SCUDETTO


Media: Papu Gomez alternatywą na wypadek odejścia Calhanoglu

15 grudnia 2020, 09:17, Adam6 Aktualności
Media: Papu Gomez alternatywą na wypadek odejścia Calhanoglu

Tuttosport, La Gazetta dello Sport czy Corierre della Sera donoszą, że konflikt między Alejando Papu Gómezem, a Gian Piero Gasperinim najprawdopodobniej doprowadzi tego pierwszego do opuszczenia Atalanty już zimą. Według wymienionych dzienników wśród zainteresowanych drużyn są m.in. Inter i Milan (Rossoneri mają doskonałe relacje z Beppe Riso, agentem pomocnika).  Jednak informacja o możliwym ściągnięciu Papu może być strategicznym posunięciem mającym na celu wywarcie presji na agentów Hakana Calhanoglu i pokazanie, że klub ma już gotową alternatywę na wypadek, gdyby Turek zdecydował się nie przedłużać kontraktu. 



84 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Victor Van Dort
Victor Van Dort
15 grudnia 2020, 22:51
Jeśli już musi odchodzić z Atalanty czego mu nie życzę bo (to piękne małżeństwo i pomnikowa kariera) to zapraszamy do ACM.
0
Piotr89
Piotr89
15 grudnia 2020, 17:28
Jesli Hakan nie ma zamiaru godzić sie na warunki klubu, należy brać Papu Gomeza bez cienia zawachania, bardzo dobra alternatywa. Jeden piłkarz któremu uderzyła woda gazowana do głowy nie moze sterować calym klubem. Forza Milan, Per Sempre !! Ps. Moim zdaniem jesli hakan od nas odejdzie to jego kariera bedzie diametralnie pikowala w dół ponieważ poza ostatnimi wzlotami, przez wiekszosc czasu był piłkarzem średnim, a nir ma on takiej mentalnosci by podołac od razu w nowym otoczeniu
0
Skot Łilson
Skot Łilson
15 grudnia 2020, 16:28
Brać koniecznie zimą, a latem pozbyć się Diaza, bo póki co pokazuje się średnio i nie jest wart choćby 20 mln. Do tego Thahuvin (chyba dobrze napisałem) i mamy kompletną pomoc. A latem przy LM następca Ibry i ktoś do obrony.
4
spread
spread
15 grudnia 2020, 17:09
Jeśli diaz nie jest dla Ciebie wart "choćby 20mln" to troszkę ... XD
1
Skot Łilson
Skot Łilson
15 grudnia 2020, 20:15
Nie rozumiem w sumie o co Ci chodzi. Czy czepiasz się o samo słowo choćby? Jeśli tak to nie mamy o czym dyskutować, a jeśli uważasz że lepiej dać 20 mln za Diaza niż Papu no to xd
0
dysha1992
dysha1992
15 grudnia 2020, 20:30
Wydaje mi się Thuavin...
0
BadMad
BadMad
15 grudnia 2020, 23:06
Thhhhhh.....Thutmose, Faraon Thutmose,to będzie chiba lon;) nevermind, wymienilbym Hakana na Papu ,oraz dołożyłbym im jeszcze jakieś papu%-)
0
acmilan95
acmilan95
15 grudnia 2020, 15:52
Jeśli jest szansa musimy Go ściągnąć. Jeśli chodzi o koszta to transfer nie powinien być wysoki a pensja też spokojnie do zaakceptowania. Jeśli chcemy w tym roku o coś zawalczyć to tacy piłkarze są dla Milanu niezbędni. Mamy bardzo młody zespół, który czerpie z doświadczenia Ibry czy Kjaera, więc Gomez byłby kolejnym zawodnikiem będącym ostoją dla naszej młodzieży. Do tego zawodnik idealnie wpasowuje się w nasz system gry. Jeśli jest miejsce dla Brahima i Hakana, to tym bardziej znajdzie się miejsce dla Gomeza. Brać Go!
