SCUDETTO


OFICJALNIE: Matteo Gabbia ma koronawirusa, mecz Włoch U-21 odwołany

9 października 2020, 13:17, cinassek Aktualności
OFICJALNIE: Matteo Gabbia ma koronawirusa, mecz Włoch U-21 odwołany

Włoski dziennik Il Corriere della Sera poinformował, że pozytywny wynik testu na obecność koronawirusa w organizmie wyszedł także w przypadku Matteo Gabbii. Fakt ten z czasem potwierdziła oficjalna strona Milanu. 20-letni defensor jest trzecim zakażonym COVID-19 graczem rossonerich w aktualnym momencie - po Leo Duarte i Zlatanie Ibrahimoviciu.

Zaplanowany na piątkowy wieczór pojedynek Włoch U-21 z rówieśnikami z Islandii został odwołany.



118 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
100f
100f
10 października 2020, 00:05
Apeluję do administracji o wyłączenie komentarzy pod wiadomościami o zakażeniach wirusem. Niech to będzie tylko informacja a nie dyskusja o tym kto jakie ma rację w kontekście pandemii. Zawsze robi się gówno burza pod tymi wiadomościami niezwiązana z tematem.
2
ksieciunio
ksieciunio
9 października 2020, 23:45
Kurde chyba zaczął grać trochę zbyt twardo i w nadmiernym kontakcie z przeciwnikiem. Powinien trzymać dystans społeczny 2 metry od rywala oraz rzecz jasna nosić maskę.
1
MK92
MK92
9 października 2020, 21:45
To teraz czas na odpowiedź Interu. Ciekawe, czy do derbów oba kluby będą w stanie sklecić jedenastkę...
Edytowano dnia: 9 października 2020, 21:50
0
Vol'jin
Vol'jin
9 października 2020, 19:11
Tonali jest też na kwarantannie po zakażeniu Gabbi

notabene 4 października na zgrupowanie ich wiózł Gigi :D

1
Zirytowany
Zirytowany
9 października 2020, 19:00
Jak na razie w derbach covid Milan Inter 2:4.
3
umbrella
umbrella
9 października 2020, 18:23
Romek wrócił, Gabbia wypadł. Równowaga ŚO zachowana.
1
Dejv23
Dejv23
9 października 2020, 17:45
hit
0
Cuchillo
Cuchillo
9 października 2020, 17:43
No i po co te mecze międzynarodowe ? Mógłbym stawiać dom na to, że co najmniej jeden milanista złapie wirusa... I bym wygrał
0
kamilus
kamilus
9 października 2020, 16:24
https://twitter.com/ACMReports/status/1312866312780161025/photo/1

Z 4. października ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Jalapeno
Jalapeno
9 października 2020, 15:49
Offtop:

