SCUDETTO


Tuttosport: Edouard, Jović i Scamacca kandydatami na nowego napastnika

19 grudnia 2020, 08:46, Adam6 Aktualności
Tuttosport: Edouard, Jović i Scamacca kandydatami na nowego napastnika

Wiadomość o kolejnej kontuzji Zlatana Ibrahimovicia spadła na Milan niespodziewanie. Klub rozpoczął już przeczesywanie rynku w poszukiwaniu nowego napastnika. Jak podaje Tuttosport, priorytetem jest młody piłkarz i wśród potencjalnych kandydatów znajdują się: Odsonne Édouard (22 l.) z Celtiku, Luka Jović (22 l.) z Realu Madryt i Gianluca Scamacca (21 l.) z Genoi. Biorąc pod uwagę związki Milanu z Mino Raiolą, nie można też wykluczyć, że agent zaproponuje jednego ze swoich klientów - Donyella Malena (21 l.) z PSV Eindhoven lub Myrona Boadu (19 l.) z AZ Alkmaar.



37 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mmielczar123
mmielczar123
19 grudnia 2020, 19:31
Ja bym chętnie zapatrywał się na Weghorsta, ale gość może być zbyt dużo warty
0
Rossu
Rossu
19 grudnia 2020, 17:32
Scamacca, Malen to zdecydowanie najciekawsze nazwiska. Wielkie NIE dla Serba, nie dość, że są z nim problemy dyscyplinarne to jeszcze bardzo częste urazy(a mamy ich już dosyć sporo ;p).

Wciąż liczę na Mandzukicia, ale domyślam się, że zarząd nie wydał zgody na przeprowadzenie takiego transferu.
0
tysiok
tysiok
19 grudnia 2020, 14:50
Czy ktoś się orientuje co u Alexandre Pato?
Edytowano dnia: 19 grudnia 2020, 14:50
0
dextermorgan
dextermorgan
19 grudnia 2020, 14:46
Z AZ to tylko Stengs na PS
0
Vol'jin
Vol'jin
19 grudnia 2020, 13:19
Boadu w porównaniu do zeszłego sezonu loty obniżył podobnie jak Morelos z Rangers (a on też się przewija jako nazwisko Moncandy^)

Jeszcze jest ten Belg co tak Masarze imponuje z Brugii De Ketelaere (chociaż tutaj trudno określić jaka pozycja docelowa jest obecnie Belga)

Szkoda, że Mateta sie nie przewija w plotkach. Latem Belotti/Poulsen byłoby najbardziej optymalne
0
Jalapeno
Jalapeno
19 grudnia 2020, 15:02
Z Poulsenem z dala od Milanu.
6
Semper Fideli
Semper Fideli
19 grudnia 2020, 12:36
Te dwie propozycje od Raioli czemu nie :) Ja sie powtórzę z młodych fajna opcja to Koita z RB Salzburg!
Odsonne zapowiadał sie ciekawie ale nie sadze aby rozwinął sie jakos wyjatkowo. Scamacca to młody Włoch.. a jak w wiekszosci przypadkow eksplozja talentu wypadnie na wiek 25+ ?
0
Jalapeno
Jalapeno
19 grudnia 2020, 11:34
Gdzieś jeszcze czytałem, że Pavoletti jest brany pod uwagę.

W ostatnich pięciu sezonach, tylko Lewandowski strzelił więcej goli głową (26) od Pavolettiego (24) w 5 topowych ligach europejskich. Wiecie ile Pavoletti ogółem w ciągu 5 lat strzelił tych goli? 35 i 24 z nich to były gole zdobyte głową. Także postawić chłopa w polu karnym i bawić się w pierdylion wrzutek :DD Kiedyś komentatorzy na Eleven nazywali go "Demonem przestworzy"
8
Semper Fideli
Semper Fideli
19 grudnia 2020, 12:33
daj spokoj z takimi komentarzami tylko człowiekowi cisnienie podnosisz.. mam nadzieje ze nikt w Milanie nie wpadnie na takie czy podobne rozwiazanie.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
19 grudnia 2020, 12:50
Juz wolal bym Simeone
1
Jalapeno
Jalapeno
19 grudnia 2020, 11:27
Nie wiem co niektórzy widzą w Joviciu, bardzo przeciętny napastnik i najgorszy z tej trójki - nawet, jeśli ma największe doświadczenie.