4
biedrus
biedrus
15 grudnia 2020, 12:35
Tak po prawdzie - mamy młodziaków, którym świetnie idzie pod wodzą jednego "dziadka" i teraz miałby przyjść inny doświadczony wiekowo gracz, ale w sumie bez sukcesów, który miałby ich pouczać? Chyba nie bardzo by to wyszło. Jak brać kogoś "z metryką" to prawdziwego mistrza
0
cbvirus
cbvirus
15 grudnia 2020, 13:17
Papu jest przecież mistrzem. Sukcesy Atalanty to w dużej mierze właśnie on. Transfer zawodnika o takiej kontroli piłki i dryblingu, to pewny win
10
biedrus
biedrus
15 grudnia 2020, 13:46
cbvirus
On jest świetny, mistrzem nie jest. Catania, Metallist, Atalanta. Jak z takimi klubami w CV ma oddziaływać na młodziaków, którzy grają w Milanie? Sorry, ale to nie Benevento. Po prostu patrzę co mentalnie może dać. Piłkarsko na pewno jestem na tak.
1
Alcatraz77
Alcatraz77
15 grudnia 2020, 19:12
Co do mentalności to nic mu nie brakuje pokazał to nie raz, nie dwa ale wielokrotnie. Milan byłby dla niego niewątpliwym awansem. Skoro już mamy nowego Pirlo w postaci Tonaliego to teraz czas na nowego Rui Costę.
0
Jaca23
Jaca23
15 grudnia 2020, 12:30
Pisałem w ostatnich dniach kilkukrotnie, że byłby to dla nas świetny ruch. Według mnie Papu to obecnie najlepsza 10tka we Włoszech. Nasz zespół jak tlenu potrzebuje doświadczenia, to w większości zbiór młodych chłopaków, więc tacy zawodnicy jak Ibra Kjaer czy właśnie Gomez są na wagę złota.

Osobiście mocno bym o niego zabiegał zarówno w przypadku odejścia jak i pozostania Hakana. Papu to zawodnik niesamowicie kreatywny i może grać praktycznie na wszystkich pozycjach w ataku, a widać jak w tym sezonie potrzebna jest długa i jakościowa ławka. Według mnie ten konflikt w Atalancie to dla nas wielka szansa i Maldini powinien się tutaj postarać.
9
kusniak_22
kusniak_22
15 grudnia 2020, 14:06
Popieram, przy niepewnej sytuacji Hakana tym bardziej. To zawodnik na 3 sezonu na pewno.
1
Vol'jin
Vol'jin
15 grudnia 2020, 14:58
Ja bym probowal uderzyć po Pellwgriniego najpierw :)
0
Jaca23
Jaca23
15 grudnia 2020, 15:14
Vol'jin
Nie jestem pewien czy jeszcze obowiązuje, ale Pellegrini miał w kontrakcie klauzulęokoło 30 mln. Jestem pewien, że Maldini nie będzie miał do dyspozycji takich środków na zimę, zwłaszcza na jednego zawodnika. Jeśli jej nie ma to Roma pewnie by chciała koło 50.
0
kusniak_22
kusniak_22
15 grudnia 2020, 12:21
Patrzyłem dzisiaj na stronie Interu co piszą o ewentualnym przyjściu Hakana, to wszyscy niemalże hejtują, nie tyle jego ewentualne przejście ale pensję 7mln. Dla mnie też to obłęd.
3
Cimar94
Cimar94
15 grudnia 2020, 12:10
Gomez zjada naszego Hakana nawet w formie, którą i tak ma bardzo nieregularną. Jedynym minusem tego ewentualnego transferu jest fakt, że ma już 32 lata...
