SCUDETTO


Szybki gol wystarczył na remis: Lille - Milan 1:1

26 listopada 2020, 17:50, Leonardo 22 Główne newsy
Szybki gol wystarczył na remis: Lille - Milan 1:1

Rewanżone starcie Lille z Milanem nie należało do najbardziej emocjonujących. Goście objęli prowadzenie tuż po przerwie, ale gospodarze dość szybko zdołali odpowiedzieć, wobec czego stanęło na remisie. Na Stade Pierre-Mauroy padł wynik 1:1.

W pierwszej połowie gospodarze stworzyli więcej groźniejszych okazji i Gianluigi Donnarumma był często zmuszany do wysiłku, w przeciwieństwie do bramkarza Lille. W 11. minucie Sandro Tonali w fatalny sposób stracił piłkę przed polem karnym i do strzału doszedł strzelec hat-tricka z pierwszego spotkania - Yusuf Yazici. Gigio strasznie się wściekł i od razu zrugał swojego kolegę z drużyny za nieodpowiedzialne zachowanie.

W 27. minucie reprezentant Włoch znów był w opałach, tym razem po strzale z dystansu Andre, ale skutecznie sparował piłkę na rzut rożny. Tuż przed przerwą Luiz Araujo skończył ładną akcję strzałem z obrębu pola karnego, ale pełniący rolę kapitana Donnarumma poradził sobie również i z ugaszeniem pożaru w tej sytuacji. Do przerwy nie oglądaliśmy bramek, za to widoczna była przewaga Lille, to gospodarze mieli kontrolę nad większością wydarzeń boiskowych.

A po zmianie stron boiska, także... zmiana sytuacji. Tonali kapitalnie wypuścił Ante Rebicia "w uliczkę", a Chorwat w sytuacji na na sam z golkiperem Francuzów zachował się altruistycznie i wyłożył futbolówkę Samu Castillejo. Hiszpanowi pozostało dopełnić formalności, co też uczynił. Potem pojedynek znów nie był toczony w zbyt szybkim tempie, aż w 65. minucie - zupełnie z niczego - wyrównali gospodarze. Jonathan Bamba wykorzystał wielkie gapiostwo rossonerich, a zwłaszcza Diogo Dalota, strzelając z pola karnego obok bezradnego Gigio na 1:1.

Do końca nic już się nie zmieniło i po dość sennym, nudnym pojedynku padł chyba zasłużony podział punktów.

Lille - Milan 1:1 (0:0)

Bramki: Bamba 65' - Castillejo 46'

Żółte kartki: Pied 12', Xeka 28', Soumare 67' - Bennacer 45+1', B. Diaz 90+1'

LOSC LILLE (4-4-1-1): Maignan – Pied (79' Djalo), Fonte, Botman, Mandava – Araujo (75' Lihadji), Andre, Xeka (63' Soumare), Bamba – Yazici (63' Ikone) – David.

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma – Dalot, Gabbia, Kjaer, T. Hernandez – Tonali, Bennacer – Castillejo, Calhanoglu (61' B. Diaz), Hauge (77' Krunić) – Rebić (61' Colombo)

 

Arbiter główny: Craig Pawson (Anglia)

Miejsce: Stade Pierre-Mouray (Lile)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***

 

----------

devil Black Friday! Piłkarskie produkty AC Milan -40% taniej!