A "wypalony" Ancelotti trenerem miesiąca w Premier League. ;)
15
MrAncelotti
MrAncelotti
9 października 2020, 16:38
Dzięki :)
5
Corsa
Moderator Corsa
9 października 2020, 16:58
"facet, który tylko niszczy kluby" ;)
2
Daniel93-ACM
Daniel93-ACM
9 października 2020, 15:40
W obecnej sytuacji to mogliby sobie darować te mecze reprezentacji..... Nie mówiąc już o jakiś śmiesznych towarzyskich meczach..
13
kamilus
kamilus
9 października 2020, 16:08
Nie da się, bo - cytując klasyka - "kasa, misiu, kasa".
1
House_vol.2
9 października 2020, 16:08
Pieniądze. Mówi to Panu coś, Panie Danielu?
0
Andre
Andre
9 października 2020, 15:38
Zajebiście...Jak tak dalej pójdzie to nie będzie kim grać w Milanie. Jest coraz wiecej zakażeń, nie tylko we Włoszech, a to jest dopiero początek jesieni. Jeżeli ten lawinowy wzrost zakażeń będzie cały czas postępować to prędzej czy później czeka nas znowu zawieszenie rozgrywek ligowych, bo większość piłkarzy będzie albo zakażona, albo zostaną poddani kwarantannie...
4
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
9 października 2020, 15:11
Szkoda bo widac bylo ze chlopak poprawial sie z meczu na mecz. Miejmy nadzieje ze jak wroci, to nie wroci rowniez do formy z zeszlego sezonu.
6
Manolas
Manolas
9 października 2020, 15:05
Proszę o skupienie. Fakty są takie że osobie która wymaga udzielenia pierwszej pomocy w opiece szpitalnej nie zostanie ona udzielona bez wcześniejszego przeprowadzenia testu na covid. Stąd wszystko jest pod ten wirus. Gdyby go,, zbagatelizować,, i osoba która ma zawał została natychmiast poddana opiece a nie testowi to lekarze nie dopisywali by mu statystyk. Przepisy są absurdalne w tym wypadku
9
jfw83
jfw83
9 października 2020, 15:52
Absurdalne to jest twoje pieprzenie, masz jakieś rzetelne źródło tych rewelacji, np w postaci rzeczonych ‚przepisow’?? Czy tak po prostu uważasz bo tak przeczytałeś na jakiejś antycovidowej wyroczni na internecie ?? I znowu Ci lekarze specjalnie fałszujący statystyki. Żyje już trochę na tym świecie, ale dalej nie mogę się nadziwić, że ludzie, po przeczytaniu paru artykulikow i obejrzeniu kilku obrazków/ zdjęć w internecie, uważają się za ekspertów w danej dziedzinie, nie mając, tak naprawdę, o niej zielonego pojęcia.
7
Skot Łilson
Skot Łilson
9 października 2020, 16:00
Pracuję w szpitalu i nigdy w stanie zagrożenia życia priorytetem nie jest test na covid. Skąd bierzecie takie farmazony? Jak jest jakaś drobna sprawa to już różnie bywa ale nikt nigdy z zawałem, udarem, poważną arytmią serca itd nie czekał na covid. Może najpierw niektórzy walnijcie głową w ścianę zanim napiszecie swoje mądrości. Covid jest pobierany itd ale nie w stanie zagrożenia życia i zwykle nie opóźnia procedury medycznej.
17
Andre
Andre
9 października 2020, 17:15
Naczytałeś się jakichś głupot na antycovodowych grupach facebookowych i teraz sam powielasz niczym niepotwierdzone głupoty. Fakty są takie, że głupota jest bardziej zaraźliwa niż covid-19
1
Dejv23
Dejv23
9 października 2020, 18:04
można by napisać o lekarzach pierwszego kontaktu. Jak napisał jeden kolega osóby z zagrożeniem życia oczywiscie ze są przyjmowane lecz jeźeli wziąc po uwage lekarzy pierwszego kontaktu, zwyczajny katar,ból mięsni,gorączka czy inne sezonowe objawy są podpinane pod potencjalny covid więc to zagraża zdrowie przede wszystkim osobom starszym gdyż byle choroba odwlekana w czasie może skótkować katastrofalnie.I dobrze, że wyżej wspomniany koelga napisał "Jak jest jakaś drobna sprawa to już różnie bywa ale nikt nigdy z zawałem, udarem, poważną arytmią serca itd nie czekał na covid".Dobrze by było, gdyby Skot zamiast pisać, że pracuje w szpitalu napisał swoją funkcję(to by był wtedy autorytarny argument) bo np. równie dobrze mógł bym napisać, że pracuję w parlamencie ale nie wyjawiam, że jestem np. woźnym i nie jestem już autorytetem w kwestiach zwiaznych z polityką(chociaż kto wie co tam w schowkach sejmowych kryją ,może jakieś taśmy czy ki ch*y haha). oczywiscie nikogo nie atakuje tylko polemizuje pozdrawiam
0
Gerada
Gerada
9 października 2020, 14:52
Skąd się bierze aż tyle osób triumfalnie twierdzących, że właśnie na taką sytuację potrzeba było wydać z 10+ milionów z kasy klubu? Ludzie, zastanówcie się: Jakie jest prawdopodobieństwo, że z 4 środkowych obrońców (za jakieś dwa miesiące wróci zapewne piąty, a jak nie to za niespełna trzy będzie znów okienko żeby korygować sytuację) trzech będzie niezdolnych do gry w większości spotkań? W normalnych warunkach - jest znikoma szansa żeby to się wydarzyło i w każdym klubie na świecie coś takiego nazywane jest "niemożliwą do przewidzenia plagą kontuzji". Nie ma klubów na świecie, które mają po 8 stoperów na wysokim poziomie bo nóż widelec sześciu "pierwszych" wypadnie... Takie rzeczy się nie dzieją. Tym bardziej w dobie gigantycznego kryzysu ekonomicznego gromadzenie graczy na sztuki byłyby samobójstwem. Ale ok, sytuacja nie jest normalna, więc prawdopodobieństwo, że wypadnie większa liczba graczy jest większe. Tylko że covid ma to do siebie, że nie atakuje jednego gracza co drugi miesiąc, tylko robi sobie "losową wyliczankę". Tu nie ma możliwości przewidzieć jak skonstruowana kadra będzie "akurat", jaka będzie zbyt szeroka, a jaka zbyt wąska. Jeśli będziemy brnęli w tę abstrakcję to powinniśmy mieć w kadrze 4 bramkarzy (Na poziomie minimum Tatarusanu), 3 prawych obrońców (na poziomie minimum Contiego w solidnej dyspozycji), 3 lewych obrońców (na poziomie minimu trochę wyższym niż Laxalta), 6 środkowych obrońców (na poziomie minimum najlepszych wystepów Gabbi) 6 defensywnych pomocników (i Krunić w hierarchii powinien być ostatni) po 3 trequartistów, lewoskryzdłowych i prawoskrzydłowych (nie gorszych niż Diaz w każdym przypadku) i trzech napastników (lepszych niż Maldini i Colombo). Dopiero taka kadra oznaczałaby, że klub jest przygotowany na to, co wy szumnie "przewidzieliście" i co pozwala teraz triumfować...
13
kusniak_22
kusniak_22
9 października 2020, 15:06
To nie chodzi o triumfowanie, tylko skoro Romagnoli miał od dwóch miesięcy kontuzje, Musacchio od dawna chyba od lutego, Duarte to jeden wielki niewypał plus po drodze od miesiąca jest na kwarantannie i panuje pandemia i jeśli ktoś będzie zarażony z automatu wypada na przynajmniej w tygodnie, a grać będziemy co 3 dni to nie trzeba być prorokiem że potrzeba było kogoś akurat na tą pozycję. Gabbia wypada, przypuśćmy Romagnoli oczywiście oby nie ale dostaje pozytywny wynik i kto ma grać na tym środku ?
3
Gerada
Gerada
9 października 2020, 16:08
kusniak - o tym napisałem, zakładasz, że trzech stoperów będzie miało pozytywny wynik na covid (Duarte i Gabbia już mają, zakładasz, że mógłby też mieć Romek). Nie możemy kupować gracza na zapobieganie takiej sytuacji bo popadniemy w abstrakcję kadrową.
1
kamilus
kamilus
9 października 2020, 16:20
Nie trzeba kupować, można wypożyczyć, gdzie koszt pozyskania to często 1-2 mln. Dodatkowo jak ma się odpowiednie umiejętności negocjacyjne, to można go pozyskać bez konieczności płacenia całej pensji, więc transfer można zamknąć w okolicy 5 mln brutto. Ale niestety w Milanie "nie było odpowiednich warunków".
0
Gerada
Gerada
9 października 2020, 18:25
@ kamilus
5 milionów brutto to nadal sporo, ale fakt do przyjęcia. Natomiast nie wiem czy w tych pieniądzach były faktycznie rozsądne możliwości do ogarnięcia.
0
artorn
artorn
9 października 2020, 14:47
zakażenie a choroba to różnica...
1
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
9 października 2020, 15:06
ale nie moze grac bo bedzie zarazal reszte
0
artorn
artorn
10 października 2020, 21:35
ta ale z przeziębieniem też grają xD
0
lopezito84
lopezito84
9 października 2020, 14:45
Coś czuję że rozgrywki zakończymy przedwcześnie zbyt wielu piłkarzy się zakaża daję na to jeszcze 2 kolejki.
0
Dohtor
Dohtor
9 października 2020, 14:41
No to zaczynamy...
0
9 października 2020, 14:39
Widzę znów część ludzi zamiast skorzystać z prawa milczenia otwarcie deklaruje pewne... hmmm, może nie będę kończył by nie prowokować.
Zostawię tylko dla rozluźnienia atmosfery taki zabawny artykuł.

