SCUDETTO


Calhanoglu ma konkretną ofertę. Chce go Manchester United

31 października 2020, 11:03, cinassek Aktualności
Calhanoglu ma konkretną ofertę. Chce go Manchester United

Kontrakt Hakana Calhanoglu z Milanem wygasa po zakończeniu obecnego sezonu. Włoskie media są zgodne, że Turek chce zostać na San Siro, ale inne kluby nie zamierzają patrzeć z założonymi rękami i próbują wykorzystać sytuację. Znany niemiecki dziennikarz Bilda, Christian Falk, podaje, że w konkretny sposób z piłkarzem negocjuje Manchester United. Anglicy pragną zgarnąć pomocnika bez konieczności płacenia sumy odstępnego. Również Tuttosport zwraca uwagę na fakt, że Czerwone Diabły należą do ekip najmocniej zainteresowanych Calhanoglu. Przyszłość 26-latka powinna wyjaśnić się już niedługo - jeśli przedłuży kontrakt z Milanem to z pewnością uczyni to przed 1 stycznia, gdyż od nowego roku będzie już mógł związać się z nowym pracodawcą od lipca bez pytania o zgodę rossonerich.



76 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Bradley
Bradley
31 października 2020, 17:54
Dać mu max. 5 z bonusami. Lubię go, ale nikt ponad Milan. To nie jest moment, żeby płacić wygórowane pieniądze.
0
31 października 2020, 18:10
To po pierwsze. Po drugie 2 lata nic nie grał, a teraz wymaga 6 baniek. Jest dobry ale 5mln to góra. Wychowanek to to przecież nie jest, żeby się z nim niańczyć ;)
2
31 października 2020, 18:55
Ciekawe ile jeszcze będzie powtarzana mantra "2 lata nic nie grał"? :P
Przecież tu ludzie wklejali jego statystyki i robił dobre liczby, tylko ludziom się rzucał w oczy, bo na skrzydle był jeszcze wolniejszy od Suso i miał gorszy drybling od Romka.

No ale to wina Hakana, że go ustawiano tam, gdzie go ustawiano, nie? ;)
1
31 października 2020, 17:07
Nie pasuje mu pensja, krzyżyk na drogę
2
Boro
Boro
31 października 2020, 16:36
Dać dobrą pensje. Pieniądze za Zlatana w przyszłym sezonie odejdą więc będzie z czego.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
31 października 2020, 16:37
Chyba że Zlatan zostanie na kolejny sezon XD
2
Boro
Boro
31 października 2020, 16:40
Nie podjerzewam ale czas pokaże.
0
Bentos325
31 października 2020, 16:46
Mi się wydaje, że jak się dostaniemy do LM to Zlatan zostanie.
1
kamilus
31 października 2020, 16:15
Ponoć rozmowy z agentem Hakana utknęły w martwym punkcie, bo chce on dla Turka 6-6,5 mln. I jeśli to prawda, to jak najszybciej zacząłbym poszukiwania nowej "10" (np. Szoboszlai), bo na taką podwyżkę moim zdaniem Milanu nie stać. 4-4,5 mln to max, co powinniśmy zaoferować.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
31 października 2020, 16:36
Albo zacząć negocjacje z Realem ws. Brahima to da do myślenia agentowi turka.A jak się dogadamy z Realem to i na 10 będzie spokój.
0
Milanista1980
Milanista1980
31 października 2020, 15:41
Hakan jest fundamentem obecnego Milanu i poprostu musi dostać pensje adekwatną do swej roli w zespole. A dla tych co wypominają Mu poprzednie 2 lata to niech se zerkną na statystyki które robił wtedy mimo że nie grał tam gdzie powinien i poruwnają je z legendami Milanu na tej pozycji i raczej różnicy wielkiej nie będzie
1
Jaca23
Jaca23
31 października 2020, 15:27
Ja również nie jestem za tym, żeby proponować mu kontrakt porównywalny do domniemanego kontraktu oferowanego przez United. Podwyżka oczywiście się należy ale nie do 6-7 milionów.

W ogóle dla sytuacji gdzie zawodnik z półrocznym kontraktem zimą dogaduję się z nowym, nie mam sentymentów. Jeśli by się taka sytuacja wydarzyła, obojętnie który zawodnik powinien drugą rundę przesiedzieć na trybunach.

