SCUDETTO


MERCATO LIVE 17.01: Mandżukić już w Mediolanie! Conti odchodzi do Parmy [20:33]

17 stycznia 2021, 07:11, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 17.01: Mandżukić już w Mediolanie! Conti odchodzi do Parmy [20:33]

[07:11]: Wygląda na to, że Mario Mandżukić zagra w Milanie! Popularny dziennikarz Nicolo Schira poinformował w nocy, że w tej kwestii w zasadzie wszystko jest już gotowe. Na stole leży półroczny kontrakt, Chorwat jest gotów go podpisać i stanie się tak, jak tylko właściciele rossonerich - fundusz Elliott - wydadzą ostateczną zgodę na finalizację. Snajper jest o krok od trafienia na czerwono-czarną stronę Mediolanu.

[09:31]La Gazzetta dello Sport twierdzi, że dziś decydujące spotkanie w sprawie przenosin Mario Mandżukicia do Milanu. Jest wola, aby wszystko sfinalizować.

[09:52]: Antonio Vitiello z MilanNews potwierdza: Mario Mandżukić o krok od Milanu, pełne porozumienie bardzo blisko.

[10:05]: Dziennikarz Daniele Longo informuje, że do wtorku Mario Mandżukić zostanie zawodnikiem Milanu. Obecnie trwa dopinanie ostatnich detali kontraktu.

[10:22]: Milan wypożyczył Soualiho Meite, wkrótce to samo powinien uczynić z Fikayo Tomorim, a ponadto na zasadzie wolnego transferu pozyska Mario Mandżukicia. Jeżeli chodzi o operacje w drugą stronę, do Basaksehiru wypożyczony z opcją wykupu został Leo Duarte, na dniach powinien odejść także Andrea Conti, którym zainteresowane są ekipy Fiorentiny oraz Parmy. Tak na tę chwilę prezentuje się zimowe okno transferowe w wykonaniu rossonerich.

[11:50]: Dziennikarz Daniele Longo podaje, że Mario Mandżukić podpisze z Milanem 6-miesięczny kontrakt z automatycznym przedłużeniem na kolejny sezon, jeśli klub zakwalifikuje się do Ligi Mistrzów. Za najbliższe pół roku Chorwat ma zainkasować 1,8 miliona euro. 

[12:03]: Mario Mandżukić w najbliższych godzinach powinien pojawić się we Włoszech, podaje MilanNews.

[12:07]: MilanNews dodaje, że rossoneri dopinają także wypożyczenie z opcją wykupu Fikayo Tomoriego. Wszystko wskazuje na to, że Chorwat i Anglik będą do dyspozycji trenera Stefano Piolego już wkrótce po poniedziałkowym meczu z Cagliari.

[12:08]: Również serwis MilanNews potwierdza, że Mario Mandżukić podpisze z Milanem półroczną umowę opiewającą na 1,8 mln euro. W kontrakcie będzie widniał zapis o automatycznym przedłużeniu na sezon 2021/2022 w przypadku wywalczenia przez rossonerich awansu do Ligi Mistrzów.

[12:10]: Negocjacje w sprawie Fikayo Tomoriego są na ostatniej prostej. Dogadywane są ostatnie szczegóły, ale Milan jest przekonany, że uda się sfinalizować ten transfer w przeciągu 48 godzin, podaje Nicolo Schira.

[12:17]: Według Tuttosport, Parma jest gotowa wyłożyć 7 milionów euro za Andreę Contiego, kwotę która usatysfakcjonuje Milan, podczas gdy Fiorentina proponuje jedynie wypożyczenie z opcją wykupu.

[13:10]: Fabrizio Romano ze Sky: "To się dzieje! Mario Mandzukić piłkarzem Milanu. Jutro Chorwat przejdzie testy medyczne".

[13:13]: Gianluca Di Marzio informuje, że Mario Mandżukić jutro przyleci do Mediolanu, następnie przejdzie testy medyczne i podpisze kontrakt. Umowa będzie półroczna z opcją przedłużenia na rok, najprawdopodobniej zamieniającą się w obowiązek w przypadku wywalczenia przez Milan awansu do Ligi Mistrzów. Ale to nie wszystko - dziennikarz dodaje, że wkrótce do napastnika dołączy Fikayo Tomori. Anglik będzie wypożyczony z Chelsea z opcją wykupu za 30 mln euro.

[14:37]: Dziennikarz Marco Conterio jako pierwszy informuje, że Milan i Parma osiągnęli porozumienie w sprawie wypożyczenia z obowiązkiem wykupu Andrei Contiego. Teraz ostateczna decyzja należy do samego piłkarza.

[14:40]: Nicolo Schira dodaje, że Parma będzie miała obowiązek wykupić Andreę Contiego za 7 mln euro jeżeli utrzyma się w Serie A.

[15:07]: Podsumujmy niedzielne doniesienia:

Mario Mandżukić w poniedziałek rano przejdzie testy medyczne, a następnie podpisze z Milanem półroczny kontrakt z opcją przedłużenia na sezon 2021/2022. Opcja ma zamienić się w obowiązek jeżeli rossoneri wywalczą awans do Ligi Mistrzów. Za pierwsze półrocze 2021 roku Chorwat zainkasuje 1,8 mln euro,

Fikayo Tomori jest o krok od przenosin do Milanu. Chelsea ma tego obrońcę wypożyczyć z opcją wykupu opiewającą na 30 mln euro. Nie wiadomo na razie, czy wypożyczenie będzie półroczne, czy też półtoraroczne. W każdym razie również Anglik na dniach powinien pojawić się w Mediolanie, choć tu jeszcze dogrywane są ostatnie detale,

- Milan i Parma osiągnęli porozumienie odnośnie wypożyczenia z obowiązkiem wykupu Andrei Contiego. Parmeńczycy mieliby obowiązek transferu definitywnego za 7 mln euro w przypadku wywalczenia utrzymania w Serie A. Sam gracz jednak chętniej zapatruje się na przenosiny do Fiorentiny, ale ta z kolei nie spieszy się w rozmowach z rossonerimi. Ostatnie słowo należy do piłkarza.