https://gazetawroclawska.pl/krzyczeli-ze-koronawirusa-nie-ma-teraz-dwaj-antycovidowcy-walcza-o-zycie-w-szpitalu-we-wroclawiu/ar/c1-15224696?fbclid=IwAR0qckvXXinxaPpM8efNQqHSVFCkDoX3FZEBQ8OKumBuxGF7lqTP89MA96w

"Co dziś leczeni przy Koszarowej „antycovidowcy” mówią o epidemii? - Jeden z nich już nic nie może mówić, w tak złym jest stanie. A drugi już nie zaprzecza istnieniu epidemii"
15
PanX
PanX
9 października 2020, 15:11
To spisek! Ktoś na pewno napromieniował ich falami 5G! ;)
4
MK92
MK92
9 października 2020, 22:10
Póki co spotykam się właśnie przede wszystkim z takimi anegdotycznymi argumentami w sprawie COVID-19. W statystyki też do końca nie wierzę, bo one nigdy nie odzwierciedlają w pełni rzeczywistości. Cholera wie, o co w tym wszystkim chodzi. Staram się nie trzymać żadnej skrajnej strony - ani tej, która twierdzi, że wirusa nie ma i wszystko to spisek Billa Gatesa, jak również tej, która straszy nas apokaliptyczną wizją morderczego wirusa. I tak jesteśmy tylko pyłkami w tym zakłamanym świecie, które są w stanie poznać maleńki skrawek rzeczywistości, więc po co tak gwałtownie spierać się nawet nie wiedząc o co? Ja domyślam się tylko jednego - jaki by ten wirus nie był, to jest idealnym dla polityków narzędziem do sprawowania władzy. Zawsze zastraszonym ludziom łatwiej coś odebrać. To tylko takie luźne przemyślenia ;)
0
mix17
mix17
10 października 2020, 14:13
Miszcz, bo czego w internecie nie przeczytasz to dla Ciebie prawda objawiona? Nie żebym kwestionował ten artykuł, ale do tego co media piszą wolę podchodzić z dystansem, a co do tego lekarza Simona z artykułu to już słyszałem, że jest zwolennikiem tej epidemii, ale są tacy co uważają inaczej i komu tu wierzyć?
0
mix17
mix17
10 października 2020, 15:11
Masz rację. Lepiej czytać psychopatów i kompletnych idiotów z szurskich konfederackich grupek oraz tych "oświeconych" filmów na Youtube. Na pewno to lepsze niż słuchanie wyedukowanych specjalistów. W końcu wtedy to nie jest manipulacja i się włącza myślenie xD
Napisz nam tu jeszcze jakąś oklepaną brednie, np. o złych testach czy płaceniu za dopisanie Covid. Oświeć nas! Idź też do biedronki czy Lidla terroryzować biedne kasjerki i nazwij się później bohaterem czy nowym powstańcem. Chciałbym by bardziej zbadano zależność skłonności psychopatycznych z byciem foliarzem. Bo to że to jedna z gorszych patologii, to doskonale wiemy.

https://www.lekarzdawidciemiega.pl/falszywa-pandemia

"Dzieci znajdują się w najlepszej sytuacji, ponieważ stanowią najmniejszy procent ofiar śmiertelnych COVID19, ale nie zerowy. Na chwilę obecną śmiertelność dzieci to 0,06% (USA), co oznacza, że 6 dzieci na 10 000 chorych umrze. W ujęciu COVID19 dla zwolenników książki to liczba bez znaczenia, ale gdy chodzi o powikłania szczepionki MMR, gdzie wstrząs anafilaktyczny zdarza się u 1 dziecka na 1 milion, to jest to wówczas dla nich niemal każdy szczepiony i wtedy chcą dobra każdego, nawet jednego na milion. To przykład na to, jak ulotna jest troska o jednostkę, kiedy wybiera się dane wygodne dla poparcia wybranych twierdzeń. "
0
mix17
mix17
10 października 2020, 15:36
Ochłoń trochę kolego, nie mówię czego masz słuchać tylko żeby z dystansem do tego podchodzić co piszą media które nasz straszą epidemią.

Miałbyś teraz dajmy na to dom weselny i byłby to Twój jedyny dochód w życiu, gdybyś od czerwca organizował przez 4 miesiące wesela na których przewinęło by się setki tysięcy ludzi, którzy no jakimś cudem nie zarazili się i teraz nagle dają Ci jakąś strefę czerwoną i tracisz swój główny dochód z organizacji wesel to ciekawe czy dalej tak byś bronił tych zakazów i tych statystyk jaki to ten wirus niebezpieczny.

