SCUDETTO


MERCATO LIVE 08.01: Milan zainteresowany wypożyczeniem Meïté [22:10]

8 stycznia 2021, 08:27, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 08.01: Milan zainteresowany wypożyczeniem Meïté [22:10]

[08:27]: Według Tuttosport, jeśli po zakończeniu sezonu szeregi Milanu opuści Zlatan Ibrahimović, to rossoneri zwrócą się w kierunku Andrei Belottiego. Włoski napastnik od lat pokazuje klasę w Torino i wydaje się, że to dla niego najwyższy czas, aby sprawdzić się w klubie z wyższej półki. Nie wiadomo, ile za swojego kapitana życzyłby sobie właściciel "Byków", Urbano Cairo, ale negocjacje mógłby ułatwić fakt, że umowa snajpera w stolicy Piemontu wygasa w połowie przyszłego roku.

[10:15]La Gazzetta dello SportMohamed Simakan jest nastawiony na transfer do Milanu, natomiast pomiędzy rossonerimi a Strasbourgiem panuje już tylko milion euro niezgody. Włosi oferują 14 mln euro odstępnego plus kolejne 3 mln euro w bonusach, Francuzi żądają 18 mln euro.

[15:03]: Wszystko wskazuje na to, że Milan przegra walkę o transfer Kouadio Kone. Francuz jest bliski przenosin z Tuluzy do Borussii Moenchengladbach, która zaoferowała 10 mln euro odstępnego. Rossoneri nie zamierzali przekraczać kwoty 6 mln euro.

[15:05]: Zdaniem dziennikarza Daniele Longo, Andrea Conti może liczyć na zainteresowanie swoją osobą ze strony kilku klubów Serie A, ale nie zamierza zmieniać pracodawcy już w styczniu. Wiele wskazuje na to, że defensor pozostanie w Milanie co najmniej do lata.

[21:20]: Vito Angele i Gianluca Di Marzio ze Sky informują, że Milan rozpoczął rozmowy ws. transferu Soualiho Meïté z Torino. Byki są skłonne zaakceptować wypożyczenie z opcją do wykupu po sezonie.

[22:08]: Trener Marco Giampaolo podczas konferencji prasowej zaprzeczył, jakoby Rade Krunić miał trafić do Torino. 

[22:10]: MilanNews donosi o ofercie z zagranicy za Leo Duarte. Wciąż toczą się negocjacje w sprawie Mohameda Simakana, ale Milan nie porzucił całkowicie pomysłu sprowadzenia Ozana Kabaka. W pomocy jedną z opcji jest Boubakary Soumaré, ale negocjacje są bardzo trudne. 



