SCUDETTO


Przyszłość Castillejo w Milanie jest niepewna. Hiszpan może odejść już w styczniu

29 grudnia 2020, 14:52, cinassek Aktualności
Przyszłość Castillejo w Milanie jest niepewna. Hiszpan może odejść już w styczniu

W gronie zawodników, którzy mogą pożegnać się z Milanem już w styczniu, znajduje się Samu Castillejo. Hiszpan ściągnięty latem 2018 roku z Villarrealu nigdy nie wzbił się na poziom pokładanych w nim oczekiwań i stanowi raczej uzupełnienie kadry niż jej realną wartość. Z tego względu włoskie media donoszą, że rossoneri są gotowi wysłuchać ofert potencjalnych chętnych do nabycia prawoskrzydłowego. Jeśli 25-latek pożegnałby się z San Siro, wówczas z pewnością mediolańczycy sięgnęliby po piłkarza, który mógłby konkurować o miejsce na flance z Alexisem Saelemaekersem.



71 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
RafSta1992
RafSta1992
29 grudnia 2020, 18:36
Musacchio Krunic Casti out
Simakan Pellegrini Thauvim in
0
Dusiek
Dusiek
29 grudnia 2020, 20:29
Jeszcze Conti ;p
0
Manolas
Manolas
29 grudnia 2020, 18:10
Niech wróci za niego El Shaarawy
0
Vol'jin
29 grudnia 2020, 18:20
a co ma El Shaarawy z prawą stroną wspólnego?

11
Dejv23
Dejv23
29 grudnia 2020, 19:19
No jakby Rebić nauczył się grać na prawej to wtedy bym chciał.
W końcu to był mój ulubiony piłkarz i ubolewałem jak odchodził
1
Nesta_13
Nesta_13
29 grudnia 2020, 17:58
Co z Donnarummą ? Za 3 dni może podpisać kontrakt z innym klubem.
2
Ledux
Ledux
29 grudnia 2020, 18:35
A to nie jest tak że zawodnik musi mieć 23 lata zeby móc podpisać kontrakt z innym klubem będąc związanym z innym?
0
siarek
siarek
29 grudnia 2020, 19:38
Ledux, że co?????????????
0
Olli666
Olli666
29 grudnia 2020, 20:44
Siarek tak jest w fifie i dlatego Ledux myślał ze w realu jest tak samo. Lecz rzeczywistość jest inna i nie ważne ile masz lat możesz podpisać z każdym kontrakt jeśli zostało ci pol roku do końca kontraktu.
2
Cimar94
Cimar94
29 grudnia 2020, 17:48
A jak dla mnie Samu może zostać. Niektórzy mówią, że go nie lubią, widziałem posty że to najmniej lubiany rossonero z aktualnej kadry. Chłop na boisku haruje, wraca do obrony, gra podobnie do Alexisa. Nie wnosi zbyt wiele jakości, ale nikt od niego nie oczekuje cudów, jest chłopem do rotacji. Czasem strzeli, czasem poda. Dużo nie zarabia i do tego nie narzeka. Moim zdaniem nikomu chłop nie wadzi, jak dla mnie może zostać nawet na kolejny sezon.
8
Mirek99999999
Mirek99999999
29 grudnia 2020, 18:44
Przez takie myślenie i trzymanie w kadrze piłkarzy, którzy "nie wnoszą zbyt wiele jakości" przez ostatnie lata mieliśmy problemy z awansem do europejskich pucharów. Może nie zarabia tyle co Biglia ale to nadal szrot, którego należy się pozbyć i sprowadzić kogoś kto zrobi konkurencję Saelemaekersowi. Zresztą to podobna sytuacja jak z Theo, przed jego przyjściem większość, w tym ja drapało się po głowie po co nam kolejny lewy obrońca skoro mamy solidnego RR, kontuzjowanego Strinica oraz "nie wnoszącego zbyt wiele jakości" Laxalta. Czas pokazał, że nie można zadowalać się byle czym i trzeba stale dążyć do poprawy. Samu nadawałby się na chiński Milan lub ten u schyłku rządów Berlusconiego, ale nie na Milan aspirujący do walki o scudetto i pokazanie się w LM.
2
siarek
siarek
29 grudnia 2020, 19:40
Świetny przykład z jednego z ostatnich meczów gdy wszedł na boisko przed sekundą i nie wrócił a Calabria miał dwóch. Gość jest dramatyczny ale widzę, że tutaj ma dużo obrońców. :) Cóż... :) i jeszcze jedno... w Milanie zgadzać się na "niewiele wnosi jakości..." dramat!
Edytowano dnia: 29 grudnia 2020, 19:46
2
Boateng93
Boateng93
29 grudnia 2020, 17:46
Samu jako rezerwowy prawoskrzydlowy wcale nie jest taki zły.
7
Corsa
Moderator Corsa
29 grudnia 2020, 18:39
O ile nie wchodzi na boisko :P
8
siarek
siarek
29 grudnia 2020, 19:41
kiedy będzie na stronie kciuk w dół? :)
5
daro12555
daro12555
29 grudnia 2020, 17:44
Chciałbym zobaczyć w końcu jakiegoś świetnego młodego ofensywnego brazyliczyka .
0
Michał92
Michał92
29 grudnia 2020, 18:01
Dopiero pozbyliśmy się takiego :P.
8
daro12555
daro12555
29 grudnia 2020, 18:07
Michał92-Nie zawsze się trafia a jakoś inne kluby potrafią sprowadzić.Liczę na Emersona na prawą obronę do rywalizacji z Calabria .Włoch też potrafi grać na lewej stronie więc mógłby 7-8 meczów w sezonie zagrać w miejsce Theo .
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
29 grudnia 2020, 18:22
daro12555
Żeby zrobić autostradę dla skrzydeł rywali? Jeden ''frywolny'' w defensywie boczny obrońca nam wystarczy.
Edytowano dnia: 29 grudnia 2020, 18:23
1
daro12555
daro12555
29 grudnia 2020, 18:25
Marcos Salinas -To samo było na początku z Theo .
0
Semper Fideli
Semper Fideli
29 grudnia 2020, 18:46
Mnie ciekawi Anthony z Ajaksu
0
KKP19
KKP19
29 grudnia 2020, 17:15
Diego Costa rozwiązał kontrakt z Atleti. Może on przyjdzie na viceIbrę?
1
Vol'jin
29 grudnia 2020, 17:17
Romano dał dementi