Wpadnijcie na PodStadionem i upolujcie okazję -> PodStadionem.pl



372 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
krasy
krasy
27 listopada 2020, 22:56
Niestety kolejny słaby mecz Milanu. gramy w tym sezonie z niesamowitym szczęściem ale to się kiedyś skończy. Nie ma zmiennika dla Ibry , zaangażowanie w mecz na poziomie 60 % . Od czasu do czasu przebłyski , któregoś z zawodników to trochę mało żeby z optymizmem patrzeć w przyszłość.
0
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
27 listopada 2020, 16:31
Można się było spodziewać niezbyt emocjonującego spotkania. Remis ucieszył obydwie drużyny. Celtic w fatalnej formie i wygrana z nimi powinna być formalnością. Padł remis to teraz wygrana z Violą 2:0 w SA :)
0
Marcos Salinas
27 listopada 2020, 09:13
Ja nie wiem jak po takim mizernym występie niektórzy dalej mogą bredzić o małej ilości lepszych drużyn...Przecież przy takiej ilości niedokładności to nas pierwszy lepszy Salzburg czy inna Slavia Praga wyjaśni, nawet nie wspominając o rywalach z pogranicza 1 i 2 szeregu faworytów do tego trofeum typu Sociedad, Benfica lub Leverkusen. Do tego nadmierna eksploatacja Ibry - chora ambicja nie pozwoli mu na odpuszczenie gry co 3 dni o stawkę - w końcu doprowadzi do zniesienia Szweda na noszach i z niesamowitego wyniku ponad stan zrobi się kolejny sezon 0. Innego scenariusza w tak zaawansowanym piłkarsko wieku nie może być. Zysk nie warty ryzyka. Szczególnie z tą kadrą Lepiej wyjść z grupy, przejść łatwiejszego rywala, a potem odpuścić na rzecz kluczowej dla Milanu LM.
1
TR3V0R
TR3V0R
27 listopada 2020, 08:12
szkoda, daliśmy trochę dupy z tym golem straconym. Boli tez ta okazja Hauge z 25 minuty. Miejmy nadzieję że pokonamy Czechów i ta sytuacja w grupie się polepszy
0
Boro
Boro
27 listopada 2020, 09:08
Najbliższy mecz w LE gramy u siebie z Celticiem, który już jest za burtą a Lille gra ze Spartą. Wygrane gospodarzy kończą rywalizacje w grupie a Sparta przyjdzie do nas grać już tylko i wyłącznie o prestiż.
0
stary_boss
stary_boss
27 listopada 2020, 07:59
Wczoraj Dalot bardzo słaby mecz ciekaw dlaczego gra zawodnik który jest wypożyczony bez prawa Pierwokupu a nie gra Conti jest w takiej beznadziejnej formie. Jeżeli tak jest to nie ma na co czekać tylko wypożyczyć e styczniu na pół roku bo sprzedać teraz to pewnie dostaniemy za niego czapkę gruszek albo jeszcze mniej
0
KKP19
KKP19
27 listopada 2020, 17:02
Bo Dalot nie pomaga
A Conti przeszkadza
0
PaoloACM
PaoloACM
27 listopada 2020, 03:45
