SCUDETTO


Tuttosport: Agent zaoferuje Calhanoglu do Interu i Juventusu

15 listopada 2020, 08:49, Adam6 Aktualności
Tuttosport: Agent zaoferuje Calhanoglu do Interu i Juventusu

Milan nie poddał się jeszcze w negocjacjach w sprawie kontraktu Hakana Calhanoglu, ale nie chce też dać Turkowi 7 milionów euro których zawodnik żąda za sezon gry. Tuttosport informuje, że wkrótce agent piłkarza zaoferuje swojego klienta wszystkim czołowym klubom Europy, w tym Interowi i Juventusowi. Dziennik podaje, że Nerazzurri widzieliby w pomocniku następcę Cristiana Eriksena. Tureckie media donoszą z kolei, że to Juventus jest na ten moment głównym kandydatem do zakontraktowania Calhanoglu. W ojczyźnie 26-latka mówi się, że Stara Dama wolałaby pozyskać piłkarza latem za darmo, ale styczniowy transfer nie jest wykluczony. 



70 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
groszek
groszek
16 listopada 2020, 10:17
Z UTD to się okazało że był fake. Jakoś też nie wydaje mi się żeby Conte marzył o Hakanie. Może Juve faktycznie jest zainteresowane, ale 7 mln to spora kwota. Z drugiej strony 5 lat x 7 mln to 35 mln więc mniej więcej tyle ile trzeba wydać na piłkarza podobnej klasy a do tego trzeba jeszcze doliczyć pensję, więc wydaje się że nawet przy takich zarobkach jest to dosyć okazyjna cena jeśli przyszedł by za darmo. Ja po nim płakał nie będę. Za długo kopał się po czole. Miał jak na razie jedno dobre półrocze plus kilka, może kilkanaście pojedynczych meczy w poprzednich latach. Po kontuzji jego gra znowu nie wygląda najlepiej. Szkoda że na nim nie zarobimy tak jak na Suso.
Edytowano dnia: 16 listopada 2020, 10:18
0
16 listopada 2020, 08:32
I po tym newsie widać doskonale jad i robienie z zawodnika kozła ofiarnego. Przecież agent ewidentnie gra na dużą podwyżkę (oraz prowizję dla siebie), ale przy poprzedniej plotce medialnej z ManUtd mu nie wyszło, więc (żeby wkurzyć władze Milanu) teraz idzie po linii "nienawiść do Interu i Juventusu".

Powiedzcie mi, tak na logikę, gdzie miałby u Conte i Pirlo grać taki Hakan? W Interze odpada, skoro zawodnik podobny charakterystyką do niego (Eriksen) siedzi na ławce. W Juve chyba też, bo nie ma go gdzie upchnąć.

To są wszystko gierki agenta, ale ludzie łatwo dają się ponosić emocjom. Co zabawniejsze - wyzywają piłkarza, ale kiedy ktoś nazwie ich wysrywy wysrywami to wielka obraza i "nie obrażj pan, dobrze?"

