SCUDETTO


Milan faworytem do pozyskania Aleksandra Buksy

31 grudnia 2020, 19:47, Presidente Aktualności
Milan faworytem do pozyskania Aleksandra Buksy

Jak informuje dziennikarz portalu meczyki.pl, Tomasz Włodarczyk, AC Milan jest faworytem do pozyskania 17-letniego napastnika Wisły Kraków, Aleksandra Buksy, któremu latem wygasa kontrakt z obecnym pracodawcą. Polskim napastnikiem poważnie interesowało się SSC Napoli, ale ich oferta w ostatnich tygodniach została odrzucona. Jak zaznacza jednak Włodarczyk, transfer do ekipy rossonerich nie jest jeszcze przesądzony, gdyż agenci Buksy chcą dokładnie wybrać następny klub swojego klientowi, aby ten mógł się spokojnie rozwijać. Więcej informacji TUTAJ



52 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jarek2572
jarek2572
1 stycznia 2021, 17:50
A co myślicie, aby po sezonie za darmo przyszedł Aguero?
0
Numero22
Numero22
1 stycznia 2021, 18:12
Nie to zdrowie niestety.
0
LunaS
LunaS
1 stycznia 2021, 22:00
33 lata będzie miał - raczej USA albo China wydaje mi się.
0
Jaca23
Jaca23
1 stycznia 2021, 22:35
Nie stać nas na jego pensje.
0
MilanHomer
MilanHomer
2 stycznia 2021, 10:25
Nie zdecydowane.
Wypalony, stary, zeżarty przez kontuzje, które są coraz częstsze i dłuższe.
Do tego wysoka pensja i nie wiadomo czy nie przerośnięte ego jak św. p. teść :)
0
DarthImpaler
DarthImpaler
2 stycznia 2021, 23:15
Augero?? nie i nie i jeszcze raz nie. Może umiejętności miał. Kiedyś. teraz to tylko za kasą pogoń. Chiny czy inne emiraty dla niego jak najbardziej na tak. Milan NIE.
0
ACstach
ACstach
1 stycznia 2021, 15:56
Zobaczymy czy Buksa będzie miał fuksa i trafi do Milanu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Jaca23
Jaca23
1 stycznia 2021, 13:55
Nie rozumiem hejtu. Fakt, mamy słabe wspomnienia po Piątku, ale nie można nikogo od tak skreślać. Chłopak ma 17 lat widać po nim potencjał, ponadto może przyjść za grosze. Wysłać do primki, albo na wypożyczenie do Serie B i niech się sprawdza.
15
boro215
boro215
1 stycznia 2021, 17:16
To juz nawet nie Piątek, jest jeszcze Salamon i Bargiel, o ktorym notabene ni widu ni słychu
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 stycznia 2021, 20:27
Za to Miśkiewicz chyba nadal kopie w tym dziwnym klubie z Krakowa...
1
MilanHomer
MilanHomer
2 stycznia 2021, 10:29
W klubie z Krakowa, którego właściciel ma w posiadaniu sieć aptek słoneczna, gdzie panuje wyzysk jak za czasów niewolnictwa w USA.
Stać go wywalanie na pensję Peszki i Majewskiego, czy Miśkiewicza milionów złotych rocznie, ale na podwyżki już nie bardzo :)
Ot taki Janusz biznesu z Polski. Jak najmniej płacić, ludzi wykorzystać, pewnie kilka przekrętów na VAT, żeby na Hawaje 12 razy w roku starczyło plus najnowsze modele aut za miliony monet :)
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
1 stycznia 2021, 13:22
Polska piłka nożna to dno i trzeba sobie to potrafić przyznać i jest to zły kierunek jeżeli chodzi o pozyskiwanie talentów z wielu powodów tak jest, choćby dlatego że żeby się przebić w Polskiej społeczności piłkarskiej trzeba mieć plecy i tutaj dla przykładu mogę podać mojego znajomego który pchał dzieciaka od skrzata w młodzikach wisełki, woził na treningi parę lat kupował sprzęt załatwiał różne test rozmawiał z ludźmi kręcącymi się blisko ekstraklapy i szło to naprawdę super.
