SCUDETTO


MERCATO LIVE 13.01: Meïté o krok od wypożyczenia do Milanu [22:05]

13 stycznia 2021, 00:49, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 13.01: Meïté o krok od wypożyczenia do Milanu [22:05]

[00:49]: Włodarze Milanu mają teraz twardy orzech do zgryzienia. Dalej brnąć w transfer kontuzjowanego Mohameda Simakana, czy też sięgnąć po 23-letniego defensora Chelsea, Fikayo Tomoriego? Według Gianluki Di Marzio, Anglik nigeryjskiego pochodzenia jest już "zarezerwowany" przez rossonerich. Jeżeli Włosi zdecydują się wprowadzić jego transfer w życie, uczynią to bez problemu.

[00:51]: Gianluca Di Marzio dodaje, że Parma złożyła zapytanie o Mateo Musacchio. Argentyńczyk ma jeszcze pół roku ważnej umowy z Milanem, ale nie zostanie ona przedłużona.

[00:52]: I jeszcze jeden news transferowy od Di Marzio - jeśli Milan nie zamknie transferu Soualiho Meite z Torino, wówczas piłkarza może pozyskać Hellas Werona.

[09:43]: Według La Gazzetta dello Sport, Milan czeka na dodatkowe badania Mohameda Simakana, aby ostatecznie określić swą pozycję względem transferu Francuza. Alternatywę oprócz Fikayo Tomoriego z Chelsea stanowić ma 20-letni stoper RC Lens, Loic Bade.

[09:46]: Również dziennikarz Carlo Pellegatti twierdzi, że przedstawiciele Milanu rozmawiali z agentem Leonardo Pavolettiego. Rossoneri wciąż jednak nie określili się, czy aby na pewno chcą wzmocnić linię ataku.

[10:49]Il Corriere della Sera podkreśla, że Milan i Fiorentina wciąż definiują warunki transferu Andrei Contiego.

[13:00]: Jak podaje La Gazzetta dello Sport, Milan negocjuje z Torino transfer Soualiho Meite polegający na wypożyczeniu za 1 mln euro z opcją wykupu za kolejnych 7 mln euro. Wcześniej media podawały, że "Byki" wolałyby jednak zastrzeć obowiązek transferu definitywnego.

[15:31]: Francuski Telefoot twierdzi, że różnica pomiędzy ofertą Milanu a żądaniami Strabsourga zmalała i rossoneri są bliżej pozyskania Mohameda Simakana, nawet pomimo jego kontuzji.

[16:00]: Stacja Sky podaje, że wszystko jest gotowe w kwestii wypożyczenia Luki Jovicia z Realu Madryt do Eintrachtu Frankfurt. Serb był łączony przez media także z Milanem.

[21:21]: Według stacji Sky, w kwestii nowej umowy Hakana Calhanoglu z Milanem wciąż panuje rozbieżność w granicach 1-1,5 mln euro. Negocjacje trwają dalej.

[22:00]: Według portalu GianlucaDiMarzio.com i kilku innych włoskich dziennikarzy, Soualiho Meïté jest o krok od dołączenia do Milanu na zasadzie wypożyczenia z opcją wykupu. Kontakty między Rossonerimi, a Torino są na bardzo zaawansowanym etapie i wkrótce prawdopodobnie zostaną zwieńczone porozumieniem.  

[22:05]: Według Simone Rovery z TeleFoot, Mohamed Simakan oddala się od Milanu. ​​Rossoneri koncentrują się obecnie na wypożyczeniu Fikayo Tomoriego z Chelsea.