XD
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
15 listopada 2020, 19:09
Panika stanowi świetny dostęp do kreatywności, ponieważ jest to jedyny sposób na pozbycie się swojego umysłu. Uważam że, nie jest ważne, jak przebiegają negocjacje, ważne jest to jak się kończą. To są obowiązki i kompetencje Paolo aby pracować nad kadrą, to Maldini a nie kibice mają decyzję do podjęcia, zatem to jego problem a nam pozostają spekulacje i ocena jego działań na koniec. Pewne jest jednak to że okres reprezentacyjny to czas plotek, a jak to z plotkami bywa, czasami coś w nich jest, a czasami to fantazja i domysły dziennikarzy, więc warto zachować dystans. Moim zdaniem polityka Milanu powinna być rozsądna, unikał bym skrajności i wchodzenia na wojenne ścieżki z kimkolwiek, zarówno piłkarzami jak i agentami. Milan powinien dążyć do tego by stać się klubem który przyciąga i może być azylem oraz trampoliną (póki co i z korzyścią dla Milanu), którego filozofią jest to aby grali w nim piłkarze którzy pragną reprezentować jego barwy, zatem oczekuje się że zrozumieją iż polityka finansowa klubu musi być zrównoważona. Wyklucza tworzenie licznych kominów płacowych, zawsze trzeba dążyć do dogadania się, a jak się nie da to wziąć co się należy i odpuścić. Milan nie powinien mieć w zwyczaju zniewalania piłkarzy ani nie powinien dać się szantażować, jeśli ktoś chce odejść to niech odchodzi, jeśli ktoś stawia warunki zaporowe to znaczy że chce odejść z niewolnika nie ma pracownika, nie chcę widzieć piłkarzy nieszczęśliwych że grają w ACM. Kto wie, co będzie w przyszłym sezonie, Hakan też nie może być pewien swojej pomyślnej przyszłości poza Milanem, tu czuje się pewnie i jest jednym z liderów na boisku ma już ustabilizowaną pozycję ale nie jest powiedziane że w innym klubie w nowym otoczeniu, być może przy większej konkurencji nie będzie miał większych wahań formy i czy będzie w stanie nawiązać do najlepszych okresów w Milanie i czy nie wyląduje na ławce?! Paolo załatw to tak żeby było dobrze;)
3
marunio
marunio
15 listopada 2020, 18:55
czytajcie ludzie ze zrozumeiniem, zaproponuje, zaproponowac to jego agent moze na pilota rakiety na marsa, no i komu ma proponowac na poczatku jak nie najlepszym klubom? kto inny mu moglby zaplacic, to ze nikt go moze nie chciec to inna sprawa
3
Zuber
Zuber
15 listopada 2020, 18:47
Opchnąć do Bayernu w zimie, Kimmich kontuzja to może akurat go wezmą.
0
Fushnikov
Fushnikov
15 listopada 2020, 15:48
Ta gazeta się nadaje do wyscielania miejskich szaletow obszczanych przez żuli. Już widzę jak on idzie do Juve hahah. On marzy o Bayernie a nie jakichś ziutkach.
2
rk140685
rk140685
15 listopada 2020, 15:21
Naprawde Hakan sadzi iz bedzie w Juventusie gral tyle co w Milanie? ja rozumiem,ze pieniazki musza sie zgadzac ale on tam czy w Interze to nie bedzie sie lapal do skladu....
0
kamilus
kamilus
15 listopada 2020, 17:03
A czy on gdzieś kiedyś stwierdził, że dla niego najważniejsza jest gra? Może po prostu wybierze pieniądze ponad minuty na boisku i nie będzie można mieć do niego pretensji, bo to jego życie i jego wybór.
0
tobiasz
tobiasz
15 listopada 2020, 17:29
Czy widzisz gdzies potwierdzone info, że Hakan w ogóle "sądzi" o czymkolwiek?

I to jest właśnie problem redaktorów z tej strony, którzy karmią was newsami bez potwierdzenia. Na chwile obecną żadne wiarygodne źródło nie mówi o odejściu Hakana, a tu juz komentarz o czym myśli Hakan.