3
milan78
milan78
15 grudnia 2020, 13:13
Piłkarsko przepaść,inny świat.A wiek?Cóż to jest 33 lata we wspólczesnej piłce.Dobrze "obudowany" wybieganymi hartami w stylu Kessiego czy Bennacera byłby strzałek w dziesiątke w kontekście LM
2
Gzikuu
Gzikuu
15 grudnia 2020, 11:56
Uuuuu Papu miałby szansę zobaczyć od środka, jak wygląda prawdziwy duży klub. To mógłby być dla niego szok
1
Olli666
Olli666
15 grudnia 2020, 11:39
Transfer na 3xTak
1. Tak - cena
2. Tak - ograny dobry zawodnik w serie A (już nie raz wprowadzał Atalante do LM)
3. Tak - może grać jako cofnięty napastnik
W skrócie brać brać i jeszcze raz brać. Gdyby kosztował do 20 mil to mamy zawodnika który może grać za hakana, zlatana i na lewym skrzydle. Choć nominalnie by i tak grał za hakana lub zlatana. Bo szczerze mówiąc nie oczekuje od klubu ze przyszedł by jakiś lepszy zawodnik który by mógł być zmiennikiem ibry.
6
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 grudnia 2020, 11:45
Może grać za Zlatana ? Nie zagalopowałeś się aby ... ?
4
kamilus
kamilus
15 grudnia 2020, 11:54
Rebic, który wydaje się być silniejszy niż Papu, nie daje rady jako zmiennik Ibry, a Gomez miałby dać radę?
1
jasiom22
jasiom22
15 grudnia 2020, 22:11
Jasne że Papu wciąga nosem Rebića, szczególnie tego z ostatnich dni. Gomez w formie jest nie do zatrzymania, szkoda że nie młodszy ale jezeli to miała by być prawda że Hakan odlatuje, a byłby cień szansy to nic tylko go brać.
0
Deus
Deus
15 grudnia 2020, 11:37
kiedyś to Galliani nam go chciał ściągnąć jak jeszcze nie było na niego takiego hajpu
4
Krupini
Krupini
15 grudnia 2020, 11:33
Piękny by to był transfer w stosunku ceny do jakości.
3
Cervusius
Cervusius
15 grudnia 2020, 11:26
Sprawdzony we Włoszech i znający język, doświadczony w LM, z niską pensją, w dodatku wcale nie musi grać na pozycji Hakana, bo u nas może nawet pomykać na prawym skrzydle - brać, brać, brać!
5
kamilus
kamilus
15 grudnia 2020, 11:55
W Atalancie ma 2,5 mln netto rocznie, a u nas raczej nie dostałby mniej - to nie byłaby "niska pensja".
0
Cervusius
Cervusius
15 grudnia 2020, 14:31
kamilus
przecież relatywnie mówię, jakbyśmy szukali za Hakana substytutów w PL to nikt porządny za 2,5 mln euro nie chciałby nawet trawy powąchać
0
banan1899
banan1899
15 grudnia 2020, 11:25
Trochę śmieszą mnie teksty typu "doskonałe relacje z agentem". Ciekawe ile jeszcze klubów ma z nim "doskonałe relacje".
0
primo2p
primo2p
15 grudnia 2020, 11:15
Spróbowałbym Go sprowadzić, nawet jeżeli (a liczę że na pewno) Hakan u nas zostanie. Ta dwójka zawodników ładnie by nam dała siły w ataku ze środka pola. Ach, marzenie, aż mi ciary przeszły, chociaż akurat piję ciepłą kawę :]
Edytowano dnia: 15 grudnia 2020, 11:16
4
hyrus13
hyrus13
15 grudnia 2020, 11:00
Ponoć ktoś z nich (Papu-Gasperini) dostał podczas awantury plaskacza. Jeśli to Papu przyjął od trenera to nie widzę przeszkód, ale jak to on się postawił, to jednak powinniśmy poszukać kogoś innego. Po co Zlatan ma go gnębić w szatni.
2
MK92
MK92
15 grudnia 2020, 10:55
Paolo to zrobi.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 grudnia 2020, 10:50
Możliwe, że właśnie na podobne okazje Maldini poluje... żeby nie wydawać dużej kasy.. Gomez, Thauvin ... może znalazłaby się jeszcze jakaś opcja do środka pola -> "po kosztach". Jeżeli chodzi o napastnika, to tam już raczej będzie trzeba trochę wydać (chyba, że Torino spadnie z ligi ^^).
