SCUDETTO


Piero Giacomelli i Luigi Nasca odsunięci od sędziowania na dwie kolejki

27 października 2020, 17:07, Presidente Aktualności
Piero Giacomelli i Luigi Nasca odsunięci od sędziowania na dwie kolejki

Arbiter główny wczorajszego spotkania - Piero Giacomelli oraz Luigi Nasca, sędzia asystent odpowiedzialny za wideoweryfikację, zostali odsunięci od swoich obowiązków na co najmniej dwie kolejki, donosi SportMediaset. Szef sędziów, Nicola Rizzoli, krytycznie ocenił ich pracę zwracając uwagę przede wszystkim na dwie rażąco błędne decyzje dotyczące najpierw podyktowania rzutu karnego dla AS Romy po rzekomym faulu Ismaela Bennacera na Pedro Rodriguezie, a następnie wskazania na "jedenastkę" tym razem dla Milanu po faulu Gianluki Manciniego na Hakanie Calhanoglu. Natomiast, jako prawidłową oceniono decyzję o nie podyktowaniu rzutu karnego dla Milanu po zagraniu ręką przez Gianlucę Manciniego, choć jednocześnie być może niepotrzebnie Piero Giacomelli ukarał żółtą kartką Zlatana Ibrahimovicia.



99 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
piotr
piotr
28 października 2020, 09:13
Morał z tego taki, że na kacu nie sędziuje się.
0
Mailand_91
Mailand_91
28 października 2020, 08:56
Taki off top
Dla ogladajacych mecz z Atalantą....
Co sądzicie o defensywnym pomocniku Ajaxu? Chodzi mi tu o Ryan Gravenberch. Jak sie wczoraj spisał
0
TR3V0R
TR3V0R
28 października 2020, 09:13
jak dla mnie wielki talent, bardzo fajnie się go ogląda, tym bardziej że ma dopiero 18 lat. Jak dla mnie za 2-3 lata pójdzie gdzieś za grube miliony jak to na ajax przystało
1
Mailand_91
Mailand_91
28 października 2020, 09:19
niestety meczu nie oglądąłem. Z obszernego skrótu widać, ze grał " leniwie" i nie były pokazane zadne kluczowe podania
0
TR3V0R
TR3V0R
28 października 2020, 09:35
właśnie akurat w tym meczu jakoś za dobrze nie grał, ale jak parę razy zdarzyło mi się oglądać mecze Ajaxu to wielokrotnie ten zawodnik przyciągał moją uwagę. Wiadomo też w tym wieku nie ma co od niego za dużo oczekiwać, jednak tak jak napisałem wcześniej uważam że jest sporym talentem, a znając życie jak zostanie w Amsterdamie jeszcze parę lat to zrobią z niego ludzi :)
0
Mailand_91
Mailand_91
28 października 2020, 09:40
@TR3V0R, to prawda Ajax potrafi wyszlifować diament. Na twiterze przeczytałem, że ponoć jest obserwowany przez Milan. W dodatku skoro szukamy jakiegoś zastępcy dla Kessiego to byłby spoko wyborem
0
biedrus
biedrus
28 października 2020, 09:42
Nie dalej jak tydzień temu czytałem o zainteresowaniu nim Juventusu i Barcelony
0
Mailand_91
Mailand_91
28 października 2020, 10:03
@biedrus, jeżeli Mówi sie o zainteresowaniu Barcelony, to raczej Milan nie ma szans, już pomijam że Barcelona ma dobre układy z Ajaxem, ale sam fakt Holenderskiego trenera i kliku kolegów z reprezentacji chyba przesądzą o tym. W dodatku linia defensywnej pomocy to same osoby powyżej 30, wiec w przypadku dobrej formy wejdzie z czasemd o pierwszej 11stki
0
biedrus
biedrus
28 października 2020, 10:42
Tak, dobrze o tym wiem, dlatego zamieściłem tą informację, bo prawdopodbnie jest już "posprzątane", a nasze szanse są niewielkie.
1
brzydki
brzydki
27 października 2020, 23:33
Serie A jest od kilku lat w tak trudnej sytuacji, że naprawdę dziwię się że niektórzy tak tutaj się cieszą ze słabszych występów Interu i Atalanty (komentarze do przerwy kiedy przegrywali).