1
brzydki
brzydki
15 listopada 2020, 18:20
tobiasz czeka na potwierdzenie od Papieża, że jakieś kluby są zainteresowane Calhanoglu któremu kończy się kontrakt
2
Yang
Yang
15 listopada 2020, 13:49
Jeśli nie zgodzi się na 4 mln to podziękować mu i życzyć powodzenia
9
marcinmaly82
marcinmaly82
15 listopada 2020, 14:51
Jeśli nie zgodzi się na 4 to niech wy....... a, bez życzenia powodzenia!
10
polak522
polak522
15 listopada 2020, 13:32
bzduryy
1
PaoloACM
PaoloACM
15 listopada 2020, 13:17
W Turynie coś szybko się wzięli za sianie fermentu przed kolejnym meczem rywali wszak do spotkania z Napoli mamy jeszcze okrągły tydzień. Chyba im puszczają nerwy jak patrzą na tabele.
1
stary_boss
stary_boss
15 listopada 2020, 13:10
zamieszanie robione przez agenta niestety zawodnik jest teraz w formie kończy się kontrakt i nie ma co się dziwić że agent pijawka chce jak najwięcej kasy dla zawodnika jak i dla siebie prowizji ale gaza z 2,5 do 7 to raczej Himalaje pazerności
3
Orzelek79
Orzelek79
15 listopada 2020, 13:06
Żaden czołowy klub w Europie nie da zawodnikowi o nie ugruntowanej renomie takich pieniędzy. Tylko kluby w Anglii i to nie z topu może by się skusiły. W takiej sytuacji nie do końca wierzę w te informacje. Turek ma ambicje i chce grać w klubie który gra o najwyższe cele czyli Milan w jego perspektywie jest miejscem idealnym. Ma pewny plac a i cele tak odległe rok temu zaczynają być realne. Na gażę tak wygórowaną ma jeszcze czas.
Edytowano dnia: 15 listopada 2020, 13:07
0
Jaca23
Jaca23
15 listopada 2020, 12:59
Widać, że agent robi zamieszanie. Najpierw United teraz Juve, Inter, a za chwilę PSG. Do tego szmatławiec Tuttosport. Ja spokojnie czekam na rozwiązanie sprawy. Jeśli zostanie to dobrze, ale nie jest to zawodnik nawet zbliżony do pensji na poziomie 7 mln.
6
Kamil10000
Kamil10000
15 listopada 2020, 12:41
W każdej topowej drużynie czeka go ławka w najlepszym wypadku końcówki. U nas gra bo gra ale czy zawsze zasługiwał na pierwszy skład ? Nie było go kim zastąpić i tyle, ale w Ac Milan szału nie zrobił typ Kiesuke Honda , Aqilani czy jak mu tam , jak odejdzie szybko go zapomnimy. Czas mu podziękować tak jak dla Suso jestem przekonany , ze to wyjdzie nam na dobre .
1
cbvirus
cbvirus
15 listopada 2020, 12:35
Jeżeli to prawda to niech idzie. Nie daje tyle drużynie, żeby dostawać 7 mln za sezon
2
Adi.Milan
Adi.Milan
15 listopada 2020, 12:26
5.5 baniek i niech gra u nas dalej.
1
grayman88
grayman88
15 listopada 2020, 11:42
Oczywiście że dostanie 6/7 mln w nowym klubie jako wolny zawodnik. Niektórzy tutaj wątpią....
2
grayman88
grayman88
15 listopada 2020, 11:43
Lepiej przepłacić na pensji 10mln nóż wydawać na kartę 25/30
0
Vol'jin
Vol'jin
15 listopada 2020, 12:25
tylko pensja Hakana to prawie 14 mln euro utrzymania rocznie

przy przyjściu np Szoboszlaia za 25 mln na 5 lat i kontrakt 2 mln powiedzmy to wyjdzie 9 mln rocznie ;]
2
milan1986
milan1986
15 listopada 2020, 14:29
Przeplacenie jednego zawodnika oznacza, ze pozostali poczuja sie oszukani. Jesli Erdoganoglu ma dostawac 7mln to ile powinni zarabiac Kessie czy Bennacer- 20mln?
Edytowano dnia: 15 listopada 2020, 14:38
1
Zimer9009
Zimer9009
15 listopada 2020, 11:36
Jeżeli odejdzie to trudno.

Pensja na poziomie 7 milionów to w mojej ocenie gaża dla zawodników nie tylko skutecznych ale i medialnych, podnoszących wartość marketingową klubu. Ewentualnie składowa takich cech jak wychowanek/ogromny talent/agent pijawka.

Co by o Hakanie nie mówić od strony sportowej to w mojej ocenie nie zasługuje na tak wysokie wynagrodzenie.

Druga sprawa jest taka: jeżeli spojrzeć na druga linie Interu, United czy Juventusu to wydaje się ze byłby on tam zawodnikiem do rotacji. 7 baniek dla rezerwowego ? Powodzenia Panie Hakan w szukaniu klubu ;)
11
Robinowski
Robinowski
15 listopada 2020, 11:30
Ciekawe ile w tym prawdy. Mam takie wrażenie że jak Hakan odejdzie to za darmo i raczej do ligi niemieckiej do jakiegoś średniaka.
0
Orzelek79
Orzelek79
15 listopada 2020, 12:56
Nie ma szans , w Niemczech nie dostanie połowy tego wynagrodzenia w średnim zespole , zakładając że faktycznie tyle chce.
0
Robinowski
Robinowski
15 listopada 2020, 14:55
Oczywiście że nie dostanie. To raczej będzie historia wygórowanych wymagań finansowych a finalnie wyląduje w średniaku z kontraktem nie na miarę oczekiwań. W spekulacjach medialnych pojawiają się duże kluby tylko po to aby podbić cenę. Jakoś nie wyobrażam go sobie w United, Atletic czy też w Juve lub Interze. Tam napewno nie będzie piewszym wyborem do składu.
0
15 listopada 2020, 11:29
To jest tak abstrakcyjne, że już zaczynam wierzyć, że pismaki sobie to wymyśliły.
1
marcinomilano
marcinomilano
15 listopada 2020, 11:09
Prawda jest taka, że takie artykuły i taka ewentualna strategia negocjacyjna jest spowodowana błędem zarządu, że jego kontrakt nie został przedłużony wcześniej. Teraz zacznie się gra na większy kontrakt i właśnie tego typu doniesienia.
0
Cimar94
Cimar94
15 listopada 2020, 10:59
Mam coraz większe wrażenie że to Tuttosport tu miesza, a nie agent a tymbardziej Hakan. To chyba jedyny dziennik który ciągnie ten temat.
Edytowano dnia: 15 listopada 2020, 11:00
1
strzala
strzala
15 listopada 2020, 22:43
Za 1,5 miesiąca Hakan może podpisać obowiązujący od lipca 2021r. kontrakt z dowolną drużyną, a umowę z Milanem ma nadal nieprzedłużoną. Dlaczego? Temat z 7mln jest znany od jakichś 2 m-cy i to nie Tuttosport go zapoczątkowało. Im bliżej stycznia, tym większe są szanse, że to nie były tylko plotki.
0
PanX
PanX
15 listopada 2020, 10:57
Hakan do Juve, a Dybala do nas ;).
5
AcMati92
Moderator AcMati92
15 listopada 2020, 10:51
Już był taki jeden, co sobie przewidywał transfer do lepszych ekip za 70 mln. W sumie ten sam kierunek mógłby preferować Hakan.

