SCUDETTO


Bywało lepiej, ale jest punkt. Genoa - Milan 2:2

16 grudnia 2020, 19:44, cinassek Aktualności
Bywało lepiej, ale jest punkt. Genoa - Milan 2:2

Tylko remis zgarnął Milan w wyjazdowym starciu z jedną z najsłabszych ekip Serie A - Genoą. Mogło być jednak gorzej, gdyż do rezultatu 2:2 goście doprowadzili w samej końcówce. Oprawcą podopiecznych trenera Stefano Piolego okazał się były napastnik mediolańskiej ekipy, Mattia Destro. Odpowiedzieli mu obrońcy - Davide Calabria i Pierre Kalulu.

W pierwszej połowie bardzo długo nie działo się w zasadzie zupełnie nic. Dopiero po upływie nieco ponad pół godziny gry w pole karne rossonerich wpadł Eldor Shomurodov, ale jego uderzenie na szczęście nie było dość precyzyjne. To nieco obudziło mediolańczyków. Już chwilę później kapitalną indywidualną popisał się Ante Rebić, ale kiedy już stanął oko w oko z Mattią Perinem i musiał w zasadzie tylko dopełnić formalności, uderzył na tyle nieudanie, że Włoch zdołał interweniować. Goście zyskali jedynie rzut rożny, po którym główkował Alessio Romagnoli. Pomylił się nieznacznie, ale jednak, przez co do przerwy nie ujrzeliśmy żadnej bramki. Szykowała się ciężka przeprawa.

A tuż po zmianie stron boiska stała się jeszcze cięższa, gdyż z dobitką do piłki sparowanej przez Gigio pospieszył ex-rossonero, Mattia Destro, z bliska wpisując się na listę strzelców. Odpowiedź nadeszła jednak momentalnie, gdyż prawdziwą bombę z daleka wprost do siatki posłał Davide Calabria. Ale włoski napastnik Genoi nie dał za wygraną i po centrze na swoją głowę - wobec biernej postawy Pierre'a Kalulu - trafił na 2:1.

Kolejne próby mediolańczyków wyglądały kiepsko i coraz więcej wskazywało na porażkę. W 83. minucie po dośrodkowaniu Hakana Calhanoglu z rzutu rożnego piłkę głową zgrał jednak Alessio Romagnoli, a z najbliższej odległości Kalulu posłał ją do siatki rehabilitując się za wcześniejsze trafienie dla gospodarzy. Mimo prób Milanu, do ostatnich sekund nic już się nie zmieniło i w stolicy Ligurii padł remis 2:2.

Genoa CFC - AC Milan 2:2 (0:0)

Bramki: Destro 47', 60' - Calabria 52', Kalulu 83'

Żółte kartki: Pellegrini 18', Radovanović 87' - Romagnoli 25', Castillejo 54' (poza boiskiem), Leao 83'

GENOA CFC (4-4-2): Perin - Masiello, Goldaniga, Bani, Pellegrini (46' Czyborra) - Ghiglione, Pjaca (68' Melegoni) Lerager, Sturaro (76' Behrami) - Destro (76' Scamacca), Shomurodov (85' Radovanović)

AC MILAN (4-2-3-1): G. Donnarumma - Calabria, Kalulu, Romagnoli, Dalot - Kessie, Tonali (77' B. Diaz) - Castillejo (53' Hauge), Calhanoglu, Leao - Rebić (53' Saelemaekers)

 

Sędzia główny: Daniele Orsato (Montecchio Maggiore)

Miejsce: Stadio Luigi Ferraris (Genua)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***



1007 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
banan1899
banan1899
16 grudnia 2020, 23:07
Łudzę się, że z Sassuolo będzie ....łatwiej. Oni się nie zabarykadują i będziemy mieć więcej miejsca. No chyba, ze po 15 minutach będzie 2:0 w pałę.
2
kamilus
kamilus
16 grudnia 2020, 23:24
"Oni się nie zabarykadują i będziemy mieć więcej miejsca."

