SCUDETTO


3. kolejka europejskich pucharów

3 listopada 2020, 20:49, Purysta Aktualności
3. kolejka europejskich pucharów

W pierwszym tygodniu listopada zostanie rozegrana 3. kolejka Ligi Mistrzów. Na tym samym etapie jest uchodząca za mniej prestiżową Liga Europy, w której to zmaganiach uczestniczy AC Milan. W tym miejscu zachęcamy do komentowania obu tych europejskich rozgrywek.

Z wtorkowych meczów Ligi Mistrzów najciekawiej zapowiada się starcie Realu Madryt z Interem Mediolan. Oba klubu zanotowały bardzo słaby start w rozgrywkach, po dwóch kolejkach gromadząc łącznie zaledwie 3 punkty. Kibice Serie A z pewnością będą także spoglądać w kierunku Bergamo, gdzie Atalanta podejmie Liverpool.
Najbardziej atrakcyjnym ze środowych spotkań wydaje się to między RB Lipsk a Paris Saint-Germain. Dla drużyny z Niemiec mecz będzie okazją do rewanżu za półfinałową porażkę 0:3 z ubiegłego sezonu. Tego dnia dwie kolejne włoskie drużyny powalczą o punkty, obie na wyjazdach - zawodnicy rzymskiego Lazio wybiegną na murawę w Petersburgu, a Juventus zmierzy się z węgierskim Ferencvárosi TC.

 

Wtorek, 3 listopada:

18:55: (A) Lokomotiw Moskwa - Atletico Madryt 1:1 (An. Mirančuk [kar.] – J. Giménez)

18:55: (B) Szachtar Donieck - Borussia Mönchengladbach 0:6 (3x Pléa, Bondar [sam.], Binsibajni, Stindl)

21:00: (A) FC Red Bull Salzburg - Bayern Monachium 2:6 (M. Beriša, Okugawa – 2x Lewandowski, Kristensen [sam.], Boateng, Sané, L. Hernández)

21:00: (B) Real Madryt - Inter Mediolan 3:2 (Benzema, Ramos, Rodrygo – L. Martínez, Perišić)

21:00: (C) Manchester City - Olympiakos Pireus 3:0 (F. Torres, G. Jesus, Cancelo)

21:00: (C) FC Porto - Olympique Marsylia 3:0 (Marega, S. Oliveira [kar.], Díaz)

21:00: (D) FC Midtjylland - AFC Ajax 1:2 (Dreyer – Antony, Tadić)

21:00: (D) Atalanta BC - Liverpool FC 0:5 (3x Diogo Jota, Salah, Mané)

 

Środa, 4 listopada:

18:55: (F) Zenit Sankt Petersburg - SS Lazio 1:1 (Jerochin – F. Caicedo)

18:55: (H) Istanbul Basaksehir - Manchester United 2:1 (Ba, Višća – Martial)

21:00 (E) Sevilla FC - FK Krasnodar 3:2 (2x Nasjrí, Rakitić – Sulejmanov, M. Berg [kar.])

21:00 (E) Chelsea FC - Stade Rennes 3:0 (2x Werner [2x kar.], T. Abraham)

21:00 (F) Club Brugge - Borussia Dortmund 0:3 (2x Häland, T. Hazard)

21:00 (G) FC Barcelona - Dynamo Kijów 2:1 (Messi [kar.], Piqué – Cygankov)

21:00 (G) Ferencvárosi TC - Juventus FC 1:4 (Boli – 2x Morata, Dybala, Dvali [sam.])

21:00 (H) RB Lipsk - Paris Saint-Germain 2:1 (Nkunku, Forsberg [kar.] – Di Maria)