[16:02]: Zdaniem dziennikarza Alfredo Pedulli, do piątku Andrea Conti myślał, że trafi do Fiorentiny, która stanowiła jego pierwszy wybór. Toskańczycy jednak zwlekają, a piłkarz nie chce dłużej czekać. Jutro może zaakceptować ofertę Parmy, która dogadała się już z Milanem na opisanych powyżej warunkach.

[16:39]: Gianluca Di Marzio informuje, że Mario Mandżukić przyleci do Mediolanu już dziś wieczorem. Testy medyczne jutro rano.

[19:00]: Antonio Vitiello z MilanNews informuje, że Andrea Conti odchodzi do Parmy. Prawy obrońca zostanie wypożyczony z obowiązkiem wykupu po sezonie za 7 mln euro. Brakuje tylko podpisów.

[19:45]: MN: Mario Mandżukić wylądował w Mediolanie.

[19:59]: Wieści od Gianluki Di Marzio w sprawie Fikayo Tomoriego: "Milan liczy na sformalizowanie wypożyczenia z prawem wykupu do wtorku, potem zawodnik przyleci do Mediolanu na testy medyczne. Tomori był celem po kontuzji Simakana".

[20:20]Mario Mandżukić już zameldował się w mediolańskim hotelu, jutro od rana będzie przechodził testy medyczne (WIDEO).

[20:33]: Podsumowując krótko wydarzenia niedzieli - w poniedziałek od rana testy medyczne Mario Mandżukicia, wypożyczenie z opcją wykupu Fikayo Tomoriego o krok, natomiast Andrea Conti lada chwila ma się przenieść do Parmy na wypożyczenie z obowiązkiem wykupu za 7 mln euro.



293 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Delfin9811
Delfin9811
18 stycznia 2021, 08:05
Jeśli Otavio przyjdzie teraz, wrócą kontuzjowani/covidowani to będzie chyba najlepsza kadra pod względem konkurencji na każdej pozycji od długich lat, a wciąż bardzo młoda.
0
Cuchillo
Cuchillo
18 stycznia 2021, 00:19
Nie obraziłbym się, gdyby przyszli zarówno Otavio jak i Thauvin, przy czym Francuza widziałbym już teraz. Niestety Castillejo to duch na boisku, więc Thauvin walczyłby o miejsce na prawym skrzydle z Alexisem.
Edytowano dnia: 18 stycznia 2021, 00:19
1
Boateng93
Boateng93
18 stycznia 2021, 00:00
Ponoć Otavio z Porto dogadany, latem przejdzie z wolnego transferu. A więc może za jakieś drobne uda się już zimą? Gość chyba wszystkie pozycje w pomocy obskoczyć może od lewego do prawego skrzydła, 10tka, 8ka. W Porto ponoć głównie jako taki box to box grał.
6
Vol'jin
Vol'jin
18 stycznia 2021, 00:06
https://twitter.com/Radek_Misiura/status/1221429779678879744?s=20

Odnoszę wrażenie, żę to piłkarz pod profil Alexisa i może tego chce Pioli ^ a że jest do wyrwania za darmo to why not.
0
Olli666
Olli666
17 stycznia 2021, 23:57
Ktoś coś powie więcej o tym Otavio z Porto. Lepszy niż Samo?
0
Vol'jin
Vol'jin
17 stycznia 2021, 23:19
z Portugalli info, że Milan chce na darmowym kontrakcie zgarnąć Otavio z Porto
0
17 stycznia 2021, 23:05
Oby MM nie okazał się Torresem.
1
Levy11
Levy11
17 stycznia 2021, 23:03
Nowy pomysł na ofensywę Otavio z FC Porto. Ktoś oglądał go w akcji? Czy jest to zabezpieczenie przed dla Hakana czy kogoś że środka?
0
Vol'jin
Vol'jin
17 stycznia 2021, 23:21
Prawa pomoc bardziej, ale gra na dyszce czy na lewej stronie też nie jest mu obca
1
Mailand_91
Mailand_91
18 stycznia 2021, 00:26
Ja licze, że w Milanie zastąpiłby Brahima.
Real krzyczy za gościa 25 mln. A tu przyjdzie facet ograny w LM i to za free. Super byłby to transfer
1
zbylon
zbylon
17 stycznia 2021, 21:19
Pozostaje wiara w klubowego dentystę...
1
hyrus13
hyrus13
17 stycznia 2021, 21:03
Lepiej być nie może, Mario w Milanie i Conti w Parmie.
1
GianpaoloM3
GianpaoloM3
17 stycznia 2021, 20:52
Ciao Mario :)
0
IL Capitano 3
IL Capitano 3
17 stycznia 2021, 20:29
Ale się cieszę! Uwielbiam piłkarzy z Bałkanów!
Mam nadzieję że chociaż parę razy zobaczymy Trio :
Ibrahimović & Rebić & Mandzukić razem w akcjii!
Forza Jugol Power!
4
Kuziu
Kuziu
17 stycznia 2021, 20:10
I wylądował, mam nadzieję, że cały misterny plan przebiegnie pomyślnie.

