SCUDETTO


LGdS: Thiago Silva oczekuje renegocjacji umowy

26 czerwca 2012, 12:31, Szewczenko Aktualności


40 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
marcelinho
marcelinho
27 czerwca 2012, 22:00
Jak ma tak kochać Milan i tylko za wysokość kontraktu to Pa Pa !
0
gorylmagila
gorylmagila
27 czerwca 2012, 11:24
Na początku bajki o miłości ble ble. A teraz będzie co sezon przychodził do biura i stękał o podwyżce. Może dostać podwyżkę, ale taką jaką sobie życzy. Max o 1 mln jak już. Na upartego Milan nie ma żadnych podstaw aby zmieniać obecnie obowiązujący kontrakt. Mam nadzieję, że nie będziemy przeżywali Tevezonoweli w wydaniu brazylijskim. Tylko, że tam chodziło o odejście a tu o pieniądze. Chce być porównywany do legend, to niech tak się zachowuje. Nigdy nie słyszałem aby np. Maldini stękał o podwyżkę, chociaż w tamtych czasach była o wiele lepsza koniunktura.
0
Abyss
Abyss
26 czerwca 2012, 21:04
Maszyna ruszyła i tak do końca okienka. Zapowiadają się zaskakujące zwroty akcji... a w rolach głównych najlepsi z najlepszych. Taki Silva powinien zarabiać max. 5 mln ?.
0
kowal123.90
26 czerwca 2012, 18:43
Sprzedać niepotrzebnych piłkarzy i pozbyć się dziadków to będzie z czego płacić najlepszemu obrońcy Serie A.
0
gambit
26 czerwca 2012, 18:01
5 lat? Po to żeby płacić potem 33-latkowi 7,5 bańki? - No, fuckin' waaaay!
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
26 czerwca 2012, 17:34
I zaczynacie go cisnąć albo pisać ile on może maksymalnie zarabiać. A jeżeli to wszystko to tylko wymysł pracy?
0
-Milano-
26 czerwca 2012, 17:31
Jakaś podwyżka może mu się należy, deklaruje miłość do klubu, chęć pozostania tutaj może do końca kariery i bycia ikoną jak Baresi, Maldini czy Nesta ale bym nie przesadzał z pieniędzmi. Klub oszczędza bo sytuacja nie jest dobra i zawodnik też to powinien rozumieć. W zeszłym roku podpisał 5-letni kontrakt i musi go wypełnić. Rozmawiamy o dorosłych osobach. Co do wymiany połowy składu zaproponowanej przez Kamilusa to wydaje mi się nieracjonalna. Po co mamy wymieniać pół składu żeby kupić nowych zawodników a poziom drużyny ma się nie zmienić? Poza tym sprowadzenie takiej ilości nowych zawodników, którzy się w życiu nie widzieli, nie grali ze sobą, są z różnych krajów, nie znają Milanu, taktyki, trenera i pozostałych graczy mogłoby spowodować totalne zamieszanie i poziom gry jaki prezentowała w tym sezonie Roma... Lepiej moim zdaniem zrobić kilka logicznych wzmocnień a trzon zespołu zostawić bo chłopaki są zgrani i każdy wie czego się spodziewać po kim.
0
Roberto Baggio
26 czerwca 2012, 16:48
Jak City zaoferuje mu 15 ml euro to tez Milan musi mu je dać !? Kpina! Niech teraz Milan idzie po Pastore i zaoferuje mu 50 ml euro za sezon i zobaczymy czy PSG mu tyle da!!!
0
Roberto Baggio
26 czerwca 2012, 16:45
Ma cztery lata kontraktu dlatego nie podejmowałbym z nim tego tematu i tyle. Po co podpisywać długi kontrakt skoro po każdym sezonie są problemy i panika?
