SCUDETTO


AS: Atletico Madryt gotowe złożyć ofertę Hakanowi Calhanoglu

11 listopada 2020, 13:46, cinassek Aktualności
AS: Atletico Madryt gotowe złożyć ofertę Hakanowi Calhanoglu

Nie tylko Manchester United, ale i Atletico Madryt ma chrapkę pozyskać Hakana Calhanoglu na zasadzie wolnego transferu w połowie przyszłego roku. Jak informuje hiszpański dziennik AS, Turek poważnie znajduje się w orbicie zainteresowań madrytczyków, którzy są gotowi złożyć mu ofertę. W międzyczasie przedstawiciele gracza negocjują z Milanem przedłużenie aktualnego kontraktu, lecz z doniesień medialnych wynika, że obecnie różnica ekonomiczna pomiędzy propozycją rossonerich a życzeniami zawodnika wciąż jest wysoka.



77 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Bandon
Bandon
12 listopada 2020, 14:37
Nie wiemy czy te 6 miesięcy to nie jedyny przebłysk Hakana w karierze nawet. Ostatnio znowu obniżył loty i gra słabo/przeciętnie. Damy mu kontrakt na 5 lat z pensją na poziomie 5mln i co zrobimy jak znowu się będzie kopał po czole? 3 mln + 2 mln w ewentualnych bonusach co sezon. Jak nie to do widzenia.
0
plotek
plotek
12 listopada 2020, 09:42
Jak dla mnie jest jak najbardziej do zastąpienia, jakoś nigdy nie darzyłem go sympatią. Kojarzy mi się z walczakiem ale poza tym nie ma w nim stabilnej gry (Wiem wiem, asysty, popatrz sobie na statystyki itp ... - chodzi mi nie o liczby a o efektywną grę na boisku przez długi czas). Może rzeczywiście jeśli odejdzie a w jego miejsce wskoczy ktoś z talentem i zahaczy jeszcze o Zlatana to nie byłoby to najgorszym rozwiązaniem dla nas.
Edytowano dnia: 12 listopada 2020, 09:43
0
Dohtor
Dohtor
12 listopada 2020, 07:59
Niech odchodzi. Łaski nie robi.
Z jego gry jest więcej niesmaku aniżeli pożytku.
Kilka dobrych meczy w jego wykonaniu i zaraz EGO urosło x10
Nie chce w takim klubie takich 'grajków'
0
11 listopada 2020, 22:23
Sporo komentarzy w których macie chrapkę na Szaboszlaia. Niestety on już jedną nogą w Lipsku. I to przejdzie już zimą.
0
Robinowski
Robinowski
11 listopada 2020, 21:01
A niech idzie grzać ławę. Kilka miesięcy gry na przyzwoitym poziomie i odrazu gwiazda.
2
milan1986
milan1986
11 listopada 2020, 20:35
Pol roku bardzo dobrej gry (aczkolwiek miejscami chimerycznej). Przez reszte obecnego kontraktu (wartego „zaledwie” 2.5mln euro) kopał się po czole. I nagle jego menedzer zaczyna grac ostro z zadaniem 5mln pensji za sezon i jednoczesnie oferuje go innym zespolom. Na pewno nie jest to gracz niezastapiony, nawet obecnie w swoim „prime time” nie jest prawdziwym liderem. Wiec jesli obaj z menedzerem nie zejda na ziemie to sorry, ale Erdogan na droge.
Edytowano dnia: 11 listopada 2020, 20:37
8
Milanista1980
Milanista1980
11 listopada 2020, 20:09
Nie mam pytań poprostu lepiej docenić to co się straciło a później obwinić zarząd
0
kusniak_22
kusniak_22
11 listopada 2020, 20:09
Plotki dziennikarskie, no chyba że szukają kogoś na ławkę, nic mu nie ujmując po prostu Athletico jest dobrze obsadzone
2
Milanista1980
Milanista1980
11 listopada 2020, 20:01
Proszę krytyków Hakana aby se porównali de jego statystyki nawt z chudych lat przecież Piotrek nawt wtedy nie ma podejścia a jaka Piotrek ma pensje
1
Milanista1980
Milanista1980
11 listopada 2020, 20:01
Proszę krytyków Hakana aby se porównali de jego statystyki nawt z chudych lat przecież Piotrek nawt wtedy nie ma podejścia a jaka Piotrek ma pensje
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 listopada 2020, 19:52
W kwestii szkodzenia sobie takimi umowami zrobili to 3 lata temu dając nastolatkowi 6 mln. pensji .Teraz nie ma już odwrotu odwrotu od znaczących podwyżek/relatywnie wysokich pensji dla kluczowych piłkarzy. Taki efekt uboczny historycznej spuścizny. Albo się z tym pogodzimy niczym Inter albo po odejściu Zlatana Milan będzie czekał powrót do marazmu w przedziale miejsc 5-7 w Serie A.
Edytowano dnia: 11 listopada 2020, 19:52
1
Jaca23
Jaca23
12 listopada 2020, 00:20
Nie do końca. Po nowym kontrakcie Gigio było kilka innych przedłużeń kontraktów, choćby Romka i nikt nie krzyczał o pensji zbliżonej do Gigio. Milan dając Hakanowi taki właśnie bat na siebie ukręci, bo w kolejce po taki kontrakt będą Kessie czy Theo.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 listopada 2020, 03:16
Zaś z drugiej strony w przypadku odmowy możesz stracić za darmo fundamenty tej ekipy jak Kessie czy Romagnoli(W odejście Gigio nie wierzę ze względu na jego kluczowość w wielu sytuacjach. On jeszcze przynajmniej raz ''wydoi'' klub przy kontrakcie) + odstraszysz gotowych na włoski futbol, ukształtowanych zawodników, którzy są niezbędni Milanowi w drodze do stałej obecności w top 4 Serie A pokroju Ruedigera, Thauvina, Bakayoko itd.
0
Milanista1980
Milanista1980
11 listopada 2020, 19:44
A mi Się wydaje że Piotrek nigdy nie osiągnie levelu Hakana i z tym trzeba się pogodzić i to rozruznic Piotrek teraz za zaczoł grać w napletach po jakimś czasie ale poziomu Hakana nie osiagnol i raczej już nie osiągnie
0
Vol'jin
Vol'jin
11 listopada 2020, 19:51
porównania z dupy bo obydwaj to inni pomocnicy

