SCUDETTO


Kolejne pudło Ibrahimovicia z rzutu karnego. To już trzecie od jego powrotu

30 października 2020, 06:59, cinassek Aktualności
Kolejne pudło Ibrahimovicia z rzutu karnego. To już trzecie od jego powrotu

Zlatan Ibrahimović bez cienia wątpliwości jest wielkim liderem Milanu i główną postacią ofensywy rossonerich, ale przy całej liście zalet, jakie płyną z występów Szweda w zespole rossonerich, jest także delikatny minus - kwestia wykonywania rzutów karnych. W pojedynku ze Spartą Praga napastnik zmarnował już trzecie "wapno" odkąd wrócił do Milanu. Wcześniej uczynił to w ligowych starciach z Cagliari oraz Interem, choć w derbach dobił po interwencji Samira Handanovicia. Bliski pomyłki piłkarz był także w Rzymie, gdzie jednak ostatecznie piłka wtoczyła się do siatki po rękach bramkarza Lazio, Tomasa Strakoshy.

Coraz więcej kibiców zastanawia się, czy do "jedenastek" nie powinien zostać oddelegowany Franck Kessie, który w tym elemencie nie zwykł zawodzić. Sam Iworyjczyk podkreślił jednak ostatnio, że wykonywanie rzutów karnych należy się "mistrzowi, którego ma przed sobą". Wygląda na to, że pomimo ostatnich pomyłek Ibra nie odpuści i nadal będzie egzekwował te stałe fragmenty gry. Oby z dobrym skutkiem!