Swoją drogą trochę byś posłuchał tych "płaskoziemców" to może byś wyłapał parę ciekawych nazwisk lekarzy, wirusologów co mają inne zdanie na temat tego wirusa co przedstawia nam telewizja.

6 dzieci umrze na 10 000 chorych, a znasz statystyki innych chorób ile dzieci umiera?
0
mix17
mix17
10 października 2020, 16:50
"ciekawe czy dalej tak byś bronił tych zakazów i tych statystyk jaki to ten wirus niebezpieczny."
W życiu nic takiego nie napisałem. Typowe dla foliarzy, wkładać innym w usta jakieś niedorzeczności. Co mają ułomne rządy do narastającej patologii w społeczeństwie?

I znam te "autorytety". Ja mam odpowiedni dystans, bo nie mam nawalone bredni do głowy, ani od pro-pandemików ani od histeryków.

A ten tekst o dzieciach pokazuje, że jak typowy foliarz masz kłopot że zrozumieniem tego co czytasz. I typowe odchodzenie od meritum.

Nie licz że będę dalej się produkował gdyż wiem, że to nie ma sensu. Dlatego dałem ten link tylko jako ciekawostkę.
Pozdrawiam
Edytowano dnia: 10 października 2020, 16:51
0
mix17
mix17
10 października 2020, 21:53
Skąd u Ciebie tyle złości do tych antycovidowców? Spinasz się do nich strasznie, od razu psychopaci, idioci, albo jacyś foliarze (szczerze nawet nie do końca wiem co oznacza ten foliarz, możesz mnie uświadomić), według mnie w kilku kwestiach mają racje, a że często osoby oglądające ich są trochę odcięci od rzeczywistości i doszukują się jakiś teorii spiskowych to już inna sprawa.

Do tych statystyk o zmarłych dzieciach to nawet nie chce mi się do tego odnosić, ciągle mówi się o zmarłych na Covida jakby ludzie już nie umierali na coś innego i ogólnie z wirusa zrobili jedną wielką szopkę polityczną, jakoś na początku epidemii Szumowski w rozmowie z Mazurkiem w RMF FM, mówił że maseczki są bezużyteczne i nie pomagają, a dzisiaj nawet jak wyjdę przed dom grabić liście to muszę mieć na sobie maskę, więc człowiek już sam nie wie co o tym wszystkim myśleć i biorą się jakieś różne głupkowate teorie.
0
filipacm
filipacm
9 października 2020, 14:33
Maldini to przewidział i rozegał świetnie, Romek wypoczęty na derby, Gabbia odpoczywa, a jak Duarte się wykuruje, korone złapie Kjaer, ale nadal będzie dwóch stoperów, Każdy łapie minuty, każdy odpoczywa, geniusz
18
Vol'jin
Vol'jin
9 października 2020, 14:32
Co do opcji z "zakontraktowaniem" Garay'a

https://www.transfermarkt.pl/ezequiel-garay/leistungsdaten/spieler/35939/plus/0?saison=2019

