SCUDETTO


8. kolejka Serie A

21 listopada 2020, 11:23, cinassek Aktualności
8. kolejka Serie A

W weekend 21-22 listopada rozegrana zostanie 8. kolejka Serie A. Potyczka Napoli - Milan jest ostatnią zaplanowaną na tę serię gier. Zachęcamy w tym miejscu do dyskusji na temat wcześniejszych spotkań.

Sobota, 21 listopada:

15:00: Crotone - Lazio 0:2 (Immobile, Correa)

18:00: Spezia - Atalanta 0:0

20:45: Juventus - Cagliari 2:0 (2x C. Ronaldo)

Niedziela, 22 listopada:

12:30: Fiorentina - Benevento 0:1 (Improta)

15:00: Hellas - Sassuolo 0:2 (Boga, Berardi)

15:00: Inter - Torino 4:2 (Sanchez, 2x Lukaku [1x - k.], L. Martinez - Zaza, Ansaldi [k.])

15:00: Roma - Parma 3:0 (Mayoral, 2x Mychitarian)

15:00: Sampdoria - Bologna 1:2 (Thorsby - Regini [s.], Orsolini)

18:00: Udinese - Genoa 1:0 (De Paul)

20:45: Napoli - Milan 1:3 (Mertens - 2x Ibrahimović, Hauge)