0
Michał Nowak
26 czerwca 2012, 16:23
P.S. Zapomniałem też dodać, iż cieszy mnie szczerość, z jaką Pato mówi ostatnio w każdym wywiadzie (dziś dla The Sun) o tym, że chce wypełnić obowiązujący z Milanem kontrakt (do końca czerwca 2014), lecz jeszcze nie wie co będzie potem. Nie ma głupiej gadki o miłości do barw, fanów, miasta, prezydenta czy ciecia z Milanello. Spędził tu niemal całą swoją zawodową karierę, 5 lat życia, lecz mówi wprost: za dwa lata może stąd odejdę i to za darmo. Piękne! Pozdrawiam, MN
0
kamilus
26 czerwca 2012, 16:00
Najlepszym rozwiązaniem byłaby sprzedaż Silvy (jeśli się uprze przy 7,5 to nie widzę możliwości, by mu tyle dać) za te 40-45 mln, do tego Robinho do Malagi za 15-17. Jeszcze jak się uda to Taiwo i Mesbah (łącznie ok. 8 mln) oraz Emanuelson (4-5 mln). Razem mielibyśmy ok 70 mln, do tego odpadłyby nam pensje Thiago (7,5 mln netto rocznie...) oraz R70 (4 mln). A za 70 mln to można zbudować trzon drużyny na kolejne 3-4 lata: Dede, Balzaretti, Strootman, Sahin, De Jong, Eriksen, Hernanes, Honda, Tevez. Do wyboru do koloru - sportowo na pewno nie bylibyśmy gorsi niż obecnie...
0
kryst2
26 czerwca 2012, 15:53
No i Hummels ze swoją mentalnością jaką pokazał kiedy Dortmund został wyeliminowany z LM i z LE w fazie grupowej LM na rzecz Olympiakosu pokazał mentalność katalończyka. No byliśmy lepsi 2 razy od greków a nie awansowaliśmy dalej ;]
0
Kazubek
26 czerwca 2012, 15:52
Pokazał teraz prawdziwą twarz - kasa, kasa, kasa. Zawsze lubiłem i szanowałem Silvę, bo był przykładem prawdziwej gwiazdy - opanowany, bez samouwielbienia. Nadal go szanuję, ale już coraz mniej go lubię. Dlaczego? Nie dość, że podpisał ostatnio kontrakt do 2016 roku to chce go od razu zmieniać, bo inni dawali więcej.. Trzeba było o Szejkach pomyśleć przed podpisaniem nowej umowy.
0
ORGANISTA
26 czerwca 2012, 15:49
Gol - Hummels po prostu marzy o grze we Wloszech :) Jesli gdziekolwiek niemiec sie ruszy bedzie to Barcelona, Real lub ktorys z angieslkich gigantow - i nie mam tu na mysli Arsenalu czy Totenhamu. Milan dzisiaj to za maly rozmiar kapelusza. Do tego Hummels w nowym klubie tez bedzie zarabial ok 6-7mln euro rocznie.
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
26 czerwca 2012, 15:45
jakoś nie chce mi sie w to do końca wierzyć, wątpie czy tak jest a jeżeli faktycznie to tylko poczekać na 50 mln euro od kogoś za niego albo trzymac po złości w juniorach do 2016 :D
0
KorekACM
26 czerwca 2012, 15:32
Ja byłbym za taką opcją zeby tego Silve opchnąć za te 47 mln i kupić Dede za 10 mln Hernanesa za te 20 i Ganso za 20 przy okazji wypożyczyć z opcją pierwokupu Sahina,sprzedać Robsona Maladze za 20 i kupić obrońce pewnego i młodego za 20 mln i git malina parca leży i płacze :D wiem żę mnie fantazja poniosła i nigdy tak nie będzie ale cóż za marzenia się nie płaci :D
0
Gol
Gol
26 czerwca 2012, 15:26
Kamilus - Nie lepiej wydać 30 mln euro i kupić Hummelsa ? Dede to przy nim druga liga, a można ich kupić za podobne pieniądze.
0
kamilus
26 czerwca 2012, 15:20
Jeśli naprawdę będzie chciał więcej niż 5.5 mln rocznie, to jedynym rozsądnym wyjściem będzie chyba sprzedaż. Milan nie jest klubem, w którym gra się dla pieniędzy. A za uzyskane ~40 mln można by kupić Dede czy Strootmana...
0
Gol
Gol
26 czerwca 2012, 15:09
Silva dostaje 4 mln euro i chcę podwyżkę o 3,5 mln euro... :0 Moim zdaniem najwięcej powinien dostać podwyżkę do 5 mln euro, no już maksymalnie 5.5 ale nie 7.5 :0
0
ORGANISTA
26 czerwca 2012, 15:07
Ciagle tu piszecie ze to najlepszy obronca na swiecie. wiec jesli tak jest to powinien zarabiac najwiekcej na swiecie(z obroncow). z tego co wiem, terry pobiera gaze w wysokosci powyzej 8mln. tak wiec Silva powinien zarabiac rownie duzo. Chyba ze juz nie uwazacie go za najlepszego obronce na swiecie?