Na moje to on chyba dalej leczy zerwane wiązadła albo jest świeżo po. Zapomnijcie, że on jest gotowy na już do gry^
1
wielki prostownik
wielki prostownik
9 października 2020, 14:25
No i wylądował. Kto teraz zagra obok Kjaera? Romek bez przygotowania czy junior bez umiejętności? Niestety to zaniedbanie zarządu wyjdzie nam bokiem.
0
spread
spread
9 października 2020, 14:22
Nawet na stronie milanu muszę czytać te głupoty pisane przez ludzi, jakoby ten wirus nie istniał albo byl nieszkodliwy , szlag człowieka trafia....
23
cbvirus
cbvirus
9 października 2020, 14:40
Dokładnie. Wysłać takich na oddział zakaźny i niech sami namacalnie oceniają czy wirus istnieje czy nie
7
Andre
Andre
9 października 2020, 15:52
Niestety, ale antycovidowa głupota rozprzestrzenia się szybciej niż sam covid-19. Niektórzy są tak bardzo ograniczeni swoim egoizmem i lekkomyślnością, że jedynie doświadczenie skutków koronawirusa na własnej skórze mogłoby sprawić, żeby pandemia w końcu dotarła do ich świadomości.
1
mix17
mix17
9 października 2020, 16:12
Ktoś oszacował, że od Czerwca do Lipca odbyło się 12 tyś wesel co i tak jest moim zdaniem zaniżoną liczbą, bo widziałem statystyki, że w 2019 roku w jedną sobotę odbyło się 35 tyś wesel, ale załóżmy te 12 tyś wesel przez miesiąc gdzie na każdym weselu bawi się około 100 osób co daje nam 1 200 000 ludzi w miesiącu którzy nie przestrzegali zasad epidemii z samych wesel, w tym czasie według statystyk dziennie w czerwcu chorowało po około 400 osób co daje na miesiąc 12 000 osób zakażonych, czyli śmieszna liczba przy samych weselach, licząc dyskoteki itp to czerwiec prze balowało kilka milionów ludzi, a z tego zaraziło się 12 tysięcy, nie chce mi się dokładnie na procenty liczyć, ale za pewne nawet 0,5% populacji ludzi w Polsce się nie zaraziło, którzy nie przestrzegał zasad epidemii na weselach, dyskotekach itp, więc mam trochę powodów żeby uważać, że ten wirus nie jest taki straszny jak nam media mówią, szczególnie, że przez 4 miesiące jakoś nasz kraj nie ucierpiał od Covida mimo, że każdy mógł robić co chce.
1
spread
spread
9 października 2020, 18:41
Trzeba przestać być egoistą i zacząć myśleć o innych, wolę stosować się do zasad i mieć mniejszą szansę na przyniesienie tego do domu, gdzie w końcu mam rodzinę, która może nie być równie odporna co ja.
0
Nizial86
Nizial86
9 października 2020, 14:15
Poskapilismy kasy na ŚO i teraz karma wraca
0
kusniak_22
kusniak_22
9 października 2020, 14:08
Właśnie dlatego był potrzebny środkowy obrońca..
1
Boogieman
Boogieman
9 października 2020, 14:01
Ale jakby złapali zwykła grypę to też by zmarli pewnie jednak wtedy statystyk nie robili. Jak ludzie łapią grypę to źle się czują, natomiast tutaj większość przypadków jest bezobjawowa. Na tym zakonczmy tą dyskusje
4
Skot Łilson
Skot Łilson
9 października 2020, 14:06
AIDS czy WZW C mówi Ci to coś czy masz 8 lat albo nie skończoną podstawówkę? Nie porównuje do nich covidu jednak chcę uświadomić że to są wirusy które przez nawet 30 lat niszczą organizm bezobjawowo. Covid jest czymś nowym, niezbadanym nie wiadomo czy niesie jakieś powikłania. Pewnie nie i w ciągu paru lat się wszystko unormuje mam nadzieję że szybciej. Nie wierzysz to ok ja też podchodzę sceptycznie ale jednak wolałbym nie zachorować. Z resztą każdy z nas ma dziadków czy rodziców którzy mają jakieś tam choroby. Minimum ostrożności nie zaszkodzi.
20
Boogieman
Boogieman
9 października 2020, 14:12
Czyli rozumiem że ma nastąpić kryzys gospodarczy bo pojawił się jakiś nowy wirusem których jest mnóstwo.... Hmm, ok. Nie można chodzić do lekarza mimo że płaci się podatki. Ile osób chorych cierpi tylko dlatego że lekarze nie chcą przyjmować chorych? Chcecie wierzyć lekarzom czy sanepidowi którzy przez tego wirusa mają żniwa? Otóż na NFZ nie przyjmują, ale prywatnie za większą cenę już tak, a sanepid może sobie przyznawać 80% więcej do wynagrodzenia bo przecież walczą z wirusem. Myślisz że oni chcą to zakończyć?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
9 października 2020, 14:22
@Skot Łilson Wcześniej czy później zachorujesz. Każdy zachoruje. Większość nawet nie będzie wiedziała kiedy to przejdzie. Jestem sceptyczny wobec leków i szczepionek na koronawirusa. Gdyby to było osiągalne to już dawno mielibyśmy szczepionkę przeciwko przeziębieniu (w ogromnej części wywołują je właśnie koronawirusy) a jej producent kasowałby miliardy. Ale nie ma i raczej nie będzie więc pozostaje nabycie odporności stadnej. Najgorsze jest to że walcząc w mojej ocenie z mało groźnym wirusem zaniedbujemy znacznie bardziej poważne choroby do na dłuższą metę odbije się w przyszłości paskudnie. Inna sprawa ze jak ktoś źle się czuje czy jest chory to nie powinien łazić i rozsiewać. I wszystko jedno czy na covida czy zwykłe przeziębienie.
Edytowano dnia: 9 października 2020, 14:27
2
Skot Łilson
Skot Łilson
9 października 2020, 14:23
Tu masz 100 procent racji ale jeśli ktoś jest chory myślę że należy go odizolować przynajmniej na ten tydzień czy dwa i tyle. Skąd masz dane że sanepid dostał tyle podwyżki tak z ciekawości? Oni też mają dość tych kwarantann itd. a lekarze i tak i tak dobrze żyją. Ja się wypowiedziałem tylko na temat izolacji i ewentualnych masek w skupiskach ludzi. Skończy się może charchanie starych dziadów w eter bez kultury :) co do reszty masz zupełną rację. Pomijam fakt ile ludzi naprawdę potrzebuje pomocy z powodu covidu a jeżdżą do szpitali i zajmują izolatki najbardziej potrzebującym.
1
Boogieman
Boogieman
9 października 2020, 14:24
W Sejmie o tym mówiono, o tym że mają 80% więcej przydzielanego wynagrodzenia
0
Boogieman
Boogieman
9 października 2020, 14:25
Po co płacić podatki jak lekarze nie chcą przyjmować chorych? To tak jakby strażak nie gasił pożaru bk boi się ognia, albo żołnierz nie chciał iść na front bo bał się śmierci od kuli. Po cholere więc pchać się tam
Edytowano dnia: 9 października 2020, 14:28
0
Boogieman
Boogieman
9 października 2020, 14:27
Ile już nasza gospodarka ucierpiała, ile osób straciło pracę. Serio chcecie to przechodzić jeszcze raz z powodu tego wirusa? Jest jak wiele innych i zwyczajnie trzeba nauczyć się z nim żyć
0
Skot Łilson
Skot Łilson
9 października 2020, 14:27
Jak był marzec i kwiecień to liczba potrzebujących w szpitalach spadła o 3/4 i wtedy było widać ile osób naprawdę potrzebowała pomocy i ile było bez wyjścia a ile szuka problemów na siłę. Choć leczenie lekarzy rodzinnych to dramat i od tego powinni zacząć no ale to nie temat na taką rozmowę. Minimum ostrożności i będzie ok ale burzyć się że wirusa nie ma bo go nie widać to też trochę niepoważne.
0
Boogieman
Boogieman
9 października 2020, 14:31
Ani razu tutaj nie napisałem że go nie ma. Tylko nie róbmy z niego seryjnego mordercę przez którego wszystko zamykamy bo przez takie coś ucierpi kraj, a jak kraj to i my i nasze portfele.
2
Skot Łilson
Skot Łilson
9 października 2020, 14:38
Ale masz rację i na razie nikt niczego nie zamyka poza ograniczeniami czy słusznie czy nie są od tego inni. Chodzi o to że nawet jak ktoś jest bezobjawowy to trzeba go odizolować i tyle i nie rozkminiać tabelek zachorowań czy jak się dana osoba czuje.
0
RuFFDante
RuFFDante
9 października 2020, 15:01
W Anglii wirusa mozna dostac po godzinie 22:00 w pubie, wczesniej mozna przyjsc bo jest bezpiecznie.
1
Andre
Andre
9 października 2020, 16:46
@Boogieman