na mezzali to Zieliński zjada Turka i odwrotnie na 10
1
roeser
roeser
11 listopada 2020, 18:59
Ta oferta z Atletico dla mnie jest tak samo wiarygodna jak ta z MU. Zupełnie nie widzę miejsca dla niego w żadnym z tych klubów.
0
Mieszko
Mieszko
11 listopada 2020, 18:57
Chyba sami jesteśmy sobie winni zwlekajac z nowym kontraktem. Im blizej stycznia tym gorsza pozycje negocjacyjną mamy....
4
Solan0
Solan0
11 listopada 2020, 19:41
Ale o czym ty mówisz, koleś gra dobrze pół sezonu a jest u nas 3 lata i on oczekuje takich zarobków w dobie kryzysu? Nie bede za nim płakał, zresztą ostatnio znowu prezentuje formę sprzed pandemii
1
Jaca23
Jaca23
12 listopada 2020, 00:16
Solan0
To czy gra piach czy nie to bez różnicy. Nie czeka się na sytuacje, gdzie zawodnik pierwszego składu ma roczny lub półroczny kontrakt. Kilka miesięcy temu Hakan w dołku wziąłby kontrakt nawet z obniżką, a jakby grał słabo to dostalibyśmy za niego kilkanaście milionów. Sam sobie odpowiedz jaką sytuacje mamy teraz.
0
ósmy
11 listopada 2020, 17:54
Eriksen to nie jest chyba target dzisiejszego Milanu. Prędzej mu do zawodników pokroju Szoboszlai czy nawet ten Yanici. Czyli młodzi, zdolni na dorobku.
W zasadzie gdyby nie osoba Laurentisa, to osobiście w ewentualnym zastępstwie Hakana widziałbym Zielińskiego. Idealny na 10 dla teraźniejszego Milanu.
0
ALCANTARA
ALCANTARA
11 listopada 2020, 18:22
Zielińskiego mówisz? Może jeszcze jakiegoś młodego Jacka Krzynówka albo Bartka Karwana.
Edytowano dnia: 11 listopada 2020, 18:23
6
patoo_07
patoo_07
11 listopada 2020, 18:33
Tego samego Zielińskiego, którego każdy występ na 10 to dno i 3 metry mułu?
2
Vol'jin
Vol'jin
11 listopada 2020, 19:42
Przecież Zieliński to mezzala a nie 10 ...