154 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Yankee Doodie
Yankee Doodie
5 listopada 2020, 22:18
Fajnie ze chociaż Lech dzisiaj wygrał
Edytowano dnia: 5 listopada 2020, 22:19
0
goat333
goat333
5 listopada 2020, 12:59
Halland to jest kocur w 11 meczy 14 goli wyrównał bramki Nazario w LM. Sądzę że to właśnie Halland będzie w niedalekiej przyszłości najlepszym zawodnikiem świata.
0
Purysta
Purysta
5 listopada 2020, 17:38
*meczów
0
Manolas
Manolas
5 listopada 2020, 11:13
Menczester XDDDDDD
0
Fushnikov
Fushnikov
5 listopada 2020, 19:47
Manczester xDddd
0
patrykas
patrykas
5 listopada 2020, 10:39
A co powiecie o tym młodziutkim bramkarzu Dynama Ruslan Neshcheret ? Fantastyczne parady w jego wykonaniu i zapewne zwróci uwagę na siebie po tym meczu z Barceloną :)
1
Semper Fideli
Semper Fideli
5 listopada 2020, 05:38
Morata kolejny niezły mecz ale mnie ta łajza zaskakuje. Ktoś może coś więcej powiedzieć o młodym Moise z PSG bo widzę że strzela, asystuje a co z gra ?
0
dysha1992
dysha1992
5 listopada 2020, 06:08
Wczoraj zdecydowanie najlepszy w PSG. Silny, dobrze zastawia piłkę, rozgrywa. Mogl zrobić jeszcze więcej ale koledzy nie dojechali na mecz ;D
0
Milanboy
Milanboy
4 listopada 2020, 23:25
Szkoda Griezmanna, niedawno taka strzelba a teraz ledwo jedna bramka w sezonie...
0
Fushnikov
Fushnikov
4 listopada 2020, 23:36
Chciał grać w potędze to gra. Widziały gały gdzie kontrakt podpisywaly xD
2
dysha1992
dysha1992
5 listopada 2020, 06:09
A może tak On do pary z Ibra na kolejny sezon?
0
Milanboy
Milanboy
5 listopada 2020, 09:00
Fushnikov- Ale zabawne, chciał grać wciąż w topowym klubie i lepszym niż Atletico oraz mierzącym wyżej, do tego mając u boku Leo Messiego.......
0
Fushnikov
Fushnikov
5 listopada 2020, 19:49
Pewnie że Zabawne zwłaszcza że Atletico stoi dużo wyżej piłkarsko od Barcelony od min 3lat. Prawie dwa razy zdobył CL z nimi. Z Barcelona nie zdobędzie nic.
0
Milanboy
Milanboy
5 listopada 2020, 23:31
Fushnikov - Że co? Barcelona stoi wyżej od Atletico, może nie w tym sezonie, ale ostatnie lata? Przecież to dzielenie się mistrzostwami z Realem Madryt, a final Lm? No to nie jest w ogóle miarodajne, zresztą ostatni finał AM miał miejsce 4 lata temu i w czasie gdy Barca zdobyła dublet. Widzę kłamstwo pogania kolejnym kłamstwem.
0
kamilus
kamilus
4 listopada 2020, 23:03
Obrona United w formie: https://streamable.com/8jyd0k

( ͡° ͜ʖ ͡°)
4
Jalapeno
Jalapeno
4 listopada 2020, 21:58
Haaland dublet w pierwszej połowie. W Lidze Mistrzów: 11 meczów, 14 goli, a jeszcze druga połowa. No jest świrnięty chłop, ewidentnie.
2
Laudi
Laudi
4 listopada 2020, 21:26
Sevilla moglaby sie obudzic. Wystarczy, ze Manchester mi kupon przegral
0
Laudi
Laudi
4 listopada 2020, 22:45
jak Sevilla odrobila, to PSG... ciezkie to zycie :/
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
4 listopada 2020, 21:03
Brawo dla Lazio, mimo przeciwności losu wywożą cenny punkt. RasenBallsport Leipzig v Paris Saint-Germain wydaje się najciekawszym spotkaniem.
0
Orzelek79
Orzelek79
4 listopada 2020, 19:26
Inter znowu źle wygląda w grupie w której teoretycznie powinni być drudzy. Mają jeszcze 3 mecze ale już w tej chwili nie wszystko zależy od nich.
0
Jalapeno
Jalapeno
4 listopada 2020, 18:39
To niezłe głąby. Wybrali miałką Barcelonę z osłabionym Dynamem, zamiast kuźwa PSG - Lipsk. xD

Jeżeli chodzi o włoskie ekipy, to w sumie trzymam tylko kciuki za Lazio i Atalantę. Za Rzymianami generalnie nie przepadam, ale mają niezły start w grupie i liczę, że z niej wyjdą (lepiej, żeby to oni nabijali punkty Włochom niż Inter i Juventus). :)
3
dysha1992
dysha1992
5 listopada 2020, 06:10
Bo tam Kędziora gra ;D
2
ALCANTARA
ALCANTARA
4 listopada 2020, 17:30
Ale słabizna dzisiaj w tej LM. Tak się zastanawiam czy Liverpool wczoraj połamał Atalancie kręgosłup i się już tego nie podniosą, wracając na należyte im miejsce w lidze -8.
2
Orzelek79
Orzelek79
4 listopada 2020, 18:21
W tamtym sezonie jeszcze gorzej wystartowali w LM a jak skończyli..... Atalanta co sezon zaczyna średnio ale nie ważne jak się zaczyna, ważne jak się kończy.
1
krisss811
krisss811
4 listopada 2020, 11:19
Obejrzałem dzis skrót meczu Atalanty i dało się zauważyć że ten Hoeteber to brał udzial chyba we wszystkich golach....dla The Reds, możliwe że jak to skrót spotkania wiele jest przekłamań ale póki co wydaje się strasznie słaby ten gość.
0
MK92
MK92
4 listopada 2020, 10:40
Czytałem komentarz na stronie Interu po wczorajszym meczu z Realem, że muszą koniecznie wymienić bramkarza, bo Handanović już nie daje rady na wysokim poziomie. No i konkluzja była taka, że za miedzą jest zdolny bramkarz, któremu kończy się kontrakt :) Powodzenia!
1
Orzelek79
Orzelek79
4 listopada 2020, 18:23
Hehehe, dobre. Gigio zakochany w Milanie , pójdzie do Interu, hahahaha.
1
Rafalzki
Rafalzki
4 listopada 2020, 10:03
ale mecz dzisiaj w tvp wybrali, Barcelona - Dynamo... Co za sraka. Jest niezły meczyk Lipsk - PSG to nie, trzeba dać zasraną Barcelonkę.
11
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 listopada 2020, 10:10
Trzeba ich pokazywać puki jeszcze grają .. tam sytuacja w FCB jest podobno dramatyczna.
1
Zuber
Zuber
4 listopada 2020, 10:31
Trzeba pokazać Dynamo, przecież tam gra Polak. xD
2
4 listopada 2020, 09:58
Kazdy kto gra 352 wyglada zalosnie, takze tylko wielki Milan sie liczy i padre Pioli a nie jakies zalosne wloskie betony, a Conte to najwiekszy i najgorszy, przebrzydly beton
5
Zimer9009
Zimer9009
4 listopada 2020, 09:12
Jednak nie trafiłem ;(