Napoli też tak myślało, ale Sassuolo strzelili pierwsi bramkę i motem aktywowali tryb murarza, którego nawet drużyna GG, obecnie grająca chyba bardziej efektywnie niż Milan, nie potrafiła rozbić...
0
nadgnity
nadgnity
16 grudnia 2020, 23:30
Parma się barykadowała i zobacz jak mieliśmy łatwo.
0
Wolly
Wolly
16 grudnia 2020, 23:06
Kryzys w ataku, drugi mecz z rzędu ratują nas obrońcy.
2
100f
100f
16 grudnia 2020, 23:20
Nie wiem czy to nie kryzys w obronie raczej. Ostatnie 5 meczów to 7 straconych bramek.
2
King_Gattuso08
King_Gattuso08
16 grudnia 2020, 23:05
Trener Pioli mówi o błędach indywidualnych i ich poprawie. Ja się pytam co oni robią w tym Milanello? Kurde.. Drugi mecz w dupsko przez indywidualne błędy, które mieliśmy poprawić! Jeśli chodzi o Tonallego to jedynym plusem jaki z niego jest to to że nie gra dla Interu. Leao z taką grą to może sobie zrobić wjazd co najwyżej na trybuny. W ostatnich dwóch meczach zagraliśmy jak stary Milan, który miał już nigdy nie wrócić. Praca nad formą zawodników z rezerw musi być fundamentalna, bo my bez swoich liderów praktycznie nie istniejemy. Znów trzeba się w garść! Mieliśmy przewagę nad Interem, która przedwcześnie roztrwoniliśmy.. Oby nie zemscilo się to na nas w meczu z Sassuolo i Juve. Jak zawsze rozłożyliśmy się w najmniej odpowiednim momencie...
Mam nadzieję że skończymy 2020 jako liderzy. Forza!!
0
Piotrek1899
Piotrek1899
16 grudnia 2020, 23:05
Biorąc pod uwagę fakt, jak wiele beznadziejnych ogniw, z Tonalim i Leao na czele, Milan miał dziś w zespole, to ten wynik jest ok. Natomiast tak na chłodno, ostatnie dwa mecze, to strata 4 pkt., a nie żadne 2 heroicznie wywalczone. Takie mecze trzeba wygrywać bez problemów. Ja rozumiem, że mamy młodziutką ekipę, że kilku ważnych zawodników wypadło, ale moim zdaniem, Ci, co grali, posiadają tyle jakości, że Genoa nie powinna z własnej połowy wyjść. Niestety, ale podejście takiego Leao do zawodu, w moich oczach, to jakiś nieśmieszny żart. Przykładowo, taki Hakan miewa słabe mecze, irytuje, ale nigdy obok meczu nie przechodzi. Zapiernicza przez 95 minut. I za to go szanuję. I jeszcze jedno. To jest nieprawdopodobne, by na takim poziomie rozgrywek dopuszczać do gry na takim kartoflisku, jak to w Genoi. Aż dziw, że ktoś się tam dzisiaj nie połamał.
4
16 grudnia 2020, 23:05
Piękny remis. Jestem dumny z tej drużyny. Średnia 23 lata, gra bez liderów po raz kolejny. Coraz bardziej dają się we znaki braki Ibry, Kjera, Bennacer i teraz jeszcze Theo. Wytrzymali ten okres chłopaki. Pokazali serce i odpowiednią mentalność. Ale wiadomo, że nie będą cały sezon ciągnąć bez ww. zawodników bez porażki, więc czas na powrót naszych liderów! FORZA MILAN!
Edytowano dnia: 16 grudnia 2020, 23:08
5
Nesta_13
Nesta_13
16 grudnia 2020, 23:07
Zazdroszczę takiego podejścia.
0
pawel1989
pawel1989
16 grudnia 2020, 23:09
Łapa w górę ziom
2
artur297
artur297
16 grudnia 2020, 23:03
Ten Samu to serio wyżarty w ciul xd
A tak na serio to mamy mała zadyszkę ale jestem pewien że to chłopaki ogarną, mental widać jest dobry. Pozdrawiam mordy. Forza Milan
2
banan1899
banan1899
16 grudnia 2020, 23:02
Problem jest nasza ławka. Dzisiaj na ławie Interu byli m.in. Hakimi, Perisić, Sensi. Eriksen, Kolarov. Przy tylu meczach kontuzje są nieuniknione. I szkoda, że graliśmy w 10 od 1 minuty Ten z 17 to chyba nie był z naszej drużyny.
Paskudnie wchodzimy w mecze i zdecydowanie za dużo tracimy bramek.
4
moks93
moks93
16 grudnia 2020, 23:02
Idźcie spać, w niedzielę znów będzięcie piszczeć z radości.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
16 grudnia 2020, 22:59
A więc śmierdzący remis, Milan był zmęczony, brakowało dzisiaj zgrania, energii, dokładności, zrozumienia. Nie zasłużyliśmy dziś na 3pkt, trzeba się cieszyć z 1punktu, widać że drużyna leci już na oparach, potrzebujemy powrotów, potrzebujemy naszych liderów. Mam nadzieję że dzisiejszy mizerny mecz Leao wystarczył mu na zrzucenie rdzy i już się rozruszał bo wyglądał na bardzo zmęczonego i niezaangażowanego ale Pioli za wszelką cenę chce go reanimować. Zabrakło nam jakości, to nie był nasz dzień. Calabria dziś zagrał na 150% niestety to nie jest dobry znak kiedy Davide jest najlepszym Milanistą. Tonali za bardzo chciał wykonać kluczowe podanie a zabrakło rzemieślniczej pracy, kreowania gry pozycyjnej i słabo regulował tempo. Kessie z ulgą przyjął żółtą kartkę i odpoczynek z urzędu, musi odpocząć. Cięzko się to oglądało, pierwsza połowa zmarnowana a drugą rozpoczęliśmy od dekoncentracji. Przynajmniej znowu udało się nie przegrać i mieliśmy szanse na zwycięstwo do końca mimo że dwa razy goniliśmy wynik. Cóż to nie był łatwy mecz ale Milan nie pokazał dziś dobrej piłki. Hakan kolejny anemiczny występ, kolejny przeciętny mecz, pod nieobecność Zlatana powinien bardziej odznaczyć swoją obecność a on był znowu przeciętny. Kalulu powinien jak najszybciej wrócić na ławkę, dziś zagrał słabo i popełniał poważne błędy niby można było się tego spodziewać a jednak człowiek się łudził. Widać było przede wszystkim brak zrozumienia wśród piłkarzy i brak jednego, wspólnego pomysłu jak mają grać przez to nie było współpracy, szarpana gra, daliśmy się sprowadzić gospodarzom do swojego poziomu i o mało nie przegraliśmy. Mimo tego że jestem niepocieszony nie mam pretensji do naszych piłkarzy, cóż tak bywa, lecimy dalej tyle że teraz czas skończyć klepanie się po plecach i w kolejnym meczu bez szukania wymówek musimy wreszcie zagrać dobre spotkanie bo wyniki, wynikami ale nasza gra się popsuła i trzeba coś z tym zrobić.
Edytowano dnia: 16 grudnia 2020, 23:02
5
banan1899
banan1899
16 grudnia 2020, 23:06
Kessie nie dostał kartki!
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
16 grudnia 2020, 23:16
@up Dziękuję, tak F. Kessie nie otrzymał dziś kartki, mój błąd.
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
16 grudnia 2020, 22:58
Ten remis boli. Leao przeszedł obok meczu. Rebic poza indywidualnym rajdem nic nie zrobił. Ogólnie bardzo słabo. Kalulu wydaje mi się że nie ogarniał tego co się dzieje wokół niego. Tracimy kolejne dwa punkty. Inter bardzo szczęśliwie wygrywa z napoli i zbliżyli się na jeden punkt. Brakuje doświadczenia. Teraz widać jak ibra, kjear są bardzo ważni. Jestem pewien że doświadczenie gomeza również by nam pomogło. Dlatego jestem za tym aby dołączył. I najważniejsze jest kupno środkowego obrońcy. Musimy z dwóch ostatnich meczy wydusić jak najwięcej. Forza grande Milan
6
ACMilansince1994
ACMilansince1994
16 grudnia 2020, 22:57
Szkoda tych dwóch meczów. Byłoby 5 pkt nad Interem ale co ważniejsze już 9 pkt nad Juve. Niestety bez aż tylu ważnych graczy mamy problem nawet z Genoa. Hakan jak widać nie jest typem lidera. Słabsza dyspozycja skrzydeł które były naszymi kołami zamachowymi. Leao widać że jak mu nie idzie to odpuszcza mecz. Dzisiaj nie pokazał nic a jak miał doskoczyć do rywala to podchodził obok niego. Za to powinien dostać od Ibry po ryju. Może nie iść ale nikt nie ma prawa nie walczyć. Ławka na co najmniej 2 mecze i karne treningi z pressingu
0
milan2002
milan2002
16 grudnia 2020, 23:00
Gdzie 9 pkt nad Juve?
1
BadMad
16 grudnia 2020, 23:03
W przypadku dwóch spodziewanych zwycięstw...
2
DarKovs
DarKovs
17 grudnia 2020, 00:16
Ktoś matematyke ciężej ogarnia jak widzę, tak nad interem było by 5 pkt ale nad juve 8 (przy 2 wygranych a nie remisach)
Ba nawet jest takich więcej co plusują następnego w kolejce do powrotu do szkoły ;-)
Edytowano dnia: 17 grudnia 2020, 00:17
0
gieemce
gieemce
16 grudnia 2020, 22:57
brak jakiegos weterana wloskich boiski vide boriello 2.0 czy ktos w ten desn widoczna, potrzebny bylby nam za ibre jakis 'center', nie mowie o mandzukicu ale brakuje nam srodkowego napastnika na maxa
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 grudnia 2020, 22:56
Potężna GENOA przed spotkaniem z nami miała 6 ptk. Teraz ma 7.
2
kamilus
kamilus
16 grudnia 2020, 23:05
Destro ostatni raz strzelił bramkę chyba we wrześniu, a nam strzelił 2...
1
Damy_Rade!
Damy_Rade!
16 grudnia 2020, 22:56
Lepszy remis niz w dupe penis :D
5
gieemce
gieemce
16 grudnia 2020, 22:58
nie mam porownania, ale dzieki za info :D
20
brzydki
brzydki
16 grudnia 2020, 22:59
gieemce nigdy meczu nie zremisowałeś?
4
ForzaMilan!!!
16 grudnia 2020, 23:04
Brzydki, chyba nigdy nie miał penisa w dupie.. O to mu chodzi.
3
FanatykACM
FanatykACM
16 grudnia 2020, 22:55
To nie Genoa jest taka silna tylko Milan zbyt słaby... Jak tak bd dalej to kiepsko widzę ten następny mecz.
0
sebastek888
sebastek888
16 grudnia 2020, 22:55
Krytykujcie dalej Colombo i Maldiniego, że mało się starają... Potem zamknijcie buzie i popatrzcie na chwilkę na Leao... Nie mam pytań.
Na początku myslałem, że jestem do niego uprzedzony, na szczęście tak nie było. Hajs, hajs, hajs, hajs - jest? To poudaję troszkę że biegam, wuja Pioli mnie wstawi lub nie - trudno, pieniążki płyną.
Wolę Colombo/Maldiniego kopiących się po czole niż tego nieroba.
A tak ogólnie to lepszy remis niż wiadomo CO w CO, dobrej nocy koledzy (koleżanki).
9
brzydki
brzydki
16 grudnia 2020, 22:57
A pokaż mi w którym momencie Colombo wykazywał jakiekolwiek zaangażowanie w grę? Biegając truchcikiem jak wóz z węglem przez cały mecz, że nie wiadomo było czy on w ogóle jest na boisku?