https://imgur.com/a/DDprKY0
5
Nelson_Dida
Nelson_Dida
17 stycznia 2021, 20:13
ciekawe czy dali mu adres i wie gdzie ma jechać, czy nie, bo wszystko tak ad hoc
2
ósmy
17 stycznia 2021, 20:16
Kursują busy z lotniska w kierunku Milanello. Najwyżej przejdzie dwa przystanki.
0
zycumilanista
zycumilanista
17 stycznia 2021, 20:18
"Wszedł do akcji z marszu, nawet rąk nie umył":)
2
Rinder
Rinder
17 stycznia 2021, 20:07
Z tym Tomorim to niby Milan będzie miał prawo wykupu, ale z góry wiadomo, że z niego nie skorzysta. Chłopak musiałby praktycznie z miejsca wskoczyć do 1 składu i grać kozacko, żeby Maldini i spółka zdecydowali się wydać €30mln. Do wykupu w kolejce czekają jeszcze Tonali i Brahim.
Jak Tomori się sprawdzi, pewnie będą próbowali przedłużyć wypożyczenie, albo ostro negocjować kwotę wykupu.
0
Gianni Rivera
17 stycznia 2021, 20:22
Akurat Brahim na razie nie pokazał nic, co by miało sugerować wykup. Tym bardziej, że to wypożyczenie bez prawa wykupu. Także nie spodziewałbym się kupna młodego Hiszpana.
Tonali inna para kaloszy. Tutaj na 99% to wykupienia dojdzie.
Zaś co do Tomoriego. Jeśli przyjdzie nie na pół roku, a na półtora, to bardzo prawdopodobne, że sobie wywalczy miejsce na boisku i po dobrych występach 30 mln może się okazać promocją. Jeżeli natomiast występy będą do bani, to się go odeśle i problem z głowy.
6
Wojtecki7
Wojtecki7
17 stycznia 2021, 20:42
Trzeba pamiętać, że decyzję o wykupie będziemy podejmowali podobno za półtora roku, więc do tego czasu może się jeszcze bardzo dużo zmienić. Maldini wie co robi bez wątpienia, a nawet samo wypożyczenie to bardzo duża wartość dodana do rotacji i walki o skład.
0
Rinder
Rinder
17 stycznia 2021, 21:09
Gianni Rivera
Z tego co śledzę media i różne spekulacje to Brahim zupełnie inaczej wygląda w oczach kibiców niż w oczach zarządu Milanu. Kilka razy już widziałem info, że Diaz przekonuje Maldiniego i Massarę i będą oni starali się zatrzymać go na dłużej - nie wiem ile w tym prawdy.
W sumie, nie ma co wróżyć, pożyjemy zobaczymy. Oby wszystkim się u nas wiodło jak najlepiej.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
17 stycznia 2021, 21:14
A my czasem nie mamy obowiązku wykupienia Tonaliego?
Z resztą to za takie grosze (30 mln?) to i tak się opłaca go kupić nawet jak jest tylko opcja
0
Radwan
Radwan
17 stycznia 2021, 20:05
Brać jeszcze Papu Gomeza, jak oglądacie Serie A, to nie ważne, że ma 32 lata, powinniście wiedzieć, że nam się przyda a obecnie dużo lepszy od Mandzukica jest, chociaż inna pozycja a robi się wielkie halo z tego transferu
0
Zimer9009
Zimer9009
17 stycznia 2021, 20:10
Jak najbardziej tylko, że MM przychodzi za darmo, a Papu to koszt min 10 mln. Gdybyśmy jeszcze mieli X mln przychodów z dni meczowych to może byłaby inna gadka, a tak to robimy transfery minimalnym kosztem.
2
Dusiek
Dusiek
17 stycznia 2021, 20:04
W przyszlym sezonie jakiegos dobrego PP za Samu i bedzie zloto.
1
KosaX
KosaX
17 stycznia 2021, 20:18
Thuavin,Ismaila Sarr lub Berghuis
2
Jaca23
Jaca23
17 stycznia 2021, 20:03
Tomori półroczne wypożyczenie, a na lato zaklepać Simakana. Tak to widzę.
5
LBL
LBL
17 stycznia 2021, 20:05
Zgadzam się. Cena 30 mln za Tomoriego bardzo zaporowa, a Simakan w przedziale 15-20 mln powinien się zmieścić.
0
ósmy
17 stycznia 2021, 20:07
Zgadzam się. Tak być powinno.
Tylko tutaj faktycznie silniejsza pozycją okazuje się Lipsk, który jeszcze przed kontuzją Simakana chciał Francuza zostawić na pół roku w Strasbourgu na wypożyczeniu.
Co w tej chwili ma znaczny sens dla obu stron.
0
Sosojowy
Sosojowy
17 stycznia 2021, 19:39
jovic w 10 minut po wejsciu na boisko z lawki polowa bramek z realu w 32 meczach. potezna bundesliga, tam o gole to chyba bardzo latwo ;)
0
ACMForever
ACMForever
17 stycznia 2021, 19:44
Chyba? ;)
0
Jaca23
Jaca23
17 stycznia 2021, 19:47
Spytaj Piątka, chyba ma inne doświadczenie.

PS. Andre Silva 12 bramka w 15 spotkaniu. Cieszę się, że znalazł dobre dla siebie miejsce i się odbudował.
15
KennyDracula
KennyDracula
17 stycznia 2021, 19:24
Oby Ibrahimović i Mandżukić nawiązywali do słynnego duetu jugosłowiańskich napastników Trafič i Dobič.
9
ósmy
17 stycznia 2021, 19:28
Trafić i Dobić.
Bo jak nie, to Kalinić.
9
marcinomilano
marcinomilano
17 stycznia 2021, 19:03
7 mln za Contiego to nie najgorsza opcja, patrząc na to jaki zjazd zaliczył i jak mało grał. My kupowaliśmy go za 10 mln po tym jak świetnie grał w Atalancie.
Edytowano dnia: 17 stycznia 2021, 19:04
4
IL Capitano 3
IL Capitano 3
17 stycznia 2021, 19:07
Jakie 10 mln euro? :-D
Conti kosztował nas 24 mln euro!
16
jarek2572
jarek2572
17 stycznia 2021, 19:08
Za ile go kupowaliśmy xd ?
1
krisss811
krisss811
17 stycznia 2021, 19:23
10 mln to może wynosiła jedna rata z 25 baniek.
2
Nelson_Dida
Nelson_Dida
17 stycznia 2021, 19:24
"Conti kosztował 10 mln":

https://i1.sndcdn.com/artworks-000660051922-x71rh5-t500x500.jpg
2
marcinomilano
marcinomilano
17 stycznia 2021, 20:09
Racja, walnąłem się na transfermarkcie i spojrzałem się na wartość rynkową, mea culpa. W zasadzie coś mi się nie zgadzało, że tak mało, ale nie dociekałem
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 stycznia 2021, 21:16
7mln też się z czapy nie wzięło, tyle musimy wziąć żeby księgi były na 0 (amortyzacja).
2
dzieciak2891
dzieciak2891
17 stycznia 2021, 18:50
Nie lubiłem Cię Mario, ale już Cię lubię;)
5
jasiom22
jasiom22
17 stycznia 2021, 20:00
Ja tak miałem z Ibra, to dobry prognostyk ;-p
0
DarthImpaler
DarthImpaler
17 stycznia 2021, 21:17
Nie lubiłem cię Mario i dalej cię nie lubię. Tak samo mam z Ibrą (chociaż do ibry się powoli przekonuje).
0
Nelson_Dida
Nelson_Dida
17 stycznia 2021, 18:16
Tyle będziemy mieli tych 'ić-ów', że może niech cały zespół sobie zmieni nazwiska.