Co prawda nie mogłem oglądać meczu ale widzę ze żywa dyskusja toczy się w komentarzach na temat walki o zwycięstwo w LE i czy w gole powinnismy angażować siły w tym kierunku. Otóż ja uważam ze tak powinnismy. Po 1 dla doświadczenia międzynarodowego, po 2 dlatego ze to może być alternatywna droga do LM po 3 dlatego ze zwycięzca LE jest losowany z 1 koszyka w przyszłorocznej LM (wiec jeśli chcielibyśmy chociaż wyjść z grupy to będąc losowanym z koszyka nr 4 mamy małe szanse) a po 5 dlatego ze trzeba sobie wyznaczać jakieś cele żeby się rozwijać. Nie mówię ze jesteśmy faworytami ale tez nie ma jakoś bardzo dużo drużyn o wiele lepszych od nas. Gramy raczej rezerwami póki co bo rezerwy tez musza grać i dodatkowo powinni Ci zawodnicy wystarczyć do awansu z grupy. Pioli już z reszta deklarował ze bez obietnic ale spróbujemy wygrać te rozgrywki. Nie wspominając o Zlatanie który nie dawno dał wywiad ze wybrał Milan zamiast Bologny właśnie ze względu na LE. Dobrze by było żeby kibice tez wiązali nadzieje ze możemy zajść daleko i oczekiwali dobrych występów w tym turnieju. Nie pogardziłbym dubletem ale chyba większa radochę sprawiłoby mi zwycięstwo w LE :D
1
zbylon
zbylon
26 listopada 2020, 23:52
Moim zdaniem Hauge ładnie się pokazał. Oczywiście szkoda tej zmarnowanej sytuacji z pierwszej połowy, ale chłopak ma prawo czuć presję. Generalnie to on dobrze się ustawia, ładnie czyta grę. Czasami koledzy go nie widzą. Tutaj spóźnił się, ale też obrońca go dobrze przeczytał. Norma.
Tonali przeplata dziadowskie zagrania z takimi, które ocierają się o geniusz. Bardzo przypomina mi to początki Pirlo u nas. Pierwszy sezon miał właśnie taki nierówny. Pamiętam mecz z Borussią, po którym został wygwizdany.
6
rossoneri91
rossoneri91
26 listopada 2020, 21:47
Kurde, Hauge mógł przyładować w dwóch akcjach jak się urwał, miał mnóstwo miejsca...jednak zabrakło pewności siebie najprawdopodobniej. Podoba mi się jego styl a jak nabierze odwagi i pewności to zobaczymy jak duzo jest wart - no chyba, że będzie pudłował na potęgę :D.
8
acmilan95
acmilan95
26 listopada 2020, 21:43
Jestem zadowolony z remisu, za tydzień wystarczy wygrać z Celticiem u siebie i awans przy korzystnym wyniku w spotkaniu Lille - Sparta będzie pewny. Drużyny wyglądały jakby umówiły się na remis. Ważne, że nikt nie odniósł kontuzji.
Gabbia bardzo zagubiony i elektryczny, do tego bardzo niemrawe wyprowadzanie piłki. Do tego słabo wypadł Tonalli oraz Dalot.
Na plus zdecydowanie Castillejo, waleczny w obronie i jako jedyny starał się szarpać z przodu. Mam nadzieję, że na Fiorentine wróci Leao, bo Rebic znów nie odnalazł się na szpicy
2
rossoner111
rossoner111
26 listopada 2020, 21:42
Bramka tez na konto gigio, dotykał 5 razy piłkę zanim podał do boku ...., rebić i theo nie chcą grać z Hauge, szczególnie Theo
0
Vol'jin
26 listopada 2020, 21:27
https://www.youtube.com/watch?v=QuIH5ZPD_X0