Serie A nigdy nie nawiąże walki z PL i LaLiga jeśli tylko Juventus będzie w stanie spokojnie wyjść z grupy (choć przy Pirlo to i tak robi się niepewne).
2
GiveMeReason
GiveMeReason
27 października 2020, 23:39
Akceptuje zwyciestwo merd tylko i wylacznie gdy zabieraja te punkty naszemu bezposredniemu rywalowi w walce o miejsce w ligowej tabeli.
8
Zuber
Zuber
28 października 2020, 01:11
Nie wiem jak można kibicować komukolwiek z tej samej ligi i nie ważna jaka to sytuacja. :p
2
Dusiek
Dusiek
28 października 2020, 07:01
Zawsze jestem za porażka Interu, ale bardzo lubie Atalante, odkąd objął ich Gasperini. Reszta jest neutralna.
1
lopezito84
lopezito84
28 października 2020, 08:25
Ja zawsze kibicowałem Milanowi od 1994 roku ale jednak lubię też Inter polubiłem go jak kupili Crespo a teraz Lukaku i Lautaro. Ale to na takiej zaszdzie jak z małżonką a inną seksowną długo nogą brunetką
0
lopezito84
lopezito84
28 października 2020, 08:28
... Ale za to nigdy nie lubiłem Juve choć lubię Dybalę i Higuaina to klubu nie nawidzę
0
lopezito84
lopezito84
28 października 2020, 09:07
Właśnie, kurde ludzie. Oni grają trzeci lub drugi sezon z rzędu w LM. Pomimo wygranych derbów, prowadzenia w tabeli i świetnej passy, wciąż jesteśmy obiektywnie gorszym zespołem.
Trochę pokory, bierzcie przykład z naszego trenera. Wrócimy do LM, to będziemy mogli sobie wytykać palcami. Póki co bycie najlepszą drużyną 2020 nic nam tak naprawdę nie daje.
0
Milanboy
Milanboy
27 października 2020, 23:12
Ale byłbym Szczęśliwy gdyby Real już by odpadł w fazie grupowej, to chyba jedyny zespół wraz z Juventusem którego tak mocno nie trawie.
2
lopezito84
lopezito84
28 października 2020, 08:14
Ja mam tak z UEFAloną ;)
3
Milanboy
Milanboy
28 października 2020, 17:22
Winston Smith - Dlaczego ich nazywasz Ueafloną? Bo ten słynny mecz z Chelsea? Jeśli tak to xd.
0
Fushnikov
Fushnikov
27 października 2020, 22:17
Panowie z @moderacja
Dlaczego nie stworzycie nam tematu odnośnie CL i EL?? Który to spirytus movens tego problemu?? Po miesiącach próśb udało nam się wyegzekwować temat z kolejka serie A. Może w tym roku uda się utworzyć tematy z Europy? Na pewno by to zmniejszyło szukanie postów. Tak to część osób o Atalancie pisze w temacie sędziego. Ktoś o Realu w temacie ocen a jeszcze ktoś o RB w konferencji prasowej. Panowie dejta nam ten temat :) kto jest za plusuje :)
Edytowano dnia: 27 października 2020, 22:17
36
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 października 2020, 22:36
Z tego co pamiętam umawialiśmy się, że news o kolejce Serie A jest zarazem hyde parkiem gdzie gadamy o wszystkim. Ale rzucę temat bo pomysł dobry skoro w tych pucharach gramy :D
6
PiotG20
PiotG20
27 października 2020, 23:37
A no pewno bym powiedział
0
ósmy
27 października 2020, 21:49
Ten Węgier z Salzburga to mój faworyt przy najbliższym mercato.
Calhanoglu/Szoboszlai. Wspaniała jakość w przypadku awansu do LM.
Do tego ktoś na środek obrony, Belotti i można knuć intrygę TOP3 w kolejnym sezonie.
Edytowano dnia: 27 października 2020, 22:06
2
bolczyk
bolczyk
27 października 2020, 22:29
Byłby łatwiejszy do wyjęcia, gdyby przyszedł Rangnick, ale nie narzekałbym, gdyby pomimo tego Milan zarzucił na nim sidła.
0
PiotG20
PiotG20
28 października 2020, 00:03
Dokładnie
0
lyndonmilan
lyndonmilan
28 października 2020, 02:01
Mi się wydaje że przyjdzie Ajer lub ten i Thauvin plus napastnik środkowy i tyle, na więcej nie ma miejsca bez sprzedaży kogoś.
1
lyndonmilan
lyndonmilan
28 października 2020, 09:27
* lub ten Simakin czy jak mu tam o ktorym byloo glosno w ostatni dzień Mercato.
0
27 października 2020, 21:37
Kto jest bardziej zalosny w niebiesko-czarnych barwach, Inter czy Atalanta?
0
brzydki
brzydki
27 października 2020, 21:47
Inter żałosny, bo zremisował z Szachtarem na wyjeździe, który tydzień temu odpalił Real Madryt? Co Ty bierzesz chłopie...
Edytowano dnia: 27 października 2020, 21:47
1
Corsa
Moderator Corsa
27 października 2020, 21:50
Na chwilę obecną z tej grupy żałosny jest tylko Real.
7
Corsa
Corsa
27 października 2020, 21:54
Jest zalosny, ma 2 punkty i 3 rok z rzedu nie wyjdzie z grupy, co ty bierzesz chlopie...Idealnie wpasowuja sie w kategorie "Zalosni".
0
Corsa
Corsa
27 października 2020, 21:56
Corsa
No dobra Real, ale zalozyc sie mozemy, ze obija 2 razy mediolanskie merdy?
1
Corsa
Moderator Corsa
27 października 2020, 22:06
O co chesz się zakładać? O e-flaszkę?
1
Corsa
Corsa
27 października 2020, 22:13
Tak umownie tutaj, o to kto ma zawsze racje.Ja jestem pewien ze beda ostatni w grupie
0
Zielony2009
Zielony2009
27 października 2020, 22:14
edge

