SCUDETTO


Agent Locatellego: "Powrót do Milanu? Manuel preferuje inne doświadczenie"

10 stycznia 2021, 15:41, cinassek Aktualności
Agent Locatellego:

Stefano Castelnuovo, agent wychowanka Milanu i obecnego piłkarza Sassuolo, Manuela Locatellego, wypowiedział się następująco dla Tuttosport: "Sassuolo wierzyło w Manuela bardzo mocno od pierwszego dnia, dali mu poczuć się ważnym. To było to, czego potrzebował po przedwczesnym zakończeniu przygody w Milanie. W ekipie rossonerich się rozwinął i zawsze będzie im wdzięczny. Powrót? Sądzę, że Manuel preferuje inne doświadczenie. Włochy czy kierunek zagraniczny - to bez znaczenia. Gra w Lidze Mistrzów to wielkie marzenie. Mamy nadzieję, że latem pojawi się prezent - i dla niego, i dla Sassuolo".

 



32 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Nevi
Nevi
11 stycznia 2021, 10:49
Zgadzam sie, nie gral by u nas, no moze ławka. Ale rzeczywiscie mozna bylo sprzadac za mniej i dodac klauzule ze jak pojdize gdzie indziej to kasa z transferu dla nas 30-50%.
0
Dohtor
Dohtor
10 stycznia 2021, 21:56
Śmiech na sali.
Był za słaby na Milan w którym grał. Tutaj nawet ławki by nie powąchał
1
Adi.Milan
Adi.Milan
10 stycznia 2021, 23:36
No był za słaby ale mial 19 lat, teraz się ogral i naprawdę dobrze wygląda. Glupota zarządu że nie zostawili se bramki w postaci odkup za bezcen jak to robią duże kluby bo tak to bysmy na nim zarobili
3
marunio
marunio
11 stycznia 2021, 00:45
bo wszyscy tak bardzo chetnie kupuja graczy z takimi klauzulami nie? albo nie robia problemow jak atalanta, kiedy chcesz odkupic od nich gracza, za ktorego masz zagwarantowane 50% kolejnej sprzedazy
0
Vol'jin
Vol'jin
11 stycznia 2021, 10:23
nikt na klauzulę odkupu się nie zgodzi.
Prędzej % ze sprzedaży lub wyrównanie oferty

Taką formą "odkupu" były współwłasności, ale kluby przesarżowały piorąc pieniądze to i z tego zrezygnowano
0
cbvirus
cbvirus
10 stycznia 2021, 21:08
Szkoda go. Pamiętam, że przy sprzedaży zirytował mnie fakt nie umieszczenia klauzuli odkupu. To jest często praktykowane przez Juve w przypadku ich talentów a potem sprzedają je po całej lidze za grube miliony. Szkoda tego niedopatrzenia
0
rk140685
rk140685
10 stycznia 2021, 19:38
Dzis mamy w zespole Kessie i Bennacera i nie jestem pewien,ze chcialby byc rezerwowym a takim musialby byc w rywalizacji z nimi. Zreszta mam wrazenie ze zarowno w Juventusie ktoremy sie marzy Pogba a jest jeszzce Bentancour czy Arthur czy Interze czy Romie,gdzie sa Pellegrini,Mancini,Veretout czy inni mialby szanse na pierwszy plac.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
10 stycznia 2021, 21:59
chciałeś napisać że nie miałby szansy na pierwszy plac. Być wiecznym rezerwowym to też trzeba umieć i mieć taką ambicję (A Loca ma chyba trochu większe ambicje niż bycie 4 wyborem).
0
PanPrzemus313
10 stycznia 2021, 18:47
Cóż, nie dziwię mu się specjalnie, może mieć uraz po tym jak klub w niego nie uwierzył. A samemu zawodnikowi bardzo kibicuje, jeden z moich ulubionych włoskich graczy młodego pokolenia.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
10 stycznia 2021, 19:34
No może mieć też uraz do swoich umiejętności bo nie pozwoliły mu na to żeby klub (Milan) w niego uwierzył.
2
PanPrzemus313
10 stycznia 2021, 20:46
Sprawdź sobie ile miał lat jak Milan go odpalił. Przecież to było oczywiste że nie osiągnął wtedy maksimum potencjału. Klub ani go nie wypożyczył ani nie zapewnił sobie żadnej opcji odkupu czym jasno pokazał że nie wierzy w jego rozwój
1
DarthImpaler
DarthImpaler
10 stycznia 2021, 21:56
Może już wtedy widzieli że to będzie solidny średniak. I nie ma umiejętności na miarę Milanu? Ale nie to wina Milanu że młodego odpalili bo jest za słaby na tak wielki klub z takimi ambicjami i tradycją. Ja wiem, że Loca ma umiejętności. Ale jednak dalej to tylko średniak. I mimo mojej sympatii do niego to na takich zawodnikach byśmy nie odbudowali (dalej odbudowujemy) swojej potęgi.
1
PanPrzemus313
10 stycznia 2021, 22:03
Moim zdaniem to trochę hipokryzja fanów którzy co i raz się śmieją z tego jak Real oddał nam Theo i zapominają o tym że to samo zrobiliśmy z Locatellim. Chłopak gra świetnie i kwestią czasu jest transfer do lepszego klubu. Na ten moment jest 2 półki wyżej niż Tonali i bardzo by nam się przydał. Nie wiadomo jakby było gdybyśmy od razu nie postawili na nim krzyżyka
2
DarthImpaler
DarthImpaler
10 stycznia 2021, 22:18
Co ma Theo do Locatellego?? Bo w porównaniu tych dwóch to Manu wygląda beznadziejnie (wiem że to inne pozycje). I śmiem twierdzić że Loca nigdy nie osiągnie poziomu Theo.