Inaczej będziesz śpiewać, jak w szpitalach z powodu koronawirusa będzie tylu zakażonych w ciężkim stanie, wymagających podłączenia do respiratora, że nie będzie już wolnych łóżek i respiratorów na oddziałach intensywnej terapii, a przy obecnym, lawinowym wzroście zakażen, grozi nam to już w najbliższych tygodniach.
Nie życzę ci tego, ale jeżeli zachorujesz ty, lub ktoś z twojej rodziny, a przebieg zakażenia będzie wymagać hospitalizacji, i okaże się, że będzie problem ze znalezieniem wolnego łóżka oraz respiratora w szpitalu, to wtedy szybko przestaniesz być koronasceptykiem.
Naprawdę nie wiem, ile razy trzeba tłumaczyć osobom takim jak ty, że te wszystkie obostrzenia, które są wprowadzane, mają przede wszystkim ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa i zapobiec załamaniu służby zdrowia, której wydolność jest ograniczona i obecnie już znajduje się na skraju zapaści.
Nie ośmieszaj się również porównywaniem covid-19 do grypy, bo w statystykach koronawirus już dawno przeskoczył grypę w liczbie zgonów. A w przeciwieństwie do grypy, na koronwirusa wciąż nie ma skutecznych leków, ani szczepionki.
Poza tym to, że ktoś przechodzi zakażenie koronawirusem bezobjawowo nie oznacza, że nie może zarażać innych, co jest szczególnie niebezpieczne dla osób, które mają osłabiony układ odpornościowy lub inne choroby. Życzę ci, zebyś nie musiał na własnej skórze przekonać się, jak groźny dla zdrowia jest covid-19...
1
patoo_07
patoo_07
9 października 2020, 13:53
W najgorszą możliwą formację nam to uderza.
1
jasiom22
jasiom22
9 października 2020, 13:47
A co do covida, to skoro Daniel miał, Gabbia ma, to zaraz beda jeszcze Colombo i Tonali. Młodzi włosi trzymaja sie razem...
0
DarthImpaler
DarthImpaler
9 października 2020, 13:45
No zanim dojedziemy do derbow to zawesza rozgrywki
2
grayman88
grayman88
9 października 2020, 13:44
Ja bym Kessiego machnął na obronę z Kjerem na derby
0
Toxer
Toxer
9 października 2020, 14:03
Zbyt ryzykowne
0
grayman88
grayman88
9 października 2020, 14:24
Moim zdaniem byłby pewniejszy. Moim....
0
Valpolicella1
Valpolicella1
9 października 2020, 13:43
XD ....
0
jasiom22
jasiom22
9 października 2020, 13:41
Jeszcze jest Kalulu, zaliczył kilka występów na srodku w młodziezowej LM, dla Olympiku, nawet tez na lewej dwa mecze na krzyż.
0
kamilus
kamilus
9 października 2020, 13:45
Super pomysł przeciwko takiemu Lukaku wystawiać gracza, który nie ma ani jednej minuty zagranej w seniorskiej piłce. :P
9
jasiom22
jasiom22
9 października 2020, 13:50
To nie jest super pomysł, tylko opcja... Kto wie, jakby dwa tygodnie poddtrenował taktycznie z Romkiem to moze na zmiennika "trzeciego" stopera by sie Kalulu nadawał. Skoro nie ma Musacchio, Duarte i Gabbii. Czy nawet Bellodiego z primki. Romek-Kjaer na derby beda.. jezeli w ogole derby sie odbęda, pytanie kto na ławce... Calabria, Kessie czy powiedzmy Dalot na srodku obrony, to nie jakies cudowne rozwiazania, ale moze do tego dojsc.. Wypada miec plan D, E i F... Choc narazie liczymy na A. Romek-Kjaer beda gotowi.
Edytowano dnia: 9 października 2020, 13:56
1
vvyjebane
vvyjebane
9 października 2020, 13:39
No i ch..... zaczyna się
0
Jaca23
Jaca23
9 października 2020, 13:33
U nas wypadają prawdopodobnie Zlatan, Duarte, Gabbia i z kontuzją Rebić, Musacchio i Conti. W Interze: Gagliardini, Radja, Bastoni, Skriniar, z kontuzją Vecino i za kartki Sensi. Obie ekipy bardzo osłabione. Inter ma dostępnych 4 obrońców grając trójką z tyłu i 4 nominalnych pomocników grając również trójką w środku. My mamy 2 stoperów w tym Romek po kontuzji. Będzie ciekawie, ale na pewno jest szansa ich ograć.
2
Rocker
Rocker
9 października 2020, 13:33
Jeśli to prawda to derbowy problem: Romagnoli czy Gabbia właśnie się rozwiązał. Szkoda, że nie decydują o tym czynniki sportowe.
3
Majki85
Majki85
9 października 2020, 14:04
Jeszcze trochę i o wynikach nie będą decydować zawodnicy z pierwszej kadry, tylko chlopaczki z primavery. Nie mówię tylko o Milanie, ale ogólnie.
0
goat333
goat333
9 października 2020, 13:32
Wirus który ma mniejsza śmiertelność niż grypa, A wszyscy sraja pod siebie. Szykuje się kolejny lockdown. A kibice to wejdą dopiero na stadionu jak ludzie zaczną się szczepic. Ehh szkoda gadać
9
Rocker
Rocker
9 października 2020, 13:34
Noooo... Jak jakieś kozy! :D
1
omo69
omo69
9 października 2020, 13:37
jaki ty jesteś głupi
14
Purysta
Purysta
9 października 2020, 13:45
"Wirus który ma mniejsza śmiertelność niż grypa"