194 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
13 stycznia 2021, 12:31
Destro>Pavoletti
1
Zuber
Zuber
13 stycznia 2021, 16:41
Chyba zapomniałeś jak grał u nas. xD Co nie zmienia tego, że obaj mogą zbić piątkę.
0
King_Gattuso08
King_Gattuso08
13 stycznia 2021, 12:29
Im dalej w las tym więcej znaków zapytania zamiast odpowiedzi... Wydawać się mogło, że mieliśmy konkretny plan na zimowe mercato, a tymczasem okazuje się, że jest to jeden wielki chaos. Codziennie jakieś randomowo nazwiska jakby losowane z jakiejś maszyny XD mam nadzieję, że uda się przeprowadzić chociaż jeden porządny transfer
2
viviek89
viviek89
13 stycznia 2021, 12:43
To tak chyba wszystko w normie...
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 stycznia 2021, 13:04
To, że gazety mają chaos to nie znaczy, że Maldini go ma.. i oby tak właśnie było.
4
Delfin9811
Delfin9811
13 stycznia 2021, 12:26
Czekam na news typu "Papu Gomez opuszcza MilanLab i kieruję się ku Milanello w celu podpisania kontraktu" ahh te marzenia
2
AdrianoGalliani
13 stycznia 2021, 14:25
... z Interem. Maldini w szoku!
1
Rzetelny
Rzetelny
13 stycznia 2021, 12:22
Mian podniósł ofertę kontraktu dla Hakana 4mln + bonusy (La Gazzetta dello Sport)

Podobno złożyliśmy też oficjalną ofertę pozyskania tureckiego środkowego pomocnika z......Istanbul Basaksehir İrfan'a Kahveci'ego. Wyceniany na 10 mln euro, 25 lat, 21 5 2 (m, g, a) w tym sezonie.
3
Huczaj
Huczaj
13 stycznia 2021, 12:21
Ciekawe ile w tych newsach prawdy:

Duarte poszedł do nich, a Kahveci ma iść do nas: https://sempremilan.com/from-turkey-milan-close-to-agreement-for-25-year-old-istanbul-basaksehir-midfielder