130 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Bufor85
Bufor85
9 stycznia 2021, 09:40
To będzie ciekawe mercato...jestem spokojny i mam nadzieję, że Maldini Massara znajdą nam kogoś, kogo potrzebujemy.
0
FanACM
FanACM
9 stycznia 2021, 07:58
Szczerze to Meite zawsze mi się podobał oglądając mecze Torino nie pomyslalbym nawet o tym zawodniku gdyby nie plotki :). No i oby ten Simakan dołączył.
0
KKP19
KKP19
9 stycznia 2021, 00:22
Góralski jako zmiennik Kessiego. Byłoby ciekawie. Pytanie kto więcej meczy opuści. On z powodu czerwonych kartek czy Ibra z powodu kontuzji ;).
0
Jaca23
Jaca23
9 stycznia 2021, 01:44
Góralski gra agresywnie, do tego jego sanki w meczu z Włochami zrobiły z niego brutala, ale wbrew pozorom nie wylatuje często za kartki. W karierze rozegrał blisko 300 spotkań z czego 4 opuścił z podwójną żółtą, a ani razu nie dostał bezpośredniej czerwonej.
6
wielki prostownik
wielki prostownik
9 stycznia 2021, 09:58
A gdzie te niby czerwone kartki Góralskiego? Gra ostro ale kartek przesadnie wiele nie łapie. Przykleiła się do niego taka opinia po jednym głupim zagraniu z Włochami. W Milanie bym go nie chciał jednak bo to zwyczajnie bardzo mierny gracz i lepszy nie będzie. W Serie A można takich na pęczki pewnie znaleźć już ogranych we Włoszech, znających kraj, język, realia.
Edytowano dnia: 9 stycznia 2021, 10:02
0
KKP19
KKP19
9 stycznia 2021, 18:33
Oj tam, przecież wiem, że nie kartkuje w każdym meczu. Pisałem to z przymrużeniem oka :).
Osobiście chętnie zobaczylbym go w Serie A. Może nie w Milanie, ale w jakimś Udinese czy Cagliari
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 stycznia 2021, 23:42
Jak ja widze niektórych ekspertów którzy wyskakują "co to za no name Meite?" to rynce opadaja... gość w Torino solidnie gra od 2 lat, Krunicia zjada. Więc wymianka byłaby na plus.
5
vorti
vorti
8 stycznia 2021, 23:39
Meite jako 3/4 DP jest opcją bardzo dobra. Podkreślam jako DP czyli posiada cechy defensywne w przeciwieństwie do Krunicia, który jest zawodnikiem nastawionym bardziej ofensywnie... U nas naprawdę taki zawodnik będzie dobrym ruchem, bo gramy dwoma zawodnikami defensywnymi... Każdy narzeka na Krunicia, ale on robi co może i nie miejmy pretensji do nikogo w szczególności do Maldiniego czy Piolego, bo oni i tak robią wynik ponad stan, a glowna walka w dalszym ciągu toczy się o top 4. Forza Milan!
1
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2021, 23:57
Ja już w sumie nie wiem jakie nastawienie ma Krunić. Tym bardziej widziałbym tutaj za niego Meite.
2
King_Gattuso08
King_Gattuso08
8 stycznia 2021, 23:37
Przed oknem tranferowym: ilu zawodników, ile możliwości, kogo my nie kupimy w tym oknie, o Jezu ale się wzmocnimy, teraz to już nikt nam majstra nie odbierze z tymi transferami, ależ zatrzęsiemy ligą!!
Początek mercato: o kurde trochę przegięliśmy, może nie kupimy wszystkich, ale przynajmniej 2-3 kluczowych.
Środek mercato: no może nie zrealizujemy transferów kluczowych zawodników, ale weźmiemy jakiś słabszych z jakimś potencjałem, może coś z tego wyjdzie...
Koniec mercato: dobra weźmy już byle kogo, byleby tylko było kogo dać na ławkę i żeby kibice nie narzekali że się opierniczaliśmy..

1
Rossu
Rossu
8 stycznia 2021, 23:35
>ściągamy jakiegoś młodziana
Hurr durrrr, potrzebujemy doświadczonych piłkarzy, najlepiej Modricia!

>ściągamy w miarę doświadczonego grajka, rozegrał kilkadziesiąt spotkań w Serie A, idealnego zmiennika dla naszego Tanka jak znalazł, bo Francuz fizycznie stoi na podobnym poziomie co Iworyjczyk
Hurrr durrr co to za nołnejm

xDDD

Panowie, powinniśmy wstrzymać się z ocenami, nawet jeszcze nie przyszedł a Wy już go skreślacie. Przypadek Kjaera zamknął nam mordy, no i mam nadzieję, że jeśli plotki są prawdziwe to Meite również tak zrobi.
17
BadMad
BadMad
9 stycznia 2021, 02:02
Meite może się przydac,ale porównywanie go do kapitana niezwykle groźnej i solidnej reprezentacji w której ma over 100 szpili to lekkie przegięcie mimo wszystko;)
0
Zuber
Zuber
8 stycznia 2021, 23:32
Przecież w lecie też było targowanie o każdego grosza, bo nie mam zbyt wiele siana do wydania podczas kryzysu. Tu wszyscy myślą, że jak gra zaczęła się układać to nagle wydamy 100 mln bo scudetto jest na wyciągnięcie ręki.
0
ksieciunio
ksieciunio
8 stycznia 2021, 23:26
Niech sprowadzą do pomocy kogokolwiek kto umie tam grać, nawet Karolka Linettego albo Jacka Góralskiego.
0
dextermorgan
dextermorgan
8 stycznia 2021, 23:14
Ludzie tu na starcie skreślają Meite jak Kjaera, Saelemaekersa, Kucke, Theo czy innych, a potem będzie znowu płacz jak dostanie kontuzji i pisanie, że teraz to już ufają Maldiniemu i jego każdej decyzji. Taaaa.
Większość ekspertów tutaj w dupie ma naukę na błędach i wychodzi z założenia: "nie wiem, ale ponarzekam".
12
mpt1899
mpt1899
8 stycznia 2021, 23:50
Dokładnie. Krótką pamięć mają co niektórzy. Każdy zawodnik powinien startować od zera. Nigdy nic nie wiadomo a Kjear jest najlepszy tego go przykładem. Ponad 30 tu mu nie wyszło, tam mu nie wyszło, kontuzja. Nagle przenosi się do upadłego Milanu i....gra sezon życia.
2
karp_fso
karp_fso
8 stycznia 2021, 23:01
Meite na wypożyczenie spoko, na pewno to lepszy grajek od Krunicia.

