SCUDETTO


Ostrzał do ostatnich minut! Ale tylko remis z Hellasem

8 listopada 2020, 19:43, cinassek Aktualności
Ostrzał do ostatnich minut! Ale tylko remis z Hellasem

Niesamowite i pełne emocji starcie stoczyli w niedzielny wieczór na San Siro zawodnicy AC Milan i Hellasu Werona. Goście szybko strzelili dwa gole, by potem przez całą potyczkę bronić dostępu do własnej bramki. Ostatecznie mediolańczycy sforsowali ich mur dwukrotnie, ale mogli i powinni zwyciężyć, a nie tylko zremisować. Dodatkowo Zlatan Ibrahimović zmarnował rzut karny.

Pojedynek rozpoczął się w sposób zupełnie dla rossonerich nieznany z poprzednich spotkań. Rywale rzucili się bowiem na nich bardzo agresywnie, a co gorsza dla nas szybko zaczęło przynosić to im efekty. Najpierw Nikola Kalinić co prawda przegrał pojedynek z Gianluigim Donnarummą, ale już po chwili Włoch sparował piłkę na poprzeczkę w zamieszaniu po rzucie rożnym, a z bliska do siatki wbił się Antonin Barak.

Nie minął kolejny kwadrans, a było już 0:2. Tym razem po uderzeniu z dystansu niefortunnie interweniował Davide Calabria, który nadał futbolówce takiej rotacji, że ta całkowicie zmyliła golkipera mediolańczyków i zatrzepotała w bramce. Gospodarze nie mieli wyjścia - musieli wziąć się do roboty. W staraniach przodowali m.in. Rafael Leao i Zlatan Ibrahimović, a bramkarz gości, Marco Silvestri, kapitalnie interweniował po bombie Hakana Calhanoglu.

Rossoneri złapali kontakt w 27. minucie - z prawej flanki centrował Alexis Saelemaekers, a stojący za Franckiem Kessiem defensor Hellasu, Giangiacomo Magnani, został pechowo trafiony piłką i byliśmy świadkami drugiego samobója w niedzielny wieczór na San Siro. Do końca pierwszej odsłony Milan atakował z pasją - często po stałych fragmentach gry o zdobycie gola walczył Simon Kjaer - ale ostatecznie nic już nie osiągnął i do szatni schodził z jednobramkową stratą.

Po zmianie stron boiska najpierw świetną kontrę zmarnował co prawda Hellas, ale potem na murawie obecna była już tylko jedna drużyna - rossoneri. Gospodarze próbowali się dobrać werończykom do skóry na szereg różnych sposobów, ale tego dnia piłka ich po prostu nie słuchała. Aż wreszcie przed wspaniałą okazją stanął Ibrahimović, który podszedł do rzutu karnego wywalczonego przez Kessiego. Niestety jednak Szwed posłał piłkę w niebo...

Ale to nie podłamało Milanu, który nadal z pasją dążył do odwrócenia losów spotkania. Silvestre dwoił się i troił, podobnie jak i cały zespół przyjezdnych, żeby utrzymać prowadzenie. W pewnym momencie do siatki trafił Calabria, ale sędzia Marco Guida po analizie VAR anulował trafienie. Pechowcem okazał się Ibrahimović, który zgrywając piłkę zagrał ją ręką. Chwilę wcześniej napastnik obił także słupek strzałek głową.

Ale takiego mistrza nigdy nie wolno skreślać. Już w doliczonym czasie gry Brahim Diaz miękko dośrodkował właśnie do Ibry, a tym razem główka Szweda była już perfekcyjna i zgodna z przepisami. Milan wyrównał i miał nadzieję jeszcze na wygraną last minute, ale kolejną próbę Calabrii tym razem obronił jednak Silvestre. Po meczu pełnym emocji rossoneri wyszarpali remis 2:2, choć z przebiegu gry zasłużyli bez wątpienia na zwycięstwo. I to wysokie!

AC Milan - Hellas Werona 2:2 (1:2)

Bramki: Magnani 27' (s.), Ibrahimović 90+3' - Barak 6', Calabria 19' (s.)