Conte zrzucił winę na Hakimiego, a nie na to, że Madryt jest stolicą Hiszpanii.

Ale całe szczęście Pan Grzywka już się wybielił ;))
0
Gol
Gol
4 listopada 2020, 09:09
Inter jest beznadziejnie słaby na początku nowego sezonu, użytkownicy co po meczu z Szachtarem w ramach LE wróżyli im tutaj sezon sukcesów chyba nabrali potężnej ilości wody w usta, bo coś nie widać ich ostatnio.

W obronie katastrofa, w pomocy przebłyski, a atak opiera się na Lukaku i jego sile fizycznej. Przy takich środkach zainwestowanych i trenera z pensją na poziomie 12 mln euro netto nie dziwię się kibicom Interu, że są wściekli. Miało być Scudetto i sukcesów czas, tymczasem do historii przechodzi dublet Ibrahimovicia i fatalna gra w LM wraz z odpadnięciem trzeci sezon z rzędu już w po fazie grupowej tych rozgrywek.

Atalanta się również fatalnie zaprezentowała, oby dzisiaj Juventusowi i Lazio poszło trochę lepiej niż przed tygodniem.
Edytowano dnia: 4 listopada 2020, 09:11
5
Zuber
Zuber
4 listopada 2020, 09:57
Spokojnie. Już niedługo zacznie się standardowa śpiewka pt. "Ale jakie scudetto?! Nikt nigdy tak nie mówił!". Pytanie tylko kiedy. Zazwyczaj jest to styczeń/luty, choć w ostatnim sezonie trzeba było czekać aż do czerwca.
3
Gol
Gol
4 listopada 2020, 10:45
"Celem na ten sezon było utrzymanie w Serie A i 4 miejsce w grupie LM".

Ja nie mam za złe kibicom Interu, że rozmarzyli się o mistrzostwie w tym sezonie, przecież już tutaj po ledwie 6 kolejkach niektórzy fani Milanu zaczynają przebąkiwać coś o wygraniu ligi i to po okienku transferowym ocenionym przez wielu użytkowników bardzo nisko, jednak różnica polega na tym, że dla nas faktycznie mistrzostwo nie jest celem. Celem jest zajęcia miejsca w 4 i granie w LM w przyszłym sezonie, a dla Interu cel był jasny - Gramy o mistrzostwo. Niestety pościąganie wypalonych starych zawodników i budowanie na nich kadry jest nieporozumieniem, Ci zawodnicy z meczu na mecz będą już tylko coraz słabsi, a Inter może podzielić los Barcelony czy Milanu z przed dekady. Ciężko mi zrozumieć zaufanie jakim został obdarzony Conte, patrząc na jego pracę w poprzednich klubach i atmosferę w jakiej się z nimi żegnał, a zwłaszcza ciężko mi zrozumieć dlaczego Inter płaci mu więcej niż zarabiają najlepsi zawodnicy ligi.

Kolektyw z tego raczej nie powstanie, a patrząc na wypowiedzi kudłatego, nie potrafi on dodatkowo zrozumieć własnych błędów co skutkuje mocno betonową taktyką na spotkania.
1
patoo_07
patoo_07
4 listopada 2020, 08:11
Ale Atalanta w obronie to jest niewidoma. Postawić Leao na skrzydło i grać mu prostopadłe piłki. Na 10 przejdzie 7, z czego strzelmy chociaż 3 bramki. Liveprool ich wypunktował wrzucając tylko piłki za obrońców. Żadnej filozofii tam nie było.
1
Boro
Boro
4 listopada 2020, 08:34
Atalancie nie wolno dawać grać swojej piłki, nie wolno dać się zdominować. Kiedy tylko stawia im się ofensywny opór a nie zamyka w defensywie to zaczynają się dla nich schody. Uważam że w naszej obecnej formie sromotnie byśmy ich zlali.
3
AC1899
AC1899
4 listopada 2020, 07:41
Ludzie, ludziska piszący, że trzeba kibicować włoskim drużynom w pucharach, "bo punkty". Pierwsze 4 federacje mają taką przewagę nad resztą, że nie jest realne, by ktoś ich wyprzedził, także śmiać mi się chce jak ktoś z tymi punktami do rankingu wyjeżdża.
1
deshaun
deshaun
4 listopada 2020, 08:00
To może przekona Cię fakt, że grająca dłużej w europejskich pucharach włoska drużyna, to drużyna gorsza w serie A - mało kto, może poza Juve, ma kadrę taką, żeby na 2 frontach grać na maxa, nie wspominając o Pucharze Włoch
3
Zimer9009
Zimer9009
4 listopada 2020, 09:02
Deshaun: zgoda, ale w drugą stronę - krócej grający w LM Inter i Juve to mniejsza szansa na wygranie przez te drużyny pucharu ;)