po drugie https://www.youtube.com/watch?v=mPw5f5zogHY

Ibra przy nim to aniołek, prędzej za takie numery we Włoszech dostałby zawieszenie na 10 spotkań ;]
0
Semper Fideli
Semper Fideli
29 grudnia 2020, 17:18
raz ze to idiota, dwa to on miałby szanse wiecej siedziec w milanlab niz zlatan
0
kamilus
kamilus
29 grudnia 2020, 17:24
I jeszcze pensja - DC raczej nie przyszedłby tu grać za 2 mln rocznie.
3
daro12555
daro12555
29 grudnia 2020, 17:42
Ta z wielką pensją i na pewno zgodzi się na bycie zmienikiem Ibry .Tylko możemy sobie problemu narobić gość ma nierówno konkretnie pod kopuło .
0
Cimar94
Cimar94
29 grudnia 2020, 17:46
To ostatni piłkarz jakiego bym u nas chciał. Nie znoszę typa. Pajac, aktor, prowokator, lepiej pasuje do Interu.
4
Olli666
Olli666
29 grudnia 2020, 17:12
Jedynie sens sprzedaży by był gdyby udało się zakontraktować zima thauvina. Wiec 5 mil za thavina i 15 za samo i jest 10 na kupno kogoś na inna pozycje. Tylko wtedy ma sens sprzedanie samo w innym przypadku będzie głupota sprzedaż Hiszpana.
1
King_Gattuso08
King_Gattuso08
29 grudnia 2020, 17:10
Jezu skąd w was taka niechęć do tego zawodnika? W mojej opinii lepszy niż Suso. Po jego odejściu chłop przeżywał świetny moment, naprawdę dużo dawał drużynie. To skok jakości Snickersa z powrotem posadził go na ławce. Samu brakuje trochę większych umiejętności, na boisku widać, że daje z siebie wszystko, ale wyżej już nie podskoczy. Bardzo szanuje to jak walczy i nigdy nie cofa nogi, gdy jest akcja stykowa. Podobnie jak mój idol Rino: wszelkie braki techniki nadrabia zaangażowaniem