O Maldinim nawet nie wspominam, bo wstyd że w tak dużym klubie kogoś za nazwisko ojca trzymają jako piłkarza...
Edytowano dnia: 16 grudnia 2020, 22:58
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 grudnia 2020, 22:57
Wiadomo. Bierzmy remis z każdym bo przecież to lepsze niż wiadomo co. Bejać wygrane.
0
kamilus
kamilus
16 grudnia 2020, 22:58
Żaden z trójki wymienionej przez Ciebie nie powinien być w kadrze Milanu w lutym.
6
brzydki
brzydki
16 grudnia 2020, 22:59
^ otóż to kamiluś
2
muamba_kabumba
16 grudnia 2020, 23:00
Z tym, że Colombo i Maldiniego można wypożyczyć .. niech chłopaki graja. Natomiast oglądając tak "zaangażowanego" Leao to można za przeproszeniem kurwicy dostać.
1
sebastek888
sebastek888
16 grudnia 2020, 23:01
@kamilus - tylko, że Leao jest oznaczony łatką "mini Mbappe", a Colombo i Maldini nie, więc w sumie niczego się od nich nie oczekuje.

@brzydki - mecz z Napoli - puść sobie raz jeszcze, poznasz odpowiedź.
1
kamilus
kamilus
16 grudnia 2020, 23:03
Oczywiście, że Colombo i Maldini powinni iść na wypożyczenie, najlepiej do Serie B, bo tam powinni mieć największe szanse na regularną grę.

Natomiast Leao sprzedałbym dopóki jest coś wart, bo jeśli dalej będzie grał tak jak teraz, to w lecie możemy mieć z nim taki problem, że nikt go nie będzie chciał i zostanie jedynie wypożyczenie (a my potrzebujemy gotówki na wzmocnienia w styczniu).
3
brzydki
brzydki
16 grudnia 2020, 23:06
sebastek - i co w tym meczu z Napoli Colombo pokazał innego niż to, co napisałem? :)

To, że nie potrafił przyjąć piłki w polu karnym? :)