Jednak co do Hakana jestem dobrej myśli. Mam nadzieję, że ma odrobinę przyzwoitości i po słabych sezonach, (wiem statystyki), podpiszę nowy kontrakt z klubem, który cały czas na niego stawiał.
1
Arlen
Arlen
31 października 2020, 15:17
ile teraz zarabia?
0
kusniak_22
kusniak_22
31 października 2020, 16:30
2.5 mln
1
Arlen
Arlen
31 października 2020, 17:30
4,5 mln rocznie zasługuje ale na nie więcej niż 5 mln
1
kusniak_22
kusniak_22
31 października 2020, 14:12
Według mnie powinni przedłużyć mu kontrakt, aczkolwiek jeśli będzie chciał od klubu jakieś absurdalne pieniądze, rzędu 6-7 mln to bym mu najzwyczajniej podziękował. Dwa i pół roku grał taki piach że się nie dało go oglądać, tak naprawdę po wznowieniu rozgrywek w poprzednim sezonie zaczął grać jak należy.
0
FanatykACM
FanatykACM
31 października 2020, 14:00
Nie odejdzie , to po prostu taka strategia zeby więcej dostał od klubu.
0
patoo_07
patoo_07
31 października 2020, 13:45
Mam nadzieję, że do końca listopada sprawa kontraktów będzie załatwiona!
2
31 października 2020, 13:04
Niech robi wypad z tymi 6 czy 7 mln ktore chce, smieszny koles
1
Arlen
Arlen
31 października 2020, 18:53
Ty też możesz zrobić wypad z tymi komentarzami. Tylko różnica jest taka:
Jak ty zrobisz wypad, to nikt tego nie zauważy.
Jak Hakan zrobi wypad, to odczuje to Milan i jego kibice.

Pozdrawiam cieplutko ;)
1
Arlen
Arlen
31 października 2020, 19:12
Nie obchodzi mnie twoje zycie
I P.S Ja ciebie nie pozdrawiam :)
Edytowano dnia: 31 października 2020, 19:13
0
dysha1992
dysha1992
31 października 2020, 12:36
Dziwne... Na Devilpage.pl nie ma nawet jednego newsa ze chcą Hakana... Myślę że to plotka
0
DarthImpaler
DarthImpaler
31 października 2020, 12:30
Co wy ludzie piszecie?? Dać mu 5-6 mln + bonusy?? Wy tak serio?? I zaraz Riola powie skoro Hakan ma 6+bonusy to Gigio chce 10 Romek 8 albo odchodzą. Takie kontrakty to prosta droga do kominów płacowych. Jeszcze miesiąc temu oddalibyście go za darmo a 2-3 miesiące temu jeszcze byście dopłacali aby tylko odszedł. Prawda jest taka że Turek wcale nie musi chcieć odchodzić do Anglii. Do wyboru ma albo być gwiazdą w Milanie albo rezerwowym w Utd. bo od razu do pierwszej 11 nie wskoczy. Milan gra nad wyraz dobrze i teraz pismaki będą nam sprzedawać każdego co się wyróżnia na tle reszty i zbliża mu się koniec kontraktu. Trochę wiary mniej narzekania na wszystko bo to już się robi nudne.
3
Gerada
Gerada
31 października 2020, 13:07