196 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Zuber
Zuber
22 listopada 2020, 19:56
Ale kabaret Udine vs Genoa.
2
Michlan
Michlan
22 listopada 2020, 19:59
Szkoda spalonego
0
Rossu
Rossu
22 listopada 2020, 19:32
I dobrze, że nasi rywale wygrali dziś swoje mecze. Może to w końcu będzie dodatkowa mobilizacja i test dla naszych piłkarzy, bo zawsze kiedy nasi przeciwnicy tracą punkty to Milan tez.
0
Olli666
Olli666
22 listopada 2020, 19:46
Idąc taka logika Milan nie był by liderem po 7 kolejkach tylko maxymalnie współliderem
2
Yabaye
Yabaye
22 listopada 2020, 19:25
Kolejka nie pod nas. Trzeba urwać przynajmniej punkt dzisiaj.
1
karp_fso
karp_fso
22 listopada 2020, 19:17
Ciekawe jak długo Sassuolo utrzyma tempo. Czołówka traci siły w LM i LE, więc kto wie? Roma póki tez jest mocnym kandydatem na ugranie czegoś w tym sezonie. Ciasno w tej czołówce, nie wiem czy z naszą kadrą jest sens w ogóle cisnąć w LE.
3
gieemce
gieemce
22 listopada 2020, 19:29
Nie wiem co dzisiaj Roma grała bo nie widziałem, ale wcześniej oglądałem i dla mnie punktowali grając dość słabo najlepszy mec zagrali nami a i tak na grubym farcie to 3-3..
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 listopada 2020, 19:30
Dziś Roma grała jak z nut, po 45min było pozamiatane.
1
ACMarek
ACMarek
22 listopada 2020, 19:01
Sassuolo wygrało w Neapolu 0 2 to możemy i my.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 listopada 2020, 19:19
Zależy od taktyki Milanu. Niestety od zwycięstwa w derbach nie było korekt w systemie, mimo wyraźnej potrzeby w starciach z Lille czy też Romą, więc skłaniałbym się ku umiarkowanemu optymizmowi.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 listopada 2020, 18:52
Nie ma co kalkulować, trzeba zagrać na maksa i odczarować Stadio San Paolo. Gospodarze to nasz bezpośredni rywal do walki o top4 i jest to bez wątpienia mecz o dużym ciężarze gatunkowym. Dodatkowych smaczków jest wiele... m.in., gdyby nie walkower to Napoli, kto wie?! Może mogli by ograć Juve i mieć tyle samo punktów co my?! Na pewno zmierzą się dwie "najlepsze" najrówniej grające drużyny Serie A. Oczywiście nie bez znaczenia jest osoba Rino który tym razem staje na przeciw Milanowi i Byoko który już u nas był i długo był łączony z powrotem do Milanu ale wylądował w Napoli. Kessie ma dziś godnego vis-à-vis i ciekawe czy się wymienią koszulkami po meczu? Przed Benn'kiem jeszcze większe wyzwanie - Fabian Ruiz który ostatnio w reprezentacji Hiszpanii, grał świetnie z tego co widziałem. Cóż Zlatan, Rebić to nasze armaty i szkoda że wypadł nieobliczalny Leao bo to bez wątpienia nasi najgroźniejsi zawodnicy, niemniej w takich ciężkich pojedynkach jakaś bramka środkowego obrońcy to byłby wspaniały handicapem dla ACM a dawno tego u nas nie było. Jak to przy okazji takich pojedynków bywa wszystkie oczy skierowane są na Zlatana a to Hakan jest tym zawodnikiem od którego postawy najbardziej zależy ofensywna gra Milanu, jasne Zlatan jest decydujący ale to Hakan jest architektem ofensywy Milanu i jeśli on gra dobrze to Milan potrafi tworzyć sobie mnóstwo szans i to wtedy Milan jest najgroźniejszy ale powiedzieć że Turek gra nierówno to zdecydowanie za mało... on jednej połowy meczu nie potrafi rozegrać na równym poziomie, w jednej fazie meczu potrafi być wszędzie i szaleje jak król lasu by po kwadransie zniknąć na pół godziny stając się anonimowym uczestnikiem gry, cały Hakan. Mecz z Napoli da nam odpowiedź na pytanie, czy Milan można traktować serio w kontekście walki o pozycje top4, punkt to minimum dla obydwu ekip i taki rezultat w naszych ostatnich bojach najczęściej się pojawiał ale chyba żaden kibic nie myśli o takim wyniku, mnie osobiście marzy się WIELKI mecz Milanu i jakieś okazałe zwycięstwo pod banderą Bonnery który wyprzedził Shevę i szybciej został trenerem Milanu:)
3
dysha1992
dysha1992
22 listopada 2020, 23:02
Czyli co, top 4? Mamy odpowiedzi? Ja zacznę. Bakayoko i Kessie nie wymienili się koszulkami. ;D
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 listopada 2020, 23:32