0
KorekACM
26 czerwca 2012, 15:05
MN no tak masz całkowitą racje ;]
0
Martino
26 czerwca 2012, 15:00
7,5 mln to chore pieniądze. 5,5 mln maks, Jeszcze na 5 lat? bez przesady Tak jak pisał Michał nie ma sensu gwarantować piłkarzowi, że w wieku 33 lat będzie zarabiał 7,5 mln. Wogóle to ryzykowne takie kwoty. Jak złapie kontuzje (a zdarzało się w poprzednim seoznie) to drużynie nic nie będzie dawał, a kasa będzie cierpieć.
0
milanek22
26 czerwca 2012, 14:09
jak jej nie dostanie, to pewnie bedzie chcial odejsc
0
kamilus
26 czerwca 2012, 14:07
Mam nadzieję, że Galliani tak łatwo się nie podda - Silva dostaje obecnie 4 albo 4,5 mln, a chce 7,5. Więc maksymalnie (by obie strony się pogodziły) powinien dostać 6 mln - przy lekkich negocjacjach 5,5. I moim zdaniem taka kwota była do zaakceptowania. Jeśli wciąż będzie się upierał przy tym 7,5 to nie ma co go trzymać na siłę, granie tylko dla pieniędzy to nie w Milanie...
0
reew
reew
26 czerwca 2012, 13:58
Czyli SIlva swoją miłość do klubu wycenia obecnie na ~7,5 mln ? rocznie ;) Mam nadzieję, że zarząd nie popełni tego błędu i nie da mu takiej podwyżki... Od razu Zlatan by się czuł urażony, że on nie dostał, Boateng też by chciał pewnie więcej bo ma podobno ok 2,5 mln ? rocznie.
0
rafal996
rafal996
26 czerwca 2012, 13:55
Nie sądzę, żeby w grę wchodziła aż taka kwota, aczkolwiek jakąś podwyżkę pewnie dostanie.
0
Michał Nowak
26 czerwca 2012, 13:32
KorekACM, żaden obrońca na świecie nie zarabia 7,5 mln ? netto rocznie. A Silva nie może nigdzie sam sobie pójść, gdyż wiąże go z Milanem ważny kontrakt do końca czerwca 2016 roku :) Jak pisałem, to zamieszanie z PSG pokaże czy Brazylijczyk chce grać w barwach rossonerich czy woli pozarabiać jeszcze przez 5 lat możliwie duże pieniądze w Europie i wrócić w rodzinne strony. Dawanie mu teraz tak wysokiej podwyżki jest moim zdaniem pomysłem głupim. Nie chodzi nawet o same względy fiskalne, ale także motywacyjne i zdrowotne. Chłopak mając zapewnione tak ogromne pobory może przecież stracić zapał do ciężkiej pracy, co jego rodakom zdarzało się bardzo często i właściwie na palcach jednej ręki można policzyć takich, którzy zbliżając się do 30-tki trzymali poziom (a lekką obniżkę formy już zanotował). W ogóle przedłużanie umowy o kolejny rok do 2017 roku, to nieporozumienie, gdyż Thiago będzie miał wtedy 33 lata i choć to nadal dobry wiek dla obrońcy, to na pewno nie powinien wtedy zarabiać 7,5 mln ?. No i kontuzje - w tym roku kalendarzowym dwie i łącznie 3 miesiące poza boiskiem. Kto zagwarantuje, że nie będą one następowały ze wzrastającą częstotliwością (a nawet taka sama byłaby mocno kłopotliwa)? Tym bardziej, jeśli facet przestanie się przykładać do treningów. Mam nadzieję, że zarządowi uda się to jakoś sprytnie rozwiązać (wydaje mi się, iż padające liczby są przesadzone i sprawa szybko się wyjaśni), lecz jeśli nie - sprzedać bez żalu. Pozdrawiam, MN
0
Blady19921002
Blady19921002
26 czerwca 2012, 13:27
Boże same kanalie łase na kasę w tym klubie... Szkoda słów, to co się dzieje teraz to paranoja... Kiedyś nikt nikogo nawet nie pytał o zarobki...
0
kryst2
26 czerwca 2012, 13:24
Silva zarabia 4,5 mln czyli całkiem solidnie i ma kontrakt aż do 2016 roku. Deja Vu z Kaką coroczna podwyżka?
