SCUDETTO


Cassano: "Wątpliwe, że Milan utrzyma to tempo. Finisz w pierwszej czwórce będzie arcydziełem"

20 listopada 2020, 15:14, cinassek Aktualności
Cassano:

Były zawodnik Milanu, Antonio Cassano, należy do grona sceptyków względem możliwości utrzymania przez rossonerich obecnego rytmu punktowania przez cały sezon. W rozmowie z La Gazzetta dello Sport Włoch wypowiedział się następująco: "Wątpliwe, że Milan zdoła kontynuować w tempie, które osiągnął jakiś czas temu. Oceniając kompleksowo siłę zespołu, rossoneri będą mieli problemy także z uwagi na fakt gry w Lidze Europy. Jeśli zakończą sezon w pierwszej czwórce, to uczynią arcydzieło".



30 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ksieciunio
ksieciunio
21 listopada 2020, 21:29
Zgadzam się z tym panem w 100%. Następne tygodnie to potwierdzą
0
Dejv23
Dejv23
21 listopada 2020, 12:41
Arcydziełem trzeba nazwać rok 2020 w grzez Milanu. I top 4 nie będzie arcydziełem, a jedynie dobrym osiągnięciem wygranie ligi i zajście do np. 1/4 LE będzie arcydziełem. Niemożliwym będzie potrójna korona dla Milanu. Ale wszystko jest niemożliwe zanim stanie się możliwe ;)
0
21 listopada 2020, 10:57
Cassano to dla mnie zwykla merda
2
dejnio
dejnio
21 listopada 2020, 10:40
Co by o nim nie myśleć to rację ma.
0
viviek89
viviek89
21 listopada 2020, 00:07
Prawy but Ibry tez za Toba teskni.....
Edytowano dnia: 21 listopada 2020, 00:07
6
radecki11111
radecki11111
20 listopada 2020, 22:28
Oj dawno kopa chyba nie dostał:)
5
Jaca23
Jaca23
20 listopada 2020, 22:27
Również co do scudetto podchodzę z dużym dystansem, ale TOP4 w tym sezonie to nie nasz cel, to obowiązek.
2
Alcatraz77
Alcatraz77
20 listopada 2020, 22:03
Trudno nie przyznać racji. Temat tyczy się głównie Zlatana. Nie mamy nikogo kto by w pełni go zastąpił.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
20 listopada 2020, 21:06
Wcale nie byłbym taki pewien. Czy Lazio miało w poprzednim sezonie lepszy skład niż Milan obecnie? Myślę że nie a prawie do końca walczyli o mistrza. Nie wierzę w scudetto oczywiście ale mamy potencjał na spokojne wywalczenie top 4.
3
Trzesuaf
Trzesuaf
20 listopada 2020, 20:07
A dlaczego nie miałby wygrać? Byłby mniejszym zaskoczeniem od Leicester, Lipska czy Ajaxu.
2
Alcatraz77
Alcatraz77
20 listopada 2020, 22:05
Cassano twierdzi ,że to będzie arcydzieło, a nie że jest to niemożliwe i ja się z tym zgadzam.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
20 listopada 2020, 22:22
Nie wiem z czym ty się zgadasz, moim zdaniem nie umiesz czytać
2
Fushnikov
Fushnikov
20 listopada 2020, 19:30
Chłopie nie próbuj przyjść na stadion bo Zlatan szybko zweryfikuje która półkula jeszcze nie otrzymała hadysza
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
20 listopada 2020, 18:05
Szkoda że Zlatan użył tylko 10% siły przy tym kopie w głowę bo gość ma dalej nierówno pod kopułą...
Edytowano dnia: 20 listopada 2020, 18:05
5
Corsa
Moderator Corsa
20 listopada 2020, 16:51
A ja jako niepoprawny sceptyk powiem tak - poprawiliśmy grę, ale wciąż nie jest to rewelacja, gramy ledwie poprawnie. W dużej mierze lecimy na farcie i chyba każdy podświadomie o tym wie. Jednak pragnę zaznaczyć jak bardzo tego farta brakowało nam w tamtym sezonie. Rok temu tracąc już jedną bramkę było niemal pewne, że meczu nie wygramy, a teraz? Dostajemy 0-2 z Hellasem, ale wiemy, że chłopaki to odrobią.

Zmieniło się sporo, panowie uwierzyli, że są w stanie stworzyć mocny kolektyw i na tym teraz lecimy. Nie wiadomo jak będzie dalej, z pewnością dużo nam jeszcze brakuje do miana drużyny kompletnej, ale nie zgodzę się ze słowami Cassano. Siedem kolejek to już nie jest tak mało, można wyciągnąć pierwsze wnioski, a ja widzę, że wszyscy gubią punkty i żadna ekipa nie jest w stanie ustabilizować formy. Do tego jeszcze dochodzą absencje spowodowane pandemią. Dlatego uważam, że ten sezon będzie bardzo specyficzny i dużą rolę odegra właśnie fart.

Do końca rozgrywek pewnie jeszcze wielu zawodników złapie tego nieszczęsnego wirusa, wystarczy, że wypada z 3-4 podstawowych graczy i w dwa tygodnie idzie zgubić aż 9 punktów, a jak wiemy na koniec decydować może jedno jedyne oczko.