Donnarummić; Calabrić, Kjaerić, Romagnolić, Hernandezić; Bennacerić, Kessić; Saelemakersić, Calhanoglić, Rebić; Ibrahimović

Trener: Piolić
15
Maxiu
Maxiu
17 stycznia 2021, 18:48
Maldinić
Gazidić
Milanić
San Sirić
Milanellić
9
Rafał0209
Rafał0209
17 stycznia 2021, 18:58
I my Kibicić
15
Halal997
Halal997
17 stycznia 2021, 19:02
"Saelemakersić" nie myślałem, że można jeszcze utrudnić to nazwisko
12
Jaca23
Jaca23
17 stycznia 2021, 19:44
https://pbs.twimg.com/media/Dh_KaOpX4AAxgNa.jpg
0
El Diablo
El Diablo
17 stycznia 2021, 20:10
A w lecie Milinković-Savić ;)
1
DarthImpaler
DarthImpaler
17 stycznia 2021, 21:19
Romaniolić, Hernadezić i Selemakersić zrobiły mi wieczór
0
tommyb1
tommyb1
17 stycznia 2021, 21:41
Dobrze że już nie ma Kalinicia i Piąticia
0
kusniak_22
kusniak_22
17 stycznia 2021, 18:14
Lewy pokazał klasę, którą miał i ma nie tylko na ale i poza boiskiem. Wartość jego jest adekwatna do umiejętności. Najbardziej mi się śmiać chce z dwóch polskich innych napadziorów, którym sodóweczka odbiła, oczywiście mówię o Miliku i Piątku. Krzysio został zweryfikowany szybciutko. Milan to za wysokie progi i jego parę bramek nic tego nie zmieni i te jego sławetne 70 mln, które będzie warty, a Milan to tylko przystanek .. Boże jak patrzę na jego padakę jaką gra w nędznej Hercie to tylko się utwierdzam o jego wielkiej przeciętności i o tym, że to była pomyłka transferowa ze strony Milanu. Milik to samo wielki Pan piłkarz, który zamiast grać i za wszelką cenę, skoro zdecydował się nie przedłużać kontraktu z Napoli i otwarcie o tym mówił i odejść do klubu w którym by grał regularnie to woli siedzieć sezon na ławce i wierzyć, że Juve go zakontraktuje, gość nie potrafi trafić niejednokrotnie na pustą bramkę i najlepsze ma już za sobą.
2
SzeregowyNWJ
SzeregowyNWJ
17 stycznia 2021, 18:23
Zapomniało się jak Piątek sam wygrywał z Napoli w Pucharze, zapomniało się jak Krzysio strzelał bramki z ćwierć sytuacji. Piątek to dobry napastnik. Jestem pewien że pod okiem Pioliego zrobił by znaczny progres. To Giampaolo go zniszczył.
12
Vol'jin
Vol'jin
17 stycznia 2021, 18:38
ale z drugiej strony wybranie teraz OM to taki strzał w stopę i cofniecie się o krok do tyłu.
Nawet by mógł przeczekać te pół roku i spróbować dogadać się z Romą ;]
0
kusniak_22
kusniak_22
17 stycznia 2021, 19:35
Nie nie zapomniało się, na fali jeszcze z Genuii wypadał przez pół roku lepiej niż by ktoś oczekiwał. Strzelił parę bramek i co z tego ? mówisz jakby conajmniej LM dla nas wygral. Zawsze uważałem go za przeciętnego napastnika i takim jest. Nic by Pioli nie pomógł, on jest poprostu przeciętny. Jestem pewien, że nie zagra już w lepszym klubie. Popatrz sobie na takiego Zlatana, gość ma 40 lat i to on rozstrzyga mecze. To jest napastnik, który robi różnice, gdyby Piątek został to by siedział na ławce, albo teraz grał z konieczności przez kontuzje Zlatana. To żaden rewolwerowiec, miał ładną replikę broni a tak naprawdę to pistolecik na wodę.
2
Jaca23
Jaca23
17 stycznia 2021, 19:41
Widać, że Piątek pewnego poziomu nie przeskoczy. U nas świetny początek, później tragedia. Jednak w Hercie, skoro jest "dobry" powinien przynajmniej regularnie strzelać. Tymczasem prawie 800 minut i 4 bramki, szału nie ma. Dodatkowo nie jest pierwszym wyborem trenera jeśli chodzi o napastników i często mecze zaczyna z ławki. Dzisiaj poszła plota, że może dołączyć do Juve, chciałbym to zobaczyć :D
1
DarthImpaler
DarthImpaler
17 stycznia 2021, 21:25
@Jaca23 Piątek do Juve?? Kurwa serio?? Już szybciej Milik będzie królem strzelców serie A niż Kristof trafi do jufe.
0
Gutek
Gutek
17 stycznia 2021, 18:14
Dwa wypożyczenia i transfer za friko :] super! I teraz pyk sianko z Simakana na Papu albo Thauvin i zamiatamy lige.. Oj czekaj wstałem i gacie od dupy odklejać trzeba...
6
jarek2572
jarek2572
17 stycznia 2021, 19:10
Ale by było fajno gdyby któryś z nic przyszedł...
0
Gutek
Gutek
17 stycznia 2021, 23:02
Mercato nadal trwa :]
0
Sosojowy
Sosojowy
17 stycznia 2021, 17:54
tez uwazacie, ze wielkosc Lewego obecnie jest troche przesadzona? tzn zgadzam sie ze jest obecnie najlepszym pilkarzem i nagrode wygral zasluzenie, ale mam jakies wrazenie ze gdyby dac ibre zamiast lewego do bayernu albo innego napastnika klasy swiatowej to statystyki wykrecilby na podobnym poziomie
1
Ass
Ass
17 stycznia 2021, 17:58
szczerze wątpie, zgranie i tajming ma najlepszy na świecie
9
Makaveli
Makaveli
17 stycznia 2021, 18:00
Nonsens.
2
mpt1899
mpt1899
17 stycznia 2021, 18:07
Lewy jest niesamowity. Timing, lewa, prawa, glowa, do pustaka i z dystansu, sam na sam czy pole karne pelne obroncow, potrafi kiwnac i podac. Ciesze sie bardzo z jego goli. Nie lubie Bayernu ale przez troli Lewego zdecydowalem ogladac jego mecze i zobaczyc jak jest na prawde. Stwierdzam, ze ci wszyscy trole maja chyba jakies zyciowe problemy i z zazdrosci pewnie nie moga zniesc sukcesu rodaka bo moim zdaniem to jest absolutny top i to ile juz lat ponizej pewnego poziomu nie schodzi.