0
kamilus
kamilus
11 listopada 2020, 17:13
Klub zawsze powinien być ponad jakimś zawodnikiem, więc jeśli ktoś nie chce się dogadać to trudno, nie negocjuje się z terrorystami. Tym bardziej wtedy, że taka umowa może doprowadzić do większych problemów ekonomicznych, bo w kolejce do przedłużenia umów czeka 4-5 piłkarzy i każdy chciałby tyle zarabiać co Turek.
3
viviek89
viviek89
11 listopada 2020, 17:29
Zgadza się, i podoba mi sie cytat z terrorystami xDxP
6
Mieszko
Mieszko
11 listopada 2020, 19:01
Z jednej strony tak jak piszesz, ale na to może sobie pozwolić Bayern, który mówi zawodnikowi że dana propozycja jest ostateczna. Bayern czyli ścisły top, bo zawodnicy się do niego garną. Kto by nie chciał grać w klubie który co roku walczy o wygrana LM.
A my...W obecnej sytuacji mamy trudniejsza pozycje negocjacyjną....żeby jeszcze nasi skauci potrafili wynajdywac talenty jak w Dortmundzie...
1
viviek89
viviek89
11 listopada 2020, 17:02
Jesli to prawda ze straszy odejsciem za darmo zeby dostac lepszy kontrakt to zapraszam na trybuny do konca umowy, napewno kolejka po niego bedzie dluuuga... Z terrorystami sie nie negocjuje.

Aczkolwiek wierze ze to tylko ploty i dogadaja sie na poziomie 4m i bonusy jak ludzie xD
3
goat333
goat333
11 listopada 2020, 16:45
Hakan>Eriksen
0
dominord
dominord
11 listopada 2020, 17:04
Oceniasz za całokształt, czy za ostatnie miesiące?
1
goat333
goat333
11 listopada 2020, 17:12
Ostanie miesiące.
0
kamilus
kamilus
11 listopada 2020, 17:26
Przy ewentualnym następcy Hakana trzeba wybrać najlepsze rozwiązanie pod kątem cena/jakość, bo płacenie Turkowi 6 mln mija się z celem, nie tylko ze względu na to, że obecnie jest on w dołku formy (tak jak i Eriksen, który również w ostatnich miesiącach gry w Tottenhamie nie prezentował się jakoś mocno ponadprzeciętnie).