Żółte kartki: Bennacer 54' - Ceccherini 33', Lovato 42', Tameze 90+1'

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma - Calabria, Kjaer, Gabbia, T. Hernandez - Kessie, Bennacer - Saelemaekers (46' Rebić), Calhanoglu (87' Hauge), Leao (78' B. Diaz) - Ibrahimović

HELLAS WERONA (3-4-2-1): Silvestri - Ceccherini, Magnani (73' Cetin), Lovato - Lazović, Dawidowicz (63' Tameze), Ilić (69' Udogie), Dimarco - Zaccagni, Barak - Kalinić (63' Colley)

 

Miejsce: San Siro

Sędzia główny: Marco Guida (Pompeje)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



1237 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Zuber
8 listopada 2020, 23:02
Remis do spóły dla Ibry i Theo, gdyby Theo wykorzystał te dwie setki nie byłoby o czym gadać. Dobrze, że chociaż Zlatan wcisnął na te 2:2. Mecz do zapomnienia, następny z Napoli będzie pewnie mega ciężki. I co do ich bramkarza to brałbym go w styczniu za wszelką cenę jak Giggio nie przedłuży.
Edytowano dnia: 8 listopada 2020, 23:03
0
Voltrex
Voltrex
8 listopada 2020, 23:01
Po pierwsze primo jak ktos hejtuje Zlatana to chyba nie sledzi Milanu na codzień. Gosc na spolke z Piolim podniosl poziom reszty naszego zespolu o 'wybierz' %' . Niech on sobie przestrzela karne, a my nadal badzmy na 1 miejscu w tabeli.

Po drugie primo, wlasnie wracajac do 1 miejsca w lidze. Niech krzycza Ci ktorzy w najsmielszych marzeniach widzieli nas na czele tabeli w tym momencie.

Po 3 primo to byl nas bardzo dobry mecz i swietna reakcja po meczu w LE. Pokaz charakteru i sily. Niestety pech (i gk hellasu, poklony przed nim) tym razem pozbawil nas zwyciestwa.

Po 4 primo, oj jak ja czekam na mecz z Napoli. To moze byc prawdziwa uczta.
4
8 listopada 2020, 23:11
Nie zgadzam się z "niech przestrzela karne", bo uparcie zabierając miejsce dużo pewniejszemu w tym elemencie gry Kessiemu powoduje powątpiewanie reszty drużyny w jego faktyczną chęć ulepszenia całego klubu.

Taka gra wygląda wtedy dla kolegów jako "Zlatan ważniejszy od klubu", a to może nie pasować kilku innym graczom i pyk - mamy popsutą atmosferę i potencjalny rozłam.
1
Zimer9009
Zimer9009
8 listopada 2020, 23:01
Bramki padły po mega farcie ze strony Hellasu. U nas natomiast nie wpadało nic.

Nie jestem jakoś szczególnie zły na Milan, ale zawiódł mnie dzisiaj trochę Pioli z tymi zmianami.

Hakan bije dwa niezle rożne w 75-80 min i zostaje na kolejne kilka minut bo co ? Bo może uda mu się kolejny „niezły” stały fragment ??

Hellas bronił się od 46 min i te zmiany były po prostu zbyt późne.
1
Gutek
Gutek
8 listopada 2020, 23:01
Remis to nie przegrana :] Silvestri miał dobry dzień, tak swoją drogą. Nie ma tragedii, przyszły mecz będzie ciężki i możemy nawet spać na 4 lokatę jak tak patrzę tabele
0
Gzikuu
Gzikuu
8 listopada 2020, 23:00
I takie mecze to się ogląda! Nie jakieś tortury, jak za Gattuso. Wiadomo, że nie zawsze będzie się wygrywać, ale nie żałuję ani minuty z tych 96!
3
Rafał0209
Rafał0209
8 listopada 2020, 23:00
Szczerze powinniśmy mieć Oczko po 7 kolejkach
3
raffel10
raffel10
8 listopada 2020, 22:59
Ciężko na spokojnie skomentować ten mecz. Generalnie myślę (tak naprawdę to mam nadzieję :P ), że to chwilowy kryzys a nie powrót do rzeczywistości. Tak patrząc na całokształt spotkania to jednak każdemu zależało na wygranej, sam fakt walki do samego końca to już jest plus. Na pewno zabrakło szczęścia. Możliwe te, że wszyscy za bardzo zachłysnęli się grą Milanu w tym roku a przecież zdarzały się gorsze mecze, tylko szczęścia było więcej. Co do Zlatana to przyznam szczerze nie jestem jakimś jego mega fanem, ale trzeba przyznać, że dużo zrobił dla obecnego Milanu i w jego wieku trzeba spodziewać się, że nie będzie wiecznie grał rewelacyjnie i będą zdarzać mu się takie mecze i to pewnie coraz częściej. Hakana nie chcę komentować bo jak już tam wcześniej pisałem lubię gościa ale zaczynam się zastanawiać czy przypadkiem jego psychika nie jest zbyt słaba na duży klub. Owszem miał teraz świetny czas w Milanie ale biorąc pod uwagę jak długo tu jest to za często pojawiają się u niego, jak mawiał klasyk "delikatne momenty".