A tak serio to osobiście nie uważam, żeby było ciężko zastąpić Turka. A jeżeli ktoś nie chce podążać razem z Milanem to po co go trzymać?
20
Catzone
Catzone
15 listopada 2020, 12:59
Ciężko, ale nie daleko. Eriksen też na wylocie :D
2
Nesta_13
Nesta_13
15 listopada 2020, 10:48
Jeżeli to prawda, to przez tego agenta powinien teraz pół roku na trybunach przesiedzieć. Rozumiem że mogą się nie dogadać i może odejść, ale tak bez ogródek oferować go od razu dwóm naszym największym rywalom ? Brzydko.
3
Dzida Laserowa
Dzida Laserowa
15 listopada 2020, 10:46
W tym momencie przy pierwszej nadarzającej się okazji Ibra powinien mu z liścia dać na otrzeźwienie.
5
marcinomilano
marcinomilano
15 listopada 2020, 10:51
xDD Łykacie jak pelikany wysrywy dziennika z Turynu, który od zawsze słynie z wymyślania najbardziej abstrakcyjnych bajań transferowych. A jeśli chodzi o tego "liścia na otrzeźwienie", to jakby Hakan rzeczywiście miał propozycję i ofertę ~6 mln za kontrakt, to myślisz, że jakby to wyglądało? Ibra sprzedałby takiego liścia Hakanowi a on zgodziłby się zostać w Milanie i grać za powiedzmy 4 mln? W ogóle ta abstrakcyjna koncepcja piłkarza, który przychodzi do drugiego i daje mu plaskacza na otrzeźwienie. Gdzie Wy żyjecie.
10
AcMati92
Moderator AcMati92
15 listopada 2020, 10:55
Marcin