I nie chodzi o hejtowanie go, tylko pokazywanie go za przykład "zaangażowania" to jeden wielki śmiech, bo on akurat z graniem na wysokiej intensywności to niewiele na wspólnego, gra na stojanova jak Zlatan, tyle że ma 18 lat a nie 40.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 grudnia 2020, 22:55
Tak czułem że mimo tragicznych wyników w dwóch ostatnich spotkaniach, w komentarzach będzie sporo miłych, usprawiedliwiających opinii. "Każdemu się zdarza", "Nie ma słabych drużyn", "Nie mieliśmy kilku graczy". Jak jesteśmy "na fali" to chwalimy..Jak "dajemy dupy" to w sumie też chwalimy. Tak nie powinno być.
0
serginho83
serginho83
16 grudnia 2020, 23:03
Zejdź może na ziemie co? Sezon ma 38 kolejek, wiadomo, że wszystkiego nie wygramy, przyjdzie słabszy okres, kiepskie mecze jak w każdej innej drużynie... Oglądam lige włoską od dwudziestu kilku lat i się nauczyłem, że nie należy dopisywać punktów przed meczem, nawet z drużynami słabszymi, a Genoa zawsze jest trudnym terenem... Ta drużyna i tak gra ponad stan, nadal jest bez porażki i prowadzi w tabeli... zobacz ile rozegrali meczy, a grają ostatnio co trzy dni i widać, że już fizycznie mają ciężko, a ty płaczesz jak dziecko, chyba się na fifie wychowałeś, bo widze, że o piłce to masz marne pojęcie...
2
muamba_kabumba
16 grudnia 2020, 23:04
Nie ma tutaj żadnych usprawiedliwień... nie potrafiliśmy choćby zdominować w posiadaniu piłki przedostatniej drużyny w tabeli. Nie ma o czym rozmawiać nawet. Dobrze, że takie mecze wychodzą przed okienkiem.. być może Maldini przeprowadzi jakies przemyslane 2/3 roszady (na więcej nie ma co liczyć myślę).
1
Zako
Zako
16 grudnia 2020, 22:54
I tak swoją drogą to trochę dziwiły mnie ochocze głosy o wykupie Dalota po meczu ze Spartą, a juz na pewno kwota, o której wspominało United (30mln) - wszystkie wrzutki dzisiaj z jego strony, presji raczej na wrzucających nie wywierał.
8
mpt1899
16 grudnia 2020, 22:54
Wszyscy jada po wszystkich tylko nie Hauge a to kolejny dziadowski mecz. On wyglada jak dziecko we mgle. Czasami doslownie jakby nie wiedzial, ze to jest mecz pilki noznej. Patrzy sie w niebo, pilka leci mu na leb a on dalej jakby jej nie widzial. Ani wyskoku, ani ruchu, wrecz oglada sie wokol siebie jakby nie wiedzial co sie dzieje. Z nim i Leao razem na boisku to my gramy w 9-ciu. Klejny raz nie rozumiem Piolego. Dlaczego Rebic na 9-ce? Nawet w wywiadzie mowil, ze Ante mu mowil, ze nie czuje sie dobrze na tej pozycji. Oj szkoda tych punktow.
3
muamba_kabumba
16 grudnia 2020, 23:07
Chłopak zamienił ligę norweską na Serie A ... a i tak jest miejscami dużo bardziej decydujący niż Sandro .. grający w rodzimej lidze. Także akurat do Hauge to nie ma się co czepiać (przynajmniej narazie).
1
mpt1899
17 grudnia 2020, 01:52
To czemu ludzie się rzucają do Kaulu? Przecież on jeszcze nie grał w żadnej lidze.
0
muamba_kabumba
16 grudnia 2020, 22:53
Nie stać nas na jakies wyszukane transfery .. ale trzeba sprowadzić zawodnika który może grać zarówno w ŚO jak i ŚPD .. zeby odciążać Kessiego.. tego Thauvina to nie ma sie co pierdzielic i najlepiej juz zima sprowadzić (jeżeli jest szansa na sprowadzenie Gomeza to też działać) .. gorszy niz Samu raczej nie będzie. Z Leao czas najwyzszy skonczyć się pierdzielić .. ten facet mentalnie jest jeszcze w piaskownicy .. Kalulu jest niezły, ale Destro go dziś zjadł w polu karnym. Kessie dziś miernie .. Sandro na te chwile trzeba sobie powiedzieć, że chłopak po prostu gra źle/beznadziejnie. Hauge przestraszony.. ale on dopiero wchodzi do dużej piłki. Diaz coś próbował szarpać. Calabria to jest dzik! Alexis średnio .. ale trochę ożywienia wniósł. Gigio swoją robotę zrobił... Romek chyba trochę zagubiony grając w dwójce z Kalulu.. Rebić nie grał na swojej pozycji. Potrzeba nam wzmocnień, żeby powalczyć do końca o pierwszą 4 .. bo to, że ktoś (prawdopodobnie Inter) wysadzi nas z fotela lidera to raczej nieuniknione.
2
Pieter08
Pieter08
16 grudnia 2020, 23:00
Ja bym na ŚO widział garaya ani grosza nie zapłacimy a solidny obrońca na lata
0
Vol'jin
16 grudnia 2020, 23:05
tylko ten Garay miał zerwane wiązadła w lutym/marcu