Choć Krunic w Empoli prawdę mówiąc też wyglądał fajnie, więc... mieszane uczucia.
0
daro12555
daro12555
8 stycznia 2021, 22:55
Czyli zaczynają się półśrodki a potem będzie płacz ze LM była na wyciagnięcie ręki i 50mln z LM poszło się .....Chociaż dalej mam nadzieje pozytywne rozwiązania.
Edytowano dnia: 8 stycznia 2021, 23:01
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
8 stycznia 2021, 22:44
Jak oni się targowali 2/3 mln o Kone czy Simakana .. to jak oni chcą niby negocjować Soumare za którego wołają ok 30 mln...
2
Robinowski
Robinowski
9 stycznia 2021, 00:05
Może oto chodzi że muszą przyoszczędzić na innych transferach aby starczyło na Soumare. Tego dowiemy się końcem miesiąca.
0
biedrus
biedrus
8 stycznia 2021, 22:38
Sprzedać Duarte, bo i tak jest zbędny i podwyższyć ofertę za Simakana
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 stycznia 2021, 22:37
Zdecydowanie lepszy Meite jako uzupełnienie pomocy niż jakiś francuskojęzyczny, anonimowy nastolatek co będzie adaptował się do ligi przez minimum pół roku.
4
radecki11111
radecki11111
8 stycznia 2021, 22:25
Brać Meïté i się nie zastanawiać
Oglądam praktycznie wszystkie mecze Torino i jestem za
Edytowano dnia: 8 stycznia 2021, 22:27
4
IL Capitano 3
IL Capitano 3
8 stycznia 2021, 22:05
Ten kto mówi że Meite to jakiś "noname" tylko utwierdza mnie w przekonaniu że nie ma pojęcia o Calcio i tylko ogląda mecze Milanu. Meite to podstawowy pomocnik Torino od 2,5 roku i naprawdę będzie fajnym zmiennikiem dla Kessiego na ten moment w którym się aktualnie znajdujemy. Byłoby pięknie gdyby doszło do wymiany Krunić - Meite!
16
Rinder
Rinder
8 stycznia 2021, 22:54
Ja wszystkich meczy Torino nie oglądałem, ale widziałem sporo - głównie po to żeby utwierdzic się w przekonaniu jaki Giampaolo jest beznadziejny i żeby pooglądać grę Wilfieda Singo. Gra Singo praktycznie zawsze mi się podobała - myślę, że byłby fajna opcja na naszą prawa stronę. Meite na tle kolegów z zespołu zawsze wyglądał solidnie i uważam, że z miejsca dałby nam więcej jakości niż jacyś nastolatkowie z Francji. Nie byłby to transfer medialny, spektakularny, ale według mnie Milan wyszedłby na tym na plus.
2
Rinder
Rinder
8 stycznia 2021, 22:54
Ja wszystkich meczy Torino nie oglądałem, ale widziałem sporo - głównie po to żeby utwierdzic się w przekonaniu jaki Giampaolo jest beznadziejny i żeby pooglądać grę Wilfieda Singo. Gra Singo praktycznie zawsze mi się podobała - myślę, że byłby fajna opcja na naszą prawa stronę. Meite na tle kolegów z zespołu zawsze wyglądał solidnie i uważam, że z miejsca dałby nam więcej jakości niż jacyś nastolatkowie z Francji. Nie byłby to transfer medialny, spektakularny, ale według mnie Milan wyszedłby na tym na plus.
1
DragonAC
DragonAC
8 stycznia 2021, 22:58
dokladnie na teraz jak znalazl
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
8 stycznia 2021, 21:56
Chyba zaczyna się łapanie "półśrodków" .. a może nawet "ćwierćśrodków".
3
dextermorgan
dextermorgan
8 stycznia 2021, 23:10
a tutaj mamy ćwierćeksperta który już narzeka i oczekuje pewnie jakiegoś Kante
7
muamba_kabumba
muamba_kabumba
8 stycznia 2021, 23:12
Gdzie napisałem, że oczekuje zawodnika o wartości rynkowej blisko 100 mln ?
0
Endriu
Endriu
8 stycznia 2021, 21:45
Żaden Simakan ani inny lepszy grajek nie przyjdzie bo nie mamy kasy. Nie ma kibiców na stadionach, nie ma przychodów, nie ma kasy na wzmocnienia. No i widać kogo i na jakich zasadach chcemy sprowadzić. Smutne :(
0
patoo_07
patoo_07
8 stycznia 2021, 21:44
Co to jest ten Meite. Gość gra u nas w lidze, a jest dla mnje większy noname niż ten cały Kone. W dodatku branie pomocnika z najmniej kreatywnej pomocy w lidze, to średnio mądry pomysł.