18
Zuber
Zuber
17 stycznia 2021, 18:07
Bo jest Polakiem to trzeba ponarzekać? :p
6
Rafał0209
Rafał0209
17 stycznia 2021, 18:14
Lewandowski to napastnik kompletny ustawienie się , strzał bez znaczenia lewa , prawa czy głowa, drybling , wykończenie akcji , siła , potrafi rozegrać , do tego szybkość jak w którymś meczu Bayernu komentator powiedział że najszybszym graczem na boisku był Lewandowski 34km to zrozumiałem że on nie ma słabych stron , jest najlepszą 9 na świecie , cieszmy się i podziwiajmy że możemy oglądać najlepszego Polskiego piłkarza w Historii , do tego na każdym kroku podkreślającego że jest Polakiem , za wzięta Polską flagę po wygranym meczu Bayernu w LM będę jego kibicem do końca świata .
15
PanPrzemus313
PanPrzemus313
17 stycznia 2021, 18:19
Nie, Lewy jest kluczowym graczem Bayernu, a nie strzelającym uzupełnieniem. Tak jak koledzy wyżej pisali, napastnik kompletny. Żadna dziewiątka nie miałaby tam takich statystyk, albo inaczej, żadna nie miałaby takiego wkładu dla zespołu
3
daro12555
daro12555
17 stycznia 2021, 18:19
Szczerze wykorzystuje to ze Bayern jest obecnie najlepszą ekipą a Ronaldo i Messi jednak najlepsze lata już mają za sobą i ich zespoły są po prostu słabsze .Jest fantastycznym piłkarzem ale jak dla mnie nie wybitnym .Dla mnie Ibra w szczycie formy był lepszym piłkarzem chociaż trochę mniej skutecznym.
0
mpt1899
mpt1899
17 stycznia 2021, 19:01
Daro, przeciez Lewy juz gra na takim poziomie dobre kilka lat, w Borusii tez, do tego ciagnie repre za uszy. Do tego Lewy pracuje na calym boisku w przeciwienstwie do Ibry a zwlaszcza Messiego i Ronaldo. Moim zdaniem, w tej chwili to najlepsza 9 na swiecie i nie wiem czy Messi lub Ronaldo by dali tyle Bayernowi co Lewy. Ibra juz za malo mobilny i kontuzje.
2
Lipido
Lipido
17 stycznia 2021, 19:09
Nie ma wątpliwości ze Lewandowki to bardzo dobry zawodnik ale obecny Bayern ma najlepszy skład od wielu lat. Bundesliga to taka farma dla Bayernu. Sama liga nie ma tez wiele do zaoferowania od czasu rozkupienia Borussi przez ...Bayern.
0
hvast87
hvast87
17 stycznia 2021, 19:25
Akurat Messi w najlepszej formie pomimo że go nie lubię dawał więcej drużynie niż mógłby dać Lewy. Messi jest bardziej wszechstronnym zawodnikiem a Lewy jest kompletną dziewiątką.
1
yagi
yagi
17 stycznia 2021, 17:50
No cóż, nie lubię go, ale niech zrobi tak, żebym zmienił zdanie. Lepsze to niż przykład Pirlo, którego uwielbiałem, a teraz niedobrze mi jak na niego patrzę.
6
Andre
Andre
17 stycznia 2021, 17:41
Bardzo mnie cieszy przyjście Mandżukica.
Edytowano dnia: 17 stycznia 2021, 17:42
3
Sosojowy
Sosojowy
17 stycznia 2021, 17:26
moze to co napisze dla niektorych bedzie sie wydawalo szalone, ale jezeli nie remis w meczu interu z juve, to zdecydowanie i podkreslam - zdecydowanie wole wygrana interu. jasne, ze trzymam kicuki i zaciskam zeby za remis, ale jest tez opcja, ze ktoras ze stron wygra, wtedy mimo wszystko wolalbym inter, czemu?
ano temu, ze oni i tak predzej czy pozniej spuchna, watpie, ze taka wygrana ich uskrzydli, a juventus wygrana z interem by na pewno uskrzydlila. wiem ze to dziwnie brzmi z "ust" kibica Milanu no ale graja takie ekipy, ze najlepiej, jakby obie przegraly... ale jak mam wybierac wygrana interu czy juve, to wybieram merdy. ale oczywiscie najlepszy bedzie remis i licze ze tak sie ten mecz zakonczy
Edytowano dnia: 17 stycznia 2021, 18:55
2
waxl
waxl
17 stycznia 2021, 17:32
Milanu piszemy zawsze z dużej litery. Jedynka!
9
Milanista85
Milanista85
17 stycznia 2021, 17:41
Nigdy w życiu Inter, którego kibice wyzywaja nasz klub i piłkarzy od najgorszych. Porażka Interu cieszy prawie tak samo jak nasze zwycięstwo. Remis tyle można im zaoferować i tylko i wyłącznie bo grają z Juve.
6
Sosojowy
Sosojowy
17 stycznia 2021, 17:43
chyba nie zczailes gogusiu, ze jezeli nie remis, to wole inter, bo szybciej spuchna, juve po takiej wygranej to pewnie zacznie mlocic w lidze wszystkich
1
Rafał0209
Rafał0209
17 stycznia 2021, 17:50
Żadne szalone nikt tu nie lubi równie bardzo lub tak jak np ja jeszcze bardziej Juve od Interu , mnie żaden wynik w meczu tych drużyn do końca nie smuci , bo zawsze cieszy porażka czy to jednych czy drugich .ale fakt remis dla Milanu i tabeli byłby raczej najlepszy ,nie wiem jak jest na świecie czy Włoszech ale wśród znajomych idzie wyczuć że to Inter i Juve najbardziej za sobą nie przepadają , oczywiście za Milanem również ale idzie usłyszeć wśród kibiców Juve że tęsknie za mocnym Milanem i rywalizacją a Inter zawsze i wszędzi spuściliby do klozetu .
0
Makaveli
Makaveli
17 stycznia 2021, 17:53
Streszczenie:
Jeżeli nie remis
To zdecydowanie inter
Kciuki za remis
ale jest opcja że też juve
ale mimo wszystko inter
Juve wygrana uskrzydli
Najlepiej dwie przegrane
Ale wybieram inter
Ale najlepszy remis