PS: Sam nie jestem lepszy od Milanu dzisiaj, bo dopiero w 80 minucie połapałem się, że nie powiększyłem transmisji na cały ekran w lapku :P
1
8 listopada 2020, 22:59
Może to zabrzmi źle, ale moim zdaniem to niedobrze, że to właśnie Zlatan strzelił wyrównującego gola...

Teraz będzie znowu gadka "Zlatan uratował wam remis" zamiast "Zlatan przeprasza, bo zepsuł karnego i zabrał drużynie czas na grę o 3 punkty".

Jednak zdania nie zmienię: jeśli Zlatan nadal będzie strzelał karne, to czeka nas wyłom w tym monolicie i podważanie jego roli jako "nadętego, wcale nie bezbłędnego wodza". A stąd już bliska droga do kłótni...
4
skorek95
skorek95
8 listopada 2020, 22:59
Theo też swoje okazje miał ale brakowało skuteczności.
0
serginho83
serginho83
8 listopada 2020, 22:59
Tak jak pisałem wcześniej, są takie mecze, że nic nie chce wpaść do bramki... strata pkt jest mimo wszystko rozczarowaniem, ale nasi walczyli do końca :) Pioli mówił, że przyjdą gorsze momenty i zawodnicy o tym wiedzą, po prostu mamy zjazd formy pod względem fizycznym i Verona dzisiaj to wykorzystała.. to jest właśnie Serie A, że trafiają się takie mecze... Poza tym kilku piłkarzy jest pod formą, jak Calhanoglu, Theo, czekam na Rebica w gazie i starego Romagnioliego ;)
Fajny, kolejny mecz Kessiego, brawa dla Calabrii za zaangażowanie w 2 połowie i bycie w każdej akcji pod grą, Leao dobra 1 połowa, Kjaer też na plus, no i Gabbia też nie zagrał źle :)
Zabrakło mi wejścia Tonaliego, na tą chwilę Hauge to nie jest poziom tej drużyny...
Ps. ten Zaccagni był dzisiaj świetny ;)
1
Andre
Andre
8 listopada 2020, 23:20
A co niby Hauge mógł pokazać przez te kilka minut? Gdyby dostał tyle minut na boisku co Tonali, to dopiero wtedy można byłoby go oceniać.
1
serginho83
serginho83
8 listopada 2020, 23:25
Mógł pokazać wszystko, a nie pokazał nic... zwłaszcza, że drużyna cały czas atakowała... tyle w temacie...
0
dzieciak2891
dzieciak2891
8 listopada 2020, 22:58
ACM jest najlepszy, remis z Hellas tego nie zmieni, Forza ACM
4
pawel1989
pawel1989
8 listopada 2020, 22:58
Nastepna kolejka Sassuolo jedzie do Werony na mecz z Hellasem. Zobaczymy jak im pojdzie. z Udine sobie nie poradzili :)
1
misiek007e
misiek007e
8 listopada 2020, 22:58
Dziś Hellas miał od ch.. groma szczęścia, dwie bramki z przypadku, spalony Hakana, karny, ręka, dzień konia bramkarza. Cieszy punkt gdy porażka była bardzo blisko
5
Piotrek1899
Piotrek1899
8 listopada 2020, 22:58
Cóż, biorąc pod uwagę to, z kim graliśmy, stracone 2 pkt., natomiast patrząc na przebieg meczu, wielki powrót z 0:2, należy się cieszyć z tego jednego punktu. Osobiście nie wybielam Zlatana. Uważam, że to jest niedopuszczalne, by na takim poziomie marnować karne na potęgę. Byłem pewien, że nie strzeli. Moim zdaniem ten mecz Milan by wygrał spokojnie wygrał, gdyby padła bramka z karnego. Było jeszcze ponad 20 minut gry, a gracze Hellas już pływali. Można mu "podziękować" za stracone 2 oczka. Szkoda, bo takie mecze u siebie trzeba obowiązkowo wygrywać, jeśli marzymy o Lidze Mistrzów. Mam nadzieję, że Pioli, a przede wszystkim drużyna wybije Szwedowi karne z głowy. Świetnie wykonują je inni, jak Kessie, czy Calhanoglu. A Pioli? Nie wiem, po co trzymał tak długo Hakana na boisku. Słabo dziś grał. Powinien wpuścić przebojowego Hauge z 15 minut wcześniej. Brawa za charakter i walkę do końca.
3
serginho83
serginho83
8 listopada 2020, 23:00
Przebojowy Hauge??? on jest przestraszony i na razie odstaje od reszty...
0
erce
erce
8 listopada 2020, 23:02
Ze wszystkim zgoda ale trochę nie rozumiem tego jak wszyscy pompują Hauge. Pełna zgoda co do jego potencjału i przebojowości i pełna zgoda, że dostaje trochę mało minut ale nawet jak wchodzi na te końcówki to nie widać u niego tego, że wchodzi na mega zmęczonego przeciwnika a sam ma szybkość, drybling no i pełnie sił. Wszyscy, którzy przychodzą do serie a z innych lig mówią, że to całkiem inny styl gry a co dopiero jak jest jeszcze dodatkowo przeskok umiejętności. Mam nadzieję, że jeszcze przyjdzie na niego czas ale nie robiłbym zarzutu Poliemu bo ma nad nami tę przewagę, że widzi graczy codziennie a nie wierzę, że nie ma jaj zmienić kogokolwiek poza Ibrą.
0
brzydki
brzydki
8 listopada 2020, 23:04
"Marnuje na potęgę" XD
Zobacz sobie statystyki oraz ilość bramek, które Ibrahimović zdobył z rzutów karnych w Serie A, a później wróć i zweryfikuj swój przebojowy komentarz. Przebojowy, tak jak Hauge który nie potrafi w decydujących minutach przyjąć piłki i odbija się od obrońców jak trzcina.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
8 listopada 2020, 23:19
serginho83