Osobiście widziałbym podjęcie próby sprowadzenia Szoboszlaia, który może kosztować ok. 25 mln (jeśli informacje o klauzuli są prawdziwe), a sama umowa opiewałaby pewnie na okolice 2 mln euro.
1
brzydki
brzydki
11 listopada 2020, 17:55
Calhanoglu to może Eriksenowi co najwyżej paznokcie poobgryzać. Eriksen był czołową postacią Tottenhamu, z którym doszedł do finału LM, który jedna nie pasuje do stylu Conte w Interze. Calhanoglu to średniak z potencjałem z Bundesligi, który w Milanie nie pokazał nic więcej niż granie w kratkę z przebłyskami. To nigdy nie była jakaś czołowa postać, która jest w stanie ciągnąć drużynę i brać odpowiedzialność na swoje barki - ot taki czok.
Zastąpienie Calhanoglu jakimkolwiek niezłym ofensywnym/środkowym pomocnikiem z Serie A nie zmieniłoby wiele w grze Milanu.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 listopada 2020, 18:41
brzydki
A oglądałeś jego popisy w okresie sprzed Interu? Do Tottenhamu też nie pasował? Po prostu ''termin ważności'' Duńczyka minął i teraz już będzie głównie równia pochyła, co oczywiście nie oznacza, że aż tak gwałtowny zjazd był przypadkiem.Conte dołożył swoje 3 grosze do tego upadku. Tak czy inaczej gość ze swoją gażą i obecną prezencją nie nadaje się na następcę zawodnika, który w ostatnich 3 latach wypracował prawie 70 bramek, bo równie dobrze za pół roku/rok może ''skończyć się'' niczym np. Sneijder po odejściu Mourinho z Interu.
0
ALCANTARA
ALCANTARA
11 listopada 2020, 16:38
Milan na przykładzie Turasa powienien pokazać, że jest klubem poważnym tak jak Bayern z Alabą. Nie ma żadnych negocjacji. Na 4 - 4.5 mln wycieniamy jego usługę i jak nie akceptuje to żegnamy bez żalu i już teraz podczas negocjacji nagabujemy Szoboszlai'a do przeprowadzi.
1
goat333
goat333
11 listopada 2020, 16:48
Nam jest daleko do Bayernu i finansowo i sportowo więc dawanie na pół roku gracza który jest u nas najlepszy było by lekko mówiąc mało mądre. Ja mam nadzieję że negocjacje się udają bo obiektywnie patrząc Hakan zasługuje na Max 5 mln
3
Zuber
Zuber
11 listopada 2020, 18:24
On nie jest u nas najlepszy, miewa mecze, że jest najlepszy ale nigdy nie miał stabilnej formy, kilka spotkań na wysoki poziomie w przeciągu 3 lat to nie jest zbyt wiele.
0
Skot Łilson
11 listopada 2020, 15:56
Spróbować wyciągnąć Eriksena z Interu za powiedzmy 15 mln plus 5 mln za rok gry byłoby spoko. No chyba że Hakan się zgodzi na jakieś 4 mln, jeśli nie to szkoda ale oddać bez żalu.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 listopada 2020, 16:36
Ta, Eriksen zgodzi się zrezygnować z 2,5 miliona od tak i jeszcze wydamy kasę na gościa, który obecnie jest w dużo gorszej dyspozycji od Hakana
1
Orzelek79
Orzelek79
11 listopada 2020, 15:27
Nie chce jego odejścia ale jeżeli kwoty które się pojawiają to prawda, może odejść. Nawet Gigio który ma status wschodzącej gwiazdy światowej piłki, moim zdaniem zarabia za dużo a co dopiero on który ma bardzo dobre pół roku. 4 mln plus bonusy, więcej bym nie dał.
2
Diavo
Diavo
11 listopada 2020, 15:23
Znów zawodnik odchodzi za free..zła polityka Milanu ;)
0
11 listopada 2020, 15:10
Brac Eriksena
2
King_Gattuso08
King_Gattuso08
11 listopada 2020, 15:07
Wolałbym Eriksena niż Hakana w Milanie. Zdecydowanie. Hakan kilka razy tyłek nam uratował, ale nie będę za chłopem płakać. Więcej miał upadków niż wzlotów. Trzeba pomyśleć o charakterystyce zawodnika podobnej do Eriksena: doświadczony, strzela z dystansu, potrafi utrzymywać się z piłką na małej przestrzeni
5
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 listopada 2020, 15:31
To teraz zapłać odstępne (przy i tak trudnych negocjacjach z Interem) oraz opłać gażę Eriksena. Fajne myślenie życzeniowe, ale tylko tyle.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
11 listopada 2020, 15:56
https://sempremilan.com/giorno-inter-could-sell-outcast-eriksen-to-milan-in-cut-price-deal-to-fund-move-for-chelsea-star
0
brzydki
brzydki
11 listopada 2020, 16:01
Jak można w ogóle porównywać Eriksena do Calhanoglu, przecież to jest kompletnie inny poziom. To, że Eriksen nie pasuje do filozofii Conte nie zmienia faktu, że jest to topowy zawodnik. Calhanoglu to taki poziom dobrego zawodnika w europejskim średniaku.
4
grayman88
grayman88
11 listopada 2020, 14:59
Nie będę płakał po nim. 3lata kopie się po czole... A teraz zaczął zapierdalać po kontrakt się konczy
11
Vol'jin
Vol'jin
11 listopada 2020, 14:51
Eriksen ma 7,5 mln w Interze. Patrząc na jego sytuację oraz to, że przed Euro będzie musiał grać w klubie może uda się zejść do 5-5,5 mln euro o dłuższa umowa (5 letnia?)