Jako naczelny fan zakładów na stronce, chętnie przyjmę zakład, że Inter nie przegra 2 razy z Realem.

Zakład o 0,7 whiskey, może być z dyskontu tylko nie MArgot z Lidla, bo się zepsuła ostatnio.
Edytowano dnia: 27 października 2020, 22:15
0
Zielony2009
Zielony2009
27 października 2020, 22:19
Sami alkoholicy :D
0
Vol'jin
Vol'jin
27 października 2020, 22:24
przegrać z Realem może nie przegra ale 3 miejsce to bedzie max w tej grupie :)

0
Zielony2009
Zielony2009
27 października 2020, 22:25

edge

nie śmieszkuj koleś tylko pisz czy wchodzisz czy nie, a jak wymiękasz to nie kozacz na przyszłość w komentarzach bo tutaj trzymamy się swoich słów, a nie wypisujemy byle co żeby się tylko popisać
Edytowano dnia: 27 października 2020, 22:26
0
Zielony2009
Zielony2009
27 października 2020, 22:27
Typie a to z toba sie chcialem zakladac?Nie, wiec pakuj walize, z Corsa na privie sie moge dogadac.
0
Zielony2009
Zielony2009
27 października 2020, 22:30
Rozumiem, że nie przyjmujesz, pozdrawiam.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 października 2020, 22:35
A propos zakładów Zielony szukaj promki na JD ;)
1
Zielony2009
Zielony2009
27 października 2020, 22:37
Nie lekceważ Schalke chłopaki się ogarną :)
1
brzydki
brzydki
27 października 2020, 23:26
Czyli nie dość, że pisze pierdoły (nawiązuję do komentarza - uwaga cytuję - „Ale Inter to gowno”), to jeszcze obsrał majty przed zakładem z Zielonym. A później takie komentarze są wyciągane jako przykład poziomu tego portalu - usuń konto i nie pisz więcej, bo nawet jak Inter dostanie po dupie od każdego w grupie LM, to przynajmniej w niej gra, a takie teksty są żenujące.
3
Corsa
Moderator Corsa
28 października 2020, 08:25
@edge, "o to kto ma zawsze racje".

"Rację" zawsze mają tacy jak Ty, bo nie da się im wytłumaczyć i są odporni na argumenty. Dlatego też muszę zrezygnować, uznajmy, że przegrałem walkoverem ;)

Jeśli jesteś tak bardzo przekonany, że Inter dwa razy dostanie w tamburyn, to załóż się z bukmacherem za jakiego tysiaczka i pochwal się wtedy kuponem.
Edytowano dnia: 28 października 2020, 08:32
0
GiveMeReason
GiveMeReason
27 października 2020, 20:53
Perisić zawsze tak grał czy mu się aż tak nie chce grać w interze?
Jakby tak jeszcze skończyli sezon poza top4 :)
0
kamilus
kamilus
27 października 2020, 21:24
Ponoć chciał bardzo przejść do Bayernu, ale jak oba zespoły się nie dogadały, to spadła mu motywacja do gry na 100%.
1
brzydki
brzydki
27 października 2020, 23:28