Po czym wnosisz, że jest przestraszony? Chyba nie po meczu z Celtikiem, gdzie tak naprawdę dostał większą szansę na pokazanie się, póki co... Ja tam nie widzę, żeby chłopak miał pełne gacie. I uważam, że w takim właśnie meczu powinien dostać co najmniej 20 minut, bo snujący się po boisku Calhanoglu nie wnosił nic. A Norweg ze swoją dynamiką, tym, że przeciwnicy nie za bardzo go znają, mógłby być decydujący.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
8 listopada 2020, 23:33
brzydki

Jajo mnie obchodzi, co było 10-15 lat temu. Za to niezmiernie interesuje mnie teraźniejszość. A tutaj mamy 3 pudła na 5 prób, przy trafionych więcej szczęścia, niż rozumu. Coś jeszcze? Teraz Ty zweryfikuj swój idiotyczny wpis, a jak masz jakiś problem, to włącz sobie powtórki z wykorzystanymi karnymi Ibry sprzed x lat i wmawiaj, że problemu nie ma.
1
yagi
yagi
8 listopada 2020, 22:57
Nie jedźcie po Zlatanie. Fakt, karne mógłby odpuścić, ale... ile akcji z przodu mamy, bo jest laga na niego, przytrzymanie lub odegranie i z tego coś wychodzi. Kto pamięta ostatnie sezony, a pewnie większość, ten wie jak to kulało, choćby nasz przewracający się o własne nogi Krzysiu.
4
Deus
Deus
8 listopada 2020, 22:57
mówcie co chcecie ale moim zdaniem Bennacer MOTM.
7
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
8 listopada 2020, 22:55
zaczęły się gadki o scudetto i skończyło się granie , tyle w temacie.
2
Zimer9009
Zimer9009
8 listopada 2020, 22:57
Nie no granie się nie skończyło.