Niewiele chyba wiesz o starych czasach klubu, któremu kibicujesz :)
3
marcinomilano
marcinomilano
15 listopada 2020, 11:07
Kibicuję Milanowi od 2000 roku. O których starych czasach mówisz?
0
AcMati92
Moderator AcMati92
15 listopada 2020, 11:14
O czasach Baresi, Boban czy później Maldini i Gattuso. Poczytaj jak była trzymana dyscyplina w szatni i jak pewne osobistości reagowały na wybryki kolegów z szatni.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 listopada 2020, 11:30
AcMati92
My tutaj nie dyskutujemy o ikonach czerwono-czarnej części Mediolanu tylko o Zlatanie czyli zawodniku, który w momencie Calciopoli bez wahania uciekł do znienawidzonego rywala, a jeszcze pół roku temu nie bacząc na problemy z ffp wymusił podwyżkę w swoim kontrakcie. On z powodu sympatii do tych barw będzie wykręcał 150% potencjału sportowego z tej drużyny, ale na pewno nie pójdzie w kierunku umierania czy kreowania się na wielkiego korporacyjnego obrońcę wartości naszego klubu.
Edytowano dnia: 15 listopada 2020, 11:33
0
AcMati92
Moderator AcMati92
15 listopada 2020, 11:56
Mówimy o tym czy jest abstrakcją sprzedanie liścia koledze z zespołu za jakieś złe zachowanie. Odpowiedź jest tylko jedna, jest to możliwe i do tego tak się właśnie działo w Milanie.
0
AcMati92
AcMati92
15 listopada 2020, 12:49
"jeszcze pół roku temu nie bacząc na problemy z ffp wymusił podwyżkę w swoim kontrakcie"
Co to za kłamstwo. Milan miał okazję przedłużyć umowę na wcześniejszych warunkach, ale Gazidis wolał bawić się w cyrk z Rangnickiem. W momencie gdy przyszło otrzeźwienie, musieli negocjować od nowa, jako kontrakt absolutnego lidera drużyny, który musi zarabiać najwięcej.
2
marcinomilano
marcinomilano
15 listopada 2020, 16:43
No i właśnie dlatego zadaję pytanie gdzie Wy żyjecie, porównywanie tych czasów do współczesnych jest kompletnie pozbawione sensu.
1
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
15 listopada 2020, 10:28
Czy ten agent nie chciał by przypadkiem dostać siekierką w plecy ?
0
Manolas
Manolas
15 listopada 2020, 10:27
7 to ja mu mogę dać ale euro za kebaba na starówce w Berlinie nie więcej
12
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 listopada 2020, 10:34
Tak drogo ?
1
DYNIA1984
DYNIA1984
15 listopada 2020, 10:20
Klub jest najważniejszy. Zgadzam się że 7 baniek to bardzo dużo. Kwestia czy znajdziemy kogoś w jego miejsce z niższą pensją i takimi umiejętnościami, że od pierwszych meczy będzie grał na satysfkacjonującym poziomie i zgra się z pozostałymi. Inną rzeczą jest czy hakan czuję przywiązanie do barw i w kluczowych momentach stać go będzie na to by dać nam jakość. Po za tym nie bujał bym w obłokach o nie stać nas na nie wiadomo jakie nazwiska, szczególnie przez pryzmat strat spowodowanych pandemią....
0
Olli666
Olli666
15 listopada 2020, 10:15
A może by tak w zimę wymienić hakana na Eriksena?
Ja jestem na tak
4
TR3V0R
TR3V0R
15 listopada 2020, 11:29
ja również. Umiejętnościami zjada turka, a gdyby zaczął grać na swojej pozycji i złapałby regularność to mielibyśmy starego dobrego Eriksena. Jednak wątpię żeby takie coś miało miejsce.
1
RockStar
15 listopada 2020, 12:41
Szczerze, to Inter mógłby na to pójść w styczniowym okienku. Tylko pytanie czy sam Eriksen nie ma już dość Serie A.
2
DragonAC
DragonAC
15 listopada 2020, 10:10
Kolejny raz chce zakończyć z klubem współpracę siedzeniem na ławce przez pół roku. powodzonka w juve szukaniem formy przez 3 lata
1
Corsa
Moderator Corsa
15 listopada 2020, 10:01
Tuttosrutto...
4
Rafał0209
Rafał0209
15 listopada 2020, 09:54
Zaraz wypowie się Calhanoglu że chce zostać w Milanie i wszystkim zrobi się głupio a co niektórzy już by go wieszali na latarni , Piłka to jest Biznes praca jak każda inna , to normalne że każdy chce zarabiać jak najwięcej to i dobry w swoim fachu agent zaczyna z wysokiego C , lepiej zażądać 7 by się spotkać pomiędzy ,niż zacząć od 4 i z tego obniżać , dla mnie jako kibica to też się nie podoba bo oglądam jak każdy mecze i jestem podobnego zdania że Hakan nie zasłużył aż na taką podwyżkę , ale niestety tak jest z zawodnikami z kończącym się kontraktem , nie ma tu winy Maldiniego że nie przedłużył umowy rok wcześniej no nikt wtedy nie spodziewał się że Hakan 5 minut przed fajrantem zacznie solidnie się prezentować , dać 4 mln zostanie ok jak nie to nie, płakać nie będę bo nigdy nie byłem zwolennikiem jego talentu jest powolny mało zwrotny a i z przeglądem pola i stałymi fragmentami u niego nie jest wybitnie ostatnimi czasy i uważam że potencjał na ponad przeciętność nigdy mu nie pozwoli się wybić .