serio myślisz, że gość jest gotowy do gry? ;]
0
muamba_kabumba
16 grudnia 2020, 23:05
Javi Martinez jest do wziecia za grosze... doświadczony, może grać zarówno na ŚO jak i ŚPD.
1
PanX
PanX
16 grudnia 2020, 22:53
Remis na własne życzenie. Masa niedokładnych podań i problemów z przyjęciem. Tak się meczu nie wygra. Oddajemy piłkę rywalowi i panika w obronie, niczym za dawnych lat. Jak Zlatan nie wrzaśnie, to nikt się sam z siebie nie ogarnie... Jak w poprzednim meczu mówiono, że pokazaliśmy charakter, tak w tym wykazaliśmy jego brak. Rebić MUSI grać na skrzydle. Jedyny skrzydłowy, który potrafi zrobić coś z niczego u nas. Leao może być i największym talentem w całej Europie, ale jak nie zacznie biegać tak jak trzeba, to trzeba go pożegnać. U niektórych trenerów nawet by trawy nie powąchał z takim nastawieniem. Calhanoglu starał się coś grać, ale mało z tego wynikało, rzuty rożne, to w jego przypadku ruletka. Raz wyjdzie, a raz nie. Brak jakiejkolwiek powtarzalności. Kessie, szczególnie w drugiej połowie, grał taką padakę, że szok. Strasznie niepewny dzisiaj. Cała linia defensywy dzisiaj ma coś za kołnierzem, prócz Calabrii, który starał się być pod grą i strzelił gola. Donnarumma nie miał dużo do gadania przy straconych bramkach. Tragedia, jednym słowem.
Edytowano dnia: 16 grudnia 2020, 22:53
0
milan1986
milan1986
16 grudnia 2020, 22:52
Kolejny mecz, ktory pokazuje ze nie da sie grac bez napastnika wiec potrzebujemy jakosciowego zmiennika dla Zlatana. Rebic na skrzydle jest fantastyczny, a na 9 zupelnie znika. Swoja droga zupelnie nie rozumiem dlaczego to on dzisiaj zszedl a nie cyrkowiec Leao...
0
100f
100f
16 grudnia 2020, 22:56
Podobno jakiś uraz.
0
zycumilanista
zycumilanista
16 grudnia 2020, 22:58
Bo miał uraz.
0
Corsa
16 grudnia 2020, 22:52
Alexis przy pierwszym kontakcie z piłką wykazał więcej zaangażowania niż Leao w ciągu 90 minut.
2
Majki85
16 grudnia 2020, 22:51
Ja pierr... dramat! Bez Ibry, Kjaera, Theo czy Benaccera jesteśmy znów tak samo bezplciowa drużyna jak przed pandemia. Kalulu owszem strzelil gola, ale to nie jest obrońca który na już może reprezentować Milan. Powinien pójść gdzieś na wypożyczenie. Romagnoli gdy nie ma w parze Duńczyka też prezentuje się bardzo bardzo średnio a czasem po prostu fatalnie. Tonali jest utalentowany ale on też może być co najwyżej pomału wprowadzany do składu. Przy Benacerze i Kessiem nie ma podjazdu. Leao zaś ma tylko przeblyski, choć dziś to nawet tych brakowało, ale generalnie to jest czlapiacy leń który podpatruje lub podpatrywal chyba Balotellego a nie Ibre. Maldini w styczniu będzie miał masę pracy. Na gwałt potrzebny jakościowy stoper który będzie godnym zmiennikiem Kjaera i Romagnoliego. Potrzebny drugi środkowy pomocnik do rotacji, bo sam Tonali nie zawsze daje jakość a jak dochodzą kontuzje tak jak teraz w przypadku Benaccera to już całkiem nie ma kogo wpuścić z ławki. No i chyba najważniejsze. Potrzeba na gwałt klasycznego środkowego napastnika do rotacji z Ibra. Giroud byłby idealny ale to jest science fiction. Aha i jeszcze gdyby z Papu faktycznie było coś na rzeczy i jest jakaś szansa na niego to genialnym ruchem byłoby pozyskanie go. Krunic, Duarte, Musacchio out skoro i tak są przez Pioliego skreśleni. Masakra. To będzie mega ciężki sezon tym bardziej że Inter zakończył już swoją przygodę w europejskich pucharach i tym bardziej że ewidentnie widać w naszej drużynie że zaczynamy chyba trochę puchnac (w dużej mierze przez kontuzje i covidy).
0
Ricardo Cafu
Ricardo Cafu
16 grudnia 2020, 22:51
Oj już przestancie, zagraliśmy dziś słabo, znowu frajersko tracimy bramy, rywale to co mają praktycznie wykorzystują. Natomiast tydzień temu było "love" dla piłkarzy, a dziś "hate", że ten taki tamten jeszcze gorszy.

No trudno, Hauge mnie dziś rozczarował po raz drugi z rzędu, podobnie jak z Parmą jego zmiana mało wniosła, no i Leao okazał się jeszcze gorszy niż Rebic w ataku, ogólnie dziś był w innym świecie.
0
januchsztum2
januchsztum2
16 grudnia 2020, 22:51
Jeszcze jedno rozumiem parasol ochronny, młodość, potrzebny czas i tak dalej, ale Tonali to na razie nieporozumienie i to najłagodniejsze określenie z tych, które cisną mi się na usta. Byłem przeciwnikiem tego transferu od początku i niestety na razie Włoch robi wszystko aby utwierdzić mnie w tym przekonaniu, przypominają mi się najgorsze występy Lucasa forza Lazio. Jak zobaczę porównanie do Hakana, że on ma od trzech lat parasol ochronny to chcę mi się śmiać Hakan nawet w swoich beznadziejnych meczach zapierdzielał po boisku, było widać, że się stara. A Sandro człapie po boisku. Jego warianty na rozegranie to podanie do przeciwnika, wywalenie piłki w aut, ewentualnie wywalenie piłki w górę na walkę.
2
Vol'jin
16 grudnia 2020, 22:50
Tonalliemu to bliżej do bycia vice-Kessie'm niż vice-Bennacerem ^

Wszyscy myśleli, że to Pirlo 2.0 a tu faktycznie może będzie Gattuso 2.0 ;]
0
Milanboy
Milanboy
16 grudnia 2020, 22:52
Ahh te wszyscy myśleli xd. Może to ty myślałeś, ale coś o Tonalim wiem I to wiadome było, że vice Bennacer z niego nie będzie.

Zresztą nie pierwszy i nje ostatni średni występ w jego wykonaniu, ale nie ma tragedii, Gattuso 2.0? No Tonali ma zdecydowanie większy przegląd pola.
0
karp_fso
karp_fso
16 grudnia 2020, 22:53
Tonali ma dobre podanie, ale nie ma dryblingu i dynamiki. Mam wrażenie, że kompletnie nie pasuje do naszej obecnej taktyki, gdzie obaj środkowi pomocnicy są dosyć motoryczni. Bennacer jak gra to czasem musi minąć gracza rywali i mu to wychodzi. Tonali tego kompletnie nie ogarnia, ale posłać piłę do przodu potrafi równie dobrze co przeciąć akcję.
0
brzydki
brzydki
16 grudnia 2020, 22:55
A kto kto ma jakiekolwiek pojęcie o kopaniu piłki uważał go za Pirlo 2.0? Na podstawie tego, że ma podobną fryzurę?