2 bramki z dupy Hellasu i dzień konia bramkarza oraz nasze błędy to nie koniec grania.
7
Pinokio
Pinokio
8 listopada 2020, 22:58
Nie wiedziałem, że piłkarze Milanu zaglądają na naszą stronkę.
3
Zuber
8 listopada 2020, 23:00
Dalej jesteśmy pierwsi tak apropo. xD Ten bramkarz ma zawsze dzień konia jak z nami gra.
1
jasiom22
jasiom22
8 listopada 2020, 22:55
Zlatan to by się przydał z ławki na końcówki, główki i dobitki... na ostatnie 20/30min meczu, a od początku powinni grać Rebić z lewej, Leao na szpicy, Alexis z prawej. Leao potrzebuje czasu żeby się rozkręcić i rozpędzić, na początku ten czas jest, w końcówkach Ibra na zmęczonych były idealny, no tylko pewnie jego ego na taki wariant nie pozwoli.
1
Pinokio
Pinokio
8 listopada 2020, 22:59
Ta twoja analiza nie ma sensu, bo sam sobie zaprzeczyłeś. Leao nie rozkręci się z obrońcami na plecach, którzy kopią go po kostkach przez 90 minut...
1
serginho83
serginho83
8 listopada 2020, 23:03
Z całym szacunkiem, ale co ty piszesz.... nic mu dzisiaj nie chcialo wpasc i tyle... on jest w tej druzynie pkt odniesienia i bez niego gra sie w ogole nie klei...
1
Orzelek79
Orzelek79
8 listopada 2020, 22:54
Dobrze że jest teraz przerwa ma reprezentację , będzie czas na analizę i przekazać trenerowi że karnych już nie strzela .
0
Książę Mroku
Książę Mroku
8 listopada 2020, 22:53
Zlatan moze strzelac karne jak jest juz po meczu np 3-0 . Ale jak remis , wynik na styku, czy gonimy to yulko Frank. I to Pioli powinien powiedziec jasno!
5
Mieszko
Mieszko
8 listopada 2020, 22:53
Jakbym był w szatni to bym powiedział Ibrze że to była jego ostatnia próba z 11 metrów, nawet jakbym był postury Diaza...
4
erce
erce
8 listopada 2020, 22:56
Dostałbyś kopa jak Cassano :D
5
Mieszko
Mieszko
8 listopada 2020, 23:12
Przyjalbym kopniaka żeby drużyna zdobywała bramki z karnych!
2
Ernest1899
Ernest1899
8 listopada 2020, 22:52
Dobrze, że mimo słabego meczu Ibra się zrehabilitował tym golem w końcówce meczu. Gabbia zdaje mi się że jest w formie i nie wiem czy nawet nie wypada teraz lepiej od Romagnoliego który jest zwyczajnie pod forma. Ale lepszy 1 pkt niż wcale. Niech chłopaki odpoczywają na przymusowej przerwie. Forza Milan!
8
erce
erce
8 listopada 2020, 22:57
Ciężko ocenić w sumie bo nie było za dużo roboty z tyłu ale śmiem wątpić czy gdyby nie korona to Romek by po kontuzji od razu wszedł do 11.
0
vatoloco8001
vatoloco8001
8 listopada 2020, 22:52
Myślę, że remis to i tak dobry wynik, patrząc na dzisiejszą kolejkę. Mamy młody zespół i trzeba płacić frycowe. I na koniec, statystyki nie dają punktów.... trzeba mieć 3 sytuacje i strzelić 3 bramki a nie 20 i strzelić 2.
1
yagi
yagi
8 listopada 2020, 22:51
Ale tak obiektywnie patrząc, już bez emocji i bez gdybania co by było gdyby. Panowie... po siedmiu kolejkach mamy pierwsze miejsce... Przypomnijcie sobie ostatnie sezony,,,
8
yagi
yagi
8 listopada 2020, 22:53
I przepraszam... Panowie i Panie...
3
yagi
yagi
8 listopada 2020, 22:54
I przepraszam jeszcze raz... Panie i Panowie ;-)

Wybaczcie odpowiadanie na własne posty (to ta siwucha i trybunały jasne pełne)
8
Yankee Doodie
Yankee Doodie
8 listopada 2020, 22:50
Ciężko mi być na nich złym, może to dzięki uratowaniu remisu w ostatnich minutach. Gra piłkarzy Milanu była przyjemna dla oka momentami, nasza przewaga była miażdżącą jak ktoś wspomniał wcześniej. Pech ale (Nie)stety taki urok tego sportu że raz daje a raz zabiera. Nadal bez porażki w lidze a przegrane mecze jeszcze przyjdą, oj przyjdą :)
5
Mateusz1982
Mateusz1982
8 listopada 2020, 22:50
Ciekawe, czy Zlatan teraz drze mordę w szatni na kolegów... ?
3
Rafał0209
Rafał0209
8 listopada 2020, 22:52
Bardziej do lustra
1
pjotr
pjotr
8 listopada 2020, 22:52
niech na siebie sie drze
2
Mateusz1982
Mateusz1982
8 listopada 2020, 22:56
Miałem takiego kolegę na środku pomocy, co cały mecz darł ryja. Nie dało się grać czasami. ;) A sam też potrafił 2 setki zj.....
1
kaquito
kaquito
8 listopada 2020, 22:50
Sami oddaliśmy bardzo ważne dwa punkty. Oby tych punktów nie zabrakło na koniec sezonu!!!
1
brzydki
brzydki
8 listopada 2020, 22:50
> Zlatan wygrywa praktycznie każdy pojedynek główkowy z przodu, rozpoczynając akcje Milanu z przysłowiowego niczego
> Dzieli i rządzi serwując lepsze piłki niż idą ze środka pola,
> Strzela gola i praktycznie robi drugiego Calabrii (niezaliczonego po pechowej ręce)
> To wszystko w wieku 39 lat, w końcówce meczu, grając praktycznie każdy mecz od deski do deski póki co