jak Brendan Rogers straszy Ligą Europy to się nie ma dziwić, że nikt grać nie chce ;]
0
MK92
MK92
26 listopada 2020, 21:25
Przed wyjazdem do Lille zakładałem remis jako dobry wynik, a patrząc na przebieg meczu chyba naprawdę trzeba się ucieszyć z tego dorobku. Spotkanie było mocno usypiające. Tonali nie grał za dobrze, ale ten chłopak znów miał taki przebłysk, po którym widać jego wielki talent i czucie boiskowej przestrzeni. Mowa oczywiście o asyście drugiego stopnia Sandrino.
4
Gianni Rivera
Gianni Rivera
26 listopada 2020, 21:12
4 punkty w Typerze zgarnąłem, bo od początku podejrzewałem remis. :)

Nie oczekuję od Milanu cudów. To nie Inter, w którym trener zarabia więcej, niż najlepsi piłkarze w lidze i w którym to Interze ściąga się gwiazdy (wypalone czy nie, ale gwiazdy), oczekując walki w Europie i mierzenia w Scudetto. Wyjście z grupy w LE + miejsce w top4 i będę bardzo zadowolony z tego sezonu. Na walkę o zwycięstwo w LE czy w Serie A nie liczę, więc się nie rozczaruję. :)
16
Jaca23
27 listopada 2020, 00:03
I to jest realne podejście, brawo. Nie podpalajmy się na Bóg wie co, dostańmy się do TOP4 to będą większe nazwiska i będzie można więcej wymagać.
6
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 listopada 2020, 21:06
To nie był dobry mecz Sandro, kolejny raz wyglądał niepewnie i trochę poza grą, sporo błędów, cały czas delikatnie zagubiony ale pokazał że myśli szybciej i widzi więcej na boisku niż większość naszych piłkarzy, nie ma żadnego interesu w tym aby po nim jechać, on musi rozegrać trochę takich kiepskich meczów i oczekiwanie po nim poziomu na pierwszy skład jest na tą chwilę niedorzeczne, ten sezon to tylko wdrożenie to młodzik, trzeba bić brawo Pioliemu że ogrywa go w sposób który nie jest kosztowny dla Milanu to zaprocentuje bo po jednym przebłysku widać że ma potencjał ale jeszcze się nie zaaklimatyzował w drużynie. Ten piłkarz to przyszłość i w takich meczach powinien właśnie grać, polecam przypomnieć sobie jak taki Kessie się prezentował zanim odpalił i został profesorem tankiem? Dziś myśl o pozbyciu się Kessie to nieśmieszny żart ale jeszcze rok temu był niepewny przyszłości
9
Milanboy
Milanboy
26 listopada 2020, 21:09
Ale warto odnotować fakt, że Tonali często bierze udział w grze obronnej , bo dzisiaj miał kilka udanych interwencji, ale tak to się zgadzam w 100% z tobą.
3
GiveMeReason
GiveMeReason
26 listopada 2020, 21:04
Zagraliśmy słabo i nie ma co dyskutować, kolejny mecz gramy z Spartą i w Pradze 3 punkty są już obowiązkiem, nie interesuje mnie kto wybiegnie na boisko, celem jest awans do kolejnej rundy a 2 meczami z Lile pięknie to sobie utrudniliśmy. Szkoda bo przez to możemy się już praktycznie pożegnać z 1 miejscem w grupie i teoretycznie słabszym przeciwnikiem w 1/16, a tak możemy trafić na spadochroniarzy z LM.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
26 listopada 2020, 21:05
Kolejny mecz gramy z Celtikiem. :)
5
mathiaz
26 listopada 2020, 21:06
Kolejny mecz gramy z Celtikiem.
No masz Gianni, w jednym czasie chyba pisaliśmy.
Edytowano dnia: 26 listopada 2020, 21:07
3
Vol'jin
26 listopada 2020, 21:07
Lipks
Szachtar
Atalanta
Bruggia
+ 1 miejsce z LE w innych grupach