Dajaku z Bayernu: https://sempremilan.com/goal-milan-in-talks-over-signing-bayern-munich-winger-on-loan-with-option-to-buy
0
suseljestem
suseljestem
13 stycznia 2021, 13:27
No, Kahveci przydał by się.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
13 stycznia 2021, 11:35
Zamiast tego Pavodrewna. Dawać Gervinho, razem z Alexisem będą śmigać po prawej
2
Zuber
Zuber
13 stycznia 2021, 11:37
Jaki to ma związek z napastnikiem?
12
Semper Fideli
Semper Fideli
13 stycznia 2021, 13:25
Taki że jeśli przyjdzie napastnik to nie ma szans na pomocnika ?
powiedz jaki związek ma Pavoletti z napastnikiem ?
Edytowano dnia: 13 stycznia 2021, 13:26
0
Piotrek1899
Piotrek1899
13 stycznia 2021, 11:19
Też jestem zdania, że kupowanie teraz środkowego obrońcy mija się z celem. Co by o Musacchio nie mówić, to on jednak jakiś solidny poziom prezentuje. Do tego mamy świetnego Kalulu. I Gabbię. Moim zdaniem zarząd powinien się skupić przede wszystkim na pomocniku i prawym skrzydle, bo zarówno Castillejo, jak i Tonali niczego nie gwarantują. Zwłaszcza Hiszpan jest w tym momencie słabiutki. O młodego Włocha jestem spokojny. W przyszłym sezonie będzie już podporą tej ekipy, natomiast Samu lepszy nie będzie.
14
ALCANTARA
ALCANTARA
13 stycznia 2021, 11:18
A Kastijecho dalej będzie grał na skrzydle. To tak jakbyśmy grali w 10. Każda piłka strata. Każda. Dalot to samo.
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 stycznia 2021, 11:30
Dalot jest u nas tylko na wypożyczeniu.. natomiast brak skrzydłowego jest jak najbardziej odczuwalny .. nie damy rady grać na tej pozycji jedynie Alexisem.
0
RaveL
RaveL
13 stycznia 2021, 11:10
Jović, Scamacca nie! Pavoletti! Już widzę jak ten chłop objeżdża obronę Interu czy Juventusu.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
13 stycznia 2021, 11:28
Pavoletti wirtuozem nie jest, za to mamy do czynienia z bardzo pożytecznym graczem. A statystyki przed kontuzją miał całkiem dobre. Sezon 17/18 33 mecze 11 goli, 18/19 34 mecze 16 goli, debiut w reprezentacji i od razu gol. A potem ta nieszczęsna kontuzja.
1
RaveL
RaveL
13 stycznia 2021, 11:52
Tak, ale czy on jest nam potrzebny? Napastnik jak najbardziej, ale tu według mnie potrzebny jest ktoś w przedziale 24-28, który jest w stanie wejść za Zlatana i naprawdę zrobić różnicę. Ktoś kto mógłby się jeszcze rozwinąć u boku Ibry. Jestem sceptycznie nastawiony przez wiek Leonardo, ale z drugiej strony nasza gwiazda ma prawie czterdziestkę na karku.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
13 stycznia 2021, 12:18
Uważam, że przydałby się. Nie ma co liczyć na to, że przybędzie zimą jakiś topowy napastnik i Pavoletti byłby, jak znalazł. Przy tak napiętym terminarzu, przy takich wahaniach formy Leao, ktoś doświadczony na szpicę jest niezbędny, by spokojnie dograć ten sezon w top 4.
0
karp_fso
13 stycznia 2021, 10:54
Pavoletti, zmiłujcie się... To już lepiej Graziano Pelle wziąć na głęboką rezerwę, będzie za darmo, a i piłkarz dużo lepszy.
2
Rossu
13 stycznia 2021, 11:00
Tylko czy Pelle zrezygnuje z kosmicznej pensji? Chyba, że ma ambicje i chce pograć jeszcze na dużym poziomie w topowej lidze. Choć nie ukrywam, na te 1,5 sezonu chętnie bym go u nas zobaczył.
3
mmielczar123
mmielczar123
13 stycznia 2021, 10:48
Szczerze, to wolałbym jakiegoś solidnego skrzydłowego lub lewego obrońcę, bo Dalot i Samu to po prostu za słaby poziom. Jest Kjaer, Romagnoli, a na ławce Kalulu, Musacchio, Gabbia wracający w lutym, więc nie jest źle.
2
Jachu1899
Jachu1899
13 stycznia 2021, 10:42
Dla mnie kupowanie teraz środkowego obrońcy jest trochę na wyrost i miało by sens jak by Musachio miał już teraz odejść.
Prędzej szukał bym jakiegoś lewego obrońcy bo na Dalota nie da się patrzeć a Theo jest co mecz koszony, więc jego kiontuzja jest kwestia czasu ;/
1
Cimar94
Cimar94
13 stycznia 2021, 10:34
Czy my naprawdę potrzebujemy teraz obrońcy? Chyba są pozycje bardziej wymagające natychmiastowego wzmocnienia. Wrócił Musacchio. Niech nawet bedzie 5ty do gry. Romek, Kjaer, Kalulu, Gabbia. To chyba nie jest mało? Latem wrocmy do tematu jak odejdzie Mateo.
Edytowano dnia: 13 stycznia 2021, 10:36
0
karp_fso
13 stycznia 2021, 10:55
Właściwie zakładano wcześniej, że Musacchio już nogi na murawie nie postawi, tymczasem chyba zakopał topór wojenny z Piolim i nieźle wyglądał z Torino. Więc może faktycznie nie będzie potrzeby wzmacniać tej pozycji.