@up Zdecydowanie tak, Milan trzeba traktować jako poważnego kandydata do top4 ale o niczym innym nie ma sensu myśleć, wciąż jesteśmy na początku drogi a widać ewidentnie że Zlatan jest dla nas talizmanem i ewentualna gra bez Szweda może być sporym problemem. Kessie dziś był najlepszy w środku i staje się niezastąpionym elementem układanki, Byoko zrobił co zrobił bo kocha Milan;)
0
Orzelek79
Orzelek79
22 listopada 2020, 18:26
Ok, jak dzisiaj wygrywają faworyci to mamy pewne 3 pkt.
0
Olli666
Olli666
22 listopada 2020, 18:12
Będzie ciekawie jak by Milan dziś przegrał
1.sass 18
2.ACM,roma,neapoli 17
5.juve 16
6.inter 15
7.atalanta lazio 14
Oby w walce o top4 lub top6 ktoś szybko odpadł bo Milan może z tak wąska kadra mieć problem. Zima mam nadzieje ze przyjdzie jakiś zawodnik który od już jak Kjer da pewność w zespole i będzie solidnym uzupełnieniem składu. Bo w tym sezonie każdy pkt będzie na wagę pucharów i lepiej mieć większy wachlarz przy wyborze 11 niż grać cały czas ta sama jedenastka. Marzy mi się jakiś porządny prawy skrzydłowy lub napastnik grający tez na prawej stronie lub ewentualnie ktoś w miejsce hakana oczywiście przy sprzedaży Turka jak by była taka konieczność. Nie marze o zawodnikach pokroju isco, eriksen czy thuram lecz nie obraził był się gdyby ktoś z nich przyszedł. Może być to zawodnik pokroju Kjera koleś z średnim sezonem który przyszedł by za grosze lub na wyp z opcja. Ważne by poszerzyć sensownie kadrę bo inaczej może być mega lipa.
1
TR3V0R
TR3V0R
22 listopada 2020, 18:30
no to lepiej żeby nie przegrał.
1
Gutek
Gutek
22 listopada 2020, 18:38
Ciekawie się zapowiada przyszła kolejka :] inter sassuolo, roma napoli, Milan fiołki, a jufki grają z wiedźmami. Dopiero ciasno się zrobi na górze tabeli więc tak jak mówisz ktoś by się przydał w zimowym okienku jeśli chcemy grać również w pucharach. Masara czy Maldini cos mówił, że nie wszystkie środki zostały wydane... Bardzo ważny mecz, który wygrany dałby mega pewność siebie chłopakom w dalszych rozgrywkach, oby się udało... Forza Milan!!!
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 listopada 2020, 18:39
Lazio, Atalanta, Sassuolo mają równie wąską kadrę. Roma też nie ma specjalnie szerokiej. Napoli, Inter i Juve to jedyne zespoły we Włoszech których możemy się bać bo mamy węższą kadrę, z resztą to będzie bój na jakość i ciągłość formy.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
22 listopada 2020, 18:44
No bo Atalanta albo Lazio to mają szerokie kadry że hej.
2
Olli666
Olli666
22 listopada 2020, 19:45
Może złe się wysłowiłem. Tylko patrząc ze sassuolo,/lazio/atalanta/roma/acm maja podobna kadrę to wypadło by jakoś odskoczyć by moc realnie patrzeć ze to my jesteśmy faworytem do zajecia miejsca gwarantującego lm a nie oni. Bo narazie mamy świetny start którym żyjemy a co się wydarzy jak jakiś mechanizm się zatnie. Oczywiście nie musi ale oczywiście może.
0
mpt1899
mpt1899
22 listopada 2020, 19:49
Szeroka kadra to nie wszystko. Trzeba jeszcze umiec ja wykorzystac, zwlaszcza jak sie gra w pucharach. Ja bym powiedzial, ze dobra rotacja i brak wiekszych kontuzji beda kluczowe.
0
Severin87
Severin87
22 listopada 2020, 17:06
Ktoś chyba u buka gra na Inter. Kolejny raz Inter w końcówce strzela bramki, Fiorentina, Parma, teraz Torino xD
2
Zako
Zako
22 listopada 2020, 16:58
Chyba się Panowie za bardzo podpaliliście, mając w pamięci dotychczasowe popisy Torino to dalej było do przewidzenia, zwłaszcza, ze ten wynik głównie wynikał z totalnego stojanowa Interu.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 listopada 2020, 16:55
Do zawodników Torino sam Wyspiański: Miałeś, chamie, złoty róg,
miałeś, chamie, czapkę z piór: czapkę wicher niesie, róg huka po lesie, ostał ci się ino sznur, ostał ci się ino sznur.
4
Zirytowany
Zirytowany
22 listopada 2020, 16:52
Z taką grą obronną serie b czeka, jeżeli nic nie poprawią to faworyt do spadku.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 listopada 2020, 16:52
No to Giampaolo out już dziś ?
1
KrzysieKSC98
KrzysieKSC98
22 listopada 2020, 16:49
Niech juz lecą do Serie B.
0
Moris
Moris
22 listopada 2020, 16:47
Ile to już inter tak fartownie mecze wygrywa. Jak nie z Fiorentina to teraz z Torino.
1
Zimer9009
Zimer9009
22 listopada 2020, 16:51
Nie ma to znaczenia.