Grał łapał mnóstwo minut ale z każdym szczeblem aż do juniorów te 12-16 lat robiło się coraz gorzej kluby dopóki mają kasę z tych sekcji młodzieżowych bo rodzice walą w to grube pieniądze pozwalają na coś liczyć. Ale jak się zaczyna seniorska piłka to albo się kogoś zna i jest się kimś, nawet nie chodziło już o pieniądze po prostu to taka popieprzona społeczność gdzie talent ma drugorzędne znaczenie zostają i dostają szanse dzieci tych ludzi którzy mają układy i tacy zawodnicy którzy niekoniecznie powinni grać zostają... do tego dochodzi taka myśl szkoleniowa którą te chłopaki są przesiąknięte i mają ją zaczepioną tak głęboko że tylko gdzieś raz na jakiś czas wychodzą takie przypadki jak Lewy, Zielu czy Szczęsny i naprawdę LUDZIE, NIE MYLCIE TYCH ZAWODNIKÓW z tym że są owocem polskiej myśli szkoleniowej bo wgl nie są.. od 20 lat śmieją się już z nas wszyscy, nawet w samej ekstraklasie wolą stawiać na hiszpanów z 3 ligi i jakichś jugolów po 30-stce niż na swoją młodzieżówkę więc o czym to świadczy?
Efekt tego wszystkiego widać w postaci braku jakichkolwiek sukcesów w LE nie mówiąc o Lm, co ja mówię tutaj nawet nie ma jednego zespołu który potrafi regularnie grać i wychodzić z grupy w LE tak jest od kilkunastu lat!! To zły kierunek na szukanie talentów i oby go nie ściągnęli bo to że tam jeden na iluś się nadaje to za mało żeby ryzykować, tak samo złudne jest liczyć że jak się ma 12 zawodników w najlepszych ligach to reprezentacja jak się to złoży to będzie grała na równi ze wszystkimi bo mamy kilku zawodników z czołowych zespołów, nie.. dopóki nie zaczną znaczyć coś polskie zespoły w europie(mam tu na myśli poziom Genk FC/Galatasaray) to będzie jak jest czyli do dupy.
Edytowano dnia: 1 stycznia 2021, 13:25
5
mikj
mikj
1 stycznia 2021, 13:58
Dziękujemy za wyczerpujący argument dlaczego Buksa jest słabym piłkarzem i nie sprawdzi się w Milanie. Proponuję karierę w skautingu
8
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
1 stycznia 2021, 15:12
Proszę.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 stycznia 2021, 18:09
Jest w tym sporo prawdy co piszesz.. każdy kto choć trochę orientuje się jak działa "ścieżka kariery zawodnika " w Polsce wie, że żeby wyłowić z naszej ligi jakikolwiek talent (nawet dobrego wyrobnika) to graniczy z cudem.
1
MilanHomer
MilanHomer
2 stycznia 2021, 10:33
Trzeba do wywodu dodać kolejną rzecz.
Zachcianki prezesów z niższych lig za młodych, którzy coś potrafią.
Bardzo rzadko zdarza się, że kogoś można kupić za rozsądne pieniądze, a w amatorskich ligach, gdzie nie ma kontraktów, trzeba liczyć na ustępstwo prezesa w kwestii oddania karty zawodniczej.
Jak nie będzie chciał to idziesz do PZPN i wygrywasz sprawę, ale masz rok karencji...Polska:)
0
Rinder
Rinder
1 stycznia 2021, 12:15
Nie czepiałbym się aż tak wiarygodności źródła. Polscy dziennikarze często mają dobre "wytki" i informatorów z otoczenia. Na pewno nie wypuszczają aż tyle informacyjnych gniotow co ich odpowiednicy z Włoch.
Ja bym tę informację traktował jako wiarygodną.