5
Hubinio23
Hubinio23
15 grudnia 2020, 10:48
wątpię w to że przyjdzie
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 grudnia 2020, 10:45
Skoro w Interze nie udzielający się w defensywie Eriksen siedzi na ławce .. to jakoś powątpiewam, żeby Gomez miał grać... chyba, że obok Lukaku w ataku.
3
karp_fso
karp_fso
15 grudnia 2020, 10:38
Ehhh, a jak 2-3 lata temu miał do nas przyjść i mówiłem, że to byłby mocarny transfer to niektórzy się pukali w głowę :p. Wiek jak wiek, gość to przynajmniej 2 lata podstawowego gracza na wysokim poziomie (do tego grającego w LM), a potem jak nie kierunek emerytalny to może być cennym rezerwowym. No i nie ukrywajmy, mamy młody skład, więc dodatkowy "dziadek" nam nie zaszkodzi.

Poza tym sądzę, że jak już Gomez chce odejść z Atalanty to pójdzie tam gdzie będzie mógł wygrać jakiekolwiek trofeum, bo to już ostatni gwizdek dla niego. Dlatego kierunek Milan, czy Inter będzie bardzo logiczny. Mam jednak przeczucie, że trafi do naszych sąsiadów, niestety.
3
wojtekdio1234
wojtekdio1234
15 grudnia 2020, 10:29
Marzenie ...Najlepsza osobowość i jeden z najlepszych zawodników Serie A
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 grudnia 2020, 10:22
Ktoś się orientuje ile mogliby chcieć za niego?
Edytowano dnia: 15 grudnia 2020, 10:22
0
konrad1604
konrad1604
15 grudnia 2020, 10:42
Gdzieś czytałem że ok 15 mln
0
misiek007e
misiek007e
15 grudnia 2020, 10:42
około 15mln
0
PeterWarne753
PeterWarne753
15 grudnia 2020, 10:21
Na pewno piłkarz bardzo ciekawy i warty rozważenia. Nie ma znaczenie, że ma 32 lata. W Serie A gra dużo takich piłkarzy i nie warto patrzeć w metrykę. Pytanie jak zachowa się Hakan. Według mnie Turek to piłkarz bardzo chimeryczny i w dłużej perspektywie i tak szukałby dla niego następcy. Widzę takich dwóch ciekawych graczy. Pierwszy to Rodrigo De Paul z Udine, który moim zdaniem idealnie by pasował do naszego zespołu. A drugą opcja to Juan Mata z United. Piłkarz ma 32 lat i kończy mu się umowa z United. Facet nadal ma kapitalne podanie, przegląd pola. Seria A jest o wiele wolniejsza niż PL więc moim zdaniem wniósłbym wiele dobrego do Milanu. Poza tym to piłkarz, który tworzy bez wątpienia dobrą atmosferę.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 grudnia 2020, 10:28
Ty zdajesz sobie sprawę ile Mata zarabia ?
2
PeterWarne753
PeterWarne753
15 grudnia 2020, 10:47
Mata być może obecnie zarabia sporo, ale ten kontrakt dostał 6 lat temu kiedy przychodził jako gwiazda z Chelsea do United. Dziś ten piłkarz takich pieniędzy nie dostanie i on zdaje sobie z tego również sprawę więc dlaczego nie do Milanu?
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 grudnia 2020, 11:00
Moim zdaniem raczej temat nie do zrealizowania.
0
Mailand_91
Mailand_91
15 grudnia 2020, 11:34
a to już bym wolał Javi Martineza
0
PeterWarne753
PeterWarne753
15 grudnia 2020, 11:46
Według mnie Mata mógłby dać dużo jakości dla Milanu. Natomiast najbardziej optymalny byłby Rodrigo De Paul.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 grudnia 2020, 12:07
Javi Martinez jak najbardziej .. wlasnie na pozycje DP.. potrzebujemy wzmocnienia.
0
Rafalzki
Rafalzki
15 grudnia 2020, 10:16
Papu w Milanie? Mało w to wierzę ale jestem na wielkie TAK!