Przecież sam Tonali mówił wiele razy, że wzoruje się na Gattuso...
1
Vol'jin
16 grudnia 2020, 22:58
media ^ a za nimi co niektórzy kibice, oczekujących baloników i kółeczek z gubieniem rywali ;]

0
rk140685
rk140685
16 grudnia 2020, 22:50
Niestety dzis to byl chyba nasz najslabszy mecz w tym sezonie ale i tak udalo sie wywiezc punkt i obronic pozycje lidera. Miala byc zbudowana przewaga tym meczem a tymczasem wszyscy zagrali dzis pod Inter i za chwile zaczniemy marzyc o odpoczynku bo fizycznie jestesmy po drugiej stronie rzeki. Teraz jrszcze te dwa trudne mecze i miejmy nadzieje,ze do gry wroca Kjear i Zlatan i zaczniemy grac to co potrafmyale oby to poszlo z parze z wynikiem. Fajnie byloby zakonczyc rok na czele tabeli ale te ostatnie dwa spotkania moga byc dla nas bardzo trudne i z taka gra jak dzis nie mamy co szukac zwyciestw.
0
100f
100f
16 grudnia 2020, 22:50
Dramat, co drugi strzał wpada nam do bramki i musimy gonić wynik kolejny raz w tym sezonie. Od 0:2 z Hellasem do remisu, od 0:2 z Parmą do remisu, od 0:2 z Celtikiem do wygranej i dzisiaj gol za gol. Od czasu jak pojawił się artykuł, że straciliśmy tylko dwa gole z akcji, tracimy po dwa gole z akcji w każdym meczu...
0
Zako
Zako
16 grudnia 2020, 22:49
Ten mecz pokazał dlaczego Milan nie jest druzyną na scudetto, przy brakach w podstawowej XI na lewej stronie gra nominalny PO, na szpicy nominalny LS, a w środku gość, który gra moze 3 oficjalny mecz w dorosłej piłce.

Dwóch rzeczy nie rozumiem.

1. Dawaniu szans Samu w XI, jezeli Alexis jest w stanie grać - Hiszpan to taki piłkarz na ostatnie 15min, dryblingiem nie zdobędzie miejsca, nie zrobi roznicy, ale moze coś przytrzyma piłkę i ukradnie czas, czasem piłka go znajdzie w polu karnym, ale piłkarsko ma mało zaoferowania i przy naszych celach powinien dostawać co najwyzej takie ogony.
2. Dlaczego Rebic grał na 9, a Leao na skrzydle? Oczywiście przejście na 9 Portuglaczyka nie sprawiło, ze zaczął grać jak z nut, ale o ile można dyskutować, czy to skrzydłowy czy napastnik, tak nie podlega dyskusji, ze Chorwat po prostu musi grać na skrzydle, bo to jego strefa i tam moze nam cos dać, a czy Leao czy Rebic będą się meczyc na 9 to bez róznicy - niech chociaz jeden gra swoje w takim układzie.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 grudnia 2020, 22:51
2 pytanie powinno brzmieć dlaczego w ogóle Leao grał i dlaczego grał więcej niż 5 minut...
2
brzydki
brzydki
16 grudnia 2020, 22:53
Jak Ty po meczu w środku tygodnia, w intensywnym okresie, na wyjeździe i w dodatku bez praktycznie połowy podstawowego składu (Ibra, Kjaer, Bennacer, Theo) którego Milan WCIĄŻ BĘDĄCY LIDEREM TABELI W POŁOWIE GRUDNIA - nie przegrał stwierdzasz, że nie jest to drużyna na Scudetto, to pozostaje odpowiedzieć tak, jak komentator Eleven na piętkę Alvaro Moraty w meczu z Atalantą

"Jedno wielkie X D"
0
gieemce
gieemce
16 grudnia 2020, 22:54
1. Chyba Saeleamakers jeszcze nie gotowy na 100% inaczej by zagral
2. Rebic gral na 9 bo Leao dzisia pokazal ze sie nie nadawal nigdzie, wiec ew. mogl zaczac Hauge

Swoja droga Hauge i tak pokazuje wiecej niz okczekiwalem, ale w tym i poprzednim spotkaniu widac ze jeszcze dluga droga przed chlopakiem bo pod presja widac ze wciaz bojazliwy.

Kalulu - z niego beda ludzie, ale gra glowa dramatyczna, generalnie bramka jego ale tez wlasnie pojedynki glowkowe to jego slaba strona.