> Kibice na acmilan.com.pl - "Zlatan uchronił się przed kompromitacją", "KATASTROFA", "niech się ogarnie", "nie idzie sobie wyobrazić co dzisiaj odwalał"
14
patoo_07
patoo_07
8 listopada 2020, 22:58
Z tym dzieli i rządzi to odleciałeś. Jedyne co dzisiaj widziałem to
>dreptanie,
>niecelne podania, po których miał pretensje do adresatów,
>patrzenie na obrońców wybijających piłki
>wypierdzielenie karnego w okno katedry na Duomo,
Z gola Calabrii się ucieszyłem, a gol Ibry mnie nawet lekko wkurzył, bo jest słodko pierdzenie, bo niby uratował nam tyłek. Szkoda tylko, że cały mecz wpychał nas pod pociąg.
1
viviek89
viviek89
8 listopada 2020, 23:02
Przyznalbym Ci racje ale ten karny... Sol w oku
0
brzydki
brzydki
8 listopada 2020, 23:02
Kolego, z całym szacunkiem, ale nie masz zielonego pojęcia o piłce nożnej pisząc takie bzdury. Jasne, spudłował przy karnym i mógł kilka podań rzucić lepszych, ale takie rzeczy zdarzają się najlepszym. A jeśli Ty rozliczasz Ibrahimovicia - który w tej drużynie pełni rolę ofensywnej ściany (i to najlepszej w lidze), rozgrywającego oraz napastnika - tylko na podstawie tego, że "mało biegał" albo nie trafił z karnego (w meczu w który strzelił gola), to lepiej już nie pisz więcej i się nie ośmieszaj.

PS. Kolega też za bardzo się chyba nie orientuje w topologii miasta Mediolan, bo akurat Duomo leży w kierunku prostopadłym do dłuższej trybuny, a nie za którąś z bramek ;)
Edytowano dnia: 8 listopada 2020, 23:17
1
patoo_07
patoo_07
8 listopada 2020, 23:11
Obejrzyj sobie ten mecz jeszcze raz i policz ile przegrał dzisiaj główek (liczymy wygrany pojedynek oraz faule Zlatana) i ile razy przy próbie grania na ścianę obrońcy go wyprzedzili. Będzie tego znacznie więcej niż udanych zagrań. Zagrał po prostu słabo. Zaakceptuj to i ten gol niczego nie zmienia.
0
Milanista 26
Milanista 26
8 listopada 2020, 22:50
Kessie do karnych i do przodu ;)
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 listopada 2020, 22:49
Idź Pan w pi.du z tym sędzią, brawo dla zespołu mimo iż grali bardzo, bardzo kiepsko jak na to co potrafią i oczy krwawiły patrząc na tą całą boiskową mierność i bezpłodność, przykre że w meczu który mogliśmy wygrać 4:2 ledwo remisujemy. Mimo wszystko nie przegraliśmy i to jest coś. Wielu kibiców oczekiwało solidarności z czołówką i utraty punktów zatem jeśli obstawili u buka to mają powód do radości. Brawo dla obu zespołów to było widowisko pełne emocji !!! Zamiast uciekać innym uciułaliśmy 1pkt. Zlatan dostał nagrodę dla piłkarza miesiąca i natychmiast osiadł na laurach a ten karny to był policzek dla kibiców ACM szczególnie że to był już kolejny z rzędu ale to Zlatan i tak musi być. Serio cały sezon będzie grał w lidze po 90min?!? Aha jeszcze jedno bramkarz werończyków najlepszy na boisku bez 2 zdań!
Edytowano dnia: 8 listopada 2020, 22:54
0
filipacm
filipacm
8 listopada 2020, 22:49
Jestem po prostu zły, zły na Ibrę, bo podchodzi do karnych, zły na Silvestriego, po po raz kolejny zagrał wyśmienity mecz przeciwko Milanowi, zły na Theo, bo marnuje dwie setki.
0
Zielony2009
Zielony2009
8 listopada 2020, 22:49
Zwracając się do hejterów Zlatana zapytam dlaczego ktoś inny nie weźmie na siebie ciężaru gry i odpowiedzialności? Mam na myśli tutaj przede wszystkim Hakana, ale i Rebica czy Theo - w mojej ocenie każdy z nich powinien mieć wpływ na naszą grę co najmniej taką jak Szwed, a tymczasem wygląda to inaczej.
6
Jogin
8 listopada 2020, 22:50
Akurat Hakan wziął ciężar gry, w momencie jak Zlatan miał koronę, więc nie powinien znaleźć się na Twojej liście.
2
brzydki
brzydki
8 listopada 2020, 22:51
Hakan wziął ciężar gry, wolne żarty... Ciężar gry to bierze Rebić, Theo, Bennacer, a Calhanoglu to jest czok
2
Książę Mroku
Książę Mroku
8 listopada 2020, 22:59
Rebic moze dlatego,ze wrocil dopiero po kontuzji? I to z ławki. Troche pomysl ok
1
Książę Mroku
Książę Mroku
8 listopada 2020, 23:04
@brzydki - takiego wysrywu to się nie da już nawet czytać.
Najpierw było "Hakan gra dobrze dopiero ostatnie pół roku", potem "Hakan to dopiero błyszy w tych kilku meczach obecnego sezonu", a teraz już nawet to negujecie?