1
Bandon
Bandon
15 grudnia 2020, 10:13
Gomeza bardzo lubię, żałowałem, że nie przyszedł wcześniej, a rozmowy były prowadzone. Z chęcią widziałbym go w Milanie.
2
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
15 grudnia 2020, 10:10
Hakan do interu, gomez do Milanu
1
kamilus
kamilus
15 grudnia 2020, 10:47
Eriksen do Atalanty? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
6
15 grudnia 2020, 10:08
Hakan zostań ;)
1
Daniel93
Daniel93
15 grudnia 2020, 10:05
Ile Gomez bierze w Bergamo mln? Nawet gdyby Turek zdecydowal się przedłużyć kontrakt to i tak wziął bym Gomeza,w przypadku paru mln pensji oczywiście. Meczy jest dużo i każdy na pewno dostal by mnóstwo minut na boisku.
5
kurdep5
15 grudnia 2020, 10:27
2.5 mln euro czyli nawet z lekką premią jego pensja nie będzie dla nas obciążeniem...
2
patoo_07
patoo_07
15 grudnia 2020, 09:58
Ten transfer już w styczniu, może nam bardzo pomóc w wygraniu czegokolwiek w tym sezonie. Siła ławki rezerwowych bardzo by wzrosła.
14
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 grudnia 2020, 10:15
W obecnym sezonie .. ciężko nazwać kogoś z ofensywy "rezerwowym" .. jest taka rotacja, że każdy jest mocno eksploatowany. Nawet ŚO rotują (choć u nas zaczyna się robić bieda tam).
3
Wojtecki7
Wojtecki7
15 grudnia 2020, 11:21
Papu to nie jest piłkarz do rotacji, to jest piłkarz z miejsca wskakujący do pierwszego składu. Zawodnik praktycznie klasy światowej.
1
kusniak_22
kusniak_22
15 grudnia 2020, 09:50
Hakan będzie głupi jak nie przedłuży z nami kontraktu. On wszędzie praktycznie gdzie dadzą mu dobrą pensję na poziomie 6-7mln będzie siedział na ławce. Ponoć już Inter robi podchody, a Hakan chce zostać w Mediolanie.. skoro na ławce siedzi taki Eriksen to słabsza, chwilowa nawet dyspozycja, co mu się zdarza bardzo często gwarantuje mu ławkę. Alternatyw jest w jego miejsce moim zdaniem wiele. Jakoś nie będzie mi w ogóle żal jak odejdzie.
0
PeterWarne753
PeterWarne753
15 grudnia 2020, 10:26
To co ciekawe to kibicie Interu jakoś specjalnie nie chcą Hakana u siebie, bo mają obawy co do jego umiejętności. Ja też długofalowo mam to obawy co do jakości Hakana. Milan ma teraz problem z Hakanem, bo przez większość kontraktu grał słabo i umowy nie przedłużali. Od jakiegoś czasu gra lepiej a umowa się kończy i teraz Turek rozdaje karty. Według mnie najlepszą opcją za Hakana i uważam, że jednak realną jak na możliwości Mialnu jest Rodrigo de Paul.
1
hyrus13
hyrus13
15 grudnia 2020, 10:59
Mnie też go nie będzie żal, ale gość ma opcję zarobić jakieś 30-35 baniek dzięki nowej umowie, do tego całkiem sporo za sam podpis. A później będzie się mógł bujać jak Bakayoko, który chyba nie narzeka.
0
PeterWarne753
PeterWarne753
15 grudnia 2020, 11:51
Dużo będzie teraz zależało od umiejętności negocjacyjnych szefostwa Milanu. Korzystne jest na ten moment oczywiście żeby Hakan został, ale za jak najmniejszą kasę dla nas i w jakiś perspektywanie sprzedania go póki co gra. W innym wypadku sprzedanie go jeszcze w styczniu żeby cokolwiek zarobić i zakontraktować dobrego zmiennika np. Gomeza, De Paula czy kogoś innego..
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
15 grudnia 2020, 09:41
@rossoneri91-Mieć kosę z Ibrą to najgorsze co może być a Papu chyba dość inteligentny.