tak to wygląda na dzisiaj ^ z czego Atalanta odpada bo chyba 1/16 nie ma możliwości na grę dwóch drużyn z Serie A
0
GiveMeReason
GiveMeReason
26 listopada 2020, 21:07
o masz faktycznie
0
Billy_Costacurta
Billy_Costacurta
26 listopada 2020, 23:32
Vol'jin
Atalanta może jeszcze zająć 2 miejsce w grupie.
Wtedy nam może przypaść Ajax.
2
Vol'jin
26 listopada 2020, 21:02
Przebieżka odbębniona i tyle można rzec

a niektórzy to srają żarem jakbyśmy celowali w wygranie LE kosztem Serie A odnoszę wrażenie
11
Gianni Rivera
Gianni Rivera
26 listopada 2020, 21:09
Niektórzy chcieliby wygrywać każdy mecz, bo inaczej piłkarze i trener do zwolnienia. :)

Przecież widać było od początku, że LE dla Milanu to rozgrywki drugorzędne, w których Pioli rotował składem, wystawiając mniej lub bardziej rezerwową jedenastkę, a podstawowym graczom pozwalając odsapnąć chociaż trochę.
Jak już wielokrotnie pisałem - nie mamy szans na zwycięstwo w LE, więc trzeba celować w wyjście z grupy najmniejszym nakładem sił, żeby zarobić, a potem skupić się już na lidze.

Osobiście wychodzę z założenia, że i tak w Europie na obecnym etapie odbudowy Milanu nie powojujemy, więc wolałbym co mecz dostawać od Lille 0:3, jeśli potem mają wygrywać swoje mecze w lidze i zająć miejsce w top4 na koniec sezonu. :)
6
ACMAILAND!!
ACMAILAND!!
26 listopada 2020, 21:02
Za co ten Krunic wchodzi na boisko to naprawdę nie mam bladego pojęcia...
2
Olli666
Olli666
26 listopada 2020, 21:32
Czemu gra krunic to jest proste
Więcej dostaniesz za zawodnika który gra niż za zawodnika który siedzi na ławce lub trybunach. A krunic w obecnym sezonie gra w lidze w pucharach i w kadrze.
1
Majki85
Majki85
26 listopada 2020, 21:00
Masa strat lub niedokładnych podań przed własnym polem karnym. Chyba w pierwszych 10 minutach naliczyłem trzy podania pod nogi rywali, m.in to Tonalego do Yaziciego. Zresztą gol dla Lille też padł po zabawie przed własną 16stką (później był szybki z rzut autu, wstrzelenie w pole karne i bramka). Kolejny mecz w LE, w którym odnoszę wrażenie gramy na pół gwizdka, z tym że w starciu z Francuzami w przeciwieństwie do meczów przeciwko Celticowi i Sparcie to nie wystarczyło do zdobycia choćby 2 punktów w dwumeczu. W zasadzie to cięzko po tym spotkaniu kogoś wyróznić, ale jesli już to byliby to chyba tradycyjnie ostatnio Kjaer i Donnarumma. Również Gabbia zagrał dobre zawody. Teraz pora na regeneracje i mam nadzieję, ze z Fiorentiną zobaczymy zupełnie inny, lepszy Milan.
0
Nesta_13
Nesta_13
26 listopada 2020, 20:59
Możemy awansować, możemy wygrać grupę, możemy odpaść. 2 mecze a tyle możliwości. Moim zdaniem jednak mecz na minus. W dwumeczu 4:1 w pipe z takim Lille. W 1/16 i dalej będzie jeszcze trudniej.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
26 listopada 2020, 20:58
Dobry wynik w kwestii awansu. Lille na Spartę będzie musiało się sprężyć. To tyle, jeśli chodzi o pozytywy z tego meczu. Gra fatalna, poszczególni gracze zaprezentowali się koszmarnie. Jedynie Kjaer trzymał poziom. Reszta zachowywała się, jakby piłka im przeszkadzała przy nodze. A to wystawianie Krunica na lewym skrzydle, to jakaś herezja. Nawet jeśli to ma być jakiś zamierzony ruch taktyczny. Koleś wchodzi, nic nie wnosi, a na koniec robi głupi faul przed polem karnym i daje się obiec, mając 10 metrów bliżej do piłki. Masakra.
4
Milanboy
Milanboy
26 listopada 2020, 20:58
Tonali w sumie tak średnio zagrał, ale te podanie do Rebića było genialne,chłopak ma tego passa.