Inter bez mistrzostwa i powiedzmy 1/4 LM to będzie porażka Conte biorąc pod uwagę ich kadrę oraz to ile płaca perukarzowi.

To jest zespół do rozliczenia po zakończeniu sezonu.
1
Zielony2009
Zielony2009
22 listopada 2020, 16:59
No nie wiem, Juve ma porównywalną kadrę, a i Napoli, Roma, Milan mają kim postraszyć, mistrzostwo dla Interu nie było taką oczywistością. Może faktycznie byli oceniani jako kandydat nr 2, ale sezon wszystko weryfikuje...
0
Zimer9009
Zimer9009
22 listopada 2020, 17:19
Racja - jeżeli patrzymy tylko na papier to w grze o mistrza zostaje Juve i Inter.

Jeżeli natomiast dołożymy do tego fakt, że jedną z tych drużyn prowadzi gość za 12 mln euro rocznie, a drugą trenerski amator to zostaje nam jeden faworyt.

I oczywiście w samym sezonie może wydarzyć się wszystko, nawet sensacyjny mistrz dla Sassuolo, ale nie zmienia to faktu, że dla zespołu z najlepsza na papierze obrona (De vrij, Skriniar, Bastoni), najlepszym duetem napastników oraz takimi zawodnikami w środku jak Barella, Vidal, Eriksen, Brozovic (pomijając fakt w jakiej cześć z nich jest formie) drugie czy jakiekolwiek inne miejsce będzie porażka.
0
Zuber
Zuber
22 listopada 2020, 18:14
Co to ma za znaczenie kto ile zarabia. Pieniądze w piłkę nie grają. ;)
0
brzydki
brzydki
22 listopada 2020, 18:40
Inter strzelający 4 gole wygrywa fartem? xD
To ile by musieli strzelić, siedem, żeby ekspert z acmilan.com.pl przyznał, że zasłużyli na zwycięstwo?
0
brzydki
brzydki
22 listopada 2020, 18:41
Zuber - pieniądze nie grają, ale zawodnicy za nie kupieni już tak :)

Zimer ma pełną rację, kadrowo Inter to zaraz za Juventusem zdecydowanie najlepsza ekipa we Włoszech i cokolwiek poniżej drugiego miejsca w Serie A będzie porażką dla Conte.
0
Zimer9009
Zimer9009
22 listopada 2020, 16:47
To co teraz Torino na 3:3 w 95 i 3:4 w 99 min?

A nie czekaj ...
1
Cimar94
Cimar94
22 listopada 2020, 16:49
Wstawaj, zesr**** się. ;)
0
Orzelek79
Orzelek79
22 listopada 2020, 16:46
Inter na 3-2 ,który to już raz Torino tak traci pkt.
Żałosne.
2
Zimer9009
Zimer9009
22 listopada 2020, 16:48
To było pewniejsze niż to, że Milan dzisiaj dotrze do Neapolu.