Matko Boska - analiza jak u Jacka Gmocha.
11
Jaca23
Jaca23
17 stycznia 2021, 19:35
W poście z kolejką rozpisałem się jakie problemy ma Inter. Nawet ich kibice modlą się dzisiaj o remis. Zalegają z wypłatami dla piłkarzy, a jak to się mówi w okręgówce: "nie ma sianka, nie ma granka". To oczywiście żart, bo nie ma co porównywać, ale nawet Zlatan u nas wielokrotnie podkreślał, że jeśli w klubie nie ma spokoju to nie da się osiągać dobrych wyników. Czego najlepszym przykładem jesteśmy my.
0
jasiom22
jasiom22
17 stycznia 2021, 20:08
Absurd. W tym sezonie Inter jest / i dalej bedzie mocniejszy niz Juve. Juve nie wygra Scudetto z Pirlo w pierwszym sezonie, zaliczaja wtopy przez brak doswiadczenia trenera.. Cisnãć będzie Inter. Wiadomo remis byłby najkozystniejszy, ale w drugiej kolejnosci, chocby tez ze wzgledu na aktualny układ tabeli, z dwojga zlego zdecydowanie lepsza wygrana Juve z Pirlo, niz Inter z Conte i Lukaku. Inter bedzie cisnãł bardziej niz Juve pod koniec sezonu.

A tak przy okazji to wazny jest tylko jeden mecz... Ten z Cagliari. :-p
Edytowano dnia: 17 stycznia 2021, 20:20
0
artorn
artorn
17 stycznia 2021, 17:21
Transfery info pisze że Napoli wycofalo się z starań o Thauvina, za dużo $$ chciał, ciekawe ile by chcial od nas;(
1
rk140685
rk140685
17 stycznia 2021, 18:51
Tak sobie mysle,ze taki Neapol to troszke slabsze miejsce do zycia niz Mediolan i w ogole chyba powoli Milan staje sie bardziej profesjionalny niz w minionych latach. Mam nadzieje,ze Francuz pomysli powaznie o naszej eentualnej ofercie bo jak jest zdrowy to to jest magik.
0
Jaca23
Jaca23
17 stycznia 2021, 19:30
Oczywiście, że Mediolan jest lepszym miejscem do życia niż śmieciowy Neapol. Poza tym w Napoli przy kontrakcie każdy piłkarz przekazuje klubowi prawa do wizerunku, a z tego niektórzy mają więcej $ niż z kontraktu.
0
Jalapeno
Jalapeno
17 stycznia 2021, 17:20
Piękna sprawa z tym Mandzukiciem.
2
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
17 stycznia 2021, 17:18
Mario to jest taki typ piłkarza na boisku ze jak by go pociął na kawałki to te by się jeszcze ruszały, więc myślę że cena do jakości jest najlepsza.
7
yagi
yagi
17 stycznia 2021, 18:11
Nie mogłem się powstrzymać ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=Aq5ydeWWr4A
2
Kaziu92
Kaziu92
17 stycznia 2021, 17:17
Bardzo lubię Mandżukicia facet zawsze miał ogromną charyzmę i zacięcie. Do tego świetnie gra głową, a widać że wiele piłek górnych przegrywamy na boisku. Jedynie Zlatan wygrywa walkę o górne piłki reszta atakujących nie ma warunków fizycznych. Poza tym wniesie dużo doświadczenia do szatni.
3
Milanista85
Milanista85
17 stycznia 2021, 17:11
Prezydent Marsylii mocno wkurzony po ostatniej porażce u siebie. Zapowiedział, że albo piłkarze przedłuża wygasajace kontrakty w ciągu 48 godzin albo mogą odejść już w tym okienku. Jest m.in Thauvin , a na prowadzeniu po niego jest Milan , gdyż Napoli się wycofało podobno.
0
Rafał0209
Rafał0209
17 stycznia 2021, 17:14
To mnie nakręciłeś teraz pozytywnie oby oby , niech Maldini działa
1
vorti
vorti
17 stycznia 2021, 16:58
Cyk szybkie testy i zagra jeszcze kilka minut z Cagliari
1
tober12
tober12
17 stycznia 2021, 16:08
Forza Mandzu!!
2
17 stycznia 2021, 16:05
A Pan 1.4 LPG mówił, że nie dadzą 1,8mln :)
1
daro12555
daro12555
17 stycznia 2021, 15:38
Anglika bym wypożyczył jak już tylko na pół roku .Madżiukica ściągnięcie na pół roku fajne ale bez automatycznego przedłużenia w razie awansu do LM.Lepiej zobaczyć jak zagra przez te pół roku.Colombo i Maldiniego bym wypożyczył do Seria B najlepiej do Monzy.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
17 stycznia 2021, 16:35
Właśnie ja bym ściągnął Tomoriego na półtora roku jako solidnego rezerwowego i wypożyczył Gabbie do klubu gdzie będzie miał pewny pierwszy skład oraz kupił kogoś z stylu Simakana w lecie. Wtedy za połtora roku możemy mieć środek Simakan, ograny Gabbia, Romek i Kjaer co brzmi fantastycznie
5
daro12555
daro12555
17 stycznia 2021, 18:23