Milan urósł w siłę i rzeczywiście wydaje się być teraz zbędny w zespole, lecz nie należy wypowiadać się o nim z pogardą jak o Krunicu. Samu co jak co, ale wniósł dużo od siebie byśmy dziś mogli być w tym miejscu w którym jesteśmy
7
KKP19
KKP19
29 grudnia 2020, 17:17
Samu mial dobre tylko 3/4 miesiące.
Za Piątkiem tez nikt nie płacze. Jeśli mamy się rozwijać to trzeba pożegnać Jacków i innych Samu.
3
kusniak_22
kusniak_22
29 grudnia 2020, 17:18
To nie jest niechęć, raczej obiektywne patrzenie na sprawę. Według mnie grał bo nie było nikogo lepszego. Ma przebłyski ale to na mało, potrzebny jest piłkarz trzymający na skrzydle odpowiedni poziom, Samu tego nie ma. Często dostaje piłkę i bez pomysłu dzida do przodu, a od klasowych graczy wymaga się czegoś więcej. To nie olimpiada i bieg na 60m, trzeba oprócz bieganie dograć dobrze piłkę lub dobrze strzelić.
4
siarek
siarek
29 grudnia 2020, 19:43
czego Ty oczekujesz przepraszam po skrzydłowym? Samu lepszy od Suso? Mimo jego braków kręcił lepsze staty a przede wszystkim potrafił kogoś minąć... Samu? Ni ch...oinki!
1
zbylon
zbylon
29 grudnia 2020, 16:59
Jak dla mnie bez sensu pozbywać sie go teraz. Mamy chyba inne priorytety.
1
Orzelek79
Orzelek79
29 grudnia 2020, 16:37
W zimie wymiana tylko 1do 1 . Belg musi mieć zmiennika.
W tym Milanie Samu mnie irytuje ale stara się więc od biedy w lato go pożegnać.
0
Vol'jin
29 grudnia 2020, 16:22
Teraz pytanie zasadnicze co chce Pioli czy bocznego pomocnika bedący w obu fazach gry pod grą czy typowego skrzydłowego, gdzie faza defensywna go mniej interesuje