Przecież Perisić jest cienki jak dupa węża, Bayern mógł go wykupić po promocyjnej cenie to nawet za tyle nie chcieli i go odprawili z kwitkiem. Zresztą jak wychodził w Bayernie to wyglądał przy reszcie ekipy jak junior do ogrania...
0
27 października 2020, 20:47
Ale Inter to gowno
4
krisss811
krisss811
27 października 2020, 20:56
Robi Inter furorę w tym roku w Champions League:)
0
kamilus
kamilus
27 października 2020, 21:00
No co, jak na razie są bez porażki. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
5
patrykas
patrykas
27 października 2020, 21:02
Jejku po co ja postawiłem u buka tych słabiaków :D Z czym do LM :D
0
krisss811
krisss811
27 października 2020, 21:23
No tak, regularnie punktuje:)
0
Vol'jin
Vol'jin
27 października 2020, 20:47
Conte i LM znów nie po drodze xD
7
Corsa
Moderator Corsa
27 października 2020, 20:40
offtop

Lazio zdziesiątkowane, ze składu wypada Strakosha, Leiva, Luiz Filipe, Ciro i Luis Alberto.
1
acmti__
acmti__
27 października 2020, 20:37
Myślę, że po prostu chłopaki zasnęli w robocie.
0
Rafał0209
Rafał0209
27 października 2020, 20:35
To tak jakby mi szef dał za karę dwa dni bezpłatnego wolnego ,odpoczną sobie i tyle zadowoleni
0
Cervusius
Cervusius
27 października 2020, 20:05
AKTUALIZACJA
Zawieszeni na miesiąc
0
Presidente
Moderator Presidente
27 października 2020, 20:10
Najbliższe dwie kolejki mają zawieszenie, później przerwa na kadrę i po miesiącu od dzisiaj wraca znowu Serie A, więc zawieszenie na dwie kolejki = zawieszenie na miesiąc.
6
vorti
vorti
27 października 2020, 20:03
Powinien zostać odsunięty do końca sezonu. Przecież to jest jawne przyzwolenie na takie coś... Brak słów.
3
Majki85
Majki85
27 października 2020, 19:43
Może niech się Rizzoli wypowie co było prawidłowego w zagraniu Manciniego? Ewidentna ręka i karny, a jeśli on ma inne zdanie to niech to sprecyzuje. Ręka rękę myje i te dwa mecze zawieszenia dla obu drukarzy to jest jakiś śmiech na sali.
2
FanatykACM
FanatykACM
27 października 2020, 19:40
No i co to da... Punktów nam to nie zwróci...
0
TR3V0R
TR3V0R
27 października 2020, 18:50
no i co z tego? swoje zrobił, odbębni dwie kolejki i wróci do swojej roboty. Tu powinny być kary finansowe bo odsunięcie od sędziowania na tak krótki czas niczego nie zmieni.
8
DonDamiano
DonDamiano
27 października 2020, 19:02
To jest kara finansowa, przez dwa tygodnie nie dostanie diety za sędziowanie - nie wiem ile to meczów ale w tym czasie to może być ze cztery lub pięć.
0
Majki85
Majki85
27 października 2020, 19:44
DonDamiano