2
strzala
strzala
15 listopada 2020, 22:33
Czemu komukolwiek ma być głupio, skoro wszyscy wiedzą, że on chce zostać, tyle że za 7mln, których Milan mu nie zapłaci? :)
0
ALCANTARA
ALCANTARA
15 listopada 2020, 09:49
Nie przedłużać nawet za 3.5 mln. Jakby nie było on jest po prostu słaby i pół roku tego nie zmieni.
0
pazioni
Moderator pazioni
15 listopada 2020, 09:47
Niestety teraz Turek obniżył loty. 7 mln to jest za dużo.
0
kurdep5
kurdep5
15 listopada 2020, 09:40
Typowa zagrywka agentów by dostać więcej... Nagle wszystkie kluby zainteresowane by dać mu wszystko czego tylko zapragnie... W sumie to nie fair play ale jak nie podpisze nowego kontraktu to trybuny i już... A ciekawe czy wtedy będzie grał na Euro w reprezentacji Turcji.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 listopada 2020, 09:51
No pewnie, że trybuny, a potem bez jego liczb zamiast 3/4 miejsca, piąte lub szóste. Świetny plan...
3
kurdep5
kurdep5
15 listopada 2020, 10:00
Jest styczniowe okienko można kogoś ściągnąć... Brahim też jest w stanie wykręcić podobne liczby do Turka...
1
MilanHomer
MilanHomer
15 listopada 2020, 10:33
Bez Suso też mieliśmy spaść z ligi. Gdzie jesteśmy bez niego każdy widzi.
Kebs miał dobry okres od po lockdown, do kontuzji na początku tego sezonu. Obecnie znowu poniżej c..a gra. Maks. 3 mln euro, jak nie to adios.
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 listopada 2020, 10:44
kurdep5
Wedle życzeniowego myślenia. W rzeczywistości jeszcze sporo czasu minie zanim zacznie odpowiednio wykorzystywać swój potencjał i stanie się decyzyjny. Milanu w tak intensywnym, a także niebezpiecznym z perspektywy finansów okresie nie stać na czekanie, aż część młodzieży zrozumie różnicę między wczesnym etapem kariery, a efektywną grą(sama technika nie wystarczy co dobitnie pokazał Paqueta) na najwyższym poziomie.
0
kurdep5
kurdep5
15 listopada 2020, 11:08
Marcos
Zgadzam się z Tobą, też chciałabym żeby został i grał na poziomie z ostatnich miesięcy, obawiam się tylko że jeśli mu damy 7mln euro kontraktu to za miesiąc czy dwa będzie wianuszek kolejnych piłkarzy którzy też będą oczekiwać 5-8 mln euro za sezon gry...
0
Cervusius
Cervusius
15 listopada 2020, 09:38
Wymiana za Eriksena i narka.
9
grayman88
grayman88
15 listopada 2020, 09:35
Ma prawo. Wypełnił kontrakt. Jeżeli chce 7 i ktoś mu da 7 niech idzie. Ludzie to mają dziwne nastawienie. A osobiście go nie chce już w klubie. Trzy lata kopie się po czole a teraz będzie stawiam warunki. Tak samo uważam Donnaruma powinien przedłużyć umowę na tych samych warunkach plus zwiększyć bonusy. I normalnie 4/5 lat a nie 3 i jeszcze klauzule.
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
15 listopada 2020, 09:27
A niech idzie... w pi**u. W różowym będzie mu do twarzy.
8
boro215
boro215
15 listopada 2020, 08:57
Tuttosport...jak zwykle pierdzą bez sensu xd Przypominam to ci sami, którzy pewniakiem określali Rangnicka u nas i jeszcze niedawno że Hakan jest krok od nowej umowy z Milanem
Edytowano dnia: 15 listopada 2020, 09:02
0
brzydki
brzydki
15 listopada 2020, 09:11
Tak tak, już dobrych kilka portali z różnych krajów pisze o tym, ale to Tuttosport pierdzi bez sensu.
4
Cisek666
Cisek666
15 listopada 2020, 09:55
Te kilka innych portali to piszę za tuttosport;) poza tym nie przesadzajmy że Hakana zrobił się nagle taki grajek że zabija się o niego pół Europy. Ma ostatnio dobre mecze, ale potrafi też nieźle spartolić akcję. Jego agent robi dużo zamieszania i straszy, że zaproponuje go innym klubom? A proszę bardzo. To mi przypomina jak milik już był w Barcie, Realu, mu, juve, Romie, Tottenhamie, westhamie, Milanie i Bóg wie gdzie tam jeszcze? A teraz grzeje ławę i rok stracony.
5

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się