2
jarek2572
jarek2572
1 stycznia 2021, 12:30
Dobre wytki to podstawa :D
2
szfarceneger
szfarceneger
1 stycznia 2021, 13:06
Dokładnie. Ta plotka jest na pewno bardziej wiarygodna, niż news o Grosickim w Milanie, kiedy Milannews powoływało się na wykop.pl
2
DarthImpaler
DarthImpaler
2 stycznia 2021, 23:13
wykop.pl i meczyki omfg. jeszcze do tego meczosy i wp z interia wspierane onetem
0
DarthImpaler
DarthImpaler
1 stycznia 2021, 11:54
Czytanie skończyłem na meczyki. Pl to takie wiarygodne źródło
1
wielki prostownik
wielki prostownik
1 stycznia 2021, 11:47
Jak za darmo to do primavery można wziąć. Chociaż to raczej strata czasu skoro nawet na tle szrotu grającego w Polskiej Ekstraklapie nie bardzo potrafi się wybić.
0
Rafał0209
Rafał0209
1 stycznia 2021, 12:40
Z kim przystajesz takim się stajesz ciężko jeżeli ma się szrot wokół siebie pokazać pełnie możliwości , ja tam wierzę jeżeli go ściągną to coś w nim widzą i kto wie , Lewandowski w Lechu też nie kręcił wszystkimi jak Ronaldinho rówieśnikami na podwórku .a wyrósł jeden z najlepszych graczy na świecie .
0
1 stycznia 2021, 11:38
Donnarumma i Hakan nadal bez kontraktu, heh wiec kogo obchodzi jakis kopacz z Polski
2
Rafał0209
Rafał0209
1 stycznia 2021, 12:45
Jakby nam tak ktoś podwędził Donnarumme za darmo , to chyba byłaby jedna z największych strat i klęsk w historii klubu , to tak jak oddać komuś około 100mln za free, nie wliczając strat sportowych .
1
Rafał0209
Rafał0209
1 stycznia 2021, 12:45
Jakby nam tak ktoś podwędził Donnarumme za darmo , to chyba byłaby jedna z największych strat i klęsk w historii klubu , to tak jak oddać komuś około 100mln za free, nie wliczając strat sportowych .
0
vorti
vorti
1 stycznia 2021, 11:29
Podobno PSG naciska na transfer Gigio :)
0
kamilus
kamilus
1 stycznia 2021, 13:07
Przynajmniej się dowiemy, czy Gigio naprawdę chce grać w Milanie, czy też wybierze większą pensję. :P
1
ksieciunio
ksieciunio
1 stycznia 2021, 01:12
Wypożyczyć do Monzy
12
filipacm
filipacm
1 stycznia 2021, 01:40
Doświadczenie zbierze z Boa i Balo xdd
7
Olli666
Olli666
31 grudnia 2020, 22:07
Taki transfer bargiela 2.0
7
Dejv23
Dejv23
31 grudnia 2020, 21:08
A co jeśli to będzie on taki jak np Pato?(przed kontuzjami)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 stycznia 2021, 10:38
Jaki Pato? Brazylijczyk w jego wieku bił rekord Pele na KMŚ, on zaś przegrywa z rywalizację o pierwszy skład z zagranicznymi odpadami w upadłej Wiśle Kraków.
6
daro12555
daro12555
1 stycznia 2021, 11:14
Marcos Salinas-Polska Liga jest specyficzna Lewy też przegrywał rywalizację z Odpadami Legii .Poszedł do Znicza .Kilka takich przykładów w polskej lidze będzie.Tylko szkoda by było ze Wisła by nic nie zarobiła.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
1 stycznia 2021, 11:30
Daro12555
Przede wszystkim Lewandowski nigdy nie grał w Legii tylko ich rezerwach. Gdy już wszedł do dorosłej profesjonalnej piłki zrobił to w najlepszy możliwy sposób zdobywając 2 korony króla strzelców pod rząd w 2 pierwszych sezonach, a w Lechu zaczął strzelać od 1 spotkania, więc to nie jest przykład niewydobytego, nieprawdopodobnego potencjału tylko głupoty polskich działaczy. Lewandowskiemu gdy tą szansę dano wykorzystał ją w 100% procentach, Buksa jej nie wykorzystuje nawet w połowie.
1
daro12555
daro12555
1 stycznia 2021, 12:21
Marcos Salinas-Popatrz np na Lecha oni powinni z Legią rozwalać polską ligę a są gdzie są w tabeli .U nas tylko się gra na wynik można i murować bramkę ,Kluby wolą słabego zagranicznego gracza niż młodego polskiego .Wiadomo nie ma co porównywać go z Pato .