On został odsunięty na dwie kolejki A nie na dwa tygodnie.
1
zubo
zubo
27 października 2020, 18:42
I co z tego? Za dwie kolejki będzie sędziował jakiś mecz na szczycie i znów na korzyść Juventusu
2
kamilus
kamilus
27 października 2020, 18:42
Niby można by zapobiec tego typu sytuacjom, np. poprzez zmianę hierarchii sędziów głównego i VAR tak, by to ten z VAR miał większą moc i mógł zmieniać decyzję arbitra na boisku. Ale z drugiej strony - jeśli "najważniejszy" sędzia okazuje się być "nieodpowiedni" (by użyć takiego eufemizmu), to chyba żadne rozwiązanie nie pomoże, bo i tak na końcu zawsze zawodzi człowiek.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 października 2020, 18:38
Mecz może się nie udać nie tylko piłkarzom czy trenerowi lecz także sędziemu, cóż... błądzić jest rzeczą ludzką, sędzia dał doopy i został ukarany, nie ma wątpliwości, że tak jak sędzia to nawet Tatarusanu sie nie zbłaźnił ale my nie powinniśmy patrzeć w stronę sędziego tylko myśleć o celu. W Milanie pozostaje niedosyt tym niemniej, ani nie skreślał bym naszego rezerwowego bramkarza, ani tym bardziej nie widzę powodu żeby utyskiwać na remis, bo to żadna tragedia a może nawet wyjdzie nam to na dobre. To nieuniknione że zdarzają się mecze w których wynik nie jest "sprawiedliwy" to jest coś poza kontrolą więc nie ma sensu marnować energii na to by się zżymać na sprawy których zmienić się nie da. Ten bój z Romą był kolejnym wspaniałym doświadczeniem dla naszych zawodników, to był inny mecz od tego z Interem ale również tym razem była potrzebna umiejętność radzenia sobie z nieprzychylnością losu, stresem. Do tego przyszło się też mierzyć z zagubionym, podminowanym i humorzastym sędzią który sam nad sobą nie panował rozdając kartki i karne na ślepo to jest co by nie mówić doświadczenie na przyszłość. To co ja osobiście chciałbym wiedzieć to dlaczego w tym meczu sędzia nie użył VAR i czy w ogóle był VAR w tym pojedynku czy tylko sędzia uznał że wszystko widział doskonale i nie potrzebuje VARu? Te dwa punkty z Romą nie mają znaczenia jeśli Milan będzie grał dobrze to osiągnie swój cel.
Edytowano dnia: 27 października 2020, 18:40
4
GiveMeReason
GiveMeReason
27 października 2020, 20:58
Mylić się oczywiście można, ale nie 2 osoby przy czym jedna ma do dyspozycji idealne powtórki.
2
savicevic88
savicevic88
27 października 2020, 18:32
https://static.fangol.pl/content/a/c/5/ac52a0dc0b39f32d4c68a8b1009f41f7-598.jpg