O ile zwolennikiem kominów płacowych i ich napędzania kompletnie nie jestem, tak uważam, że akurat do 5 milionów za sezon to optymalne rozwiązanie w przypadku chęci zatrzymania głównego reżysera gry ofensywnej z praktycznie półrocznym kontraktem... Ani Gigio ani Romagnoli nie są obecnie o tyle ważniejszymi postaciami dla Milanu żeby "chcieli" dwukrotności Turka przez sam fakt jego zarobków. Aczkolwiek zgadzam się, że to wszystko to raczej ułańska fantazja mediów i liczę, że Hakan wkrótce przedłuży swoją umowę.
4
DarthImpaler
DarthImpaler
31 października 2020, 14:03
Gerada nie są ważniejszymi postaciami ale mają grubasa za agenta i to wystarczy.
0
POE
POE
31 października 2020, 12:19
On niech sie cieszy ze u nas moze grac
1
HIM1998
HIM1998
31 października 2020, 12:51
Co?
4
POE
POE
31 października 2020, 18:24
To samo
0
Orzelek79
Orzelek79
31 października 2020, 12:18
Sytuacja jest dla nas kiepska z powodu dobrej formy całego zespołu . Gdyby forma Turka wystrzeliła sezon wcześniej to może już nowy kontrakt był załatwiony.
Tyle tylko że sezon wcześniej klub wcale nie musiał chcieć przedłużać kontraktu. Tak czy inaczej dać sporą podwyżkę, należy mu się.
0
moks93
moks93
31 października 2020, 12:41
Jak dla mnie to z powodu dobrej formy zespołu grunt do rozmów jest lepszy niż gdyby klub grał słabo. Gdyby Turek wyróżniał się na tle przeciętności to 1. Bardziej mógłby liczyć na lepszy kontrakt. 2. Większe by było prawdopodobieństwo, że odejdzię niechcąc grać w słabym zespole.
W obecnej sytuacji, gdy widać, że Milan złapał wiatru w żagle to On chętniej tu zostanie bo jest perspektywa sukcesów
( czy w SA czy awans do LM). Poza tym transfer do innego klubu to nic pewnego, bo tam może grzać ławe lub prezentować słabszą formę jak do niedawna u Nas.
Edytowano dnia: 31 października 2020, 12:43
2
Orzelek79
Orzelek79
31 października 2020, 14:58
Moks93, zgadzam się w 100 % .
0
King_Gattuso08
King_Gattuso08
31 października 2020, 12:18
Ciekawa sprawa z tym Hakanem i Utd bo Fabrizio Romano orzekł, że rzekomy kontakt z Diabłami to tylko plotka
1
Cervusius
Cervusius
31 października 2020, 13:27
czyli agent miesza w mediach żeby podbić stawkę, moim zdaniem Utd nie ryzykowałoby na tym etapie negocjacji, ta forma Hakana może zaraz przeminąć i będą mieli drugiego Ozila
2
Kamil93
Kamil93
31 października 2020, 12:17
zobaczymy po jego podejściu do meczu jeśli zacznie grac asekuracyjnie będzie wiadomo że coś jest na rzeczy.
0
gieemce
gieemce
31 października 2020, 12:25
Taka plotka jest potrzebna zeby podbić stawke
2
inzaghi67
inzaghi67
31 października 2020, 13:03
Asekuracyjnie? A jak będzie dobrze grał to nie będzie można powiedzieć że gra dobrze bo chce transferu? xdd
0
Vol'jin
31 października 2020, 12:14
offtop