1
Jaca23
Jaca23
13 stycznia 2021, 14:45
Z tak grającym Torino to nawet Mesbah by nieźle wyglądał.
0
Tutkovic
Tutkovic
13 stycznia 2021, 10:09
Nie rozumiem troche wypowiedzi tutaj, że możemy kupić Simakana teraz i czekać 3-4 miesiące na niego. My jesteśmy Milanem a nie Juventusem. My potrzebujemy piłkarzy na już. Bo musimy dowieźć LM w tym sezonie.
8
Mailand_91
Mailand_91
13 stycznia 2021, 10:18
Kompormis, Tomoriego teraz na wypozyczenie z opcją wykupu z określoną kwote i na lato Simakana, jako definitywny za dajmy na to 15 mln.
0
kamilus
kamilus
13 stycznia 2021, 10:30
@Tutkovic
To chyba kwestia tego, że Simakan w styczniu może być zwyczajnie tańszy niż w lato, tym bardziej, że ma uraz. W letnim okienku będzie więcej transferów, w tym obrońców, i kluby będą szukać następców swoich stoperów (np. Upamecano) i wystarczy przypomnieć sobie sytuację z Fofaną - Milan się nim długo interesował, ale przyszedł "losowy" klub z Anglii i na start wyłożył tyle, ile Milan nie chciał lub nie był w stanie. I "straciliśmy" fajnego stopera.
0
Tutkovic
Tutkovic
14 stycznia 2021, 14:08
kamilus ja rozumiem. Ale kupienie Simakana i potem granie na środku Gabbia Kalulu lub jeszcze innym eksperymentalnym ustawieniem nic nam nie da. A jak skończymy na 5 miejscu to sporo piłkarzy odejdzie i skończy się nasz sen. Wole dociągnąć LM i wyłapywać talenty. Zdaje sobie sprawe, że w negocjacjach przegrywamy z czołówką europejską ale nic nie zrobimy. Powoli odbudowywujemy pozycje w Europie. Tego się nie da osiągnąć w jeden sezon.
0
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
13 stycznia 2021, 10:08
Brać tomoriego bez zastanawiania się.
4
Corsa
13 stycznia 2021, 10:00
W grę wchodzi tylko samo wypożyczenie, bo Chelsea nie odda go za mniej niż 25 milionów(kontrakt do 2024). To lepiej zapytać o Rudigera, o facecie coś przynajmniej już wiadomo, a i ligę poznał, kontrakt do 2022. Chyba, że przeszkodą jest pensja, bo to też trzeba brać pod uwagę.
Edytowano dnia: 13 stycznia 2021, 10:03
1
MilanHomer
13 stycznia 2021, 10:07
Nie wiem czy w przypadku Antonio przeszkodą nie będzie wiek.
Patrz zasady zarządu.
1
Corsa
13 stycznia 2021, 10:56
Trochę drażni mnie polityka zarządu pod kątem "baby Milan", potrzebujemy piłkarzy na już, którzy z miejsca coś wniosą, a nie kolejnych "Tonalich", będących pieśnią przyszłości.
0
GianpaoloM3
GianpaoloM3
13 stycznia 2021, 13:12
Jeżeli chcemy pozyskać obrońcę, który będzie większość czasu spędzał na L4 to owszem, Rudiger się nadaje ;)
0
biedrus
biedrus
13 stycznia 2021, 09:59
Z tym Simakanem to nie wiem czy gra jest warta świeczki, są alternatywy i na pewno tańsze, a pozostałą kasę można zainwestować gdzie indziej (pomoc, atak).
Dodam, że dobrze wychodzimy na tanich zawodnikach - Hauge, Alexis, Kalulu.
Edytowano dnia: 13 stycznia 2021, 10:00
0
LunaS
LunaS
13 stycznia 2021, 09:55
Z tym Fikayo to my nie pofikamy w lidze mistrzów za rok ... ja bym się skupił na następcy Ibry - trzeba kozaka z prawdziwego zdarzenia z przodu. Ciekawe czy jak awansujemy do LM (a na 99% tak będzie) to Ibra przedłuży kontrakt o rok ? Czy może ma jakieś takie myśli że jak będzie Scudetto ? Z drugiej strony cóż da Ibrze dodatkowy rok w LM ? Raczej tam nic nie wygramy po powrocie ... a Ibra może poczuć niesmak :) po jakimś wpierdzielu typu 5-0 z Bayernem lub Liverpoolem. Pewnie sam jeszcze nie wie ...
0
Corsa
13 stycznia 2021, 10:05
Liverpool i Bayern w takiej formie, że nie jestem pewny czy by wygrali chociaż 1:0 z naszym najmocniejszym składem :)
5
MilanHomer
13 stycznia 2021, 10:08
Belotti przyjdzie i po problemie :)
1
Rafalzki
Rafalzki
13 stycznia 2021, 09:51
za chwilę w Ligue 1 braknie zawodników do spekulacji transferowych na temat mercato Milanu :P
2
Corsa
13 stycznia 2021, 10:07
wtedy wróci Bundesliga i temat Piątka :D
1
becoccos
becoccos
13 stycznia 2021, 10:11
@ Corsa nie strasz ;-)
3
kamilus
kamilus
13 stycznia 2021, 10:17
Lepsze Ligue 1 ze swoimi zawodnikami niż Serie a z graczami pokroju Lodiego. :P
0
Mil_online
13 stycznia 2021, 12:39
Bakaye Traore
0
lopezito84
lopezito84
13 stycznia 2021, 09:47
Pavoletti może przyjść na rezerwę
0
MilanHomer
13 stycznia 2021, 09:50
Nie, ta pokraka nie powinna postawić nogi w Milanello :)