0
rossoneri91
rossoneri91
15 grudnia 2020, 09:44
Czasem i ludziom inteligentnym zapadają klepki na oczy gdy chodzi o ego. Lubię tego zawodnika, mimo wszystko.
0
rossoneri91
rossoneri91
15 grudnia 2020, 09:38
Wielkie NIE. Możeto zaburzyć atmosferę w klubie. Jak taki Gomez rzuca się do Gaspa, to jak miałby się nie rzucać do Pioliego? Skończyłoby się na tym, że Ibra je*nąłby go raz na treningu, a ten obraziłby się, bo jest wielką gwiazdą.
Jest cień szansy na to, że jednak sprawdziłby się w roli nie najważniejszego piłkarza, ale wątpię. To moje zdanie.
Edytowano dnia: 15 grudnia 2020, 09:40
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
15 grudnia 2020, 10:06
Papu: "Drodzy kibice, piszę do was tutaj, bo nie mam innej możliwości, by się obronić lub z wami porozmawiać. Chcę wam tylko powiedzieć, że gdy odejdę, poznacie prawdę o wszystkim. Znacie mnie, wiecie, jaki jestem. Kocham was, wasz kapitan.

Może on nie jest winny? Łatwo wskazać palcem na winnego z przed komputera.. Po pierwsze gość ma swoje lata i wymaga pewnego szacunku do siebie, tym bardziej że jest kapitanem drużyny i no wręcz należy inaczej do niego się zwracać bo jebiac go z lini bocznej jak głupawego Leao podkopuje się jego autorytet, jak później ma wpłynąć na resztę zespołu jako kapitan jak nie będzie budził żadnego respektu..
6
rossoneri91
rossoneri91
15 grudnia 2020, 10:29
@ForzaMilan!!! Oczywiście może mieć swoje racje Papu, ale żaden piłkarz Atalanty nie może być ponad Gasperinim. W innym przypadku rozwala się szatnia poprzez zaburzenenie autorytetu. Jeśli mają różne wizje, to niech rozmawiają o tym po meczu - najlepiej sam na sam. W takich rozmowach można dojść do jakiegoś konsensusu, a jeśli nie da się pogodzić, to wtedy zarząd powinien rozwiązać sytuację.Pokazywanie fochów, min i okazywanie braku szacunku do Gaspa na wizji lub w szatni nie służy dla dobra klubu.
Masz rację, że łatwo mi komentować zza komputera. Może się mylę.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
15 grudnia 2020, 10:55
No tak naprawdę niewiadomo dokładnie o co chodzi i raczej nigdy się prawdy mie dowiemy, winne sa zapewne 2 strony.
0
MikBud
MikBud
15 grudnia 2020, 11:06
Gasperini już wielokrotnie pokazywał jaki ma impulsywny charakter. Pamiętacie jak kilkukrotnie uderzył kogoś ze sztabu/pracowników rywali? Oczywiście zaburzenia hierarchii zawsze będą negatywnie rzutować na drużynę ale nie znamy przyczyny konfliktu. Z tego co wiemy na pewno to Ilicić wstawił się za Papu. Nie możemy wykluczyć, że to jednak Gasp jest źródłem konfliktu.
1
TR3V0R
TR3V0R
15 grudnia 2020, 09:37
świetny byłby to transfer nawet nie zwracając uwagi na Turka. Diaz tak czy siak odejdzie i nie wiadomo czy go wykupimy, a taki Papu mógłby grać na każdej pozycji ofensywnej poza oczywiście napastnikiem. W dodatku koszt tego transferu nie byłby wysoki a doświadczenie ma ogromne. Jak najbardziej jestem na tak
3
Master of AC Milan
Master of AC Milan
15 grudnia 2020, 09:39
@TR3V0R- Ja też myślę podobnie ale myślę że wykupią Diaza i zapewne Papu też może grać na szpicy
0
TR3V0R
TR3V0R
15 grudnia 2020, 09:47
no też bym właśnie chciał wykupu Brahima, ogromny talent ma chłopak. A co do Papu, to gdzie by go trener wystawił, tam by pewnie grał hah. Jednak ja osobiście, gdzieś nie widzę go na szpicy, bardziej za napastnikiem :p Ale jak kto tam uważa, może i by dał sobie radę
Edytowano dnia: 15 grudnia 2020, 09:47
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
15 grudnia 2020, 09:37
To jak pobiera 2 mln euro w Atalancie to u nas myślę max 3,5 mln euro a prezesem jest Gazidis więc może 2,5 a może mnie zobaczymy....