Zaracho którego mocno rok temu chcieliśmy za 5 mln trafił do Atletico Mineiro ...
0
Jaca23
Jaca23
31 października 2020, 15:22
Do nas by przeszedł za 25.
0
Szulaj22
Szulaj22
31 października 2020, 12:13
Nie ma znaczenia czy bedzie chcial 5 czy 6 dawac mu tyle i koniec bo odpuszczenie Hakana i tak nas będzie kosztowało więcej przy kuponie jego następcy.
0
cbvirus
cbvirus
31 października 2020, 12:07
Dziwi mnie, że te kontakty nie zostały podjęte już latem, bo teraz może być po rybach
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
31 października 2020, 12:14
Serial był.
1
goat333
goat333
31 października 2020, 12:03
Boże żeby Maldini przedłużył ten kontakt. Obecnie to nasz najlepszy piłkarz dac mu nawet tą 5 z bonusami. Jeśli zgrana nam takiego piłkarza to niestety będzie to ogromna rysa na Maldinim.
0
Diavo
Diavo
31 października 2020, 12:08
Zgadzam się,nie wygląda,żeby pieniądze mu miały namieszać w głowie,a wręcz przeciwnie, wzrośnie poczucie lidera u niego.
1
ALCANTARA
ALCANTARA
31 października 2020, 12:02
Szkoda tylko, że za darmo miałby odejść. Jeśli byłaby pewność, że Diaz zostanie to narazie. Teraz to gra jak wszyscy grają świetnie, ale pamiętam mecze gdy podawał w auty, gdzie komentatorzy wporst mówili, że to sabotaż. Nie zasługuje zarabiać więcej niż taki Kessie. 3.5 mln max bym zaproponował a jak nie to nara.
0
goat333
goat333
31 października 2020, 12:05
No jak się daje na skrzydło ofensywnwgo pomocnika. To że mieliśmy ameby trenerskie to chyba nie winna Hakana. Gość robi nam grę bierze na siebie ciężar gry. Teraz jeśli chcemy kupić kogoś podobnego to byłby to wydatek około 50mln, i nie wiadomo czy by to wypaliło. Dac chłopaków dobry kontakt z bonusami jakimis i tyle
0
ALCANTARA
ALCANTARA
31 października 2020, 12:10
Nie nie, mówię tu już za Piolego. Chociażby mecz z Hellasem u siebie w Lutym/Marcu.
0
RockStar
RockStar
31 października 2020, 11:53
Wątpię że przejdzie do MU, sam powtarzał że chce zostać. Problemem będzie to że zainteresowanie Angielskiego klubu, pewnie mocny wywinduje jego zarobki do góry. Agenci Turka mają wszystko żeby wywalczyć dla swojego zawodnika bardzo dużą podwyżkę. A Milan będzie musiał się zgodzić, bo co zrobią oddadzą go za darmo?
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 października 2020, 11:56
Sami się w takiej pozycji negocjacyjnej postawiliśmy.. więc teraz trzeba się zmierzyć z problemem.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
31 października 2020, 11:48
Musi zostać.
0
Marcin1995
Marcin1995
31 października 2020, 11:45
Co do straty Hakana oczywistym jest że dla zespołu będzie ogromna, ja osobiście nie wierzę w to że zostanie, często przebłąkiwał coś o odejściu, dadzą kasę w MU to odejdzie, niestety realia są takie że w PL chce grać praktycznie każdy piłkarz na świecie
0
Krupini
Krupini
31 października 2020, 11:42
Maldini ma co robić. Nowe umowy dla Donnarummy, Hakana i Romagnoliego, zniwelowanie śmiesznej klauzuli w kontrakcie Bennacera. Do tego przydały by się wstępne rozmowy w temacie wykupu Diaza i Dalota. Trzymamy kciuki :)
3
savicevic88
savicevic88
31 października 2020, 11:46
Z ewentualnym wykupowaniem Dalota bym się na razie wstrzymał.
Edytowano dnia: 31 października 2020, 11:46
0
Krupini
Krupini
31 października 2020, 11:50
Nie chodziło mi tu o wykupienie Portugalczyka po dwóch dobrych występach tylko o jakąś dżentelmeńską umowę między Milanem, a United żeby Anglicy nagle w czerwcu nie krzyknęli za niego 40 mln i nie stwarzali problemów tak jak w przypadku Smallinga w Romie.
4
Zirytowany
Zirytowany
31 października 2020, 11:37
Finansowo nie mamy żadnych szans z angielską drużyną, także jeżeli zostanie to będzie oznaczać że jest mu tu po prostu dobrze, bo jeżeli będzie chciał więcej zarabiać to wybór jest oczywisty.
1
mateuszradom
mateuszradom
31 października 2020, 11:36
Pytanie czy aktualnie Manchester United to jakoś dużo mocniejsza drużyna niż Milan? Nie sądzę. No gra w Lidze Mistrzów, ale za rok może być tak, że my będziemy w niej grać, a oni nie
1
szfarceneger
szfarceneger
31 października 2020, 11:36
Z Manchesterem zawsze jest łączonych milion zawodników. W Milanie raczej nie będzie mógł liczyć na taką podwyżkę, jaką jest w stanie zaoferować mu United, dlatego wszystko w jego rękach. Albo zostaje w klubie, w którym jest kluczową postacią i w którym jest szczęśliwy, albo idzie zarabiać jakieś 1,5 mln euro więcej będąc zmiennikiem Fernandesa.