Mateta to bardzo ciekawy gość. Dwa sezony temu strzelił 14 goli w Bundeslidze w Mainz, czyli zespole, który finalnie zajął 12 miejsce w lidze. Poprzedni sezon miał słaby, ale tylko dlatego, że był kontuzjowany. W tym sezonie natomiast widać, że wraca do formy - 10 goli w 13 meczach we wszystkich rozgrywkach (7 goli w 12 meczach w Bundeslidze i 3 gole w 1 meczu w Pucharze Niemiec). Szkoda, że nie ma o nim plotek. Widać, że ogarnięty, a chłopak ma dopiero 23 lata.

Mallen/Boadu też spoko, ale tam to chyba trzeba większym groszem sypnąć, a ma być opcja "eko". Z tej dwójki moim zdaniem lepszy Boadu. :)

Z trójki wymienionej w poście, to tylko Jovicia bym nie chciał, reszta ok.
Edytowano dnia: 19 grudnia 2020, 11:29
2
Olli666
Olli666
19 grudnia 2020, 11:08
Powiem tak najlepszy z tych grajków których wymieniono w artykule jest:
Malen w obecnym sezonie zanotował (12m 7g -a) w lepszej lidze niż szkocka lecz za to byłby to koszt na poziomie 30/35 mil wątpię by vice lider ligi sprzedał taniej swojego najlepszego strzelca.
Sccamaca boadu jest spoko tylko on z miejsca nie podniesie poziomu (te dwa transfery są tak jakby w fifie młody w miarę tani i po kilku treningach staje się podstawowym napastnikiem). W sumie to żaden z wymienionych nie jest gwarantem 10+ goli w lidze.
0
Igor94
Igor94
19 grudnia 2020, 10:53
Błagam tylko nie Jovic, przecież to pułapka
1
Zuber
Zuber
19 grudnia 2020, 10:09
Jak ktoś tu myśli, że w zimę przyjdzie Belloti to radzę zejść na zimie. Nie przyjdzie nikt dobry, bo jak Zlatan wyzdrowieje to gościu będzie przyspawany do ławki. Wziąłbym jakiegoś starego dziadka z drużyn z dołu tabeli, który potrafi strzelać.
2
kamilus
kamilus
19 grudnia 2020, 10:18
Z jednej strony masz rację, ale z drugiej może się okazać, że Zlatan po powrocie znów długo zdrowy nie będzie, co w rezultacie da mu więcej czasu u lekarzy niż na boisku. Na dodatek tak częste kontuzje mogłyby go skłonić do tego, by karierę skończyć już po tym sezonie.
3
tobiasz
tobiasz
19 grudnia 2020, 10:28
Belotti nie przyjdzie z innego powodu. Torino go nie puści. Bez Belottiego spadną z ligi na 100%, więc to byłby strzał w stope. Do tego Belotti nie lubi się buntować.
2
PanX
PanX
19 grudnia 2020, 10:09
Oby tylko nie skończyło się na jakimś Pelle z Chin...
1
vorti
vorti
19 grudnia 2020, 10:04
Kiepsko te kandydatury wyglądają... Mam nadzieję, że Maldini znowu nas zaczaruje i ściągnie Bellotiego.
1
Corsa
Moderator Corsa
19 grudnia 2020, 13:46
żeby tylko nie pomylił go z Balotellim :P
0
karp_fso
karp_fso
19 grudnia 2020, 09:38
Jović to inny typ napastnika niż Ibra. Edouard wygląda nieźle, ale IMO to ryzykowna operacja. Scamacca ma talent, ale to melodia zbyt odległej przyszłości. Malem na rewelacyjne statystyki, ale nie jest zbyt wysoki jak na napastnika, plus opcja równie ryzykowna co Edouard. Boadu to już w ogóle kompletny kot w worku.