A żadnemu kibicowi Milanu raczej nie uśmiecha się widzieć tych drużyn na szczycie Europy ;)
3
deshaun
deshaun
4 listopada 2020, 13:31
Zimer9009

co kieruje Tobą w życiu? Żeby była jasność - pytam całkowicie poważnie.

Bo z tego co piszesz, to dla Ciebie ważniejsza jest krzywda Twojego wroga, kosztem Twojego szczęscia. Twoja sprawa, ale jest to dla mnie pewna społeczna patologia, dość powszechna w naszym narodzie.
No bo gdzie korzyść dla Milanu w tym, że Juve i Inter skupi się na lidze? Nigdzie. Jaka będzie korzyść dla Milanu, jeśli jakaś włoska drużyna będzie grała długo w pucharach (nawet jeśli wygra) - Milan ma większe szanse na zagranie w przyszłym roku w LM.

No ale za przeproszeniem, wg Twojego myślenia - yebać LM czy tam scudetto, najważniejsze że Inter czy Juve nie wygra LM. Trzymajcie kciuki ziomale!

Zapewne cele Milanu 2021 ustalonego przez Elliota czy Gazidisa: "trzymać kciuki niech inni Włosi nie wygrają LM, bo w konsekwencji może zjeść nas zazdrość"
Edytowano dnia: 4 listopada 2020, 13:35
0
Majki85
Majki85
4 listopada 2020, 05:19
Mecze przy pustych trybunach to porażka, ale mecze LM na takim stadionie na jakim gra obecnie Real to już jest katastrofa. Czułem się jakbym oglądał jakiś sparing Milanu z Monza rozgrywany w Milanello na boisku treningowym.
3
deshaun
deshaun
4 listopada 2020, 07:14
Mi sie juniorzy przypominają. Jak nie bylo wyników to zamiast na głównym, graliśmy na klepisku.
1
Manolas
Manolas
4 listopada 2020, 05:17
Post do pośmiania się z Interu to super post :D
13
Marcos Salinas
4 listopada 2020, 05:09
Brawo Conte. Trzymaj tak dalej. Tak kończy się wymachiwanie szabelką, gdy dla trenera czas zatrzymał się w miejscu 3-4 lata wstecz - zamiast iść w jakość połączoną z doświadczeniem ściąga się weteranów za samo nazwisko. Z szumnych zapowiedzi o walce o Scudetto zaraz zrobi się pożegnanie z Europą już w 2020 roku oraz drżenie o top 4 w Serie A.
2
Mailand_91
Mailand_91
3 listopada 2020, 23:54
Widziałęm druga połowe Salzburga z Bayernem. Szoboszlai przecietnie, chociaz czytałem komentarze ze w pierwszej połowie dawał sobie rade i pokazał się z bardzo dobrej strony. Ja tam dalej podtrzymuje swoje zdanie i wole Węgra niz Diaza
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
4 listopada 2020, 00:27
Salzburg przez 80min był równorzędnym rywalem, Bayern miał z nimi masę problemów bo grali naprawdę ładną dla oka kombinacyjną piłkę ale na ostatniej prostej spotkania totalnie się posypali, wynik bardzo niesprawiedliwy w tym sensie że sugeruje łatwy mecz dla Niemców. Szaboszlai to wciąż nieoszlifowany talent w pierwszej połowie był wszędzie, bardzo aktywny ale im bliżej końca tym coraz bardziej gasł. Co do Interu i Realu... nie mogłem na to patrzeć, wyłączyłem po 10min bo obie drużyny są w słabej dyspozycji i cięzko się je ogląda mimo że to duże firmy to od początku zapowiadała się kopanina a wynik był łatwy do przewidzenia, słaby Real wygrywa z osłabionym brakiem (najważniejszego - Lukaku) Interem. Atalanta dostała srogą lekcję i też nie wygląda na zespół w formie niemniej nie są na straconej pozycji w walce o 2 miejsce w grupie, Shakthar przegrał jeszcze wyżej 0:6. Ten sezon będzie szalony już to się unaocznia, duża intensywność, brak odpoczynku, wykluczenia przez covid... stąd hokejowe wyniki, Atalanta długo grała ponad stan ale oni nie mają zasobów na walkę na wielu frontach, to zespół który nigdy wydał nawet 20mln na zawodnika jak to się ma do Liverpoolu?
0
Blady19921002
Blady19921002
3 listopada 2020, 23:49
Pięknie ogląda się Inter na samym dnie grupy, szkoda że w Serie A nie są jeszcze na samym dole. Jeśli ktoś pisze że trzeba kibicować Interowi w Europie, to niech pójdzie i powie to kibicom Milanu pod San Siro, zobaczymy jak zareagują. Nigdy nie będę kibicował Merdom. Forza Milan!
Edytowano dnia: 3 listopada 2020, 23:49
18
Olli666
Olli666