Ponoć Inter może go oddać nawet za 12 mln euro

Jest szansa na Duńczyka i można Turka tym postraszyć ;]
0
wilku94
wilku94
11 listopada 2020, 14:59
Jednego Duńczyka już odbudowaliśmy, może pora na kolejnego? :)
7
brzydki
brzydki
11 listopada 2020, 16:02
Pytanie tylko czy jest sens nim "straszyć" Turka, kiedy Erkisen to zawodnik o dwie półki lepszy? Jakby tylko była okazja to brać go jak najszybciej, a Calhanoglu kopnąć w tyłek z takimi oczekiwaniami finansowymi...
2
Zuber
Zuber
11 listopada 2020, 14:51
Już widzę jak on w Atletico u Simeone będzie musiał zapieprzać i jego psychika to wytrzyma, patrząc na ich defensywny styl gry.
1
Vol'jin
Vol'jin
11 listopada 2020, 14:52
z tym to u Hakana problemu nie będzie, mimo wszystko Hakan się cofa do defensywy
13
milan78
milan78
11 listopada 2020, 15:03
Defensywny styl to fakt ale powiem ci,że jeśli Felix z Suarezem nie złapią jakiejś większej kontuzji to mogą wygrać ligę.Barca i Real mega chimeryczne
0
Zuber
Zuber
11 listopada 2020, 18:22
Ale ja nie mówię, że on się nie cofa, tylko tam trzeba tyrać dwa razy bardziej niż w Milanie i nie mówię o tylko o meczach, ale i treningach. Poza tym Simeone nie lubi słabych psychicznie ludzi.
0
Rafał0209
Rafał0209
11 listopada 2020, 14:45
Jak klub da Hakanowi 6 mln to cała reszta rzuci się o podwyżki bo z jakiej niby racji mają zarabiać mniej taki Bennacer , Romagnoli , Kessie i paru innych , skoro są lepsi a już na pewno nie gorsi , Hakan najzwyczajniej w świecie nie zasłużył sobie na taki skok podwyżki max do 4 mln , jak nie pożegnać bez żalu .
5
filipacm
filipacm
11 listopada 2020, 14:40
Hakan do Atletico, a Eriksen do nas za mniejsze pieniądze, marzenie
2
brzydki
brzydki
11 listopada 2020, 14:13
Chłop zagrał 5 dobrych meczów na krzyż i chce zarabiać prawie tyle, ile Ibrahimović albo Lukaku. Do takiego Atletico albo MU by się nadał jako zmiennik, a oni nie mieliby problemu z zapłatą większej pensji (tym bardziej pozyskując gracza za darmo), ale jako czołowa postać zdrowszego finansowo Milanu chcącego walczyć o najwyższe cele, to po prostu nie jest wart takich pieniędzy.