Się nie zdziwię jak Milan pójdzie bo Bernardeschiego ;]
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
29 grudnia 2020, 16:53
Oby nie.
5
Semper Fideli
Semper Fideli
29 grudnia 2020, 16:56
vol
mam takie obawy, aczkolwiek licze ze czeste spotkania z grubym Raiola zaowocują transferem młodego holendra.
0
filipacm
filipacm
29 grudnia 2020, 16:58
raczej typowego ofensywnego skrzydłowego, w obronie dobry jest Alexis, więc grali by na zmianę, w zależności od klubu, tak jak Rebić i Leao
0
kamilus
kamilus
29 grudnia 2020, 16:02
"Będę płakał po Castillejo" - powiedział nikt nigdy. :P
2
kusniak_22
kusniak_22
29 grudnia 2020, 16:01
No trzeba by za niego wtedy sprowadzić skrzydłowego, ale w zimie będzie znając życie ciężko o sensowny transfer. Myślę, że do końca sezonu powinien zostać, ale na dłuższą metę niestety jest za słaby żeby grać w pierwszej 11.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
29 grudnia 2020, 16:06
Calvin Stengs! Zawodnik naszego grubego znajomego
1
Olli666
Olli666
29 grudnia 2020, 15:54
Ja bym go do lata przetrzymał bo jako rezerwowy jest w miarę ok a nikogo lepszego na jego pozycje nie uda nam się zima ściągnąć.
0
MilanFanJ
MilanFanJ
29 grudnia 2020, 15:47
jest nierówny, ale ma przebłyski. zgadzam się, że do końca roku może zostać. zależnie od tego jaka będzie nasza sytuacja na koniec sezonu, będziemy myśleć jak skład kompletować na nową kampanię
0
Gutek
Gutek
29 grudnia 2020, 16:51
Również jestem za tym żeby został do końca roku, jeszcze te 2 dni :]
0
patoo_07
patoo_07
29 grudnia 2020, 15:38
Do końca roku powinien zostać i wtedy robić roszady
2
Semper Fideli
Semper Fideli
29 grudnia 2020, 16:04
Noo to na jeszcze 2 dni
10
patoo_07
patoo_07
29 grudnia 2020, 18:49
A no sezon miałem na myśli :D
1
wielki prostownik
wielki prostownik
29 grudnia 2020, 15:37
Do obecnego poziomu Milanu już nie dorasta ale nie jest to największy problem na teraz. Jak wejdzie to coś tam gra. Jak trafi się okazja na rynku to można wymienić na kogoś lepszego ale nie na siłę. Są ważniejsze potrzeby w zimie. Latem to już żeczywiście należy pomyśleć na lepszą alternatywą.
Edytowano dnia: 29 grudnia 2020, 15:39
1
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
29 grudnia 2020, 15:30
Tak, ale nie. To nie jest nasz największy problem i nie należy na siłę szukać problemów tam, gdzie ich nie ma. Uważam że jeżeli pojawi się odpowiednia okazja na rynku i będzie to rzeczywiście realne wzmocnienie, to należy z tego skorzystać, jednak teraz nie jest na to najlepsza pora. Poczekajmy do końca sezonu
2
Semper Fideli
Semper Fideli
29 grudnia 2020, 15:27
Jak dla mnie to ruch numer jeden i najbardziej wymagającą wzmocnienia pozycja. Tutaj powinniśmy ściągnąć kogoś kto wskakuje do pierwszego składu i podnosi poziom kadry. Dla mnie młody Belg dobrze się rozwija, udany transfer Ale to chlopak który potrzebuje czasu
0
Alessio_re6
Alessio_re6
29 grudnia 2020, 15:51
Drugi napastnik? Drugi lewy obrońca (sorki ale Dalot dla mnie to słaba alternatywa Theo)
Jakiego czasu potrzebuje Saleamakers? Na chwilę obecną jest jednym z najlepszych prawoskrzydłowych w lidze, tak jak ktoś napisał nie szukajmy problemu tam gdzie go nie ma -_-
0
Semper Fideli
Semper Fideli
29 grudnia 2020, 16:03
2 bramki 1 asysta. Faktycznie najlepszy. Zejdź na ziemię. Młody robi mnóstwo szumu i wiatru ale jest strasznie niedokładny i chaotyczny. Mecz z Lazio to tylko potwierdzil.
Drugi napastnik, zgadzam się że by się przydał ale nie będzie o to łatwo, gdzieś tego Rebicia Leao trzeba upchać a żeby Hauge szedł do przodu musi zbierać minuty.
Jeśli chodzi o lewa stronę, na pewno nie nikt w zimie nie przyjdzie, a Dalot to nie jest najgorsza opcja.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
29 grudnia 2020, 16:24
Jeżeli piłkarz ma statystki ale nie ma dobrej gry da się go bronić, przy dobrej grze ale slabych statystykach tak samo, krytykować wypada tylko gdy nie ma liczb oraz gry. Saleamakers ma dobrą grę w presingu co jest mega ważne i dzięki temu tworzy z Calabria najlepszy duet na prawej stronie we Włoszech natomiast jeżeli chodzi o grę w ofensywie to jego gra może nie jest uporządkowana ale na pewno jest korzystna dla zespołu. Nie ma co umniejszac zanczenia zawodnika bo gościu naprawdę w grze kombinacyjnej jest bardzo dobry, drybling ma dobry brakuje mu jedynie konsekwencji spokoju i regularności. Mało asyst i goli? Opieranie się na tych statystykach jest bardzo mało miarodajne.
1
RaveL
RaveL
29 grudnia 2020, 16:40
Alex gubi 3/4 piłek w kontrataku. Podaje niedokładnie, nonszalancko i często jakby grał sobie trening z kolegami, gdy za długo Milan jest przy piłce. Tu trzeba kogoś kto obudzi grę na tym skrzydle, bo Saelemaekers to póki co raczej waleczność i chęć pokazania się aniżeli rzeczywiste umiejętności.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
29 grudnia 2020, 16:55
Alessio
Z wszystkim sie prawie zgadzam co napisałeś, moja odpowiedz ze statystykami jest tylko odpowiedzia na twoje stwierdzenie o tym ze jest jednym z najlepszych, no nie jest. Kazdego topowego ofensywnego zawodnika powinny bronic liczby.