4
lopezito84
lopezito84
13 stycznia 2021, 09:53
w sumie masz rację
1
MilanHomer
13 stycznia 2021, 09:45
Przed zobaczeniem go na ekranie czy monitorze, byłem pewien że to Japoniec :)
A tu nie dość, że czarny, to jeszcze mieszanka narodowościowa.
Zaskoczył mnie :)
0
Corsa
13 stycznia 2021, 09:52
a co gdyby do tego jeszcze był rudy? :P
0
MilanHomer
13 stycznia 2021, 09:55
Corsa
To Hitler w grobie by się przekręcił :):)
Jeszcze mu żydowską czapeczkę na łeb założyć i pejsy dokleić :)
0
MilanHomer
MilanHomer
13 stycznia 2021, 10:03
A media i świat by go papieżem wtedy wybrali ;)
0
MilanHomer
13 stycznia 2021, 10:13
Harasimowicz
Myślę, że nawet mesjaszem by został o ile potwierdziłyby się pogłoski o jego 3 płciach :)
1
MilanHomer
MilanHomer
13 stycznia 2021, 10:28
A na koncu urodziłby zdrowe dziecko!
1
BadMad
BadMad
13 stycznia 2021, 14:13
Czarny japoński żyd z rudymi pejsami na dodatek łysy i w ciąży%-)
1
daro12555
daro12555
13 stycznia 2021, 09:35
Jak gość ma przyjść tylko na wypożyczenie środka obrony to nie .Lepiej niech Musaacchio zostanie.Po pierwsze za sam wykup Chelsea będzie chciała minimum 25mln .Po drugie jak w Chelsea nie gra gdzie uważam że właśnie najsłabszą formacją ich jest środek obrony to nie ma się co fatygować a 19-20 latkiem też już nie jest .Zdecydowanie Simakana kupić jak nie to pomocnika środkowego za konkretną kasę .Mamy chyba na te okienko około 20mln może nawet 25 na transfery przy odejściu Contiego(7-10mln różnie cenna jest podawana 0 ta suma by mogła wzrosnąć do nawet 30 mln,chyba ze Conti pójdzie na wypożyczenie to zostanie 20mln i tak za tako sumę można jednego pożądnego zawodnika ściągnąć .
0
Rafalzki
Rafalzki
13 stycznia 2021, 09:48
przypominam, że kiedy przychodził Kjaer to też nie łapał się do składu w Atalancie która broni tak sobie dlatego w ten sposób bym raczej nie szufladkował piłkarzy. Póki co to nie przyszedł nikt a głębi składu jak pokazała kończąca się runda potrzebujemy jak powietrza... a czas tyka nieubłaganie...
1
daro12555
daro12555
13 stycznia 2021, 09:56
Rafalzki-Kjaer miał udane sezony szczególnie w Palermo .Zna środowisko włoskie język .I był mega tanią opcją 3,5mn za transfer a ten anglik nie będzie tanią opcją jak odpali to Chelsea będzie chciała sporo kasę .
2
Rafalzki
Rafalzki
13 stycznia 2021, 09:24
dla Gazidisa kontuzja Simakana to manna z nieba bo w tej sytuacji powinien być tańszy XD
2
TR3V0R
TR3V0R
13 stycznia 2021, 08:48
wypożyczyć z opcją wykupu za 20-25 baniek i gitara. Wypali to bierzemy, nie to niech wraca do Chelsea. Tak jak z Tonalim.
2
hyrus13
hyrus13
13 stycznia 2021, 09:06
Z Tonalim to mamy raczej obowiązek wykupu.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
13 stycznia 2021, 09:17
Z Tonalim to chyba niby opcja wykupu .. ale Maldini "na gębę " dogadany na obowiązek pewnie.
1
daro12555
daro12555
13 stycznia 2021, 09:23