Jak pisałem lubię go i życzę jak najlepiej. Niech idzie nawet do Bayernu czy do PSG itp.

Z Tonalim jest inna historia. On przychodzi do Wielkiego klubu a nie niewypala w takowym.
1
PanPrzemus313
10 stycznia 2021, 22:49
Chodzi mi o podejście do oddawania perspektywicznych zawodników. Dziś Loca tyłkiem wciągnął pomoc Juve i nie zdziwię się że tam właśnie trafi i będzie grał genialnie. Wtedy będzie plucie w brodę że oddaliśmy go za pół darmo
1
DarthImpaler
DarthImpaler
10 stycznia 2021, 23:26
Loca będzie grał w Jufe?? Chyba w pesa albo w fife. Za wysokie progi. Lubię go ale raczej tam jest za wysoka półka dla niego. Jufe ma (niestety) wielu lepszych zawodników w pomocy niż Loca kiedykolwiek będzie. Mogę się mylić. Nie mówię że nie. Ale nie róbmy z chłopaka jakiegoś genialnego zawodnika.


ps dziś Loca wciągnął pomoc jufe tyłkiem i dlatego przegrali 3-1? (wiem że w pojedynkę nic nie zrobi ale jakby pomoc "wciągnął" to raczej wynik byłby inny).

pps. meczu nie oglądałem więc proszę bez wycieczek uderzających w moją osobę. każdy może mieć swoje zdanie i moje jest takie że Loca pewnego poziomu nie osiągnie.
1
PanPrzemus313
10 stycznia 2021, 23:31
Akurat pomoc Juve zagrała gorzej od tej Sassuolo, a wynik był wymęczony
Loca był o klasę lepszy niż Arthur i porównywalny do Rabiota. Od Bentancura też raczej sobie lepiej radził. Realnie w całej linii pomocy Juve tylko McKennie jest wyraźnie lepszy od Włocha. Tylko że Amerykanin i Ramsey grają wyżej
PS. nie planuję żadnych wycieczek w twoją stronę, po prostu cenie Locę dużo wyżej
Edytowano dnia: 10 stycznia 2021, 23:32
2
DarthImpaler
DarthImpaler
11 stycznia 2021, 00:07
Co do dzisiejszego meczu to mogło być tak, że jufak miał słabszy dzień (nie wiem nie oglądałem) a Loca dobry. Ja nie neguję tego, że ma umiejętności tylko twierdzę że jufe to jednak za wysokie progi na niego. A patrząc na pomoc jufe to nawet jakby Manu tam poszedł to byłby 4-5 wyborem bo nie oszukujmy się nie ma jakiegoś rozdmuchanego w mediach nazwiska. Mało tego nigdy nie będzie "gwiazdą" a raczej zawodnikiem od czarnej roboty ewentualnie. Jest ligowym średniakiem/solidnym rzemieślnikiem i szczerze wątpię, że jufe nawet zwróci w jego stronę głowę.