Dla mnie Belg ma przyszłość ale obecnie nie jest to poziom który miałby dać Milanowi grać o coś więcej.
Młody bedzie swietnym Jokerem

0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
29 grudnia 2020, 19:21
Jeden z najlepszych PS w lidze, ktory przed 16 rywali nie podejmuje pojedynkow 1 na 1 ? Alexis sie fajnie rozwija ale w miejsce Samu moglby przyjsc skrzydlowy o bardziej ofensywnym profilu.
0
pawel1989
pawel1989
29 grudnia 2020, 15:26
Jak już to po sezonie. W zespole panuje odpowiednią chemia. Nie ma co jej burzyć. On nas wiele nie kosztuje
0
kamilus
kamilus
29 grudnia 2020, 16:04
Pozyskanie "konkretnego" gracza nie powinno w "normalnym" zespole burzyć jego jedności, bo taki transfer tylko podnosi jakość drużyny i pozwala walczyć jej o większe cele.
0
pawel1989
pawel1989
29 grudnia 2020, 16:27
zgadzam sie z Tobą - nie powinno :), ale nie wiesz jaka jest rola Castiego w szatni. Napewno trzyma sie dobrze z Theo i Brahimem. Zreszta - nie ma co biadolić. Góra wie co robi :)
0
mmielczar123
29 grudnia 2020, 15:13
Szkoda Samu, ale umiejętnościami nie dojeżdża do obecnego Milanu
1
Diavo
Diavo
29 grudnia 2020, 15:05
Jego gra w obronie to albo żółta kartka albo miniecie na raz,więcej jakości daje Alexis. Samu mial swoje 5 minut ale niestety nie widzę w nim zawodnika z którym można wiązać jakieś nadzieję.
1
Demick
Demick
29 grudnia 2020, 15:03
Niejednokrotnie wypruwał sobie na boisku żyły, za co zyskał mój szacunek. Jednak w obecnym Milanie jest dla niego coraz mniej miejsca... Czas pokaże, ale na pewno nie był to zły transfer. Rozruszał prawą flankę, po erze flegmatycznego Suso - tak go zapamiętam.
9
Jaca23
29 grudnia 2020, 15:01
Jeśli ktoś chciałby zapłacić za niego 10-15 mln i udałoby nam się w to miejsce sprowadzić Thauvina za kilka milionów, to byłby świetny interes.
1
fryta777
fryta777
29 grudnia 2020, 14:59
Fajny chłopak choć lepiej mu w piłkarskim stroju niz w tym w ktory przydziewa się na codzień z własnej woli... czy to teraz czy latem trzeba zrobić skok jakościowy, a konieczne jest pozbycie się piłkarzy typu Samu, Duarte, Conti czy Krunić
1
Gol
Gol
29 grudnia 2020, 15:14
Już bez przesady z tym wymienianiem Samu obok Duarte czy Krunicia.

Hiszpan nie jest jakimś rewelacyjnym piłkarzem, ale kilka goli dla nas strzelił i pokazał się raczej z dobrej strony.
1
Vol'jin
29 grudnia 2020, 14:56
Milan chyba będzie oczekiwał ~15 mln euro bo tyle wynosi pułap by wyjść z transferem na 0 po amortyzacji ^

a czy się uda to pytanie, na które trudno odpowiedzieć. We Włoszech tyle nikt nie da, z Hiszpanii jedynie Atletico i Sevilla (chociaż nie wiem czy im prawoskrzydłowy potrzebny) Ewentualnie szukanie jakiś wymian 1/1
0
daro12555
daro12555
29 grudnia 2020, 14:56
15mln i niech idzie .
0
timmur
timmur
29 grudnia 2020, 14:55
dawajta te kontrakty z Hakanem i Gigio kuraa
1
LunaS
LunaS
29 grudnia 2020, 14:53
Jedno z moich marzeń na 2021.
4
becoccos
becoccos
29 grudnia 2020, 16:01
Weź go do Torino mister!
0
kamilus
kamilus
29 grudnia 2020, 16:07
Samu + Krunic + Duarte + Musacchio + wypożyczenie Colombo + wypożyczenie Maldiniego + Caldara + Laxalt za Belottiego? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się