Lidzba zgonów z powodu grypy w tym roku w Polsce: 62
Liczba zgonów z powodu Covida: 2919

Tu masz filmik jak działają znaki większości i mniejszości, bo chyba Cię to w szkole ominęło (o ile dotarłeś już do drugiej klasy podstawówki - ciężko stwierdzić):

https://www.youtube.com/watch?v=_ZJjWA0acaw&ab_channel=play2discoverPLmagdalenalisowicz
Edytowano dnia: 9 października 2020, 13:54
8
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 października 2020, 13:46
Tu nie chodzi o sianie paniki czy jak wolisz sranie pod siebie lub w drugą stronę całkowitą negację ku uciesze różnego rodzaju anarchistów tylko zdrowy rozsądek.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
9 października 2020, 13:47
A bez szczepionki to mawet tramwajem nie pojedziesz. Nie mówiąc już o samolotach czy stadionach
0
Boogieman
Boogieman
9 października 2020, 13:53
Purysta a ile z tej liczby zmarło na samego covida a nie z chorobami współistniejącymi? Osoby w jakim przedziale wiekowym umierają? Dlaczego nie robili takich statystyk z sama grypą? Prawda jest taka że dla takich starszych osob z chorobami, to zwykła grypa już jest śmiertelna. Zejdźmy na ziemię bo ten świat zaczyna wariować
10
Purysta
Purysta
9 października 2020, 13:57
Boogieman,
Jednak jakoś do tej pory żyli z tymi chorobami współistniejącymi, dopóki nie zarazili się wirusem. To co było przyczyną śmierci - choroba współistniejąca czy wirus?
Naprawdę, nie róbmy z logiki pani lekkich obyczajów :)

Zaraz mi napiszesz, że ludziom, którzy schodzą na zawał czy udar też wpisują Covida w przyczynę zgonu ;)
2
Majki85
Majki85
9 października 2020, 14:01
Podzielam zdanie Boogiemana. A jak ktoś chce zobaczyć prawdziwy dramat to niech pójdzie na onkologie, szczególnie te dziecięcą a nie patrzy w liczby, które tak naprawdę mogą mieć niewiele wspólnego z prawda.
9
Boogieman
Boogieman
9 października 2020, 14:04
Ale jakby złapali zwykła grypę to też by zmarli pewnie jednak wtedy statystyk nie robili. Jak ludzie łapią grypę to źle się czują, natomiast tutaj większość przypadków jest bezobjawowa. Na tym zakonczmy tą dyskusje
5
Purysta
Purysta
9 października 2020, 14:06
Majki85,
Byłem na onkologii wielokrotnie. Co ma piernik do wiatraka?

" (...) a nie patrzy w liczby, które tak naprawdę mogą mieć niewiele wspólnego z prawda."

No czyli SPISEG!! A to trzeba było tak od razu! Teraz faktycznie wszystko jasne i nie ma sensu dalej dyskutować :D
0
Boogieman
Boogieman
9 października 2020, 14:08
Zmierzam do tego że przed covidem starsze osoby z chorobami jak lapaly grypę to też umierały, a nikt tym się nie przejmował. Nie chcę zostać źle zrozumiany, ale zamykanie wszystkiego ze względu na 80-90 latków z wieloma chorobami, których od śmierci dzięki krok to jest paranoja
1
omo69
omo69
9 października 2020, 14:13
Niektórych to chyba trzymają w szafie i usłyszą coś przypadkiem z tv jak im żarcie donoszą i tak potem klepią jedno,że mniejsza umieralność,że tylko starzy umierają,że grypa i tak na prawdę to jest to wymyślone.Ignorancja i niewiedza jest porażająca:)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 października 2020, 14:16
Boogieman
Gdyby ludzie nie byli bezmyślnymi ignorantami dbającymi wyłącznie o swój interes nie trzeba byłoby niczego zamykać. Zresztą idąc twoją logiką równie dobrze nie trzeba karać m. in. pijanych kierowców, gdyż ludzie giną w wypadkach także z powodu własnych słabości...
Edytowano dnia: 9 października 2020, 14:17
1
Boogieman
Boogieman
9 października 2020, 14:17
Omo lepiej łykać wszystko co mówi tvp i rząd bo przecież wszystko co mkowia to prawda :)
1
Boogieman
Boogieman
9 października 2020, 14:20
Marcos co to wgl za porównanie chore? Szkoda dyskutować z wami. Niech zamykają wszystko, macie rację. Niech świat schodzi na psy bo przecież umierają ludzie...
1
Purysta
Purysta
9 października 2020, 14:21
Ignorancja i szczyty egoizmu. Widocznie niektórych fakty muszą kopnąć w sam środek dupy, bo inaczej nie zmądrzeją.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 października 2020, 14:21
Nie, lepiej mieć swój rozum i nie popadać w skrajności dzięki sumiennej weryfikacji każdej informacji dostępnej w sferze publicznej.
Edytowano dnia: 9 października 2020, 14:22
0
Boogieman
Boogieman
9 października 2020, 14:23
Ignorancja? Egoizm? Ludzie umierają tysiącami dziennie i coś z tym robisz? Nie? O ty egoisto.
1
mix17
mix17
9 października 2020, 14:37
Dlatego według mnie Szwecja powinna być wzorem do naśladowania, nie nakazywali nosić maseczki, tylko odizolowali starszych ludzi, bardziej narażonych na śmierć przed Covida i aktualnie mają po 500-700 chorych, a 4 października mieli nawet tylko 155 zakażonych.