4 listopada 2020, 06:48
Święte słowa. Tak samo mam jak ktoś pisze ze trzeba trzymać kciuki za Juve.
6
Olli666
Olli666
4 listopada 2020, 07:13
Oj nieladnie tak pisać. Tutaj kibice interu są klepani po dupci.... :)
6
pazioni
Moderator pazioni
4 listopada 2020, 07:27
Zawsze pisalem ,że
INTERISTA PEZZO DI MERDA...
7
Gerada
Gerada
4 listopada 2020, 08:37
Rozmawiałem swego czasu z wieloma kibicami zarówno Interu jak i Milanu w Mediolanie i nawet w pojedynczym przypadku nie odniosłem wrażenia, że chcieliby żeby lokalny rywal spadł z ligi. Docinki i przekomarzanie idą tam na potęgę, ale suma summarum nie ma zawiści i nienawiści, a kibice obu drużyn nie mają problemów z jakąkolwiek świadomą koegzystencją... Także nie spodziewam się żeby kogoś spotkało coś nieprzyjemnego za takie stwierdzenie. To nie Polska.
4
R44
R44
4 listopada 2020, 16:49
Ja właśnie nie rozumiem dlaczego tak jest, ze kibice Interu są tutaj klepani po pupci. Nic mnie tak nie drażni na naszej stronce, jak komenty jednego atencyjnego merdacza. Najpierw wazelinka jak to Milan daje radę i wgl, później 30 zdań ze w merdaczowie tez jest super ale coś tam coś tam i będzie jeszcze lepiej itp. Oczywiście milion okejek bo kibic Interu pochwalił Milan, przy okazji czyniąc rozprawkę pt „FC Internazionale Milano i jego współczesne cudy”.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
3 listopada 2020, 23:33
Lewy w gazie, Inter poległ z cienkim w tej chwili Realem... Żyć, nie umierać ;) Jak mnie cieszą te potknięcia merd. Trener za krocie, transfery fajne, a tu takie niewiadomo co... A za miedzą wyśmiewany Pioli z przedszkolem, do tego na szpicy koleś, który mógłby być ojcem dla co najmniej połowy z nich... I się kręci;)
5
Yabaye
Yabaye
3 listopada 2020, 23:36
Radziłbym trzymać kciuki za wszystkie włoskie ekipy, oby dochodziły jak najdalej, bo to nabija nam worek punktów dla ligi. Układ idealny? Inter, Atalanta, Juve i ktokolwiek spoza Italii w półfinale (i później zwycięzca). Wilk syty i Manchester City
2
Piotrek1899
Piotrek1899
3 listopada 2020, 23:40
To trzymaj też za mnie. Ja za Inter nie mam zamiaru niczego trzymać. Chyba by mi wątroba zgniła.
12
mathiaz
3 listopada 2020, 23:30
Uważacie, że Ferran Torres to będzie David Silva v.2.0?
0
Sakuragi
Sakuragi
3 listopada 2020, 23:39
Nie. Porównania typu v.2.0 sprawdzają się tylko w kwestii Niang'ów.
7
mathiaz
3 listopada 2020, 23:56
Antoni pozwolisz, że się nie zgodzę? Nawet wyłączając z porównania bramkarzy i środkowych obrońców da się znaleźć zawodników zastępujących v.1.0:-P np. Kucharski- Zahavi
1
mathiaz
mathiaz
4 listopada 2020, 07:16
A ja myślałem ze Fernando jeszcze kopie
0
Michał92
Michał92
3 listopada 2020, 23:28
Inter z Lukaku i Skriniarem mogliby powalczyć dzis o 3 pkt.
2
primo2p
primo2p
3 listopada 2020, 23:55
"mogliby" to najlepsza część wypowiedzi :)
2
3 listopada 2020, 23:23
O fajnie, że jest gdzie komentować LM:) Szkoda trochę Interu, bo zasłużyli przynajmniej na remis. Ogólnie zespoły serie A dzisiaj cieńko. Liczę, że jutro będzie lepiej.
2
3 listopada 2020, 23:19
Ale hejcik na Conte na stronie Interu. :) Z Lukaku mogliby dzisiaj wygrać.
0
kamilus
kamilus
3 listopada 2020, 23:21
Jest już #ConteOut? A tak bardziej na poważnie, to niedługo wolny może być trener, "który zaczynał w Milanie jak Sacchi". ( ͡° ͜ʖ ͡°)
6
86rl
4 listopada 2020, 02:37
O którego trenera chodzi?
0
kamilus
kamilus
4 listopada 2020, 09:18
Marco Giampaolo. :P
0
BartekWydziu
BartekWydziu
3 listopada 2020, 23:06
Post dodany żeby się pośmiać z Interu? ;)
6
Vol'jin
Vol'jin
3 listopada 2020, 23:05
To co robi Marco Rose z Borussią jest też imponujące
0
Jalapeno
Jalapeno
3 listopada 2020, 23:02
Coś niesamowitego, na jaki poziom wskoczył Lewandowski. Gość tak nas przyzwyczaił do strzelania, że teraz bardziej się zdziwię, jak on nie strzeli żadnej bramki w meczu, niż jak strzeli.