muamba_kabumba-To nawet było by głupoto nie wykupić Tonaliego jak za wypożyczenie zapłaciliśmy 10mln .Sądzę ze Tonali dopiero w przyszłym sezonie odpali jak się przyzwyczai do gry w Milanie .
0
kamilus
kamilus
13 stycznia 2021, 09:25
Wypożyczenie Tonalego to opcja, nie obowiązek. Nie wiemy, czy są tam jakieś "dżentelmeńskie" ustalenia, ale formalnie to tylko opcja.
0
MilanHomer
13 stycznia 2021, 09:41
Tonali obowiązek wykupu.
0
Corsa
13 stycznia 2021, 09:43
"Obowiązkiem" wykupu jest 10 baniek zapłacone za wypożyczenie, przy takiej kwocie bez sensu jest oddawać zawodnika.
Edytowano dnia: 13 stycznia 2021, 09:54
2
Rafalzki
Rafalzki
13 stycznia 2021, 09:55
nie wiem czy Tonali nie przyszedł na płatne wypożyczenie gdzieś w kwocie 10 milionów bo nie mieliśmy wówczas całej kasy na transfer definitywny i reszta jest opcją wykupu, w tej sytuacji oddawanie go po tym okresie nie będzie miało sensu więc na 99% go wykupimy. Maldini zaproponował taką kwote wypożyczenia chyba żeby byli spokojni, że dostaną resztę kasy. Chyba, że coś pomyliłem, nie jestem pewny czy to tak było.
0
kamilus
kamilus
13 stycznia 2021, 10:18
@MilanHomer
Nie rozsiewaj nieprawdziwych informacji: https://www.acmilan.com.pl/news/30310/mercato_live_30_08_pelne_porozumienie_sandro_tonali_zostanie_zawodnikiem_milanu_22_11/page/3
1
biedrus
biedrus
13 stycznia 2021, 08:33
Tomori pod względem ekonomicznym byłby bardzo dobry, ale pod warunkiem pełnego wykupu. Jeżeli by wypalił, to ustawi się po niego kolejka Angoli gotowych go wykupić za grubą kasę.
8
MilanHomer
13 stycznia 2021, 09:53
Tylko jest problem z tym warunkiem.
Musielibyśmy go wykupić, on grać na tyle dobrze żeby wygryźć ze składu Romka lub Kjaera i musiliby go chcieć Angole za duży hajs.
Dużo zmiennych, a u nas pusto w kasie i trzeba łatać dziury wypożyczeniami.
0
biedrus
biedrus
13 stycznia 2021, 10:03
MilanHomer
no właśnie pusto w kasie, a my chcemy kupić za 18 mln zmiennika dla Romka i Kjeara. Akurat środkiem obrony najmniej się rotuje i tam para stoperów powinna grać praktycznie od deski do deski
1
MilanHomer
13 stycznia 2021, 10:11
Simakan to gość na 2 pozycje.
Bo grywa na środku obrony i pomocy. Jak Marquinhos w PSG.
Czekam na oficjalne info, bo plotek z każdym dniem przybywa, a jak pokazało letnie mercato, dziennikarze u nas mają mizerną skuteczność co do nazwisk.
0
majer1987
majer1987
13 stycznia 2021, 07:35
Zostawić Musacchio i odłożyć transfer stopera na lato. Moim zdaniem. A wiosną Gabbia tak wypali, że zrezygnujemy z transferu w ogóle ;)
4
gieemce
13 stycznia 2021, 07:32
Simakana zaklepać na latomzostawic Mussachio do końca sezonu
0
cbvirus
cbvirus
13 stycznia 2021, 04:35
Oby ten Simakan nie okazał się drugim Umtitim. Umiejętności są, ale zdrowia za grosz
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
13 stycznia 2021, 04:24
Tomori to utalentowany obrońca który marnuje się na ławce w Chelsea ale mam nadzieję że jeśli się Maldini na niego zdecyduje to aby go wypożyczył z opcją wykupu ponieważ bez opcjii ogrywamy tylko zawodników dla zespołów z których ich wypożyczamy. No chyba że Tomori bez opcjii w zimie i na lato kupujemy Simakana. Wtedy będzie miało to sens!
2
Vol'jin
13 stycznia 2021, 06:35
Ponoć mowa o 1,5 rocznym wypożyczeniu ^