0
Vol'jin
8 stycznia 2021, 21:46
a 26 bramek Torino to skąd się wzięło w tym sezonie?
2
patoo_07
patoo_07
8 stycznia 2021, 21:51
Kunszt trenerski Gianpaolo.
2
krisss811
krisss811
8 stycznia 2021, 22:07
Piłkarz z Torino to jeszcze żaden argument.
0
goat333
goat333
8 stycznia 2021, 21:35
Kupując meite to ciężko liczyć na mistrza xdd
1
Tutkovic
Tutkovic
8 stycznia 2021, 22:34
To samo gadane było o Kjaerze
3
Zuber
Zuber
8 stycznia 2021, 23:33
Nikt tu nie liczy na mistrza poza Tobą.
1
Pieter08
Pieter08
8 stycznia 2021, 23:43
Ja liczę
0
vorti
vorti
8 stycznia 2021, 20:49
Rozmowy z Torino odnośnie Meite nabrały tempa. Możliwa wymiana za Krunicia.
Źródło Vito. Potwierdza też Sky.
Edytowano dnia: 8 stycznia 2021, 20:52
1
Rafał0209
Rafał0209
8 stycznia 2021, 21:19
A co to za Meite ?
0
Sheva7210
Sheva7210
8 stycznia 2021, 20:30
Nie możemy ściągnąć Pobege ze Spezii z wypożyczenia przed czasem?
2
Marcin1995
Marcin1995
8 stycznia 2021, 20:33
A ja uważam że z Pobegi to nic specjalnego nie będzie, niczym specjalnym się ten zawodnik nie wyróżnia
3
Kamil93
Kamil93
8 stycznia 2021, 20:27
Sebastian Haller za 22 w Ajaxie ;( idealny zawodnik dla nas
1
AcMati92
Moderator AcMati92
8 stycznia 2021, 20:09
De Light ma pozytywny wynik, ciekawe kto zaraz od nas wypadnie...
0
Cisek666
Cisek666
8 stycznia 2021, 20:48
Kogo on tam pilnował, a kto nie miał jeszcze covida?
0
Marcin1995
Marcin1995
8 stycznia 2021, 20:07
Meite to akurat nie jest zły piłkarz, na teraz pewnie pomoże bardziej niż Kone
0
Vol'jin
8 stycznia 2021, 19:57
Vito Angele pisze o negocjacjach z Torino w sprawie Meite ;] w sumie to 5 mln będzie ;] Może Krunić w wymianie ;]
0
Endriu
Endriu
8 stycznia 2021, 18:58
Nie oszukujmy się. Nie mamy kasy i nikogo nie kupimy. Tego Francuza nie kupiliśmy wcześniej to teraz tym bardziej. Juz widzę jak wykładamy 20mln. Gdybyś byli zainteresowani powaznie to dzis juz byśmy go witali w Mediolanie. Jak nie wygramy z Torino a nie daj Boże przegramy to minie parę kolejek i znów zostaną tylko marzenia o LM.
0
Michlan
Michlan
8 stycznia 2021, 21:12
Aż tak źle to chyba nie będzie, zaraz wróci Ibra, Benek, Alexis, Antek z Radkiem, a z Hakanem też się nie zapowiada jakąś straszna drama, sezon nie kończy się za 3 kolejki! :) Na koniec sezonu Milan będzie w top 4, nie zmienia tego kontuzje i barak transferów, które też zapewne będą!
0
patoo_07
patoo_07
8 stycznia 2021, 21:49
Bez przesady. Na Cagliari mają wrócić już Ibra, Bennacer, i Saelemakers, a pewnie też Hakan. Przegraliśmy jeden mecz na 16. Nawet jak przegramy drugi w przeciągu tych trzech ostatnich spotkań, to też się nic nie stanie. Nazbieraliśmy dużo punktów i mamy solidną zaliczkę. Zakładanie,, że po 2 porażkach wpadniemy w dół, po którym wyprzedzi nas Atalanta Napoli, Sassuolo, które mają 8-9 punktów straty do nas, to idiotyczne gadanie.
3
dudek941
dudek941
8 stycznia 2021, 15:57
Jak najbardziej popieram politykę transferowa i ściągania młodych graczy ale w obecnej sytuacji nie obrazilbym się na kogoś doświadczonego w pomocy oraz w formacji ofensywnej jeśli ściągniemy tylko i wyłącznie środkowego obrońcę może być bardzo trudno o mistrzostwo choć z realna szansa na ligę mistrzów co i tak jest świetnym wynikiem po latach posuchy
0
MilanHomer
MilanHomer
8 stycznia 2021, 16:11
Do ataku zaraz wracają Ibra, Hakan, Rebić i Alexis.
Wiem, że są potrzebne wzmocnienia, ale nasz klub żeby nie być w czarnej dupie jak Barca, musi oszczędzać niestety.
Więc czekamy.
Na powrót i na okazje żeby kogoś kupić.
0
kamilus
kamilus
8 stycznia 2021, 16:41
"Do ataku zaraz wracają Ibra, Hakan, Rebić i Alexis."