Sytuacja faktycznie ciężka, bo Milan może sobie strzelić w stopę oferując mu kontrakt ~6mln, oddawać za darmo też słabo kiedy kosztował prawie 25mln, a konkretnych ofert za niego to nikt nigdy nie składał.
6
Arlen
Arlen
11 listopada 2020, 14:35
Patrząc na systuację Hakana, wygląda na to, że w tym momencie Maldini ma dwie opcje:

1. Danie Hakanowi te 6mln i przedłużenie kontraktu, jeśli będzie grał tak jak po lockdownie to raczej dobra decyzja, ale wtedy więcej piłkarzy będzie życzyć sobie większych pensji więc powstaną kolejne kominy płacowe, z czego udało nam się wyjść. Do tego istnieje spore ryzyko, że Hakan nie utrzyma formy.

2. Podziękowanie Hakanowi i skupienie się na zatrzymaniu Diaza oraz kupno innego dobrego pomocnika typu Szabolai.
Tylko w ten sposób Milan będzie w stanie utrzymać jakość w pomocy ale będzię to kosztować jakieś 60 mln.

Pytanie, co jest bezpieczniejszym wydaniem pieniędzy ?
3
RaveL
RaveL
11 listopada 2020, 15:26
@Arlen Szoboszlai to raczej opcja typu Tonali - jeśli przyjdzie to będzie to niespodzianka, Milan nie wyda w tym okienku 60 milionów, a Diaz podobno nagle przykuł uwagę Zidane'a, który nie chce go sprzedać.
0
brzydki
brzydki
11 listopada 2020, 16:07
To jest kwestia tego, o czym wiele osób już pisało, ale obrońcy Maldiniego nie potrafili zrozumieć - jeśli Maldini nie załatwił opcji wykupu, to niech nikt nie liczy, że nagle Real się zgodzi na wykup za 20-25 milionów euro po dobrym sezonie w Milanie. Zawołają lekką ręką 40, a w dodatku pojawią się inne kluby, które będą mogły sobie pozwolić na taki wydatek.
0
Zuber
Zuber
11 listopada 2020, 18:25
Przecież tam nie było problemu z kwotą wykupy tylko z ewentualną kwotą odkupu przez Real, która miała wynosić tylko 5 mln więcej.
0
patoo_07
patoo_07
11 listopada 2020, 14:10
Powinni mu pokazać zbitek jego występów zanim złapał formę. Nagradzamy całokształt jego gry u nas, a nie ostatnie pół roku. Może mu się odwidzi szczekania.
18
Milanista1980
Milanista1980
11 listopada 2020, 14:53
No tak ale kluczowe pytanie to czy wcześniej Hakan był beznadziejny czy raczej cały zespół? Bo ja mam problem z odpowiedzią na to pytanie
2
patoo_07
patoo_07
11 listopada 2020, 16:03
Z reguły zespół, aczkolwiek taki Suso przez 3 lata mizerności całej ekipy, ciągnął zespół w pojedynkę. Hakan nigdy nie wzniósł się ponad występy zespołu. On po prostu adaptuje się do sytuacji. Zespół gra źle, Hakan gra źle, zespół gra dobrze, Hakan gra dobrze. Nie było sytuacji, w której zespół grał tragedie a on swoją świetną postawą pociągnął zespół ku zdobyczy punktowej. Tacy zawodnicy zasługują na pensje, której on wymaga. Hakan jest bardzo dobrym graczem, ale nie pasuje to wspomnianego opisu. Fakt, że pod nieobecność Zlatan przejął stery, ale drużyna cały czas grała dobrze, zmienił się tylko punkt odniesienia. Hakan gra dobrze, ale zbawcą nie jest.
1
ALCANTARA
ALCANTARA
11 listopada 2020, 16:40
Ostatnie pół roku minus kilka ostatatnich spotkać gdzie znów się kopał po czole.
0
Rafał0209
Rafał0209
11 listopada 2020, 14:06
A może by tak Thiago Almada ściągnąć w miejsce Hakana , przynajmniej w Fifie to kozak :)
0
Delfin9811
Delfin9811
11 listopada 2020, 17:01
A Argentyńczyk nie jest defensywny?
0
Zimer9009
Zimer9009
11 listopada 2020, 14:02
Sytuacja patowa.