Mam wrażenie, że w Polsce jest mocno niedoceniany. Sporo Polaków to ludzie zawistni i nie lubią, jak komuś się powodzi, jak ktoś ma kasę, super życie, pieniądze. A taki Lewandowski? No kasę ma, przystojny chłopak, piękna żona, dziecko, piękna kariera, która jeszcze się nie kończy i oby się nie kończyła szybko, status legendy w jednym z największych klubów w historii. No chłop ma w zasadzie wszystko, a na dodatek jest obecnie najlepszym zawodnikiem w najbardziej popularnej dyscyplinie.

Ja wiem, że media pompują tego Lewego, sporo artykułów, filmików, wypowiedzi dziennikarzy, pismaków, itp, no, ale w sumie czemu nie? Drugiego takiego Polaka-Rodaka w tej dyscyplinie nie doczekamy. Duma, naprawdę jestem pod wrażeniem. Niepopularna opinia, ale uważam, że Lewandowski to jeden z najlepszych napastników w historii, a patrząc na to, jak się chłop prowadzi, to po zakończeniu kariery będzie w top5 najlepszych dziewiątek w dziejach. :)
Edytowano dnia: 3 listopada 2020, 23:03
22
erce
erce
3 listopada 2020, 23:03
Bo powinien się do porządnej roboty wziąć a nie biega sobie sobie za kawałkiem szmatki i czeka tylko aż mu koledzy podadzą na pustą bramkę :DDDD
5
Pinokio
Pinokio
3 listopada 2020, 23:10
erce


Uśmiałem się z twojej głupoty.
0
erce
erce
3 listopada 2020, 23:15
Pinokio, cieszy mnie to niezmiernie, że ulepszyłem Twój wieczór uśmiechem.

PS. następnym razem dopiszę ***IRONIA***
7
erce
erce
3 listopada 2020, 23:27
Jalapeno
100% racja. Jednak nie ma co się przejmować trolami internetowymi. Na Interii czy tego typu portalach piszą w kółko te same osoby, co troluja pod każdym newsem obojętnie o czym by był. Co do Lewego, to kiedyś gdy Polska nie potrafiła nigdzie awansować przez 16 lat, to w życiu bym nie pomyślał, że będziemy mieć piłkarza na takim poziomie.
3
Sakuragi
Sakuragi
3 listopada 2020, 23:37
Jalapeno dokładnie tak i nawet nie wiem dlaczego piszesz, że to niepopularna opinia. Robert jest kozak. Jedyne z czym się nie zgodze to to, że Lewy jest przystojny :P
2
Zielony2009
Zielony2009
3 listopada 2020, 23:44
Wydaje mi się, że na hejt wpływa właśnie ten cukierkowy obraz i wkurzająca żona, dla wielu w tym dla mnie to jego życie jest jakieś takie miałkie.

Zaznaczam jednak, że nie jest tutaj bezstronny, bo darzę Lewego skrajną niechęcią, jest moim nemezis nie tylko wśród piłkarzy i w ogóle wśród szeroko pojętych celebrytów. Dlaczego? Już wyjaśniam.

Gdy LEwy był młody i grał w Lechu/Borussi wprawdzie dostrzegałem jego talent, ale nie wróżyłem mu wielkiej kariery, uważałem, że napastnicy typu Żurawskiego, Frankowskiego czy Olissadebe mieli więcej talentu i więcej dawali drużynie. Upierałem się przy swoich twierdzeniach długo. Najpierw twierdziłem, że przegra rywalizację z Bariossem, potem że w Bayerne się nie sprawdzi, bo w Dortmundzie miał Kloppa i grano pod niego, potem hejtowałem go, że nie strzela w LM.

Każda bramka Lewego to dla mnie kolejna szpileczka pokazująca mi jak bardzo się myliłem i jak bardzo zawistny jestem. Czy to źle? Wolę całą nienawiść przelewać w jakiegoś grajka, który nie ma pojęcia o moim istnieniu niż emanować ją w życiu codziennym. Lewandowski będzie obecny w mediach do końca życia zatem i ja mam na całe życie zapewniony obiekt nienawiści.