:D

Tego pajaca chyba cała SerieA "uwielbia"...
Edytowano dnia: 27 października 2020, 18:32
0
Ernest1899
Ernest1899
27 października 2020, 18:38
Prawdziwy romanista z arbitra :D
4
viviek89
viviek89
27 października 2020, 18:42
Jak ta knajpa sie nazywa? ;>
2
ACstach
ACstach
27 października 2020, 18:26
Powinno być na dwa sezony.
3
POE
POE
27 października 2020, 18:38
Zgadzam się
0
Cisek666
Cisek666
27 października 2020, 18:20
Taki sędzia powinien mieć co najmniej roczny zakaz sędziowania drużyn w których popełnił aż tak rażące błędy. Może to by ich czegoś nauczyło. A varowier dożywotni zakaz sędziowania w varze. Qrwa Steve Wonder by zobaczył że te karne to kapelusza wyciągnięte. Dziwi mnie tylko to że główny nie zażądał powtórki przy 1 karnym. Rozumiem że jest fanem Romy, ale... Dzisus... Mógł to inaczej wydrukować.
0
kamilus
kamilus
27 października 2020, 18:28
Niby masz rację, ale błędów jest tyle, że po 2-3 miesiącach zabrakło by arbitrów do sędziowania. :P
2
pazioni
Moderator pazioni
27 października 2020, 17:47
To niestety dwóch punktów nie doda .
2
patoo_07
patoo_07
27 października 2020, 17:27
To, że oddał nam co zabrał, to żadna "nagroda" z jego strony. Kwestią 10 minut był trzeci gol dla nas i byśmy zamknęli ten mecz. Mieliśmy to pod całkowitą kontrolą, a dzięki prezencikowi na 2-2 Roma poczuła krew. Gnojek wszystko spartaczył.
27
MilanFanJ
MilanFanJ
27 października 2020, 17:43
z Gigim w bramce w ogóle mielibyśmy zwycięstwo na spokojnie
2
serginho83
serginho83
27 października 2020, 17:52
Akurat nie zgodzę się, że przy 2-1 mieliśmy mecz pod kontrolą, Roma coraz bardziej atakowała i w moim odczuciu druga bramka była kwestią czasu... Szkoda tylko, że padła w taki sposób, no i Pioli spóźnił się ze zmianami...
4
Trzesuaf
Trzesuaf
27 października 2020, 18:22
Z Gigim by było wysoko z 4:1. Ten Chran na bramce to poziom dna, nie pamiętam tak słabego występu bramkarza od może 8 lat. Antonio jak raz dostał szansę to błyszczał, a nie stał jak zmrożony.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 października 2020, 17:22
Powiem wam, że jestem zaskoczony, myślałem że ujdzie im to zupełnie na sucho. Tyle tylko, że brak pensji za te 2 kolejki zrekompensuje mu nieznany przelew zewnętrzny przychodzący. I tak to jest w tej Serie A...