Wydaje się, że za 4-4,5 mln nie zostanie, a nasi nie będą chcieli dawać 6-7 bo gdyby poprzeć na cała przygodę Turka w Milanie to nie jest tyle wart (nie mówię ze grał słabo, ale nie na tyle dobrze żeby płacić mu przez najbliższe 4-5 lat 7 baniek).
8
Tutkovic
Tutkovic
11 listopada 2020, 14:25
Jak jemu dadzą 7 mln to musieliby Kessiemu, Benkowi i Theo też tyle dać.
5
Jaca23
Jaca23
11 listopada 2020, 13:55
Nic dziwnego, za darmo takiego piłkarza będzie chciało pewnie sporo klubów, nawet kosztem sporej pensji. Mam jednak nadzieję, że Hakan u nas zostanie i to na rozsądnych warunkach.
1
Zuber
Zuber
11 listopada 2020, 18:26
Lubię go, ale jak jest taki cwany to niech idzie gdzieś do Man U gdzie mu dadzą te 7 mln pensji i będzie pewnie takim samym obciążeniem jak Sanchez dla nich.
1
Bradley
Bradley
11 listopada 2020, 13:54
Nie będę za nim tęsknić :) jedynie szkoda byłoby go puścić za darmo.
4
goat333
goat333
11 listopada 2020, 13:53
Bardzo szkoda było by stracić takiego gracza i nie odzyskać żadnych pieniędzy. Jeśli chcemy znowu być coś znaczącą drużyna w Europie to nie mozemy tak robić. Działaj Maldini bo była by to wielka rysa na twojej jak narazie niezłej pracy dyrektorskiej.
Edytowano dnia: 11 listopada 2020, 13:55
0
brzydki
brzydki
11 listopada 2020, 14:07
Nie większa niż Marco Żampaolo ;)
10
goat333
goat333
11 listopada 2020, 14:39
Racja.
0
RuFFDante
RuFFDante
11 listopada 2020, 13:52
A Inter gotowy zaproponowac nam Eriksena:) Hakan nie przedluzy umowy, bo zagral kilka dobrych meczy i chce za duzo. Szkoda, ale nasz klub powinien zaczac rozgladac sie za nowa 10 i posadzic Hakana na lawce na pol roku, jesli nie bedzie chcial zostac.
6
Jaca23
Jaca23
11 listopada 2020, 13:59
Eriksen według mnie idealnie by się u nas odnalazł. Problemem pensja - 7,5 mln oraz kwota odstępnego. To, że Inter kupił go za teoretycznie niewielkie pieniądze nie oznacza, że za podobne teraz go odda. Jednak sama zamiana u nas Eriksen za Hakana byłaby bardzo dobra.
6
Gutek
Gutek
11 listopada 2020, 17:11
Wydaje mi się, że posadziłbym chłopa właśnie na trybunach i wtedy jego wymagania finansowe spadłyby, przynajmniej w nowym klubie(tak wiem nic z tego bym nie miał, ale zrobiłbym po złości i też by tych 6 baniek czy ile tam chce nie dostał za półroczne obserwacje z trybun :]) Szkoda, że odszedłby w nieprzyjaznej atmosferze :( Brahim dostałby szanse, ale to podniosloby jego cenę o ile wykup jest wogole możliwy. Łatwo nam się mówi: wziąć Erikssena! Też bym go bardzo chciał, ale to nie nasza kasa i FFP zwłaszcza że oddalibyśmy Hakana za darmo, a inter raczej nie będzie chciał wzmacniać rywala w lidze. Ciężki temat. Dać podwyżkę czy skupić się na nowym grajku do środka, który od zaraz coś wniesie też nie będzie łatwe... Sam nie wiem co mam myśleć o tym a tym bardziej co bym zrobił jako dyrektor lub osoba decyzyjna...
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się