PS: Pozostaje mi tylko hejt, że Lewy nie wiele daje kadrze, przynajmniej nie tyle co w klubie, znika w ważnych meczach, a jego osiągnięcia w kadrze są współmierne do ww. napastników (Owszem na więcej spotkań/goli, ale zwróćcie uwagę z kim nabijał sobie licznik, po za tym dzisiejszych czasach piłkarze potrafią być dłużej eksploatowani niż kiedyś).
Jestem zawistnym polaczkiem i dobrze mi z tym :)

PS2: "top5 najlepszych dziewiątek w dziejach. :)" - o nieeee po moim trupie, choćbym miał nagrać filmik na yt na Lewego, choćbym miał zrobić pikietę pod narodowym, nie ma opcji, nigdy się nie zgodzę,
Edytowano dnia: 3 listopada 2020, 23:46
3
Jalapeno
Jalapeno
3 listopada 2020, 23:54
Zielony2009

Dam Ci lajka, bo szanuję opinię i szczerość. Ogólnie, to Lewandowski sporo pracą nadrobił, po prostu. Ja uważam, że on nie jest jakiś wyróżniający się pod względem wachlarzu umiejętności...

Przecież kuźwa... Benzema wydaje się mieć lepszy zakres możliwości, przyjemniej się na jego grę patrzy - w ten sposób Ibra - chyba nie muszę nic mówić. Już nawet nie wspominam o kosmitach na pozycji numer dziewięć - Henry i Suarez z Liverpoolu. Przecież goście to sobie kiwali obrońców, ładowali bomby z daleka. Lewandowski stylem, urodą tego stylu to nawet nie jest blisko takiego Henry'ego czy Suareza z czasów świetności, zgodzisz się chyba ze mną.

Jednak broni się liczbami, broni się regularnością, broni się tym, jak wygląda, jak gra w wieku 32 lat. Łatwo można w tym wieku zaliczyć zjazd, spójrz na Suareza. Urugwajczyk w prime zjadał Lewego prime i zjadał może każdego, innego napastnika, ale regularnością nie stał nawet obok Lewego.

Polak ma 511 goli w 784 meczach... 70 w Lidze Mistrzów, zaraz będzie w top3. Koniec końców talent schodzi na drugi plan. Od CR7 to też mnóstwo piłkarzy miało i ma większy talent. Tylko konsekwentność, praca i regularność pozwoliła braki w talencie zatuszować i dojść na szczyt. Podobnie jest z Lewym.
0
mpt1899
mpt1899
3 listopada 2020, 23:00
Wielkie podziekowania dla redakcji za ten watek. Super sprawa. Ktos tez kidys tu mowil o podobnym watku o plotkach transferowych. Moim zdaniem tez dobry pomysl, chociaz jak ja o tym wspomnnialem to mi powiedziano, zebym sobie poszedl na strone plotkarska. Wielu z nas pisze o laczonych pilkarzach i podaje fajne informacje o grajkach a plotki to i Di Marzio podaje. Jeszcze raz dziekuje.
Edytowano dnia: 3 listopada 2020, 23:00
7
erce
erce
3 listopada 2020, 22:59
Mega mi się podoba w Realu to, że potrafią poklepać piłką nawet blisko własnej bramki na bardzo małej przestrzeni. No ale poza tym to słabo zagrali i jedni i drudzy dlatego mecz wydawał się być na poziomie (chociaż dla obserwatora był ciekawy). Co do Interu to trochę nie rozumiem Conte.. zmienia chyba najlepszego zawodnika Interu (Barelle) i wpuszcza gościa, który nie wiem czy miał jakikolwiek kontakt z piłką do końca meczu. Potem robi zmianę w 86min, która nie wiadomo co miała spowodować. Szkoda, że nie da się obstawić u buka co ten narcyz powie po meczu bo kurs na "brak szczęścia" zaczyna oscylować w okolicy 1 :)
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
3 listopada 2020, 22:56
Inter na 7 ostatnich meczów, gdzie do zdobycia było 21 punktów, zdobył aż 7. Średnia 1 punktu na mecz. Conte chce chyba powtórzyć wyczyn Giampaolo z Milanem z zeszłego sezonu.