@brzydki
obronie komentarz wyzej, nie sadze ze na scudetto bo po wejsciu hauge i diaza dzisiaj to juz za bardzo nie bylo co patrzec w strone lawki .. w pelnym skladzie mamy co skorzystac z 5 zmian, a dzisiaj to max 2 jakosciowe i koniec
Edytowano dnia: 16 grudnia 2020, 22:56
0
Zako
Zako
16 grudnia 2020, 23:06
Tak, Inter w 2017/2018 bodajże też przegrał pierwszy mecz jakoś pod koniec grudnia I byli blisko top1/ albo byli liderami I co z tego? Skończyli walka o Top4 do ostatniej minuty.
Kontuzje i trudy sezonu zaczynają nam doskwierać, a na papierze były to dwa łatwiejsze mecze. Ponadto z krótszą ławka mamy na wiosnę puchary w przeciwieństwie do takiego Interu Conte. Nie twierdzę , że od razu skończymy jak ekipa, o której pisałem w pierwszym zdaniu, ale gramy na razie ponad normę I powinniśmy się przede wszystkim skupić na skończeniu w 4, bo tabela jak widać jest bardzo płaska.
0
BadMad
16 grudnia 2020, 23:43
Brak czterech piłkarzy podstawowej jedenastki to nie jest "prawie połowa,bliżej tu do jednej trzeciej(0,36;)
Komentator użył sformułowania "iksde" ?:) Muszę to zobaczyć.
Ibra qrwa potrząsnij tym "szejkiem" i przywróć proporcje, no i ten ogien! Byle nie taki jak z oczu wuja:[
0
LunaS
LunaS
16 grudnia 2020, 22:49
Skoro bez ibry i bennacera. Theo nie gramy dobrze to znaczy że ławka za słaba ... Czas na zakupy w zimę...
1
karp_fso
karp_fso
16 grudnia 2020, 22:51
My leżymy teraz przede wszystkim przez brak napastnika. Ten mecz byśmy zabili w pierwszej połowie, gdy Żenua nam sypała piłki z obrony pod nogi. No ale Rebic to skrzydłowy nie napastnik, więc...
1
zycumilanista
zycumilanista
16 grudnia 2020, 22:48
Rzadko kiedy wypowiadam się w krytycznym tonie wobec innych na ten stronie ale ludzie na litość Boska weźcie wy się w garść. Jak tłukliśmy Inter, Napoli , biliśmy rekordy punktów i bramek to się prawie nie posarliscie. A teraz wypada nam pół składu, przychodzi zadyszka a ma dodatek gramy z murarzami i są problemy to od razu dramat i lament. Weźcie pod uwagę fakt że z tymi Pajacami z Genui zawsze mamy pod górkę a Parma grała futbol na nie a nam nic nie wypadało bo gra byla dobra. Spójrzcie na tabelę. Nikogo nad nami nie ma.po tej kolejce.
7
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 grudnia 2020, 22:50
Okej ale każdy wiedział że w czasie pandemii i kontuzji mogą być takie problemy kadrowe. Widocznie nie zarząd :)
0
zycumilanista
zycumilanista
16 grudnia 2020, 22:54
Zobaczymy co zrobią w styczniu. mają o czym myśleć. A My póki co jesteśmy niepokonani w lidze. Nadal. Mnie też bolał ten mecz a to że Destro nam zaaplikował 2 to jak to mawia klasyk "na to co mi dolega panadol nie pomoże"
0
sodik
sodik
16 grudnia 2020, 22:59
Dokładnie tak jak napisałeś. Ilu z piszących tutaj przed sezonem wzięłoby 28pkt po 12 kolejkach? Jak sądzę 99,9%.
0
Semper Fideli
16 grudnia 2020, 22:47
Też jestem rozczarowany i wkur... Ale jestem przerażony ilu z was już widziało Milan na 1 MSC. Co drugi to większy maruda. Jeśli do końca rundy będziemy w Top 4 z przewagą nad 5 MSC to będę spokojniejszy o końcowy awans do LM
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 grudnia 2020, 22:49
Ja od początku wiedziałem że będzie zażarta walka o 4 miejsce. A prawdopodobnie będziemy walczyć o 5-6. Zresztą sam Maldini mówił że nie ma parcia z góry o LM.
0
Semper Fideli
16 grudnia 2020, 22:52
Fan
I myślisz że Maldini mówił poważnie? Ściągał medialna presję. Jestem pewny że cel to LM. Jeśli go nie osiągniemy Stefan poleci. Ja bardzo liczę na zimowe Mercato i podniesienie poziomu kadry
0
Nesta_13
Nesta_13
16 grudnia 2020, 22:53
Co ty pieprzysz za przeproszeniem Fanatyk ? Przecież cel to LM... Od samego początku tego sezonu.
0
kamilus
kamilus
16 grudnia 2020, 22:53
Parcia to nie ma na scudetto, LM jest naszym głównym celem w tym sezonie.
0
LunaS
LunaS
16 grudnia 2020, 22:47
No teraz panowie pilkarze pora poszukać majtek i pójść do domu przemyśleć jakie ma się cele w piłkarskim życiu ... Jak top4 to nadal jest ok.
0
umbrella
umbrella
16 grudnia 2020, 22:47
Jesteśmy w małym kryzysie, ale punktujemy. Komplet oczek z Sassuolo przydałby się bardzo, lecz spacerek to nie będzie.
3
Fushnikov
Fushnikov
16 grudnia 2020, 22:52
Do końca roku było min 9pkt.
To co obniżamy poprzeczkę??
0
umbrella
umbrella
17 grudnia 2020, 05:03
W żadnym poście nie przydzieliłem nam zwycięstwa przed meczem, bo wychodzę z założenia, że nie ma łatwych rywali i łatwych punktów. Pomyliłeś autora tych spekulacji, ale podzielę się, że nadal zawieszam drużynie poprzeczkę bardzo wysoko i wierzę, że ją przeskoczą ;)
Edytowano dnia: 17 grudnia 2020, 05:06
0
kondi
kondi
16 grudnia 2020, 22:47
Powiedzmy sobie otwarcie: Milan złapał zadyszkę. Nawet grając bez 4 podstawowych zawodników, z Genoą należało wygrać. Teraz Sassuolo, a my wyjdziemy ze środkiem Tonali-Krunić. Oby wrócił już Zlatan, on jest w stanie na boisku rozpalić ten lekko przygasły ogień.

Dzisiejszy mecz do zapomnienia. Końcówka roku będzie piekielnie ciężka, ale Milan nie pęka!
0
ósmy
ósmy
16 grudnia 2020, 22:50
A dlaczego wykluczyłeś Kessiego z gry z Sass?
0
100f
100f
16 grudnia 2020, 22:52
Kessie nie dostał dzisiaj kartki, dyskutował z sędzią po kartce dla Samu.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 grudnia 2020, 22:52
@up - na powtórce wyglądało jakby Franck dostał, na flashscore też takie info było ale poprawili.
0
kondi
kondi
16 grudnia 2020, 23:08
Racja! Zasugerowałem się flashscore, mój błąd. W takim razie mój optymizm przed niedzielą lekko wzrasta :D
0
Rossu
Rossu
16 grudnia 2020, 22:47
6 pkt z Parmą i Genoą to był priorytet. Bez liderów nie potrafimy grać, Maldini będzie miał sporo roboty w zimowym okienku. Na pewno wzmocnić muszą ŚO, śp, pp i KONIECZNIE napastnik, bo oglądanie na tej pozycji Rebicia i Leao to kryminał.
4
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 grudnia 2020, 22:48
Przyjdzie tylko środkowy obrońca. Skład mamy konkurencyjny...
0
yagi
yagi
16 grudnia 2020, 22:49
mam nadzieję, że czasy pana 'mamy konkurencyjny skład' już minęły. jak widzimy nie jest
0
Boro
Boro
16 grudnia 2020, 22:49
Cztery transfery podnoszące jakość zespołu w jednym okienku i to w okresie kryzysu finansowego spowodowanego pandemia:) piękne marzenia:)
0
Misiegg
Misiegg
16 grudnia 2020, 22:46
Najgorsze jest to że te słabsze drużyny ustawiają taki mur którego nie możemy przebić i tak będą z nami grać...
Przecież to jest wiadome że tylko w taki sposób mogą złapać z nami punkty bo na wymianę ciosów z nami nie pójdą bo nie mają argumentów logiczne
Dopóki nie uda nam się takiego jednego meczu wygrać przeciwko takiej drużynie to będziemy mieć z nimi duże problemy...niestety muszę to przyznać :(
Ibra i Kjaer...proszę bądźcie gotowi na mecz z Sasuolo w niedziele błagam was...
1
kamilus
kamilus
16 grudnia 2020, 22:46
Oby tylko te dwa ostatnie mecze to nie był początek serii, które Pioli lubi miewać w swoich drugich sezonach...
6
KrzysieKSC98
KrzysieKSC98
16 grudnia 2020, 22:46
Dobra tam, zbieramy się i w kolejnych meczach robimy swoje. Dziś słabo to wyglądało, ale mówi się trudno. Wierzę w to, że po powrocie Ibry czy Kjæra będzie gitarka. 5 punktów przewagi nad 4. miejscem, a przecież to właśnie TOP 4 jest celem. Nie ma co panikować, ogień panowie!
2
yagi
yagi
16 grudnia 2020, 22:46
a jak jeszcze raz usłysze ze hakan chce 7mln, albo nawet 5, to nie wytrzymam
1
Fushnikov
Fushnikov
16 grudnia 2020, 22:45
Zaczyna się granie dna z dołem tabeli. No ale jak mamy uraz kręgosłupa to nic nie zrobisz. Dopadla nas dyskopatia niestety.
1
lostov95
lostov95
16 grudnia 2020, 22:45
Dalot w ofensywie nie istnieje.