Cieszy jedynie to, że mimo wszystko męczą się z 18-ta drużyna Serie A.
2
Zirytowany
Zirytowany
22 listopada 2020, 16:46
Brawo Torino, brawo.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 listopada 2020, 16:46
Hakimi z pozycji spalonej faulowany. Trudna sytuacja do oceny ale widocznie uznał to przyjęcie piłki jako ostati kontakt i nową akcję.
Edytowano dnia: 22 listopada 2020, 16:47
0
Zirytowany
Zirytowany
22 listopada 2020, 16:47
Interpretacja że to nie było podanie także nie można mówić o spalonym.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 listopada 2020, 16:47
Wydaje się że Hakimi pierwsze był na spalonym a później był faulowany ale chyba sędzia uznał że spalony się nie liczy
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 listopada 2020, 16:48
Tak wiem, gdyby Hakimi pierwszy dotknął piłki to by był spalony. Co do faulu to był oczywiście.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 listopada 2020, 16:45
Oczywiście musi być VARdrama ale czy Hakimi nie był na spalonym?
Edytowano dnia: 22 listopada 2020, 16:46
0
Cimar94
Cimar94
22 listopada 2020, 16:34
Ciekawe kiedy spuchnie Sassuolo, świetny sezon grają, znowu prowadzą, możemy dziś stracić lidera.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 listopada 2020, 16:44
Jakim cudem możemy stracić ? Przecież będziemy mieć wieczorem 20pkt..
5
Nesta_13
Nesta_13
22 listopada 2020, 16:44
Niesamowity ścisk na szczycie tabeli. Zwycięstwo dzisiaj byłoby fantastyczne.
2
Cimar94
Cimar94
22 listopada 2020, 16:45
@grzesiekpl88 rzecz jasna masz rację ;) Matematycznie możemy ;)
1
Nesta_13
Nesta_13
22 listopada 2020, 16:34
3 minuty wystarczyły, żeby nadrobić te 60 żałosnych minut w wykonaniu Interu. Zobaczymy czy wepchną na 3. Co jak co, ale potrafią grać pod presją i gonić wynik...
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 listopada 2020, 16:34
Jedyna nadzieja dla Torino jest taka że Giampaolo ogląda ten mecz ze swojego domu wiec nic im nie doradzi, wyszli na drugą połowę dobrze nastawieni ale po golu na 2:0 uznali że już wygnali i stanęli a tu w parę chwil Inter strzela gol po golu i ma prawie pół godziny by zamknąć ten mecz.
0
Fushnikov
Fushnikov
22 listopada 2020, 16:30
Nie wiem co gorsze. Czy Torino które przegra i fajnie ze jest na dnie tabeli czy wygrana Interu który ich skarci i idzie do góry.
2
Zuber
Zuber
22 listopada 2020, 16:30
Torino to są frajerzy roku. xD
5
Michał92
Michał92
22 listopada 2020, 16:31
No my nie byliśmy lepsi rok temu przypominam xD
5
Zuber
Zuber
22 listopada 2020, 16:39
Ten sam ojciec "sukcesu", więc co się dziwić. Jednak my nawet strzału oddać nie mogliśmy, a oni potrafią rozdupczyc każdą przewagę.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 listopada 2020, 16:29
No i Inter się przebudził, szybko odrobili, Torino całkiem się pogubiło a grali tak dobrze
0
Zirytowany
Zirytowany
22 listopada 2020, 16:28
Boże jakie to Torino jest żałosne w 3 minuty z 0:2 na 2:2 , oni to jeszcze przegrają.
1
Zimer9009
Zimer9009
22 listopada 2020, 16:30
Oczywiście, że przegrają i to nie 3:2, a min 4:2 moim zdaniem.

To jak się chłopacy zersali po tym prowadzeniu to jakaś amatorka jest.
3
Demick
Demick
22 listopada 2020, 16:51
Zimer, aha xD
0
Orzelek79
Orzelek79
22 listopada 2020, 16:28
Oj , Inter ruszył.
0
Zimer9009
Zimer9009
22 listopada 2020, 16:28
To co Padre Giampaolo z 0:2 zrobi 3:2 ?
4
Gianni Rivera
Gianni Rivera
22 listopada 2020, 16:27
Trzymam kciuki za porażkę Interu. Wtedy nawet ewentualne baty od Napoli nie będą bolały aż tak bardzo. :)
0
Zirytowany
Zirytowany
22 listopada 2020, 16:30
Już jest remis a jeszcze z 25 minut gry.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 listopada 2020, 16:23
Patrząc na grę Interu widać że tam coś nie gra i chyba można założyć że nie panuje u nich zbyt dobra atmosfera, ale to nie dziwne kiedy zawodnicy nie rozumieją wyborów trenera który ma bardzo nietypowy system oceny przydatności piłkarzy, innymi słowy Conte potrzebuje żołnierzy którzy muszą być mu bezwzględnie posłuszni a z artystami nie potrafi się dogadać bo ma za duże ego dlatego teraz kiedy jest ciężko i drużynie nie idzie nie ma skąd szukać pomocy.
0
Orzelek79
Orzelek79
22 listopada 2020, 16:23
Karny dla Torino, Inter znowu może stracić pkt.
0
Zirytowany
Zirytowany
22 listopada 2020, 16:23
Karny po 3 min lol var jakby opóźniony : )
0
ósmy
ósmy
22 listopada 2020, 16:14
Izzo widzę totalny zjazd, skoro nie łapie się do składu nawet pod nieobecność tego Vojvody.
Rodriguez też ława.
2
Jalapeno
Jalapeno
22 listopada 2020, 15:57
Parma gra jeszcze gorzej niz pod batuta D'Aversy. :D
0
Olli666
Olli666
22 listopada 2020, 15:56
Smuci mnie obecna forma romy,sassuolo i powracająca na odpowiednie tory forma juve
Ciężko będzie skończyć w pierwszej 4
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 listopada 2020, 15:59
Sassuolo nie wytrzyma takiego tempa. To nie Atalanta w formie, żeby bezlitośnie wypunktowywać prawie każdego rywala.Przy tym terminarzu mecze typu tego z Udinese czy Torino będą zdarzać się coraz częściej.
1
Zielony2009
Zielony2009
22 listopada 2020, 16:09