PanPrzemus313-Może i masz rację liczę bardzo na Simakana powinniśmy ściągnąć od razu latem .Za nim będą licytacje za niego.
1
kusniak_22
kusniak_22
17 stycznia 2021, 15:24
By jeszcze oprócz Tomoriego i Mandżukicia przydał jakiś skrzydłowy, ale raczej teraz będzie ciężko, może w lecie.
1
daro12555
daro12555
17 stycznia 2021, 15:39
W lecie to musi ktoś na prawe skrzydło przyjść ,bo Samu jest zwyczajnie dość słaby .
3
kusniak_22
kusniak_22
17 stycznia 2021, 16:43
Nawet bardzo słaby, oprócz przyspieszenia i robieniu wiatru, z którego nic nie wynika, to niewiele daje na skrzydle..
1
daro12555
daro12555
17 stycznia 2021, 18:12
Jak dla mnie dość słaby bo to nie liga zbytnio dla niego
0
Rafał0209
Rafał0209
17 stycznia 2021, 15:18
Dziwne że z Contim Atalanta nigdy nie myślała o powrocie , tam tak świetnie się prezentował , szkoda chłopaka bo kontuzje chyba zatrzymały całkowicie jego ogromny potencjał , swojego czasu w kilku meczach miał więcej celnych dośrodkowań niż Abate i Calabria razem wzięci przez całą karierę .
0
Adamek189
Adamek189
17 stycznia 2021, 14:02
Seedorf - Inter ----> Milan - mój ulubiony transfer :)
Pirlo - Inter ------> Milan - strzał w 10-tkę
Eriksen - Inter ------> ?
5
RuFFDante
RuFFDante
17 stycznia 2021, 14:20
7.5 mln pensja chyba w Interze.
8
Adamek189
Adamek189
17 stycznia 2021, 14:41
Możliwość zemsty na Interze przy małej redukcji zarobków?
np.6 mln powinien przyjąć
1
Jaca23
Jaca23
17 stycznia 2021, 14:51
My tu się głowimy jak zejść najniżej z kontraktami Gigio i Hakana, a Ty chcesz dać 6 mln Eriksenowi? Powodzenia.
15
Boateng93
Boateng93
17 stycznia 2021, 14:57
A do czego ten Eriksen? Na zmiennika Hakana?
0
tommyb1
tommyb1
17 stycznia 2021, 15:26
To może jeszcze jakiś inny tani grajek. Po co się będziemy ograniczać do Eriksena... Może Lukaku??
0
Adamek189
Adamek189
17 stycznia 2021, 15:40
Fajnie by było podtrzymać historię transferów z Interu. Taki Seedorf przyszedł za Coco to Eriksen wychodzi za Contiego :)
0
Cisek666
Cisek666
17 stycznia 2021, 16:36
Skoro inter ma problemy finansowe i prosił Real o przedłużenie płatności za Hakimiego, to.... Może ten transfer byłby dla nas odpowiedni?
0
Jaca23
Jaca23
17 stycznia 2021, 19:25
Cisek
Odpowiedni może i by był gdybyśmy mieli 20-30 mln na wydanie.
0
Boateng93
Boateng93
17 stycznia 2021, 14:00
Gigi/Tatarusanu/Antek
Calabria/Kalulu
Kjaer/Romek/Musacchio/Tomori/Gabbia
Theo/Dalot
Snickers/Samu
Kessie/Meite
Bennacer/Tonali/Krunic
Rebic/Leao/Hauge
Hakan/Diaz
Ibra/Mandzukic


No to kadra chyba pełna, wszystkie pozycje zabezpieczone. Co najwyżej możemy się spodziewać jeszcze jakiś transferów z klubu np. Musacchio czy też wypożyczeń Colombo, Maldiniego, a może Hauge.

Jedynie co by się jeszcze przydało to jakiś prawoskrzydłowy za Samu. No, ale dobrze jest.
7
artorn
artorn
17 stycznia 2021, 14:16
w erze covida gdzie co chwilę może ktoś wypaść, trzymałbym Maldiniego i Colombo.
4
jasiom22
jasiom22
17 stycznia 2021, 20:16
Leao, Brahim, Mandżukić, Hauge, Daniel wszyscy moga spokojnie grac na prawym skrzydle, Hakan, Calabria i Rebić bardziej na siłe... ale też. Problem prawego skrzydła może pojawić się dopiero gdy pod koniec sezonu Milan wejdzie do fazy grupowej LM, a Samu dalej bedzie w Milanie. Jednak do zakończenia sezonu kadra z Madzu i Tomorim, wyglada w na w pełni kompletna. Podoba mi sie też metoda na wykupywanie zawodnikow dopiero po tym jak sie sprawdzili... A nie rzucanie xx milionow jak za Silve czy Piatka, zeby potem sprzedawac ze strata.. Czekam na duet Romagnoli-Tomori i chetnie zobaczyłbym tez Meïte z Kessiem razem, jeszcze z Hakanem przed nimi. Muzułmanskie trio ;p Yallah! :-p
0
Rafał0209
Rafał0209
17 stycznia 2021, 13:56
Fani Interu z tym logo powinni się cieszyć właściciel Chiński to i u Chińczyka obok kapci czy za długich skarpet będzie masa pamiątek związanych z Interem za 1,99 zł
1
milanese55
milanese55
17 stycznia 2021, 13:53
Ha ha ha, ten sam z którego kibice Milanu szydzili gdy grał w Juve ? Jak to wszystko się zmienia he he.
0
Rafał0209
Rafał0209
17 stycznia 2021, 13:59
A jeszcze trochę ponad rok temu Piątunio w barwach Milanu fikał do niego kiedy ten grał w Juve .
0
Wolly
Wolly
17 stycznia 2021, 16:06
To jest typ piłkarza, którego lepiej mieć po swojej stronie.
0
KKP19
KKP19
17 stycznia 2021, 17:02
Szydzili? Chyba bardziej krytykowali za charakter, a nie szydzili.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
17 stycznia 2021, 13:52
Ciekawe jak wypadnie Mandzukic w Milanie. Martwi mnie tylko zapis w umowie o automatycznym przedłużeniu kontraktu. W maju będzie miał 35 urodziny i jeżeli będzie grał źle to i tak z nami zostanie. No ale miejmy nadzieję że Mario jeszcze chce coś udowodnić.
1
kamilus
kamilus
17 stycznia 2021, 13:56
Przede wszystkim trzeba poczekać do bardziej oficjalnych informacji i dopiero wtedy zobaczyć, jak wygląda ten zapis. A nawet jeśli miałby być w takiej postaci jak teraz, że przy awansie do LM automatycznie umowa jest przedłużana, to i tak przy takim sukcesie wydatek na pensję Chorwata będzie niewielkim ułamkiem. :P
1
kamilus
kamilus
17 stycznia 2021, 13:51
https://pbs.twimg.com/media/Er7adheXIAAcrQo?format=jpg&name=medium

:O
8
goat333
goat333
17 stycznia 2021, 13:50
Dawać jutro Mario do kadry
0
17 stycznia 2021, 13:48
Ciekawe, czy to koniec okienka, czy jeszcze ktoś do pomocy przyjdzie.
0
kamilus
kamilus
17 stycznia 2021, 13:54
W przypadku transferów do klubu to moim zdaniem koniec, o ile nie pojawi się u kogoś jakaś długa kontuzja. Bo zaraz wracają Bennacer oraz Krunic i w tej formacji będziemy mieć komplet.