ps. z tymi wycieczkami to tak na zapas pisałem bo poziom komentarzy ostatnimi czasy dość spadł. Fajnie, że można porozmawiać z kimś "normalnie" nie narażając się na wyzwiska itp
1
kamilus
10 stycznia 2021, 16:40
I nie ma się czemu dziwić, że "preferuje inne doświadczenie", skoro już raz z tym "Milanowym" sobie nie poradził.
1
hyrus13
hyrus13
10 stycznia 2021, 18:33
Trudno było sobie radzić jak wrzucili dzieciaka do rozpadającej się drużyny. Calabria kilkanaście tygodni temu był uważany za pośmiewisko, które przegra rywalizację o skład z Kalulu. Szkoda, że Loca nie chce wrócić, szczególnie że wygląda to na jakieś osobiste zaszłości.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
10 stycznia 2021, 16:24
Tak naprawdę każdy, każdy, każdy młody piłkarz potrzebuję zaufania, musi trafić w dobre miejsce w dobrym czasie i na dobrych ludzi aby mógł w pełni rozwinąć swój talent. Cieszę się szczęściem Loca, będę pamiętał jego gola z Juve ale dobrze się stało że odszedł bo zwyczajnie to nie jest piłkarz który pragnie być w centrum uwagi, widać spokojne prowincjonalna gra we włoskim średniaku to jest to co go uszczęśliwia, ja to rozumiem, szanują i życzę mu powodzenia, nie tęsknię.
7
Olli666
Olli666
10 stycznia 2021, 15:57
Latem wraca Pobega z wyp w Spezi w której obecnie ma już 3 trafienia. Dlatego noe spodziewał bym się zbyt drogich transferów a za taki uważam transfer locatelliego. Może kupimy kogoś za Radka ale napewno jeśli nie odejdzie benek i Franek to nie ma co liczyć na transfer pomocnika.
0
Siwus
Siwus
10 stycznia 2021, 16:56
Wydaje mi się, że Pobega jest sprzedany do Spezi ale Milan ma możliwość odkupu za jakąś cenę
0
RaveL
RaveL
10 stycznia 2021, 16:59
Wypożyczenie z opcją wykupu dla Spezii, ale tak jak mówisz Milan ma opcję odkupu. Tak czy inaczej jest nasz.
0
RuFFDante
RuFFDante
10 stycznia 2021, 18:32
Pobega chce wrocic, raczej Spezia go nie wykupi.
0
biedrus
biedrus
10 stycznia 2021, 15:53
Darmian, Locatelii, Cristante, Verdi, Petagna - każdy z Juventusem by się przydał, a i teraz jakbyśmy ich mieli nie musielibyśmy drżeć przed każdym meczem. Ale trudno, trzeba żyć, a raczej grać dalej.
0
Jaca23
10 stycznia 2021, 15:56
A ja właśnie na podstawie wyżej wymienionych zawodników uważam, że nie mamy zbytnio czego żałować. Rozwinęli się co najwyżej do wyróżniających się piłkarzy w klubach środka tabeli. W obecnej sytuacji oczywiście by się przydali, ale przed sezonem czekała by ich pewna ławka, na co pewnie większość by nie poszła. Locatelli to przekład piłkarza, któremu dobrze zrobiło odejście od nas, bo pewnie jak spora część przepadłby gdzieś w Serie C.
5
biedrus
biedrus
10 stycznia 2021, 16:33
Jaca23
oczywiście masz rację, wszyscy teraz byliby wzmocnieniem ławki, ławki, której nie mamy. Benek z Kessiem na pewno są lepsi niż Loca i Cristante. Darmian słabszy i od Theo i od Calabrii itd.
0
TR3V0R
TR3V0R
10 stycznia 2021, 15:50
No a my preferujemy innych zawodników, po co nam ligowy średniak.
3
cinassek
cinassek
10 stycznia 2021, 15:47
Ja myślę, że Loca i Milan nie pasują do siebie z obu stron. My mamy cudowny duet z Afryki nie do rozerwania i Tonalego do rozwoju, a Manu już teraz jest gotowy na regularną grę w dobrym klubie. Więc na teraz ani my jego, ani on nas. Tyle :)
11
Yang
Yang
10 stycznia 2021, 15:45
Chciałbym żeby do nas wrócił ale nie zdziwię się jeśli nie darzy już Milanu taką sympatią. Zarząd po prostu w niego nie uwierzył
0
DarthImpaler
DarthImpaler
10 stycznia 2021, 19:37
A ja bym go nie chciał bo nie ma dla niego miejsca. Chyba, że na 4 pomocnika na co on się nie zgodzi. Ot taki wychowanek za którym może i tęskni serce ale rozum mówi: dobrze że go już nie ma.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się