No i wkońcu wychodzą braki w mercato, brakuje stopera oraz zmiennika Ibry, Kalulu to nie jest stoper i to widać
2
Rzetelny
Rzetelny
16 grudnia 2020, 22:46
Tak się kończy wystawianie prawonożnego obrońcy na lewej stronie.
2
FanACM
FanACM
16 grudnia 2020, 22:45
Ja powiem tak słabsze momenty będą się zdarzać oby tylko nie było tych momentów za dużo.
1
Semper Fideli
16 grudnia 2020, 22:49
Za dużo i za długich .
0
Rzetelny
Rzetelny
16 grudnia 2020, 22:45
Niestety wychodzi przede wszystkim brak zmiennika dla Ibry. Nie stanowimy żadnego zagrożenia w polu karnym, rywale wiedzą, że gdzieś tam biega sobie Rebić, ale niewiele z tego wyjdzie..
Pocieszeniem jest to, że gdyby ktokolwiek przed startem sezonu powiedział, że po 12 kolejkach sytuacja będzie wyglądała tak jak teraz to całowalibysmy go po dupie, żeby to była prawda.
2
FanatykACM
FanatykACM
16 grudnia 2020, 22:45
Niech już Ibra wraca bo kiepsko ten atak widzę w następnym meczu...
1
Fushnikov
Fushnikov
16 grudnia 2020, 22:46
Niestety w klubie mamy jedną 9.
1
patoo_07
patoo_07
16 grudnia 2020, 22:49
W ataku według mnie nie wygladamy źle. W każdym meczu strzelamy 2 bramki. Ale nie można tak tracić goli jak my to zrobiliśmy w tych dwóch meczach. Myślę, że nawet z Gabbia, byśmy ten mecz wygrali.
0
FanatykACM
FanatykACM
16 grudnia 2020, 22:49
Dlatego powinni kogoś sprowadzić, tym bardziej że Ibra wiecznie nie bd grał
0
alois
alois
16 grudnia 2020, 22:44
Bardzo niedokładny mecz.jakby skrypty w Fifie czy PESie zadziałały. Nikt nie umie podać dokładnie, albo za mocno albo za słabo, nikt nie umie przyjąć. Fartowny gol Calabrii i drugi ze stałego fragmentu. Jedyne pocieszenie że okienko za niedługo i miejmy nadzieję że zarząd wyciągnie wnioski z tych 2 remisów. Trzeba po co najmniej 1 porządnym graczy do każdej formacji, napastnik bez 2 zdań bo Anten to jednak skrzydłowy a Leao...żal żenada wstyd. Nie wracaj do Mediolanu.
2
ksieciunio
ksieciunio
16 grudnia 2020, 22:44
Tak, remis z Genoą to porażka ale wiecie co ja o tym myślę? Że Milan bez podstawowych graczy, zmęczony, w fizycznym dołku, bez środkowego napastnika, skrzydeł, w zasadzie w dziesiątkę walczy do końca i odrabia straty, pozostając niepokonany. A jak brakuje mu mocy w ataku to robi to nogami lewego obrońcy, prawego obrońcy i stopera. Dlatego ja idę spać zadowolony. Zadowolony że klub z którym sympatyzuję od dziecka ma jaja i charakter. Forza Milan! Dobranoc.
17
Danielinho7
Danielinho7
16 grudnia 2020, 22:48
Myślę tak samo! Dołek musiał przyjść, a my w tym dołku nie dajemy się pokonać! Mimo, że gramy wyjątkowo poniżej możliwości i oczekiwań. Ostatnie dwa remisy mógły być porażkami i byłoby 2 pkt mniej.

Oczywiście, trzeba się otrząsnąć, bo daleko tak nie zajedziemy!
0
yagi
yagi
16 grudnia 2020, 22:51
każdy z nas dlatego cały czas tu jest. ale jak się widzi zblazowanego leao, to się ma ochotę kupić bilet na ryanaira, polecieć tam i nakopać mu do dupy
0
Ibra1899
Ibra1899
16 grudnia 2020, 22:44
Niestety... Bez Dobrego napastnika ciężko Milanowi się gra. Kessie też dzisiaj zupełnie inaczej grał pod nieobecność Bennacera. Mecz z Parmą i Genoa był z tych meczy, w których powinniśmy zbierać po 3 pkt. Kolejne mecze już nie będą z drużynami z dołu tabeli, także musimy się ogarnąć.
2
Tubalcain Alhambra
Tubalcain Alhambra
16 grudnia 2020, 22:44
Remisujemy mecze z Parmą i Genuą gdzie powinno być 6 pkt. Oby na koniec sezonu się to czkawką nie odbiło. Poza tym z taką grą polegniemy z Sassuolo.
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się