W przypadku transferów z klubu, to po przyjściu MM chętnie bym wypożyczył gdzieś Colombo, bo nie wydaje się, by miał łapać minuty. Maldiniego chyba też, ale że może on grać na kilku pozycjach, to może uda mu się pokazać jeszcze przynajmniej kilka razy.
1
grayman88
grayman88
17 stycznia 2021, 13:54
koniec, napastnik, pomocnik i obrońca.

chociaż odejście Contiego powoduje, o co dalej się martwię że nie mamy nominalnego LO na ławce, zarząd powinien pomyśleć. Na PO mamy Calabię Dalota i Kalulu
0
Zako
Zako
17 stycznia 2021, 14:16
Odejście Contiego raczej niewiele zmieni w kontekście LO , bo i tak raczej Dalot przychodził, zeby obskoczyc obie flanki.
2
kusniak_22
kusniak_22
17 stycznia 2021, 13:43
Yabaye: Jaką grafikę ? Proszę Cię.. Cristiano Ronaldo przyszedł do Juventusu za ponad 100 mln już o pensji nie mówię. Faktycznie nie mają pieniadzy..
0
MrAncelotti
MrAncelotti
17 stycznia 2021, 13:42
Z jednym chyba wszyscy się zgodzą - Mandzukic jest lepszy od Colombo.
I teraz nie widzę sensu, żeby kisił się na ławce, co mógł się nauczyć od Ibry to się nauczył, czas na 1.5 roczne wypożyczenie.
8
kusniak_22
kusniak_22
17 stycznia 2021, 13:50
Oczywiście, że tak. Ilu płakało, że przychodzi stary Ibra ? Ile dał tej drużynie na boisku i mentalnie ? Colombo i Maldini to melodia przyszłości.
0
Milanboy
Milanboy
17 stycznia 2021, 13:37
No i bardzo fajne okienko mamy.

Dobrze, że Mandzukić, bo pozyskanie Scamacci byłoby zbyt ryzykowne i nie wiem czy młody by pociągnął presję klubu.
0
kamilus
kamilus
17 stycznia 2021, 13:45
Scamacca byłby przede wszystkim za drogi, bo Sassuolo mówiło o kwocie ok. 25 mln. Już nie mówiąc o tym, że były też informacje o tym, że nie chcą się go pozbywać i liczą na niego w przyszłym sezonie.
3
mpt1899
mpt1899
17 stycznia 2021, 15:17
Kamilus, nie liczac takze tego, ze narazie nie pokazal nic wielkiego.
1
kusniak_22
kusniak_22
17 stycznia 2021, 13:33
Adi.Milan: uważam, że Juve nie jest takim mistrzem transferu jak ich przedstawiasz.. Mają pieniądze i tyle. Jakbyśmy mieli do wywalenia 50 baniek na napastnika to myślisz, że byśmy patrzyli na 34 letniego Mandżukicia ? No nie sądzę.. jest to opcja zdecydowanie niskobudżetowa, a patrząc na obecną sytuację kadrową Milanu to jest świetna opcja. Gość obegrany w Serie A, silny, jeszcze wiele bramek strzeli dla Milanu. Ponadto przypominam, że mamy problemy z FFP i jest pandemia, przez co nie ma przychodów, dlatego o transferach z górnej półki to bym raczej zapomniał. Uważam, że na to czym dysponujemy to jest dobre rozwiązanie, nie płacimy za transfer, jedynie kontrakt i mamy w szeregach dobrego napadziora. Opcja dobraźna na tu i teraz, ale tego aktualnie nam potrzeba.
4
Yabaye
Yabaye
17 stycznia 2021, 13:37
Nie, nie, nie, nie, nie, nie. Zobacz sobie za ile "kupili" skład Conte, który rozpoczął dominację w Serie A w ostatnich latach. Za ile przyszedł Pogba, Pirlo, Dybala i inni. Są takie grafiki. Zapoznaj się z tym, proszę.
0
Yabaye
Yabaye
17 stycznia 2021, 13:38
Myślę, że w epoce obecnych właścicieli nie zmienimy herbu na logo. Ale to nas czeka, nie ma co ukrywać.
0
kamilus
kamilus
17 stycznia 2021, 13:46
Zmiana logo nie musi nas czekać, jeśli odpowiednio wypromujemy obecne.
2
Bradley
Bradley
17 stycznia 2021, 13:47
Yabaye, a czy za to nie odpowiadał Marotta - obecnie zatrudniony w Interze Mediolan? Nie przypominam sobie, żeby od jego odejścia zrobiono chociaż jeden tak dobry transfer. Ale mogę się mylić, więc poprawcie.
2
Gol
Gol
17 stycznia 2021, 13:47
Yabaye - A co chcesz powiedzieć przez tą grafikę bo nie rozumiem ? Chcesz mi powiedzieć, że Juventus nie kupował nigdy zawodników doświadczonych albo takich którzy mieli być uzupełnieniem kadry, a nie czołowymi zawodnikami ?

Nigdy nie ściągnęli Matriego, Anelki, Bendtnera etc. ?

My już ściągnęliśmy masę młodzieży, mamy najmłodszą kadrę w Serie A i skoro o coś gramy, to wypadałoby również mieć zawodników doświadczonych którzy nie stracą głowy na ostatniej prostej sezonu.

Co do logo, to nie zamierzam oceniać tego ruchu negatywnie bo jeszcze nawet tego logo nie widziałem.
1
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się