U nas wszystko po głupiemu robione, od jutra jak będę szedł sam ulicą muszę mieć maskę, a mogę iść na wesele 75 osobowe gdzie nikt nie będzie przestrzegał zasad, normalnie kabaret.
0
RuFFDante
RuFFDante
9 października 2020, 15:04
Ciekawe czy jak sie ma krzywa zgonow ogolnie na wszystko w 2018 do 2020. Czy covid dodaje extra zgony do normalnych zgonow? Po prostu czy zwieksza srednia umieralnosc w danym miesiacu, mnie to najbardziej interesuje.
0
Cervusius
Cervusius
9 października 2020, 13:28
Powinniśmy szybko zakontraktować Garaya, który jest bez klubu.
5
Jaca23
Jaca23
9 października 2020, 13:37
Zarówno Garay jak i Mandzukić z pewnością teraz by nam się przydali. W podobnej sytuacji był kiedyś Caceres. Dać im roczny kontrakt, ale dobrze płatny i po sezonie ewentualnie rozmawiać dalej.
2
Vol'jin
Vol'jin
9 października 2020, 14:29
Garay jest po zerwanych wiązadeł, bez okresu przygotowawczego jeszcze po takiej kontuzji jak ktoś myśli, że do gry będzie gotowy na już to pozdrawiam :)
1
Vol'jin
Vol'jin
9 października 2020, 14:29
Garay jest po zerwanych wiązadeł, bez okresu przygotowawczego jeszcze po takiej kontuzji jak ktoś myśli, że do gry będzie gotowy na już to pozdrawiam :)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 października 2020, 13:27
A ciekawe jakie ''plony'' przyniosą urodziny Theo? Zaraz może nie być połowy drużyny. No niestety. Skoro piłkarze i kluby nie potrafią dostosować się do przepisów to coś czuję, że skończy się na półrocznym siedzeniu w ''bańce'' pod kontrolą lokalnych służb.
Edytowano dnia: 9 października 2020, 13:29
5
Manolas
Manolas
9 października 2020, 13:25
Maldini za to twoje okienko zdejmuj korki z kołka i leć na trening z Romagnolim
19
Semper Fideli
Semper Fideli
9 października 2020, 13:34
Nie ma w tym nic śmiesznego, ostatnio gdzieś widziałem info że na ławce Ukrainy był szofkoski który skończył karierę jakis czas temu a obecnie jest trenerem bramkarzy
2
jasiom22
jasiom22
9 października 2020, 13:43
W sumie mogłby się wpisac na liste awaryjna.. Jeszcze by z synem zagrał..
1
Olli666
Olli666
9 października 2020, 13:56
Mógłby z buffonem walczyć o rekord ligi odnośnie rozegranych meczy serie A
8
Corsa
Moderator Corsa
9 października 2020, 17:21
W moich okolicach, u lidera okręgówki na bramce stanął ich trener(zasłużony bramkarz jednego z lokalnych klubów, chłop ponad 50 lat), bo goalkeeper jego drużyny zachlał, a nie było rezerwowego.

Wygrali, a trenejro karnego obronił ;)
1
D53
D53
9 października 2020, 20:41
Ja myślę, że dałby radę, aż wszyscy by się zdziwili.
0
Cimar94
Cimar94
9 października 2020, 13:25
Więcej Ligi Narodów. Za mało tych meczów reprezentacyjnych.
10
kamilus
kamilus
9 października 2020, 13:24
Jedyny pozytyw jest chyba taki, że prawdopodobnie zaraził się na zgrupowaniu kadry, dzięki czemu na razie nie powinno być więcej chorych wśród piłkarzy Rossonerich.
0
zycumilanista
zycumilanista
9 października 2020, 13:24
o masz...
0
serginho83
serginho83
9 października 2020, 13:22
Ahaha
0
MilanFanJ
MilanFanJ
9 października 2020, 13:22
kto nie chciał Gabbi w derbach skacze teraz z radości...? :/
0
Majki85
Majki85
9 października 2020, 13:56
Wolę po kontuzji Romagnoliego czy silnego fizycznie Kessiego niż to elektryczne drewno. Także życzę mu zdrowia ale myślę że na jakości nie stracimy. Jednak co do samego koronawirusa, to dopiero co mówiłem, bodajże wczoraj, że będą cyrki z tą śmieszną pandemia w tym sezonie i jak na razie wszystko na to wskazuje że tak się stanie. Ten sezon to może być jeden wielkie g... które rozwala nie tylko sezon ale i gospodarkę.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
9 października 2020, 13:22
Wincyj dyrektorów, mniej obrońców! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
9
luka81
luka81
9 października 2020, 13:32
A malo mamy obrońców w kadrze??? To wina dyrektorów, że polowie sie zesrało zdrowie? Kupili by jeszcze jednego, to po powrocie pozostałych 3/4 z nich by siedzialo na ławce. A pensje trzeba placić. Z drugiej strony mozesz mieć 20 obrońców jak nie wiesz kiedy pryjdzie wynik testu pozytwnego i dupa zbita.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
9 października 2020, 13:33
4 bańki rocznie bierze za przewidywanie takich rzeczy. Nie za kawkę i FMa.
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się