Hakan i Rebic dopiero co wypadli. :P Plus covidem to może być naprawdę różnie, co pokazują przypadki Gigio i Dybali, gdy ten pierwszy pauzował chyba tydzień, a ten drugi 5 tygodni.
3
Mieszko
Mieszko
8 stycznia 2021, 19:00
Gajs żaden klub w związku z Covidem nie powiększył kadry do 40 zawodników. mamy piłkarzy poza kadrą (kontuzjowanych/chorych) ale nie będziemy z tego powodu zwiększać kadry...chyba, że ktoś odejdzie. No już nie będę cytował Pana z żółtym krawatem :)
0
MilanHomer
MilanHomer
8 stycznia 2021, 22:27
kamilus
Hakan na Cagliari ma być gotów, to nie jest zaraz?
Z covidem różnie, ale nie spodziewam się dłużej niż tydzień przerwy.
0
Cervusius
Cervusius
8 stycznia 2021, 15:54
https://sempremilan.com/tmw-leipzig-pushing-for-simakan-and-match-milans-offer-maldini-has-a-back-up-plan
no i się zaczyna, tak jak myślałem
0
RaveL
RaveL
8 stycznia 2021, 17:12
Kur*a dać im ten milion więcej i niech nam dają tego Simakana. Nienawidzę takiego odbijania zawodnika w ostatnim momencie.
0
Carlo88
Carlo88
8 stycznia 2021, 15:35
Caicedo jest podobno do wyciągnięcia za 8 mln. Dobre i tanie wzmocnienie ławki na teraz.
1
MilanHomer
MilanHomer
8 stycznia 2021, 15:41
Napisz do Paolo.
Albo wyślij do Elliota, że masz dziadka za 8 baniek :)
0
Carlo88
Carlo88
8 stycznia 2021, 15:52
Dziadek czy nie, my potrzebujemy wzmocnień na wczoraj. Niektórych wyraźnie oślepiły gdybania o mistrzostwie, podczas gdy Atalanta, Napoli, a szczególnie Roma są niebezpiecznie blisko. Na dobrą sprawę gra o TOP4 jest nadal otwarta, a patrząc na stan naszej kadry i biorąc pod uwagę, że nie wiadomo jaką formę po kontuzjach będą prezentować poszczególni piłkarze, to wszystko się może wydarzyć. 2-3 wtopione mecze i możemy wypaść poza TOP4. Takie są realia, więc zamiast szukać kotów w worku, którzy mogą odpalić za rok/dwa albo wcale, to pasowałoby rozejrzeć się za 2/3 tanimi piłkarzami, którzy mogą wejść z ławki i faktycznie wnieść coś do gry.
0
MilanHomer
MilanHomer
8 stycznia 2021, 16:12
Tylko podsyłaj piłkarzy o profilu zgodnym z życzeniami Elliota.
32 lata to jest stary, spruchniały, zardzewiały dziad, dla nich.
0
Vol'jin
8 stycznia 2021, 14:52
Najlepiej kupić 10 Marków Gaccio, Adam Kotleszka ich ściągnie xD
2
hunga
hunga
8 stycznia 2021, 15:34
Podpowiesz o co chodzi?
Pozdrawiam
0
Vol'jin
8 stycznia 2021, 15:37
Footruck i ich ostatni film Q&A