Marcos Salinas

Niby masz rację, ale znamy wiele przykładów podobnego podejścia. Sam wieszczyłem spuchnięcie Leicester, Atalanty, a nawet Napoli w sezonie gdzie zdobyli chyba z 90 punktów. Serie A nie jest jakaś mocarna, a jeżeli piłkarze Sassuolo dalej będą się tak rozwijać (Boga, Berardi, Locatelli) to czemu mieliby nie skończyć w top 6 albo nawet top 4. Pamiętacie sezony gdzie na 4 miejscu kończyło Palermo albo Udinese...
1
Zirytowany
Zirytowany
22 listopada 2020, 15:49
Hahaha Zaza i 1:0 dla Torino, coś pięknego.
1
Orzelek79
Orzelek79
22 listopada 2020, 16:11
I to po jakiej akcji.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 listopada 2020, 15:45
Widzę, że Conte mocno pracuje na wywalenie Interu z LM :) Męczyć bułę z Torino Giampaolo nie lada wyczyn. Zaś Roma jak tak dalej pójdzie i nie posypią się w trakcie rozpoczynającego się maratonu zajmie miejsce Atalanty z tamtego sezonu.
2
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
22 listopada 2020, 15:56
A Giampaolo nie zwolnili czasami?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
22 listopada 2020, 16:00
Jeszcze nie.
0
Pedrostan
Pedrostan
22 listopada 2020, 15:34
Wyczysczenie nie pomoglo, sredni ten eleven sports jest z technicznego punktu widzenia...dzieki za pomysl.
0
Nesta_13
Nesta_13
22 listopada 2020, 15:32
Parma słabiutka w tym sezonie... Chyba nie ma co liczyć, że urwą jakieś punkty Romie.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 listopada 2020, 15:39
Parma bez Darmiana nie istnieje:)
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 listopada 2020, 15:31
No i Roma wychodzi na prowadzenie to było do przewidzenia i... już dwa zero dla Rzymian
Edytowano dnia: 22 listopada 2020, 15:34
0
Pedrostan
Pedrostan
22 listopada 2020, 15:14
Hej, pytanie totalnie nie na temat. Eleven sports mowi mi ze "limit urzadzen, na ktorych mozna odtwarzac zakupiony material zostal wyczerpany". Mam nowy komputer I mam taki problem wlasnie. Wiecie moze jak to naprawic, nie ogladamy nigdzie indziej tak a propo. Dzieki
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 listopada 2020, 15:22
Wyczyść cache i pamięc podręczną, wyloguj i zaloguj. Powinno pomóc.
1
Corsa
Moderator Corsa
22 listopada 2020, 14:42
Fiorentina :D Może jeszcze Roma pójdzie w ich ślady dzisiaj? Na Inter raczej nie ma co liczyć, bo po drugiej stronie wiadomo kto, wybitny strateg ;)
0
fryta777
fryta777
22 listopada 2020, 14:47
Na stratega nie... ale na Belottiego już tak :)
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 listopada 2020, 15:26
Benevento... 9pkt, 13miejsce w tabeli i bilans bramkowy -9 ;)
0
fryta777
fryta777
22 listopada 2020, 14:42
Ma ktoś stream do Hellas - Sassuolo? Zajebiste ustawienie ataku Berardi,Djuricić,Boga,Raspadori trzeba to zobaczyć
0
Zuber
Zuber
22 listopada 2020, 14:52
usagoals.com
1
Olli666
Olli666
22 listopada 2020, 14:29
Byle fiołki nie zwolniły trenera przed meczem z nami. Trzeba trzymać kciuki.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 listopada 2020, 15:30
Po primo to są lilie a nie fiołki, a po drugie Cesare Prandelli zastąpi Giuseppe Iachiniego na stanowisku trenera piłkarzy Fiorentiny po 7 kolejkach
2
FanACM
FanACM
22 listopada 2020, 14:18
Ta Fiorentina to nic nie gra przegrywają u siebie z Benevento pierwszy mecz i kupon zepsuty już...
0
DarthImpaler
DarthImpaler
22 listopada 2020, 14:08
reprezentant Peru Gianluca Lapadula. Co oni tam piją w tym eleven
0
Aper
Aper
22 listopada 2020, 14:19
jakiś tydzien temu Lapadula zadebiutował w reprezentacji Peru
5
OLRevan
OLRevan
22 listopada 2020, 14:20
O co ci chodzi? Niedawno zaliczył debiut dla Peru także akurat dobrze mówią, a ty jesteś niedoinformowany
5
DarthImpaler
DarthImpaler
22 listopada 2020, 20:06
Oooooo tego nie wiedziałem.
0
Rafał0209
Rafał0209
22 listopada 2020, 12:13
Drodzy koledzy i koleżanki mam takie pytanie , czy miał ktoś z was czy może waszych znajomych tego koronawirusa ? bo mam pewien problem straciłem całkowicie węch nie czuje zupełnie nic od kilku dni ,na początku myślałem że być może to jakieś zatoki ale minęło parę dni a kataru nie mam , gorączki czy kaszlu ani innych dolegliwości również brak .a brak węchu nie odpuszcza
0
Jaca23
Jaca23
22 listopada 2020, 12:36
A masz smak? Jeśli nigdy w życiu nie straciłeś jednocześnie węchu i smaku to na 99% masz covid. Sama utrata węchu to za mało żeby jednoznacznie stwierdzić czy się zaraziłeś, tym bardziej, że nie masz innych objawów. Przechorowałem covid i taka sytuacja, że nic nie czułem zdarzyła mi się pierwszy raz w życiu. Do tego podobne dolegliwości co przy przeziębieniu czy zapaleniu zatok, 3-4 dni gorączka, ból głowy. Ale z tego co zdążyłem zaobserwować to społeczeństwo przechodzi tę chorobę bardzo różnie.
0
Fushnikov
Fushnikov
22 listopada 2020, 12:58
Mojego znajomego dziewczyna miała zapalenie zatok i nie miał węchu tydzień czasu. Zrobili testy negatywne. Po antybiotyk ach węch wrócił. Trzeba brać pod uwagę że ludzie są tak pandemia otumanieni że już sami sobie wmawiają objawy. Głowa to straszny śmietnik. Ja sobie wmawialem raka żołądka bo mnie non stop bolał i miałem ciągle sraczke. Zrobiłem wszystkie badania i nic. Dopiero psycholog mnie uświadomił że sobie to wmawiam i na bawiłem się nerwicy. Zrozumiałem przepisał zioła do parzenia na uspokojenie i po tygodniu puściło :) wsYsyko w głowie siedzi.
3
Rafał0209
Rafał0209
22 listopada 2020, 13:15
Właśnie o to chodzi że smak mam , nie mam także ani gorączki ani też bólu głowy , pracowałem raczej również normalnie bez większych objawów zmęczenia , utrata węchu zdarza mi się pierwszy raz , przynajmniej tak mi się wydaje bo nigdy wcześniej człowiek nie zwracał na to większej uwagi , czuje się niesmak w nosie jakby coś tam było i tyle , ale przy chorych zatokach raczej jakiś zapach powinien dochodzić a ja nie czuje nawet perfum .i kiedy taki węch ewentualnie wraca ?, otumanieni ?owszem ale ja tu się nie martwie o siebie , bo czuje się ogólnie dobrze ale wiesz praca starsi ludzie rodzina itp , człowiek jest w kropce zadzwoni do lekarza zamkną na dwa tygodnie jak wyjdzie pozytywny to i wszystkich wokół kolegów z pracy firme czy rodzine to tako . nie chce sie paniki robić .
0
Orzelek79
Orzelek79
22 listopada 2020, 13:20
Chodź nie potwierdzony to raczej miałem. Mija 4 tydzień i jeszcze mi węch w nie wrócił . Mojej żonie po 2 tygodniach zaczął wracać ale też to nie jest W pełni.
0
Michał92
Michał92
22 listopada 2020, 13:37
Ja z kolei co jestem chory, angina czy przeziębienie, to tracę węch i smak.
0
Zimer9009
Zimer9009
22 listopada 2020, 14:00
Ja miałem potwierdzony.

Poza smakiem słonym nie czułem nic (węch i smak zero poza wspomnianym).

Po tygodniu wszystko zaczęło wracać do normy, a po kolejnych kilku dniach wszystko było już w porządku ze wspomnianymi zmysłami. Pozostałe objawy jak wysoka gorączka, łamanie w kościach itp miałem na początku i trwały 2-3 dni.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 listopada 2020, 15:24
Mi smak i węch wrocił po 2 tyg. Do tego ból gardła i migrena, ucisk w klatce piersiowej i kaszel. Bez gorączki.
0
Corsa
Moderator Corsa
22 listopada 2020, 09:19
offtop:

Widzieliście kolejną 'pożegnalną' walkę Marcina Najmana? Typ od dawna jest synonimem żenady, ale teraz okazał się jeszcze być zwykłym oszustem.