Jesteśmy na etapie Interu i ich "wypożyczeń" typu Cancelo etc. No nic awans do LM może tą sytuację uwolnić od tego typu transakcji na dłużej :)
8
King_Gattuso08
King_Gattuso08
13 stycznia 2021, 01:12
Jak dla mnie warto poczekać na Simakana. Nawet jeśli teraz jest kontuzjowany to kiedyś w końcu wróci na boisko. Gość zapowiada się świetnie i chciałbym go w naszej drużynie. Tomori jest fajną opcją na zmiennika, w Chelsea robi robotę. Jeśli ufać kompilacjom Simakana to mamy przed sobą okazję, której nie można przepuścić
7
fryta777
fryta777
13 stycznia 2021, 01:18
Nie trzeba ufac kompilacja wystarczylo zobaczyc mecz z jego udziałem :D tez chciałbym Simakana
5
rk140685
rk140685
13 stycznia 2021, 00:58
Ja do konca walczylbym o Francuza,pod warunkiem ze bylaby szansa na lekkie obnizenie zadan co do kwoty transferu. Jesli zgodziliby sie na 15 + powiedzmy 2-3 w bonusach to nawet chyba warto poczekac na powrot do zdrowia te dwa miesiace i miec megautalentowanego chlopaka,ktory za chwile bedzie wart dwa lub trzy razy tyle.
6
goat333
goat333
13 stycznia 2021, 00:54
Może ktoś coś więcej powiedzieć o Tomorim? Na papierze wygląda fajnie i może być solidnym grajkiem.
Edytowano dnia: 13 stycznia 2021, 00:57
1
ObiektywnyFanatyk
ObiektywnyFanatyk
13 stycznia 2021, 01:12
Pomyśl Diaz ogrywamy ta czekoladka z Chelsea nie jest na sprzedaż że ty chcesz wszystkich ogrywać za darmo wolę kupić byle jaki szrot Ale żeby to był nasz szrot
1
Rzetelny
Rzetelny
13 stycznia 2021, 08:08
To załóż sobie klub i kup.
0
Master of AC Milan
13 stycznia 2021, 08:36
Mam link z nim w akcji i od kibiców Chelsea słyszałem że duży talent.

https://youtu.be/uYy4T8Mvias
0
MilanHomer
13 stycznia 2021, 09:48
Jak można chcieć powrotu do klubu Mesbahów, Traorów i innych Bertolaccich, byle byli na stałym kontrakcie?
Milan chce powrotu do LM i obojętnie w jaki sposób to osiągnie, byle skutecznie.
Wypożyczyć można, jak się sprawdzi negocjować wykup, lub oddać bez żalu i myśleć o wzmocnieniach ale z kasą z LM.
Jak skończymy w top4, to budżet transferowy będzie wyglądał inaczej niż obecnie.
1
<  1  2  

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się