48 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MK92
MK92
30 października 2020, 23:28
Plus taki, że w meczu ze Spartą Zlatan przynajmniej nie strzelał z karnego w prawy dolny róg bramkarza, co rozszyfrowały już dzieciaki w przedszkolu ;)
1
ksieciunio
ksieciunio
30 października 2020, 23:06
Wg mnie karne powinien strzelać Kasztanoglu który robi to mocno i precyzyjnie po rogach. Ibrze tej precyzji brakuje, z kolei Kessi strzela lekko po zwodzie no a to jest zawsze ryzyko.
1
Kubencki
Kubencki
30 października 2020, 19:29
Mogę się tutaj kompletnie mylić, ale wydaje mi się, że Zlatan jest świadomy, że coś mu nie idzie z wapna i potrenuje ostro pakowanie bramy z 11stki, żeby było jak dawniej
1
Zuber
Zuber
30 października 2020, 22:56
To samo chciałem napisać, ale mnie uprzedziłeś. :D
2
Jaca23
Jaca23
30 października 2020, 18:04
W tej sytuacji Zlatan powinien swoje wielkie ego jednak schować do kieszeni. Dobro klubu zawsze będzie ponad dobrem zawodnika.
0
Levy11
30 października 2020, 17:28
A mi się wydaje, że Ibra jak zechce to odda wykonywanie 11 jeśli to tylko sam zechce. To właśnie jego ego może mu podpowiedzieć niech strzela ktoś inny. Wszystko zależy od niego. A atmosfera jaka jest w drużynie niech będzie cały czas. Najważniejsze, że każdy zna swoje miejsce w szyku i tyle.
0
Victor Van Dort
30 października 2020, 14:47
No dobra, kto idzie powiedzieć Zlatanowi że to nie on będzie od teraz wykonywał rzuty karne, są jacyś chętni? Ja się nie piszę:) Mimo, że Kessie wygląda bardziej przekonująco przy jedenastkach to karne chce strzelać Zlatan, a skoro Pioli to wie - bo musi, to logiczne że nie ma powodu by psuć doskonałą atmosferę poprzez arbitralne zmiany czyli odbierając autonomię Zlatanowi, która na pewno była brana pod uwagę przez wszystkich w AC Milan w chwili podpisywania kontraktów. Czasem mniej oznacza więcej, czy ktoś policzył ile punktów Milan stracił przez niestrzelone karne Ibry czyli w jaki sposób te niewykorzystane próby odbiły się na sytuacji Milanu? Dla mnie nie ma znaczenia czy wygramy ze Spartą 3:0 czy 4:0 ważne że drużyna dobrze funkcjonuje jako cały organizm, kiedy przyjdzie ważny rzut karny Ibra nie pęknie a kiedy strzeli będzie czuł satysfakcję i energię którą obdzieli resztę drużyny. Kessie kiedy strzela to nie widzę u niego satysfakcji bardziej ulgę, że ufff udało się!
3
wielki prostownik
wielki prostownik
30 października 2020, 16:05
Spoko. Ciekawe tylko czy będziesz taki zadowolony gdy przestrzeli naprawdę ważnego karniaka. No ale Ibra to gwiazda drużyny i będzie je strzelał czy nam się to podoba czy nie. Mimo że robi to kiepsko.
0
Victor Van Dort
30 października 2020, 17:38
@...jestem zadowolony bo Milan od marca jest jak miód na serce, jak Zlatan zepsuje ważnego karniaka to nie będę zadowolony, ale jak to ktoś ładnie już napisał wzięliśmy Zlatana z jego wadami i zaletami, dlatego dodam wypadało by być razem na dobre i na złe, poza tym kto powiedział że Kessie nie może zmarnować ważnego karnego albo że Zlatan zmarnuje kolejne? Nie antycypujmy problemów których nie ma. Moim zdaniem problemy Zlatana z rzutami karnymi nie odegrają żadnej znaczącej roli w tym sezonie.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
30 października 2020, 14:06
Oczywiście Ibra ma za duże ego aby oddać karne ale nie oszukujmy się. Wykonuje je zwyczajnie źle. Oprocz pudel zaliczył też kilka takich gdzie lediwe wpadło. Kessie jest lepszy w te klocki.
Edytowano dnia: 30 października 2020, 14:08
0
Diavo
Diavo
30 października 2020, 11:52
Oj tam.. nie zawsze jest 1 Maja.. Niech strzela dalej,dla napastnika ważne są bramki,po strzelonym karnym presja z Ciebie schodzi i grasz bardziej dla drużyny. Kessie jako drugi wykonawca i tyle w temacie.
2
30 października 2020, 11:20
Ojej, a co się stało z prawdziwymi problemami w tym klubie? :)
8
Victor Van Dort
30 października 2020, 13:58
Trafna uwaga:)
0
30 października 2020, 10:59
Jak Poli ma jaja to od następnego razu 11 wykonuje Kessi
0
guzik_acm
guzik_acm
30 października 2020, 11:30
Przecież trenerem, dyrektorem, CEO i menedżerem w tym klubie jest Ibra :D
4
ceran1899
ceran1899
30 października 2020, 10:25
Mamy Zlatana całego, z zaletami i jego przywarami. Nie ma takiej możliwości, żeby oddał 11 stki Kessiemu. Zbyt duże ego. Nasz bilans dzięki temu i tak będzie dodatni ostatecznie.
7
Bandon
30 października 2020, 10:10
To mnie właśnie trochę martwi u Zlatana. Wcześniej karne bił jak maszyna, a teraz nawet te trafione są wątpliwej jakości. Niemniej uważam, że powinien dalej je bić, może potrzeba większej koncentracji. ;)
3
szfarceneger
30 października 2020, 09:47
Wolne z dogodnych pozycji też często zabiera Hakanowi, a później wali w mur albo trybuny.
Stale fragmenty powinni bić ci, którzy robią to najlepiej. Niewykorzystany karny może przesądzić o braku kwalifikacji do LM lub o odpadnięciu z LE.
8
goat333
goat333
30 października 2020, 09:50
O ile wolne bliskie powinien bic Hakan/Tonali jak są na boisku, to karne musi bić Zlatan, i nie wierzę że mu Kessi powie że od dziś to on bije 11.
2
Oryginalny
Oryginalny
30 października 2020, 09:58
prawda. Kjaer raz mnie zdenerwowal. Hakana nie bylo byl Tonali to on do wolnego sie zabrał. Jak szanuje i lubie jako obronce to jak kolega pisze rzuty wolne tylko Hakan lub Tonali.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
30 października 2020, 09:42
Sprzedać! #pioliout ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
RaveL
RaveL
30 października 2020, 10:09
Nie szarżuj tak żartem, bo stanie się nieśmieszny. :P
6
robert150695
robert150695
30 października 2020, 10:13
już nic xd
Edytowano dnia: 30 października 2020, 10:14
0
Victor Van Dort
30 października 2020, 09:17
Zlatan chce strzelić tyle bramek ile się da, to zrozumiałe jako napastnik zawsze będzie oceniany pod względem dorobku bramkowego, być może myśli również o walce o lidera klasyfikacji strzelców i nie zrazi się kilkoma niepowodzeniami. Nawet jeśli są w zespole lepsi w tym elemencie, to jednak nie ma lepszego od Ibry w dźwiganiu presji i jeśli Zlatan chce strzelać z wapna to suche kalkulacje skuteczności trzeba zignorować i zdać się na Zlatana, wszytsko byle by czuł się zadowolony ze swojej roli w drużynie i dalej ciągnął zespół.
5
robert150695
robert150695
30 października 2020, 11:00
Wczoraj po jego zejściu Milan zaczął grać o niebo lepiej i ładniej dla oka.
0
dysha1992
dysha1992
30 października 2020, 12:33
Flattuso
A może to Sparta się posypała jeszcze bardziej?
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
30 października 2020, 09:01
Nie strzelił karnego 2 raz i wielkie halo.. Jezu po pierwsze raz tylko wyczuł go bramkarz.. A tak to uderzył w poprzeczkę, niech dalej strzela karne i tyle.
3
Nevi
Nevi
30 października 2020, 08:46
ciakwe o co chodzi z tym nieszczelaniem, ale watpie zeby ktos go o to nawet zapytal :) bedzie strzlal dalej
0
Oryginalny
Oryginalny
30 października 2020, 09:28
Jak o co? Podchodzi zbyt nonszalancko zauważ jak podbiega do pilki.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
30 października 2020, 08:30
Są tacy piłkarze, którzy nie rezygnują z danej rzeczy, nieważne ile razy im ona nie wyjdzie. Wystarczy choćby spojrzeć na Cristiano Ronaldo, który trafia z wolnego raz na sto prób, a jednak praktycznie zawsze podchodzi do rzutów wolnych.
6
Max82
Max82
30 października 2020, 07:39
Moim zdaniem Kessie ten fragment gry powinien wykonywać
18
RuFFDante
RuFFDante
30 października 2020, 08:07
Kessie, albo Hakan. Obaj dobrze to robia. A Ibra powinien sobie odpuscic, bo widac ze ma taki glod na gole, ze sie skupic na tym elemencie nie mozs.
7
DyziekAcM
DyziekAcM
30 października 2020, 08:31
Racja też wczoraj o tym pomyślałem, ale chyba Zlatan łatwo nie odpuści karnych
0
gieemce
gieemce
30 października 2020, 09:48
Po prostu lepiej nie mieć karnych jak gra zlatan, trzeba ustalić z Giacomellim kiedy ma gwizdać
0
Zimer9009
30 października 2020, 07:37
W Serie A powinien bić Zlatan bo nawet jeżeli raz na jakiś czas nie trafi to bez wykonywania rzutów karnych nie ma po prostu szans na capocannoniere. A skoro ciągnie ten Milan za uszy mentalnie i często tez sportowo to niech ma coś z tego sezonu dla siebie ;)