0
KKP19
KKP19
1 stycznia 2021, 12:32
Wisła zarobi tak czy siak, bo wolny transfer zawodnika u23 skutkuje obowiązkową opłatą za wyszkolenie. U Kalulu np bylo to 300 tyś euro jesli dobrze pamiętam .
0
Dejv23
Dejv23
1 stycznia 2021, 19:14
Nie chodzi mi o klase zawodnikka i rodzaj XD tylko o jakość jaką może wnieść i element zaskoczenia.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
31 grudnia 2020, 21:02
Do Primavery może być. Wyżej Maldini musiałby być szaleńcem, żeby wziąć do rywalizacji w Serie A nastolatka, co nawet nie zrobił jakichś normalnych liczb w polskiej ekstraklapie.
6
patoo_07
patoo_07
31 grudnia 2020, 20:48
No na bank :D Aczkolwiek, każdy Polak w Milanie mile widziany. Poza Szczęsnym.
16
Pieter08
Pieter08
1 stycznia 2021, 12:46
Czemu Wojtek nie?
0
Gzikuu
Gzikuu
31 grudnia 2020, 20:43
Bardzo źle wspominam czas przed i po transferze Piątka, gdy Włodarczyk opowiadał straszne dyrdymały o naszym klubie, goszcząc w przeróżnych studiach. Wtyki ma dobre i info o Ekstraklasie podaje ze sporą rzetelnością, ale jak znów mam czytać wysryw o Buksie w podobie książeczki o Piątku, to ja się poddaję.
8
Zirytowany
Zirytowany
31 grudnia 2020, 20:41
Bargiel bis ?
1
Vol'jin
Vol'jin
31 grudnia 2020, 20:26
Tam jest jedno zdanie w tym tekście "pytona", że już widzę jak Maldini zgadza się na jakiekolwiek warunki dla młodego a potem płacić kary xD
1
milan78
milan78
31 grudnia 2020, 20:13
"Jak zaznacza jednak Włodarczyk, transfer do ekipy rossonerich nie jest jeszcze przesądzony, gdyż agenci Buksy chcą dokładnie wybrać następny klub swojego klientowi, aby ten mógł się spokojnie rozwijać. "

News o wszystkim i o niczym.Wlodrczyk macho ...
2
milan78
milan78
31 grudnia 2020, 20:16
A moderator Presidente pali głupa
4
kawalerowicz
kawalerowicz
31 grudnia 2020, 19:50
Jaki gówno news z gówno strony..
3
elporto
elporto
31 grudnia 2020, 19:55
Dokładnie. Wylęgarnia i zbieranina plotek o wszystkim i o każdym. A autor "dziennikarz" znalazł się tam, bo już chyba wyleciał z każdej szanującej się redakcji (można poczytać w necie za co...)
2
Presidente
Moderator Presidente
31 grudnia 2020, 19:58
Można udawać, że Włodarczyk daje "gówno newsy". Można też udawać, że ziemia jest płaska.
3
elporto
elporto
31 grudnia 2020, 20:27
Jako [NASZ NEWS] podczas letniego mercato dodawał newsy, które były na włoskich stronach dodane powiedzmy godzinę czy dwie wcześniej...

Jak jest taki dobry "dobry" to dlaczego wylądował tam gdzie wylądował? xD
1
Presidente
Moderator Presidente
31 grudnia 2020, 21:13
Nie będę wchodził w temat, o którym można przeczytać w internecie, jeśli chodzi o Włodarczyka i to dlaczego wylądował gdzie wylądował. Sam się przejechałem dwa lata temu nie wierząc Włodarczykowi w to co pisał o transferze Piątka, bo wychodziłem z założenia, że co tam dziennikarzyna z polski może wiedzieć na temat transferów Milanu i stawiać się ponad Di Marzio. A jednak... chłop wiedział i np. info, że Milan zapłacił z góry całą kwotę forsował on, podczas gdy Włosi kombinowali w jakiejś wypożyczenia czy raty.
2
ksieciunio
ksieciunio
1 stycznia 2021, 12:08
Oj tam, oj tam. Że jakaś pani przypomniała sobie po 4 latach że ktoś tam ją po pijaku wymacał i nazwał ku.rą?
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się