Przecież ciężko zanegować fakt, że kiedy koronawirus próbował uciec od Zlatana, to właśnie Turek dzielił i rządził w ataku.
1
januchsztum2
januchsztum2
8 listopada 2020, 22:49
Nawet nie jestem zły na naszą grę, jestem smutny i przybity. Dzisiaj towarzyszył nam jakiś obłędny pech
3
8 listopada 2020, 22:48
Tabela się spłaszcza, jak tak pogramy przez trzy kolejki, to będziemy w domu, czyli miejsca 5-6. Dzięki za walkę dzisiaj. Trzy punkty były realne.
1
Rafał0209
Rafał0209
8 listopada 2020, 22:48
Ja gdybym zawalił dwa karne z rzędu to bałbym się podejść do trzeciego ale Zlatan nie odpuści ;)
1
Mieszko
Mieszko
8 listopada 2020, 22:55
Jak mu ego z butów wychodzi...
0
paluch
paluch
8 listopada 2020, 22:48
a ja tam widzę jeden duży plus w tym meczu, taką perełkę mianowicie Gabbia
chłopak robił co należało miał kilka sytuacji na pograniczu faulu ale wszystko mu wychodziło ważne ze mamy zastępstwo za naszego kapitana puki nie wróci do formy
7
Janik14
Janik14
8 listopada 2020, 22:47
Gra bardzo fajna kessi jest mega piłkarzem, zabrakło szczęścia bo starcone gole to przypadek plus nasza bierność przy sfg rywali.Mimo to klasa i szacunek za walkę, szkoda karnego zlatana czy tez varu znowu przeciwko nam, mimo wszystko ten Milan ma potężny charakter.Hellas w tym meczu nie zasłużył choćby na punkt. O Hakanie lepiej nic nie mówić w ostatnich meczach.. Forza Milan
2
Janik14
Janik14
8 listopada 2020, 22:47
Gra bardzo fajna kessi jest mega piłkarzem, zabrakło szczęścia bo starcone gole to przypadek plus nasza bierność przy sfg rywali.Mimo to klasa i szacunek za walkę, szkoda karnego zlatana czy tez varu znowu przeciwko nam, mimo wszystko ten Milan ma potężny charakter.Hellas w tym meczu nie zasłużył choćby na punkt. O Hakanie lepiej nic nie mówić w ostatnich meczach.. Forza Milan
0
Entgen
Entgen
8 listopada 2020, 22:47
Drużyna przeszła test charakteru, dzisiaj nic nie szło i ten wynik jest niesprawiedliwy, ale walczyli do końca. Nie wygrali ale remis też trzeba doceniać.
2
Zielony2009
Zielony2009
8 listopada 2020, 22:47
Jak już mamy tracić punkty to w takim stylu, tj. przy baaardzo dużym udziale pecha.

W zeszłym sezonach zdarzało się, że jakaś drużyna przyjeżdżała i grała swoje 90 minut.... Dzisiaj trzeba przyznać, że nasi walczyli do końca i stwarzali sobie lepsze lub gorsze sytuacje. Dla mnie mimo wszystko mecz na mały plus.
17
Jogin
8 listopada 2020, 22:48
Popieram w 100%.
1
Demick
Demick
8 listopada 2020, 22:50
Fakt, ale 1 połowa była po prostu słaba.
0
alois
alois
8 listopada 2020, 22:51
Da się napisać mądry komentarz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sorki za złośliwość ale musiałem :p
Zgadzam się w 100 procentach.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 listopada 2020, 22:47
Co za mecz xD Zlatan zarazem zmarnował nam 2pkt bo uważam ze po karnym byśmy wygrali, jak i uratował 1pkt. Przed nami Napoli więc zobaczymy gdzie stoimy.. Forza Milan!!