Mówili o dziennikarzu który robi sobie "fejkowe" konta i wychwala sam siebie. No i ludzie od razu na twitterze skumali, że chodzi o Adama Kotleszkę z Weszło/Kanał Sportowy
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 stycznia 2021, 14:42
Haaland - Belotti alez to by były armaty. Tak wiem, wstawaj grzechu zesrałeś się...
25
yagi
yagi
8 stycznia 2021, 15:10
Pomarzyć nie grzech
3
Gutek
Gutek
8 stycznia 2021, 16:22
Szkoda, że o reszte składu sie nie pokusiłeś zanim wstałeś... :P
0
roeser
roeser
8 stycznia 2021, 17:57
Haaland to pewnie pójdzie za dwa razy tyle co Dembele
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 stycznia 2021, 18:16
Roeser - on ma klauzulę 75mln więc za tyle pójdzie.
0
Manolas
Manolas
8 stycznia 2021, 14:40
Haller sprzedany za 22mln gdzie był Maldini?
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 stycznia 2021, 14:43
My mamy budżet 20-25 na całe okienko także ten ;)
8
Vol'jin
8 stycznia 2021, 14:54
Jakby Milan miał płacić 25 mln za napastnika z 10 golami w Premierleague w 50 występach to byłaby imba :)

a jak pisałem wczoraj to Haller wybrał też dość bezpieczny klub ;] Znajoma liga, znajomy trener do odbudowy mentalnej
0
kamilus
kamilus
8 stycznia 2021, 15:16
20-25 mln to pewnie mieliśmy przed "karą" Bobana i wizją cofnięcia ulgi podatkowej. :P
7
Jalapeno
Jalapeno
8 stycznia 2021, 14:28
No Belotti kozak, kilka meczów temu sieknął 100 bramkę dla Torino, niedługo przekroczy też 100 goli w Serie A (obecnie 94),także genialny wręcz wynik, patrząc na poziom zespołu, w którym gra. W Milanie byłoby jeszcze lepiej, idealnie profilowo pasujący do nas... Ach, marzenie.
3
KosaX
KosaX
8 stycznia 2021, 14:05
Jestem bardzo ciekawy Pobegi.Licze ze po sezonie pozegnamy sie z Kruniciem i Pobega bedzie naszym 4/5 pomocnikiem (zalezy czy sprowadzimy kogos na ta pozycje).Granie na 3 frontach to nie przelewka w LM nie wystawimy juz rezerwowego skladu jak teraz w LE.Belloti,Simakan,Pobega(powrot) i 2/3 zawodnikow world class,tak to widze.
4
100f
100f
8 stycznia 2021, 15:30
O zawodnikach "world class" zapomnij. Dopóki nie osiągniemy przychodów porównywalnych z np Bayernem to możemy zapomnieć o transferach za grubą kasę albo wysokich kontraktach dla zawodników.
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
8 stycznia 2021, 13:42
Simakan jest wycieniany na 18 mln euro na Transfermarkt więc naprawdę jeśli go wyciągnięmy za taką kwotę to będzie promocja!
Belotti powinien do nas dołączyć latem nawet jeśli Ibra będzie chciał zostać!
Będziemy grać na 3 frontach w dodatku w elitarnej Champions League i dwóch świetnych napastników to konieczność!
0
biedrus
biedrus
8 stycznia 2021, 13:44
Jeżeli jest wyceniany na 18, a my go kupujemy za 17 to słaba ta promocja.
1
KKP19
KKP19
8 stycznia 2021, 13:49
@biedrus
Zwykle zawodników sie kupuje za wyższą cenę niz ta z transfermarkt
1
IL Capitano 3
IL Capitano 3
8 stycznia 2021, 13:50