Jaka lipa. W to, że Milan się utrzyma na pierwszym miejscu do końca rozgrywek, wierzą tylko skrajni optymiści. Naprawdę myślałem, że w końcu Inter zdetronizuje Juventus. Z drugiej strony... Stara Dama chyba sama chce się zdetronizować i oddać mistrzostwo w inne ręce, bo gra równie tragicznie, co nasi sąsiedzi zza miedzy.
3
Olli666
Olli666
4 listopada 2020, 07:07
Niestety nikt po za juve i interem na chwile obecna nie ma prawa myśleć o zdobyciu mistrzostwa tak samo nikt po za nimi nie może mówić ze zajmie miejsce 1-4. To są dwie najmocniejsze na chwile obecną drużyny. Które mogą teraz grać piach, mogą odpaść z lm nie awansować do le i stracić przez to dużo kasy. I wtedy staną się nie do zatrzymania. Oczywiście grając w lm/le tez mogą być nie do zatrzymania gdyż są to jedyne zespoły w Włoszech które mogą się pochwalić tak silna kadra. Koniec końców myśle ze inter lub juve zdobędzie mistrza. A co do Milanu mam nadzieje ze zajmie miejsce w pierwszej 4. Bo na chwile obecna jest mega podnieta naszymi wynikami lecz prawdę mówiąc nie mamy ławki na granie na 3 frontach co 3 dni. Choć naszym promykiem nadziei na jakiś puchar powinien być właśnie ten sezon pandemiczny bo tak szczerze wszystko się w nim może wydarzyć.
0
misiek007e
misiek007e
3 listopada 2020, 22:55
Inter nie zasłużył nawet na granie w Le taką grą. Wiadomo czy Gaspernini tańczył przy linii przy takim wyniku?
3
TR3V0R
TR3V0R
4 listopada 2020, 10:22
tak, podobno robił fikołki po każdej straconej bramce. Dzisiaj było info że ostatecznie skończył w szpitalu bo połamał się z powodu nadmiaru fikołków :D
0
kamilus
kamilus
3 listopada 2020, 22:53
Jak tak dalej Inter będzie grał, to na wiosnę nie będą mieć nawet LE. Oj jak mi z tego powodu wszystko jedno. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
mathiaz
3 listopada 2020, 23:05
W ogóle ta grupa to jest jakiś mem. Shakthar prowadzi 3:0 do przerwy z Realem kończy się 3:2 i nerwówka. Gladbach traci gola na 2:2 z Interem w 90 minucie. Z Realem prowadzą 2:0 kończy się 2:2. Shakthar wygrywa z Realem, remisuje z Interem, faworyci grupy rosną. Bum! 0:6 z Gladbach. Ciekawe kto wyjdzie z tej grupy.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
3 listopada 2020, 22:48
Nie chcę nic mówić, ale my z Liverpoolem albo wygrywaliśmy 2:1, albo przegrywaliśmy dopiero po karnych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
3
mathiaz
mathiaz
4 listopada 2020, 07:21
Po jakich karnych?
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
4 listopada 2020, 08:33
Dudka pamięta czy za młody? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Sosojowy
Sosojowy
3 listopada 2020, 22:43
Niech ta Serie A wroci kiedys na szczyt, bo naprawde sie przykro patrzy. ;/
0
patoo_07
patoo_07
3 listopada 2020, 22:54
Trzeba czekać na Milan :D
6
brzydki
brzydki
3 listopada 2020, 22:41
Jak taka rzadzizna jak Perisić zaliczyła epizod w Bayernie to chyba wie tylko on sam i Kalinić xD
1
mathiaz
3 listopada 2020, 22:30
No jak Klopp nie zatańczy po końcowym gwizdku to się obrażę...
1
Zimer9009
Zimer9009
3 listopada 2020, 22:26
Powiem Wam, że oglądam Real - Inter i ja rozumiem, że obydwie ekipy nie są w swojej najlepszej formie, ale gdyby mi ktoś powiedział ze to jest spotkanie ligi np portugalskiej o pietruszkę to bym w to uwierzył.
5
lyndonmilan
lyndonmilan
3 listopada 2020, 22:26
Milan nawet bez formy zawsze lepiej prezentowal sie w lidze Mistrzów od innych wloskich ekip z wyjatkiem jednego roku gdzie Inter wygrał edycje.
Milan musi wroci do LM zeby uratowac honor wloskich ekip w nastepnym roku :)
7
Oryginalny
Oryginalny
3 listopada 2020, 22:14
Ata od paru meczy juz doluje. Chyba zaczynaja spadac na swoje miejsce
4
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
3 listopada 2020, 22:13
Liverpool... dawaj dwu cyfrówkę!
1
Starosta
Starosta
3 listopada 2020, 22:12
Atalanta dzisiaj ciężki łomot. 54 minuta 0:5.
3
Fushnikov
Fushnikov
3 listopada 2020, 22:10
Fajne dwa babole już zaliczył Sportiello xD
0
Ratava
Ratava
3 listopada 2020, 22:10
i cyk najladniej grajacy zespol w serie a, najbardziej ofensywny wlasnie dostaje piataka po tylku xD smutne jak ta serie a upadla
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 listopada 2020, 22:15
Aktualnie najlepszy jest Milan i Sassuolo. A nie Atalanta która dostała 4kę od Napoli.
Edytowano dnia: 4 listopada 2020, 00:40
15
Ratava
Ratava
3 listopada 2020, 22:18
aktualnie, ale wywalczyli w poprzednim sezonie awans do lm, to mogliby chociaz twarz jakas zachowac...

milan mimo super serii i poprawy gry, raczej tez wiekszych szans z liverpoolem by nie mial...
0
brzydki
brzydki
3 listopada 2020, 22:31
^ Pomijając fakt, że z Liverpoolem - zwycięzcą PL i zeszłorocznym zwycięzcą LM - to tylko kilka klubów na świecie miałoby większe szanse :)
0
mathiaz
3 listopada 2020, 22:35
brzydki
Aston Villa?:-D
1
brzydki
brzydki
3 listopada 2020, 22:37
Może inaczej - mało która drużyna byłaby faworytem przed meczem :)
2
pawel1989
pawel1989
3 listopada 2020, 22:54
Gasperini nie tańczył?
Edytowano dnia: 3 listopada 2020, 22:55
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się