 października 2020, 20:16
Pewnie jak większość - jestem trochę rozczarowany, trochę zaskoczony że nie sprowadziliśmy ŚO na odpowiednim poziomie i odpuściliśmy Bakayoko na rzecz rywala o LM. ALE - myślę że skoro nie było kasy na ŚO odpowiedniej klasy to bez sensu kupować jakiś kolejny półśrodek byle tylko kupić.Do stycznia jest blisko, wierzę że ten skład da radę do zimy, a wtedy o obrońcę w razie potrzeby na pewno będzie łatwiej niż fajnych graczy środka pola. uszy do góry , damy radę i więcej wiary. odmieńmy ten trend wiecznego narzekania. miłego wieczoru :)
1
muamba_kabumba
5 października 2020, 20:12
No nic, ciekawe co nasz tercet dyrektorów powie na ten temat.
0
Spori
Spori
5 października 2020, 20:11
Bieda aż piszczy
0
Rafał0209
Rafał0209
5 października 2020, 20:08
Jest jakiś klub piłkarski na świecie który ma więcej przychodów , niż sam wydaje na transfery na kontrakty itp , co wy z tą dziurą budżetową
2
MilanHomer
MilanHomer
5 października 2020, 20:11
Na pewno niemieckie.
0
Zirytowany
Zirytowany
5 października 2020, 20:11
Ajax Amsterdam, pierwsza myśl : P
0
kamilus
kamilus
5 października 2020, 20:15
https://www.transfermarkt.pl/ac-mailand/alletransfers/verein/5

Przez ostatnie 3 sezony na transfery wydaliśmy 315 mln, a zarobiliśmy ok. 215 mln. Obrazuje to też budżet, który 2 lata temu zamknęliśmy z kwotą -120 mln, a rok temu -80 mln.
7
fett85
fett85
5 października 2020, 20:07
Patrząc na mercato wychodzące wygląda to dobrze. Spoglądając na przychodzące - źle. Dodatkowo w tym porównaniu zaczyna mnie uwierać oddanie lekką ręką doświadczonego Bonaventury. Cóż pozostało sobie życzyć, żeby nie skończyło się to tragicznie dla klubu. Sezon długi, korony szaleją, kontuzje będa, LM na nas czeka, a my z Colombo na szpicy.
2
Janik14
Janik14
5 października 2020, 20:07
Nie jest źle, wiadomo mogło być lepiej chociaż budżet w pewnym sensie został poprawiony, trzeba liczyć na udane mecze naszego zespołu bo chłopaki potrafią.
0
Toxer
Toxer
5 października 2020, 20:06
Odnosząc się do okienka "Prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym jak kończy, a nie jak zaczyna". Mam nadzieję, że w tym sezonie będzie odwrotnie i dostaniemy się do LM
0
Zirytowany
Zirytowany
5 października 2020, 20:06
Czyli mamy de facto dwóch ŚO na poziomie, czytaj Kjaer i wracający po kontuzji Romek, a korona nie śpi, odpukać dojdzie do ich zakażenia nawet bezobjawowego i jesteśmy w mega czarnej dupie, bo niestety Gabbia, Duarte to nie ten level na tą chwilę, a Musacchio wielka niewiadoma jak wróci po kontuzji.
1
Mieszko
Mieszko
5 października 2020, 20:22
Żaden klub w związku z corona nie powiększył drużyny do 50 zawodników. ŚO mamy 5 i trzeba tym grać co się ma.
Gabbia zaciera ręce bo dzięki temu dostał trochę minut które dla niego są na wagę złota...
0
Szulaj22
Szulaj22
5 października 2020, 20:25
Gabbia juz czeka na derby i zrobi wszystko zeby zagwarantowac kilka bramek dla Interu :)
2
LaMancha 98
LaMancha 98
5 października 2020, 20:05
Nie ma co się czepiać Maldiniego czy Massary ze nie sprowadzili obrońcy skoro właściciele nie dali im na to środków. A skoro nie dało sie nikogo sensownego wypożyczyć to lepiej że nikogo nie sprowadziliśmy bo kupić jakiś połśrodek ktory nie jest lepszy od Gabbi czy Mussacchio łatwo kupić ale dużo trudniej sie go póżniej pozbyć (Biglia czy Kalinić to tylko przykłady)
1
kamilus
kamilus
5 października 2020, 20:10
Zawsze mogli wypożyczyć kogoś, nawet bez opcji wykupu, a wtedy koszt takiego transferu to nie więcej niż 1-2 mln euro - a na tyle to chyba nas?
2
Mieszko
Mieszko
5 października 2020, 20:16
Na miejscu właścicieli nie zgodzilbym się na 6 środkowego obrońcę...Mussachio, Duarte i Gabbia chyba wystarcza jeśli chodzi o ilość:)
Bardziej się martwię o napastnika bo Colombo to jeszcze nie to, I zostaje tylko Leao...
0
muamba_kabumba
5 października 2020, 20:03
Jaki sens miało takie wypożyczenie Laxalta do Celticu to tylko Maldini wie.. chyba, że ma tzw. "umowę wiadomo jaką" .
1
KKP19
KKP19
5 października 2020, 20:05
Dalot>Laxalt
3
Jaca23
Jaca23
6 października 2020, 19:07
No chyba nie. Zdecydowanie Dalot
0
Dohtor
5 października 2020, 20:02
Liczyłem na obrońcę i napastnika.
Przeliczyłem się...

Oby kontuzje nas omijały !
2
bartekxd22
bartekxd22
5 października 2020, 20:02
To co, Panie Singer? Za hajs z Paquety nowy jachcik, czy willa na Karaibach?
0
Rapanayo
Rapanayo
5 października 2020, 20:03
Myślę, że jednak łatanie dziury budżetowej.
9
goat333
goat333
5 października 2020, 20:02
Jest okej okno 7/10 bez rewelacji Ale też jest wszystko co powino być.
1
Kamil10000
Kamil10000
5 października 2020, 20:10
7/10 patrząc na inne zespoły i na oczekiwania bo jesteśmy AC Milan to 3/10 . Ale lepiej nic nie kupić niż szrot jak dotychczas , no i COVID wiec dlatego można to wybaczyć
0
Rapanayo
Rapanayo
5 października 2020, 20:02
To w końcu Laxalt poszedł czy nie?
0
Cimar94
Cimar94
5 października 2020, 20:01
Prawie 50 mln na plus na czysto w samych transferach. Dlaczego zatem zabrakło kluczowych wzmocnień?
1
Majki85
Majki85
5 października 2020, 20:08
Będzie na kontrakt dla Donnarummy.
1
kamilus
kamilus
5 października 2020, 20:09
"Dlaczego zatem zabrakło kluczowych wzmocnień?"

Nie było odpowiednich warunków. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Edytowano dnia: 5 października 2020, 20:09
1
MilanHomer
MilanHomer
5 października 2020, 20:10
Policz jeszcze raz :)
1
Cimar94
Cimar94
5 października 2020, 20:13
Ok, prawie 40 mln. To nic nie zmienia.

Nie wziąłem pod uwagę płatnego wypożyczenia Sandro.
0
MilanHomer
MilanHomer
5 października 2020, 20:18
Cimar
Jeszcze raz, bo słabo Ci idzie:-)
Nie chodzi, o same cyferki, raczej o księgowanie,przy konkretnych naziwskach.
Silva na minus, Paqueta chyba też, suso czysty zysk i tak dalej.
Do tego zyskaliśmy na pensjach, ale to dopiero zysk na koniec sezonu.
3
Cimar94
Cimar94
5 października 2020, 21:23
A spadaj. :P
0
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się