Prawdę mówiąc, żadna kandydatura nie jest za dobra xD. Ja bym na rozważył jakąś opcję na pół roku typu Manduzkić, bo w zimę trudno o wzmocnienia na lata. A latem np. ściągnąl Scamaccę "do przyuczenia się" albo jakbyśmy weszli do LM i pozwoliły finanse to wyciągnąć Belottiego.
0
Rafalzki
Rafalzki
19 grudnia 2020, 09:55
Belotti piękna wizja, też mi się marzy w koszulce Milanu. Jović i Rebić znowu razem, może by wypaliło ale też nie jestem przekonany. Zgadzam się, że jako opcja na już i teraz najlepiej pasuje "typowy Jugol", umiejętności ma i zna ligę. Scamacca fajny gość ale to np zamiast Colombo żeby się po woli wprowadzał, uczył się od Zlatana i grał w mniej ważnych spotkaniach kiedy Szwed by odpoczywał, no ale kontuzja wiadomix... Ogólnie wobec ogólnego wrzasku większości kibiców uważam, że Mandżu to najlepsza opcja... Ps: Pato na swoim koncie na fb dodał chyba dwa dni temu zdjęcie w koszulce Milanu XD
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 grudnia 2020, 09:37
Ja jestem za wypożyczeniem Jovica do końca sezonu. Chłopak ma coś do udowodnienia a pokazał przed Realem że w piłkę grać potrafi.
Edytowano dnia: 19 grudnia 2020, 09:37
1
Rafalzki
Rafalzki
19 grudnia 2020, 09:58
niby fajnie ale my nie potrzebujemy kogoś kto ma coś udowodnić tylko kogoś kto z miejsca zagwarantuje odpowiedni poziom w ataku bo Rebić to dramat na tej pozycji, Leao szkoda gadać a Colombo jeszcze ma mleko pod nosem.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 grudnia 2020, 12:12
To ma być zmiennik Ibry. Który zagra kilkanaście minut w sezonie. Jovic jest idealny. Nikt inny nie zgodzi się oglądać spotkania z ławki i czekać na kontuzję Ibry. A Jovic nawet wchodząc na 10 minut dawałby z siebie wszystko. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Edytowano dnia: 19 grudnia 2020, 12:13
0
Vol'jin
Vol'jin
19 grudnia 2020, 12:29
idealny zmiennik za 10 mln rocznie ;D