Rynek Transferowy wygląda tak że za piłkarza wartego 18 mln euro w dodatku młodego i utalentowanego jak Simakan jego obecny klub Strasbourg śmiało mógł się upierać na kwotę 25 mln euro. Franzuci idą nam na rękę i Maldini musi to wykorzystać jeśli oczywiście te plotki są prawdą.
1
Corsa
Moderator Corsa
8 stycznia 2021, 12:50
Niech oni najpierw tego Simakana potwierdzą, bo Belotti na chwilę obecną jest tak samo realny jak Messi czy Ronaldo.
5
grayman88
grayman88
8 stycznia 2021, 12:38
Belotti i Berardi do Milanu w lecie.... I przypominają mi się FMy 17cie i 18cie
0
MilanHomer
MilanHomer
8 stycznia 2021, 15:39
Pełna zgoda!
FM 2016 i tych dwóch panów za ok. 43-50 mln (nie pamiętam dokładnie), dołączyło do Milanu i stworzyli piękną wirtualną historię, pełną sukcesów :)
0
adamos
adamos
8 stycznia 2021, 12:32
W kręgu zainteresowań AC Milanu znalazł się Kamil Piątkowski z Rakowa Częstochowa, o czym donosi „Tuttomercatoweb.com”.
2
biedrus
biedrus
8 stycznia 2021, 12:38
Pisałem o tym już wczoraj, ale od tego momentu więcej informacji nie znalazłem, więc może to fake.
Poza tym pisałem, żeby brać Piątkowskiego zamiast Simakana, a resztę kasy przeznaczyć na Kone, ale to już nieaktualne:)
0
szfarceneger
szfarceneger
8 stycznia 2021, 12:59
Jakby przyszedł to raczej nie jako alternatywa dla Simakana, a na podobnej zasadzie jak Hauge, czyli bierzemy, bo tani, młody i zdolny. Sezon oczywiście dograłby w Rakowie, bo teraz nie byłoby sensu go ściągać. Ogromny przeskok jeśli chodzi o poziom ligi, bariera językowa i zmiana systemu gry (Raków gra 3 w obronie).
1
MilanHomer
MilanHomer
8 stycznia 2021, 15:44
Kompletnie nie znam się na naszej eklapie, a już słysząc młody talent, mam wizję Janczyka czy innego Koseckiego :)
Chociaż był też taki jegomość Walukiewicz. Ale cena nie była promocyjna.
Raków ponoć bogaty, za drobne nie będzie sprzedawał.
0
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2021, 12:30
Jestem pewien, że w lato w przypadku awansu do LM nasze mercato nie będzie już takie biedne jak dotychczas. Myślę, że zdobędziemy się na przynajmniej jeden duży transfer i cieszyłbym się gdyby to był właśnie Belotti. Oczywiście najpierw trzeba awansować, więc tym bardziej trzeba trzymać kciuki za naszych, żeby mimo tak okrojonej kadry łapali jak najwięcej punków.
1
Jaca23
Jaca23
8 stycznia 2021, 12:23
Według mnie na końcu nie powinno być znaku zapytania. Zlatan to legenda, jednak musi zrozumieć, że ma już prawie 40 lat i wszystkiego od deski do deski grał nie będzie. W sezonie gdzie gramy w Europie jest do rozegrania spokojnie 50 spotkań, więc jest się czym dzielić. Jeśli Szwed tego nie rozumie i nadal będzie się upierał, żeby grać gdy tylko jest zdrowy to przyszły sezon będzie w jego wykonaniu wyglądał jak obecny. Więcej oglądania z ławki przez kontuzje niż gry.
0
Mieszko
Mieszko
8 stycznia 2021, 12:17