2
Piotrek1899
Piotrek1899
26 listopada 2020, 20:59
Co z tego, jak poza tym podaniem wręcz przeszkadzał na boisku.
0
Milanboy
Milanboy
26 listopada 2020, 21:01
Piotrek1899 -To z tego, że dzięki niemu i Rebićowi padła bramka. Miał błędy w wyprowadzeniu piłki ale zaliczył udane interwencje w obronie oraz właśnie miał udział przy bramce. To nie był zły mecz w jego wykonaniu, ale także nie był jakiś bardzo dobry,po prostu zagrał średnio i tyle.
Edytowano dnia: 26 listopada 2020, 21:02
0
Majki85
Majki85
26 listopada 2020, 21:06
Podanie fakt dobre, ale zaś fatalne było to podanie wprost pod nogi Yaziciego, po którym mógł paść gol dla Lille. I w ogóle niezbyt dobry (delikatnie mówiąc) mecz w wykonaniu Sandro.
1
Milanboy
Milanboy
26 listopada 2020, 21:07
Majki85- dlatego jak napisałem, zagrał średnie spotkanie i tyle.
0
Kadet411
Kadet411
26 listopada 2020, 20:57
Najgorszy na boisku był Tonali, po 10 podaniu do przeciwnika w debilny sposób przestałem liczyć, co najgorsze najbardziej dzisiaj widoczny był Samu
0
Milanboy
Milanboy
26 listopada 2020, 20:59
Nie, najgorszy na boisku był moim zdaniem Hauge który dzisiaj prócz efektownego rajdu po którym się i tak zamotał nie zrobił niczego wielkiego.Sandro chociaż miał udane interwencje w obronie oraz miał udział przy golu dla Milanu.
Edytowano dnia: 26 listopada 2020, 21:04
7
Bufor85
Bufor85
26 listopada 2020, 20:57
Co mogę powiedzieć. Bez lidera Milan wygląda jak biegające żółtodzioby III ligi okręgowej. Tym liderem bez wątpienia jest Zlatan, jeśli oczywiście jest w formie. Nie tworzymy chemii, zwartego kolektywu, który powinien napędzać cały zespół. Dzisiaj dosadnie widziałem Hauge i kolegów z drużyny, którzy go olewali, bo co? Bo świeżak? Tak bardzo chcieli pokazać jak się gra w piłkę? Szczególnie The i Turek.
Trzeba się cieszyć, że to tylko remis. Zawsze lepsze to niż porażka. Dziękuję wszystkim za komentarze. Na serie A nie będę pisał bo oglądam mecze w Eleven. Pozdrawiam wszystkich.
1
Majki85
Majki85
26 listopada 2020, 21:10
Jak na razie to nawet w LE z Ibrą w składzie również gramy na pół gwizdka. Mecz z Violą zweryfikuje jak wygląda Milan w Serie A bez Szweda. Wcześniej nie wyglądało to tragicznie.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 listopada 2020, 20:57
Takiego spotkania się spodziewałem i w sumie jestem zadowolony, bardziej z wyniku ale gra też nie była jakaś tragiczna, można było wygrać ale zabrakło trochę doświadczenia i cynizmu, remis jednak nie tak trudno zaakceptować, ważne że nie zmęczyliśmy się zbytnio przed weekendem
4
dejnio
dejnio
26 listopada 2020, 20:54
Mecz w stylu "byle nie przegrać". Udało się, chociaż szkoda w durny sposób straconego prowadzenia. Dużo ważniejsze spotkanie już w niedzielę.
3
Boro
Boro
26 listopada 2020, 20:54
Mecz do zapomnienia, druga kwestia że można się było pokusić o te 3pkt. Druga połowa ciekawsza niż pierwsza. Zmiennicy słabiutcy. Colombo zero do gry wniósł, podobnie Krunić. Diaz dwa zrywy ale z zerową korzyścią dla drużyny. W następnej kolejce jak wygramy z Celticiem to prawdopodobnie mamy awans bo Lille podobnie u siebie powinno zrobić ze Spartą.
0
FanatykACM
FanatykACM
26 listopada 2020, 20:53
Gdyby nie Kjaer nie zasłonił piłki to Gigio by to obronił...
0
Andre
Andre
26 listopada 2020, 20:53
Dosyć senny mecz w którym Milan zrealizował swój plan minimum, czyli zdobycie chociaż jednego punktu. Za tydzień powinniśmy przypieczętować nasz awans z grupy.
1
szfarceneger
szfarceneger
26 listopada 2020, 20:52
Słabiutki mecz, ale wynik ujdzie. Możemy sobie zapewnić awans w przyszłej kolejce, jeżeli Lille wygra ze Spartą.
1
sodik
sodik
26 listopada 2020, 20:52
Panowie, nie zdążyłem dziś na meczyk - robota. Jak Hauge zagrał?
0
MrCostacurta
26 listopada 2020, 20:54
Przeszedł obok meczu jak cała drużyna
0
ACstach
ACstach
26 listopada 2020, 20:55
Miał jedną okazję, ale zamiast podawać do kolegi który by miał setke to się zamotał i stracił piłke.
0
Andre
Andre
26 listopada 2020, 20:55
Zmarnował jedną dobrą sytuację w pierwszej połowie, a tak poza tym, to tym razem niczym nie zachwycił, ale trzeba mu oddać, że koledzy z drużyny rzadko go dostrzegali na boisku.
0
kamilus
kamilus
26 listopada 2020, 20:55
Koncertowo zmarnował kontrę 3 na 1.
0
kamilus
kamilus
26 listopada 2020, 20:56
WEDŁUG SOFASCORE, najgorzej z całej drużyny. (Tak, żeby nie było znowu, że się na biednego Hauge uwziąłem, toć ino LEGENDA!)
1
sodik
sodik
26 listopada 2020, 20:59
Szybki skrócik zrobiłem na meczykach i już widziałem jak mu się nogi splątały. No nic. Trzeba wierzyć, że będzie lepiej. Bramka stracona widzę, że znowu na własne życzenie.
0
ACstach
ACstach
26 listopada 2020, 21:00
Tak, znowu sobie sami bramke strzelamy.
0
kamilus
kamilus
26 listopada 2020, 21:02
A co tu się stało - nie ja napisałem komentarz z "26 listopada 2020, 20:56", a widnieje jako mój. :o
0
ACstach
ACstach
26 listopada 2020, 21:07
@kamilus