Dla niezorientowanych - wczoraj odbywała się taka pseudo-gala MMA dla amatorów, gdzie bryluje(przegrywa) ostatnio Najman, miał on zmierzyć się w walce na zasadach bokserskich z typem(patologią z internetu), który kiedyś tam amatorsko uprawiał szermierkę na pięści. Marcin po kilku sekundach zamiast boksować obala przeciwnika, dostaje ostrzeżenie, bo w końcu to boks, a nie mma, zaraz po upomnieniu kopie rywala, kurtyna, koniec "walki" :D

Nie ma w tym nic nadzwyczajnego, w końcu to znany wszystkim el Testosteron, scenariusz jego starć jest wiadomy jeszcze przed wejściem do ringu/oktagonu - jak najszybciej się przewrócić i odklepać. Przyzwyczaił nas do tych idiotycznych wymówek, aby tylko usprawiedliwić swoje ewidentne porażki i po raz kolejny sprzedać się na kolejnych wydarzeniach, za które otrzymuje solidne gaże.

Tym razem jednak przeszedł samego siebie, a nie myślałem, że jest to możliwe. Okazał się nie tylko chodzącą kpiną jeśli chodzi o aspekty sportowe, ale też i zwykłym oszustem. Oczywiście był nim już dużo wcześniej, udając te wszystkie kontuzje, które to uniemożliwiały mu zawsze odniesienie wygranej. Teraz poszedł krok dalej, ustawił walkę. U buka było zdarzenie, że ten cyrk zakończy się dyskwalifikacją, przez kopnięcie, kurs - ponad 5.

Niby nic wielkiego, sytuacji takich było sporo, szczególnie, że nie jest to nawet wydarzenie typowo sportowe, a bardziej show rozrywkowe, ale przypominam, że Najman ostatnio stał się szanowanym komentatorem w telewizji publicznej :D

Chłopaki na Kanale Sportowym odpowiednio to skomentowali, u siebie na wczorajszym streamie, jest na YouTubie :D
1
Rafał0209
Rafał0209
22 listopada 2020, 09:52
Najman facet bez , żadnych ambicji , zasad czy honoru gość z jajami jak i mózgiem wielkości pestki od czereśni , nie chciałbym nawet jego pewnie nie małych pieniędzy, za bycie pośmiewiskiem całego narodu z którego bekę będą cisnąć jeszcze przez dziesiątki lat .
0
Vol'jin
Vol'jin
22 listopada 2020, 10:23
My sobie beke ciśniemy a gosc od zamawiania piwa na ringu jest ekspertem od wszystkiego w TVP...
3
KKP19
KKP19
22 listopada 2020, 10:26
Na ten zakład u buka wpłynęło ok 250 zakładów, a wartość wszystkich wynosiła 2600zl. Jeśli coś ustawił to nie tam
0
kamilus
22 listopada 2020, 10:38
On nie musiał nic ustawiać, za tę chwilę na ringu dostał wystarczająco dużo.
0
BadMad
BadMad
22 listopada 2020, 10:42
Występuje w TVP mówicie,?:-) Dobre grono ekspertów dobierają,jaka stacja tacy experci,ostatnio miałem ubaw po pachy czytając że natychmiast po apelu cara Polski wskoczył w samochód i pojechał bronić jasnej góry przed hordami rozkrzyczanych dziewczyn,i chwali się tym publicznie. Są momenty kiedy wydaje się że widzimy dno,lecz nagle jakiś Najman puka w nie od spodu.
1
Corsa
Moderator Corsa
22 listopada 2020, 11:11
@KKP19, skad info o ilości zakładów na to spotkanie? Bukmacher raczej by nie ujawnił tego, a po drugie nie chce mi się wierzyć, że taka niska kwota.

Pełno ludzi obstawiało różne opcje z tej walki, sam jeden Stanowski poleciał z zakładem na 2 tysiące, że walka nie wyjdzie chyba poza pierwszą minutę, czy tam jakiś inny limit czasowy.

250 zakładów na całą Polskę? Gdzie u żadnego innego buka nie dało się tej imprezy obstawić? Bez szans ;)

edit:
znalazłem właśnie oświadczenie buka, gdzie faktycznie padają te liczby. To niemożliwe :D teraz starają się wcisnąć ludziom kit, żeby nie byli powiązani z ustawianiem spotkań, bo to dla nich najgorszy możliwy PR. Poprzedni buk zrezygnował z umieszczania tego w ofercie, bo też była jakaś afera i ludziom zwracali kasę. Tam poszły dużo większe pieniądze, a ile faktycznie tych zakładów było może dowiedzieć się tylko prokuratura :)
Edytowano dnia: 22 listopada 2020, 11:22
0
Corsa
Moderator Corsa
22 listopada 2020, 11:12
aaa i Panowie, wspomniałem co prawda o telewizji publicznej, ale nie idziemy w politykę, jak coś :)
0
Corsa
Moderator Corsa
22 listopada 2020, 11:15
@kamilus, nie będą chcieli mu wypłacić kasy z kontraktu, już to zapowiedzieli, sprawa skończy się w sądzie na bank.
0
Rzetelny
Rzetelny
22 listopada 2020, 11:22
Najman jest ekspertem od prawa unijnego i stosunków międzynarodowych. Sam go zapraszałem :D
2
kamilus
22 listopada 2020, 12:00
@KKP19
Nie wiem, czy to miałeś na myśli, ale Betclic Polska podał taką grafikę: https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_16060023568bR4tHixrKNVWoNlAnBPbe,w400.jpg