W Juve widać nieudolną rękę Pirlo, są słabi jak nigdy, w Interze zgrzyty, Conte też nie jest takim cudotwórcą, Atalanta również łapie wyraźną zadyszkę i gra w kratkę, a Lazio? Z pewnością nie powtórzy sukcesu z zeszłego sezonu. Zostaje też Neapol, w który pod wodzą Rino nie wierzę. Na dzień dzisiejszy nie da się wskazać faworyta do mistrzostwa, na koniec może być spore zaskoczenie. Nie mówię, że to my zrobimy niespodziankę, ale w obecnych warunkach wcale nie zdziwi mnie jak w ścisłym topie znajdzie się przykładowo takie Sassuolo, które na logikę powinno za 2-3 kolejki puchnąć i lecieć w dół tabeli, gdzie ich miejsce. Jednak jak już pisałem - obecna sytuacja na świecie i na boiskach kpi z logiki, więc wszelkie przewidywania są jak gra w lotto.
14
hyrus13
hyrus13
20 listopada 2020, 18:15
Największy wpływ na wyniki Milanu ma zmiana nastawienia. To o czym wspomniałeś, przegrywamy 2:0 i odrabiamy. Tego nam brakowało w ostatnich sezonach. Nie mam zamiaru marzyć o scudetto, ale LM mamy spokojnie w zasięgu.
6
TwojaStara
TwojaStara
20 listopada 2020, 18:30
Nie ma to jak przyrównać passę 24 meczów bez porażki do jechania na farcie.
9
primo2p
21 listopada 2020, 14:35
@Corsa
Nie skreślałbym tak łatwo Napoli. Może i Gattuso nie jest świetny, ale ma charakter i mogą dużo zdziałać pod jego wodzą.
0
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
20 listopada 2020, 16:43
Nie trawię gościa strasznie. Ale trzeba przyznać rację, że o potknięcia nie będzie trudno. Vide Lille .
0
Corsa
Moderator Corsa
20 listopada 2020, 16:56
Do wyników w LE trzeba podchodzić z dystansem, bo jak widać, bo zmianach w składzie Pioli nie kładzie na ten puchar maksymalnego nacisku.

Jak pojawią się potknięcia w lidze, porażki takie jak z Lille, to wtedy faktycznie można zacząć się obawiać.
6
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
20 listopada 2020, 17:30
bez przesady, nie graliśmy jakimiś zupełnymi rezerwami tylko 3-4 pierwszymi graczami do rotacji. daleki jestem od siania defetyzmu ale niestety ten mecz pokazał że do bycia topową drużyną jeszcze nam sporo brakuje :)
1
AtmosferićBA
AtmosferićBA
20 listopada 2020, 23:24
A to topwe kluby nie mają potknięć w europejskich pucharach? Podchodziliśmy do meczu z 6 pkt, koncentracja, nastawienie nie te. Trafiło na świetnie dysponowaną ekipę, która wypunktowała Nas jak małego Kazia. Wnioski można wyciągać jak z każdym europejskim średniakiem będziemy wypadać blado. Myślę, że szybko będzie można zweryfikować tą teze w play offach LE i też nie do końca, bo to pierwszy sezon tej drużyny w pucharach. A takie mecze jak ten z Lille to Milan uwielbiał przegrywać nawet jak był na ścisłym szczycie europejskiej piłki.
0
BadMad
BadMad
21 listopada 2020, 15:22
No to 0:3 zabolało jak drzazga w dupie;/ i chyba najwyzsza porażka u siebie w pucharach. No ale co ma mówić repr Niemiec po ostatnim oklepie,Neuer nigdy w życiu nie wpuścił tyłu bramek%-) coś w tym m na pewno jest że ten kowidowy okres obfituje w nieoczekiwane rozstrzygnięcia.
0
AdrianoGalliani
20 listopada 2020, 16:39
Jak nie będzie scudetto to cała drużyna oddaje PlayStation. To ich motywuje.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
6
Rucz4j
Rucz4j
20 listopada 2020, 16:27
Takiego tempa pewnie nie utrzymają, ale nie powiedziałbym że skończenie w top 4 po tak dobrym starcie będzie arcydziełem, w ostatnich latach nie brakowało nam jakoś dużo do upragnionej Ligi Mistrzów, a zespół przez cały ten czas się rozwijał. Stawianie Milanu w świetle przyszłego mistrza ligi - przesada, stawienie Milanu w top 4 - jak najbardziej osiągalne.
2
Dusiek
Dusiek
20 listopada 2020, 16:26
Cassano niewdzieczne serce.
8
ósmy
20 listopada 2020, 16:14
Mało który piłkarz mnie tak nie mierził, jak Antonio w koszulce Milanu.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
20 listopada 2020, 15:31
Z Ibrą w składzie raczej obowiązkiem do wykonania. Arcydziełem byłoby powtórzenie wyczynu Lazio i Atalanty z poprzedniego sezonu czyli walka o Scudetto do ostatnich kolejek/przez większość sezonu.
6
MK92
MK92
20 listopada 2020, 15:20
No i ja bym się generalnie z niesfornym Antonio zgodził, ale jest jedno ale, a konkretnie Zlatan Ibrahimović. Ten facet zrobi wszystko, żeby drużyna utrzymała obecne tempo, więc Milan jest zdolny do dużych rzeczy w tym sezonie. Cassano jak mało kto powinien wiedzieć, że Ibra celuje wysoko ;)
4
patoo_07
patoo_07
20 listopada 2020, 15:17
Tu się zgadzam. Słowa o Scudetto trzeba włożyć między bajki co njamniej do marca. Wtedy zobaczymy gdzie jesteśmy i o co tak naprawdę walczymy. Póki co trzeba zgarniać 3 punkty możliwie jak najczęściej i tyle.
8

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się