Trzeba teraz czekać żeby ktoś się przyznał, że to on napisał, a potem powiedział dlaczego sie pod Ciebie podszywa :D

A może to po prostu błąd Matrixa.
Edytowano dnia: 26 listopada 2020, 21:08
0
kamilus
kamilus
26 listopada 2020, 21:11
To napisał "OldMilano121": https://www.acmilan.com.pl/profile/OldMilano121

Bo aż otworzyłem profil by zobaczyć, kto to pisze takie komentarze (bo w takim tonie było więcej). A teraz profil usunięty, zaś przy tym poście, niby moim, mam widoczną opcję "edytuj", ale jak ją kliknę, to mam "Nie masz prawa do edycji tego postu". Sprawa co najmniej dla archiwum X!
1
Cimar94
Cimar94
26 listopada 2020, 21:16
Pewnie chłop bana wyłapał bo prowokował cały mecz ;)
0
ACstach
ACstach
26 listopada 2020, 20:51
Szkoda jak zwykle frajersko straconej bramki. Remis to nie jest zły wynik na wyjezdzie z Lille, byle wygrać następny mecz w Serie A.
1
Cimar94
Cimar94
26 listopada 2020, 20:51
Bez kontuzji, nie przegraliśmy, nakład sił minimalny. Plan na mecz zrealizowany. Liga priorytet.
5
MrCostacurta
26 listopada 2020, 20:53
To prawda ale czy my jesteśmy polską dryżyną by musieć skupiać się tylko na jednych rozgrywkach?
2
Cimar94
Cimar94
26 listopada 2020, 20:56
Oczywiście, że nie, ale dobrze znasz nakład meczów w ostatnim czasie + absencje. I do tego fakt, że tak naprawdę chłopaki raczkują w Europie. Więc to jak rotujemy w tej chwili oraz kwalifikujemy mecze na ważniejsze i te mniej jest według mnie w pełni zrozumiałe.
1
Mil_online
26 listopada 2020, 20:57
A czemu niby my się skupiamy na jednych rozgrywkach? Jesteśmy blisko awansu, a to chyba cel podstawowy, nie?
2
serginho83
serginho83
26 listopada 2020, 21:26
Nie jesteśmy polską drużyną, ale Seria A to jest priorytet, a w LE czy Pucharze Włoch powinna być rotacja, bo inaczej się zajedziemy i znowu będzie rozczarowanie w postaci braku LM...
0
OLRevan
OLRevan
26 listopada 2020, 20:51
Nie ma tragedii, tylko w takim wypadku trzeba wygrac z celticiem
0
Sqnman
26 listopada 2020, 20:53
Spartą
0
Orzelek79
Orzelek79
26 listopada 2020, 20:50
Wszystko w naszych nogach.
0
umbrella
umbrella
26 listopada 2020, 20:50
Cóż, nie było to widowiskowe spotkanie. Remis ani nie cieszy, ani nie smuci. Za tydzień trzeba zgarnąć komplet punktów i awansować.
1
zycumilanista
zycumilanista
26 listopada 2020, 20:50
Myśmy tego Dialo nie oddali w rozliczeniu za Leao? Ale ma kopa
0
OLRevan
OLRevan
26 listopada 2020, 20:52
Dokladnie trn sam
0
Boogieman
Boogieman
26 listopada 2020, 20:49
Ważne że nie przegraliśmy. Typer wszedł
0
Jago
26 listopada 2020, 20:48
Dobra krunic wypad w zimie. mega słaby
5
26 listopada 2020, 20:48
Krunic to zalosny pajac
4
zycumilanista
zycumilanista
26 listopada 2020, 20:47
Oni chyba bardzo chcą przegrać
0
ACstach
ACstach
26 listopada 2020, 20:47
Krunic stwarza swietną okazje z wolnego dla przeciwnika.
1
Maestro02
Maestro02
26 listopada 2020, 20:46
Ależ im się dziś nie chce strzelić tej 2 bramki
0
Boateng93
Boateng93
26 listopada 2020, 20:44
Wygrać za tydzień u siebie z beznadziejnym Celticem i te flaki z olejem jaka jest ta faza grupowa będą odhaczone.
11
Cimar94
Cimar94
26 listopada 2020, 20:41
Bierzmy remis i szykować się na Fiorentinę.
4
Kuszu
Kuszu
26 listopada 2020, 20:40
Chyba remis to jedyne co da się wyciągnąć z tego co widzę po naszych ; / Nie "kłapią" się.
0
Maestro02
Maestro02
26 listopada 2020, 20:38
Dalot, no ładny wślizg
0
WilkuJumper
WilkuJumper
26 listopada 2020, 20:38
Dalot mi zaimponował teraz
3
umbrella
umbrella
26 listopada 2020, 20:35
Miałem cichą nadzieję, że Celtic ugra remis, a tu dostali trzecią bramkę.
0
ACstach
ACstach
26 listopada 2020, 20:34
Ale nawpuszczał młodych trener Lille
0
Bufor85
Bufor85
26 listopada 2020, 20:34
Cholera mój ulubieniec zszedł. Krunić...nastawiamy się na defensywę i bronienie wyniku.
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się