268 zakładów było na to, że Najman wykona kopnięcie, a nie, że walka zakończy się dyskwalifikacją. Plus trzeba wziąć pod uwagę fakt, że to tylko jeden buk.
0
Zielony2009
Zielony2009
22 listopada 2020, 12:05
Jeśli chodzi o bukmacherke to coś tam wiem.

Ustawienie meczu tak niszowego dla wygranej na zakładach nie jest możliwe. Najprostszym wyjaśnieniem jest system jaki każdy buk stosuje. Mianowicie przeciwstawne zdarzenia muszą się równoważyć tj. jeżeli suma zakładów na a po 1,80 wynosi 1000 zł to na b po 2,00 przyjmą tylko za 900 zł. W ten sposób bukmacher zarabia za każdym razem i jest to święte prawo na podstawie którego ten biznes zarabia (a którego nie rozumie ,99 procent grających).

Spróbujcie postawić 1000 zł na białoruskiego hokeja albo jakaś opcje właśnie walkę Najmana (być może na główny zakład win win wpadło więcej zakładow zatem na tą opcję można by więcej postawić, ale na jakiś zakład szczegółowy ludzie mniej grają)bukmacher tego nie przyjmie. Na lm, ligę angielska limity da wysokie, a u zagranicznych huków niemal nieograniczone.

Konkluzja jest taka, że aby ktoś wygrał na opcji a 100 000 zł to ktoś musi przegrać ,110 000.

Pamiętajcie też o zmianach kursów. Jeżeli nagle na opcję 1 wpadnie więcej zakładów niż na 2 to bukmacher koryguje kursy żeby nie być stratnym, często wbrew faktycznej logice bo liczy się dla niege zysk. Jeżeli ktoś chciał postawić np ,1000 zł na coś niszowego to buk przyjmuje mu np 250 zł i obniża od razu kurs, póki ktoś nie postawi na przeciwna opcje.

Co do autentyczności info podawanego przez ziemniaki nie mam wątpliwości zwłaszcza w świetle obowiązujących przepisów i ich pełnej legalności.
0
Corsa
Moderator Corsa
22 listopada 2020, 12:38
@Zielony2009, zgadzam się, ale z tymi limitami to jest różnie, jakiś czas temu na strefie typera u jednego z buków gość podlinkował trzy zagrane kupony, każdy po tysiaku, każdy z innym numerem referencyjnym właśnie na walkę Najmana, bodajże była to gala FFF, coś podobnego do tej teraz, a samo zdarzenie niszowe - że skończy się do 30 sek, czy coś koło tego. Kursu nie pamiętam, 3,8 lub 2,5. Chyba jednak podatku nie było, ale nie dam sobie ręki uciąć.
Stawka dość duża i zakłady przyjęto. Widziałem inny kwit z walki Popka, z tym aktorem, za 9 tys. Czytałem na forach o dużo większych kwotach, na inne zdarzenia, gdzie ludzie przeżywali na czacie czy komuś ten kupon wszedł czy nie.

Sam parę razy dostawałem blokadę grając za marne 500 zł, więc z tym jest różnie i dużo zależy od czujności buka.

Jednak tak myślę na chłodno, to Najman za samo wyjście do ringu z pewnością zainkasował ze 100 tysięcy jak nie więcej, a u buka faktycznie nie ma szans żeby wyrwał chociaż połowę z tego.

Może tam bardziej chodziło o celową dyskwalifikację, aby uniknąć ośmieszenia, w razie porażki, a kopniak wyszedł z przypadku. Ciężko powiedzieć.
1
Szulaj22
Szulaj22
22 listopada 2020, 12:57
Jakiej żenady przecież Najman to zrobil idalnie tam nie chodzi o bicie sie w ringu tylko jak największy famme jakby walczyli normalnie to juz dzisiaj by nikt o tym nie mowil a tak zyje tym caly kraj :) Marcin sobie zarobil na buku na bank bo ci nie napiszą prawdy bo wyszlaby prawda na jaw a tak go niby teraz wyrzuca zaraz Marcin przeprosi i wroci i ludzie wykupia ppv zeby zobaczyc co tym razem wymysli Najman.
0
Vol'jin
Vol'jin
21 listopada 2020, 23:22
o Roma wreszcie CEO/Dyrektora sportowego znalazła. Ściagnęło Pinto który współpracował z Rui Costą w Benfice
1
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się