P.s. kolejny mecz w Serie A bez porażki.
5
pawel1989
pawel1989
8 listopada 2020, 22:49
nie zlatan zmarnowal 2 pkt, tylko rykoszet calabrii, i blad przy pierwszej bramce.
0
karp_fso
karp_fso
8 listopada 2020, 22:47
Brak 3 punktów na własne życzenie. Mało zabrakło, a byśmy nawet jednego nie mieli. Dobrze jednak, że nie przegraliśmy, bo ten remis może mieć znacznie mentalne, szczególnie po tym co się stało z Lille.

Przyznam, że jestem dużo spokojniejszy niż po meczu z francuzami, bo widać, że zespół nie zapomniał jak się gra w piłkę. Ale było dużo błędów, które trzeba wyeliminować.
0
Rossu
8 listopada 2020, 22:47
Kurcze, pomyśleć, że straciliśmy głupio, ale to bardzo głupio 4 pkt z Roma i Hellasem na własne życzenie...
1
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
8 listopada 2020, 22:46
Smutny wieczór dziś będzie.
2
Milanista 26
Milanista 26
8 listopada 2020, 22:46
Kessie do karnych i do przodu ;)
7
milan1986
milan1986
8 listopada 2020, 22:49
Dokladnie. Kessie wykonuje je po profesorsku. Ibrahimovic niestety zmarnowal 4 karne pod rzad- to juz nie jest przypadek, ale regula i Pioli musi z tego wyciagnac wniosek.
1
kusniak_22
kusniak_22
8 listopada 2020, 22:46
Dla mnie jak ktoś wyzywa Zlatana że to dziad i przez niego przegraliśmy to niech weźmie rozpęd i mocna ubem przywali w ścianę. Później niech zobaczy mecze poprzednie i zobaczy na którym miejscu jesteśmy i dzięki komu. Dzisiaj Zlatanowi nie szło, nie chciało wpaść, a i tak wpadło. Okazji multum miał on sam jak i drużyna. Oczywiście, że wyniku i 3 pkt szkoda, ale niektórych komentarze są prostackie, podobnie o Romagnolim. Według niektórych połowa składu jest do wywalenia. Reset mózgu niektórym by się przydał.
5
Jogin
8 listopada 2020, 22:48
Tutaj ludzie przychodzą odreagować swoje problemy w życiu prywatnym i mieszanie z błotem Hakana, Zlatana czy Romka, to dla nich lekarstwo na własne życie. Smutne, ale prawdziwe.
0
Demick
Demick
8 listopada 2020, 22:49
Strzelenie karnego w tak nonszalancki sposób, samemu będąc liderem strofującym innych, jest NIEDOPUSZCZALNE. Ibra dzisiaj mentalnie zawiódł i 1 bramka na koniec tego nie zmieni.
1
Voltrex
Voltrex
8 listopada 2020, 22:50
Bardzo popieram
0
yagi
yagi
8 listopada 2020, 22:50
Czasem nie idzie, kto grał w piłkę, nawet w A klasie w Polsce, ten wie.
0
SICKBOY
SICKBOY
8 listopada 2020, 22:46
Tak wielkiego niedosytu nie czułem chyba nigdy w życiu, mecz był wygrany, ale mieliśmy niesamowitego pecha, zmiany zdecydowanie za późno. Wniosek chyba każdego jest jeden, do karnych Kessie i niech Pioli pokaże że ma jaja i jest trenerem.
5
FanatykACM
FanatykACM
8 listopada 2020, 22:46
To co wracamy do tego co było przed pandemią ?... Nast. mecz z Napoli jak tak zagrają to to będzie dopiero dramat...
0
yagi
yagi
8 listopada 2020, 22:46
Najbardziej boli, po meczu z Romą, jaki kurwa sędzia był dziś skrupulatny przy tej ręce zlatana. Jebaniutki mógłby w aptece pracować.
3
Jalapeno
Jalapeno
8 listopada 2020, 22:45
Obyśmy tylko nie żałowali tych dwóch punktów na koniec sezonu. Strasznie wkurzony jestem tym remisem... Spokojnie byli do ogrania, a na horyzoncie mecz z Napoli... Jrpld.
7
Cimar94
8 listopada 2020, 22:46
Napoli przynajmniej nie będzie się bronić przez 75. minut.
1
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się