W LE natomiast powinien to robić Kessie (o ile gra) i tyle.
10
kayser
kayser
30 października 2020, 08:12
a co nam czy jemu z Capocannoniere, jak na koniec braknie np 1 punkta do Mistrzostwa przez taki nietrafiony karny?
7
Corsa
30 października 2020, 08:25
Uważam, że Kessie powinien bić wszystkie karne otwierające wynik lub gdy go gonimy, a Zlatan te kiedy mamy już mecz pod kontrolą.
Edytowano dnia: 30 października 2020, 08:26
9
Michlan
Michlan
30 października 2020, 09:26
Byle nie zabrakło 'punkta' do LM
1
ACMForever
ACMForever
30 października 2020, 07:35
Nie było czasem tak, że Ibra nie wykorzystał pierwszego karnego w karierze, a potem strzelał już za każdym razem, aż do kolejnego pudła podczas pierwszego pobytu w Milanie, czy pomyliło mi się z kimś innym?
0
mist22
mist22
30 października 2020, 07:47
Możliwe, że było tak z Balotellim, bo kojarzę, że w Milanie miał swoje pierwsze pudło z karnego od wielu lat.
1
Starosta
30 października 2020, 07:59
Tak, tak było z Balotellim.
4
mateuszradom
mateuszradom
30 października 2020, 08:35
Balotelli miał nie tyle co pierwsze pudło od wielu lat, tylko nawet pierwsze w swojej profesjonalnej karierze
6
Krupini
Krupini
30 października 2020, 09:30
Jak ulał do dzisiejszego Milanu trenera Stefano pasowałby taki Mario z 2012... Szkoda, że jego kariera potoczyła się tak, a nie inaczej ale Balo zawsze będę darzył ogromną sympatią :D
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
30 października 2020, 10:45
Mario do wzięcia za friko, nadal nie znalazł klubu, więc zrzućcie mu się na pensję i brać na głęboką rezerwę! :D
1
Corsa
30 października 2020, 07:33
Ibra zapewne postawił sobie za cel namieszanie w klasyfikacji strzelców, jego przerośnięte ego dąży do rozgłosu i właśnie przez to nie zrezygnuje z karnych, które nabijają mu licznik. Zakładam, że on sam doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że Kessie lepiej wypada w tym elemencie, ale i tak tego nie przyzna, duma mu na to nie pozwoli.

Kocham Zlatana, to nasz niekwestionowany lider, ale jak na lidera przystało powinien odpuścić, dla dobra klubu.
3
El Diablo
El Diablo
30 października 2020, 07:23
Zobaczymy czy Pioli ma jaja i odsunie Ibrę od wykonywania karnych.
0
PanX
PanX
30 października 2020, 07:17
Ibra głupi nie jest i jak zdarzą mu się kolejne wpadki, być może sam odda rzut karny Kessiemu, czy komuś innemu.
3
Jago
Jago
30 października 2020, 07:05
Żeby się to nie zemściło w nieodpowiednim momencie.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się