jest chyba błąd w tytule, powinno być :Andrea Belotti celem transferowym na lata...
14
biedrus
biedrus
8 stycznia 2021, 12:06
Jeżeli oni chcą 18 mln w całości, a my oferujemy 14 mln + 3 mln w bonusach to może oznaczać rozbieżność od 1 mln do 4 mln, w zależności czego te bonusy dotyczą (w teorii 3 mln jak zagra chociaż jeden mecz dla nas / w teorii 3 mln jak zostanie królem strzelców LM).
2
GiveMeReason
GiveMeReason
8 stycznia 2021, 12:13
Czytalem ze bonusy maja zalezec od awansu do LM
0
Piotr89
Piotr89
8 stycznia 2021, 12:04
Niezależnie od tego czy Ibra zostanie czy odejdzie, Belotti powinien juz byc naszym zawodnikiem. Ibra w tym sezonie juz opuścił sporo spotkan a nam potrzeny jest napastnik który bedzie grał i strzelał praktycznie przez cały sezon
2
LunaS
LunaS
8 stycznia 2021, 12:42
Dokładnie - Ibra to już jest po drugiej stronie rzeki - 40 lat, niedługo będzie łapał kontuzje na rozgrzewkach. Niestety - musimy kupić kozaka napadziora, nie zamiennika.
0
Gerada
Gerada
8 stycznia 2021, 11:58
Belotti w Tuttosport to oczywisty zabieg w związku z tym, że za parę dni gramy z Torino. Zawsze przed meczami z Turyńskimi ekipami są tematy transferów między Milanem a Torino/Juventusem. Natomiast już pomijając ten fakt to Belotti w moim odczuciu mógłby być idealnym następcą Zlatana, o ile cena byłaby rozsądna.
0
King_Gattuso08
King_Gattuso08
8 stycznia 2021, 11:55
Mam nadzieję, że zimą uda nam się pozyskać więcej zawodników niż Simakana. Jego transfer też z resztą nie wydaje się pewny. Belotti na lato idealny, ale teraz nie ma sensu o tym myśleć... Trzeba patrzeć pod kątem środkowego obrońcy i pomocników
Edytowano dnia: 8 stycznia 2021, 11:56
0
Rafalzki
Rafalzki
8 stycznia 2021, 11:44
Ten Simakan może i spoko grajek tylko o pół roku za późno, język, taktyka itp. Jednym słowem specyficzna aklimatyzacja w Serie A. Znaczy, że na logikę w tym sezonie już na niewiele się zda Stefanowi w kadrze... Ale mam nadzieję, że się mylę.
1
M@sło
M@sło
9 stycznia 2021, 18:43
Może Kalulu pomoże mu się wdrożyć.
0
Bandon
Bandon
8 stycznia 2021, 10:58
Belotti jest wprost skrojony pod nasz projekt. Torino go nie puści tak łatwo.
4
M@sło
M@sło
8 stycznia 2021, 10:29
Jakby Torino spadło z Serie A oraz kończyłby się Andrei kontrakt w połowie przyszłego roku? Idealne warunki do negocjacji. Jestem zdania, że jemu potrzeba wejścia na wyższy level niczym tlenu. Podobny przypadek jak u Chiesy.
4
biedrus
biedrus
8 stycznia 2021, 10:53
Masz rację idealne warunki do negocjacji dla Juve, Interu, Napoli, Romy. Nie szukajmy warunków do negocjacji tylko pieniędzy.
Powiedzmy sobie szczerze albo tak jak z Hauge działamy szybko albo tak jak z Kone długo i przychodzi ktoś inny z kasą (Gladbach załatwił to chyba w 2 dni). Obawiam się, że tak będzie też z Simakanem.
Nie chodzi o to żeby zbijać milion za milionem, ale o to żeby kupić zanim inni się włączą do negocjacji
5
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się