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
15 grudnia 2020, 09:31
Jak będzie mieć ok pensje i za małe pieniądze przejdzie do nas to ja na tak
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
15 grudnia 2020, 09:32
Pobiera w Atalancie 2mln euro
1
Corsa
Moderator Corsa
15 grudnia 2020, 09:31
Papu jest spoko, ale ten konflikt z trenerem pokazuje, że mogą być z nim problemy. Wolę żeby został Hakan, a te doniesienia będą dla niego odpowiednią motywacją do obniżenia oczekiwań.
0
marunio
marunio
15 grudnia 2020, 09:37
mozna tak myslec jesli sie ignoruje gaspariniego, kogos kto mowi, ze nie potrzebuje kreatywnych zawodnikow i liderow na boisku tylko zolnierzy ktorzy beda wykonywac zadania
1
Corsa
Moderator Corsa
15 grudnia 2020, 10:32
@marunio, nie chodzi mi o to, że sprzeciwił się trenerowi, tam ponoć doszło do rękoczynu. Jak dla mnie to gruba przesada i lepiej nie ryzykować z zawodnikiem, który nie potrafi okazać szacunku trenerowi.
0
Jaca23
Jaca23
15 grudnia 2020, 12:20
Gasperini to bardzo trudny człowiek. Tutaj upatrywałbym genezy problemu. Papu nie słynie z bycia kontrowersyjną osobą.
0
DragonAC
DragonAC
15 grudnia 2020, 09:28
Za dobre pieniądze to bym go widział z miła chęcią
0
maciekpl
maciekpl
15 grudnia 2020, 09:27
Liczby wykręca fajne. Doświadczenie w Serie A posiada bardzo duże. Czytając informacje o nim spotykam się w ogromnej większości z pochlebnymi opiniami. Wiek sugeruje, że jeszcze pogra na swoim poziomie ale raczej w przypadku odejścia z Atalanty kolejny klub powinien być jego ostatnim. Na pewno dużo plusów w kontekście jego dołączenia do Milanu ale jak to w piłce nie zawsze 2+2=4 więc uważam, że decyzja o ewentualnym zainteresowaniu powinna zostać podjęta przez nasze władze po dogłębnej wielopłaszczyznowej analizie. Krótko mówiąc bez wątpienia łakomy kąsek zwłaszcza w zaistniałej sytuacji i konflikcie z trenerem ale niech specjaliści dokładnie zbadają wszelkie za i przeciw.
0
MilanHomer
MilanHomer
15 grudnia 2020, 09:26
Na moje nierealne, bo kapkę za stary. Wiem, że mamy takich w składzie, ale polityka bazuje na młodych do ogrania i ewentualnej mega sprzedaży.
1
adamos
adamos
15 grudnia 2020, 09:25
spokojnie Hakan zostanie i się zgodzi na wszystko.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
15 grudnia 2020, 09:23
Najlepiej gdyby Calhanoglu pozostał, ale jako alternatywa Papu byłby godnym zastępca, jak nie nawet lepszym niz Calhanoglu.. A że 32 lata? No cóż naprawdę mamy tak młody skład średnia wieku najniższa w lidze, że nawet wskazane jest ściągnięcie zawodnika w tym wieku, jeszcze w dodatku tak świetnego jak Gomez ogranego w lidze kapitana Atalanty, samo to to pstryczek w nos rywala i skok jakościowy, jeszcze w dodatku mówi się o kwocie 8 mln euro tylko.. Więc.
5

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się