Gość już nie powinien sędziować meczów Romy i Milanu w tym sezonie.
7
viviek89
viviek89
27 października 2020, 17:35
Brak pensji? O tym nikt nie wspominal i niewydaje mi sie zeby mieli od meczu płacone
0
Boro
Boro
27 października 2020, 18:11
Przelew tytułem darowizny hehe
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 października 2020, 19:03
Viviek - profesjonalny sędzia jakąś tam podstawę ma ale zarabia za sędziowanie meczów, a skoro ich nie będzie sędziować to i kasy nie dostanie przecież.
0
MilanFanJ
MilanFanJ
27 października 2020, 17:22
no cudownie, a czy przy okazji obie drużyny usłyszały "przepraszam"...?
ech wydawało się, że VAR odmieni oblicze błędów sędziowskich w piłce, a kontrowersji jest jeszcze więcej we wszystkich ligach i rozgrywkach. w Anglii też już sugerują, żeby z VARu zrezygnować skoro nie potrafią go sędziowie wykorzystywać
3
DarthImpaler
DarthImpaler
27 października 2020, 23:29
Najlepszym przykładem na VAR w Anglii jest ostatni mecz Man Utd - Chelsea. Ewidentny karny a nawet nie było sprawdzenia. Ewidentne nurkowanie a sprawdzane przez 3 min.
0
Majkel69
Majkel69
27 października 2020, 17:17
A co było poprawnego w niepodyktowaniu nam jedenastki tam gdzie Ibra dostał żółtą? Wyciągnięta ręka w stronę piłki! mało tego tak wyciągnięta, że przyłożyła Ibrze w twarz! Co jest okolicznością łagodzącą?
0
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
27 października 2020, 17:18
Spalony jest okolicznością dość mocno łagodzącą.
7
dykt4tor
dykt4tor
27 października 2020, 17:19
Spalony był w innej sytuacji chyba...
5
Katan
Katan
27 października 2020, 17:21
Fossa
Sytuacja z spalonym była kilka minut po tej z Mancinim, a w tym przypadku o spalonym mowy nie było
6
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 października 2020, 17:32
Fossa spalony był przy ręce Peresa. Tu mowa o ręce Manciniego, podobnie miał Hakan w tamtym sezonie, piłka spada na rękę i karny.
Oglądałem powtórki i jedyne co mi przychodzi na myśł to faul Zlatana bo wszedl z impetem w ten pojedynek z Mancinim, ale zółta kartka to już nie wiem co sędzia miał na myśli. Ewidentnie się pogubił.
Edytowano dnia: 27 października 2020, 17:33
3
Majkel69
Majkel69
27 października 2020, 23:59
komentarz fossy i ilość "łapek w górę" pod nim pokazuje ile osób meczu nie widziało, ale chciało zabrać głos w jego sprawie. Tak. Spalony był kilka minut póżniej przy innej ręce w polu karnym. Przy tej spalonego nie było za to piłka ręczna i i walenie Ibry po twarzy. I nie wiem czy mogę się zgodzić z ostrym wejściem Ibry. Tak samo faulował twarzą tą rękę jak przy karnym dla romy nasz faulował rywala tym, że został przez niego rozdeptany.
1
Diavo
Diavo
28 października 2020, 06:27
@grzesiekpl88
Obstawiam,że Ibra dostał żołtą kartkę za jakiś insulting w stronę sędziego,typu "Tego też nie widziałes?" albo ostrzej "Ty k***a głupi c***u ślepy jesteś?
2
Majkel69
Majkel69
28 października 2020, 12:59
nie znam włoskiego ani szwedzkiego, ale czy komentatorzy nie mówili, że to było coś w stylu "ręka, ręka"? z kontekstu ich tłumaczenia nie wyczytałem niczego złego, ale oczywiście mogli tłumaczyć z cenzurą. Choć szkoda, że nie wspomnieli, że to właśnie robią...
0
becoccos
becoccos
27 października 2020, 17:15
Nienawidzę gościa!
0
Hitsune
Hitsune
27 października 2020, 17:11
VARowiec powinien zostać całkowicie odsunięty od Serie A w jakiejkolwiek formie. Dla arbitra głównego to odpowiednia kara, aczkolwiek przez jego błędy dostaliśmy 2 żółte kartki - dla Leao i Ibry.
4
viviek89
viviek89
27 października 2020, 17:11
Czyli schowaja go pod dywan az szum ucichnie, fajnie. A jakas kara finansowa jakies przepraszam? Dopuki sedziowie beda nietykalni takie rzeczy dalej beda sie zdazac, zenadix...
Edytowano dnia: 27 października 2020, 17:11
0
Purysta
Purysta
27 października 2020, 19:45
*dopóki
1
SICKBOY
SICKBOY
27 października 2020, 17:10
Surowa kara doprawdy.
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się