0
Vite
26 czerwca 2012, 13:17
Dobry jest, w sumie powinien zarabiać najwięcej, ale skoro Amro zgodził się na redukcję do 1,5. Flamini i Muntari też olbrzymie cięcia. montolivo chyba ze 2 mln będzie zarabiał. A Tiago i Ibra ponad 3 razy więcej od nich? Atmosfera w drużynie się zepsuje, a po za tym jeżeli Tiago nie zrezygnuje z tego pomysłu pokaże tylko, że z Milanem nie wiąże go nic poza kontraktem i w sumie gra tu tylko dla pieniędzy. A po nim to akurat się tego nie spodziewałem. I tak zarabia dużo więcej od innych, jeżeli odejdzie to nie ma co winić Łysych. Szkoda tylko, że w takiej sytuacji nikt okrągłych 50 mln nie da..
0
kamilus
26 czerwca 2012, 13:06
7,5 to za dużo - imo maksymalnie powinno być 6 mln - i tak 50% podwyżka to nie jest mało...
0
KorekACM
26 czerwca 2012, 13:04
Moim zdaniem to mu się w sumie należy czy jest gorszy od np Pique,Vidica,Ramosa??? nie jest gorszy a ci właśnie piłkarze tyle zarabiają to czemu ma Silva mniej zarabiać jak pato zarabia bodajże 4,5 mln na sezon a grał może w 10 spotkaniach góra.Silva jest oddany klubowi to widać i Milan go potrzebuje ale Milan musi się liczyć z tym że jak chce mieć właśnie graczy takich jak Silva czy Zlatan to właśnie z takimi wydatkami muszą się liczyć nie ma innego wyjśćia.Bo cierpliwość Silvy też ma granice,on mógłby pójść do Realu,Barcelony żeby spokojnie wygrywać puchary itp a męczy się w takim Milanie i musi grywać z takimi drewnami jak Mesbah czy Yepses.Jak ma tak grać to chociaż niech dużo zarabia :D pzdr
0
filipdiablo
26 czerwca 2012, 13:04
dejnio Masz rację... Dzisiaj piłka nożna przestała być sportem... To po prostu interes... Kogo kiedyś interesowało ile zarabia. Może i interesowało ale na pierwszym miejscu była pasja. Gra dla takiego klubu jak Milan to było marzenie... Dziś jest to marzenie ale tylko dla tego, że w większym klubie lepiej płacą. Już niedługo to wszystko się skończy. Świat w końcu musi się zmienić bo tak doprowadzimy do jakiejś samozagłady... Wszędzie tylko Kasa!!! Honor, Pasja, Miłość.... Tego dziś nie ma.... Jeśli Thiago sam chce takich pieniędzy to niech idzie do PSG... Ja chciałbym grać w ACM nawet jakby mi płacili 1tyś zł miesięcznie...
0
dejnio
dejnio
26 czerwca 2012, 12:59
Araby mieszają piłkarzom w głowach. Od kiedy pojawili się w piłce, została przekroczona granica dobrego smaku. Sumy, które krążą w dzisiejszym futbolu to już po prostu przesada. A potem my musimy cierpieć, bo jakiś szejk powiedział, że da Thiago 10 mln za sezon...
0
Milanese
26 czerwca 2012, 12:53
Eravier W Barcelonie płacą olbrzymie pieniądze zawodnikom pierwszego składu. Wiekszośc ma 4-4,5 mln, Xavi, Iniesta, Villa po 6-7 a Messi koło 11 mln. Ale nalezy pamietać że trochę inaczej wygląda tam opodatkowanie.
0
26 czerwca 2012, 12:52
A czym sie roznil Thiago Silva od pato w tamtym sezonie? Gral niewiele wiecej od niego, niewiele wiecej tez wniosl jakosci do zespolu bo go ciagle nie bylo.
0
Milanese
26 czerwca 2012, 12:49
Kaka bis Z ta roznicą że Ricky renegocjował kontrakt co sezon.
0
Eravier
Eravier
26 czerwca 2012, 12:48
Nie wiem ile zarabia teraz, jeśli za mało to można mu podwyżkę dać, ale nie do 7,5mln... ;c Jakoś w Realu czy Barcelonie niektórzy z pierwszego składu zarabiają po 2-3 mln euro i nie płaczą (a klasa zespołu na dziś znacznie wyższa i przychody klubu także).
0
KariMilano
26 czerwca 2012, 12:36
Misterio - to jest Thiago Silva a nie yyy.... Pato... o:)
0
26 czerwca 2012, 12:34
lol - wielki lol! nie bylo goscia pol sezonu i ma dostac podwyzke bo PSG chcialo mu dac wiecej kasy? Flamini czy Muntari jakos w takiej sytuacji potrafili zejsc z pensji a ten chce podwyzke? jeszcze wyjdzie ze czkawka nam sie odbije ten koles..
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się