won z serbem
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 grudnia 2020, 12:32
Chodzi mi tylko i wyłącznie o wypożyczenie do końca sezonu. Po sezonie myśleć co dalej z naszym atakiem. Czy zostawić Ibre itp.
0
Nowy92
Nowy92
19 grudnia 2020, 09:30
Nie wiem czy Elliott chciałby przeznaczyć taką kwotę i czy udało by się dogadać z prezesem Torino , ale sądzę że transfer Bellotiego , to .... byłoby to
1
ba_acm
ba_acm
19 grudnia 2020, 09:32
Myślę że na ten moment to nie tyle kasiora jest przeszkodą na wyciągnięcie Il Gallo, tylko kiepska sytuacja Torino w lidze, dla nich to byłby strzał w kolano pozbyć się go w zimowym okienku
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
19 grudnia 2020, 09:39
Belotti w Milanie to moje marzenie od kilku sezonów. Ale póki jest Ibra nie ma szans na ten transfer. Jeden z nich musiałby siedzieć na ławie. Po cichu liczę że po sezonie Maldini zrobi atak po Belottiego.
2
MilanHomer
MilanHomer
19 grudnia 2020, 10:17
Fanatyk
Belotti, jak najbardziej tak, ale czy przy chęci przedłużenia Ibry, Maldini będzie myślał o kimś takim?
Raczej będą szukać takiego Scamacci.
0
kamilus
kamilus
19 grudnia 2020, 10:22
Belotti w obecnym czasie dla Torino to pewnie koszt minimum 40-50 mln euro, bo "Byki" cały czas będą walczyć o utrzymanie w Serie A, a sam zawodnik ma jeszcze 1,5 roku umowę. A za 40-50 mln można pozyskać nawet 3 fajnych zawodników, którzy załataliby nam 3 pozycje.
0
patoo_07
patoo_07
19 grudnia 2020, 09:28
A według mnie to Jovic z tej trójki jest najgorszą opcją. On też niewiele uczestniczy w grze. Typowy dostawiacz nogi, typu Piątek. Jak mu spadnie w polu karnym to wykończy i tak narodził się jego mit we Frankfurcie. A na dobrą sprawę, co było już wspomniane przez kogoś pod poprzednim postem, robotę tam robił Haller i to on brał na siebie całą grę, a Jovic spijał śmietankę bo czekał w polu karnym. Poza tym w Realu wyszło, że pod kopułą ma nierówno. Według mnie Scamacca, albo dwóch łebków od Raioli jeśli już kogoś stąd wybierać.
Edytowano dnia: 19 grudnia 2020, 09:29
6
ba_acm
ba_acm
19 grudnia 2020, 09:23
Z tej trójki tylko Jovic, ale ogólnie kandydaci nie powalają
0
TR3V0R
TR3V0R
19 grudnia 2020, 09:09
Jak dla mnie moglibyśmy skupić się na Edouardzie. Sprawuje się bardzo dobrze i w lidze i w pucharach. Gdyby udało się go pozyskać za przystępną dla nas kwotę to napastnika mamy na parę ładnych lat. Jović to pewnie wypożyczenie jedynie, a też jakoś mnie nie przekonuje. Gdy się go ogląda bardzo jest zagubiony. Natomiast Scamacca to też taki mało pewny zawodnik. W tej Genoi takie sobie statystyki, grą też jakoś nie zachwyca. Najchętniej zobaczyłbym Edouarda lub tego Malena jeżeli bylaby taka opcja
0
DragonAC
19 grudnia 2020, 09:00
Jovic 22 lata,ale można powiedzieć ze ma doświadczenie największe z nich wszystkich
2
Jaca23
Jaca23
19 grudnia 2020, 08:57
Pisałem, że Edouard to ciekawy zawodnik tuż przed meczami z Celticiem. W pierwszym nie zagrał, w drugim zdobył bramkę i grał nieźle dopóki Milan nie zdominował kompletnie Celticu. Fajna opcja, ale zależy ile mamy przeznaczyć na ten transfer, bo Szkoci tanio go nie oddadzą, tym bardziej, że 10 mln które za niego zapłacili to ich największy wydatek transferowy w historii.

Scamacca może być również trudny do wyjęcia, ale pewnie kwestia pieniędzy. Do tego trzeba zaznaczyć, że oficjalnie jest piłkarzem Sassuolo i jest tylko na wypożyczeniu w Genui, także dodatkowo trzeba jeszcze dogadać się z Genoą.

Jović to typowa opcja low cost, pewnie jako suche wypożyczenie do końca sezonu, coś na wzór Diaza. Mnie nie przekonuje, ale jeśli mamy na 9tce grać Rebiciem lub Leao to już lepszy Serb.

Młodzi piłkarze od Raioli również bardzo ciekawi, ale w obu przypadkach mówimy o kosztownych transferach, zapewne solidnym kontrakcie i oczywiście sporej prowizji dla agenta.
Edytowano dnia: 19 grudnia 2020, 08:58
6
kamilus
kamilus
19 grudnia 2020, 10:29
Ciekawe, czy Celtic poszedłby na wymianę Edouarda na Laxalta i gotówkę?

Po kilku pierwszych meczach Urugwajczyka w drużynie ze Szkocji był przez nich bardzo chwalony, a i teraz, jak patrzę na jego średnią na WhoScored, to ze wszystkich meczów ma ją ponad 6.8 (czyli bardzo dobrą). Sam piłkarz chyba też nie narzeka, bo gra o wiele więcej niż zwykle i jest chwalony za to, jak gra.

Odsonne to koszt zapewne 20-25 mln, Diego wyceniany jest przez Milan na 10-12 mln, więc można by spróbować propozycji Laxalt + 10 mln, bo i tak Urugwajczyk nie jest nam potrzebny, a za 10 mln euro mielibyśmy napastnika, którego za samą gotówkę byśmy nie pozyskali.
3

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się