0
kamilus
31 października 2020, 11:41
1,5 mln więcej? Teraz ma u nas 2,5 mln, a w United pewnie na start mógłby dostać 5-6 mln. Jak nie więcej.
0
tommyb1
tommyb1
31 października 2020, 11:46
Kamilus ale nowy kontrakt na pewno okolice 4 dostanie na stół...
1
szfarceneger
szfarceneger
31 października 2020, 12:22
O to mi chodzi. U nas dostanie 4, może 4,5, a w United dadzą mu 5-6.
1
rk140685
rk140685
31 października 2020, 11:33
Ponoc agent chce pensji rzedu 6 mln euro ale mysle,ze jesli zaoferujemy mu jakies 4 mln plus bonusy to przedluzy,biorac pod uwage ze w United obecnie trenerem jest Solskjear,ktory raczej nie gwarantuje wynikow.Zreszta wydaje sie,ze Turek jest zakochany w Milanie i perspektywie gry ze Zlatenem i dobrze tez odnajduje wspolny jezyk z Piolim.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
31 października 2020, 11:32
Dlatego właśnie ta 10 na plecach nie powinna się tam nigdy znaleźć.
2
Manolas
Manolas
31 października 2020, 11:31
A 2 lata temu herb całował pod Curva Sud sprzedawczyk
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 października 2020, 11:33
Narazie to jeszcze nigdzie nie przeszedł i nic nie podpisał .. więc w jakim celu te wyzwiska ? Jeżeli się na nas wypnie to wtedy będzie można zrozumieć gniew kibica.
15
mufi
mufi
31 października 2020, 11:27
BZDURY ! :)
0
Nevi
31 października 2020, 11:20
tak naprawde to opcaca sie znim podpisac nawet niekorzystną umowe, a w lecie wystawic na liste transferowa, wtedy 20-25 lekko mozna odzyskac a jak pojdzie za darmo to w sumie nam sie srednio oplacal bo dopiero teraz zaczął grac.
Mysle jednak ze zostanie.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 października 2020, 11:29
25 mln .. za zawodnika w takiej formie ? Rzeczywiście 2 lata trzeba było "wspierać" chłopa .. ale to co on teraz gra .. to za 25 mln to możemy 2 pary jego korków sprzedać. Oczywiście po przedłużeniu umowy .. z półroczną to pewnie nawet 20 byśmy nie dostali.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 października 2020, 11:34
@muamba_kabumba przez 2 lata to trzeba było znosić trenerów, którzy ustawiali go jako mezzallę albo lewego skrzydłowego.
A i tak Hakan wykręcał przyzwoite statystyki, tylko został zbiorczym kozłem ofiarnym.
17/18: 45 występów, 8 goli, 14 asyst
18/19: 46 występów, 4 gole, 13 asyst
19/20: 38 występów, 13 goli, 9 asyst
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 października 2020, 11:36
@WinstonSmith
Nie da się temu zaprzeczyć .. tylko zauważ, że w United to on na swojej pozycji nie pogra raczej ... bo mieliby w zasadzie 2 równorzędnych pomocników (to moje zdanie) na pozycje nr 10 .. i żaden nie chciałby na ławce siedzieć.
0
kamilus
31 października 2020, 11:44
@muamba_kabumba
A może regularna gra to nie jest to, co go najbardziej interesuje? :)
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 października 2020, 11:47
Nie no wiadomo .. jak interesuje go jedynie kasa a nie sam aspekt sportowy i pozycja w zespole .. to wtedy wybierze ofertę z MU.
0
stary_boss
stary_boss
31 października 2020, 11:18
Plotki i tyle aktualnie jest w dobrej formie ale pamiętamy wcześniejsze sezony gdzie był piłkarzem widmem według mnie podpisze niwy kontrakt dostanie z 5 milionów i na tym się skończy a pismaki musza o czymś pisać
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 października 2020, 11:35
"piłkarz widmo" nie kręci dwucyfrowej liczby asyst rok do roku ;)

4
Puszek
Puszek
31 października 2020, 11:06
Jeżeli odejdzie za darmo to straci strasznie wiele w moich oczach. Milan niańczył go gdy był absolutnie bez formy i nikt na niego nawet okiem nie rzucił. Chociażby w imię lojalności powinien przedłużyć kontrakt na 2/3 lata, żeby podnieść sumę odstępnego.
14
kamilus
31 października 2020, 11:43
A w tym czasie Hakan: https://sportsbetting.legal/wp-content/uploads/2019/10/breaking-bad-movie-1.jpg
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 października 2020, 11:06
Działaj Panie Maldini .. stwierdziłeś, że jest czas żeby usiąść do rozmów o kontraktach to teraz masz Pan 2 miesiące na czarowanie.. a na przeciw siebie konkretnego "maga" Raiole ^^
2
mufi
mufi
31 października 2020, 11:29
CO ? Maldini z tym człowiekiem ? on przecież jak zobaczy Paolo to powie.......PRZEPRASZAM :)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się